PlayStation.Community

2012.05.23. 20:55 Játékteszt
87 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
Amerikából jöttem, mesterségem címere: AK-47.

Ifjúkorom – mely lefedi a PC-s korszakom zömét – két meghatározó videojáték hősében egyetlen egy közös vonás említhető: mindkét jóembert Max-nek hívták. Míg egyikük, Max Damage az egyre népszerűbb kickstarter segítségével tervezi feltámadását, a másik, Max Payne szerencsésebb helyzetben van és a Remedy fejlesztőstúdió után a Rockstarnál kötött ki (előbbi viszont abból a szempontból szerencsésebb, hogy nem készült egy borzalmas film remake belőle Mark Wahlberg főszereplésével).
Ha egy másik bolygóról származol és nem tudnád ki is az a Max Payne, vessünk egy pillantást a sorozat névadójára és főhősére: felesége és gyermeke elvesztése után a mindaddig életvidám ex-zsaru befárad az első útba eső depresszóba, hogy felhörpintsen egy jóféle melankólát. Új életcélja a bosszú, a mosolygást felváltja a cinizmus és a dekadencia, valamint az alkohol- és a gyógyszerfüggőség. Utóbbitól fűtve göngyölíti fel az sorozat első részében a családja meggyilkolásának hátterében állókat. A 2003-as folytatásban tovább romlik a helyzet, az első részben is felbukkanó, halottnak hitt femme fatale – Mona Sax –, valamint a „Tisztogatók” névre hallgató csoportosulás újra önnön démonai közé taszítja a sokat megélt Max-et, hogy aztán… elérkezzünk 2012-be.
Míg az első rész egy igazi úttörőnek számított mind témaválasztásával és az akkoriban bitangnak számító grafikájával, mind sötétebb, film noiros tónusaival, valamint legpöpecebb újításával a videojátékokban eddig nem alkalmazott időlassítással, a bullet time-mal, addig a második rész egy még mindig feelinges, darkos, de összességében o-kay folytatásra sikeredett.
A Rockstar pedig gondolt egy bátrat, és összedobta a rebootnak is felfogható harmadik részt. Már az első kiadott screenshotok is igencsak megosztották a Publikumot: a bőrkabátos New York-i zsaru papagájszínekben pompázó hawaii ingben feszített Sao Paolo favelláiban, dús hajkoronája átcsoportosult fejgolyóbisa aljára, látszott, hogy a rock sokat bizonyított sztárjai egy új irányba fogják elvinni a sorozatot…
És így is lett: ha az első két rész egy Tim Burton-féle rémálom, a Max Payne 3 Michael Bay legújabb agymenése. Piszoklátványos, akciódús, már-már John Woot idéző fegyverpornó… amiből sajnos hiányzik az, ami az ezredforduló Max Payne-jeit azzá tették.
Az egykori DEA ügynök majd detektív a brazil fővárosban kötött ki egykori cimborája, Passos jóvoltából, némi könnyen szerezhető zöldhasú reményében. Feladata a helyi nagymenő feleségének tutujgatása, védelme, végtelen mennyiségű alkohol, bugyuta trance zene, valamint a hosszú, fehér utcákon seperc alatt végigmasírozó playboyok társaságában. Sao Paolo-ban azonban a dolgok másképp működnek, mint az a játék első pár fejezetéből kiderül. A védendő mucikát egy diszkó-rajtaütés során elrabolják, ezzel kezdetét is veszi a mai szemmel igencsak finomnak mondható 15 órás aki bújt, aki nem

Új helyszín, régi-új főhőssel. Ami azt illeti, a Max Payne 3 röhögve emelkedik ki a mai shooterek kavalkádjából megvalósításával, azonban – és ezt csak erősítette az a két flashbacken alapuló fejezet, ahol visszaköszön a mindig borongós és szürke New Jersey – az új környezet és az elhízott kopasz Max már nem az a rémálmaival és az okkulttal küszködő valaki, akit anno megszerettem. A már-már sátánista motivációkkal rendelkező gonoszokat felváltotta a brazil alvilág annak minden mocskával, szegénységével és bandáival együtt. Míg az első részben a történet egy kiszámíthatatlan, minden sarkon új sokkoló meglepetéssel borzolt minket, ezúttal Max az igazi hülye amerikai sztereotípiáját testesíti meg, akit zsinóron rángatnak, ráadásul az események kimenetele valahonnan a játék felétől kiszámíthatóvá válik. Egyedül képi erőszakkal (kiálló csontok, élve elégetés, rendőri túlkapások stb.), nem pedig lelki terrorral fordítja önmagába a játékosokat a soros epizód.
Ha láttad az „Isten városa” című filmet, nagyjából tudod, mire számíts. A brazil főváros két arca közül mindkettőhöz szerencséd lesz: vannak itt kérem leszámolások night-clubokban, high-tech irodaházakban, de megfordulunk majd a helyi gettónak számító favellákban is, ahol is limlomokból összetákolt, házaknak csak barokkos túlzással nevezhető lakóalkalmatosságok szolgáltatják majd a fedezéket. Jól hallod, fedezéket!
A Max Payne 3 ugyanis a mai trendekhez igazodva egy fedezékrendszert (is) használó third-person-shooter lett. Míg az első két rész nagyjából arról szólt, hogy pár headshottal feltúrbóztuk a bullet-time méterünket, majd lassítva-vetődve végeztük ki a ránk törő hordákat, itt bizony a tereptárgyak mögé bújás, onnan vakon tüzelés is belekerült a kalapba, ezzel lelassítván a mindig is a gyors akcióról, nem pedig a taktikusabb haladásról szóló sorozatot. Megvalósítás terén is döcögős a dolog, van egy kis késleltetés a fedezék gomb lenyomása és a tereptárgy mögé behuppanás között: ugyan csak egy fél másodpercről van szó, de ezen fél másodperc alatt a képernyőn szambázó nem ritkán öt-hat ellenség pont le tudja amortizálni szerencsétlen igazságosztónkat. Persze, Max ezúttal is segítségül hívhatja Kronoszt, az Idő atyát, hogy időlassításával végezzen ki egy-egy szekvencia alatt egy kisebb hadseregnyi rosszarcút. Visszatér tehát a standard időlassítás, amikor is a lassan ketyegő másodpercek alatt vígan szambázhatunk a felénk kilőtt golyómennyiségek közepette, illetve a bullet-dodge is, azaz a lassítva vetődés. Utóbbi végtelen mennyiségben áll rendelkezésünkre, az előbbihez pedig látványos gyilkolással gyűjthetjük a „manát”.
A kifogyhatatlan bullet-dodge hallatán azt hihetnéd, hogy sétagalopp vár rád; nagyobbat nem is tévedhetnél! Ha a földdel vagy bármelyik tereptárggyal fizikai kontaktusba lép hősünk a vetődés közepette, az idő visszatér normális kerékvágásába, mi pedig tehetetlenül fekszünk egy-másfél másodpercig a földön. A kezdetekben rendelkezésre álló három fokozat közül a legnehezebbiken, aim assist nélkül bizony kőkemény kihívásban részesültem. Egyrészt az ellenség-mennyiség, másrészt az egész pofásnak mondható mesterséges intelligencia, harmadrészt pedig a durván elba félrekonfigurált checkpoint rendszernek, valamint egy dícséretes featurenek, a ma már mindenhol használt életerő regen mellőzésének köszönhetően (jómagam 244 halállal fejeztem be a story-t).
Hogy megértsd a checkpoint rendszer hibáit, mesélnem kell egy picit az átkötő jelenetek megvalósításáról is. A nagy hentelés közepette csak a legritkábban fogsz töltőképernyővel találkozni, ugyanis a Rockstar egy zseniálisnak hitt megoldást talált ki: az átvezetők alatt tölti be a játék az adott etapot. A gond csak az, hogy ennek következtében szinte nem is lehet átugrani a történet mesélős részeket. Összeraktad? Egy húzósabb rész végére élve lőszered és életed a nulla felé közelít, amikor is a játék még a nyakadba zúdít 4-5 ellenséget. Az elsőhöz odarohansz, pofán vágod a puskatussal, majd kikapod a kezéből a saját fegyverét, és húsz centiméterről beleereszted a fél tárat, csak, hogy biztosra menjél (illetve azért, mert bitang jól néz ki: ilyen kézikamerás-rángatózós feelingje van a dolognak). Aktiválod a bullet dodge-ot, két társát még kinyíród, a harmadik azonban egy shotival véget vet kalandjaidnak. Kezdheted elölről az egészet, nézheted megint az átkötőt – idegesítő az egész, főleg, ha már negyedjére vagy ötödjére próbálkozol az adott pályarésszel.

Ami az életerőt illeti, újfent a pályán elszórt fájdalomcsillapítókkal lehet pótolni a vitánkat. Nagyon jópofa, hogy ezúttal is minden egyes felkapott gyógyszeres doboz alkalmával valami cinikus beszólás hagyja el derék Max-ünk ajkait. Ha elfogyna az életünk és van még a zsebünkben csodabogyó, egy úgynevezett Last Stand keretében van még visszatérni az élők soraiba, ha a végzetes találat gazdáját az újfent belassuló időben az összeesni készülő főhőssel halálosan homlokon pusziljuk. A megoldás jó ötlet lenne, azonban sajnos – főleg ha a ritkának nem nevezhető tereptárgyak közepette készülünk megmurdálni – egyszerűen lehetetlen kivégezni hóhérunkat, tehetetlenül nézzük másodpercekig Max elhalálozását.
A lassításokkal amúgy sem bánik szűk kezűen a játék: vannak bizonyos scriptelt szekvenciák, ahol a játék automatikusan belassítja az időt; hol egy ellenséget pajzsként használva ablakból kivetődve kell odasóznunk a lent ácsorgó, portugál nyelven szitkozódó oppozíciónak, máskor egy drótkötélen leereszkedve kell a fentihez hasonló műveletet végrehajtva megtizedelni ellenségeink sorait – ezt jópofa és hangulatos újításként éltem meg, látványosabbnál-látványosabb szekvenciáknak bizonyultak a fentiekhez hasonló jelenetek.
Úgyszintén a halálunkat akaró csoport utolsó tagjának padlóra fektetése közbeni, hol a vetődő Max-et, hol a golyó útját végigkísérő lassítások, amiket ráadásul az egyik gomb lenyomásával tovább lassíthatunk, hogy a szinte megmerevedő időben pumpáljuk tele ólommal a jobb sorsra érdemes szerencsétlent.
Ami a játék hátterében duruzsoló technológiát illeti, a szokásos Rockstar minőség vár ránk. A fegyver- és szinkronhangok tökéletesek (Max hangjaként visszatér James McCaffrey, valamint bizonyos arcvonásait is elörökölte tőle a poligonbéli megfelelője). A fülbemászó zenéről a Health nevezetű banda gondoskodik (a repteres pályán elhangzó dal hallatán komolyan elgondolkoztam, hogy berendelem a május 23-a után elérhető MP3 OST-t), a brazilok portugál hablatyolása pedig tükrözi az idegen országba csöppenő Max helyzetét: ötvenen kiabálnak vele ötven oldalról, ahogy az ex-zsaru, mi sem értünk belőle egy szót se (najó, a filha da puta-t bárki megérti, akit megáldott a Jóisten egy kis nyelvérzékkel).
Pár szóban a grafikáról is illik megemlékezni: egy-két furcsa rongybaba effektust (flippergolyóként felpattanó hullák, természetellenesen összeeső ellenségek) leszámítva a játék gyönyörű. A golyók miszlikké aprítják a fedezékeket, ha valami üvegfelület alatt bújunk el és onnan lövöldöznénk, Max a kezében szorongatott fegyverével odacsap a törékeny felületnek, hogy legyen helye célozni – baba nagyon. Az átvezetők agyoneffektezése tökéletesen tükrözi hősünk adott lelkiállapotát (ami az esetek zömében kimerül a „b@szom mód dühös és részeg vagyok, kinyírok mindenkit”-ben, ezért „mindent duplán látok” – mint a 22-es csapdájában a Yossariannal egy szobába zárt beteg).
Meglepő mód multiplayer is került a játékba, ami azonban még jobban meglepett, hogy működik! 8 illetve 16 fős megmérettetések várnak ránk, alaposan kidolgozott fejlődéssel és fejlesztéssel. A maximális 50-es szint elérése bizony embert próbáló feladat, de egyben szórakoztató is: a szokásos deathmatch és team deathmatch mellett két extra jópofa játékmód is épült a programba.
A Payne-killer móduszban az egyik játékos Max alakját ölti magára, egy másik pedig Passosként hivatott őt megvédeni a zergelő játékos seregektől. A másik újdonságnak ható mód a Gangwars: ez egy öt fordulós, valami aktuális brazil hülyeséget elmesélni hivatott, objektíva alapú mészárlás. Az első négy kör a felvezetése a grandiózus, mindent eldöntő finálénak. Hiába nyered meg az első négy menetet, csapatod jutalma pusztán annyi, hogy előnnyel indulhattok neki az utolsó körnek.
Egy rakás megnyitható fegyver, titulus, boost ösztönöz arra, hogy a kampányt végigtolva se a sarokban landoljon a kópiád. Ráadásul a sociaclubnak köszönhetően (socialclub.rockstargames.com) nyomon követheted teljesítményedet, különféle klánokhoz csatlakozhatsz (többek között a hivatalos PSC crew-hoz is) – szóval badarság lenne kihagyni PSN accod linkelését a rockstar pöpec kis honlapjához.
Mit is írhatnék végszóként? Legfeljebb ismételni tudom magam. Tim Burton vs. Michael Bay. Sajnos régi Max Payne rajongóként én Burton mellett tettem le a voksom, de ettől függetlenül ne tévesszen meg a pontszám! Ha a játék teszem azt a Nagydarab Kopasz Csávó Végigírtja Brazíliát néven jelenik meg, gondolkodás nélkül adnám meg neki a kilenc pontot, de a Rockstar sajnos, ha nem is kinyírta, de megtépázta a játék lelkét.
Szeretem én a butácska akció orgiákat, de nem akkor, ha Max Payne név alatt dobják azt piacra.

(Max gyilkosan pörgős kalandját partnerünk, a CNG.hu szállította tesztelése. Ezer köszönet! Megvásárolható támogatónk, a Platinum Shop online és offline boltjaiban.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
87. MikeB  PlayStation.Community tag
2017.03.07. 10:49:35
LV5
Nálam az összes rész 10/9es...mindegyikkel nagyon sokat játszottam és ez méltó folytatása a sorozatnak...ugyanolyan rejtélyes mint az előzőek,hogy csak a játék 90%-ánál tudjuk összerakni a teljes képet és értjük meg hogy miről is szól az alaptörténet,de emellett nagyon hangulatos és sokszínü.Jól összerakták nem okozott csalódást..a multiplayer résznél viszont azért közel sincs minden rendben,de ezt tekintsük extrának ami nem volt az első 2-ben...az arcade rész és a verseny lehetőség a time trialoknál a világ többi játékosával nagyon jó pont. 10/9 nálam.
"THE SH4RK"
86. G-men  PlayStation.Community tag
2014.12.03. 23:22:27
LV11
Válasz 85. newkratos7 üzenetére:
igen!
SicKLy SaVaGe
85. newkratos7  PlayStation.Community tag
2014.07.16. 21:36:29
LV3
Most ez a játék tényleg ennyire jó?
Guardians! Tonight, we dine in hell!!
84. mc_sabotage  PlayStation.Community tag
2014.03.24. 18:14:18
LV2
Válasz 78. Soneec üzenetére:
Te valami kínai változattal küldted szerintem! :DDD Aki Looser az Looser!
83. mc_sabotage  PlayStation.Community tag
2014.03.24. 18:10:49
LV2
Ez a játék 10/10 haver! Szedd össze magadat!
82. mc_sabotage  PlayStation.Community tag
2014.03.24. 18:10:15
LV2
Nagyon örülnék ha a Rockstar csinálná a következő rész is, mert bevallom féltem hogy a Remedy-t nem tudják túl szárnyalni! De 100szorosan túl szárnyalták, a multi is nagyon vagány és tartalmas lett ha az összes DLC-t nézzük! Remélem lesz PS4-re is új rész, és a ROCKSTAR fogja csinálni, hanem akkor meg ezt kéne felturbózni, és hiába vittem végig ezt is vagy 10szer, még NEW YORK módban is, EGYBŐL VESZEM!!! Az előző konzolgeneráció egyik tökéletes gyémántja, állítom ezt lassan 30 év videó játékos tapasztalattal... :P
81. mc_sabotage  PlayStation.Community tag
2014.03.24. 18:04:26
LV2
Egy igazi hülye vagy! LOL Úgy mondom hogy kb 10szer vittme végig minden MAX PAYNE részt külön külön! Méga NOIR érzés is benne van, egy két pályán hogy az ilyeneknek is tetszen akik a múltban élnek mint te! EZ A JÁTÉK GOTY 10/10! Hülyeségeket ne írkáljál legközelebb köszi! :P
80. Tevez11  PlayStation.Community tag
2012.08.26. 01:19:22
LV23
Engem magával ragadott,jó háték.
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
2012.07.07. 21:47:47
LV1
Sziasztok aki szeret multizni ezzel a játékkal és bírja a jó crews csatákat az vegyen fel .. ID :camionix... Az előttem szólóhoz csak annyit hogy a future solider is bugos és rengetegszer ki dob ..Én lecseréltem a Max payne 3 -ra és nem bántam meg ..
78. Soneec  PlayStation.Community tag
2012.06.07. 22:24:45
LV3
tisztelt holgyeim es uraim.jo par ora jatek utan azt kell mondanom,hogy szamomra jatek nem azt adta amit en elvartam volna. single resz az nem rossz,bar abba is vannak akkora hibak,hogy szamomra ordit.foleg a lassitasoknal jonn elo.de ezzel meg meg baratkozok. nem szokasom feladni dolgokat,de van egy resz amit egypárszor neki mentem,de nem jutok elore.majd megoldom.ami viszont kicsapta a biztositekot nalam,az a multi resze. egy rakas szar. partyba teszek par ismerost,a fele be se tud csatlakozni,masik fele meg mashova megy. jatek menet borzaszto,lagol a szerver.menetkozbe lefagy.ha ujra eledek sokszor az ellenfelek koze tesz be. van ugy,hogy perceket kell varni,hogy ujraeledj.siralmas az egesz. szonelkul kidob a rendszer. idiota csatlakozasi hibaval nem lep tovabb.en halat adok az istenek,hogy nem gyujtoit vettem meg.csak azert tartom meg mert gyujtom a jatekokat. amugy ugy menne az ebay-re mint a picsa. ez a ceg ilyen hibakkal,hogy az uristenbe gondolta ezt? de ez az en szubjektiv velemenyem,ezert meglehet kovezni ellehet hajtani a busba. lehet jobban jartam volna ha Future Soldier-t veszem meg.
PSN ID:SoneecHUN
77. BaraDani  PlayStation.Community tag
2012.05.29. 10:43:20
LV1
Válasz 72. Skyline82GTR üzenetére:
Egyetértek veled, a harmadik Uncharted meg sem közelíti az 1 és 2 színvonalát (kivéve a grafikát, ami nálam mellékes). Ráadásul még a multiplayer is 100X gagyibb, mint a kettőé, amit azért elég sokat toltam. A Max Payne 3-nak még csak a single playerével játszottam, de az UC3-mat simán lefőzi minden téren. Nagy rajongója vagyok a sorozatnak, első 2 résszel nap mint nap játszom, és nekem a 3 is bejött, azt adta, amit vártam. Ennyi.
It's not a question of can or can't.
76. ALF22  Son of Liberty
2012.05.28. 08:12:54
LV26
Válasz 75. lobaszo üzenetére:
első? (gondolom az amelyik az irodába betört)
5ször szenvedtem hardon,mire 6.ra egy vetődés után vártam-vártam és nem kelt fel. Vhogy ki tudtam nyírni egy sorozattal. De addig legalább kétszer kellet megsoroznom a fejét.

Mondjuk fura,mert amint kihagyok egy hosszabb időt egyből hiányzik a játék. Úgyhogy el se merem adni.
2012.05.27. 23:58:47
LV1
Válasz 69. ALF22 üzenetére:
en most old school-on nyomom...
kivancsian varom az elso juggernaut-ot
2012.05.27. 20:01:02
LV1
Válasz 73. ALF22 üzenetére:
Én is így vagyok vele (UC részekkel). Mp3 nekem erős 9-es, amit főként annak köszönhet amiért nem scriptelt vagy atombuta MI ellen kell menni és nincs életerő visszatöltődés (ez a jelenlegi játékok bő 80-90-ára sajnos nem igaz)...+ Sztori,látvány. 9 pont mert végre egy játék ami nem a jelenlegi híg generációnak készült akiknek az UC3 szintű primitív lövölde a csúcskirályság...
73. ALF22  Son of Liberty
2012.05.27. 18:50:20
LV26
Válasz 72. Skyline82GTR üzenetére:
első rész kedvencem
2. részt egyszer letudtam és kész
3. részt még mindig nem szereztem be és nem is hiányzik

(de nekem most ez a max payne3 is már csak 8pontos a kezdeti 10 után)
2012.05.27. 15:31:34
LV1
Válasz 71. vbalazs üzenetére:
Hála istennek egyre többen érzik és látják úgy a játékok színvonal csökkenését... Az hogy a tesztoldalakon és a jelenlegi játékosgenerációnál megy a hype-olása minden faékszintű szarnak az egy dolog..
71. vbalazs  PlayStation.Community tag
2012.05.27. 13:38:28
LV3
Válasz 70. Skyline82GTR üzenetére:
Hát ha te így látod szíved joga. Még jó hogy nem te vagy a tesztelő itt a psc-n :)
2012.05.27. 09:26:03
LV1
Válasz 65. vbalazs üzenetére:
Fanatizmus ide, Uncharted 3 oda...
Az UC3-ban a kb 8-10 óra végigjátszásból 6-7 óra agyatlan hentelés, atombuta mesterséges intelligencia ellen, erőltetett casual szintű akcióval, gagyi helyzetekkel amik az egész játékot nevetségessé teszik, és a látványvilága nagyon szép, amíg valamihez túl közel nem kerül a kamera...A fizika az szinte nulla, a mászós részek pedig lévén ZÉRÓ ügyesség kell hozzá rövid időn belül unalmassá válnak... Lehet nálam okosabb embereknek az UC3 nagyon összetett meg nagyon szép és jó.... De én jobban kedvelem ha nem rémostoba mesterséges intelligencia ellen megyek, és nincs erőltetve az akció minden helyzetben (lásd pl égő ház, vagy "kútba" érkező kommandósok között az izomtrikós csóka aki fegyvertől nem igazán halt,az izomtrikó felfogta a golyókat de a tűzharc közepén egy verekedéstől megfeküdt).......:)
Elég baj az hogy "nálam okosabb" emberek az UC3-at szarrá hypeolják,holott egy primitív hentjáték lett belőle az első részhez képest....
69. ALF22  Son of Liberty
2012.05.26. 18:25:55
LV26
Válasz 67. lobaszo üzenetére:
szerencsére nem érdekel a trófea így vissza is vettem mediumra
Már nagyon nem élveztem a játékot,hanem átmentem szenvedésbe.
Bár öregszem,mert mediumon is szenvedek:)))

Ha rajtam múlna most a 8.chapternél kitenném a vége táblát. Muszáj volt átmennem a multiba. Nekem sok ez egy tps/fps játékban. Jobb szeretem a rövid tömör játékot,hosszabb multival kiegészítve.
68. Lobi  PlayStation.Community tag
2012.05.26. 13:45:47
LV1
Szavak nincsenek erre a műalkotásra. Ismét 17 éves vagyok és le vagyok bilincselve tőle. Elképesztően jól sikerült és abszolút méltó folytatás.
2012.05.26. 13:17:56
LV1
Válasz 61. ALF22 üzenetére:
es lesz meg brutalabb is...
66. P_Viktor  PlayStation.Community tag
2012.05.26. 08:53:56
LV1
Válasz 65. vbalazs üzenetére:
Köszi a választ! Akkor ezért nem találtuk, még a multit annyira nem próbáltam de biztos jó :)
65. vbalazs  PlayStation.Community tag
2012.05.25. 23:32:39
LV3
Válasz 63. P_Viktor üzenetére:
Osztott képernyőn nem tudtok játszani sajna. De amúgy nagyon király a multija, magával ragad és beszippant pillanatok alatt :)
64. Wilden_  PlayStation.Community tag
2012.05.25. 23:04:09
LV2
2-en sajnos nem, nincsen se offline se online coop!!
omgezwilden
63. P_Viktor  PlayStation.Community tag
2012.05.25. 22:40:03
LV1
Még annyi kérdésem lenne, hogy ketten lehet-e valahogy multizni nem annyira vagyok otthon az ilyenekbe de haverommal szeretnénk osztót képernyőn játszani ha lehet?
62. XGamer  PlayStation.Community tag
2012.05.25. 16:10:18
LV5
Válasz 55. Skyline82GTR üzenetére:
Fantasztikus a fanatizmusod,de ez a game valoban 8 pont... probaltam havernal es bar jo,nekem a masodik resz jobban bejott.
PSN ID: MrExonOne
61. ALF22  Son of Liberty
2012.05.25. 15:52:48
LV26
10éve játszottam az első résszel utoljára
mintha ugyanott folytattam volna
sorra ugranak be a jelenetek (metro,park,mikor ki vagyok kötözve, egy épületben mikor jövök le és lenn már várnak rám, az ugrások,vetődések, a toronyházas rész mint a matrixban..stb,stb)

Nekem tök rendben van az egész. Bár a sötét new yorkos rész alatt már visszakívántam a brazil részeket.
Most vagyok/voltam a megbízó irodájánál amit megtámadtak. Brutál pálya volt ez hardon.
60. WoodooKilla  PlayStation.Community tag
2012.05.25. 15:17:53
LV10
Nyáron beszerzem, multi nem izgat, csak a sztori, tetszett a kritika, jó a teszt, köszi szépen.
"Alea iacta est"
59. Wilden_  PlayStation.Community tag
2012.05.25. 14:50:18
LV2
Válasz 58. Jordan1985 üzenetére:
Arra, amit a sok rinyáló kislány és kis növendék trollocska... nem ért :)
omgezwilden
2012.05.25. 14:02:04
LV2
Válasz 51. Wilden_ üzenetére:
Milyen sztorira kell marhára odafigyelni?
2012.05.25. 14:00:39
LV2
Válasz 53. Skyline82GTR üzenetére:
Yó vicc volt na bírom a humoros embereket!
56. vbalazs  PlayStation.Community tag
2012.05.25. 13:47:08
LV3
Válasz 53. Skyline82GTR üzenetére:
Uncharted 3 5-6 pont? Ülj le 1es. :) Azért az U3-ban nem csak lövöldözni kell, jóval összetettebb játék mind sztori mind grafika terén. Erre nálad okosabb emberek is ezt mondják :) Ezt úgy értem hogy az összesített tesztek alapján metacritic-en is jobb pontszámot kapott.
2012.05.24. 23:46:49
LV1
Semmi értelme,sőt erőltetett lett volna az esti,sötét hangulatú "búskomor vagyok,mert megszopattak a készítők" hangulatot folytatni,ez így tökéletes folytatás,és ízig vérig Max Payne játék.
Inkább ez a flashbeckelős lepukkant "utóélet" mintsem még1 sötétben esőben jajjdeszenvedek folytatás...A játékmenet maga pedig a fedezékrendszert (ami pluszt ad az egészhez) leszámítva ízig vérig MP....
Imádtam az első két részt,és erre is teljes értékű MP játékként tekintek.
2012.05.24. 23:42:28
LV1
Nomeg... Max Payne méltatlan történet?:) Lol.....
2012.05.24. 23:41:44
LV1
Ha ez 8 pont akkor az Uncharted 3 valahol az 5-6 pont körül kullogna kedves tesztelő....
52. Leo69
2012.05.24. 21:12:27
LV4
Nekem nagyon bejött a cucc ,1-2 apróságtól eltekintve,amit a tesztben is megírtak,de ezekről a pörgős-látványos hentelések végett meg is lehet feledkezni és igen jól lehet szórakozni. Ez nekem mindenképp megérte az árát. :)
Leo
51. Wilden_  PlayStation.Community tag
2012.05.24. 21:07:42
LV2
Válasz 50. P_Viktor üzenetére:
Az Tőled is függ, meg hogy milyen nehézségi szintben kezded el.

Ha Hard-ban indulsz neki, rejtett tárgyak keresgetése nélkül, akkor átfuthatsz rajta 8 óra körül. De első végigjátszás révén, ahol a sztorira is marhára odafigyelsz, meg szeretsz nézelődni, kolbászolni. Akkor bőven túl is nyúlik a 10 órán :] Szerintem pont kellemesen van belőve.

A multi meg ne aggódj kurva jó. Tudod, mindig az sír hogy szar a multi, meg fosok a mapok, nincs balance, aki általában 0-10-eket csinál pályánként ;)

Less Q.Q, More PewPew!
omgezwilden
50. P_Viktor  PlayStation.Community tag
2012.05.24. 18:30:19
LV1
Holnap hozza a futár már nagyon kíváncsi vagyok rá. :) Kb. mennyi a játékidő?
49. martin  Főszerkesztő
2012.05.24. 17:40:44
LV27
Válasz 47. HTB üzenetére:
Az első P-t én írtam, 6-ot adtam, a második szerintem 7. Ez meg 8. Jó ez így.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
48. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2012.05.24. 17:14:46
LV11
Válasz 47. HTB üzenetére:
Jaj, de ez olyan bután hangzik. Most komolyan, ha már folytatni kellett, (kellett, mert egy ilyen világban élünk) akkor a R* nem kihozta belőle a MAX;)imumot?
Most ha a játék végig, hóban/esőben és örök éjszakában játszódna, pár horroros jelenettel, akkor már nem butácska akciójáték lenne, hanem Max Payne?
Az, hogy végre egy olyan játék, ahol érzed a karaktered, az általa hordozott fegyver, a lövések és sebzések, a rendrakás súlyát, ami ma is eladhatóvá tesz két klasszis játékmechaniját szerintem intelligenciára vall.
Mint ahogy a kiváló szövegek, a remek helyzetek, ötletes helyszínek is. A baromi egyszerű mégis izgalmas multiról nem is szólva.
Nem a pont a lényeg, legyen nyolc, csak egy sima run 'n' gun az egész. De hogy butább lenne az MP 1-2-nél, meg méltatlan, szerintem hülyeség.
Please to meet you... Hope you guess my name.
47. HTB  Szerkesztő
2012.05.24. 16:46:27
LV6
Válasz 43. vbalazs üzenetére:
más írta a két-két tesztet, prototype nekem max 6-os
amúgy ott van a végén, hogy 9 pontos játék lenne ez, ha nem max payne név alatt dobják piacra, valamint azt is kiemeltem nem egyszer, hogy magasan ráver a mai cuccok zömére, de pont, mivel egy AAA kategóriás játék, mivel max payne, ezért kritikusabb szemmel is lett vizsgálva
ennyi kb
Just another freak in the freak kingdom
46. wooltur  PlayStation.Community tag
2012.05.24. 16:36:44
LV16
Válasz 26. kanaizol üzenetére:
Akkor jó, már azt hittem, h én velem van a baj. :P
R.I.P. Brúnó :-(
45. probi  PlayStation.Community tag
2012.05.24. 16:33:45
LV8
Válasz 34. mandzsi üzenetére:
Hát attól valóban nem lesz. De ez a content nekem nagyon nem jön be.
2012.05.24. 16:31:13
LV21
Kötelezően pótolandó listára felkerült :)
43. vbalazs  PlayStation.Community tag
2012.05.24. 16:17:19
LV3
Azért az vicces sztem hogy a Prototype 2 is meg ez is 8 pontos játék :)) Tudom, tudom nem ugyanaz a kategória. De ha úgy vesszük külső nézetes akció játék mindkettő. Na mind1 a lényeg hogy nálam egy erős 9es a max, de a még multiba nem is merültem bele annyira.
42. ALF22  Son of Liberty
2012.05.24. 16:09:39
LV26
Válasz 38. Remulto üzenetére:
sztem a tesztelőknek is tetszik maga a játék
ha jól értem a probléma nem is az akcióval van ,hanem a kidolgozással, a tartalommal, max és ami mögötte van

nemtom
én annyira nem merültem el benne, de nem is vagyok tesztelő
nekem jó így is ahogy van és mindegy,hogy az most 8 vagy 9 vagy 10pontos
41. ALF22  Son of Liberty
2012.05.24. 16:06:37
LV26
Válasz 39. spoonman üzenetére:
meg jordan1985nek is:

ja már más is írta,meg nekem is rémlik
annakidején asszem a playtime újságban olvastam a tesztjét és mellékelt dvd-n is rajta volt a videó
Az első rész után tényleg ronda volt a ps2es port.

Viszont lehet kiba..ott nagy véletlen, de kb ilyenkor 10éve kaptam kölcsön az első részt.
2012.05.24. 15:13:00
LV3
Válasz 34. mandzsi üzenetére:
egyetértek, azért aki játszott vele láthatta, hogy a NJ pályáknál kicsit visszautaltak az eredeti felállásra. aztán vissza Sao Paulo-ba és a kökemény mai világba. szerintem kábé igy fest az az ember aki az összeomlás szélére kerül egy kiuttalan helyzetben. ez nem noir ez valami sokkal nagyobb szerintem.
A bustle in your hedgerow.
2012.05.24. 15:09:46
LV3
Válasz 25. ALF22 üzenetére:
az volt a para, hogy a PS2-es konverzi nem a legtökéletesebbre sikeredett technikailag.
A bustle in your hedgerow.
2012.05.24. 15:01:48
LV3
Válasz 37. ScouserHUN üzenetére:
Nekem is van egy-két ismerősöm aki képek s videók alapján akarják megítélni a Max Payne 3-at, de ők nem tudják még azt, amit mi tudunk, hogy ez bizony az egyik legütősebb Third Person Shooter, és ezt bizton merem mondani, én is úgy voltam vele, mint te, hogy nagyon beleéltem magam, s alig tudtam letenni, még most is folyamatosan tolom, s a legnehezebb fokozatnak is nekiállok majd, a multi meg maga a fantasztikum netovábbja.
AAA Perfect game.
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
MAX PAYNE 3
Rockstar
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Bullet Time; aki kihívásra vágyik, itt biztos megtalálhatja; addiktív és – jó értelemben véve – kaotikus multiplayer; brutális látvány
Negatívum
Apróbb grafikai anomáliák; rosszul kitalált checkpoint rendszer; Max Payne-hez méltatlan történet és helyszín

MARTIN BELESZÓL
Ezt mondjuk shooter kedvelőként nem szívesen hagytam volna ki. Így aztán meg is lett. Ha egy kicsit vastagabb lettem volna, tuti gyűjtőit veszek.