.
 

PlayStation.Community

2009.02.24. 13:56 Játékteszt
109 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
A vérnyomok Kambodzsába vezetnek…

Karmoltam a Shellshock: Nam ’67 című játékot; olyannyira, hogy természetesen végig is toltam Playstation 2-n, rögtön a megjelenése után. Korai Guerrilla – igen, a Killzone-os banda – fejlesztésű, külső nézetes (TPS), lövöldözős stuff volt, amely nagyon megosztó értékeléseket kapott a médiában: általában 5-8 pont körül inkasszált. Érdemei között a hangulatot és a kellemesen festő vietnámi környezetet, gyengeségei között pedig rövidségét és küldetéseinek egyhangúságát hozták fel.
Ne menjünk most bele, mennyi igaz ebből, és milyen formában. Én akkoriban azt a korszakomat éltem – ami hála annak a magasságos égnek még mindig tart –, amikor egyedül a játékélmény összessége határozta meg, szánok-e időt egy játékra, vagy sem, nem pedig faji, vallási, vagy ideológiai szempontból közelítettem meg a videojátékozást. A Nam ’67 pedig számomra kellemes és szórakoztató game volt, magasról shitteltem rá, más cég más játéka (más gépen) hány pixelt pakol ki a képernyőre textúránként, vagy hány fraget lehet benne szerezni egy online meccs során. Arra például kifejezetten emlékszem, hogy volt benne egy helikopterről lövöldözős rész, ami már ott PS2-n is fantasztikusan festett, szerintem HD-ben egy mai shooterben is simán megállná a helyét – ha a tisztelt fejlesztők vennék a fáradtságot, hogy összehozzák valahol valamikor…

A Shelshock 2: Blood Trails-ről elmondható, hogy a lehető legminimálisabb mértékben kapcsolódik az „előző epizódhoz”. A címen és a helyszínen kívül gyakorlatilag nem sok hasonlóság van, ugyanis a Shellshock 2 saját szemszögű lövölde (gyk: FPS), és Vietnám tőszomszédságában, Kambodzsában játszódik.
Hoppá, hazudtam. FPS-t mondtam… de ez a program nem igazán FPS. Sőt, egyáltalán nem az! Tudálékos körülírás helyett inkább azt állítom (nem csak én állítom, a gépkönyv is kimondja feketén-fehéren), hogy ez egy túlélő-horror cucc, amely ugyan belső nézetet használ, de stílusjegyeiben letagadhatatlanul a rémisztgetős-menekülős horrorjátékok tulajdonságait viseli magán.
Most mondom, már itt az elején: ha egy jó katonás FPS-re, egy szokásos shooterre vágysz, felejtsd el a Shellshock 2-t! Ebben a játékban leginkább ijesztgetés van, menekülés, fertőzött élőhalottak, vér, halálsikolyok, agonizálás, zombimorgás, és bár az egész egyfajta vietnámi háborús köntösbe van öltöztetve, a program minden, csak nem tipikus FPS – persze odáig el kell jutni, mivel a game eleje az…A történet a Shellshock 2 legnagyobb erőssége. (Sok erőssége mondjuk nincs neki, szegénynek.) Két testvérről, Nate és Caleb Walkerről szól. Cal a speciális erők katonája: azt a feladatot kapja, hogy kutasson fel egy titkos katonai anyagot – ez a „Whitekinight” – szállító repülőt, melynek Kambodzsa felett veszett nyoma. A dolgok tovább bonyolódnak, amikor kiderül, hogy a kutató Spec-Ops team is eltűnt.
Egy hónap elteltével Cal előkerül a dzsungelből, de már nem önmaga. Egy vadállati ösztönökkel rendelkező, zombitüneteket felmutató lény lett belőle. Ekkor jön be a képbe a besorozott kisebbik tesó, Nate – az ő bőrébe bújunk bele, a szó szoros értelmében –, akinek ki kéne derítenie, mi történt pontosan.
Megtörténik a nagy találkozás egy katonai bázis kórházában, azonban beüt a ménkű is: a Vietkong erők pont akkor támadnak, így a nagy zűrzavarban Cal megszökik…

A Shellshock 2, bár nem tipikus FPS, mégis úgy indít, mintha az lenne. Én nagy bölcsességemben egyből a legnehezebb fokozaton kezdtem neki, abból kiindulva, hogy a mai játékok mind nevetségesen könnyűek, így nem akartam megcumiztatni magam egy 5 órás mókával, melynek végén majd beírom a PlyaStation.LIVE-ra, hogy „nekme csakk 5 ora vlot a játké szerintme rövidd tutam volna még továb jácani”.

Nem voltam tisztában vele, ezzel a Hard móddal mit veszek a nyakamba…
Na, szóval menekülök a lángoló kórházból, kivágódik egy ajtó, beugrik egy Vietkong, a nyakamba, erre benyögi a program, hogy ha túl kívánom élni a kellemetlen szitut, ugyan rázzam már meg a Sixaxist „előre és hátra”. Hát ráztam én, mint bolond brazil a rumbatököt, de miután 6x megmurdáltam (nem jöttem rá a rázás mikéntjére, sajnálom, ez a feladat majd talán rád vár), inkább nyomtam egy pause-t, és az Options menüben kikapcsoltam a mozgásérzékelést. Ezek után nem rázni kellett, hanem QTE-szerűen benyomni a megfelelő gombokat… 3x4-et. (Nesze neked Hard mód: kipróbáltam, minél könnyebb fokozaton vagy, annál kevesebb gombot kell lemásolni.)
Kikerültem a szabadba, és… és… ááááá, azt a kutya meg a macska! Láttam már pár ronda játékot, de ez… ez… ez mindet visz! Ugye azt szoktuk mi tesztelők mondani, hogy ez egy HD-be felhúzott grafika; nos, ez nem az, ez ugyanúgy néz ki, mintha egy középkategóriás Playstation 2 képet látnék. Középkategóriás igen: a Killzone vagy a Black ennél mérföldekkel jobban nézett ki. Ezt 2009-ben Playstation 3-ra kiadni… bátorság.

Mentem a görény lapkafák és a borzalmasan textúrázott hányinger bambuszkunyhók között, valami puttyogó hangú AK47-tel, vagy a vietkong „egylövetű” puskával, és azon gondolkoztam, miért szopatom magam egyáltalán ezzel a gagyi szeméttel?
A következő akciót képzeljétek el kb. 3 pályán keresztül: megyek, valaki belém lő. Azt, hogy ki, lehetetlen megmondani, mert ellenfelet nem látsz: a vietkongok valami mögött állnak, a színük dettó ugyanaz, mint a fáké vagy házaké, így forogsz körbe, mint egy idióta, és azt keresed, mikor látod meg a lövedéket jelző fehér vektort. Szerencsés esetben épp meglátod, ha épp arra fordulsz – na akkor rácélzol, és megpróbálod lelőni az egy helyben álló, néha 2 pixel nagyságú fejjel ellátott valamit. A másik variáció, hogy nem nagyítasz rá, és a célkeresztet mozgatva megpróbálod azt „bepirosítani”, és így, 1-2 tárat beleeresztve a bozótba, hátha elfekszik a pacák. Ja, van gránát is – na az egy külön poén. Eldobod, és ha pont ráesik a palira, vagy a fején robban, talán akkor meghal tőle, egyébként maximum a leveleket mozgatja meg a bokrokon. Az effekt pedig, ahogy durran… hát az Super Nintendo minőség, de frankón!

Tudom, most azt kérdezed: miért nem tettem le a játékot ezen a ponton? Azért, mert felébredt bennem a kíváncsiság – vajon ezt komolyan így gondolták a Rebellionnál, vagy ez valami vicc? Jól tettem, hogy nem hagytam abba…
A negyedik pálya környékén aztán gyökeresen megváltozik valami. Megszűnik a tré FPS-rémálom, és egy másfajta stílusba folyik át a Shellshock 2: túlélő-horrorba. Az addig „gyenge” látvány „átlagosba” megy át, megjelennek a fertőzött zombik, és beindul a húsdaráló. Nem fa mögül lecövekelve puffogtató vietkongok ellen küzdesz többé, hanem véres-húscafatos élőhalottakkal, akik őrjöngve, sikítva és hörögve ugrálnak le sziklákról, fákról, vagy rontanak neked a bozótból, hogy letépjék a fejed. Mozognod kell, menekülnöd, és nagyon kitartóan küzdened az életben maradásért. Csend van, csak az erdő természetes zajait hallod, néhol száll a pára, te lihegsz, mint egy csataló: vajon a következő szikla mögül milyen rémség veti rád magát…?
Mondtam az elején, hogy hardon toltam; nos, ennek itt van jelentősége. A magas nehézségi fok miatt az történt, hogy eszelősen megszenvedtem életem minden percéért! Volt, hogy egyszerűen képtelen voltam megcsinálni egy pályát, mert nem volt annyi töltényem, amennyivel le tudtam volna győzni a zombikat. Érted, 20 golyó nem végez ki 10 élőhalottat, szóval cumi van, mint torkosborzéknál. A checkpointok miatt visszamenni sem volt lehetőségem, így aztán 5-6 óra játék után azt vettem észre, hogy vagy szépen megtanulok 10-ből 10 headshotot lőni, egyéb esetben tutifix, hogy nincs továbbjutás.
Azt képzeljétek el, hogy egyszerre gyűlölöd tiszta szívedből, ugyanakkor imádod is a játékot. Olyan nehéz, hogy megbolondulsz: ha 2 (kettő, nem több!) zombi kap el egy folyosón, már biztos megdöglesz, mert 3 csapással levernek, állandóan, lövésenként kell újratölteni, viszont elkezd benned dolgozni az adrenalin, hogy ha kihullik a hajad, ezt vagy azt a részt most akkor is megoldod valahogy.

Furcsa érzés, és azt is tudom, hogy ez kizárólag a Hard fokozatnak köszönhető. Mediumon – vagy Easyn – más képet mutat a game, ott több a lőszer, kevesebb golyó kell az ellenfelekbe, egyszerűbbek a QTE eventek, rövidebb a játékidő, nem kell annyira odafigyelni. Ugyanakkor azt mondom, rohadt sokat idegeskedtem, de valahol megérte… A legutolsó pályán például teljesen elvesztettem a reményt: bementem egy főellenséghez, és olyan szituációba kerültem, hogy lehetetlen volt legyőzni. Egyszerűen kevesebb lőszerem maradt, mint amennyi neki kellett. Első mérgemben írtam is egy emailt a fejlesztőknek, amire – meglepetésemre – még aznap válaszoltak, és elmondták: valóban nagyon nagy a kihívás azon a pályán, azonban ha a legelejétől kezdve spórolok „bizonyos” ammóval, sikerülni fog. Újratöltöttem tehát a szintet, végigszenvedtem magam rajta megint, egy gránátot sem dobtam el, és láss csodát… tényleg sikerült. Elhiheted, mámoros érzés volt!
A Shellshock 2 látványvilága és grafikája felemás képet mutat: a game feléig borzalmasan primitív a kép, onnantól kezdve azonban javul, de így is csak az átlagosig. Ettől függetlenül ez nem érdemel kíméletet. Az effektek gyengék, a framerate alacsony, a program akadozik, rángat, v-sync töri a képet.
A hanghatások szintúgy változók: a fegyverhangok egyszerűen hihetetlenül szemetek, ellenben főhősünk szituációfüggő lihegése és zihálása nagyon megemeli a horror-hangulatot, és a különböző halálsikolyok és morgások is szépen borzolják a játékos idegeit.
A játszhatóság a választott szinttől függ: hardon ha végigtolod, szerintem kezet rázhatsz magaddal, médiumon teljesen átlagos, csak a vége felé fogsz kicsit szenvedni, meg a gyökér tárazással (én ilyen sz*r töltésmechanizmust még nem pipáltam), az easy meg… inkább hagyjuk, az 5 éves kislányoknak való.
A szavatosság természetesen szintúgy fokozatfüggő: 10 óra 32 perc volt, mire végigtoltam a hardon, gondolhatod, hogy könnyebb fokozaton ez olyan max. 5 óra körül van. Szerintem gyenge, mégpedig azért, mert online multi az egyáltalán nincs benne (egy viet vs. katona vs. zombi hent azért érdekes lenne), co-op sem, ráadásul trófeákkal sem találkoztam.
A hangulat tulajdonképpen a legnehezebben értékelhető elem. A kimagaslóan minőségtelen technikai megvalósítás miatt azt kéne mondanom, hogy gyenge, viszont abban a pillanatban, ahogy elvonatkoztatsz a látványtól, és sikerül beleélned magad a történetbe, egyből emelkedik a mutató. A dzsungel gyilkos csapdákat rejt, a zombik gyakran törnek rád úgy, hogy a frászt hozzák rád, a pillanatnyi csend másodpercek alatt ugrik át őrjöngő mészárszékbe. Ha pedig bevállalod a Hard fokozatot, biztos szerzel magadnak pár ősz hajszálat, de mire végigjutsz a sztorin, és az utolsó képkockán meghozod a nagy döntést, tényleg diadalittas leszel.

A Shellshock 2-t tényleg nagyon nehéz pontozni. Ha nem toltam volna végig, magabiztosan állítanám, ez egy 2-3 pontos cím. Sokan azt hiszik róla, ez egy vietnámi háborús FPS – nem az. Ez egy túlélő-horror, vérbéna külsővel, ellenben tényleg horrorisztikus belsővel. Átlag játékosnak egyáltalán nem ajánlom, semmilyen szinten, nekem viszont benne van tíz és fél órám, ami meg azért kemény, mert néha ennél sokkal jobb stuffokba sem teszek bele ennyit – szóval ha keresed a komoly kihívásokat, és nem félsz egy kis idegbajtól, azt mondom, utazz el Kambodzsába!

(A játék megvásárolható szoftverdealerünknél, a Platinum Shopnál.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 3 oldal
‹‹  ‹  1  2  3    ››
109. Peti85  PlayStation.Community tag
2009.03.19. 22:43:52
LV3
Hmmm, érdekes vélemények....
108. cloudi  PlayStation.Community tag
2009.03.08. 12:54:11
LV1
"Ráztam én, mint bolond brazil a rumbatököt" :):):)
Néha keverem szavakat a össze!
107. ambrus
2009.03.05. 21:14:39
LV7
Nem néz ki olyan rosszul!:S
Tedd,vagy ne tedd,de ne próbáld!
2009.03.05. 10:57:12
LV3
Válasz 105. martin üzenetére:
OK, THX !
105. martin  Főszerkesztő
2009.03.04. 13:28:02
LV27
Válasz 89. westZsolt üzenetére:
A Platinum Shop tervezi többféle Resident 5 CE forgalmazását, de hogy miből fognak kapni, az még a jövő titka.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2009.03.04. 12:52:28
LV3
Válasz 103. Chriss üzenetére:
És akkor mivan? Nem lehet kérdezni? Holélsz te :S -.-
103. Chriss
2009.03.03. 21:07:46
LV12
Válasz 102. westZsolt üzenetére:
REsident Evil 5 van a címsorba írva? Vagy Shellshock?
Ennyi a kérdésedre vonatkozó nem válaszolás oka.
PSN ID: GjChriss
2009.03.03. 18:35:25
LV3
Válasz 100. martin üzenetére:
2X leírtam a kérdést, tisztán láccik lesz@rod! Vettem.....
101. alucccard  A retkes
2009.03.02. 12:06:23
LV22
Válasz 100. martin üzenetére:
Nemvolt szenvedés végigjátszani?
100. martin  Főszerkesztő
2009.03.01. 23:16:40
LV27
Válasz 99. Gaspi46 üzenetére:
Menj vele egy kört, érdekel a véleményed.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2009.03.01. 22:19:06
LV1
Na fasza!!!Épp most vettem meg,igaz csak 10-ért,de mindegy több is veszett Mohácsnál.
2009.03.01. 18:48:17
LV1
Ó! Pedig az első rész az jó volt!
Ne legyél hülye, mert nem tudlak eladni!
97. alucccard  A retkes
2009.02.28. 18:41:17
LV22
Nem akarom bántani a fejlesztőket,de ez nagyon pocsék!!!Ez a game, 1 vicc sajnos :)
96. Gerilla  PlayStation.Community tag
2009.02.27. 19:11:15
LV3
Egy fillért nem adnék érte.De biztos van akinek tetszik.
2009.02.26. 22:49:10
LV8
végre rájöttem, hogy az előzetes alapján hajaz a Resident Evil történetére..ezen gondolkodtam, hogy mire hasonlít..
have no fear of perfection - you'll never reach it
94. cjnin  PlayStation.Community tag
2009.02.26. 17:51:13
LV10
Válasz 55. Chriss üzenetére:
Adhatnátok szegény kezébe végre valami AAA-s játékot. ;)
Mondjuk ilyen 4-5 pontosokról lehet jókat írni.
Az a furcsa, hogy ez a játék, még így a kisképeken is ocsmány, ha meg rákattintok a képre, akkor egy pixel nagyobb lesz, mint egy teljes szett lego.
No mission too hard, No challenge too big
93. Petunia  Szerkesztő
2009.02.26. 11:49:05
LV12
Válasz 78. Chriss üzenetére:
Hehe...! :P

Amúgy Martin eme heroikus hozzáállása jelen írás tárgyához bizony példát és utat mutat mindannyiunknak, hogy ha kell, az ember mit tegyen meg (vagy mit ne) a teszt érdekében. :DD

Bááár sztem ha egy játék szavatossága, ezáltal vhol az élvezeti értéke is csak úgy javul, hogy hard-on játszunk vele, ott tényleg komoly baj van.
Endure and Survive
92. Hpeti00  PlayStation.Community tag
2009.02.26. 11:19:39
LV2
Azért az elég vicces hogy elkérnek ezért a game-ért 12k-t...
Horus Rising
91. patyi
2009.02.26. 11:12:29
LV1
ez akkor kimarad. :(
90. RAIKOH  PlayStation.Community tag
2009.02.26. 10:56:58
LV5
Válasz 76. kluft üzenetére:
ÓÓÓ a susulyka mindenit,na azt nem néztem meg :(,csak gyorsan átolvastam.Execus(t)e me :)
PSN ID: PITYUKA , XBL ID: SOULREAVERAZIEL
2009.02.26. 10:31:06
LV3
Válasz 83. martin üzenetére:
Szóval beszéltem az Űk-val a resident evil 5-ről, az volt a lényeg h a gyűjtői kiadás(collector edittion) náluk 1 sima Steelbook, és 1 hogyan készült DVD. És kérdeztem h h lehet h Amcsiba, meg Ebay-en is rengetek Collector's Edittion van amiben van, Nyaklánc, Chriss Bábú, Tricell-es Kis táska, stb, és azt a választ kaptam h nem lehet a Capcom-mal meg egyezni ! Érdekes a Street Fighter 4-hez 2DB Bábú is jár, a gyűjtői kiadásba, és azis Capcom. H lehet h ebből adnak komoly gyűjtőit a Resident-ből meg a Fapadosat??? Ez nagyon érdekelne, Kőszőnőm a válaszodat !


USA:
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/resident-[...]

Japán:
http://kotaku.com/5099564/japanese-res-5-coll[...]
88. Chrome  PlayStation.Community tag
2009.02.26. 09:35:10
LV10
Emlékszem, anno úgy került a kezembe az elsö rész, hogy fogalmam se volt miröl szól.

Tényleg hihetetlenül hangulatos volt. A harcok, amikor a korházban hallottad, ahogy rólad súgdosnak a bögyös növérkék, a táborban sétálgatás (amíg le nem rohanták), MAMA SAN! XD

Valjuk be, azért ez a folytatás összegezve csalódást okozott.
"Behold the Razgriz, its wings of black sheath!"
87. danny2008  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 22:33:07
LV6
Köszönöm a beszámolót, ami klassz volt, de ez bizti kimarad.

Nem jelölitek a (képzeletbeli) "videojáték Málna-díj"-ra? :)

86. Chrome  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 22:10:31
LV10
Az elözetesben a Free Bird nagyon odavág...imádom :D

A teszt pedig igen korrekt :)
"Behold the Razgriz, its wings of black sheath!"
85. kluft  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 21:44:22
LV8
Na, csak elolvastam ( nem tudtam ellenállni :P ), helyenként csúnyán kapta az ívet ez a szerencsétlen Shellshock 2, de ha egyszer tényleg ezt "érdemli" xD
Semper Fidelis
2009.02.25. 21:08:57
LV8
pedig gondolkoztam rajta, hogy beszerzem...
de ezek után nem.
köszi a cikket, tanulságos volt !
have no fear of perfection - you'll never reach it
83. martin  Főszerkesztő
2009.02.25. 20:38:54
LV27
Válasz 82. westZsolt üzenetére:
Sajnos elkerülte a figyelmem, tedd meg, hogy felteszed a kérdést most újra, és válaszolok. Ne haragudj.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2009.02.25. 20:26:37
LV3
Válasz 81. martin üzenetére:
Tegnap még illedelmesen kérdeztem valamit, de látom feleslegesen,mert nekem már 2X jára nem válaszólsz
81. martin  Főszerkesztő
2009.02.25. 20:24:01
LV27
Válasz 80. westZsolt üzenetére:
Pardon?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2009.02.25. 20:21:16
LV3
Válasz 69. martin üzenetére:
Kőssz a választ! Baromi rendes vagy !
79. szakolczai  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 19:48:35
LV8
Tetszetős :)
HASTA EL FINAL, VAMOS MADRID !!! PARA SIEMPRE...
78. Chriss
2009.02.25. 18:24:47
LV12
Válasz 77. Petunia üzenetére:
Szerinted is?!?!?!
ez tök jó!!! Mert szerintem is :D:D:D
Leszünk barcsik?:)
PSN ID: GjChriss
77. Petunia  Szerkesztő
2009.02.25. 17:30:31
LV12
Jó lett a teszt. (:P)

Jókat nevetgéltem olvasás közben, de én ezzel a játékkal sztem nem szenvednék ennyit. Persze a sikerélmény sok mindenért kárpótolt, gondolom! :)
Endure and Survive
76. kluft  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 12:13:46
LV8
Válasz 74. RAIKOH üzenetére:
Martin annyira beleszólt, hogy az egész tesztet ő írta :)
Semper Fidelis
2009.02.25. 12:01:23
LV2
Válasz 73. bertifox üzenetére:
Azért kedvelem a vietnámit ahol komcsik és amcsik gyilkolták egymást. Annél már tényleg csak az amerikai polgárháború a viccesebb.
74. RAIKOH  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 11:03:44
LV5
Martin beleszól???????
PSN ID: PITYUKA , XBL ID: SOULREAVERAZIEL
73. bertifox  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 09:04:57
LV7
Válasz 68. Gulandro üzenetére:
Kedvenc háborús időszak, ez jó. Kiváncsi lennék kinek menyire lenne kedvence bármeik háború, ha neki is ott kellet volna ülni a lövész árkokba.
Four wheels move the body.Two wheels move the soul
72. amstel80  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 06:52:10
LV5
Hát többet vártam tőle.Még jó ,hogy vakon nem vettem meg.
"Megvagy tetvesgörény mostpróbálj meg ugrándozni"
71. vintezis  PlayStation.Community tag
2009.02.25. 05:29:21
LV3
Érdekes, a képeken nem tűnik annyira szarnak, bár tény hogy a textúrák hányadékok. Viszont hogy nincsenek benne trófeák??? Az nem kötelező mostmár?
PSN ID: vintezis-hun
2009.02.25. 00:38:36
LV2
Válasz 69. martin üzenetére:
kambodzsa, 'csárlik... szóval fiktív háború, ilyenek.
69. martin  Főszerkesztő
2009.02.25. 00:29:04
LV27
Válasz 68. Gulandro üzenetére:
Itt nincs alternatív Vietnám.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2009.02.25. 00:10:51
LV2
Nekem nagyon bejön ez az alternatív vietnám, amúgyis a második kedvenc háborús időszakom.
67. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2009.02.24. 23:28:17
LV11
Válasz 21. westZsolt üzenetére:
Ez a platinum shop fikázás ócska duma volt, nem is értem.

A játékot baromira sajnálom, nagyon szerettem az előző részt. Pedig a Rebellion is csinált egy pár élvezetes cuccot (Pl.: Rogue Tooper). Mostanság nem igazán jön össze nekik, a legutóbbi játékuk, a ps2-es World at War is valami elképesztően rossz.
Please to meet you... Hope you guess my name.
66. kluft  PlayStation.Community tag
2009.02.24. 22:24:38
LV8
Válasz 21. westZsolt üzenetére:
Én többször vásároltam ott, nagyon korrekt bolt, a vevőhöz való hozzáállásuk hibátlan, persze nagyon egyszerű csak úgy ismeretlenül lesz*rozni...
Semper Fidelis
65. kluft  PlayStation.Community tag
2009.02.24. 22:17:38
LV8
Válasz 62. REDALERT99 üzenetére:
Ez nagyon a Black szint alatt van, az annak idején egy látványos kis cucc volt, nézd meg pl. azt a képet amit martin is említ: ötödik sor középső képét, jobbra az elmosódott ritka sz*r minőségű textúra, meg szinte mindenhol...

A grafika nem minden, de ennyire hulladék játékot kiadni 2009-ben szerintem elfogadhatatlan, meg mi ez a zombis sz*rság, ennek semmi köze Vietnámhoz, vagy Kambodzsához, teljesen mindegy...

A játékért nem hogy pénzt nem adnék de ha ingyen megkapnám sem pazarolnám erre az időmet, volt "szerencsém" kipróbálni, tényleg túlélő-horror, olyan értelemben hogy nem egyszerű felejteni ezt a minőséget...
Semper Fidelis
64. tiNk  PlayStation.Community tag
2009.02.24. 21:35:42
LV18
Jó cikk lett, viszont ezekszerint felejtős a game. :)
"We don't have to do this. You know that, right?"
2009.02.24. 21:06:53
LV4
Hát....Ehez nem tok mit mondani.:(
62. REDALERT99  Uncharted 2 Veterán
2009.02.24. 21:04:17
LV7
Teszt az nagyon tetszett :)
1 Fabatkát se adnák a játékér :( 12.900HUF-ot elkérni ááá SOHA
Grafika BLACK szint alatt, igaz nem minden a grafika, de ez egy f*s a PS3 tudásához képest. sorry ha valakit megbántok ezzel a hsz-el, de ez szégyen...
PSN ID(UK): Redalert99 -==#1HUN in U2==-
61. barnoca  PlayStation.Community tag
2009.02.24. 21:04:03
LV18
Válasz 59. Elvis512 üzenetére:
Ez teszt és nem előzetes!:)
60. Chriss
2009.02.24. 20:36:49
LV12
Válasz 57. zs0lt1 üzenetére:
barnocával együtt újraérettségiztetlek benneteket:)
PSN ID: GjChriss
1 / 3 oldal
‹‹  ‹  1  2  3    ››
SHELLSHOCK 2: BLOOD TRAILS
Eidos
Látványosság:
Gyenge
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Gyenge
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
Átlagos
4/10
Pozitívum
Érdekes sztori, a felétől nyomasztó horrorhangulat
Negatívum
Néhol minősíthetetlenül gyenge megoldások