PlayStation.Community

2012.11.23. 14:49 Játékteszt
40 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
A halál ezer arca.

Milyennek kell lennie egy jó lopakodós-merénylős játéknak? Legyen puzzle feelingje, ahol csavaros észjárásunkat használva, különféle elterelésekkel vonhatjuk el ellenségeink figyelmét. Legyen kalandjáték, ahol a különféle tárgyak bizarr kombinációjával válthatjuk ki a kívánt hatást és tehetjük el láb alól a célszemélyt. Legyenek benne ügyesen felépített pályák, ahol árnyékról-árnyékra haladva a különféle fedezékek biztonságos takarásában nem egyszer csak pár méterre elosonva egy csapat ellenfél mellett haladhatunk tovább küldetésünk végpontja felé. Szükséges egy változatos gyilkolóeszköz repertoár, mely segítségül hívásával hátulról lephetjük meg a kamillázó és mit sem sejtő áldozatainkat. Kellenek bele fegyverek is – ha lebukunk, akkor sincs minden veszve, a szem- és fültanúkat elintézve folytathatjuk megbízásunkat, mintha mi sem történt volna. Mi kell még? Ó igen, az álcázás – változatos hacukákat magunkra aggatva vegyüljünk el felebarátaink között, avagy távozzunk az aktuális hulla felett rimánkodó embertömegből.
Egy jó lopakodós játék elkészítése bizony emberes feladat. A Hitman sorozatot sokan egy kiváló sunnyogásnak tartják, de legalább ugyanannyian egy középszerű szériaként tekintenek rá. 47-es ügynökünk, a franchise emblematikus, könyörületet nem ismerő öltönyös-vonalkódos kopasza a kurrens konzolgeneráció végére visszatér, hogy újra megossza a játékosvilágot. Rendhagyó az epizód, szokás szerint hideget és meleget is kap a kritikusoktól, egy 60%-os értékelést legalább annyira elfogadhatónak tartok, mint egy 90%-osat. Ugyan a „47-ezés” idén sem fogja népszerűségében felváltani a 69-ezést teszem azt, de az osonás és csendben gyilkolás maximalista szerelmesei egy jó 30-35 órás türelemjátékot kaptak, s amennyiben képesek szemet hunyni a program olykor bántóan idegesítő és ostoba következetlenségei felett, számukra a Hitman lesz az új… Hitman.

Ha nem tudnád, 47-es ügynökünknek nehéz sorsa volt. Apák napján maximum a Pipacs utcai spermabank lépcsőjéhez vihette a saját készítésű szerencse karkötőt, ugyanis az úriember egy bizarr genetikai kísérlet végterméke. A világ öt legveszélyesebb bűnözőjének DNS-ből összekatyvasztott gyilkológép kódnevét a tarkóján szereplő vonalkód utolsó két számjegyéről, fizimiskáját pedig a hangját kölcsönző szépséges szinkronszínész (a visszatérő David Batesontól), valamint a szárnyaló fejlesztői kreativitástól örökölte. A széria különös ismertetőjegyei mindig is az észrevétlenül maradás, a Blood Money óta a baleseteknek álcázott trükkös halálok, a többnyire hatalmas, nyitott pályák és az álcázás voltak. Hat év telt el azóta, hogy ügynökünk telefonos segítsége, azaz összekötője, Diana Burnwood segítségével megrendezte saját halálát (szerintem a videojátékok egyik legkirályabb jelenete, amikor kopaszunk felpattan a díszpárnákról saját temetése közben, majd még a papot is megfingatva angolosan távozik a tett színhelyéről).
A Hitman: Absolution innen folytatja a cselekményt, de már az első megbízás során valami olyasmi történik, ami a történet szempontjából spoilernek minősülne, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy Herr Forty-seven sok tűz közé szorulva indul neki személyes bosszújának, hogy újra pontot tehessen mindennek a végére.
Írtam, hogy bizonyos szempontból rendhagyó az aktuális rész; amiben nem, az a sztori központúság. Az eddigi részekben is volt történet, de inkább egyfajta keretként szolgált, nem pedig mozgatórúgóként. Ezúttal a cselekmény központi elemként szolgál, tetteink és orrgyilkosságaink mind-mind a cselekményhez szorosan kapcsolódva hajtanak minket előre pályáról pályára. Az ötlet jó, sőt, szerintem a kivitelezéssel sincsen különösebb probléma; elborult, torzszülött karakterek, mocskos helyszínek – nyilván nem egy Oscar-esélyes irományról van szó, de számomra üdítően hatott ez a fajta fókusz az eddigi összevisszaság helyett. Sajnos a dolog velejárója, hogy az elődök hatalmas, nyitott pályáit sokszor kisebb, lineárisabb, nem egyszer pusztán lopakodós, avagy menekülős szekvenciák váltották fel. Ezúttal is lesznek tágasabb, nyitottabb bel- és kültéri helyszínek, de érezhetően szűkült a játéktér, részben ennek köszönhetően pedig egyszerűsödött – vagy picit kritikusabban megfogalmazva a jelen kor követelményeinek megfelelően butult – a játék nehézsége. Ugyan az öt választható fokozatból az utolsó kettő, de főleg a legnehezebb nehézség első végigjátszásra nem javallott, az első kettő kihívási szint viszont vicc szintű, úgyhogy én azt javasolnám, hogy a negyedikkel kezdjetek – pont egészségesen frusztráló, de odafigyeléssel és adaptációval lazán elérhető a legjobb minősítés (azaz a Silent Assassin) a pálya végén.
Ahhoz pedig, hogy ezt megszerezzed, kreatívnak kell lenned! Nem szabad, hogy észrevegyenek, ildomos a biztonsági kamerák felvételeit megtalálnod és elhappolnod, valamint a célponton kívül senki sem halhat meg. Nem hagyhatsz magad mögött a földön heverésző eszméletlen testeket, az pedig csak hab a tortán, hogy egy balszerencsés balesetben elhunyt valaki kevésbé gyanús, mint egy golyónyommal a homlokán virító hulla.
Mi minden áll rendelkezésünkre a feltűnésmentes sikerhez? Egyrészt ugye itt a standard lopakodás. Guggolva haladva, a tereptárgyakat fedezékként felhasználva észrevétlen osonhatunk el ellenségeink mellett. Különféle a pályán elszórt tárgyakat eldobálva elterelhetjük a gyanútlan népek figyelmét, hogy uzsgyi, átszaladjunk közöttük. Továbbá egy külön gomb lenyomásával a falhoz is simulhatunk, azonban ez néha igencsak problémás, köszönhetően annak, hogy olykor véletlenszerűen cuppanunk le a fedezékről, máskor pedig a széleket megkerülve haladunk tovább. A láthatatlanságot biztosító tárgyak közötti gyors átbukfencezésre is lehetőségünk van, ilyenkor aztán végképp zavaró, hogy egy pillanatra észre is vesznek, meg nem is: ha valakinek a látószögébe kerülnénk valami olyan helyen, ahol amúgy nem szabadna császkálnunk, a köztünk lévő távolságtól függően van egy szusszanásnyi időnk. Ha sikerül ezt az intervallumot lenulláznunk azzal, hogy újra eltűnünk a marcona őr szeme elől, már ki is cseleztük. Többen fintorogva datálták ezt, szerintem ez szándékosan lett így a játékmechanikába építve. Ami illúzióromboló, hogy ilyenkor nem egyszer valóban látnak minket, hiszen morcosan parancsolnak ránk, hogy ezt most azonnal leszünk szívesen abbahagyni. Ez picit csorbítja a varázst, egyike azon önellentmondásoknak, amiket egyszerűen orvosolhattak volna a fejlesztők.
A folyamatos osonásnál azonban jóval nagyobb móka az álcázás és elvegyülés, azaz a különféle ruhavariációk magunkra aggatása. A ruhákat vagy megtaláljuk a pálya bizonyos pontjain, vagy nemes egyszerűséggel eltulajdonítjuk valakitől. A delikvenst hátulról elkábítva (vagy nyakát törve – ez a két lehetőség váltotta fel az eddig limitált kábító szérumot), fejbe lőve, valamelyik a pályán elszórt tereptárggyal leütve vagy fejbe dobva máris szabad a pálya a gyors ruhacseréhez. A felszerelést magunkra öltve sem sétagalopp az élet! Ha például rendőrnek álcázzuk magunkat, a többi rendőr gyanakodva fog figyelni minket, az álruha csak a többi karakterre hat. Itt lép képbe a másik nagy újítás, az Instinct rendszer. Ez egy – fokozattól függően regenerálódó, illetve re nem generálódó – quasi „manapool”; ösztönünket felhasználva csillapíthatjuk a kíváncsiskodókat, egy kis időre teljesen elvegyülhetünk közöttük. Ami nem tetszett viszont, hogy a teljes arcunkat/testünket eltakaró ruha viselése esetén is riadóztattak az NPC-k, de ezt a békát pont lenyeltem a játék balanszának fenntartása érdekében. Gyilkos ösztönünk azonban nem merül ki ennyiben: szintén e képességünkkel lehet átlátni a falakon, valamint a járőrök útját is nagyvonalúan jelzi nekünk a „varázserő” aktiválása.
Szóval meg van a farsangi jelmez; a szerencsétlen tulajdonos testét elrejthetjük különféle konténerekben vagy szekrényekben (maximum kettő darab jóember fér el egy ilyenben), vagy akár ott is hagyhatjuk, hogy a corpust észlelő társak értetlenkedését kihasználva haladjunk egyre beljebb és beljebb.
A Hitman mindig is a lehetőségekről szólt, utunk megválasztásáról és testre szabásáról. A fentiek opciókat kihasználva, azokat vegyítve, az NPC-k – különösen a célpont – viselkedését, útvonalát megfigyelve, ahhoz igazodva kell abszolválnunk feladatainkat. A – szerintem – egyik legkirályabb pályán például egy nálunk cca. háromszor nagyobb, épp élete nagy pankrációjára készülő állatot kell eliminálnunk. Te mit teszel? Ellenfele kosztümét magadra húzva a ringben intézed el egy QTE szekvencia keretében? Esetleg mesterlövészpuskával vetsz véget szánalmas életének? Távirányítású bombát rejtesz el a ringben, és a kijárat mellől aktiválva a robbanószert már ott sem vagy? Ennél persze sokkal trükkösebb halálok is kerültek a programba, ezek felfedezése, tökéletes kivitelezése szolgáltatja a fő kihívást. A sorozat mindig is a morbid humoráról volt híres, akkora Darwin díjas(nak látszó) halálokat lehet a programból előcsalni, hogy hirtelen ledöbbenésedben nem tudod, sírjál, vagy nevessél – sírva nevessél! Az idióta elhalálozások mellett rengeteg Easter Egg és cameo is szerepel a programban (találkozhatsz például a pszichopata Kane-nel a Kane & Lynch-ből) – komolyan, nem egyszer azt vártam, hogy mikor kell hátulról megfojtanunk egy zongorahúrral a szekrényben maszturbáló David Carradine-t.
A pályák végén a játék pontozással értékeli teljesítményünket: a lopakodás nagymesterei a legmagasabb Silent Assassin rang alá biztosan nem adják, ehhez azonban tényleg türelmesnek kell lenni. Már egy mezei ellenség kiütéséért is hirtelen mínuszba csap át a pontjutalmunk, a testet elrejtve azonban pont nullára jön ki a végelszámolás. Más a helyzet, ha megölsz valakit, ilyenkor – ha el is rejted a hullát – a nulla balabbik feléről folytatod tovább a küldetésed, ami a jutalmadat illeti.
Egy pályán több mini kihívást teljesítve növelheted a szorzódat – valamint a választott fokozat is nagyot dobhat pontjaidon –, érdemes egy pályának többször nekifutni, ha a ranglisták élére akarsz kerülni. Van pár unalmasabb és laposabb, farmolás jellegű feladat (szerezzed meg a pályán található összes ruhát, rejts el n+1 testet a szekrénybe, stb.), de az erőpróbák zöme a különféle látványos kivégzésekhez kapcsolódik (vagy valami hatalmas őrültséget akar tőled: marha nagy poén, amikor a hatalmas szülinapi tortából a bikinis táncosnő helyett a kopasz ügynök ugrik elő a két hangtompítós pisztolyával!), úgyhogy érdemes egy-egy etapnak többször is nekifutni.
Csak finoman utaltam rá, de a Hitmanben lehet lövöldözni is. Ha érdekel a játék, valószínűleg nem is nagyon fogsz élni ezzel a lehetőséggel, és nem csak azért, mert átlagosra sikerült, hanem mert teljesen elüt a téma szellemiségétől. Az Instinct pontokat felhasználva ugyan belassíthatod az időt, hogy egyetlen szekvenciában akár 5-6 ellenséget is a túlvilágra küldjél, de egy profi bérgyilkos nem, vagy csak nagyon indokolt esetben nyúl a fegyvereihez. Ha mégis így tennél, akkor az amúgy alaposságodtól függően fél-egy órás pályákat 5 perc alatt ledarálhatod, de könyörgöm, ki tenne ilyet a 47-es bőrébe bújva? Épp ezért tartom fölösleges blődségnek a megnyitható ezerféle jutalom fegyvert, de csak hogy tudjál róla: van ilyen is.

Szokatlan mód egy többszemélyes szegmens is került a programba: a Contracts módot választva egy quasi pályaszerkesztőt kapunk, ahol a megnyitott pályákon mi magunk választhatjuk ki a célszemélyt, testre szabva az álcákat, fegyvereket NPC-ket, stb. A „szerződéseket” teljesítve kihívhatjuk barátainkat egy jó kis pont-hajszára, sőt! A játék küldetéseit megállítva akár küldetés közben is aktiválhatunk egy ilyen játékos alkotta merényletet! Nagyon jópofa ötlet, a(z) – amúgy is derekas – szavatosságot nagyban kitolja, akár alkotóként, akár végrehajtóként állsz a kihívás elé.
Látványosság szempontjából a Hitman nem verseng, és nem is akar versengeni napjaink csodáival. Helyette van hatalmas embertömeg stabil FPS-sel (és nem a semmiből előtűnő, vagy a semmi által magába szippantott NPC-kre gondolj, mint az Assassin’s Creed esetében például). Vannak még hihetően nyomasztó lepukkant helyszínek, stílusos átvezetők, pusztuló és pusztítható tereptárgyak, ügyes fényeffektek és emberi karaktermozgások. Ami az audiót illeti, Jesper Kydtől ugyan megvált a széria, de van nem egy fülbemászó countrys, rockabillys dallam, a feszültséget fokozó háttérben megbúvó kis melódia, illetve mindenkinek van valami mondanivalója – ezt ügyesen kihallgatva érdekes információkat szerezhetünk az adott pályáról –, a szinkronszínészek jó munkát végeztek. Nem egy látványbomba a Hitman, de mindent tud, amit tudnia kell!

Amit pedig a leginkább tud, az a hiánypótlás. A lopakodás szerelmesei nincsenek elkényeztetve mennyiség terén, de a Hitman: Absolution egy ügyesen összerakott, hibái és apróbb logikai bukfencei ellenére szórakoztató játékra sikeredett, plusz egy strigula a minőség rovatba. Hitman veteránok ugyan csalódásként fogják megélni a lineárisabb pályákat, de a kihívást ők is meglelik a legnehezebb fokozaton, ahol minden segítség ki van kapcsolva, plusz ellenfelek járőröznek a pályákon felturbózott reakcióidővel.
Ha lőni vágysz, kerüld a Hitman; azonban ha egy olykor pepecselős, adott esetben a pályát ötödjére is újraindítós türelemjátékot vársz groteszk karakterekkel, helyszínekkel és humorral, akkor nyugodt szívvel ajánlom az idén még rafkósabb, még kopaszabb kopasz-kopasz kalandjait!

(A játékot partnerünk, a CNG.hu bérgyilkosai, 48 és 49 biztosították tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Console Corner budapesti boltjában, illetve a linkre bökve webshopjában.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
40. zola0306  SonsOfSaRock
2013.04.08. 22:15:52
LV16
Elégedett vagyok a játékkal is a teszt pedig 5*!
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
39. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2013.02.09. 10:13:29
LV4
Nagyon frankó lett, de nekem hiányzik a térkép .
I love games!
38. newkratos7  PlayStation.Community tag
2012.12.27. 11:43:53
LV3
Soha nem szerettem a Hitman-t! De ebbe beleszerettem, imádom minden percét, nem bántam meg a vételt. Nálam 10/10-es.
Guardians! Tonight, we dine in hell!!
37. BIOlogic  PlayStation.Community tag
2012.12.07. 21:09:34
LV1
Észrevettétek már Linch-et a fegyverboltos pályán!? :D
The Dark Brotherhood still alive...Hail Sithis....
36. max_metis  PlayStation.Community tag
2012.11.30. 22:54:20
LV4
Válasz 9. Unorthodox üzenetére:
Nem fizetett a cég elég pénzt azoknak akik lepontozták hivatalos szervek. Ennyi. :)
Remény, ami meg nem szégyenít
35. max_metis  PlayStation.Community tag
2012.11.30. 22:52:55
LV4
Előrendeltem a gyűjtőit és nem bántam meg!
Élveztem, sőt, még a Contracts módhoz el sem jutottam.
Egyedül a mesterséges unintelligenciát tudnám én is felhozni, mint negatívum... az nem lett nagy.
Remény, ami meg nem szégyenít
34. Pep  PlayStation.Community tag
2012.11.27. 04:20:05
LV1
Frankó lett a ez a rész . Mostanában nem sok játékot játszok végig , például rezi . De ezt nevezem alkotásnak ! Ezt végigjátszom többször is . Bár a grafika nem kitűnő de az összkép javítja .
33. Greg-T  Kitiltott felhasználó
2012.11.26. 15:02:37
LV2
Válasz 31. ALF22 üzenetére:
Realisztikusabb. Egy korábbi pályarészről beszerzett álruha, nem téveszti meg azokat az őröket, akikkel később találkozol, révén sosem láttak még téged, ergo gyanús vagy, mert nem lehetsz "kolléga" :D

Ez komoly, nekem tetszik :)
Mindig is csodálkoztam, hogy miért is nem szúrják ki a kopaszt, 200 méterről is csillog a homloka, álruhában is :D
32. karfiol  PlayStation.Community tag
2012.11.26. 10:44:21
LV19
Válasz 18. ticsi üzenetére:
PS3-at kérj Jézuskától!
31. ALF22  Son of Liberty
2012.11.26. 07:50:21
LV26
Na, meg van a játék legnagyobb hibája. Vagy legalábbis kezd egyre idegesítőbb lenni. Ruhát hiába veszek fel, állandóan gyanús vagyok még így is. Régebben is volt ilyen,hogy megnéztek, de csak elég volt akkor normálisan viselkedni. Most meg , ha nem nyomom be az "elfojtást" vagy mi az akkor egyből szólnak. Ha nincs már csík akkor annyi is volt.
Mondhatni arra jó a ruha,hogy csíkkal együtt el tudjak menni vki mellett.
30. ocitom
2012.11.25. 22:06:23
LV1
Ezt a játékot vagy nagyon szeretik, vagy nagyon utálják. És ez így van rendjén. Utánozhatatlan egyedi stílus. Epekedve várjuk az előző részek HD kiadását.
Jó lett a teszt!
Mi is köszönjük 48 és 49-nek.:)))
Nem! Istennek ehhez semmi köze!
29. ALF22  Son of Liberty
2012.11.25. 13:35:49
LV26
a csekpont tényleg érdekes lett.
Aktiválod, de ha lebuksz, újratöltöd akkor minden őr akit elötte eltettél vhová újból járörözik.
Eddig nagy gondom nem volt belőle, csak érdekes.

A játék viszont ahogy haladok előre egyre látványosabb (hoteles pálya,helikopter, a tömegek,stb). nem csak snasszul ott vannak mint régen, hanem a sztori erősen rányomódik.
28. kiralygyozo  PlayStation.Community tag
2012.11.25. 10:39:01
LV2
Februárra tervezem a nagy bevásárlást(Alien...,dead space3,stb.),de ha minden jól megy ezt beszorítom karácsonyra.
A nagyképûség: -õl, butít, és nyomorba dõnt.
27. alucccard  A retkes
2012.11.24. 14:26:21
LV22
Tetszik, de majd az FC3 után.
26. ALF22  Son of Liberty
2012.11.24. 14:01:03
LV26
Találtam egy komolyabb hibát. Hacsak nem bug volt az.
A farönknél X-et nyomva átmászhatok rajta. De ha állok akkor nem. Elöbb lapulni/gugolni kell és aztán enged átmászni.
25. ALF22  Son of Liberty
2012.11.24. 13:30:49
LV26
Válasz 24. Leo69 üzenetére:
Ugyanolyan sztem. Beléptem a hotel XY szintjén azt jussak fel vhogy. 2órát próbálkoztam minden fele mire feljutottam. A 2. pályán van 200ember, 30őr és 1 vándorló cél. Öld meg úgy ahogy tudod. Itt is elvoltam két órát mire csont nélkül megöltem. De még visszamegyek, mert van ennél 2-3 másik megoldás ami brutális. És ezt úgy hogy ne vegyenek észre. Ha lebuktam jó kis tűzharc volt, de egyszerűen nem való ide. Nem ez a lényege. Ahogy régen, úgy most is az van,hogy bárhogy megölheted. Van jó kis tűzharc, meg célpontbejelölés mint a splinter cellben. De ez nem az igazi. És a sikerért meg kell szenvedni.
Annyi a különbség talán,hogy régebben radar is volt és mindenki mozgását láttad. Most nincs radar csak különleges vision és látod ki az őr, ki a célpont. Az őrnek az útvonala egy kis lángcsóva a földön. Ugyanaz mint régen, csak most nem kell 5percig bambulni a radart,hogy ki meddig megy el.
Meg vannak pontok amiket ha átlépsz változik a körülmény: pl arra megy el a célpont vagy az akitől el kell venned vmit. Sokáig én is csak pislogtam,hogy vegyek el egy kulcsot egy ipsétől aki 5 testőrnek ad eligazítást és nem nagyon mozdultak el egymástól.
24. Leo69
2012.11.24. 13:10:23
LV4
Még anno PS 2-n volt hozzá szerencsém,de ott még nehéznek találtam,és ahogy olvasom ez most már változott,úgyhogy valszínű,teszek vele 1 próbát majd, + mert látom ,elég sokaknak elnyerte a tetszését.
Leo
2012.11.24. 11:06:56
LV2
Csak anyagi okok miatt nincs meg.
22. KROTCHY  a here
2012.11.23. 23:50:33
LV29
Előbb a Trilogy HD Pack-ot decemberben ... aztán jöhet ez is =)
Playing: Uncharted 3 multi
21. tagor  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 23:17:45
LV3
Nem örülök, hogy ez a játék nagyon tetszik. Nem volt betervezve.
Időnként teljesen a hatásom alá kerülök.
20. dzsesz  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 21:49:04
LV2
Hihetetlen szuper game,ma végeztem a story mode-val de újra kezdem mert nagyon sokféle képen lehet végezni a célpontokal .

spoiler: a MADERIJESZTŐS DOLOG MORBID NAGYON.
19. tiNk  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 21:20:24
LV18
Slenderman bepipult.
"We don't have to do this. You know that, right?"
18. ticsi
2012.11.23. 20:35:41
LV2
Anno a Hitman első részét igencsak szerettem, majd jött a kettes rész és elérhető volt Boxon is... rongyá játszottam és mai napig az egyik legjobb Tps akció játéknak tartom. Egyszeráen utánozhatatlan hangulattal rendelkezik. A 3. részbe nemtudtam annyira beleszeretni de az is rendben volt, a Blood Money már kevésbé tetszett, de egyszer jó volt kijátszani.
Ez itt pedig, mind a teszt mind a képek alapján első napos vétel amint a jézuska hoz nekem egy új konzolt.
Nagyon remelem, hogy odab*sz :)
17. Drivolis  Felséges Úrnő
2012.11.23. 20:35:40
LV23
Ha kogazdag lennek, ez is menne a gyujtemenybe. De sajna szukmarkunak kell lennem ez esetben is.
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
2012.11.23. 20:32:34
LV21
Egyszer legyen rá pénzem :)
15. bundas01  Hivatásos Troll
2012.11.23. 19:31:34
LV20
Tökèletesen leírtad amit gondoltam a jàtèkról.
Na ez is egy m.f.,színtén nagy a pofája:D
14. ALF22  Son of Liberty
2012.11.23. 18:54:09
LV26
Válasz 11. Mortanius üzenetére:
pont igy kezdtem es pont igy erzem
13. ALF22  Son of Liberty
2012.11.23. 18:52:49
LV26
Válasz 12. Penge70 üzenetére:
bevezeto es a menu profi munka!!
Prologust jatszom, de mar latni hogy tokeletes az egesz. AI ok neha gyenge tuzharcnal, de csondes gyilkos resz PATTENT. Minden kezreall elsore, sokretu az egesz. Blood moneyban kicsit szenvedtem a kozelharcnal de itt az is jo lett (kis QTE harc). Nem csalodtam eddig.
12. Penge70  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 17:17:33
LV22
Hosszabb tesztre, és több élménybeszámolót vártam, de Tőled ezt már megszoktam (sajnos):/

Holnap megyek a játékért, remélem lesz rá időm, szokás szerint melózok:/
11. Mortanius  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 17:06:41
LV4
Vérprofi a cucc, az hétszentség. Idei év egyik legjobbja.

Annyi, hogy amikor 30-adjára nyomom le ugyanazt a részt akkor azért néha kicsit unalmassá válik. De hát mindegy, így jár az aki hardon, észlelés nélkül próbálja nyomni a játékot. :)
4-5 óra volt így simán a South Dakota fejezet. De meg is lett az SA. :)

Szóval aki lövöldözni akar, valamint nics elég türelme az messzire kerülje el ezt a játékot.
PSN ID: Lord_Mortanius
10. Lotar  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 17:03:23
LV17
Na ennek a 9-esnek hiszek , nem a neten fellelhető sok-sok lehúzós 6-osnak . TUTI VÉTEL , de sajna csak később . Nincs cipi .
psn/sen id: pcpmate
9. Unorthodox  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 16:59:06
LV3
Nem is értettem ezt a nagy lepontozósdit más oldalakról, várható volt hogy 8+ os játék lesz.

Teszt alapján csak jobban megjött a kedvem hozzá.
8. ALF22  Son of Liberty
2012.11.23. 16:55:23
LV26
Kicsit netezek aztán rakom is be egyből. Kíváncsi vagyok milyen lett.
7. zola0306  SonsOfSaRock
2012.11.23. 16:26:15
LV16
Mindenképpen bemérendő lesz!
PS2-őn okoztak néhány kellemes napot az elődök.
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
6. Binder  Drift & Photo
2012.11.23. 16:23:21
LV22
Mivel egyik kedvenc játékom, így nálam tuti vétel, a tesztet is csak átfutottam. :)
5. gabe82_  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 16:20:59
LV16
Teszt elolvasva, a játék előttem az asztalon. Mindjárt megy is a gépbe, és indulhat a küldetés.
4. jime  non-alcoholic
2012.11.23. 16:01:38
LV29
áhh, nincs mese, pótolnom kell a sorozatot..jöhetne már az a HD kolleksön:)
"wake up, you're dead!"
3. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 15:56:31
LV5
örülök hogy nálatok is 9-es a játék, imádom mióta csak pörög a gépben. sok-sok egyedi pillanat zajlott le eddig pár órácska alatt amiket szerintem büdös életemben nem fogok elfelejteni. az elején kicsit furcsa volt az előző részekhez képest de 1-2 pálya után már adta magát. szerintem sokakat elriasztott régen a Hitman nehézsége, szerintem itt már eléggé korrekt, mindenki megtalálja a saját szintjét.
..loading, please wait..
2. torbae  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 15:05:32
LV4
elég jól néz ki!
Why so serious?
1. alienware85  PlayStation.Community tag
2012.11.23. 15:04:31
LV2
Hihetetlenül méltó folytatás.. csak ezt tudom mondani! maximálisan egy nagyon erős 9-es nálam is
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
HITMAN: ABSOLUTION
Square Enix
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Morbid, kihívást nyújtó tartalmas program; Contracts-mód
Negatívum
Apróbb irányításbéli bakik és logikai bukfencek a nem mindig tökéletesen hihetően teljesítő AI-nál

MARTIN BELESZÓL
Kár, hogy a gyűjtőihez nem rendes szobrot adnak, hanem super deformedet. A játék kőkemény lehet, jók a screenshotok.