PlayStation.Community

2012.03.03. 16:03 Játékteszt
23 hozzászólás
Szerző: Dragonken
Megosztás Értékelés
Vitába mersz szállni a hősökkel?

A PSP-vel való kapcsolatom több mint kielégítő volt, megszámlálhatatlan boldog órát szerzett nekem a kis fekete gyönyörűség. Szerelem volt első látásra; tudtam, hogy nemsokára magamévá teszem (és persze játszani is fogok vele). Fantasztikus volt, hogy utazás közben minőségi játékokkal üthetem el az időt – pár meccs Tekken 6 mindig elfeledtette velem a metróban terjengő hontalanszagot.
Sajnos akárhogyan is vigyáztam rá, az első generációs PSP-m felett eljárt az idő. A d-pad és az analóg kar megadták magukat, továbbá a gombok se reagálnak már a finom nyomásokra. Nem haragszom rá, kiszolgálta magát az öregharcos, különösen akkor, ha belegondolok, mennyi időt töltött velem úton, vagy WC-n. Sok nehéz órát éltünk át közösen!
Az utódjának kiléte nem lehet vita tárgya, egyértelmű, hogy a Sony legújabb handheld masinájára esik majd a választásom. Tekintve, hogy még nem volt alkalmam kipróbálni az új hordozható csodát, külön örömömre szolgált, hogy Martin rám bízta az Ultimate Marvel vs. Capcom 3 tesztelését. Hogy mit kellett ezért tennem, arról nem akarok beszélni, még mindig fáj a… lelkem.
Miután kicsomagoltam a gépet, gondoltam jobban szemügyre veszem. Az analóg karok tetszenek, hogy végre valóban karok, de a d-pad kicsit aggasztó. Nem az igazi, hogy a kereszt egyben van és nem külön, mint a DualShock 3-nál. Mint tudjuk a puding próbája az evés, de miután én most nem vagyok éhes, ezért inkább játszani fogok!
Indítás után a játék főmenüjében megjelenik a kérdés: szeretnék-e PSN-re csatlakozni? Hogyne akarnék! Viszont ezt nem tehetem, meg amíg nem frissítem a szoftvert. (Miért nem jelzi ki indításnál az update-et, mint a PS3-as játékok?) Mindegy, lépjünk túl rajta és máris a nagygépről ismerős main menüben találhatjuk magunkat. De mi a helyzet azokkal, akik nem játszottak a PS3 verzióval, vagy egyáltalán az Ultimate kiadással? Tekintve, hogy nem volt PSC-s UMvC3 teszt, gyorsan fussuk át az újdonságokat az eredetihez képest.

Az első, ami feltűnhet, hogy a menüket újradesignolták új képekkel; az egész játék összességében sokkal képregényesebb külsőt kapott. Ami viszont még fontosabb, hogy 12 új harcost nyertünk: 6 Marvel és 6 Capcom karaktert! (Igazából 13-at, ha Galactust, a főellenséget is beleszámoljuk, de ő csak Arcade módban választható, és amúgy is kérdéses, hogy vajon hányan akarnak a bolygófalóval játszani?) Név szerint: Nova, Ghost Rider, Hawkeye, Dr. Strange, Iron Fist, Rocket Raccoon a Comic óriás felől, és Nemesis, Firebrand, Strider Hiryu, Phoenix Wright, Vergil, Frank West a játékok újrakiadásainak mestereitől.
Látszik, hogy odafigyeltek a rajongók kéréseire, hiszen Phoenix Wrightot nehéz lehetett ebbe a rendszerbe beleépíteni, és Nemesis jelenléte is sok Resident Evil rajongó szívét tölthette el T-vírussal. Régi karaktereket újra balanszolták: valakin gyengítettek, másokon pedig erősítettek. Mindegyik pálya kapott egy alternatív verziót is: például küzdhetünk a Tricell laboratóriumban, miközben lángokba van borulva, vagy megcsodálhatunk egy légi bemutatót a S.H.I.E.L.D. anyahajón (már amennyiben ellenfelünk hagyja ezt). Ez a stage-átalakítgatás is régi Capcom tradíció, elég ha visszagondolunk a klasszikus Street Fighter 2 szériára, ott is ugyanígy történtek a dolgok egy-egy újabb verziónál.
Az utolsó nagyobb kiegészítést, az új Heroes and Heralds játékmódot pedig kivesézem majd lejjebb.

Itt az ideje, hogy bunyózzunk is! De előtte jobb, ha hozzászoktatjuk magunkat a Loading képernyő gyakori látványához. Sajnos néha 10-15 másodpercig is csodálhatjuk a hősök sziluettjeit, ami egy handheld VS játéknál elég kellemetlen.
Ha a karakterválasztó képernyőn megnyomjuk a Start gombot, akkor kiválaszthatjuk az előre elmentett triónkat annak érdekében, hogy időt spóroljunk meg. (Mi értelme ennek, ha a gép ilyenkor is töltögetni fog?) Miután kellően megváratott a program, végre lehetőségem lett élesben kipróbálni magam. Az első gondolatom volt, hogy baromi jól néz ki a cucc! Gyönyörűen fest a game képregényszerű színorgiája a Vita kijelzőjén. A pályák teljes fényükben pompáznak és a harcosok is kifejezetten jól mutatnak kis képernyőn. Ha jó alaposan megfigyeljük őket, csak akkor lehet észrevenni, hogy a modelljükön gyengítettek egy kicsit, de ez is csak akkor feltűnő, ha közvetlenül a nagygépes verzió után játszunk a hordozhatóval. Ami viszont észrevehető, hogy a lövések, hadoukenek és egyéb fényhatások felbontása láthatóan csökkent, így a nagyobb „lézernyalábos” Hyper támadások kicsit csúnyábbak. És a karakterek árnyékai recések! Elég, ha megnézzük Christ álló helyzetben, karjának árnyékán tökéletesen látszódik. Vagy az csak a szteroidok egyik mellékhatása volna?

Szerencsére a játékmenet ugyanazt nyújtja, mint amit már korábban láthattunk a TV alatt elterülő konzolunkon: Szaggatásmentes, villámgyors küzdelmeket kiváló hang és zenei aláfestéssel. Mindegy, hogy hány karakter vagy Hyper-támadás van egyszerre a képernyőn, a játék egyszer sem lassult be. Capcom oldal harcosait egyébként japán hangon is megszólaltathatjuk, ha nem vagyunk megelégedve az angol szinkronnal. A pályáknak nincsenek „saját” zenéik, hanem mindig az egyik csapatban lévő karakter személyes theme zenéjét fogjuk hallani, kiütés esetén pedig az éppen beugróét. Vannak újak és régiek egyaránt, a figyelmesebbek olyan apróságokat is észrevehetnek, mint például Haggar theme-je a Final Fight első pályájának remixe.
Fentebb említettem, hogy aggódok a d-pad miatt, hiszen a game lehet akármilyen jó, ha nem lehet rendesen irányítani, akkor teljesen mindegy az egész. Itt ért az egyik legkellemesebb pozitív csalódás, a Vita d-padja tökéletes! Először úgy tűnt, hogy kicsit magasan helyezték el, de pár perc gyakorlás után teljesen megszoktam. Soha nem nyúltam félre, minden negyedkört igénylő támadás elsőre sikerült, és az agyamba berögzült legnagyobb droidkombóim is minden gond nélkül beadtam. Hogyan is néznek ki ezek? Tekintsd meg ezeket az első UMvC3 combo-videómban:
Mi történt itt konkrétan? Elég sok minden, dióhéjban vegyük át a játékmenetet. Minden esetben 3 karaktert kell választanunk, nincs lehetőség 1-1 elleni mérkőzésre. Az egész meccs 1 menetből áll, tehát akkor lesz vége, ha valakinek mindhárom harcosa padlót fog, vagy letelik az idő. Váltani a csapatban bármikor tudunk az L vagy R gomb lenyomva tartásával. Ha csak megnyomjuk valamelyiket, akkor egy támadás erejéig hívjuk be a partnerünket, ez az Assist, ami kombóknál lesz különösen hasznos. Az asszisztálás módját karakterválasztás után tudjuk kiválasztani, három verziója van mindenkinek.

Az alaptámadásokat egymásba fűzni nem olyan bonyolult, mint amennyire kinéznek, hála a Chain Combo rendszernek. Ez annyit tesz, hogy nem kell időzítésekkel babrálni, mint Street Fighter 4-ben, egymás után könnyedén belehet adni ezeket, sokkal felhasználó barátiabb az egész. (Természetesen magas szinten játszva ez is nehéz lesz.) A Mission Mode elég jól megtanítja a játék kombórendszerét, érdemes elmélyedni benne. Ha ellenfelünk nagyon letámad bennünket, hátrébb tudjuk taszítani az M + H gombokkal, ez az Advancing Guard. Ha mind a 4 támadás gombot lenyomjuk egyszerre, akkor aktiválódik az X Factorunk. Ezzel nem leszünk képesek playbackről énekelni, viszont nagyobbat sebezni ideiglenesen igen.
Az alul elhelyezkedő Hyper Bar csíkunkat többféleképpen is felhasználhatjuk, mint ahogy azt rutinosabb VS játékos olvasók már sejthették. Legegyszerűbb, hogyha védekezés közben beadunk egy negyedkör előre + assist gombot, ekkor a partnerünk biztonságosan lecserél minket, ez a Crossover Counter, ami egy csíkba kerül. Minden karakternek többféle Hyper támadása van. Ezek általában 1 csíkot vesznek el, kivéve a LVL3 Hyper, ami (dobpergés) hármat fog kóstálni, de cserébe sokkal többet is sebez. Ezekkel lehet variálni is, azaz elkezded „A” karakterrel a Hyper támadást, majd még egyszer beütöd az inputot és beugrik „B” aki folytatja a kombót a sajátjával („C”-nek is továbblehet passzolni, de ő már ezt nem tudja folytatni). Egyszerű, látványos, és sokszor életmentő, tehát pont olyan, mint David Hasselhoff akármelyik beosztottja egy délutáni Baywatch epizódban.

Nézzünk körül a főmenüben, lássuk, milyen izgalmakat tartogat számunkra. Az Options a szokásos kontroller és sound beállításokon kívül tartogat egy érdekességet, ez pedig az Ultimate Controller. Ennek segítségével irányítóként tudjuk használni a Vitánkat a PS3-as verziónál! Négy különböző mozgást betudunk állítani az érintőkijelzőre, és ezeket egy apró nyomással tudjuk aktiválni meccs közben. Kipróbáltam és minden tökéletesen működött, nem volt semmiféle input lag. Fura, mert erről a funkcióról sehol sem olvastam ezelőtt. Nem is értem miért vagyok meglepődve; logikus, hogy csak PSC-n végeznek a tesztelők kimagasló munkát. (Egyetlen hibám hogy túl szerény vagyok.)
Az Offline rész négy almenüt rejteget. Első az Arcade mode, ami értelemszerűen az összes ellenfél leverését egy endinggel jutalmazza. (Habár, ha a SoulCalibur V Arcade módjára gondolok akkor ez nem is egy annyira egyértelmű dolog…) A befejezések egy vagy két állóképből álnak és általában összefonódik az ellentétes univerzum egyik karakterével (pl: Chris letartóztatja Weskert, akit Matt Murdock, azaz a Fenegyerek fog elítélni majd). Az összes megszerzése eltart egy darabig, tekintve, hogy 48 harcos választható alapból. Hogy miért nem 50? Mert Shuma Gorathot és Jillt még mindig meg kell vásárolni PS Store-ról.
Következő lehetőségünk a Touch elnevezést kapta, amit pár perc játék után átkereszteltem „Feel like a Droid mode*”-ra. (*Mindig is irigyelted azokat a droidokat, akik szétverik az ellenfelüket földön és levegőben egyaránt? Nehéz és látványos kombókat szeretnél csinálni gyakorlás nélkül? Akkor ez a játékmód NEKED való! Az érintőkijelző képzeletben fel van osztva bizonyos pontokra. El akarsz használni egy Hyper támadást, de nincs kedved fárasztó negyedköröket beadni? Bökj a bal alsó sarokra és gyönyörködj a fényekben! Kombóznál, de nem tudod hogyan kezdj hozzá? Nyomkodd a képernyő alját középen, a karakter odarohan és elintéz helyetted mindent!) Köszönjük és szeretünk Horst Fuchs, de ez még a kezdők számára is unalmas lesz.
A Training egy decens gyakorlómód, a Mission pedig karakterenként 10 egyre nehezedő combo-kihívást takar. Habár nem olyan nehéz, mint a Super Street Fighter IV hasonló Trial módja, de ezzel is ellehet pusztítani néhány felesleges agysejtet, amíg teljesíted mind a 480 darabot.

Az Online mode első kérdése, hogy Ad Hoc mode vagy PlayStation Network legyen? Csak az utóbbit volt lehetőségem kipróbálni, de azt nagyon! Ranked Match-nél tétre megy a játék, azaz méri a gép a statisztikánkat, és ha sokat nyerünk, akkor rangot tudunk lépni. Különböző szűrők alapján tudunk ellenfelet keresni (régió, rang, érintőkijelző használata), vagy mi is tudunk lobbyt létrehozni és ott várni a gyanútlan áldozatra. A Player Match ugyanez csak tét nélkül, a Lobby pedig több játékost is vendégül tud látni egyszerre. Szerencsére van Spectator lehetőség, azaz nézhetjük az ellenfeleink küzdelmét, miközben várunk a sorunkra. Azért az elég szánalmas, hogy a fejlesztők ezt egy plusz kiegészítésnek veszik és nem alapnak, lévén, hogy az első MvC3 kiadásban még nem volt benne. Emlékszem milyen büszkén reklámozták, hogy az Ultimate-ben már lesz. (Gondolom nem fért rá a lemezre, akárcsak Jill és Shuma.) Utolsó a Leaderboards, ahol helyezéseket tudunk ellenőrizni.
Jó pár Ranked mérkőzést lejátszottam, és azt kell, hogy mondjam: meg vagyok elégedve! Az ellenfeleim többségével jó volt a connection, csak néhánynál fordult elő akadozás, de ugyanez a helyzet PS3-on is. Nagyszerű érzés, hogy amíg barátnőm fekszik mellettem és azon izgul, hogy Gordon Ramsey vajon csak elküldi-e sokkal melegebb éghajlatra, vagy szemen is szúrja villával valamelyik szerencsétlent, mert nem tud fésűkagylót sütni, addig én fülhallgatóval Hyper-kombózgatok a neten mellette.

A Gallery több dolgot is tartogat számunkra. Meg tudjuk nézni a megnyert videókat és képeket, információkat tudunk olvasni a karakterekről (ki melyik játékból származik, képességek, sztori, stb.), plusz meg tudjuk hallgatni a játék pályáinak és harcosainak theme zenéit vagy hangjait. Jobb felül százalékban méri a szoftver, hogy mennyit sikerült összegyűjtenünk, a 100% el fog tartani egy darabig!
Két lehetőségünk van még itt. Az egyik, hogy a neten lejátszott meccseinket visszatudjuk nézni, a másik pedig hogy a Near funkcióval ajándék ruhaszíneket tudunk ismerősünknek küldeni. A Replay amúgy Vita exkluzív, semelyik nagygépes verzió nem tartalmazza ezt! Érdekességképpen megemlítem, hogy meg tudjuk nézni a karakterek hitbox-ait is visszajátszás közben, de ez csak pár droidot érdekel úgyis…
Az utolsó játékmódunk Heroes and Heralds névre hallgat. Ez a mód nem volt elérhető az eredeti MvC3-ban, csak az Ultimate kiadásban. A lényege, hogy miután oldalt választottunk (gyakorlatilag csak annyi a különbség, hogy Heralds-nál a karaktereink ezüst színben küzdenek, mert „gonoszak”) harc előtt egy kis térképre kerülünk. Itt az elérhető pályák fele van felsorakoztatva, amelyeket el kell foglalnunk. Természetesen ez bunyóval fog megtörténni, és szükség van 10 -12 meccsre, amíg megszerzünk egy területet. Minden nyertes mérkőzés után kapunk egy Ability Cardot, amiknek fontos szerepe lesz, hiszen a kártyák különböző képességekkel ruházzák fel a csapatunkat harc közben. A Create Deck menüpontban tudjuk megnézni a hatásaikat és itt tudjuk kiválasztani is. Egy pakliba három kártya helyezhető, de választanunk kell közülük egy főkártyát is. Ez azért fontos, mert mindegyiknek kettő darab képessége van, egy gyengébb és egy erősebb verzió általában. Például a „Loki” nevezetű kártya másodlagos tulajdonsága az, hogy ha az energiánk 20% alá csökken, akkor automatikusan gyógyulni fogunk, viszont az elsődlegesnél 50%-nál beindul a regenerálódás. Rengeteg lehetőség van köszönhetően a 104 darab kártyának, ütős kombinációkat lehet kitalálni. Íme egy felmenőink heves emlegetését kiváltó példa: a „Dr. Octopus” card miatt visszakapok bizonyos életerőt minden 20 hites kombo után, a „Myria” folyamatosan tölti vissza az energiám, ha vesztésre állok, a „Rogue” pedig mindig elvesz ugyanannyi energiát az ellenféltől, mint amennyit én sebzek rajta a Hyper kombómmal. Ezt a csapatot győzd le egyhamar!
Ha megvan az ideális pakli, akkor mehetünk is területeket foglalni. Jobb alul van egy Hit List, itt a karakterek arcai láthatóak. Ha legyőzzük őket és kiikszelünk egy teljes sort, akkor megnyílik egy rejtett pálya, ahol extra erős ellenfelek várnak ránk, de a jutalom is nagyobb lesz, ha győzünk. Vigyázat, mert ha kikapunk, akkor eltűnik ez a terület és újra meg kell nyitnunk! Apropó, ez a H & H játékmód online is játszható. Összességében kifejezetten szórakoztató ez a mód, és ez a card szisztéma kicsit emlékeztet a Street Fighter X Tekken Gem-rendszerére… de ez egy másik történet.

Összességében tehát elmondható, hogy kifejezetten szórakoztató ez a Vita game! Külsőleg rendben van és a belső tartalommal sincsen gond. Vannak trófeák, a Heroes and Heralds szórakoztató, a Mission mód hosszú és megtanít játszani, az Arcade módban lehet gyűjtögetni Gallery-be a dolgokat, Online pedig a skalpokat (és hatemaileket, ha túl jó vagy). A játék már PS3-on is igen jónak számított, Vitán pedig még nagyobbat üt, tekintve, hogy nincsen jelenleg konkurenciája a kategóriáján belül. Szóval, ha kedveled a VS stílust, akkor mindenképpen ajánlom a beszerzését!

(Ezt a király játékot partnerünktől, a CNG.hu-tól kaptuk meg tesztelésre egy hórjúkennel együtt, amit az arcunkra mértek. Köszönjük! (*szip*) A game megvásárolható legkedvesebb szoftverdealerünk, a Platinum Shop online és offline üzleteiben.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
23. MonstAir23  PlayStation.Community tag
2012.03.06. 19:22:06
LV2
Válasz 9. Dragonken üzenetére:
Bőrszerkóban?
A hagyományos szexben már nem lelitek örömötöket? :-D
22. Pala  PlayStation.Community tag
2012.03.05. 09:03:09
LV3
Remek teszt! Remélhetőleg a közelgő SFxT-ről is hasonlóan színvonalas teszt lesz majd. :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
2012.03.05. 02:03:45
LV2
Gecc, még Nemesis is benne van, beteg :D
PSN ID: jankibaszott
20. Reita  PlayStation.Community tag
2012.03.04. 20:15:49
LV17
Annyira jó olvasni mikor érződik, hogy valaki ennyire benne van a műfajban, és látszik, hogy ért is hozzá. Gratula.
19. zolika  HALF NINJA
2012.03.04. 18:45:20
LV9
Mondtam én, hogy Martin jó arc, csak odaadóan kell szeretni! :DDD

Ezek után már az sem lepne meg, ha egyszer lejönne a klubba és megverne tekkenben! :)
Anthony Hopkick :D
18. PSti  PlayStation.Community tag
2012.03.04. 12:08:25
LV2
Válasz 9. Dragonken üzenetére:
Kár :)
2012.03.04. 11:59:36
LV5
16. sonerone  PlayStation.Community tag
2012.03.04. 11:04:51
LV3
Válasz 13. martin üzenetére:
nem is rágalomként írtam, csak infoként h az ismerkedést segítsem :) sot a gép mutlkor rám szolt h a live area frissitve lett, nem tudtam mirol beszél, és utánna észre vettem h van frissités az egyik gamehoz, szal bent sem kell lennie a játéknak ahhoz h a gép szoljon h update van :):)
hehe
15. noozi  PlayStation.Community tag
2012.03.04. 09:58:09
LV16
Válasz 14. arabicsnus üzenetére:
Hurricane Kick (Tatsumaki Senpuu-Kyaku) ha így már jó :P ez egy speciális rúgás Ryunak a játékban.

Mint az előttem hozzászólók szintén gratulálok,látszik értesz hozzá!szép munka
PSN ID; NoOzi_666
2012.03.04. 00:58:59
LV1
Válasz 13. martin üzenetére:
Mi az a "szeppukumaki"?
13. martin  Főszerkesztő
2012.03.04. 00:26:25
LV23
Válasz 12. sonerone üzenetére:
Aztat' ő nem tudta, még csak ismerkedett a Vitával. Ezért írom mindig, hogy a géphez idő kell.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
12. sonerone  PlayStation.Community tag
2012.03.03. 23:29:28
LV3
a live area-ban jelzi ha van update mielott elinditod a játékot :):)
hehe
11. Onimushaman  Szerkesztő
2012.03.03. 22:25:25
LV22
Az írás jó, valami elindult végre itt psc-n a bunyós játék teszteknél.
Norbi MK tesztje most meg ez.

A játék ettől függetlenül kimarad ha meg lesz a vita.
señor
10. Dragonken  Szerkesztő
2012.03.03. 22:19:21
LV15
Köszi mindenkinek.

@ Kobe: Reméljük hamarosan kiderül.
de miért nincs DK-n nadrág?
9. Dragonken  Szerkesztő
2012.03.03. 22:16:50
LV15
Válasz 3. PSti üzenetére:
Sajnos az kizárt dolog. Nem hiszem hogy kibírnék még egy éjszakát Martin pincéjében, miközben egy öreg írógépen dolgozok, ő pedig ostoroz!
de miért nincs DK-n nadrág?
2012.03.03. 21:01:43
LV4
Így kell bunyós játékról tesztet írni, tökéletes írás!
A PSP úton/WC-n a legjobb barát, ez tudósok által bizonyított tény. :D
A tekkenminátor a bátorminátor és a körixminátor:D
7. kobe  PlayStation.Community tag
2012.03.03. 20:45:34
LV11
Jó a főcím :)
Én igazán a SF X Tekkent várom Vitára, nem tudom miért, de úgy érzem azon lesz a legjobb játszani.
2012.03.03. 20:31:11
LV17
Na, így kéne mindenhol bunyósjáték cikkeket írni!!
Ezen meg besírtam:
"mennyi időt töltött velem úton, vagy WC-n. Sok nehéz órát éltünk át közösen!"
XD
A retrót nem látni, érezni kell!
2012.03.03. 18:50:16
LV21
Ha lesz Vita-m akkor esélyes a beszerzése :D
4. martin  Főszerkesztő
2012.03.03. 18:27:15
LV23
Válasz 3. PSti üzenetére:
Az kéne még csak.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
3. PSti  PlayStation.Community tag
2012.03.03. 17:44:13
LV2
Nagyon jó írás, köszi! Több játékleírást kéne csinálnod :)
2. kristof  PlayStation.Community tag
2012.03.03. 17:38:29
LV1
Nem kötnek le hosszú időre a verekedős játékok, de szerintem ezt beszerzem mert érdekel!
1. Gearssj2  PlayStation.Community tag
2012.03.03. 16:46:48
LV1
Még nincs Vita-m, de már így is meghozta a kedvem, hogy megszerezzem ps3-ra! :D Jó cikk! :D
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
ULTIMATE MARVEL VS. CAPCOM 3
Capcom
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Stílusán belül jelenleg egyeduralkodó, nagyon tartalmas, minden tekintetben nagyszerű port
Negatívum
Kevés a Vita-exkluzív újdonság, hosszú töltési idők

MARTIN BELESZÓL
Az egy dolog, hogy őrült jól néz ki a game azon a gyönyörű kijelzőn, de szerintem a játszhatóság is bődületes! Én nem d-padoztam, hanem analógoztam, és úgy dobáltam a jurákeneket meg szeppukumakikat Ryu-val, mint a kisangyal. Pöpec a játék, ajánlom!
Szerinted jön idén Uncharted játék PS4-re?
Igen, egy új nextgen rész
24 %
Igen, egy HD-kollekció
34 %
Igen, új és kollekció is jön
6 %
Idén nem jön PS4-re Uncharted
36 %
Eladó Malibu második legdrágább villája

Az „Egy csodálatos elme” producere, Brian Grazer eladja az álomszép malibui otthonát. Az akadémia­díjas producer a Los Angeles Times elmondása szerint 17,3 millió dollárért hirdeti a mediterrán stílusú otthonát.
Kitálalt az amerikai maffiavezér lánya

Az önéletrajzi könyvével azonnal az érdeklődés középpontjába kerülő Sandra Lansky nagy lendülettel vágott bele életének elmesélésébe, miután megdöbbenve látta, hogy néhai édesapja, a hírhedt gengszter Meyer Lansky­, mennyire meghatározóvá vált a filmvilágban, hiszen olyan alkotásokban jelent meg karaktere, mint a Gengszterkorzó, vagy éppen a Mob City.
Luxuslakás Sydney legszebb részén

A neves ausztrál belsőépítészek, Dayne VanBree és John Pegrum ismét odatették magukat, amikor két luxuskategóriás apartman berendezésével bízták meg őket.