PlayStation.Community

2011.11.26. 20:40 Játékteszt
54 hozzászólás
Szerző: Petunia
Értékeld a cikket!
Reneszánsz szimulátor 3.0

Alapjáraton nem szeretek és nem szoktam Assassin’s Creed játékot tesztelni. Ám még mielőtt bárki haragosan összevonná most a szemöldökét, az oka eme princípiumnak a széria iránti túlzott elkötelezettségemnek köszönhető. Igazából a saját magam preferálta időkoordináták között szeretem elkezdeni és végigvinni az egyes részeket – többnyire bőven ötven óra felett és gyakran több felvonásban –, de Martin számomra igen fontos dolgokban volt segítségemre az utóbbi hetekben, ezért nem mondhattam nemet a tesztelésre való kedves felkérésére. És nem is bántam meg, hiszen bő egy hetem volt a játékra. Ugyan a száz százalékos abszolválási rátától még messze vagyok, de sikerült az Assassin’s Creed: Revelations minden fontos aspektusáról tiszta képet kapnom, melyet a lentiekben szeretnék prezentálni számotokra.
Diszkográfia

Mivel a szóban forgó anyag szoros szálakkal kötődik a sorozat korábbi részeihez, elkerülhetetlen pár mondatban megemlékezni az elődökről. A 2007-es, vegyes fogadtatású előfutár hívta életre a széria rákövetkező epizódjaiban is visszatérő, főbb szereplőket: a veszélyes konspirációkkal működő Abstergo nevű szervezet által elrabolt Desmondot, valamint az ő memóriája által megelevenített elődöt, a Gyilkosok Szektája kötelékeiben az Éden Almája után kutató Altairt. A történet végén kiderül, hogy nem kevesebb, mint 28 ilyen kincs létezik, így a többi relikvia utáni hajsza a nyitány hiányosságait pótló, és forradalmian új játékmenetbeli sajátosságokkal bíró Assassin’s Creed 2-ben folytatódik, színpadra szólítva a 15. század második felének Firenzéjében született aranyifjút, a végtelenül sármos Ezio de Auditorét. (Aki bizony nemcsak a kortárs hölgyek szívét dobogtatta meg. :) A Templomosokkal az Éden Almákért folytatott küzdelem második felvonását az Ezio történetét továbbmesélő Assassin’s Creed: Brotherhood szemlélteti, melynek tragikus végét követően a reneszánsz kori trilógia epilógusaként értelmezhető Assassin’s Creed: Revelations igyekszik feltenni az i-re a pontot mindhárom kulcsszereplő aktív bevonásával. Ha a kisebb jelentőségű, mellékszálakként értelmezhető ópuszokat (pl. az Altair’s Chronicles vagy a Bloodlines) figyelmen kívül hagyjuk, akkor is rendre évente jöttek ki a fő részek a Ubisoft hegesztőműhelyéből – ami szerintem egy trilógia esetén is rendben van addig, amíg a minőség nem megy a mennyiség rovására. Ugyan az utóbbi három játék legfontosabb sajátosságait tekintve nem sok dologban tér el egymástól, a 2012-re prognosztizált, vadiúj rész bizonyára nem kívánja majd ugyanezt a receptet használni.
Két világ határán

Ám mi maradjunk most a Revelations-nál. A friss felvonás az immáron megöregedett Eziót állítja fókuszba, de Desmond életének új eseményeibe is bepillantást nyerhetünk, sőt még Altairt is irányítani fogjuk. Az Animusban ragadt és onnan az Ezio és Altair emlékei által kitörni szándékozó Desmond bemutatása után a sztori az első Assassin’s Creed-ben megismert Masyaf városában kezdődik, mely felett ugyancsak elszállt az idő. A Gyilkosok Szektájának régi erődítményében tett, rövid látogatása során Ezio rájön, hogy Altair az erődben rejtett el egy rendkívüli ereklyét, mely a benne rejlő hatalom révén örökre véget vethetne a Gyilkosok és a Templomosok közötti, évszázadokon át húzódó, véres küzdelmeknek. A relikvia megszerzéséhez szükséges Masyaf-kulcsokat Altair Konstantinápolyban rejtette el, itt játszódik a Revelations-ben elmesélt történet fő szála. A kulcsok egyben Altair emlékeihez is utat mutatnak, mely rövid epizódok az első játék eseményei után történtekről számolnak be, és adnak választ az évek óta nyitott kérdésekre. A sztori bizony enyhén kesze-kusza a sagával kezdettől fogva szimpatizáló rajongók számára is, úgyhogy a Revelations-t nemigen javasolt a korábbiak ismerete nélkül elkezdeni – habár a tegnap esti C4P-s bulájban hallottak szerint ez a hiányosság sem von el törvényszerűen sokat az anyag élvezeti értékéből.

Jómagam – bár imádom az olasz reneszánszt – lelkesen üdvözöltem a Revelations újítását, mely az események folyását ezúttal az Európa és Ázsia metszéspontján elhelyezkedő Konstantinápolyba (mai nevén Isztambulba) helyezte. A város sajátos földrajzi adottságai a kultúrák varázslatos keveredését hozta létre, melynek előterében a török és az iszlám színek állnak, erőteljes európai árnyalatokkal vegyítvén az összképet. Hősünknek a Boszporuszon való átkelését kompként funkcionáló hajókkal oldották meg. A city négy negyedre tagolódik, de az alatta húzódó, barlangokból, földalatti vízfolyásokból, óriási szakadékokból és magas faállványzatokból álló, bonyolult rendszer a Templomosok gócpontja, ahol ugyancsak izgalmas, mi több, akciódús kalandok várnak ránk. Az éjszakákat és nappalokat továbbra is folyamatosan váltogató, hihetetlenül atmoszférikus zenei futamokkal operáló játékvilág ismét olyan fantasztikus hangulatot teremt, hogy órákat lehet eltölteni csak a tátott szájú nézelődéssel, a fíling minél teljesebb magunkba szívásával, mely a sandbox rendszernek hála soha semmivel nincs siettetve.
Revelációk

Mint az imént utaltam rá, a hagyományos, a történetes fő küldetések és járulékos mellékküldetések szabadon történő felvételét lehetővé tevő szisztéma maradt. Ezek típusa, jellege nem sokban tér el a Brotherhood-ban megszokottaktól: kisebb-nagyobb ellenfelek eliminálása, kulcstárgyak megtalálása egyszer lopakodással, máskor időre menő száguldással színesítve a főmissziókban, a Gyilkosok Szektája friss tagjainak toborzása, valamint a tolvajok, kereskedők, cigányok táborainak segítése az alküldetésekben. Továbbra is jelen van a város különböző manufaktúráinak (bankok, kovácsműhelyek, doktorok stb.) fejlesztése, mely ebben az esetben a Templomosok figyelmének fokozott magunkra vonását, valamint támadási hajlandóságuk erősödését vonja maga után. Toborzott gyilkosainkat most is szétküldhetjük a mediterrán térség különböző városaiba, hogy ott a Templomosok ellen irányuló missziókat végrehajtva gyöngítsék azok hatalmát, és egyben képességeik is fejlődjenek. A különböző gyűjthető tárgyak (kincsesládák, Animus adatrészletek, továbbá Masyaf-tekercsek) rendszere is változatlan, a fellelésüket megkönnyítő, a könyvesboltokban megvásárolható térképekkel egyetemben. Az alapértelmezett csata menetében sem történt túl sok módosulás. Én továbbra is az ellentámadás rendszerét alkalmazom az egymás utáni küzdelmekben, mely szisztéma az első Assassin’s Creed óta szinte minden helyzetben győzelemre segít. Ennek hátránya természetesen az, hogy voltaképpen nem sok hasznát veszem az újabb és erősebb fegyóknak, inkább csak a mindig fejleszthető vértezetnek. Áldozataink holttestét átkutatva pénzhez, gyógyszerekhez, valamint a bombák gyártásához szükséges alapanyagokhoz jutunk.

Nézzük, mik az újítások! A sort Ezio eszközkészlete friss darabjainak bemutatásával kezdem. Hősünk Konstantinápolyba érkezésekor szert tesz egy kampós végű pengére, melyet a városban való közlekedés, és a csaták során is eredményesen használhat. Az ugyancsak újdonságként funkcionáló tartóköteleken ezen készség segítségével képes csúszkálni, az épületről-épületre való szökellés folyamán pedig nagyobb távolságok felett tud átugrani. Az ellenfelekről szólván a kampós penge a rohanás közben a hátukon való átfordulást teszi lehetővé, de el is lehet őket kapni, hogy eképpen fogva tartván a sima tőrrel végezzük ki a szerencsétleneket. A híró felszerelésének második számú, új darabját egy ejtőernyő jelenti (igen, Just Cause), aminek értelemszerűen magas helyekről való, és nem a szalmabálákat célzó halálugrásaink során vehetjük hasznát. Ezeket egyébként a szabóknál lehet megvásárolni. A kisebb-nagyobb csetepaték megszokott menetét igyekeznek színesíteni a bombák, melyeket készen vásárolhatunk vagy saját magunk fabrikálhatunk. A robbanószereket három fő típusba lehet sorolni: figyelemelterelés, menekülés és támadás. A felhasznált összetevők határozzák meg a robbanás erősségét vagy gyorsaságát. Az ötlet maga nem rossz, de a csatákat ezek nélkül is simán végig lehet küzdeni; a bombagyártás folyamata ugyan nem bonyolult, de a rengetegféle alapanyagból készíthető, több száz(!) dizájn kissé elbizonytalanítja az egyszeri playert.
Inkább a játékmenetet érintő újítás egy klasszikus toronyvédő minijáték applikása. Amikor Ezio tevékenykedése már extrém méretekben szúrja a Templomosok szemét (a bal felső sarokban levő embléma körül betelik a piros csík), a rosszfiúk megtámadják a Gyilkosok erődítményeit. A védekezés során Eziónak tulajdonképpen nem igazán jut aktív szerep, ő (azaz mi) inkább csak a műveleteket irányítja. Egy madártávlatszerű nézetből kell kapitányokat, valamint íjászokat, puskásokat rakosgatni a tornyunkat határoló tetőkre, illetve barikádokat építeni az utcákon vonuló ellenfél útjába. Ezekhez morálpontokat használunk, mely a küzdelem folyamán folyamatosan generálódik. A konkrét csata során mi magunk is képesek vagyunk lőni és bombákat szórni, de konkrét mozgásra szinte semmi lehetőség nincs. Én voltaképpen nem találtam túl élvezetesnek ezt a móduszt, mert picit erőltetettnek tűnik, de az újítás szándékát értékelem. A fősztoriban csupán egyszer fordul elő ez az elem, úgyhogy aki hozzám hasonlóan nincs tőle túlságosan elragadtatva, nélküle is végigülheti az eseményeket.

A másik extra játékmód az Animusból érhető el, főszereplője Desmond. A főjátékban fellelt Animus adatrészletek gyűjtésével nyithatóak meg ezek a szintek. A Desmond’s Journey pályákon egy furcsa, az Animus magjában játszódó, szimpla falakból és négyzetes platformokból álló, idegenszerű világba kerülünk – méghozzá első személyű nézetben. Mindenkinek – magától értetődő módon – először a Mirror’s Edge fog beugrani, de Desmond csupán előrehaladni és aprókat ugrani képes, szóval a parkour stílust és a harcolást felejtsétek el. Az Altair élettörténetét elmesélő pályák tulajdonképpen logikai és ügyességi részek, az első egy-két, könnyebb felvonás után hamar bekeményítve. Különbözőképpen mozgó platformokon kell átkelnünk, miközben magunk is képesek vagyunk létrehozni egyenes, illetve lejtős elemeket. Ez utóbbiak a továbbjutást segítik, viszont a mozgásukat a digitális tér eltérő konzisztenciájú és hajtóerejű közege módosítja úgy, hogy egyes terekben lezuhanunk, máshol különböző irányokba sodródunk. Kihívás van benne, az biztos, bár engem egy idő után már frusztrált, és a rendkívüli módon minimalizált látványvilág miatt nem leltem benne túl sok élvezetet. Másnak persze attól még tetszhet, mindenki tegyen vele egy próbát.

Adós vagyok még egy fontos területtel, ami sok játékost érdekel. A multiplayer szegmens is fejlődött némileg a Brotherhoodban megismert szisztémához képest, de alapjait tekintve változatlan. A Wanted (célpontok eliminálása, üldözők elkerülése), Deathmach (ugyanaz, mint a Wanted, csak Templomosokkal), Assassinate (célpontok megölése, Templomosok elkerülése), Steal The Artifact (ereklye megszerzése és védelmezése) módok már-már hagyományosnak számítanak, míg újításnak tekinthető a Corruption, melyben célunk a fertőzések elkerülése, vagy megfertőződésünk esetén a többi játékos megfertőzése.
Requiescat in pace

Nem tehetem le a lantot az audiovizuális oldal értékelése nélkül. Ezen a téren az én fájó pontom maga a latin szívtipró, aki mára (vagyis a Revelations idejére) megkorosodván nem tartotta meg azt a még mindig figyelemre érdemes nívót, amit Snake büszkén állíthat magáról az MGS4-ben prezentált karaktere kapcsán. Röviden és tömören: egész egyszerűen borzalmasan néz ki, rossz ránézni. Nem értem, miért kellett így elcsúfítani, a második részben megismert fiatal arc nem nézhet így ki évtizedekkel később. De hát legyen ez csak az én szívem szomorúsága. :) A karaktermodellek egyébként nem rosszak, bár az átvezető jelenetek minősége kapcsán újfent hajlamos vagyok az Uncharted 3-hoz hasonlítani; mely ugye csak kevés alany számára jár hízelgő eredményekkel, és az AC Revelations sem tartozik ezek közé. A katonák és a város lakossága soraiban sok egyforma egyedet találunk, de én ezt teljesen érthetőnek tartom, és soha nem róttam fel hibának. Maga a környezetábrázolás szerintem lélegzetelállító, aprólékos, színes. Ugyan van néhány pici rángás és lassulás (sőt Ezio egyszer úgy beakadt a nagy bazár tetőszerkezetébe, hogy újra kellett töltenem a játékot), annyi bőven belefér. A zenei oldalban nem tudok hibát találni. Ezio szinkronhangja továbbra is Roger Craig Smith – legyen elég róla annyi, hogy egész egyszerűen imádom ezt a szexi, olaszos és férfiasan mély orgánumot. (Akkor hallgattam a legszívesebben, amikor a Bortherhoodban a Christina nevet mondogatta. :) A többi szereplő megszólaltatására sincs panaszom, a játékban hallható, hangulatos zenei betétek pedig valódi „fültáplálékok.”

A sorozat rajongói szerintem bármilyen teszt olvasása nélkül sejtik, hogy mire számíthatnak az Assassin’s Creed: Revelations-ben, és sejtésem szerint nagy részük már be is szerezte az új részt. Jól tették! Ugyan a friss epizód távolról sem tökéletes, és az újítások különösebben sokat nem raknak hozzá a bevált rendszerhez, a tartalom (megspékelve a nem elhanyagolható mennyiségű történelmi ismerettel azok számára, akiket ez érdekel) hozza a megszokott és elvárt színvonalat. Igyekszem objektív lenni: a fentiek fényében legyen ez most 8 pont, a szektatagok pedig adjanak hozzá egyet. A téma területén teljesen idegenül mozgó, ám érdeklődő gamerek szerintem viszont ne ezzel kezdjék a Gyilkosokkal való ismerkedést, hanem a mérföldkőnek számító, és a valódi alapokat lerakó második résszel.

Többek között bónusz szingli pályával, Leonardo-féle repülőszerkezet modellel és Ezio-szoborral összecsomagolt Ultimate Bundle Edition – valaki?

(A játékot partnerünk, a PlayON.hu szállította le tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható - szépséges gyűjtői verzióban is! - támogatónk, a Platinum Shop online és offline üzleteiben.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
54. sayainbarni  PlayStation.Community tag
2012.08.19. 12:42:43
LV2
ha lejjebb megy az ára,be kell majd szereznem!
53. zsuti  PlayStation.Community tag
2012.03.01. 18:59:06
LV1
Volt szerencsém annak idején kipróbálni a bétát és szerintem az AC multi a legjobb multi a világon!
52. bagman
2012.01.30. 20:50:03
LV11
Szerintem 10/10 de ha a multit is belevesszük akkor 9.5/10.
Az is jó de túl sok az agyhalott akik csak rohangálnak és pisztollyal lövöldöznek...Ezek miért AC multiznak?
на здоровье мои друг!
51. zolika  HALF NINJA
2012.01.28. 09:59:07
LV9
Nálam 10/10

AC kezdőknek is érdemes beszerezni, mert a lemez tartalmazza a teljes első részt, ami nagyon kellemes meglepetés volt számomra, hiszen amúgy is kellett volna, én valahol középen kezdtem a sorozatot! :) (AC Brotherhood)
A grafika meglepően sokat javult, imádom ezeket a misztikummal átitatott történelmi helyszíneket, tökéletes zenei aláfestéssel felfedezni.:)

Köszönjük a tesztet!
Anthony Hopkick :D
50. sayainbarni  PlayStation.Community tag
2011.12.22. 21:11:17
LV2
a 2 és a Broterhood se fogott meg,ez se fog!
49. pwmac
2011.12.15. 14:56:33
LV1
Nagy assasins creed rajongó vagyok az összes része meg van ezt különösen vártam a Brotherhood után elő is rendeltem. Nagyon jó a game a grafika is megállja a helyét de azért vannak kisebb nagyobb hibái. A story is jó nekem kicsit rövidre sikerült lehetett volna hosszabb is. A multiról az a véleményem hogy egy idő után egy kicsit unalmassá válik legalábbis az én számomra de ajánlom mindenkinek a játékot :))
48. zsuti  PlayStation.Community tag
2011.12.13. 20:30:06
LV1
Hát látszik, hogy fárad a sorozat, de mindenkinek ajánlom! A multija nagyon jó. A zenéje meg "eargasm" :D
47. Sirmartin  PlayStation.Community tag
2011.12.09. 21:40:49
LV1
Nem okozott csalódást ! :D Az egy után rendesen élveztem Ezio kalandjait mint egy filmet . Még a bemutatóját is nagyon jó összevégták . Javaslom mindenkinek.
.
46. EmThor  PlayStation.Community tag
2011.12.01. 23:23:59
LV12
Válasz 43. Petunia üzenetére:
Minden sorát élveztem!

Gyűrűk Ura játék + vizsgaidőszak + move-os dolgok. ;)
45. Daxard  PlayStation.Community tag
2011.12.01. 09:33:12
LV2
Brother Hood ot megveszem utána ezt tuti! Szeretem ezt a játékot:)
PSN ID : DaxHu
44. alexaka1  PlayStation.Community tag
2011.11.29. 18:25:11
LV2
Válasz 42. Petunia üzenetére:
hát Rómában csak Ezio vagyánykodik Leonardo friss találmányával, de mikor megláttam Yusuf-ot ejtőernyőzni akkor én se értettem hogy mi van XD
Nothing is true. Everything is permitted.
43. Petunia  Szerkesztő
2011.11.29. 13:17:36
LV12
Válasz 41. EmThor üzenetére:
Sztem ezt most helyetted írtam meg, Tamás - mi történt? :D

Nekem az Ultimate Bundle Edition kellene, mert ahhoz szobor is tartozik, nem is egy. :D De persze az a legdrágább... Ugyan van egy Ezio-szobrom, az nem nagy szám, mert olyan mindenkinek van. :) Éééés ez sem semmi!!! :O http://www.gamestop.co.uk/42733_Other_Product[...]
Endure and Survive
42. Petunia  Szerkesztő
2011.11.29. 12:43:52
LV12
Válasz 37. alexaka1 üzenetére:
A Brotherhood végével még adós vagyok, ez esetben csak én nem találkoztam benne az ejtőernyővel. Akkor az mégsem újdonság, bocsi! :) Mondjuk érdekelne, hogy a 15. században valóban ismerték-e. :P
Endure and Survive
41. EmThor  PlayStation.Community tag
2011.11.28. 19:49:46
LV12
Köszi szépen, várom hogy folytathassam! A fekete SE doboz nagyon pömpe!
40. tiNk  PlayStation.Community tag
2011.11.28. 15:47:18
LV18
Válasz 32. taron üzenetére:
A gyűjtögetős, buzi trofik engem nem érdekeltek. Csak azt csináltam meg, amihez kedvem volt, és kaptam egy bitang jó, hosszú, és változatos egyjátékos kampányt.
Valszeg' én is megutáltam volna egy életre a sorozatot, ha kötelezőképp' össze kell szednem azt a 100 madártollat meg ezt-azt-amazt.

Most tolom a Brotherhood-ot egyébként és, ha végeztem vele ez is tuti meglesz majd valamikor.
"We don't have to do this. You know that, right?"
39. gabor96  PlayStation.Community tag
2011.11.28. 14:15:31
LV5
Majd jövőre megveszem szerintem, amúgy meg teszt jó lett.
Brugge egy rossz hely.
38. alexaka1  PlayStation.Community tag
2011.11.28. 13:32:12
LV2
Válasz 37. alexaka1 üzenetére:
PONT.
Nothing is true. Everything is permitted.
37. alexaka1  PlayStation.Community tag
2011.11.28. 13:31:28
LV2
note: az ejtőernyő nem újítás, a Brotherhood-ban is volt :/
dea m nekem a rengeteg bug-tól eltekintve ez 10 pont :D manapság már kevés játék érdemel egyáltalán rivjút. És EZ NEM BŐRLEHÚZÁS, mert már 2007-óta tudja az assassin's creed-er hogy ez ÍGY VOLT MEGÍRVA a nagy könyvben, 2 számozott, 2 spin-off (nem érdekel a psp-s mobilos nintendos sz@r, az nem desmond-os, tehát nem igazi ac) és még egy számozott
Nothing is true. Everything is permitted.
36. mezga7
2011.11.28. 10:40:58
LV1
Válasz 35. VikoTricks üzenetére:
Egyet tudok érteni minden szavaddal. Nekem is a hangulat az ami megfog. Utánozhatatlan!
35. VikoTricks  PlayStation.Community tag
2011.11.28. 10:00:35
LV2
Èn mindre kíválót adnèk de a grafikára ès a hangulatra tuti. Az AC -knek pont a hangulatuk varázslatos, törtènelemmel ès kúltrával ès misztikummal van átitatva az egèsz sorozat ès engem pont ez fogott meg. Kètsègtelen hogy a játèk teljes èlvezetèhez szüksègeltetik nèmi műveltsèg ès èrdeklődès a korszak iránt, anèlkül nem lehet ráèrezni az ízère.
PS ID : VikoTrickz
34. soliduss  A Krónikás
2011.11.28. 09:48:28
LV25
A generáció egyik legjobb történettel rendelkező játéka.
33. zaz
2011.11.28. 09:41:28
LV3
Imádtam a sorozatot.
Ezt a részt már meg sem vettem. Pofátlan rókabőr.
Vegyetek inkább Raymant!
32. taron  PlayStation.Community tag
2011.11.28. 09:24:26
LV5
hát én Martinnal értek egyet......a második rész platina de annyira untam hogy azt hittem eret vágok mire meglett...........soha többet nem teszek AC-t a gépembe mert hiába néz ki jól,monoton.
Ar0nka
31. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2011.11.28. 00:33:02
LV13
Köszönjük a cikket!
A játék leginkább a valós történelem és a fikció tökéletes keveredése miatt fogott meg!
Hihetetlen stuff, mindenkinek ajánlom a sorozatot!
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
30. mezga7
2011.11.27. 19:24:09
LV1
Pazar játék ,jó cikk. Én a napokban fejeztem be és van egy érzésem ,hogy hamarosan előröl kezdem az egész sztorit.
Amúgy ejtőernyő már a brotherhood vége felé elérhető, de lehet hogy én emlékszem rosszul...:)
29. dobermann88  PlayStation.Community tag
2011.11.27. 19:05:50
LV4
nekem akkor is 10pont... U3 meg....0
Nemkell így járnod ha nemtudsz így menni..
28. ernest
2011.11.27. 18:12:37
LV1
Én a napokban felyeztem be a sztorit,szerintem egész jo lett bár nem
túl hosszú.
27. Tevez11  PlayStation.Community tag
2011.11.27. 17:21:42
LV23
Eccé úgy is beszerzem eztaz egész hűbeleblancot.......
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
26. Ezio01  PlayStation.Community tag
2011.11.27. 16:26:12
LV13
meg van a játék és elleszek vele még 1 jó darabig :)
2011.11.27. 14:40:47
LV21
Csak egyszer legyen rá pénzem :D
24. Drivolis  Felséges Úrnő
2011.11.27. 14:19:05
LV23
Uresek a zsebeim. Meghalok.
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
23. Petunia  Szerkesztő
2011.11.27. 12:05:18
LV12
Válasz 22. atesz11 üzenetére:
Nekem baj, mert én imádom a játékban megjelenített korszakot. :)

A gyűjthetőknél a Masyaf-tekercseket rosszul írtam, mert azok Ishak Pasha's Memoir Page-ek. :))) Nem mindegy!! :P

IMÁDOM EZT A JÁTÉKOT, NNA.
Endure and Survive
22. atesz11  PlayStation.Community tag
2011.11.27. 10:40:24
LV22
Válasz 15. revan07 üzenetére:
Azt én sem értem hogy miért baj:)
PSN ID : atesz11
21. Balee  Devil's Advocate
2011.11.27. 10:04:25
LV12
Én is megvettem első nap, de még alig toltam, egyelőre Skyrim és MGS 3 HD, aztán jöhet ez.
20. ALF22  Son of Liberty
2011.11.27. 08:02:17
LV26
Válasz 1. Sakamoto_14 üzenetére:
az a legjobb az AC-en,hogy 10-11 hónap után 10fontért megrendelheted kinntről

a brotherhood is még csak most köv. nálam
19. ALF22  Son of Liberty
2011.11.27. 08:01:16
LV26
Válasz 17. jankibaszott üzenetére:
ha kijött az 5. jövőre (AC3 címen) majd akkor egy pakkot
18. dzsesz  PlayStation.Community tag
2011.11.27. 07:47:58
LV2
Èn Még mindig azt mondom hogy az assasssins creed volt mindig a nextgen,leszámitva a MGS 4 ett és persze a pazar Unchartedet.
Szòval nálam 10 pont .
Mellesleg Hideo Kojima is ezzel játszik.
17. jankibaszott  PlayStation.Community tag
2011.11.27. 03:22:09
LV3
jó lenne ha kiadnának egy quadrológia pakkot majdan, az nagyon is érdekelne.
PSN ID: jankibaszott
16. Syro  PlayStation.Community tag
2011.11.27. 00:53:34
LV4
jó a teszt és a játék is :)
15. revan07  The Joker
2011.11.26. 22:45:01
LV19
Az mér negatív, hogy Ezio trilógiája véget ér? Én meg örülök neki igazából, kezdett unalmas lenni. Irány egy új korszak!
Do i really look like a guy with a plan?
14. Kleinedanke  A hobbit
2011.11.26. 22:31:31
LV4
Én megvettem és geci jó! :D
PSN ID: jetiii_HUN
13. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2011.11.26. 22:30:39
LV15
Kihagyom.
12. wooltur  PlayStation.Community tag
2011.11.26. 22:21:12
LV16
korrekt teszt, de a játék továbbra se tud érdekelni...
R.I.P. Brúnó :-(
11. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2011.11.26. 22:08:14
LV4
Nálam ez a favorit játék, bár ez a rész tényleg nem sok újdonságot hozott és nekem egy kicsit rövidnek tűnt a sztori, de így jó ahogy van! A multi is nagyon jó, igaz én elég béna vagyok még benne! :)
I love games!
10. Wilden_  PlayStation.Community tag
2011.11.26. 22:07:12
LV2
Válasz 9. blountex üzenetére:
1. AC1
2. AC2
3. AC Brotherhood
4. AC Revelations
omgezwilden
9. blountex  PlayStation.Community tag
2011.11.26. 21:59:30
LV5
Hány része jelent már meg a sorozatnak?
Nem követem, de úgy érzem van már vagy 5 része legalább.
PSN ID: blountex_HUN
8. Janny19821113  PlayStation.Community tag
2011.11.26. 21:53:22
LV1
Én már az elsőt is úgy vártam akár egy kisgyerek a karácsonyt és nem csalódtam egyik részében sem.
Csak a Puffin ad erőt és mindent lebíró akaratot.
7. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2011.11.26. 21:50:07
LV28
Jövőre mindenképpen beszerzem.
6. zoli12i  PlayStation.Community tag
2011.11.26. 21:19:20
LV11
Majd karácsonyra meglepem magam vele.
2011.11.26. 21:14:09
LV7
Aki eddig szerette, most sem lesz másképpen vele. Hozza, amit hoznia kell. Korrekt!

Én imádtam, bár rajongója vagyok a sorozatnak a második óta.
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
ASSASSIN'S CREED: REVELATIONS
Ubisoft
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Óriási és gyönyörű Konstantinápoly, remek szinkron és zene, sok gyűjthető tárgy, extra játékmódok, bővebb multiplayer
Negatívum
Az újítások nem túl kiemelkedők, Ezio trilógiája véget ért

MARTIN BELESZÓL
Engem ez a sorozat nem dob, nem tudtam megszeretni.