.
 

PlayStation.Community

2012.06.15. 00:00 Játékteszt
57 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Migidi meg hát! Hűdemennyire!

Juliet
oh Juliet,
the night was magic when we first met.


Aktív játéktesztelőként és PSC-s hírszerkesztőnként azt hiszem, elég széles perspektívában látok rá a videojátékok világára, mégsem értettem pontosan azt a nagyjából 2009-ben előtérbe kerülő témát, miszerint nem csak, hogy nagy bajban van a japán fejlesztői szcéna, de egyenesen haldoklik. Akkoriban kezdett el hisztizni Hideo Kojima is – no, őt főleg nem értettem, hisz az MGS4-gyel újabb lapra írta fel magát a videojátékok történelemkönyvében –, és akkortájt került be a köztudatba a nyugati stúdiók által tovább álmodott japán szériák készülte.

Magam egyértelműen a japán stílusú játékok rajongójának mondom. Bárki belenézhet trófealistámba: nem csak kipróbálom, de végig is játszom a felkelő nap országából érkező game-eket, az „akció” kategóriából szinte kivétel nélkül mindet. Meg is tartom az összeset gyűjteményemben. Kedvelem egyéni jellegzetességeiket, szórakoztatnak néha fura ötleteik, és meg tudok békélni azokkal az általam hibásnak tartott megoldásaikkal is, amiket képtelenek kinőni a japán fejlesztők. Ez a Playstation 2 éra óta így van: a japán játékok néha elvont, néha bizarr, néha őrült világa nem mindig könnyen befogadható, és elképzeléseik is gyakran mások az irányítással, menürendszerrel, vagy játékmenettel kapcsolatban, szóval az ázsiai címekkel vigyázni kell, könnyen csalódást okozhatnak. Nekem a felsorolt területekből egyértelműen a kezelés és gombkiosztás az, ami a japán játékokban problémát szokott okozni, de valahol nem csodálkozom: amióta láttam egy videót, amin egy mechás játékot úgy tolt a japán figura, hogy 45-fokban el- és átfordítva fogta a kontrollert, semmin sem lepődöm meg.
Tesztem tárgya, a Playstation 3-ra is elkészült Lollipop Chainsaw annak a Suda51-féle (Goichi Suda) Grasshopper Manufacture-nek a munkája, mely brigádnak a TPS stílusú Shadows of the Damnedet is köszönhetjük. (Van nyugati közreműködő is: James Gunn, a '70-es születésű amerikai filmes-zenész-színész-képregényes, horror vonalon is mozgó művész.) Nemrég fél füllel hallottam, hogy a stúdió háza táján komoly financiális gondok vannak, így a Lollipop sikeres globális szereplése egyfajta „vízválasztó” lehet a cég életében.
Hát, akkor kukucskáljunk a csinos főhősnő szoknyája alá!
Juliet
oh Juliet,
you know you taught me to fly
You take me clear to the sky
and all the people around the world can
Stand aside
for me and my baby – Juliet.


A Lollipop Chainsaw az igen sok versenyzővel jeleskedő hack’n slash kategória indulója. Divatos alaphelyzetet vázol fel, melyben főszerepet kapnak a zombik is: az egész történet olyan, mintha egy zenés amerikai tinihorror-komédiát (sőt, paródiát) trashfilmes elemekkel (Rodrigez vagy Tarantino munkáival) kevernének össze a filmvásznon, csak hát itt ugye a videojátékok határtalanságának köszönhetően még extrémebb irányokba vihették el a történéseket.
A sztori főhőse Juliet Starling, az amerikai pompomlány, de feltűnik a képernyőn és szerepet kap a hölgy teljes, igen lökött családja – Elvis-imitátor faterja, ex-pinup girl anyukája, mesterlövész nővére és hibbantan szeleburdi kishúga – is. A címzetes família mellékállásban egyébiránt zombivadászattal foglakozik, ami talán meg is magyarázza átlagostól eltérő életvitelüket. Az események azzal indulnak be, hogy Julika kedvenc iskolájában nagyhírtelen zombi invázió tör ki, sőt, tinisztár jellegű fiúját is baleset éri. Ennek következtében a srácból mindössze egy varázslattal életben tartott fej marad (á’la Futurama), viszont legalább felkerül Juliet szoknyácskájának övére, mint egy kulcstartó. Innentől kezdve leginkább szóban kommentálja a csajával történő vérfagyasztó eseményeket, de néhányszor még szerepet is kap majd pár helyzet megoldásában.
A trendi láncfűrésszel felfegyverkezett Julika a San Romero sulit végigkaszabolva nekivág hát, hogy kiderítse, ki vagy mi áll a misztikus események mögött.
Fighting with destiny
fortune and fame but kept losin'.
Playin' a joker's game
only myself I was foolin'.


Ha valamit első körben meg kell adni a Lollipop Chainsaw-nak, az Juliet Starling karakterének virtuális megtestesülése. Gyakorlatilag az intro első képkockáitól kezdve, amikor megláttam a spárgázó leányzót, menthetetlenül elbűvölt. A női nem (vagyis inkább az igen) nagy tisztelőjének vallom magam, mégis azt kell mondanom, eddigi pályafutásom során a Final Fantasy XIII-on kívül egyetlen játékban sem láttam nőnemű karaktert úgy virtuálisan megjeleníteni, hogy a figurába bármiféle valós erotikus töltést belelássak. Engem nem izgat, nem tudom elég komolyan venni például Lara Croftot vagy a Resident Evil Adáját, hányok a nyugati RPG-k baltával faragott női figuráitól, ennél a játéknál azonban azt éreztem, hogy erre a poligonfigurára élményszámba megy ránézni. Minden pillanatban, minden átvezető filmben, minden helyzetben, közeliben és távoliban is kifejezetten kellemes látványt nyújt a csaj: szerintem soha ezelőtt nem tudtak még női arcot és testet ennyire tökéletesen és gusztusosan lemodellezni, mint itt most. Virtuális pornó ez, csak ízlésesen szoft.
Julietre rámondható, hogy általános mértékkel mérve – most tekintsünk el az extremitások iránt vonzódók véleményétől – tökéletes, „amerikai stílusú” fiatal lányt testesít meg. Bámulatosan cuki babaarc, igéző szemek, húsos ajkak, gyönyörű dús szőke frizura zabálnivaló copfokkal, formás, „ott kerek, ahol kell” test, kecses karok, sudár derék, isteni poci, hosszú szépséges lábak, fokhagymagerezd popsi és… hát igen, veszélyesen méretes keblek a leányzó letaglózó külső jegyei. Sugárzik belőle az élet és a cukiság! Emellett egyébiránt természete is kifejezetten bejövős: néha olyan aranyosan butuska, de az a jóindulatú, szerethető forma, kedvesen, néha durcásan káromkodik, és olyan légies könnyedséggel szeleteli a zombikat, hogy öröm irányítani…
I was an average guy in a world of empty dreams.
You've broken down all the walls
with your love.


…vagyis öröm lenne, de rögtön az első pályán feltűnik, hogy valami nem okés. A harci rendszer ugyanis csapnivaló.
Kezdjük ott, hogy a game egy totálisan feleslegesen megkevert gombkiosztással rendelkezik: nem az X-szel ugrasz, mint általában, hanem a Körrel, és ez az „ugrás” nem is rendes ugrás, hanem a bunyóhoz szükséges szökkenés. (Van még pompomtánccal egybekötött ütés/rúgás és a láncfűrészes csapások is, meg egy alsó vágás.) Namármost pár perc bunyó után azt tapasztalod, hogy akármit csinálsz, akárhogy figurázol, valahogy már a legcsicskább zombi is pofon tud verni, ami a védekezés opciójának hiányában elég idegesítő. Juliet persze a legkisebb legyintéstől is lefekszik, ilyenkor pedig a Kör vad nyomkodásával lehet felállni. Ja, azt mondanom sem kell, hogy ha 3-nál több zombi van a közeledben, amikor elesel, mind rád veti magát amolyan „kicsi a rakás” módszerrel. Ennek az animációnak a megtekintése egyszer, kétszer, háromszor még vicces, azután viszont már a pokolba kívánod.
De, hogy mi a megoldás? Az „átlendülés”. Ezzel a mozdulattal Juli a zombi mögé kerül, majd meg- vagy ketté tudja vágni. Sajnos a „full frontal power fight” módszer – ami egy hack’n slash-nél alap kell, hogy legyen – egyáltalán nem működik, bármilyen kombóba bármelyik ellenség bele tud ütni, ezért tulajdonképpen az egész játékot úgy kéne végigvinni kis túlzással, hogy csak szökkensz-vágsz. (Oké, hogy van air attack, de a túl sok sem jó. Szerintem.) Ezzel szembesülni pedig nem jó a gyakorlatban: a franc akar állandóan ugrálni. Vagy esni-kelni. A dolgon a megvehető kombók sem segítenek véglegesen, sőt, ezek nem is itt igazán extra támadások, hanem inkább további „repkedések” vagy sorozatok: szerintem a Négyzet+Kör, vagy a Háromszög+X nem azok a kényelmesen lefogható kombinációk.

(Erről az egészről nekem egyből a Batman: Arkham City bunyója ugrott be. Szerintem ott már túlzásba vitték a „táncoltatást”, jobban bejött az Arkham Asylum lazább, de mégis elegáns rendszere.)

A harcrendszer fantáziátlansága a játék elején kifejezetten zavaró, de természetesen ez később valamelyest enyhül, ahogy veszel – ha veszel – a Julietet tuningoló extrákból: a nagyobb életvonal és az erősebb ütés némileg megkönnyíti a szituációkat. Úgy vettem észre, érdemesebb a kiscsajt erősíteni, és nem kombókra költeni az egyébként nem könnyen összegyűlő pénzt.
Az alap harc tehát nem szórakoztató és nem is ügyes kombózásra inspiráló. Megpróbáltam egyébként a „zongorista módszert” is, azaz ész nélkül nyomni a gombokat az analóg karok érintése nélkül, és az automata ráfordulásnak köszönhetően minden zombit simán levertem a káoszban. Van a játékban célra tartás is, modern ki-bekapcsolható módszerrel, ami nekem jobban tetszik, mint a gomb nyomva tartós megoldás. Kényelmesebb.
Néha persze sikerül egyszerre több fejet levágni, ilyenkor egy lassított jelenetben bónusz pénzérmékkel gazdagodsz, valamint az említett „hátulról mejjbe’” kettészelés is zsírul néz ki belassítva.

Még egy szó a fejlődésről: a játék a folyamatos kombózás ellenére is szűkmarkúan adja az arany és platina pénzérméket, így megállapítható, hogy ha Julikát is fejleszted meg a támadásait is veszegeted, semmit sem tudsz kimaxolni rendesen egy nekifutásra. Ami maxiszuper okosság lenne, azok a megvehető kosztümök, ezekből viszont az igazán dögösek csak a játék végén jönnek be és rohadt drágák, tehát ha élvezni szeretnéd ezt a szőke gyönyörűséget különlegesen trendi rucijaiban is, muszáj lesz legalább háromszor végigszenvedned magad a pályákon.
Itt említeném meg a történet alatt beugró telefonbeszélgetéseket: ezek során mindig felhívja valaki Julietet, hogy elmondjon neki valami teljesen felesleges baromságot. Először nem értettem, hogy ez az egész mi a frászra jó, de aztán levágtam: a telefonálás során a kamera végigpásztázza a csajszi teljes alakját, szóval, ha kínkeserves pénzgyűjtéssel átöltöztetted a babát valami finomságba, mondjuk egy fürdőruhába, itt csorgathatod rá a nyálad. Mert azt lehet!
Juliet
oh Juliet
this guy's in love with you don't forget.


A harcrendszer gyengesége mellett a másik dolog, ami nem klappol, az a szoftvert hajtó motor előző generációs betegségekkel küszködő butasága. Van olyan helyszín, ahol Juliet nem centikkel, hanem kvázi lebegve jár a föld felett, és az is vérlázító, hogy Julika írd és mondd semmire sem tud felugrani (és semmit nem képes átugrani, egy katicabogarat sem), kizárólag azokra a dobozokra, ahol a továbbjutás útja van. A pénzgyűjtés miatt szétverhető objektumokkal is siralmas a helyzet: ha épp nem szemből állsz egy pad elé, hiába kaszabolod, néha átütsz rajtuk, néha lepattansz róluk, szóval ez az egész, ahogy a program az ütközéseket figyeli, valahogy nem működik jól. A haladós pályákon semmi elágazás nincs, csak egy-két alkalommal találtam olyan rövidke zsákutcát, ami valami power upot rejtett.
Itt szeretném megemlíteni a másik problémát, ami végig zavart (sőt, dühített): ez az akcióba épített vágások dilettáns elhelyezése. Vázolom: megjelenik két zombi, kamera, bejönnek. Levered 5 másodperc alatt, újabb vágás, kamera, megint bejön kettő, kamera, vágás, kamera… Egyszerűen nincs tíz másodperced, amikor nyugodtan körbe tudnál nézni, amikor rámozdulnál egy HP-töltő nyalókára, vagy belesnél egy sarokba, mert ÁLLANDÓAN valami idióta átvezető jelenetet / kameravágást játszik be a gép, erőszakosan tolakodva. Az pedig már csak savanyú hab a tortán, hogy néha az engine tovább játssza a jelenetet, mint annak értelme lenne, rossz helyen vágja el az akciót, nem érzékeli időben a billentyűk lenyomását, még mindig mutatja a QTE-event gombnyomkodását, de már megy az átvezető animáció… lényeg a lényeg, elég amatőr megoldásokkal lehet találkozni folyamatosan.

Amikor viszont nem a „normál” kaszabolás folyik, a Lollipop Chanisaw akciója eléggé szórakoztató lehet a furcsaságokat befogadni képes playereknek: ez az ötletes minijátékoknak köszönhető. Ezek között van zombifejjel kosarazás időre, többféle stílusú QTE (az egyikben Nick, Juliet megcsonkított pasija is fontos szerepet kap, ilyenkor egy fejetlen zombi testére kerül fel kobakja), kombájnos zombi aratás, baseballozás, rúdtánc, tronos-vektoros virtuális valóság, ritmusjáték, meg egy halom más, vicces kis intermezzo.
Ide az ügyes ötletek közé sorolnám azokat a kisebb kihívásokat is, amikor a feladat egy iskolatárs megmentése bizonyos tagú zombi hordától. (Az egyik csávó meg is jegyzi egy ilyen után: „Juli, ma este rád gondolva fogom kiverni” – itt először nem tudtam, mit gondoljak, de a játék tele van ilyen félig alpári, félig beteges/perverz beszólásokkal. Ezt a japán fejlesztők felfogásbeli különbségeinek számlájára írom.)
Szintén nagyon tetszett Julika „nekifutós” száguldása, mely játékelem bármikor tetszés szerint ellőhető, egy-két pálya abszolválása pedig kifejezetten ezt a megoldást igényli. Egyik későbbi helyszíntől kezdve lehetőség van TPS módszerrel lőni, ez a támadás az operatőr időnkénti bezavarásától eltekintve kellemes – bár, ha fejlövésekre hajtasz, érdemes kikapcsolni az automata célzást!

Nem beszéltem még a bossokról, pedig van pár. Maguk a figurák ügyesen ki vannak találva és illenek a hülyülős történethez, mindegyik valami zenei témájú felhangot hordoz: Marilyn Manson klón, Joey Jordisonba oltott Glenn Danzig (isten áldja a Mestert az Am I Demonért, meg a Killer Wolfért!!4!négy) klón, Janis Joplin klón, Rick James klón, többek között. Sőt, a bossharcok helyszínei sem festenek rosszul, de maguk az összecsapások valahol ugyanolyan primitívek, mint a harcrendszer: azzal az istenverte átugrással és némi oldalazással mind egyből behúzható, a legcsekélyebb kihívás, sőt elhalálozás nélkül.
Close your eyes
Juliet
don't let go.
On and on our love is like the sun
it keeps on goin' strong like eternity.


A Lollipop Chainsaw 5+1 pályát kínál. Eléggé lesújtó szembesülni vele, hogy az alappályák közül talán egy van (a farm), ami normálisan megdizájnolt és -szerkesztett (de ez sem igazán szép), a többi az U3 motor ellenére teljesen fantáziátlan és unalmas. Sehol sincs a – galériában is látható – hivatalos screenshotokról visszaköszönő színorgia (az csak a speckó támadások elsütésénél villan), sőt, túl gyakori a homály és a sötét. A +1 befejező helyszín a game csúcsgonoszával mondjuk nem lett rossz, de akkorra már pont negyedszerre fogod átverekedni magad a lapos és középszerű placcokon.
Grafikailag tehát a game abszolút átlagos: Juliet látványa mindig balzsam a szemnek, a zombik is viccesek, ahogy amputálod végtagjaikat, gazdagok a lassított jelenetek effektjei, viszont minden más félkész érzetet ad. A sajnos igen fakó képen folyamatosan van egy négyzethálós „trash effekt” is, ami valamennyire ápol azáltal, hogy eltakarja a kidolgozatlan részleteket.

A játék szavatossága szintén nem tartozik a game erényei közé. Egy helyszín tiszta, gép által mért játékideje normál fokozaton átlag 35 perc, ami pár halállal és a csillió átvezetővel 50 percre is felmehet. Nem nehéz kiszámolni tehát, hogy a teljes végigjátszás nagyon maximum 6 óra, és ebben nekem bőven benne volt a második, „jó” megnyerés előhozása is, ami egy kis havermentéssel és az utolsó boss újbóli lenyomásával simán kirántható. Ezen felül Julika történetét szerintem egyáltalán nem érdemes újrajátszani, a különféle extra „játéktermi” kihívások – Time Attack, pénzgyűjtés, online ranglista, stb. – kizárólag azokat kötik majd le, akik a platinára hajtanak.
Multiplayer nincs, co-op nincs.

Mivel már minden összetevőt ismertettem, nem maradt más, csak a zenei részleg. Az alapvetően zenés alapú játék rendkívül gazdag soundtracket tartalmaz, melyben a rocktól a metálon és funkyn át egészen a szintipopig minden felbukkan. Kezdetben kissé idegölő, hogy a game három számot ismétel 35 percen át, de ahogy nyitogatod/veszegeted a trackeket, úgy készíthetsz magadnak saját listát is olyan gyilkos előadók zenéivel, mint Skrillex, a Dead or Alive, a Toy Dolls, a Dragonforce, a Children of Bodom, The Human League, vagy Joan Jett.
Az effektek nem nagyon maradtak meg bennem, a szinkronhangok ugyanakkor ülnek, s a dialógusok – bár mint említettem néha erőltetett az obszcenitás, túl sok a ribancozás – általában poénosak.
I wanna love you in my life
sweet Juliet.
Livin' without love in my life
my girl Juliet.


Rengeteg pozitív és negatív dolgot soroltam fel egyszerre a Lollipop Chainsaw tesztjében, így gondolom mindenkiben felmerült, hogy ez valahol egy középszerű játék lehet. Jól gondolod, az. Hogy neked, Kedves Olvasó, mit jelent az 5 pontos értékelés, nem tudom, de hogy nekem mit, azzal teljesen tisztában vagyok, hisz eszerint dolgoztam ki annak idején a PlayStation.Community ismert értékelési rendszerét. Ebbe pedig tökéletesen beleillik az, amit a játékról gondolok: átlagos cucc, ami egyszer könnyedén elfogyasztható, de míg más középszerű japán játék – például a sokat szidott Quantum Theory – általában képes arra, hogy legalább egy-egy jól eltalált momentumával, ha csak rövid szakaszokra is, de emelje a hangulatot, addig itt egyetlen igazán kiemelkedő összetevő akad: Juliet Starling észveszejtően bájos poligon-személye. Ő olyan finomság, hogy miatta akár meg is vásárolhatod ezt a szoftvert. Benne nem fogsz csalódni, azt garantálom!
A többi picit uncsi és ügyetlenke.

/dalszöveg: Robin Gibb (1949. december 22. – 2012. május 20.) – Juliet/

(A játékot partnerünk, a CNG.hu zombijairól csonkoltuk le tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható/rendelhető támogatónk, a Platinum Shop online és offline boltjaiban. Nyomj egyet a linkre!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
57. zaz
2012.07.27. 16:28:43
LV3
Végigtoltam 2*
Marha élvezetes.
A harc szórakoztató tud lenni (persze nem akkor ha abbahagyod 1 óra játék után)
56. blountex  PlayStation.Community tag
2012.07.07. 00:05:46
LV5
Válasz 44. seeYOUsoon üzenetére:
Pixel szerelem
PSN ID: blountex_HUN
55. Zdex  PlayStation.Community tag
2012.06.25. 19:22:05
LV3
Válasz 54. Balee üzenetére:
Egyet ott is biztos adtak el...........................itt van nálam.
Csak sört iszok, mer' vezetek.
54. Balee  Devil's Advocate
2012.06.25. 11:16:05
LV12
Válasz 50. martin üzenetére:
Platinumban is kérdezd meg. :)
2012.06.23. 10:55:28
LV1
Olyan tarantinosan abszurd stíluskavalkádnak tűnik,de leginkább csak a szőke szájában fallikus lollipopr-flessre épít.Legalább a Konzol Magazinnak lett egy jó címlapja ebben a hónapban.:)
52. Kyo  Szerkesztő / Admin
2012.06.21. 19:13:22
LV16
Alig várom, hogy rátegyem a mancsocskámat!
51. KonzolBojti  Legendary Zombie Hunter
2012.06.21. 15:00:22
LV2
Válasz 48. getro2 üzenetére:
Szerintem a SotD sokkal(!) élvezetesebb volt, mindent jobban sikerült ráépíteni az egyszerű alapra.

Martin: miután leléptetek, nekem is az volt az első kérdésem, hogy mennyi fogyott... kicsit azért meglepődtem a válaszon.:)
“Fear is the path to the dark side."
50. martin  Főszerkesztő
2012.06.20. 22:23:13
LV27
Válasz 48. getro2 üzenetére:
Ma voltam a Console Cornerben, 1, azaz EGY darabot adtak el belőle.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2012.06.20. 19:36:43
LV1
Kár érte, de nem értem, hogy gondolhatták, hogy ma már kiadjanak egy hack'n slash-t multi/co-op nélkül...

Ami meg a "japán videojáték ipar pusztulását" illeti, arról csak annyit: amíg lesz igény Platform, JRPG, Hack'n Slash, valamint Mario, Sonic, Pokemon, Metal Gear Solid, Tekken, Street Fighter vagy sequel nélküli játékokra (lásd pl Catherine), addig nem fog csődbe menni!
48. getro2  PlayStation.Community tag
2012.06.20. 11:21:10
LV3
Bahh, ettől féltem. A beteg körítést elkúrják a gyenge harcrendszerrel és fantáziát nélkülöző, egyhangú pályadizájnnal. Pont, mint a SoTD-nél. Inkább egy Killer7 folytatást kellett volna készíteni...
47. KRRRX  PlayStation.Community tag
2012.06.18. 01:05:22
LV3
Válasz 40. Reita üzenetére:
én nem ezt érzem, szerintem a stúdio tudja pontosan h mely cêgekre kell a "komoly" gameket hagyni, ez 1 sec . sem próbàl komoly lenni , mitha a régi jâtékokat akarnák belecsempészi a mostaniakba .Amikor elkezdtem játszani vele , elkezdtem szàmolni a zokat a dolgokat amik filmes, zenei, gamer easter eggek kênt vannak felsorakoztatva... rengeteg van benne màr csak a humor kedvéért is megéri.
kRrRx
46. Reita  PlayStation.Community tag
2012.06.18. 01:02:17
LV17
Válasz 45. Jesus üzenetére:
Azzal nincs is gond.
45. Jesus  PlayStation.Community tag
2012.06.18. 00:02:24
LV20
Válasz 40. Reita üzenetére:
Dizájnban messze vernek sok játékot.
Spupul!
44. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2012.06.17. 22:27:34
LV5
nekem piszkosul bejön minden egyes jó és rossz mozdulata a játéknak, mintha tényleg egy interaktív 10 imdb pontos B-filmet néznék, a csajba konkrétan szerelmes vagyok.
..loading, please wait..
43. Unorthodox  PlayStation.Community tag
2012.06.17. 14:55:21
LV3
Utolsó percéig élveztem a játékot, pedig aztán úgy ültem neki hogy utálni fogom. Alapból nagyon szeretem az arcade típusú játékokat, ez nagyon hozta azt a hangulatot. Lehet 5 pontnál tényleg nem ér többet (számomra igen), de aki szereti az ilyen time attack / score attack jellegű, arcade stílusú játékokat, azoknak csak ajánlani tudom.
42. Szuchi
2012.06.17. 13:31:12
LV5
Válasz 40. Reita üzenetére:
Csak gondoljunk a Never Deadre
"Square Enix"
41. Szuchi
2012.06.17. 13:28:44
LV5
Kb. egy hete zúztam a Bf3-at, és láttam hogy Martin ezt tolja. Rá is írtam hogy "Rohadjááá meg :D". Erre írta hogy nem nagy durranás. Gondoltam, hátha neki pont nem jön be. Majd megvárom a cikket. Most hogy elolvastam, csalódott vagyok....nagyon csalódott
"Square Enix"
40. Reita  PlayStation.Community tag
2012.06.17. 13:18:49
LV17
Válasz 35. KRRRX üzenetére:
Kicsit azt érzem, hogy a Grashopper olyan mint egy trendi trash márka, amivel el lehet adni ezeket az erősen középszerű játékokat, csakhogy ez a felkapott név még csak nem is minőséget ígér, hanem valami agyament ötletet, vagy jópofa / merész koncepciót, ami nincs vagy éppen nem tudnak rendesen megvalósítani.
39. GokuvsVegita  toymaker
2012.06.17. 10:02:51
LV4
ja, és a lila bőrszerkóban egészen szexi a csaj.
38. GokuvsVegita  toymaker
2012.06.17. 10:02:09
LV4
hát grafikailag egészen jó. De nem venném meg, mert az ilyen játék nem az én stílusom. Én jobban szeretem a férfiasabb játékokat. :D
37. Slade  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 21:58:39
LV6
Válasz 36. Sparky12 üzenetére:
Szinte minden játéknak "veddmegmertultrabrutálkirálylesz"-trailere van ezért sose bízok a trailerekbe!
36. Sparky12  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 21:20:51
LV4
Köszönjük a tesztet! :)
Én nem voltam különösen oda a játékért, de ennyi "veddmegmertultrabrutálkirálylesz"-trailer után egy 8 pontos teljesítményt vártam volna... :/
No armor for the soul.
35. KRRRX  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 20:15:22
LV3
hát igen a SOTD-ben annyi bug volt h beszarás:D... volt h nem lehetett tovább menni de hát ez van, viszont itt nem igen láttam olyan glitcheket ami miatt megállna a játék menet.Kövezzetek meg de ez nekem rendesen bejött a utsó bosst sajnálom, h olyan lett ami .De kárpótolt a Lewis Legend battle!Én szerintem a Grashopper M. gameket mindig venni fogom :)
kRrRx
34. Lara  beauty junkie
2012.06.16. 19:39:22
LV26
jó kis teszt volt. kár, hogy felesre sikeredett a játék.
egyébként én ugyanezt a Bayonettánál éreztem, mármint amit leírtál:
" minden átvezető filmben, minden helyzetben, közeliben és távoliban is kifejezetten kellemes látványt nyújt a csaj."
ott figyelhető meg ez a fajta tökéletessége az erotikának és nőiességnek játékban ábrázolva.
ezért játszottuk végig egy jó páran vagy ötször, meg platináztuk ki. :) mert nem lehetett megunni azt a bájt, érzékiséget (és olykor humort). csak persze ott egy istenien kifinomult és könnyed harcrendszerrel volt megspékelve az egész játék.
33. Zangetsu  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 16:21:29
LV5
Válasz 30. Foxhound üzenetére:
Ezek után tök felesleges tesztet írnotok. Adtok a játéknak egy adott pontszámot és majd mindenki eldönti ha a pontszám egyezik, az ign,gt,gamespot stb. tesztpontszámával, hogy melyik oldalról vettétek a pontot úgy, hogy még videót se látattok az adott játékról:D
32. Reita  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 16:01:10
LV17
Válasz 27. KRRRX üzenetére:
Nem hinném, hogy ez sokkal kevesebbet érne a Shadows of the Damned-nél, de a hallottak alapján ez is hasonló. Már a középszerűségben. Szerintem az SOTD-ben is a karakterek voltak a leginkább rendben, minden más össze volt csapva.
31. Slade  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 15:56:06
LV6
Válasz 27. KRRRX üzenetére:
Ez is olyan hogy kinek mi tetszik!Pl. itt a Dead Island kapott 8 pontot de a véleményem a platina trófea megszerzése után 5 jóindulatal max 6 pontos játék szerintem!
30. Foxhound  Szerkesztő
2012.06.16. 15:44:58
LV14
Válasz 28. martin üzenetére:
Na de ezt mindenki tudja, nem? :D
"Why did i move here? I guess it was the weather."
29. Lotar  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 15:07:41
LV17
Kicsit többre/jobbra számítottam . Talán majd 2-3 papírért .
psn/sen id: pcpmate
28. martin  Főszerkesztő
2012.06.16. 12:56:28
LV27
Válasz 27. KRRRX üzenetére:
Igen, ügyesen észrevetted, ez az IGN tesztje lefordítva. Elárulom, hogy az első pályát sem láttam, nem hogy a későbbieket. Trailerek alapján írtam a cikket. Egyébként is mindig külföldi teszteket fordítok, arról vagyok híres.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
27. KRRRX  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 12:37:14
LV3
mért van az h ign,,, szintén 5 pontos reviewet adott, kapott is egy nagy vörös lightsabert érte.
Nem igazán értem miért lenne ez kevesebb pontban mint a shadow of the damned hisz, jellegében ugyan az:) annyi h itt inkább hack & slash szerű a játékmenet, ott pedig TPS shooter..többek közt. LC mellett szóljon h vagy jópár behozható dolog, és leaderboardos cucc is, ami mostanság elég nagy divat, legyen bármi is ha élettartamát tekintve hosszú.Szerintem ez a teszt csak az amit ign es videkből lefordítottak magyarra, illetve egy másik teszter dolgait sorolták fel itt, mert hogy az első pálya utáni részeket ha látta volna a teszter , akkor elé tárultak volna színesebb pályák többi skill, többi cinematic, ill. harcok. Jó mert nem egy bayonettát akartak megint csinálni, thát nem egy sokadik dmc után gondolás lett.A Harcrendszer zombi hent , egyszóval és egyszerűen se több se kevesebb, rare bossokkal..stb boss battleok több részre osztott nem túl nehéz (normálon) hardon faszrahúznak 2 mozgással.., e mellett ötletesek, melléjük a soundrackok hatalmsat dobnak még a játékon.A történet, egy zombis h&S hez képest pontosan kimeríti amit én várok egy ilyen jellegű játéktól.Rengeteg easter egg van benne, sok sok ruha, és skillek.Ezekért sem hiszek abban h ez csak 5 pont lenne, igazából nekem tetszik és más nem számít, természetesen látom a hibáit, de nem hiszem h olyan szemmel kéne ezt nézni, mint egy RE, UC, GOW, vagy bármi mást.Ha szereted poénokat, a vért, a jó zenéket, és belevetnéd magad egy kissé animes játék történésébe akkor csak ajánlani tom....a youser score az 8 fölötti csak mondom...ebben az is benne van ugye h az nem veszi akit nem érdekel egyáltalán...szóval 5 pont vétó!!!!
kRrRx
26. Slade  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 11:29:08
LV6
Már a trailerekből is látszott hogy ez nem lesz egy nagy cucc!
Máshol se kapott túl sok pontot!
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/[...]
25. killerorczombie2  PlayStation.Community tag
2012.06.16. 00:28:29
LV3
talán majd egyszer használtam 3 ropiért, ha már nincs ötletem mit vegyek (közvetlen vétel lesz a duke nukem forever után)
2012.06.15. 23:18:25
LV1
Ez gyakorlatilag ugyan az mint X360-on az Onechanbara....
Szépen kidolgozott főhősnő, csúcspanorámás csöcsfizika, hentelde játékmenet, 8 hektó vér,unlockolható ruhakollekció hogy a csöcsfizikát méglátványosabbá tegyük.:)
2012.06.15. 22:23:23
LV1
Válasz 22. Zsolt üzenetére:
A trailerekben sem mutogattak nagyon mást a csajon kívül persze ez ott még nem volt baj :-)
22. Zsolt  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 20:47:51
LV11
Hát nem tudom... A csajt nagyon eltalálták, de játékot elfelejtettek csinálni hozzá. Nem mondom, hogy egy Bayonettát vártam, de azért valami komolyabbat ennél...
2012.06.15. 20:37:06
LV1
Hát csak Juliet fincsi testéért nem éri meg 10000-et kiadni :)
20. Reita  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 20:18:28
LV17
Egy kis off: ez a hosszúkás ordasnagy képhasználat a cikk közben nagyon király, és baromi jól is le vannak vágva.
19. Reita  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 20:11:41
LV17
Az olvasottak alapján akkor megmaradtak a Shadows of the Damned fájóan középszerű színvonalán ( pedig abból is milyen jó game lehetett volna ). Mondjuk mintha ott is ugyan ez lett volna a recept, a stílusával akarták ( és tudták ) azt is eladni.
18. dobermann88  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 19:33:03
LV4
a képek/videók alapján számomra túl japán... még használtan se :/
Nemkell így járnod ha nemtudsz így menni..
17. leslie21  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 16:32:27
LV11
Nekem eddig sem vette be a gyomrom ezt a koncepciót, de ezek után pláne nem érdekel.
16. Chester013  Lelkes Amatőr
2012.06.15. 15:32:13
LV3
Most fejeztem be, valóban csapnivalóan rövid. De még annyi gyűjtögetni való van benne (és most nem csak a trófeákra gondolok), hogy még egy végigjátszást megér, ezúttal very hard fokozaton! :D
Egyébként hibái ellenére is FUCKIN' AWESOME!!!
15. PSti  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 15:21:47
LV5
Szerintem simán 10/10 a játék, ilyen jó hangulatú baromságot már rég láttam. Annyi jópofaság van benne, mint 100 másikban együtt.
14. BenyoBoy  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 14:20:30
LV17
Ööö... akkor majd 2000-ért a Teszkóban megveszem pár hónap múlva. :(
A retrót nem látni, érezni kell!
13. csavar  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 13:39:20
LV1
Suda51 egy cosplay designer, ahogy a szoftverei többsége is és ezt szerintem ő élvezi (FB-n követem, ott ez derül ki számomra) :)
"Minden aminek kezdete van, véget is ér."
12. zaz
2012.06.15. 12:13:16
LV3
Válasz 11. kobe üzenetére:
Inkább úgy tenném fel a kérdést ,hogy ki az aki Sudának erre (ezekre) pénzt ad?
11. kobe  PlayStation.Community tag
2012.06.15. 12:10:23
LV11
Jópofa cucc, annak alapján amit láttam belőle, de most már valaki elárulhatná, hogy Suda miért fordítja ilyenre az idejét és a türelmét.
10. zaz
2012.06.15. 11:50:46
LV3
Remek teszt lett.
Én Kifejezetten idegrohamot kapok ettől a totál kamu Suda arctól,éppen ezért semmit nem vártam az anyagtól.
Majd egyszer olcsó. Ha már meguntam a sört és nem inkább arra költök:):)
9. Foxhound  Szerkesztő
2012.06.15. 09:48:29
LV14
Kíváló tesztet írtál, köszi! Sajnálom, hogy csak ennyi lett a cucc, többet vártam volna. Majd olcsóért beszerzős lesz azért.
"Why did i move here? I guess it was the weather."
8. Balee  Devil's Advocate
2012.06.15. 06:53:04
LV12
Nálam pár óra játék után stabil 7-7.5 pont. Elmebetegség, de pozitív értelemben.
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
LOLLIPOP CHAINSAW
Warner Bros.
Látványosság:
Átlagos
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Gyenge
Zene / Hang:
Hangulat:
Átlagos
5/10
Pozitívum
Julika maga a megtestesült szupercukiságba oltott szoftpornó, egyszerűen imádni való minden pillanatban; stabil soundtrack; minijátékok
Negatívum
Gyenge harcrendszer; ostoba engine; többségükben jellegtelen, üres és fakó helyszínek; agyonszabdalt