PlayStation.Community

2012.04.30. 12:00 PlayStation Network
54 hozzászólás
Szerző: kingusbingus
Megosztás Értékelés
Túlélési tréning a nappaliban.

Az életem csupa küzdelem az elmúlt csaknem egy évben. Minden percben megharcolok a természet kegyetlen erejével, amely napról napra bebizonyítja, mennyire jelentéktelenek is vagyunk mi emberek. Hadakozom a brutalitással, az ellenséges, fosztogató, önző, saját céljaikért és életben maradásukért bárkit, még a saját bajtársaikat is a farkasok elé vető emberekkel. Az éhséggel, a szomjúsággal és a fáradtsággal, melyek egyre inkább erőt vesznek rajtam.
Körbenézek, és mindenhol totális megsemmisülést és szenvedést látok. A város, amely egykor az otthonom volt, mára teljes egészében az enyészetté vált. Az utcákat törmelék borítja, a szebb napokat látott, ma már a földdel egyenlővé vált felhőkarcolók, düledező épületek maradványai ezek. Az utakon autóroncsok hevernek szerte szét, mindenütt hatalmas a mocsok, a fojtogató por pedig szinte a tüdőmig hatol. Az oszladozó emberi tetemek és csontvázak látványa felkavaró. A felszerelésem minimális, csak a legszükségesebbeket viszem magammal, hiszen állandóan úton vagyok, hogy végre rájuk bukkanjak. Nem, nem adhatom fel! Meg kell találnom a feleségemet és a lányomat!


Csupán a pusztulás mindaz, ami Haventon városából – ahol főhősünk, Adam élt –, és az ott lakó közösségből maradt a világméretű katasztrófa után, melynek során földrengések rázták meg az egész bolygót. Adam nem titkolt szándéka az, hogy tűzön-vízen keresztül is felkutassa családját, akiket még a szerencsétlenség megtörténtekor evakuáltak.
A szoftver megszületése a játék alapötletének kidolgozásától egészen a megjelenésig igen nyögvenyelősen haladt. A fejlesztést 2008 és 2010 között a Darkworks végezte, akiknek a neve talán a Cold Fear című, Xbox-ra és PS2-re kiadott stuffal kapcsolatban lehet ismerős. A Cold Fear készítése során kialakult jó munkakapcsolatra való tekintettel a Ubisoft újfent a Darkworks-öt bízta meg, ezúttal az I Am Alive megalkotásával. Az alapkoncepció egy apokaliptikus hangulatú horrorjátékról szólt, melyből aztán többféle verziót is felvázolt a fejlesztőgárda a zombis túlélő game-en keresztül a csapatalapú akció stílusig, amelyek azonban sehogy sem nyerték el a Ubisoft tetszését. Végül nagy nehézségek árán 2007-ben a brigád előállt egy poszt-apokaliptikus túlélő kaland elgondolással, melyet a 2008-as E3-on CG trailer formájában mutattak be először. Ámde ezután nagy hallgatás következett, semmi egyéb nem szivárgott ki az anyaggal kapcsolatban. Sem egy gameplay videó vagy akár egy néhány screenshot. A megjelenés 2009 áprilisára volt datálva, a Darkworks-ös fiúk pedig ezerrel hajtottak, hogy készen legyenek a kiszabott határidőig, ám ekkor beütött a krach: 2009 januárjában elvették tőlük a projektet, és átadták a Ubisoft Shanghainak. Mindezt a nagyközönségnek úgy tálalták, hogy a Darkworks-nek egyéb kötelezettségei akadtak, és hogy közös döntés eredményeként került át a játék fejlesztése a sanghaji illetőségű teamhez. A valódi indok azonban az volt, hogy a Ubisoft szerint a szoftver akkori formájában, pár hónappal a debütálás előtt sem ütötte meg a kívánt mércét, valamint hogy már így is túl sok pénzt kellett beleölniük a fejlesztésbe.
A Darkworks az incidens után természetesen le is húzta a rolót. A Ubisoft Shanghaira nagy meló várt ezután, hiszen az első körben az volt a feladatuk, hogy a Darkworks által megálmodott koncepciót kidolgozva, az eddiginél egy lineárisabb game-et hozzanak létre. Amikor kiderül, hogy ez nem igazán életképes, a fiúk úgy döntöttek, hogy teljesen átalakítják az eddigi pályákat, még mindig az apokaliptikus kaland stílusnál maradva. Ellenben sajnos ez sem bizonyult kedvező megoldásnak, így drasztikus változtatásokra volt szükség, hiszen ez volt a team utolsó esélye arra, hogy életben tarthassák ezt a projektet. A költséghatékonyság érdekében úgy döntöttek, hogy a fejlesztőgárda létszámát igencsak megritkítják, illetve, hogy kizárólag letölthető formában adják ki a játékot, amely azt eredményezte, hogy eddigiekhez képest jelentősen tömöríteni kellett a méretet, mindezt úgy, hogy a minőség terén a maximumot tudják kihozni a progiból.

Mindezen kritériumok, akadályok és problémák mellett szinte csoda számban megy, hogy ez az anyag – idestova 7 év kínlódás és fejlesztés után – idén végre megjelenhetett. A fogadtatása pedig – valljuk be – elég vegyesre sikeredett, hiszen az eredeti elgondoláshoz képest végül valami egészen mást kaptak a játékosok. A magam részéről én ezt egy cseppet sem bánom, mivel abba a csoportba tartozom, akiknek jobban tetszik a megvalósításra került verzió, de ez kinek-kinek az ízlésére van bízva.
A sztori szerint annak a bizonyos, bővebben ki nem fejtett „Eseménynek” a megtörténte után indul neki hősünk, hogy visszatérjen Haventonba és megkeresse családját. Innentől van lehetőséged átvenni az irányítást. Az első tennivalód, hogy valamilyen úton-módon visszajuss a városba, egészen pontosan a valamikori lakásodba, ami – látva a lepusztult környezetet –, nem is lesz olyan egyszerű feladat. Már itt az anyag elején megismertetésre kerül a mászós, kapaszkodós, ügyességi rész, amely engem leginkább a Shadow of the Colossus-ban alkalmazott metódusra emlékeztet. Az ottani főhőshöz hasonlóan Adam sem képes hosszasan csüngeni a különféle tereptárgyakon, mert igen hamar elfárad, és leesik az erőnléti értéke, aminek következményeként könnyedén lezuhan bárhonnan. Ugyanez vonatkozik a futásra is, nem lehet csak úgy végeláthatatlanul sprintelni össze-vissza anélkül, hogy kimerülnél. De tovább megyek, a progi azon szakaszaiban, amikor az utcákon kóborolsz a fullasztó porviharban, szintén roppantul oda kell figyelned az előbb említett értékre, mert ha az nullára csökken, pillanatok alatt lepereg az életerőd is, és játszi könnyedséggel a fűbe, stílszerűen fogalmazva a porba haraphatsz. Az erőnlétedet egyébként a képernyő tetején megtalálható fehér csík (stamina) segítségével csekkolhatod. Ez alapvetően magától is feltöltődik, feltéve, ha pihenteted kicsit a karaktert, vagy hogyha a szmogos sikátorokat elhagyva magasabban fekvő objektumokra kapaszkodsz fel, hogy frissebb levegőt szívhass. Viszont gyakran kerülsz majd olyan szituációba, hogy egyáltalán nem tudsz szusszanni még egy keveset sem, például egy nagyobb épületre való felmászás során. Ebben az esetben a stamina indikátorod teljes megfogyatkozása után az R1 nyomkodásával extra erőfeszítést csikarhatsz ki Adamből, hogy az utolsó csepp energiájával még elérhesd az a kiszögellést, ahol végül kifújhatod magad. Ennek ellenben az az eredménye, hogy az erőnléti csíkod jelentősen megcsappan, és így még könnyebben veszélybe sodorhatod magad a további ügyességi szakaszokban.

Amennyiben ilyen helyzetbe kerülsz, erődet lehetőséged van feltölteni többféle, a városban összegyűjthető ellátmány révén, példának okáért egy üveg víz, egy inhalátor, vagy számos más cucc segítségével. Ezek között lesznek olyan eszközök, melyek kizárólag vagy a kondíciódat, vagy a piros sávval jelölt életedet nyomják fel, illetve akadnak olyanok is, amelyek párhuzamosan mindkettőt. Mindezeket a holmikat azonban nem szórja két kézzel a program, kőkeményen meg kell dolgoznod értük, hogy megleld és felszedhesd azokat. És nem csak azért érdemes ezeket a tárgyakat összeszedegetni, mert a főhősödnek szüksége lehet rájuk, hanem mert utad során találkozhatsz 20 áldozattal is, akiket különböző atrocitások értek, és ezekkel a felszerelésekkel támogathatod őket. Ezt fontosnak tartom megemlíteni, ugyanis az összes bajba jutott személy megmentésével kikaparhatsz magadnak egy arany trófeát. De ami talán még ennél is fontosabb, hogy a game elég speciális checkpoint rendszerrel rendelkezik, amelynek értelmében csak bizonyos időközönként ment a program, például ha bekerülsz egy új helyszínre, vagy ha a történet szempontjából egy jelentősebb cselekmény megy végbe. Ez viszont nem történik meg túl nagy gyakorisággal, így azt kiküszöbölendő, hogy elhalálozás után újra kelljen játszanod az előző fél óra eseményeit, úgynevezett „retry”-ket kaparinthatsz meg videokamera formájában több pályarészen is, illetőleg minden általad kisegített ember után is egy darab ilyen „retry” a jutalmad, amelyek tulajdonképpen az ellenőrzési pontot szolgáltatják, így onnan folytathatod a dolgokat, ahol előzőleg elpatkoltál. A probléma csupán az, hogy „normal” fokozaton sem enged a rendszer öt ilyen kameránál többet birtokolnod, ennél fogva velem többször előfordult, hogy – miután kifogytam a készletekből – bizony ismételten végig kellett szenvednem a korábbi megpróbáltatásokat, és ebben a stuffban pillanatok alatt lehet rossz döntéseket hozni, és otthagyni a fogad egy-egy rázós szituációban. Innen vizsgálva a dolgokat pedig nem is olyan sok az az öt ismétlési lehetőség...

Az anyagban nemcsak a stamina csíkodat vagy az életerődet befolyásoló cuccok vehetők fel, hanem idővel szert tehetsz különféle eszközökre, melyek más szempontból lesznek hasznosak. Például egy „piton”-nak nevezett ketyerére, amelyet beleverve a falba megpihenhetsz, így feltöltve az erőnléti sávodat, vagy szerezhetsz egy horgot, melyre egy kötelet ráapplikálva átrepülhetsz egyik platformról a másikra, már ahol erre lehetőség adódik.
A fegyverarzenál nem nevezhető bőségesnek, de ezt nem is várja el az ember egy katasztrófa sújtotta övezetben. Már a kezdet kezdetén magadnál tudhatod a pisztolyodat, melyhez alkalmanként találhatsz skulót is, viszont ebben az esetben sem tekinthető túl bőkezűnek a program, mert nálam például egyszerre háromnál több lőszer sosem fordult elő. Aztán némi közjáték után már a game elején zsákmányolhatsz magadnak egy machetét, amit az ellenfelek likvidálásán kívül a lánccal lezárt kapuk kinyitására is használhatsz. Ez lesz egyébként az egyetlen közelharci fegyvered. Keríthetsz még egy íjat is, aminek az a legnagyobb előnye, hogy a hozzá kapott egy szál nyílvessző újra felhasználható, valamint egy sörétes puskához is hozzájuthatsz az egyik áldozatot megmentve.
Miután bejutottál a városba, elég gyorsan összetűzésbe kerülsz az első szembejövő emberrel. A túlélők viselkedését megfigyelve felfedezhető, hogy vannak olyanok, akik csak védelmezik magukat és a területüket, de ha nem cselekszel gyanúsan, és nem mész túl közel hozzájuk, különösebb affér nélkül megúszhatod a találkozást. A többség viszont abba a csoportba tartozik, akik – bármit is teszel – tuti biztosan megtámadnak. Mihelyst túlestél az első komolyabb összecsapáson, és megszerezted a bozótvágót, a játék lépésről lépésre megtanít mind a közelharci, mind pedig a lőfegyveres küzdelemre. Kisebb stratégiát érdemes kidolgozni minden csihi-puhi előtt, hiszen hihetetlenül realisztikus a szoftver ezen a téren is, csak úgy, mint az ügyességi részek esetében, így gyakorlatilag egy-két jól irányzott lövéssel le is terítenek az ellenfelek. Egy-egy rosszfiúval történő szembeszálláskor lehetőséged van akár az üres pisztolyt is rászegezni az illetőre, és a Négyzet nyomkodásával hátrálásra kényszeríteni, ennélfogva egy közelben lévő szakadékba remekül bele lehet sétáltatni a szerencsétlent. Több ellen esetében ez már nem annyira működőképes taktika, mivel csak arra az egy személyre vagy képes koncentrálni, akire épp rácélzol, a többiek pedig megkerülve téged, el is tehetnek láb alól. A legjobb megoldásnak az bizonyult ilyenkor, hogy nem vettem elő a mordályt, hanem megvártam, míg az egyik stukkerrel rendelkező egyén közel jött hozzám. Ekkor meglepetésszerűen rátámadtam és leszúrtam a késsel, majd elszedve tőle a lőszert már le tudtam puffantani a többi, életemre törő gazfickót. A legfontosabb szabály az, hogy amikor egyszerre többen is lerohannak, alaposan mérd fel a terepet, hogy kinél milyen fegyver található meg. Akik stukival hadonásznak, azoknak a grabancát kell elsősorban elkapni, mert ők jelentik a nagyobb veszélyt rád nézve. Az elesettek után pedig ajánlatos azonnal felkapni a hátrahagyott muníciót, mert a még életben maradt ellenfelek hajlamosak lecsapni azokra, hogy utána beléd durranthassanak. A bozótvágót birtoklókat ezután már simán ki lehet nyírni a machetéddel, bár ebben az esetben is érdemes gondot fordítani arra, hogy egyidejűleg ne kezdj ki több közelharci fegyveressel, mert te fogod húzni a rövidebbet. Akadnak olyan szerencsés helyzetek is, amikor a bandavezért likvidálva a csatlósai megadják magukat, ilyenkor pedig nincs más dolgod, mint leütni azt, aki még talpon maradt. Igaz, a magam részéről ezzel az eshetőséggel találkoztam a legkevesebbszer.

Küldetéseid helyszínét szemügyre tudod venni a térképeden, amely számomra a Silent Hill-féle térkép-megjelenítést juttatta eszembe. Itt is az SH-hoz hasonlatosan satírozódnak be a lezárt, meg nem közelíthető placcok. Jóllehet a map első ránézésre nem tűnik nagynak, a legtöbb épületre való feljutás, vagy az azokba bejutás elég körülményes ahhoz, hogy csak úgy pikk-pakk végigrobogj a városon. Amit viszont negatívumként éltem meg, hogy azokat a segítségre szoruló személyeket, akiket előzőleg már felfedeztél, nem kerülnek külön megjelölésre a térképen, így ha valamilyen oknál fogva elhagytad őket, nagyon nehézkesen bukkanhatsz rájuk ismét.
A játékmenet alapvetően elég lineárisra sikerült, hiszen az esetek nagy többségében zsákutcába fogsz ütközni, ha nem a kijelölt útvonalon haladsz, de ezt némiképp feloldja a készleteid feltöltésére irányuló csatangolás a szmogos utakon, ahol az orrod hegyéig sem látsz, továbbá a nagyszerűen kibalanszolt ügyességi és lövöldözős szakaszok.

Habár a grafika kissé idejétmúlt hatású, véleményem szerint ez egyáltalán nem zavaró, mert kárpótlásként az egész game atmoszférája elképesztően magával ragadó már az első perctől kezdve. Ennek a címnek kifejezetten jót tett a csaknem kizárólag feketével, fehérrel és a szürke árnyalataival operáló színpaletta, valamint a nyomasztó, szemcsés képi világ, mivel ezek szerintem így adják vissza igazán a katasztrófa után uralkodó anarchia és káosz hangulatát, és éreztetik veled, mennyire is az életedért harcolsz. A hangok tekintetében talán azt tudnám kiemelni, hogy mihelyst tűzpárbajba keveredsz, vagy amikor már fogytán van az erőd egy-egy hosszabb mászást követően, a zene megindul, és egyre fokozódik, dinamikusabbá válik, minél veszélyesebb állapotba kerülsz. A játék során volt egy jelenség, amit sajnos többször is módomban állt megfigyelni, nevezetesen, hogy a töltés folyamán eléggé hajlamos a szoftver a kifagyásra. Menet közben már nem akadt problémám mindezzel, de a töltőképernyő nemegyszer kimerevedett és lehetett újraindítani a gépet, így ezen a téren nem sikeredett valami stabilra a program.
Az anyagban nem kapott helyet multiplayer mód, de én ennek semmi esetre sem éreztem szükségét, mivel a körülménynek és a korlátozott erőforrásaidnak köszönhetően annyira a túlélésre van kihegyezve minden, hogy egy multi opció csak elvette volna az élét ennek a történetnek és a játékkoncepciónak.

Mindent összevetve az I Am Alive igen kellemes szórakozást nyújtott számomra. Bevezetett egy olyan világba, melyben a benne élő emberek helyzetét sosem szeretném a saját bőrömön megtapasztalni. Mindezt helyenként eszelősen megerőltetőre kreálva, alkalmanként frusztráló szituációkat teremtve, de hihetően, jól megkomponálva tette. Amennyiben pedig ehhez hozzátesszük, hogy ez a cím 4550 Ft-ért letölthető a magyar Store-ról, azt mondom, ezt a csekély összeget mindenképpen érdemes rááldozni.

Fejlesztő: Ubisoft Shanghai
Kiadó: Ubisoft
Megjelenés: 2012. április 4. (EU)
Ár: £11.99/4550Ft
Játékosok száma: 1
Kép: 720p
Hang: DD5.1
3D támogatás: nincs
Move támogatás: nincs
Demo: van
Méret: 2GB
Web: Hivatalos oldal
PSN feltöltőkártya: Platinum Shop
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
2012.12.25. 05:32:35
LV2
Nekem első adandó alkalommal kifagyott, azóta pedig nem próbálkoztam vele.. jól indul.. :D

Egyébként én a demo-t egyszer vittem ki és megtetszett, az azt követő nem tudom mikori leárazásnál vettem meg, de szép lassan tényleg elkezdem (feltéve ha betölt) :D
PSN ID: jankibaszott
2012.06.27. 20:17:33
LV1
Baromi jó játék, És nem is annyira drága a letöltése.
Bár szerintem, megérdemelt volna egy lemezes kiadást.
52. Lucifer  PlayStation.Community tag
2012.06.13. 01:29:52
LV1
Jó játék,nagyon.Ez a harc,ez túlélés,nyugodtan sírjatok.Ha egyszer eljön a világvége én ilyet szeretnék,de ez is csak álom marad.
Te vagy a kedvenc állatom!
2012.06.01. 13:13:36
LV1
Jó játék lehet, kell!!
50. Totoro  PlayStation.Community tag
2012.05.09. 13:05:47
LV5
elég kircsin néz ki
Mirror, mirror on the wall..
49. Slade  PlayStation.Community tag
2012.05.05. 17:22:11
LV6
Én ezt a erölétes dolgot nem értem!Ha áll a létrán és kapaszdik mért csökken az eröléte?Egy ovodás kibír 1 órát létrán kapaszkodva.De ez még 5 percet se.A csimpaszkodòs mászós részeknél még megértem.
2012.05.05. 07:29:10
LV9
Válasz 1. Extramaruda üzenetére:
WTF?
senki sem ültetheti babyt a sarokba!
2012.05.04. 16:38:20
LV1
Válasz 43. ymmoTS üzenetére:
Szerintem ne a mentést töröld,hanem a játékot.Töltsd le újra,és telepítsd.Hátha nem kell előröl kezdened.Egy próbát megér.
46. xerox  PlayStation.Community tag
2012.05.04. 08:05:34
LV13
Nálam maximálisan bejött a játék. Van a polcokon dupla ennyiért, fele ilyen jó is.
PSN: zomimi78
45. martin  Főszerkesztő
2012.05.03. 16:00:10
LV23
Válasz 44. ymmoTS üzenetére:
Ez egy példa volt.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
44. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2012.05.03. 15:02:29
LV3
Válasz 41. martin üzenetére:
Sokat árthatott a game ha ennyire fikázod
The only easy day was yesterday
43. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2012.05.03. 14:58:41
LV3
Nekem megvan de már 5 ször befagyott és utoljára úgy hogy azóta nem tölti be a gamet . Tölt tölt aztán befagy . Lehet törlöm a mentést és újra kezdem bár sok kedvem nincs megint elindulni "_" pedig jo game
The only easy day was yesterday
42. Foxhound  Szerkesztő
2012.05.03. 12:15:27
LV13
Válasz 41. martin üzenetére:
:D
"Why did i move here? I guess it was the weather."
41. martin  Főszerkesztő
2012.05.03. 12:10:43
LV23
Válasz 40. Balee üzenetére:
Végül is a szart is meg lehet enni, csak meg kell szokni a szagát.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
40. Balee  Devil's Advocate
2012.05.02. 22:37:32
LV11
Válasz 33. martin üzenetére:
Pedig szerintem tök jó a harcrendszer, csak rá kell érezni. Persze ízlések és...
Trofik:yourgamercards.net/profile/SandmanDreamLord
2012.05.02. 19:45:38
LV1
A megjelenés napján vettem meg.3 alkalommal toltam végig.Megérte az àràt.Nincsennek olyan hibái,amitől a falhoz csapkodtam volna az irânyitót.Nekem egyszer sem fagyott le.A harcrendszerrel sincs gond,csak ésszel kell játszani.Ha minden sarkot felkutatsz,megfontoltan tolod,és ki akarod maxolni,a játêkidő megduplãzódhat,kb.7-8óra lesz.Ez egy jó jãték.Ha megbarátkoztok a grafikãval,ami véleményem szerint elmegy,akkor hiba volna kihagyni.Mert ahogy a cikkben is irtãk,az "atmoszférája elképesztően magával ragadó" ! :)
38. Drivolis  Felséges Úrnő
2012.05.02. 12:58:27
LV20
Válasz 34. armroking44 üzenetére:
Túl sok az 'egypróbátmegér' játék mostanában. A tuti vételekről nem is szólva. Nem tudom végül melyikre kerül majd sor. :D
o [ -___- ] o ladyv89
37. ruszi  PlayStation.Community tag
2012.05.02. 10:35:16
LV2
Max 5 lőszer volt nálam:)

és nekem tetszett a játék,még ha grafix nem is a csúcs volt:)
watta qki
36. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2012.05.01. 19:01:42
LV6
Hát baxus. Bocs hogy pixelhuszárkodom, de ez a grafika nagyon gáz.
Nincs gond az ilyen alacsony felbontású textúrákkal, meg a fakó színekkel, de ha csak valami normális szemcsézéses effektust ráraknak már működne a dolog.

Bár akkor meg mindenki Silent Hill klónt emlegetne.
:D
Ahogy a Bibliában vagyon: "A hétfő bűn!" :)
35. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2012.05.01. 18:11:17
LV4
Válasz 33. martin üzenetére:
igen, a harcokért jól pöcsön kéne rúgni aki azt az elcseszett rendszert kitalálta. az imádatot belőlem a környezet hozta ki.
..loading, please wait..
2012.05.01. 17:45:38
LV1
Válasz 28. Drivolis üzenetére:
szerintem egy próbát megér,annyira nem lett rossz. tény hogy vannak hibái.... :D nekem tetszik
33. martin  Főszerkesztő
2012.05.01. 16:17:30
LV23
Válasz 32. Adam79 üzenetére:
Nekem a játék tetszene, de a harc nem jön be.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
32. Adam79  PlayStation.Community tag
2012.05.01. 15:39:58
LV1
Válasz 30. martin üzenetére:
Van ettől sokkal rosszabb játék is, és akinek nem jön be ez a civilizáció pusztulása téma annak főleg nem való. Amúgy nem lenne rossz ha nem volna ez a homály benne és kb Uncharted szintű lenne a látvány(a romok meg minden), de majd a Last of Us hozza amit ez nem. :)
2012.05.01. 15:29:35
LV1
Válasz 29. thunderdoom üzenetére:
Köszi, Petya! :) Szerintem egy próbát mindenképp megér. Nekem nagyon bejött.
30. martin  Főszerkesztő
2012.05.01. 15:25:31
LV23
Válasz 29. thunderdoom üzenetére:
Bár a játék lenne olyan, mint az írás. :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2012.05.01. 13:14:36
LV1
Jó teszt! Így tovább!
Remélem Gazsit rá tudom beszélni hogy közösen szerezzük be. :-)
28. Drivolis  Felséges Úrnő
2012.05.01. 11:55:28
LV20
Érdekesss... Asszem ez most kimarad...
o [ -___- ] o ladyv89
27. martin  Főszerkesztő
2012.05.01. 11:00:05
LV23
Válasz 21. seeYOUsoon üzenetére:
Imádni? Ezt?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2012.05.01. 09:48:36
LV1
Jó lett a teszt, még az is lehet, hogy kipróbálom. :)
PSN ID: Gascoigne74
25. wooltur  PlayStation.Community tag
2012.05.01. 08:52:31
LV14
Demo bejött, majd vmikor megveszem.
R.I.P. Brúnó :-(
24. max_metis  PlayStation.Community tag
2012.05.01. 08:45:28
LV4
Válasz 7. Extramaruda üzenetére:
Igaza van Martinnak!
Egy rosszul sikeredet Uncharted utánzat ez a játék...
(az Ecco meg nem tudom, hogy jött ide, de nekem egyik nagy kedvenc PS2-n)
Remény, ami meg nem szégyenít
23. Spike91HUN  PlayStation.Community tag
2012.05.01. 05:12:20
LV3
Ja amúgy jó teszt már vártam :D
DRUNK-GAME-METAL-KAKAÓSKALÁCS
22. Spike91HUN  PlayStation.Community tag
2012.05.01. 05:11:31
LV3
Válasz 1. Extramaruda üzenetére:
Hát nem tudom èn csak jövő honapra tervezem a Jurney vel eggyütt ès nem hiszem hogy megváltozik a tervem mert a demot is kb 3x kitoltam ;)
DRUNK-GAME-METAL-KAKAÓSKALÁCS
21. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2012.04.30. 22:11:00
LV4
amennyire imádni annyira gyűlölni is lehet ezt a játékot, számomra hangulatbomba volt pár idegesítő résszel.
..loading, please wait..
20. Sirmartin  PlayStation.Community tag
2012.04.30. 19:34:43
LV1
Nem rossz csak mintha egy kicsit Assassin's Creed-es meg RDT-ös .De jónak látszik
!!! :D
19. Greg  PlayStation.Community tag
2012.04.30. 17:54:28
LV19
Jó ez a game.... de picit több odafigyelés azért nem ártott volna neki (a háttértől szinte kifolyt a szemem, ez a folyamatos homályosság nem fehér embernek való). A többi okés még a harcrendszer az amit meg kellett szokni. Lemezen limitált kiadásban jöhetett volna.
LV426
18. ALF22  Son of Liberty
2012.04.30. 17:07:46
LV24
engem akkor érdekelne,ha full random lenne minden egyes újrakezdésnél
PAYDAY THE HEIST
2012.04.30. 16:53:59
LV2
Válasz 15. Lackooo üzenetére:
Egyébként én Eccoval még azszem PS2-n játszottam, még az is letudott kötni, de jó pofának tűnik az is amivel Martin játszott :)
PSN ID: jankibaszott
2012.04.30. 16:52:44
LV2
Válasz 11. martin üzenetére:
Nagyon nem így képzeltelek el, de hát mondjuk azóta korosodtál, én akkor még csak 2 éves voltam :D
PSN ID: jankibaszott
15. Lackooo  Helpdesk
2012.04.30. 16:03:18
LV15
Jó az Ecco ne fikázzátok. :D
PSN ID: Lacek84 -==#1HUN in Dead Nation==-
14. HUN_ter  Dark Soul
2012.04.30. 15:49:42
LV25
nekem is bejött, no meg a teszt is, gratula! :)
So many games, so little time...
2012.04.30. 15:45:05
LV1
végig vittem már. szerintem k.rva jó gém lett. remélek egy folytatást.
12. Foxhound  Szerkesztő
2012.04.30. 15:16:45
LV13
Nekem nagyon bejött a game, tuti megveszem a közeljövőben. A teszt pedig remek lett! :)
"Why did i move here? I guess it was the weather."
11. martin  Főszerkesztő
2012.04.30. 15:04:58
LV23
Válasz 10. jankibaszott üzenetére:
Az ám! :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2012.04.30. 14:50:48
LV2
Válasz 9. Extramaruda üzenetére:
Ez a Martin a 'Főszerkesztő úr' Martin ? :D
PSN ID: jankibaszott
2012.04.30. 14:40:04
LV1
Ahogy elnézem nem szoftverhibáról lehet szó:

http://www.youtube.com/watch?v=oRUXB1yf3aw
8. martin  Főszerkesztő
2012.04.30. 14:39:13
LV23
Válasz 7. Extramaruda üzenetére:
Mindenképpen jobban járok azzal, mint ezzel.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2012.04.30. 14:32:24
LV1
Válasz 4. martin üzenetére:
Menjél Eccozni inkább.
2012.04.30. 13:37:36
LV1
Válasz 3. blountex üzenetére:
Mostanában ez a divat, valaki csak akkor vehet meg egy játékot, amikor kijön. Ha később akarná, az azt jelenti, hogy nem is érdekli.
5. Balee  Devil's Advocate
2012.04.30. 12:58:23
LV11
Megjelenése napján megvettem, iszonyúan tetszett, baromi nagy játék, 2x is végigtoltam. (Survivor módban is, összes túlélőt megmentve - így érdemes vele jàtszani, így nyújt igazi kihívást)
Trofik:yourgamercards.net/profile/SandmanDreamLord
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Az előző generáció legrosszabb játékai (3. rész)
2014.10.23. 12:12 Különvélemény
31 hozzászólás
Szerző: Jesus
Lássuk, mit hozott a Jézuska.
THE EVIL WITHIN (PLAYSTATION 4)
2014.10.21. 14:48 Játékteszt
44 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Hogy félek-e? Gyere közelebb és szagolj a levegőbe.
SKYLANDERS: TRAP TEAM (PLAYSTATION 3)
2014.10.20. 09:07 Játékteszt
25 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Ismét csapdába estünk, ezúttal a 4. generációs szörnyekkel!
ALIEN: ISOLATION (PS3, PS4)
2014.10.14. 23:00 Játékteszt
45 hozzászólás
Szerző: Foxhound
Halálos bújócska.
MIDDLE-EARTH: SHADOW OF MORDOR (PS4)
2014.10.08. 23:27 Játékteszt
19 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
A kósza, a lidérc, az Altair, meg a Batman.
DRIVECLUB (PLAYSTATION 4)
2014.10.07. 15:00 Játékteszt
74 hozzászólás
Rekorddöntők klubja.
Drakengard 3 (PlayStation 3, PSN)
2014.10.03. 22:17 Játékteszt
6 hozzászólás
A véres nővérek harcának méltatlan feldolgozása.
The Golf Club (PlayStation 4, PSN)
2014.10.02. 18:16 PlayStation Network
10 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
A könnyed golf kreatív világa.
Dark Souls II: Crown of the Old Iron King DLC (PS3, PSN)
2014.09.30. 17:07 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Jesus
Garantáltan forró lesz a lábad alatt a talaj.
PlayStation.Community - Japán csodái #2
2014.09.27. 22:48 Cool-Túra
48 hozzászólás
Szerző: Sanada
Legendák poligonköntösben.
Szellemfalut árulnak Connecticutban

Nyolcszázezer dolláros kikiáltási árral kínálnak eladásra egy egész szellemfalut az amerikai Connecticut államban.
Öt ország, ahol a legtovább él az ember

Az egészségyügyi rendszer mellett a kultúra és az étkezési szokások is döntő szerepet játszanak abban, hogy melyik országban hány évig élnek a polgárok. Egy új kimutatás szerint Japán toronymagasan első.
Várost épít Katar a focivébére

Katar egy komplett várost hoz létre a 2022-es labdarúgó-világbajnokság lebonyolítására. Lesz hipermodern stadion és vidámpark is.