PlayStation.Community

2012.11.17. 00:28 Játékteszt
56 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
A kló... drónok háborúja.

Valamiért szeretem a Call of Duty, illetve a Battlefield teszteket mindig ugyanazon felütéssel kezdeni, szóval…
Call of Duty. A sorozat, melyre egyesek megváltóként, mások pedig valami éves kötelező menzeszként tekintenek (mindig ugyanakkor jön meg, hatalmas hiszti van körülötte, illetve tocsog a vér literszámra). A Modern Warfare 2 óta jelenlévő minőséghanyatlás sem volt képes eltántorítani a sorozat hatalmas rajongóbázisát az évenkénti soros epizód megvásárlásától, az ellendrukkerek viszont ugrásra készen lesték évről-évre, hogy mibe lehet belekötni. A lista pedig gyarapodott; summa summarum, gyakorlatilag ugyanazt a játékot kaptuk más körítéssel, kevéske újítással, és az MW2 árnyékából kilépni képtelen tucatjátékokkal (persze volt, hogy hol erre, hol arra billent a mérleg, de aki azt állítja, hogy a franchise az éves újításaival lopta be magát millió ember szívébe, az jelentkezzen egy körbehahotázásra). A Black Ops volt talán az az epizód, ahol igyekeztek egy picit csavarni a formulán, de az érdekesen megírt történeten kívül szerintem sok újdonsággal az sem kecsegtetett.
Egy szó, mint száz; új év, új Call of Duty. A poént már az elején lelőném: ez bizony egy picit másabb játék lett: vannak fantasztikus ötletek tanítani valóan megvalósítva, de vannak bizony papírforma alapján okosnak tűnő újítások, melyek sajnos a középszerűség mocsarában dagonyáznak (az elsüllyedés erős állítás lenne, ugyanis ezzel a bizonyos ötlettel, melyre később még részletesebben kitérek lehet okos dolgokat művelni, remélem jövőre így is lesz).
Még egy poént lelőnék: messze földön a sorozat iránti rajongásomról vagyok híres (nem), idén azonban elégedetten álltam fel a játék mellől, úgyhogy a szokásostól eltérően ez most egy pozitív hangvitelű kis szösszenet lesz az Activision aranytojást tojó tikanyójáról. Annak ellenére, hogy ha valaki megkérne rá, hogy egy mondatban jellemezzen a játékot, valami ilyesmit mondanék: van benne Skrillex és lehet lóhátról rakétavetőzni a tankokat.
Nem véletlenül kezdtem azzal, hogy a Black Ops történetvezetése, csavarjai és eseményei üdítő színfoltként hatottak a CoD univerzumban. 2012-ben ugyanis ismét a Treyarchon volt a sor, hogy bizonyítsanak; mindenki nagy meglepetésére az LSD-koktélokon hizlalt Mason történetét és univerzumát vitték tovább, az igencsak frappánsan Call of Duty: Black Ops II névre keresztelt ideiben.
Az események 2025-ben kezdődnek, amikor is az előzmény főhősének egy szem gyermeke, David, valamint csúfságában csak Jason Bellamy-hoz mérhető Harper meglátogatja a szuperül-nagyon titkos öregek otthonában szikkadó tolószékes James Woods-t, hogy információt szerezzenek az aktuális világméretű fenyegetést jelentő főgonosz, Raul Menendez holléte felől. A Breaking Baden szocializálódott egyének már mosolygósan várják, hogy az öreg mikor repíti a levegőbe a két kiváncsifáncsi jómadarat – ehelyett egy hosszú tanmese következik (mely Woods visszaemlékezésén alapul, ilyenkor hol David, hol Woods bőrébe bújva kell végiggyilkolnunk magunkat a pályákon), másfelől pedig a jelenben is zajlik az eksön, utóbbi esetekben az apja nyomába lépő ifjú titánnal (…vagy Harperrel, vagy… szóval összevissza ugrál a történet a jelenben és a múltban, különféle szereplőkön és helyszíneken).
Bár sokan nem fognak velem egyetérteni, de a történet szerintem bőven az előzmény fölé licitál. A végjátékban ugyan ezúttal sem kerüljük el az összeomló nagyvárost, a Hillary Clintonra hajazó Mádám Prezidentét, felbukkan a kelleténél kanosabb Petreaus, rohangálhatunk az USS Obama fedélzetén – szóval igazi Tökös Hőscsászárok leszünk a játék végére. Amiért ez egy cseppet sem zavart ezúttal az nem más, mint a főgonosz, Menendez. Egy sokkal emberközelibb, személyes tragédia által hajtott antagonistáról van szó. Motivációja és fokozódó őrülete bőven túlmutat a szokásos „lopjuk el a ruszkiktól a plutóniumot és fingassuk meg a gaz kapitalistákat” ihlette cselekményen. A játék legelborultabb és királyabb, mészárlásban csak a berzerker orkokhoz mérhető pályája is az úriemberhez kötődik, a szívem majd kiugrott a helyéről, amikor is…

Amikor nem a múltban, hanem 2025-ben hadakozunk, a Treyarch fantáziának gyermekeivel karöltve irthatjuk a gonoszakat. A Crysis nanosuitja is egy roppantmód érdekes elképzelés volt, így ezúttal is kíváncsian figyeltem, hogy a dollármilliókkal operáló fejlesztők hogyan is álmodták meg a jövőt. A fellegekben lebegő, csak az elit számára elérhető város olyan hirdetésekkel, melyeket megközelítve a mi arcunkat láthatjuk viszont a trópusokon valami szemrevaló macával? Pipa! Falmászás meg száradni nem akaró pillanatragasztóval bekent szupertapadós high-tech kesztyűvel? Pipa! Hátunkra operálható repülő masinéria, mellyel madárként szárnyalhatunk az égben? Pipa! És még mennyi minden más, felsorolni is nehéz, illetve érdemesnek sem érdemes, szépen csodálkozzatok rá ti is, hogyan képzelik el a high-tech hadviselést a Treyarchnál! A Black Ops 2 egy járható és elképzelhető alternatívája az emberiség történetében mindig jelenlévő hadakozásnak.

És mi az, amiben a Call of Duty végre újítani akar? A szokásos daráld végig a pályát küldetések helyett úgynevezett Strike Force küldetésekkel lehet alakítani a játék eseményeit. Sikerünkön vagy bukásunkon múlhat a főgonosz aktuális lépése, az adott pálya nehézsége, sőt, maga a végkifejlet is! A küldetéseket egy amolyan stratégiai játékokhoz hasonló, ha akarod madártávlatból irányítod, ha akarod valamelyik egységed bőrébe bújva osztogatod a parancsokat és az ólomszagú igazságot (mint a magyar kötődésű Battlestations-ben). Ez lehetett volna a játék Nagy Dobása, a jó ötlet azonban középszerűen lett kivitelezve. Ha nagy taktikusként felülnézetből irányítva próbálod megnyerni a csatát, az ostoba AI-nak köszönhetően csúfosan fogsz elbukni. Nem marad más, mint belehuppanni valamelyik LMG-s katonád bőrébe, és egyszemélyes hadseregként végigdarálni a pályát. Így is egy egész jópofa, változatosságot biztosító játékmód lett ez az opcionális Strike Force izé, de sokkal (SOKKAL) többet is ki lehetett volna préselni az elgondolásból. Na majd jövőre!

Amikor nem taktikai géniuszunkat villogtatjuk, akkor a szokásos CoD képlet köszön vissza. Tonnaszámra spawnoló zéróeszű ellenségek armadája próbálja elhitetni velünk a saját igazát. A mesterséges intelligencia nem csak a Strike Force küldetésekben, de az egész játék során kiábrándítóan hat. Az ellenünk küldött hadseregek (valamint minket segítő egységek) agyi funkciója kimerül a minden logikát nélkülöző fedezékbe vonulás-fedezék elhagyása-fedezékből vakon tüzelésben. Persze így is részesülhetünk embert próbáló kihívásban valamelyik nehezebb fokozatot választva, de nem ésszel, hanem számbéli fölényükkel (valamint a fokozattól függő életerőnktől függően) fognak megizzasztani az ellenséges katonák.
A sorozat másik rákfenéje, az évről-évre egyre kevésbé kívánatosabb vizualitás idén sem lett lecserélve. Elhiszem, hogy a játék fő erőssége a multiplayer (tényleg az!), ahol is – és főleg a profi klánok, játékosok szemszögéből nézve a dolgot, akik tojnak a grafikára – a 60fps egy áldás, de nem egy játéknál volt arra példa, hogy a netes szegmens egy a kampánytól eltérő motor által lett képernyőre álmodva. A motor azonban öregecske, és ugyan a látványosságot másfél óra játék után sikerült befogadnom és megszoknom, másfél órán át hitetlenkedve ámultam, hogy ezt most komolyan gondolták vagy sem. A rendezéssel (főleg átvezetők során) illetve a megálmodott helyszínekkel ugyan némiképp ellensúlyoznak, de a robbanások, a füsteffektek illetve a környezet nem 2012-es színvonalon teljesít. Megszokni megszoktam, de meg nem szerettem. Ideje lenne már kikukázni a kurrens motort és valami szebbre cserélni, mert ami idén még átlagos, jövőre már csak gyenge lesz (afelől pedig nem kételkedem, hogy Bobby Kottick még a 2012-es világvégét is képes lenne megvenni kilóra, csakhogy jövőre is kiadhassa az aktuális Call of Duty-ját).

Hangok terén már jobb a helyzet: az tuti, hogy nem a szinkronszínészeken (Sam C. Worthington, Michael Rooker, stb.) illetve a zenén (Trent Reznor, az Avenged Sevenfold, akiknek egy cameóra is futotta, amiről máig nem tudom eldönteni, hogy vicces avagy botrányosan vacak, valamint a csodalaptop Dj. Skrillex). Környezetünk rikácsolása is fain lett, a robbanás ugyan nem néz ki jól, de jó a hangja (a füstnek sajnos nincs hangja, úgyhogy annak a játékban sincs hangja, csak simán bűnronda).
Amikor jelentkeztem Martinnál a tesztelésre, valami olyasmit mondtam neki, hogy ma úgyis éjszakai műszakom van, reggelre majd kijátszom, gyors mulit és jön is a teszt. Nos, a történet (még a Strike Force küldetésekkel együtt) is végigjátszható egy bő 8 óra alatt, de a szavatosság még sem a multi miatt kapta meg idén a kiemelkedőt. Egyrészt ezen opcionális küldetések, másrészt a játék során hozott különféle döntéseink hatással lesznek az eseményekre és a végkifejletre, úgyhogy idén nem csak a hátrahagyott gyűjtögetni valók miatt érdemes újrajátszani a kampányt. Minderre rátesz egy jó szaftos lapáttal a pályákon jelenlévő alternatív útvonalak intézménye, illetve a küldetések előtt személyre szabható felszerelésünk is.
Az offline játék mellett a netes tartalom is befeküdt a kés alá, még látványosabb(nak szánt) szilikoncicik helyett azonban valóban szinte az alapoktól gondolták újra a kompetitív játékmódokat, mégis megtartva a sorozatra jellemző eszeveszett és gyors akciózást.
Idén már a sokak kedvencére, a zombis játékmódokra sem tudtam legyinteni: a klasszikus Survival mellett a debütáns Tranzit nőheti ki magát sokak kedvencéé (sajnos a betanítása a játékmódnak igencsak gyengécske, marad a csúfos veszteségek árán való próbálkozós elsajátítása a módnak): a módusz egy saját quasi kampányt kapott; egy páncélozott busszal utazunk helyszínről helyszínre, gyűjtögetvén a fejlődéshez szükséges tárgyakat, egyre erősödvén. A Grief módot választva a kooperáció és a versengés fura egyvelegét választva próbálunk a „szomszédos” csapatnál több pontot szerezni. Közvetlenül nem befolyásolhatjuk a riválisaink pontszerzését, de paralizálhatjuk őket, esetleg ügyesen időzítve feléjük terelhetünk egy húzósabb zombi hullámot. Nem egy Left 4 Dead, de ha azt nézzük, hogy egy amúgy is tartalmas csomag kis szeletkéjéről, nem pedig egy önálló játékról beszélünk máris kijár az elismerés a fejlesztőknek.

Nem véletlenül hagytam a klasszikus multiplayer bemutatását a végére. Itt érezhető leginkább a megújulni akarás, a balansz, nem pedig az egyre őrültebb és erősebb killstreakek felé történő nyitás. Killstreakek, mint olyanok nincsenek is. Helyette Scorestreakekkel uszíthatjuk a vadászkutyákat az ellenséges csapat nyakába. A fűben hempergő vérpistikék ugyan idén is jelen vannak, de a csapat érdekeit szolgáló egyének lesznek azok, akik dobálják az égből a rakétákat a jobb sorsra érdemes felebarátaik nyakába. Persze, egyszemélyes hadseregként is érvényesülhetsz, de ha követed az aktuális feladatot, seperc alatt megtelik az aktuális atomcsapáshoz vezető csúszkád. És mi van akkor, ha egy légicsapással megfekteted az ellenséges csapat felét? Nem, nem indítod a következő csapást reflexből, ugyanis a streakekkel szerzett killekért kevesebb pont jár, csapathatsz vissza zászlót védeni/területet foglalni/dögcédulát gyűjtögetni. Az esztelen mészárlás háttérbe szorult egy taktikusabb – de még mindig hihetetlenül gyors és pörgős – játékmenet mögött.
Szintén orvosolták a sokszor unalmas és monoton farmolást a Black Ops II-ben: ezúttal az első pillanattól kezdve minden kütyü, fegyver és kiegészítő elérhető – így azok sem kerülnek hatalmas hátrányba az addikciójukban koreaiakat megszégyenítő játékosokra, akiknek csak napi egy-két órájuk van a játékra. Tíz pontnyi felszerelést oszthatunk el virtuális avantarunknak, ezek ügyes megválasztásával már az első pillanattól fogva a nekünk tetsző irányban versenghetünk online.

Játékmódok terén a régi kedvencek köszönnek vissza, de az újításoknak köszönhetően már nem csak a TDM-ben történő K/D arány feletti izzadással lehet jellemezni a netes összeröffenéseket. Tapasztalataim alapján a játékosok ügyesen adaptálódtak az újféle szisztémához, a magányos hősök korszaka lejárt.
A módok ugyan nem változtak, de a körítést megbuherálták. A League Play-ben barátaidat összeverbuválva klánt alapíthatsz, és pár meccs után, ahol is a játék belövi ügyességünket, máris lehet feljebb lépkedni vagy pöcegödörbe zuhanni a ranglistán, a K/D-re történő nyálcsorgatást a CSAPAT váltotta fel. Tökéletes.
Ráadásul az Elite funkcióért idén egy petákot sem kell fizetned, ingyen követheted nyomon barátaid és nemeziseid statisztikáit.
Ha érzel magadba kellő kreativitást, akkor ügyesen összevágott videóiddal nyerheted el a közösség elismerését (ha kellően undorítóan és idegesítően játszol, lehet te leszel a community új The Jokerje), valamint az általad hegesztett pályákon vezethetik le a felgyülemlett agressziót a kisóvodás csoportok.

Hölgyek! Urak! Idén csoda történt: örömmel és szívesen ajánlom a CoD megvásárlását! Remélhetőleg egy új tendencia születésének vagyunk szem- és fültanúi. A sorozat a rég várt megújulás rögös útjára lépett. Itt-ott botladozik ugyan, de az, hogy akarnak és mernek újítani egy pozitív trendet vetít elő. Sajnos az egyik leginkább fájó pont, a látványosság még mindig ezer sebből vérzik, de a Strike Force küldetések mögötti elgondolás, az újraépített, csapatjátékot előtérbe helyező multiplayer (random játékosok esetén is – nyilván összeszokott bagázsok eddig is ésszel daráltak) olyan játékosok előtt is megnyithatja az utat a CoD függőség felé, akik hozzám hasonlóan jó esetben is egy hét múlva szabadultak meg kópiájuktól.
Vegyétek, vigyétek, szeressétek és reménykedjetek, hogy a lufi idén nem kipukkant, hanem jövőre ugyanitt ugyanekkor már egy megérdemelt kilencessel díjazzuk az aktuális epizódot!

(A játékot partnerünk, a Magnew Kft. biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Console Corner budapesti boltjában, illetve webhshopjában, többféle változatban is!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
56. GONDOCS  PlayStation.Community tag
2015.01.03. 18:25:56
LV1
Hát eztis megéltem hogy codot veszek ps-re, pedig csak a single része érdekelt (eddig). Mivel a multi csak nyomokban változik részről-részre és én ezzel is megvagyok elégedve így ez volt az első és utolsó cod amit vettem. A single-t meg kitolom a "próba" verzióval. Mit mondjak mai napig az Első a Waw a MW2-őt és ezt tartom a legjobb résznek (kampány) a multi meg, hát mindenkinek más a véleménye. Nekem bejön ez a rész pont.
55. BoroSati  PlayStation.Community tag
2012.11.29. 14:38:56
LV2
Válasz 54. martin üzenetére:
Te sem lőtted le elsőre? :)
Nyugi Dagi, nyugi, nem csak foci van a világon!
54. martin  Főszerkesztő
2012.11.24. 08:25:01
LV27
Válasz 53. HTB üzenetére:
Végül megértettem. Most akkor lelövöm.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
53. HTB  Szerkesztő
2012.11.23. 14:08:52
LV6
Válasz 52. martin üzenetére:
küldtem emailt, szerintem öljük meg egymást :D
Just another freak in the freak kingdom
52. martin  Főszerkesztő
2012.11.23. 13:16:20
LV27
Válasz 51. HTB üzenetére:
Nyuszikám, addig értem, hogy Stike Force, meg döntések, de én konkrétan a végére gondolok, hogy lelövöd-e vagy sem.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
51. HTB  Szerkesztő
2012.11.23. 09:24:05
LV6
Válasz 50. martin üzenetére:
akkor felmondanék :(
Just another freak in the freak kingdom
50. martin  Főszerkesztő
2012.11.23. 08:22:18
LV27
Válasz 49. HTB üzenetére:
Ööö, elolvastam 2x is, de nem vágom.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
49. HTB  Szerkesztő
2012.11.22. 23:27:07
LV6
Válasz 48. martin üzenetére:
tessék elolvasni a tesztet, minden le van írva!
Just another freak in the freak kingdom
48. martin  Főszerkesztő
2012.11.22. 10:26:32
LV27
Megnyerés több is van a választási lehetőségek miatt?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
47. Drivolis  Felséges Úrnő
2012.11.21. 15:49:34
LV23
Én meg úgy vagyok vele, hogy ezeknél kizárólag a multi érdekel. Meg a zombik. Bár ha már multi, akkor inkább a MW.
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
46. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2012.11.21. 11:03:08
LV13
Nos volt alkalmam kipróbálni...

A zombi mód bejött, jó szórakozás, a multi nem tetszik továbbra sem!
Ami a single kampányt illeti a COD széria ezekben, mindig is hozta a 10/-pontot, de a BO (most már) sorozat 8 pontos a sztori miatt nálam...

Pénzt ezek után sem adnék érte, de így másnál jó volt vele kicsit "agyatlanCODni" :D
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
2012.11.20. 13:21:35
LV2
Válasz 44. Hubi üzenetére:
hát az mekkora egy szar zene:)persze ezt végigtolom kééééééééésöööbbb:)
44. Hubi  PlayStation.Community tag
2012.11.19. 21:38:07
LV2
"van benne Skrillex"

Még szerencse, hogy lehet némítani a zenét.
2012.11.18. 16:06:18
LV3
Válasz 16. Old_Raiden üzenetére:
Én is pont ugyan ezt gondolom.
PSN ID: he7edik
42. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2012.11.18. 15:11:59
LV4
Régen pixel háború volt minden játéknál és mégis élveztem őket és ez nem változott nehogy már a grafika legyen a mérvadó. Nem azt mondom hogy szép de rossznak nem mondható .
So.. this is what it feels like
41. martin  Főszerkesztő
2012.11.18. 14:21:55
LV27
Válasz 40. Yzerman üzenetére:
A multit nem próbáltam, nem is érdekel. Az a helyzet egyébként ezzel is, hogy vannak kurvajó pályák meg szar pályák - pont mint a Warfighterben. Ott például szerintem a csávó után rohanás, meg az autós üldözés világbajnok. A BLOPSII fegyverei viszont sokkal királyabbak. Ami itt kezd nem tetszeni, hogy túl scripteltek a pályák, alig hagy teret a lövöldözésre.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2012.11.18. 10:38:54
LV1
Válasz 39. martin üzenetére:
Köszönöm. Az nem is baj, ha nincs fejetlen lövöldözés mindenhol. Ha a multija is kellemes, akkor megveszem.
39. martin  Főszerkesztő
2012.11.18. 10:33:20
LV27
Válasz 38. Yzerman üzenetére:
Az elején vagyok, nekem eddig tetszik a hangulata. A future rész szokatlan a fegyverek miatt. A lövöldözés kevésnek tűnik, alig volt ellenfél.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2012.11.18. 10:18:37
LV1
Válasz 37. martin üzenetére:
Az eddig játszottak alapján dióhéjban mi a véleményed a játékról? Főleg a hangulata érdekelne, a MW1 után egyik COD sem adta vissza nekem azt az érzést, hogy igazán játszanom kell vele. A multiba belenéztél? Ha igen, az tetszett?
37. martin  Főszerkesztő
2012.11.18. 09:24:25
LV27
Furcsák azok a falon átlátó fegyverek a sci-fi pályákon...
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
36. ALF22  Son of Liberty
2012.11.18. 07:28:36
LV26
Válasz 8. soliduss üzenetére:
ha költenének a grafra az gyak veszteségként is felfogható a nyereségből:))
kár arra költeni amíg ilyen jól fogy:)
35. ALF22  Son of Liberty
2012.11.18. 07:25:47
LV26
Válasz 33. Sheodon üzenetére:
killzone a példája,hogy nem a grafika számít egy fps-ben

sebesség,gyorsaság, játszhatóság, balansz,lobby,stb,stb
uccsó talán a grafika (abból elég annyi,hogy még szépnek lehessen mondani)
34. ALF22  Son of Liberty
2012.11.18. 07:23:55
LV26
Válasz 20. bundas01 üzenetére:
XDDDDDDDDDDD
33. Sheodon  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 22:31:07
LV1
Az FPS műfajban már évekkel ezelőtt kikísérletezgették, hogy mik a legjobb húzások, illetve ki is hozták belőle a maximumot. Amin lehetne javítani, az a balance (apróbb finomhangolások, szerver kapacitásának javítása és növelése, stb.), de ami a legfontosabb: az élethű grafika. Viszont úgy látszik, hogy pont ez az, amit nagyon is elhanyagolnak, így persze, hogy rókabőr hatását keltik ezek a címek, mert azok is.

...de persze miért is kéne változtatni a recepten? A játékipar válságról szó sincs, a játék már az első napokban olyan bevételre tesz szert, amire a legtöbb egész pályafutása alatt képes. Innovatív válságról viszont már annál inkább beszélhetünk.
32. MyCreamHUN  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 18:36:33
LV1
A grafika tényleg ocsmány, de 3 méterről nézve a tv-t alig lehet észrevenni a pixeleket x) A zombi mód miatt megveszem de nem mostanában :)
31. zooole  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 17:25:48
LV2
Válasz 23. ymmoTS üzenetére:
Mindkettő átlagos rókabőr (annyi, hogy a BF a 2. részhez képest ötször annyit butult, mind a cod). Period.
30. martin  Főszerkesztő
2012.11.17. 17:18:24
LV27
Érdekes módon könnyebbnek találom a veterán fokozatot, mint az MW3-nál.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
29. Balee  Devil's Advocate
2012.11.17. 16:55:20
LV12
Válasz 24. MrZ üzenetére:
Év játéka, eddig.
28. bundas01  Hivatásos Troll
2012.11.17. 16:54:55
LV20
Válasz 26. otaku üzenetére:
?
Na ez is egy m.f.,színtén nagy a pofája:D
27. HTB  Szerkesztő
2012.11.17. 16:50:18
LV6
Válasz 21. jabulani üzenetére:
még jó, hogy van akkora játék kínálat, hogy mindenki találhat kedvére való stuffot
Just another freak in the freak kingdom
26. otaku  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 16:45:46
LV3
Válasz 25. bundas01 üzenetére:
LOL.
25. bundas01  Hivatásos Troll
2012.11.17. 16:37:07
LV20
Válasz 24. MrZ üzenetére:
Sajna az sem lett az igazi.
Na ez is egy m.f.,színtén nagy a pofája:D
24. MrZ  La Peste Noire
2012.11.17. 16:07:43
LV12
A Halo 4 jobb.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
23. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 15:24:37
LV4
Válasz 21. jabulani üzenetére:
Ekkora primitv megjegyzést *_* . Ezt a játékot igen érdekes szemétnek hívni ... Attól hogy BF mániás vagy nem kell rohasztani a CODot ...
So.. this is what it feels like
22. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 15:21:31
LV4
Nagyon jo lett. Jo story , újítások SP és MP be is . Látványos a zombi is nagyon jo lett . Szerintem korrekt játék és most már komolyan nem lehet rossznak mondani !!!
So.. this is what it feels like
21. jabulani  MINDENHATÓ
2012.11.17. 14:46:19
LV21
Válasz 20. bundas01 üzenetére:
LOL



OLD_RAIDEN: Pacsi, látom vannak még olyanok akik nem gyűjtik a szemetet
One Shot-One kill. No luck,Just skill
20. bundas01  Hivatásos Troll
2012.11.17. 14:06:04
LV20
Hol és kivel játszottad végig????
Na ez is egy m.f.,színtén nagy a pofája:D
19. pnorby
2012.11.17. 13:57:02
LV1
Szerintem a grafika nagyon nem a mai játokoknak megfelelő, a campaginban meg az AI egyenlő a nullával .
A Multi viszont sokat dob rajta szerintem, pörgős és élvezhető, mondjuk nem egy Battlefield az biztos ...
18. bertifox  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 13:19:31
LV7
jó teszt
Four wheels move the body.Two wheels move the soul
17. martin  Főszerkesztő
2012.11.17. 13:07:44
LV27
Lement a Warfighter, most jöhet ez is.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
16. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2012.11.17. 12:55:56
LV21
Kipróbáltam az első pár pályát és azt leszűrve arra jutottam, hogy ez a frencsájz (mégis csak) egy köpedelem !

Isten óvjon meg minket ettől a sorozattól és a disznó képű gazdájától !
2012.11.17. 12:51:18
LV2
Válasz 4. jime üzenetére:
De ráérsz.....
14. dorten  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 12:33:14
LV3
Válasz 13. noozi üzenetére:
Divat fikázni a codot minden évben, de vitathatatlan hogy a multi szórakoztató, pörgős. :)
PSN: HunRoli
13. noozi  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 12:27:19
LV17
Tesztekben csupa jót olvasok róla magánemberektől meg pont az ellenekzőjét hallom.Most döntsön az ember..:D
PSN ID; No_Ozi_
12. HUN_ter  Dark Soul
2012.11.17. 12:14:43
LV26
távozz tőlem, sátán!
So many games, so little time...
11. Pityi  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 11:37:57
LV14
Válasz 8. soliduss üzenetére:
Most volt először nekem is ez az érzésem, hogy ez grafikailag karcsú, de a multit vhogy sikerült összekalapálni rendesen és azért itt ez a lényeg.
"nem olvasó vagy,hanem egy legalja troll" xD
10. Pityi  PlayStation.Community tag
2012.11.17. 10:54:35
LV14
A Multinál nagyon megfogtad a lényeget szvsz.
Én is nagyon úgy érzem, hogy sokkal hangsúlyosabb a csapatjáték...
"nem olvasó vagy,hanem egy legalja troll" xD
9. Balee  Devil's Advocate
2012.11.17. 10:42:21
LV12
Szerintem egyáltalán nem olyan szar a grafika, van 1-2 gyengébb rész, de összességében jól néz ki. Szvsz persze. A kampány kurva jó szerintem, mondjuk anno a BO jobban bejött.
8. soliduss  A Krónikás
2012.11.17. 09:14:39
LV25
Jó teszt, a grafika az egyetlen bántó itt. Ebből a temérdek léből nem lehetne kifejleszteni valami jó engine-t?
2012.11.17. 08:41:55
LV1
Válasz 5. cay üzenetére:
Ráadásul tankok ellen :D
"In the end, there will be only chaos..."
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
CALL OF DUTY: BLACK OPS II
Activision
Látványosság:
Átlagos
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
8/10
Pozitívum
Érdekes, alakítható történet; újragondolt multiplayer
Negatívum
Idén már bántóan csúnya a sokat látott engine; gyenge AI; a Strike Force egy jó ötlet középszerű megvalósítása

MARTIN BELESZÓL
Szeretem a háborús FPS-eket. Szinte az összes megvan. Igyekszem mindet nehéz fokozaton végigjátszani. Ez sem lesz kivétel!