.
 

PlayStation.Community

2013.02.21. 09:48 Kedvcsináló
324 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Új funkciók és lehetőségek tömkelegével.

A Sony Computer Entertainment mára virradóra leleplezte a PS3 utódjának számító Playstation 4 (PS4) konzolt. A PlayStation Meeting 2013 nevű bemutatón, mely New York városában került megrendezésre, igen sok részletet elárultak - mindössze a gép külsejét fedi egyelőre lepel.

Andrew House elnök szerint a új konzol kiemelten felhasználó- és fejlesztőbarát. Felépítése PC-szerű - már nem Cell processzort használ -, ezért a játékkészítő stúdiók "álma" lehet. A masina egy nagyobb, több fontos összetevőből álló videojátékos rendszerbe ideálisan belesimuló hardver, ahol a fő koncepció a kapcsolat a játékosok és az őket összekötő hálózat között.

Technikai adatok

Processzor:
- Egy chipes speciális proci
- CPU: x86-64 AMD "Jaguar", 8 maggal
- GPU: 1.84 TFLOPS, AMD next-generation Radeon™ alapú grafikai egység

Memória:
- GDDR5 8GB

Hard Disk Drive:
- Beépített

Meghajtó (ROM):
- BD 6xCAV
- DVD 8xCAV

I/O:
- Super-Speed USB (USB 3.0), AUX

Kommunikáció:
- Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
- IEEE 802.11 b/g/n
- Bluetooth® 2.1 (EDR)

AV kimenetek:
- HDMI
- Analog-AV out
- Digital Output (optikai)
DualShock 4

A PS4 kontrollere a DualShock 4. Az irányító a következő tulajdonságokkal bír.

- Érzékeny Sixaxis szenzor.
- Érintőfelület az elülső oldalon.
- Színváltós fénycsík, mely a playerek megkülönböztetésére és a játékkal kapcsolatos információk kijelzésére is - pl. alacsony életerő - szolgál.
- Beépített hangszóró.
- Fejhallgató csatlakozó. Minden PS4-hez mono headset jár, mellyel játék közben online chat folytatható.
- Az Options gomb a PS3-as Start és Select billentyűket váltja ki.
- A Share gomb a tartalommegosztás eszköze. A felhasználó azonnal, valós időben teheti közzé a neten keresztül játékélményét, olyan rendszereken keresztül, mint pl. a Ustream. A trófeák azonnal közzétehetők pl. Facebookon.
- Tuningolt ravasz gombok.

(képek a galériában)

PlayStation 4 Eye

Az új PlayStation Eye kamera egy hiperérzékeny, ultraszéles látószöggel dolgozó "dupla optika". A rendszer képes ara, hogy kivágja és áthelyezze a felvett objektumokat, pl. a player képét. Négy beépített mikrofonnal rendelkezik.
A kamera képes felismerni a felhasználó arcát, valamint 100%-osan követi a DS4-et is, szinkronizálva azt a használt szoftverrel.
A PlayStation 4 Eye támogatja a PlayStation Move kontrollert, még pontosabb formában, mint elődje.

(képek a galériában)

Kompatibilitás

A PS4 jelen állás szerint nem kompatibilis hagyományos "lemezes" formában a korábbi PlayStation konzolokkal, viszont az új PlayStation Cloud rendszernek köszönhetően a PS3, PSone és PS2 játékok streamelhetők lesznek.

Letöltések

A digitális terjesztésű PS4 game-ek azonnal játszhatók, a letöltés a háttérben folyik. A letöltés kikapcsolt készenléti állapotban is üzemel.

Altatás

A PS4 szoftverek a PS Vita rendszeréhez hasonlóan bármikor "altathatók", majd a játékba visszalépve azonnal folytathatók.

Megosztás

A PS4 minden eddiginél fejlettebb "megosztás" funkcióval üzemel. A játékosok valós időben vagy felvételről tehetik közzé játékélményeiket és anyagaikat, videó vagy kép formájában. A játékok élőben is "sugározhatók" a nézőknek! A playerek igény esetén segíthetik egymás játékát.

Remote Play

A PS4 játékok egy PlayStation Vita segítségével hordozható formában is folytathatók.

Kiegészítő eszközök

A PlayStation App nevű applikációval a PS4 játékok iOS és Android alapú készülékeken keresztül is működtethetők. Ezek a készülékek adott esetben "második képernyőként" is funkcionálhatnak.

Felhasználói interfész

A PS4 egy új grafikus "XMB" felületet használ.

(képek a galériában)

Játékok

Jelenleg a következő játékok kerültek bejelentésre PS4-re:

- Driveclub (WWS Evolution Studios)
- inFAMOUS: Second Son (WWS Sucker Punch Productions)
- Killzone: Shadow Fall (WWS Guerrilla Games)
- Knack (WWS Japan Studio)
- Deep Down (munkacím) (Capcom)
- Destiny (Activision Publishing, Inc. / Bungie, Inc.)
- Diablo III (Blizzard Entertainment, Inc.)
- The Witness (Thekla, Inc. / Jonathan Blow)
- Watch Dogs (Ubisoft Entertainment)
- Egy egyelőre névtelen Final Fantasy epizód (Square Enix)

A következő külsős cégek fejlesztenek játékot PS4-re:

Acquire Corp.
Arc System Works Co.,Ltd.
Artdink Corporation
ASCII Media Works Inc.
Bethesda Softworks, LLC
Capcom
Crafts & Meister Co.,Ltd.
Chara-Ani Corporation
CyberConnect2 Co.,Ltd.
D3 Publisher Inc.
Dimps Corporation
Electronic Arts Inc.
FromSoftware, Inc.
Ganbarion Co., Ltd.
Grasshopper Manufacture Inc.
Gust Co.,Ltd.
Genki Co., Ltd.
Granzella Inc.
GungHo Online Entertainment, Inc.
Idea Factory Co., Ltd.
Imageepoch Inc.
Index Corp.(Atlus)
Kadokawa Games,Ltd.
Kadokawa Shoten Co., Ltd.
Konami Digital Entertainment Co., Ltd.
Level-5 Inc.
Mages. Inc.
Marvelous AQL Inc.
Namco Bandai Games Inc.
Namco Bandai Studios Inc.
Nihon Falcom Corporation
Nippon Ichi Software, Inc.
O-Ttwo inc. (peakvox)
Platinum Games Inc.
Sega Corporation
Spike Chunsoft Co.,Ltd.
Square Enix Co., Ltd.
SystemSoft Alpha Corp.
Tecmo Koei Games Co.,Ltd.
Tose Co., Ltd.
Ubisoft Entertainment
Will Co.,Ltd.
Xing Inc.
Yuke’s Co.,Ltd.
tri-Ace Inc.

BLUESIDE Inc.
Ratloop Asia Pte Ltd
Red Hare Studios
XPEC Entertainment Inc.

5th Cell Media LLC
17-Bit
Activision Publishing, Inc.
Armature Studios
Behaviour Interactive
Bethesda Softworks, LLC
Blind Squirrel Games
Certain Affinity, Inc.
Darkside Game Studios, Inc.
Devolver Digital
Disney
Double Fine Productions, Inc.
Double Helix Games
DrinkBox Studios Inc.
Edge of Reality, Inc.
Electronic Arts Inc.
FarSight Studios
Gaijin Games, Inc.
Gearbox Software
HB Studios Multimedia
Heavy Iron Studios, Inc.
High Voltage Software, Inc.
Iron Galaxy Studios, LLC
JETPACK Interactive Entertainment Ltd.
Klei Entertainment Inc.
Lab Zero, Inc
LucasArts, a Lucasfilm Ltd. company
Metanet Software Inc
Minority Media Inc.
Nicalis, Inc
Panic Button, LLC
Psyonix Studios, Inc.
Slant Six Games
Sony Online Entertainment LLC
Spark Unlimited
Spry Fox LLC
SuperVillain Studios
Take-Two Interactive Software, Inc.
Telltale, Inc.
Tribute Games Inc.
Turtle Rock Studios, Inc.
Ubisoft Entertainment
Warner Bros. Interactive Entertainment, Inc.
WayForward Technologies, Inc.
Zombie Studios, LLC
inXile Entertainment Inc.
vBlank Entertainment Inc.

4A Games
505 Games
Abstraction
Beatshapers
Big Ant
Big Bit
BitComposer
Bloober Team S.A.
Boss Alien
Bugbear
Cauldron
City Interactive
Criterion Games
Croteam
Curve Studios
Dakko Dakko Ltd
Deck 13
Double Eleven
Eko Software
FatShark
Flying Wildhog
Four Door Lemon
Frozenbyte
FuturLab
GHOST GAMES – AN EA STUDIO
Gaijin
Green Hill Studios
Kalyspo Media
Laughing Jackal
Ludosity
Mediatonic
Milestone
Mojang
Onmi Systems
Prodigy Design
Ripstone
Roll7
Ronimo
Rovio
Shortround
Sperasoft
Sproing
Stormbasic
Straight Right
Targem
Tate
Techland
Tonika
Torus Games
Vector Cell
Virtual Toys
Vlambeer
Wizarbox

A Playstation 4 2013 "ünnepi időszakában" debütál.
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 7 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  ...  5  6  7    ››
324. FaniAti74  PlayStation.Community tag
2013.08.14. 23:08:17
LV1
Jó kis gép lesz!
Remélem 1 2 3 után ezt is a család szolgálatába állíthatom!
Ha 2013 Karácsonya nem új PS4 gép teszteléssel telik akkor 2014-ben biztosan!
323. SkullHunter76  PlayStation.Community tag
2013.03.18. 10:34:50
LV1
Remélem megoldják,hogy ne lehessen buherálni a gépet mivel teli lesz pakolva pc cuccokkal.Én csak ettől tartok kicsit mert ugye az ember leleményes.
322. Quentaro  PlayStation.Community tag
2013.03.10. 18:03:31
LV5
Nem trollkodás - poen. :D
http://youtu.be/i49CWutcvFc
PSN: Quentaro81 http://bit.ly/GTSklubFB
321. antaru  PlayStation.Community tag
2013.03.01. 19:42:01
LV4
Arról volt szó esetleg, hogy a karokon erősítenek-e vagy sem?
Nekem az összes bajom a DS3-mal az idővel nagyon gyengévé váló joy.
Az új kinézetre jó, a share szintén jó (ebben az ipades vilagban alapkovetelmeny, a tabletek legkenyelmesebb funkcioja), a tapipad meg talan csak a menühöz kell majd.

Egyelőre tetszik, de leginkább amiatt, hogy vélhetően jó lesz a Vitával a remote play, azt meg biztosan venni fogok.
..:.:...:..:...:..:.:.......:.:...:..:..:.:..
320. cratoska25  PlayStation.Community tag
2013.03.01. 11:56:33
LV5
Am kíváncsi leszek nagyon erre a szörnyetegre :)))
Hjujj, de nehéz a jáátéékk..
319. cratoska25  PlayStation.Community tag
2013.03.01. 11:55:00
LV5
Válasz 317. Hubi üzenetére:
Majd, ha ki is tudják használni 2 - 3 év műlva. Talán akkor kell a nextgen gépet a mostani generációval összevetni:)
Hjujj, de nehéz a jáátéékk..
318. MazaHUN  PlayStation.Community tag
2013.02.28. 19:34:27
LV6
tutti ez az új joy mostanában úgy is érzem, h kellene egy kicsit nagyobb kapaszkodó;) vagy is kicsit nagyobb;)
independent
317. Hubi
2013.02.28. 06:28:11
LV2
Véleményem szerint már nincs akkora ugrás mint az előző gépek között (grafikailag). Szebb, ez tény, de már nem a "wow" kategóriával ugorja meg. :)
316. fr3ntzen12  PlayStation.Community tag
2013.02.26. 13:15:59
LV4
Válasz 315. Gerilla üzenetére:
na végre valami hirmorzsa :D
315. Gerilla  PlayStation.Community tag
2013.02.26. 12:40:32
LV3
Every Sony-Owned Studio is Working on PS4 Games
http://www.ign.com/articles/2013/02/25/every-[...]

Egyértelmű volt, hogy ezentúl az új gép lesz fókuszban az AAA exkluzív címek esetén.

Ps3-ra még érkezik God of War, The Last of Us, Beyond: Two Souls, aztán erről a részről nagyjából ennyi volt.
314. fr3ntzen12  PlayStation.Community tag
2013.02.26. 07:30:02
LV4
Válasz 313. xerox üzenetére:
Nem nagyon hiszem :) De jöhetnének uj hirek videok ... barmi :)
313. xerox  PlayStation.Community tag
2013.02.25. 23:54:35
LV17
Vajon mennyi esély van rá, hogy a super slimbe belepakolják a ps4 hardverét?
psn id: zomimi78
312. Dzson  Szerkesztő
2013.02.25. 16:44:35
LV5
Válasz 296. Quentaro üzenetére:
A tapifelület nekem is tetszik a kontrolleren. Ráfér még plusz 10 gomb, vagy mindenféle tolóka, amivel irányítható a játék. Diablo III szerintem ilyesmire fogja majd használni. FPS-ben is gyorsabb fegyvert, akármit váltani direktben.
"Miféle mű kutyakaki...?" (Top Secret)
311. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2013.02.25. 14:21:23
LV15
Válasz 305. Soneec üzenetére:
Valaki 100% hogy beveszi, annyi barom ember van hogy nemigaz. :)
310. fr3ntzen12  PlayStation.Community tag
2013.02.25. 10:46:20
LV4
Válasz 309. Balagee85 üzenetére:
Azt mondana , hogy mar elkelt :D
309. Balagee85  PlayStation.Community tag
2013.02.25. 09:44:08
LV2
Válasz 305. Soneec üzenetére:
Kiváncsi lennék, hogy mit mondana ha felhívnám és mondanám neki, hogy szeretném kipróbálni... :)
Hell, it's about time.
308. martin  Főszerkesztő
2013.02.24. 20:52:30
LV27
Válasz 305. Soneec üzenetére:
Már ilyen is van?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
307. fr3ntzen12  PlayStation.Community tag
2013.02.24. 20:39:08
LV4
Válasz 305. Soneec üzenetére:
érdekes :D micsoda formavilág. :D
306. jocek  PlayStation.Community tag
2013.02.24. 17:01:39
LV3
A bemutató nincs fent valahol HUN felirattal?
Kemény vagy Csoki
305. Soneec  PlayStation.Community tag
2013.02.24. 15:12:05
LV3
Na erre varjatok gombot....aki ezt benyeli hajra...
http://aprod.hu/hirdetes/ps4-konzol-1-kontrol[...]
PSN ID:SoneecHUN
304. fr3ntzen12  PlayStation.Community tag
2013.02.24. 13:50:52
LV4
Válasz 303. Soneec üzenetére:
Zorall lesz akkor :D
303. Soneec  PlayStation.Community tag
2013.02.24. 12:08:31
LV3
Válasz 300. Z-- üzenetére:
Elejen levo csik, 3D-be helyezi el,es figyeli a kontrollert. Ergo...ha FPS-en tolod,es egy sorozat utan elfogy a loszered,csak elore tolod hirtelen a kontrollert,es lecsapja az elotted levo ellenfelet. Ez csak egy pelda.
PSN ID:SoneecHUN
302. soliduss  A Krónikás
2013.02.24. 10:11:17
LV24
Válasz 300. Z-- üzenetére:
Lehet lesz mozgáskövetés, de azt már Kevin B megmondta, hogy semmit sem ér gombok nélkül :D

Én örülök, mert így legalább már a sharpshooter is használható lesz és remélem jönnek még sport championship féle okosságok.
301. zooole  PlayStation.Community tag
2013.02.23. 22:47:32
LV2
Válasz 300. Z-- üzenetére:
Mondták, hogy a kamera tudja követni ezzel, teljesen biztos, hogy Move-féle megoldás lesz.

Bennem is ez fogalmazódott meg egyébként, nem tudom, ki nézi a kontroller elejét. Már a PS3-ban is gáz volt, hogy nem láttam, melyik az enyém.
300. Z--  PlayStation.Community tag
2013.02.23. 22:23:30
LV1
Nekem csak az nem tiszta, hogy a kamera jön a dobozba alapból? ... Na jó érdekel még más is, PL: számíthatunk-e Kinect féle mozgásérzékelésre a kamerától (multiplatform szinten fontos kérdés (mert ugye így ami jön Boxra nem kell kimaradjon PS-n) és nagyon meghatározható lehet a Kazal játákosok megszerzésében, ami bár sokunkat nem érdekel főleg nem játékok terén, de a SONY-nak jól jönne egy kis plusszpénz...)
És mégegy: akkor a kontroller elején a "fénycsík" biztos csak arra jó, hogy megkülönböztesse a játékosokat ??? minek??? meg hogy a játékban pl az életerőnket jelezze... b..szom az a kontroller elején van NEM LÁTOD JÁTÉK KÖZBEN! Inkább titkon azt remélem a Move lehetőségeit rejti magában így "ingyen" alapból megkapva azt. Sok minden lelepleződik még az E3-on, ez még csak egy kis előJÁTÉK volt. Pfff mennyi játékot fogunk ott látni.
Tök mindegy
299. martin  Főszerkesztő
2013.02.23. 21:48:58
LV27
Válasz 292. kris8360 üzenetére:
Szerintme si.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
298. xerox  PlayStation.Community tag
2013.02.23. 15:22:50
LV17
Válasz 297. HUN_GERGO üzenetére:
Jó kis csajozós duma. :D
psn id: zomimi78
297. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2013.02.23. 13:34:11
LV15
Válasz 295. FaceliftM5 üzenetére:
Ha megfogod megváltozik majd a véleményed, hidd el. :)
296. Quentaro  PlayStation.Community tag
2013.02.23. 12:29:44
LV5
A kontrollert nem nézegetni kell, hanem használni! A képek alapján kényelmesebbnek tűnik a DS3-nál, és nekem azzal sem volt különösebb bajom.
A tapifelület kihasználása nagyon érdekel, lehet vele variálni.
PSN: Quentaro81 http://bit.ly/GTSklubFB
2013.02.23. 11:26:00
LV1
botrányos ez a kontroller
294. RottenSniffer  PlayStation.Community tag
2013.02.23. 09:22:47
LV6
Milyen kis csúnya a kontroller! :) Mint egy göröngyös krumpli. :D
De az Androidos szar már ezt is elérte. -.-
Bolond kutyás néni
2013.02.23. 04:45:53
LV3
Jó gép,jó újítások,jó belső,jó az összkép; jó hogy fog kelleni!
Rpg-k mindörökké!
292. kris8360  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 23:48:03
LV5
Mekora xar ez a phéesnégy, a pétszék sokal jóbak, egymilió forintból sokal jób pétszét lehet ösze rakni mint egy phées4ett!!!44 Vegyetek pétszét mer annak sokal jób a grafikálya, meg nem retszhés az árrnyék mer sokal tőb teraflóplya van!
291. zooole  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 23:37:49
LV2
Válasz 288. Quentaro üzenetére:
Fölösleges bonyolítani. Te állítottad azt, hogy a PS4-nél ugyan úgy eltűnik az egyszerű API előnye, mint a PC-knél, mivel x86 alapú lesz. Ez butaság. Kétszer megmagyaráztam miért. Látom, értelmes válasz nem jött, csak nem értem, akkor miért írsz?

A Sony a PS2-vel is hibázott. Az EE is pont ugyan úgy egy kísérletezős architektúra volt. A Sony a végletekig hitt abban, hogy ha egy ilyennel előáll: 1. Le tudja nyűgözni a népet. 2. A fejlesztők gond nélkül megszokják azt, amit a fenekük alá toltak. Ez bukás volt. Amikor a MS előállt az Xbox-al, látszott, hogy egy régi PC hardver mire képes egy konzolos API-n és berendezkedésen.

Viszont tényleg nem értelek. Itt ijesztgetted már a népet, mondván a PS4 kisebb lépés lesz, mint az előtt. Azt hiszem a prezentációból elég hamar lejött, hogy bőven hozza a PS3 előrelépéseit, egy sokkal kiegyensúlyozottabb (és így olcsó) hardveren.
290. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 23:09:55
LV15
Azért én örültem volna ha magát a gépet is megmuttják. Kell a E3-ra is valami, de az a baj hogy úgy is kiszivárog róla egy kamu kép, ahogy a kontrolleről is és anno a slimről is... így az E3-on már nem lesz újdonság. :)
289. bertifox  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 20:23:26
LV7
Válasz 237. ruszi üzenetére:
cash már most meg van a sasra, szal már csak sorba kell érte állni :D
Four wheels move the body.Two wheels move the soul
288. Quentaro  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 19:53:17
LV5
Válasz 287. zooole üzenetére:
Tehát: ha a Sony-nál 2002 körül tudják azt, amit Te tudsz - magyarán elég egy bika PC-s/Mac-es proci és VGA, csak jó felület kell hozzá, akkor nem vesztik el a piacvezető szerepüket? Basszus... :(

Peace gamer: http://hu.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93[...] Ez szerintem téged is érint, engem tuti. :))
Ez nem egy PC vs. Konzol szösszenet akart lenni, inkább egy [jövőbe mutató, érdekes architektúra] vs. [PC-s megoldások szál].
Én az előbbit preferálom 1.) ez semmit sem jelent 2.) nem pártolok át x-re, vagy WiiU-ra. :D
A Cell is érdekes volt - tök belelkesedtem, és mégis bukta... :)
PSN: Quentaro81 http://bit.ly/GTSklubFB
287. zooole  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 19:18:58
LV2
Válasz 276. Quentaro üzenetére:
Senki sem mondta, hogy assembly lesz. Érdekes mód az RSX is egy az egyben 7800GS volt, mégsem kellett a DX-re hagyatkozni. Valahogy mégis sokkal jobb teljesítményt nyújtott, mint egy 7800GS PC-n. Az API volt akkor is a ludas.

Továbbra sem adtál értelmes indoklást, ez miért lenne most is így. Power is egy elterjedt architektúra, mégsem volt probléma az API-val. Akkor az is csak egy Mac volt dobozban, amit úgy hívtak Xbox 360? Ott ugyan ez. Egy nagyon egyszerű DX API, ami százszor hatékonyabb, mint a PC-s.

Nem logikus amit mondasz, mert az API az, ami visszafogja a PC-t, míg azzal, hogy a mostani elterjedt x86-ra épülnek az új konzolok, nem fogja magában hordozni a PC-s API-kat.

Arra pedig ott szükség van a sok hardver miatt. Ha nem érted meg, sajnálom, de ha saját magad vallod be, hogy nem értesz hozzá, miért okoskodsz?

Első Xbox gyakorlatilag egy PC volt. Még WinNT is ment rajta. Mégis, azon a hurka hardveren ment a HL2. Nem is akárhogy. Nyilván azért, mert az x86 és a PC-s felépítés miatt elvesztette a többszörös kihasználtsági előnyét a PC-vel szemben :)
286. lopnijottem  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 18:25:00
LV5
Válasz 282. kobe üzenetére:
ilyen az emberi természet. lada vs dacia, persil vs. tomi, rántott párizsi vs löncshúsos melegszendvics. mindent egyből szembe tudunk állítani, egymáshoz mérni és nem az önmagában nyújtott élvezetet értékeljük érdek nélkül. de tényleg kár volt felhozni, bocsánatot is kérek :)

alien: én nem sajnálom (sajnálnám) a pécés játékosoktól sem a plusz effekteket, sem a magasabb frameratet, sőt igazából semmit. (márcsak azért sem, mert az utóbbi pár év számomra egyik legjobb eredeti címét pécén játszottam. igaz játszhattam volna boxon is, de olyanom nincs). igazából mindenkinek azon és azzal kéne játszania ami jól esik neki, és kicsit levetkőzni ezt az elvakult csőlátást ami főleg ilyenkor megmutatkozik. (jó, persze, ha ez jelenti azt a bizonyos élvezeti faktort, akkor végülis nem szóltam :)
most nincs aláírásom
285. gugello  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 18:12:48
LV14
Nekem erről a PC - Konzol versenyfutásról, hardver speckókról annyi a véleményem, hogy pont lesz@rom. Én csak konzlozok, játszom, sz@rok a számokra. Most jön a PS4 és már megy a vita, hogy meddig lesz jó és szép játszani. Nekem bőven elég amit a meetingről láttam.

peace
- lazíts ha bírsz -
284. PoRoLY  Secretum ad vitam aeternam art
2013.02.22. 17:46:58
LV12
A PC-ket előbb vagy utóbb minden fejlesztő telibe fogja szarni. Főleg azok akik pénzt akarnak keresni a produktumukkal.
PSN ID: PoRoly_Hu -->http://porojj.deviantart.com/
283. Alien  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 17:34:39
LV10
Válasz 278. lopnijottem üzenetére:
azért ez "a pc nem tud annyira ellépni a jelenlegi generációtól" nem fedi a valóságot, de az esetek 80%-ában némileg igaz lehet. Ugyanis arról van szó, hogy a konzolportok sokszor csak 1-2 effektben, felbontásban és képfrissítésben térnek el, a valódi sztereoszkópikus látványt most nem említve.
Viszont ezek a kisebbnek nevezhető különbségek is durván dobnak a játszhatóságon. Mondjuk egy Dead Space széria 1080p-ben, vsync nélküli 60+ fps-el azért teljesen más élmény mint a konzolos.
Aztán persze ott van az olyan mint a Crysis 2-3 vagy a BF3, ami már azért jelentősen meglép látványban.
A következő generációval valszeg a PC-sek járnak jól, mert gyorsabb és látványosabb portokat a kapnak, de sztem a PS4-es látványvilágot később fogják tudni csak elérni. Lassabban lesz számottevő fizetőképes vásárlórétegnek elég konfigja hozzá.
Ami pedig az elszakadást illeti, az sztem ugyanúgy meglesz a köv. generációban is, abban a pillanatban ahogy bejön a 4K őrület. A PC le tudja követni, a konzolok pedig majd nem. És evvel kapcsolatban a 3D-t megint csak nem említem pedig az is bekavarhat.
282. kobe  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 17:29:33
LV11
Válasz 278. lopnijottem üzenetére:
vízbe tudnám fojtani azt, aki ezt a pc-konzol versenyfutást kitalálta
281. PoRoLY  Secretum ad vitam aeternam art
2013.02.22. 17:25:28
LV12
Válasz 280. Leo69 üzenetére:
Azért nem pont erről szól. Amiről beszéltek az azt jelentené pl. a textúrák tekintetében, hogy a gép saját magától rajzolna nagyobb felbontású textúrákat. Elég nevetséges elképzelés. A felbontás az más tészta.
PSN ID: PoRoly_Hu -->http://porojj.deviantart.com/
280. Leo69
2013.02.22. 16:46:29
LV4
Válasz 279. roland31 üzenetére:
Nem rossz gondolat,lehet,hogy fel fogják húzni maxra, a mostani HD-sítás is erről szól. A visszafelé nem kompatibilitás is megoldott,mert a "felhőből táplálkozhat" majd,aki a régebbi dolgokra bukik. Kíváncsian várom,hová tud még majd fejlődni ez a dolog mondjuk 1újabb évtized alatt.
Leo
2013.02.22. 16:14:17
LV4
Az is fasza lenne, ha a letöltött PS3-as játékok grafikáját a rendszer maximumra tudná tolni és így még szebbek lennének a játékok(álomvilág) :). Gondolok itt olyan dolgokra mint az elsimítás, textúrák stb effectek... :D
Ratchet and Clank forever:)
278. lopnijottem  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 15:53:19
LV5
Válasz 277. Quentaro üzenetére:
a vérpécések szerint már ma tudnák a pc-k azt, amit a ps4 kínál, csak a fejlesztők a konzolokra optimalizálnak és nem csinálnak szép játékokat, mert csak (vagy gonoszságból, nem tudom).
ők azért örülnek a generációváltásnak, mert így a pc is ellőheti a grindelt xp-it és szintet léphet. na most ha ezt a csavaros logikát követem, akkor hiába marad le megint izlés szerint 2-3-5-7 év múlva a két konzol, a fejlesztők így is rájuk optimalizálnak majd (gonoszságból), és nem lép el a pc, majd csak a következő generációváltásnál (ha lesz olyan egyáltalán, ugye).
mondjuk ez így persze hülyeség, mert van benne némi paranoid logika.

egyébként félelmetes dolgokat lehet olvasni mostanában, tényleg nem hülyének tűnő emberektől.
most nincs aláírásom
277. Quentaro  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 15:20:55
LV5
Válasz 275. PoRoLY üzenetére:
1. Teljesen igazad van, ezt magam is írtam. A DirectX szintén nem a legjobb megoldás. :)
2. 2 GB GDDR5-el már vannak videokártyák.
Bele tudok tenni. 64 bites proci/oprendszer simán kezeli.
2x4GB-s memkitet lehet kapni. (Igen, még csak DDR3.)
3. Bizony ez is igaz jelenleg. Nagyobb erőkülönbség kell, hogy ez kompenzálva legyen.

Mondom: ha nem pörög fel a PC-s ipar, tovább tart a válság, akkor ez így elég lehet 5 évig. De azért ez nem ugyanaz mint a PS2-PS3 váltás. Komolyabb címek is PS3-PS4 multik lesznek... Milyen lett volna egy multi MGS4 PS2-n? :)
PSN: Quentaro81 http://bit.ly/GTSklubFB
276. Quentaro  PlayStation.Community tag
2013.02.22. 15:11:28
LV5
Válasz 273. zooole üzenetére:
Nincs kizárva (sőt) hogy okosabb vagy nálam ezen a téren, mert 10 éve nem fejlesztem ez irányú tudásomat, és PC World-ön "nevelkedem".
De talán nem ebben a stílusban kellene. :)

http://prohardver.hu/hir/amd_jaguar_nagyot_ha[...]
Egy az egyben PC-s proci eddig nem volt konzolban azt hiszem. Talán a Phantom lett volna az első. A VGA-t már most gyűri egy jobb (120 ezres) PC-s kártya SLI/CorossF nélkül.

Tehát azt mondod, hogy a fejlesztők használják PC-n a DX-et, Linuxon az OpenGL-t, de a Sony kedvéért lenyúlnak a vasig, és Assemblyben (stb) fognak pötyögni? XD
Előbb-utóbb ugyanazt a technikát fogja használni egy PC is, mint a PS4. Ha utóbb, akkor az okés.
PSN: Quentaro81 http://bit.ly/GTSklubFB
275. PoRoLY  Secretum ad vitam aeternam art
2013.02.22. 14:30:01
LV12
Válasz 258. Quentaro üzenetére:
Egy 250 ezres "gémer pc" egy jó darabig nem fog felérni a PS4-hez . Ugyan PC-s alkatrészekből van de van egy két lényegi különbség.:

1. Alap dolog de nagyon fontos, hogy a PS4-et nem fogja Windows lassítani.
2. Az emberek hajlamosak nem figyelembe venni, hogy a 8 Gb RAM nem sima RAM hanem GDDR 5 . Ha bármelyik mai PC-t megnézed a legtöbb amit találsz bennük az 2 Gb. Jelenleg ennél többet nem tudsz PC-be beletenni.
3. Szerintem ez a legfontosabb, hogy ez esetben a CPU és a GPU egy lapon vannak és mind a ketten közvetlen tudnak kommunikálni a 8 Gb-al. Ezzel a megoldással ki van küszöbölve a PCs osztott memória legnagyobb átka a Readback .
Kíváncsian várom a további fejleményeket.
PSN ID: PoRoly_Hu -->http://porojj.deviantart.com/
1 / 7 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  ...  5  6  7    ››
Elmélkedő - Polkorrekt tartalmak a videojátékokban
2018.12.16. 11:00 PlayStation.Community
59 hozzászólás
Szerző: martin
Most akkor milyen bőrszínű és mely vallású ember ölhet büntetlenül milyen neműt és milyen korút?
Mutant Year Zero: Road to Eden (PS4, PSN)
2018.12.12. 15:11 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: martin
Micsoda? Miss? HÁT MISS AZ ANYÁD, AZ!
Star Wars Pinball: The Force Awakens Pack (PS4, PS3, PSV, PSN)
2018.12.12. 08:25 Kedvcsináló
1 hozzászólás
Szerző: Masamune
Csak le ne TILT-son az erő...
RIDE 3 (PLAYSTATION 4)
2018.12.11. 09:00 Játékteszt
12 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Megtáltosodott motoros.
Defenders of Ekron: Definitive Edition (PS4, PSN)
2018.12.10. 09:32 PlayStation Network
2 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Szívatás Level 1000.
RiftStar Raiders (PS4, PSN)
2018.12.09. 21:48 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Shoot-Loot-Death-Restart-Death-Restart.
Marvel's Spider-Man - Turf Wars kiegészítő csomag
2018.12.08. 09:33 Kedvcsináló
13 hozzászólás
Szerző: JediEco
Kevésbé ütős a műanyag kalapács.
Oh My Godheads (PS4, PSN)
2018.12.07. 09:08 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Az istenek a fejükre estek.
Nefarious (PS4, PSN)
2018.12.06. 19:17 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Fordul a kocka, avagy egy bűnöző családjában is történhet tragédia.
11-11: MEMORIES RETOLD (PS4)
2018.12.05. 12:43 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A Nagy Háború vérmocskos poklának gyönyörűen megfestett tablóképe.