PlayStation.Community

2012.09.10. 22:17 Kedvcsináló
41 hozzászólás
Szerző: Kyo
Értékeld a cikket!
Kóstolj belém!

Hát srácok, remélem ti is jókat buliztatok, de sajnos véget ért a nyár. Vagy inkább végre elkezdődött az ősz? Ez nézőpont kérdése, hiszen talán vége a szünetnek, a nyaralásnak, de nekünk játékosoknak ez az időszak mindig egyet jelent az új címekkel, a régóta várt megjelenésekkel. Mint tudjátok, vészesen (de talán nem elég gyorsan) közeledik az október mely egyet jelent a Resident Evil 6 eljövetelével, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy az új epizód elég előkelő helyet foglal el a „Világ leginkább várt játékai” című listán. Éppen ezért meglehetősen fájdalmasnak bizonyult a Capcom azon döntése, hogy exkluzív demót csomagol Dragon’s Dogma című, egyébként remek alkotásuk mellé, hiszen jól tudjuk, hogy nem mindenkit érdekelt a Dogma. Azt pedig nem sokan tehetik meg, hogy kifizetik a teljes árát a hozzá adott próbaváltozat miatt, így talán némi vigaszra adhat okot, ha megosztom veletek tapasztalataimat.
Egyébként nem biztos, hogy jobban jártam, mint a demóval nem rendelkező olvasók: körülbelül úgy éreztem magam, mint a zombi, aki csak falatnyi kóstolót kapott kiszemelt áldozatából, akit most habzó szájjal, hörögve néz ketrece rácsai mögül.
Az új generációs Resident Evil újragondolások egészen érdekes jelenséget produkálnak, hiszen míg a sajtó és a játékosok vállvetve rugdossák őket az eredeti túlélő horroros koncepció elhagyása miatt, mégis mindig kasszát robbantanak. Sokan egyenesen azt mondják, hogy vissza kellene térni a rögzített kamerás megoldáshoz! Nos, én nemrég elővettem a sorozat első részét, egész pontosan a 2002-es, GameCube-ra készült remekművet. Kegyetlenül szenvedtem. Persze a magamfajtákban megvan az az alázat és szeretet a sorozat iránt, amiért hajlandóak vagyunk újra megtanulni az irányítást, és visszatérni a gyökerekhez, ám valljuk be, ez ma soha nem lenne olyan sikeres, mint mondjuk az előző két rész. A másik sűrűn kritizált dolog az akció túlsúlyba kerülése volt, mely inkább ízlés dolga, de kétség kívül látványos, és eladható. Szerencsére azonban úgy látszik a Capcom azon japán kiadók közé tartozik, akik hallgatnak rajongóikra, így az lett a kérdés, hogyan hidalhatnák át a két vásárlóbázis közötti szakadékot? A válasz: izomból.
Fogtak több, mint hatszáz embert és megszervezték a cég történelmének legnagyobb projektjét, mely körülbelül két évet vett igénybe, és összesen több mint harminc óra szórakozást ígér. Magyarul három darab, egyenként tíz órás sztori várja játékost, melyek alapjaiban különböznek egymástól, így próbálnak kedvére tenni a félelmet keresőknek, és az akciórajongóknak egyaránt. Impozáns!
Mindhárom kampányból jutott egy kis kóstoló, a stílusos fény-árnyék hatásokkal operáló karakterválasztó menüben eldönthettem, hogy melyik párossal szeretnék kezdeni, és azon belül is melyik főszereplővel — ez természetesen azt jelenti hogy a co-op továbbra is jelentős elem lesz a játékban.
A várakozásoknak megfelelően Leon pályája bizonyult leginkább hűnek az eredeti Resident Evil hangulathoz. A helyszín egy egyetem, amely stílusában hasonlít a Spencer-villára. Már az első percben egy fertőzött tűnik fel a képernyőn, az ilyen helyzetekben rendkívül tapasztalt ügynök mégis hezitál, hiszen személyes barátja, Adam Benford néz vele farkasszemet, aki nem mellesleg pár perce még az Egyesült Államok elnöke volt. Ashley apja után ő vette át a posztot, ám a bioterrorizmus elleni ambíciói nem a legszebb halálnemmel ajándékozták meg. Leonnak végül nincs más választása, az utolsó pillanatban golyót repít az egykori elnök fejébe, hogy megmentse az ugyanebben a szobában tartózkodó Helena életét. Ő egyébként egy teljesen új karakter, és innentől kezdve a partner szerepét fogja betölteni.
Elsődleges feladatunk kijutni a kísérteties épületből, ami szinte csernobili viszonyokat idéz, mindent hirtelen hagytak maguk mögött az ott lévők, picit rendetlenül. Világítás nincs, a félhomályt szinte csak a villámok fénye töri meg, amiket általában hatalmas robaj követ, néha maguk a főszereplők is megrezzennek.
A demópálya legnagyobb részén csak menetelni kell, amely a kiváló rendezés és az atmoszféra miatt elsőre nagyon jó élmény, de sajna minden szkriptelve van, így az újrázások alatt már inkább egy unásig ismert vidámparki elvarázsolt kastélyként hatott.
Pedig a Resident Evil 6 ijesztget, és hiába vannak jelen a sorozatra jellemző B-kategóriás horror klisék, mégsem teljesen kiszámítható. Hirtelen, erőteljes hanghatásokkal, előugró szereplőkkel (később talán szörnyekkel) próbálják terrorban tartani a játékost – sikeresen.
Magukkal a zombikkal egyébként igazából csak az utolsó percekben találkoztam, de akkor egy kisebb csapattal kellett szembenézni, így végre kipróbálhattam milyen az új, tuningolt irányítás akcióban. A legfontosabb, hogy végre lehet sétálni lövés közben, valamint most már bármikor ki lehet térni a támadások elől, nem csak bizonyos pillanatokban. Aki stílusosan akar ölni, az nekifutásból a földön csúszva lövöldözhet (akár két pisztollyal), illetve oldalirányban gurulni is lehet! Az evolúciót inkább látványosnak mondanám, mint hasznosnak, hiszen trükközés közben jóval nehezebb célra tartani, viszont kétség kívül feldobja a játékmenetet. Mindenesetre igazi túlélő-horrorhoz méltóan lőszerből nem sok volt, úgyhogy csak óvatosan. Ám mit lehet csinálni, ha mégis kiürülne az a fránya tár?
Nos, a készítők elég durva közelharcot pakoltak a játékba, mely rendkívül jól használható. Annyira jól, hogy szerintem a balanszon még dolgozhatnának is kicsit, mert így csak az elérhetetlen, távolról támadó ellenfelekre érdemes rálőni, ezekből meg főleg a többi sztoriban kapunk. Hiába akad kés is a felszerelésben, a többi résszel ellentétben egyszerűen feleslegessé vált, hiszen pusztakézzel hamarabb leteríthetőek az ellenfelek! A rendszer mindössze egy gombra támaszkodik, és a támadások helyzettől függően változnak, kihasználva a környezetet és a közelben lévő tárgyakat. Ha például találkozol egy vascsövet szorongató zombival (pár perce talán még magát akarta védeni vele), egy gyors lefegyverző mozdulat után már bele is állíthatod a saját fegyverét. Ha úgy tetszik, szétverheted a fejüket a falon, kilökheted az erkélyen, elránthatod a lábaikat... talán elég ha azt mondom, több mint egy hónapja játszom vele, és mindig találok újdonságot! Az egyetlen korlátot a stamina csík megjelenése hozza, ám még így is minden további nélkül be tudtam fejezni bármelyik pályát akár egyetlen lövés nélkül.
Chris számára nem telt túl jól az utóbbi pár év, a történet kezdetekor épp egy kelet-európai kocsmában próbálja elfelejteni legutóbbi kudarcát. Egy titokzatos nőnek hála (na, vajon ki?) csapatát lemészárolták, azóta pedig kilépett a BSAA kötelékéből, és gyakorlatilag csak az ivásnak él. Így talál rá Piers Nivans, akinek sikerül visszarángatnia őt a bioterrorizmus elleni harcba.
Pár pillanat múlva Lanshiang (képzeletbeli) városában találtam magam, ahol inkább az akcióé lesz a főszerep, és gyakorlatilag egy feltupírozott Resident Evil 5, csak Kínában. Az ottani fertőzés szinte teljesen megegyezik az afrikai esettel, ugyanolyanok a szörnyek is, még az idegesítő repülő paraziták is visszatérnek. Lőszer van dögivel, gránátok is akadnak, így minden adott a B.O.W pusztításhoz, melyben Piers volt segítségemre. Itt megemlíteném, hogy a partnerek mesterséges intelligenciáját elég jónak találtam, nem állnak az útba, nem láttam tőlük hülyeségeket sem, valamint az interakciót is kiterjesztették a készítők, bár ez főleg többjátékos módban lesz majd hasznos. A legtöbb helyzetet lefedő beszédsablon megtalálhatóak a játékban, és utasításokat is adhatsz társadnak, ő pedig válaszolhat is rá, hogy hajlandó-e megcsinálni, és vice versa. (Kevésbé hasznos, de Chris „Hell yeah!” felkiáltását gyakorlatilag percenként nyomkodtam, persze dőltünk a röhögéstől.)
A pálya nagy részén lépcsőn és tetőkön kellett mászkálni, amit — talán a város ázsiai mivoltából adódóan — picit szűknek éreztem, az új mozdulatokat sokszor csak körülményesen lehetett kivitelezni. Nyilvánvalóan nem ilyen helyeken fog játszódni az egész sztori, épp ezért nem tartom jó választásnak, hogy ezt a pályarészt rakták a demóba.
Talán az utolsó páros feltűnése okozta a legnagyobb meglepetést, hiszen maga Wesker fia, Jake Muller és a Resi 2 Sherry Birkinje a két irányítható karakter. Az előzményektől teljesen megkímélt a program, ehelyett inkább rám uszított egy Ustanak nevű teremtményt, ami leginkább egy heavy metal rajongó Nemesisre emlékeztetett. Itt még a menekülés az egyetlen opció, de a feladat sikeres teljesítése után végre alkalmam nyílt kipróbálni, mire képes Jake, elvégre nem akárkiről beszélünk. A legnagyobb különbség, hogy a többiekhez képest ő még erősebb közelharcban, ha lőfegyver helyett a bunyót választjuk, gyakorlatilag szétkombózhatjuk az ellenségeket. Természetesen a harcrendszer nem God Hand színvonalú, de látványos, és jól használható.
A környezet meglehetősen statikus a játékban, és szinte egyáltalán nem reagál a lövésekre (még az üvegek is épek maradnak) vagy egyéb érintkezésre, Ustanak mégis elég látványosan romba tudja dönteni a helyszínt, igazából sehol nem voltam biztonságban. A demo egyetlen főellenségének legyőzésére nincsen meghatározott mód, például fel lehetett csalni robbanós hordók közé, de puszta erővel is a földre lehet küldeni, legyőzésével pedig véget is ért a pálya.

Nem említettem eddig, hogy a pályákon jó szokás szerint el vannak szórva széttörhető dobozok, melyek felvehető tárgyakat rejtenek, például a jól ismert zöld növényt (melynek köszönhetően immúnisak lettek Raccoon túlélői, ezért nem fertőződnek meg a játékokban), valamint újdonság, hogy skill pontokat is lehet találni. Ezeket majd ugyanúgy el lehet vásárolni, mint a pénzt az előző két részben, csak — micsoda meglepetés — képességeket ad érte a játék, például nagyobb sebzést, pontosabb célzást, több felvehető tárgyat, és egyéb izgalmas dolgokat. Sajnos a demóban ezt nem lehetett kipróbálni.
Pár kérdőjel még lóg a levegőben, például érdekelne, hogy lesznek-e logikai feladványok, de erre megjelenésig szerintem nem kapunk választ.
Akadtak még kisebb hibák is, néhol egy kis képtörés (bár érdekes módon nálam ezt nem sűrűn produkálta, de nekem is sokan panaszkodtak rá), ám a demo publikussá tétele óta különböző változtatásokat eszközöltek a játékon, így ezeknek nagy része valószínűleg már nem lesz benne a bolti verzióban, ám ha mégis, valamelyik kollégám jól beárulja nektek a csúnya fejlesztőket.
Egy biztos, a Resident Evil 6 észvesztő kaland lesz, és nem is akkora baj, ha a Capcom nem hajlandó lelőni a legjobb részeket. Szeretettel várjuk az októbert, illetve a hamarosan érkező új nyilvános demót, melyben egy teljesen új helyszínt ismerhetünk meg!

(E cikk a Dragon's Dogma PS3-as példányához kapott RE6 demo kód felhasználásával készült.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
2012.10.01. 06:20:01
LV1
Minden szép lenne ha a sebzés rendszer stimmelne a TPS levöldözéssel ami végbe megy mondjuk egy chrisses kampányba , mert nagyon ótvar a sebzés rendszer ahhoz ,hogy ennyire akció játék legyen vagy újítani kellett volna a modulon vagy ezeket a lövöldözős félig vírusos ürgéket hanyagolni kellett volna .
40. Rewmac  PlayStation.Community tag
2012.09.27. 13:21:26
LV1
Mivel tudom külön kezelni ezeket és nem a 15 éves elődköz hasonlítani, így azt kell mondjam nagyon várom és tudom jót fogok szórakoztatni. Ennek meg ennyi a lényege :)
39. felix28  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 17:50:49
LV3
nekem egyáltalán nem tetszett :(, nálam még mindig a 4-ik rész a nyerő
A Fehèr Farkas
38. nessuno0100  PlayStation.Community tag
2012.09.21. 11:02:53
LV1
Tegnap kiprobaltam, nekem tetszett. Van benne 1-2 szokni valo dolog, de elegge hangulatosra sikerul szerintem. Lehet, hogy be kene potolnom a 4, 5-ot :)
Get your ass to Mars!
37. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2012.09.20. 14:56:58
LV15
Ma én is kipróbáltam a demót, egy sima egyszerű játék, nem több se kevesebb...
36. Resiskull  PlayStation.Community tag
2012.09.19. 17:55:33
LV21
lenyomtam ma a Chrises meg Jakes demot és a végére mitnemondja nagy Resi fanként is hogy rémes, remélem ez csak egy gagyi demo, mert ez nem kedvet csinált a játékhoz hanem csak elvett.:S
Ezzel a szarul belőtt sötétséggel remélem valamit kezdene vagy legalább egy lámpát kapunk mert botrányos a kamerakezelésről nem is beszélve.
(sajnálom hogy kipróbáltam a demót ez csak arra volt jó hogy elgondolkodtam a premier vétel halasztásán)
35. KovZsi  PlayStation.Community tag
2012.09.19. 08:39:07
LV1
Szerintem szokni kell, és jó lesz!
Nem vártam csodát, de gépkarabélyosra és láncfűrészesre számítok, remélem, lesz benne!
A térképet kivették, vagy bele se rakták a játékba?
KovZsi
2012.09.18. 20:49:57
LV2
Válasz 30. ayrtonsenna88 üzenetére:
Nagyon remélem,hogy a Capcom a leggagyibb részeket dobta a demó ba,mert így elég tré volt...Ashleyre már nem is voltam kivi úgy lesokkolt az első kettő...Chrisnek is ez az alkoholista közjátéka...Pfffff!
33. dzsesz  PlayStation.Community tag
2012.09.18. 20:19:51
LV2
Tuti vétel most kezdtem újra az 5 öt és mellette nyomom a klaszist 2 részt.
mindig is egyik kedvenc sorozatom volt és az is lesz ameddig folytatják,az őreg játékosok ezt mindig értékelni fogják mint a Metal gear folytatásokat vagy verekedős játékok között a Mortal szériákat vagy........stb sorolhatnám frankó játék lesz.

I LOVE CAPCOM.
32. hangyaman  PlayStation.Community tag
2012.09.18. 12:05:10
LV1
Hali ha valaki nagyon megunta megoszthatná a demót velem.:) köszi előre is ha valaki megtenné.üdv hangyaman
A gumit égesd ne a lelked!
31. ayrtonsenna88  PlayStation.Community tag
2012.09.14. 11:49:44
LV4
Válasz 28. Adam79 üzenetére:
Nekem a zero sajnos kimaradt. De a REmake az nálam az etalon resident evil. :) Már alig várom, h végre frissitsék a ps one listát és tudjam tolni az elsö 2 részt vitán. :)
30. ayrtonsenna88  PlayStation.Community tag
2012.09.14. 11:44:04
LV4
Válasz 29. Jordan1985 üzenetére:
Én meg nem, hogy nem ájultam el, de teljesen le voltam döbbenve. Kifejezetten silány a demo minösége. Ugyhogy nálam le is került gyorsan a várólistáról. Majd ha megjelent a játék, kiváncsi leszek a visszhangra. Ha többnyire pozitiv, akkor talán a co-op miatt beszerzem.
2012.09.13. 19:58:45
LV2
Nem tudom én nem ájultam el a demótól,sőt,se a grafikától,se az irányítástól,se az átvezetőktől nem dobtam hátast az előző résszel ellentétben...
28. Adam79  PlayStation.Community tag
2012.09.12. 22:38:15
LV1
Válasz 19. lev üzenetére:
Én épp most tolom a Zero t, újra, elképesztően jó! Nem bánod meg ha veszel GC t és Resi Zero t meg REmake et.
Azért várom ezt a 6.részt is, bár ez már nem Resident Evil, inkább horror akciójáték.....
27. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2012.09.12. 14:04:15
LV21
Hoppá , tényleg ! Ő Ashley Graham, a mostani elnököt pedig Adam Benford-nak hívják. :D

Mellesleg a MGS-ben talán, de itt én nem tartom fontosnak a történet szempontjából, hogy az amerikai elnök él-e vagy hal.
Mi éljük túl az a lényeg ! :)
26. Kyo  Szerkesztő / Admin
2012.09.12. 13:28:33
LV16
Válasz 25. Old_Raiden üzenetére:
Ha Ashleyre gondolsz, a mostani elnök nem az apja. Mondjuk családban maradt az elnöki szék, mert nagybácsiként emlegeti, ha jól emlékszem.
25. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2012.09.12. 13:08:06
LV21
Válasz 20. Lara üzenetére:
He-he, pedig az ember úgy gondolja, ha ő az USA elnöke, akkor már csak vigyáznak rá. :)
Ugyan a drágalátos kis lánya felbukkan-e ?
24. Kyo  Szerkesztő / Admin
2012.09.12. 11:26:15
LV16
Válasz 23. Lara üzenetére:
Nem baj, csak nem értettem. xD
23. Lara  beauty junkie
2012.09.12. 09:25:08
LV26
Válasz 21. Kyo üzenetére:
akkor sorry. :D
22. Bali
2012.09.12. 06:49:37
LV1
Fura hogy Chrisnek van egyedül férfi parnere, azt hittem hogy Sheva lesz majd vele megint. :D bírtam pedig őt az 5-ben :D
"I've got a pencil and a brain"
21. Kyo  Szerkesztő / Admin
2012.09.12. 00:41:28
LV16
Válasz 20. Lara üzenetére:
Pedig azzal kezdődött az első trailer, azért merészeltem leírni. :D
20. Lara  beauty junkie
2012.09.12. 00:25:42
LV26
legutoljara az Adas vidit csekkoltam, igy most nekem az amerikai elnokos zombis fordulat is spoiler. :) ott abbahagytam az olvasast. majd demo jatszasa utan folytatom.
:)
19. lev  PlayStation.Community tag
2012.09.11. 23:48:06
LV7
Alig várom, hogy vehessek egy Gamecube-ot és végigtoljam a Zero-t.
18. rolmanus  Önjelölt mindentudó
2012.09.11. 23:33:31
LV22
Válasz 3. Kyo üzenetére:
Ebben is ő szopja a zsiráfot.
She was a real hero... She was a true Patriot!
17. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2012.09.11. 15:45:48
LV5
nekem nem jön be ez a több szálon futó történet több karakterrel, a 3DS-es verzió is csapnivaló volt emiatt. mire végre beindult az egyik szál addigra bekacsintott a másik ami lerombolta az előző nagy nehezen felépített hangulatát.. így ez lófax. de azért végigjátszom :P
..loading, please wait..
16. Dragonken  Szerkesztő
2012.09.11. 15:36:02
LV16
Válasz 11. martin üzenetére:
Az biztos az új demóból származik.
de miért nincs DK-n nadrág?
15. Lotar  PlayStation.Community tag
2012.09.11. 12:19:42
LV17
Valaki nem osztja meg a DD-s RE6 DEMO-t ? Köszönném .
psn/sen id: pcpmate
14. dobermann88  PlayStation.Community tag
2012.09.11. 10:17:55
LV4
egész biztos jólesz :) kár hogy nincs rá keret :( na mind1 majd használtan
Nemkell így járnod ha nemtudsz így menni..
13. Sakamoto_14  A bölcs
2012.09.11. 09:40:57
LV20
Az új demót kipróbálom, aztán eldöntöm, hogy előrendeljem-e.
12. jabulani  MINDENHATÓ
2012.09.11. 09:14:45
LV21
Válasz 11. martin üzenetére:
már emiatt a mondatért meg venném ha nem is merném a RESI világát :D
One Shot-One kill. No luck,Just skill
11. martin  Főszerkesztő
2012.09.11. 00:16:00
LV27
Válasz 8. Dragonken üzenetére:
Én most olyan képet láttam, hogy valami csöcsös nők burványlottak.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
10. alucccard  A retkes
2012.09.11. 00:05:10
LV22
Válasz 9. alucccard üzenetére:
Nálam pl Leon zseblámpája 1 nagy rejtvény, van mikor ég van mikor nem, természetesen akkor nem égett mikor kellett volna! :D
9. alucccard  A retkes
2012.09.11. 00:03:26
LV22
Válasz 7. Old_Raiden üzenetére:
Valakinek már az irányítás is megfelel egy rejtvénynek, Chris pályájáról nem is beszélve!
8. Dragonken  Szerkesztő
2012.09.10. 23:49:14
LV16
Válasz 5. Duke üzenetére:
SPOILER

Szóval ezért rohangál egy szál p*csben a kocsmában!
de miért nincs DK-n nadrág?
7. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2012.09.10. 23:15:38
LV21
Bár megfogadtam, hogy a DD-s demó után már a másikat nem fogom kipróbálni, de nem hiszem, hogy kifogom bírni. :)

Annak ellenére, hogy a trailereken húztam a számat a demó alapján nagyon bejön !
Én is remélem, hogy majd a 30 órában lesz 1-2 komoly rejtvény.
2012.09.10. 22:46:46
LV2
kemény nagyon én várom
PSN ID: paradilaci
5. Duke  Szerkesztő
2012.09.10. 22:41:44
LV10
Spoiler: Chris be fog rúgni.
4. jime  non-alcoholic
2012.09.10. 22:38:02
LV29
ahh, de kipróbálnám, alig várom, hogy store-ba fellőjék a demót.
Köszi az irományt, fasza kis játék lesz ez:)
"wake up, you're dead!"
3. Kyo  Szerkesztő / Admin
2012.09.10. 22:21:12
LV16
Válasz 2. alucccard üzenetére:
Őket én is, bár Jill elég szerepet kapott mostanság.
2. alucccard  A retkes
2012.09.10. 22:20:13
LV22
Klert és dzsilt hiányolom, gondolom DLC.
1. alucccard  A retkes
2012.09.10. 22:19:16
LV22
Nekem bejött 1-2 hibát leszámítva.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
CALL OF DUTY: MODERN WARFARE (PS4)
2019.11.11. 11:11 Játékteszt
28 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Modern hadviselések koronázatlan királya.
Yooka-Laylee and the Impossible Lair
2019.11.09. 13:29 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Aztán nehogy beletörjön a fullánkod a nagy hancúrozás közepette.
JURASSIC WORLD EVOLUTION (PLAYSTATION 4)
2019.11.07. 12:51 Játékteszt
5 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Őskövület.
Monster Jam: Steel Titans (PS4, PSN)
2019.11.07. 09:36 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: MrZ
Papírszörnyek.
Mozi - Terminátor: Sötét végzet
2019.11.05. 20:55 Cool-Túra
23 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Megrohadt (élő) szövet, elrozsdásodott fémváz.
WWE 2K20 (PS4)
2019.11.05. 07:49 Komment
7 hozzászólás
Szerző: HTB
GLOW - Gigantic Losers of Wrestling.
Erica (PS4, PSN)
2019.11.03. 15:22 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Avagy így játsszunk közösen filmet - magyar felirattal.
Képregény - A Sith Sötét Nagyura
2019.11.02. 19:24 Cool-Túra
0 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Sötét felemelkedés.
DEATH STRANDING (PLAYSTATION 4)
2019.11.01. 08:01 Játékteszt
151 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Az út a cél.
Az igazi horror #2
2019.10.31. 22:25 Cool-Túra
6 hozzászólás
Szerző: Sanada
Játékokat megihlető hátborzongató valós helyek és események. - II. rész