PlayStation.Community

2011.08.28. 23:10 Játékteszt
86 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
Robotkezeket a magasba!

Biztos te is találkoztál már azzal a netes mémmel, mely szerint (idézem, szabadfordításban): „Deus Ex. Amikor megemlíted, VALAKI biztosan újratelepíti”. Okkal van ez így.
Ha valaki megkérdezné tőlem, hogy mi a legkedvencebb kedvenc játékom, habozás nélkül vágnám rá: Deus Ex. A 2000-ben megjelent játék az Ion Storm – élén az isteni Warren Spectorral – olyat szabadított a játékosokra, mint még soha senki. FPS-RPG-kalandjáték hibrid volt a drágám, politikai összeesküvésekkel egy hihetően rideg cyberpunk jövőben, többféle befejezéssel, megközelítéssel – messze meghaladta a korát a produktum.
Ha valaki tovább kíváncsiskodna, és megkérdezné, hogy mely játék volt számomra a legnagyobb csalódás, akkor sem pepecselnék sokat a válasszal. A Deus Ex folytatása, az Invisible War ugyan nyomokban – főleg hangulatában – hozta az elvártakat, de minden másban alulmaradt a Nagy Elődhöz képest. A hardcore rajongók szomorúan konstatálták: az igazi Deus Ex visszatérésére még bizony várni kell. Amikor is…
…az Eidos Montreal gondolt egy merészet és a Square Enix oltalmazó és maximalista szárnyai alatt (gondoljunk csak a halasztgatásokra) összeeszkábálta a Deus Ex: Human Revolutiont; hölgyek-urak-egybegyűltek, megérte várni! A DE: HR a mai kor elvárásaihoz igazított, de a Deus Ex gyökereibe két kézzel kapaszkodó előzmény. Letehetetlen, megunhatatlan, zseniális!

25 évvel az eredeti Deus Ex eseményei előtt, 2027-ben a gyerekcipőben császkáló implantációkban egyesek az új, szebb jövőt, mások pedig az emberi evolúció elvetendő megbuherálását látják. Hősünk, a máig tisztázatlan körülmények között elbocsátott ex-SWAT ügynök Adam Jensen az egyik ilyen módosításokra szakosodott vezető cég, a Sarif Industries biztonsági főnöke pedig egy – jó Deus Ex szokáshoz hűen – világméretű konspiráció kellős közepén találja magát. A főhadiszállásba agyonmódosított szuperkatonák törnek be, lemészárolnak mindenkit – köztük az éppen hatalmas áttörés küszöbén álló Megan Reedet, Jensen volt fehércselédjét. Ádámunk élete is majdnem csúfosan véget ér – a műtőasztalon ébredve konstatálja, hogy elveszített karjait mechanikus végtagokkal pótolták, illetve en bloc megpiszkálták egy pöppet – irány felgöngyölíteni az összeesküvést, és kideríteni, hogy kinek a kezében kapcsolódnak össze a szálak. Nem lesz egyszerű, mert ahogy az a játékban is elhangzik: senkiben nem szabad megbízni, mindenki hazudik.
A játék által prezentált jövőt egy amolyan Neurománc-Szárnyas fejvadász keverékként lehetne jellemezni. Hol szinte Chiba városa elevenedik meg előttünk (Heng Sha), hol az említett film (illetve annak alapjául szolgáló Philip K. Dick regény) moralizálásába csap át a játék (valamint a vangelises prüntyögés, a zene is ezt erősíti). Vajon szabad-e az embereknek következmények nélkül Istent játszania? Mindenhol e-bookok, digitális újságok hevernek, az implantátumok mellet kampányoló reklámok pörögnek, két utcával odébb pedig éhező hajléktalanok gyűlnek a tűz mellett. Komor világ ez, felnőtt játékosoknak. Véleményem szerint a hangulat a legerősebb oldala a játéknak, nem egyszer megálltam a kirakatba kihelyezett TV előtt percekre híreket nézni, órákat töltöttem el azzal, hogy olvasgassam a digitális könyveket, szisztematikusan feltörjek minden egyes számítógépet, elolvassak minden e-mailt (a montreali csapat olyannyira kitett magáért, hogy még arra is figyeltek, hogy a chat logokba elgépeléseket is szórjanak).

Mit sem ér egy ennyire hihetően megalkotott univerzum, ha nincs mögötte megfelelő technológiai háttér – a DE: HR-ben ezt a módosított Crystal Dynamics (Tomb Raider Underworldben találkozhatott vele a nagyérdemű példának okáért) engine szolgáltatja, hol flottul, hol döcögősebben. Én a gyakran rosszul időzített ajakszinkront, egy-két csúnyább textúrát illetve karaktermodellt, valamint az elmosódott átvezetőket leszámítva tökéletesen elhittem, hogy ott vagyok. A domináns szürkés színek, a (be és kikapcsolható) neonsárgán világító kontúrok a használható tárgyak körül, mind-mind erősítik a cyberpunk hangulatot.
...mely hangulatot csak fokozza a körömrágós játékmenet. A DE: HR végigküzdhető gyilkolás nélkül, leszámítva a sokak által gyengének titulált bossfightokat, melyek szerintem tökéletesen illeszkednek a játékba, és az sem igaz, hogy az árnyékban suhanós, direkt konfrontációt kerülő karakterek nem tudnak érvényesülni. Gondolkozni kell egy picit, mindig van egy trükkös megoldás a főgenyák kifektetésére (némi robbanóanyag tartalékra azért szükség van, de egy Deus Ex-ben illik előre is tervezni).

Tervezés… A játékban szereplő helyszínek felépítése gyakorlatilag mindenre lehetőséget ad, amit el lehet képzelni. Sunnyogóknak ott vannak a bőkezűen elszórt fedezékek és szellőző rendszerek, folyosók, aki a szemtől szembeni harc híve, lelke rajta, szanaszéjjel apríthatja az életére törőket (először féltem, hogy ez a része a játéknak nem lesz olyan taktikus, mint az első részben, hiszen itt képességekkel csak minimálisan befolyásolható a lődözés, de a kevéske lőszernek köszönhetően ezt a megközelítést sem lehet gondolkodás és tervezés nélkül megúszni). A hackerek gazdáik ellen fordíthatják a letelepített ágyukat (amiket most már hurcolászni is lehet), aknákkal csapdákat állíthatunk, és ami a legjobb, mindezen játékstílusokat az adott szituációnak megfelelően vegyíthetjük is. A játékban található összes képesség használható és hasznos, Jensent 100%-ig olyanra alakíthatjuk, amilyenre akarjuk. Egyik megközelítés sem jobb vagy rosszabb a másiknál, mindegyik másfajta kihívást és megközelítést igényel. Gyakorlatilag szinte mindenért tapasztalati pontot kapunk (vannak bónuszok is, pl. ha senkit nem ölünk meg a pályán és senki nem szúr ki minket, nem kevés plusz XP üti a markunkat). Képességeinket praxis pontokkal nyithatjuk meg, ezek a szintlépésért járnak, valamint találhatunk ilyeneket a pályákon, illetve LIMB klinikákon is meg lehet vásárolni ezeket. Felsorolásuktól eltekintenék, amikor első praxis pontom elosztására került sor, legalább negyed óráig vacilláltam, pedig már akkor megvolt az elképzelés, hogy milyen irányba fogom fejleszteni Jensent. Csodálkozzatok rá ti is a lehetőségekre! A képességek mellett fegyvereinket is fejleszthetjük: van itt kérem lézerirányzék, hangtompító, sebzést növelő modifikáció, automatikus célzó rendszer, és még megannyi minden!
Leírva ez mind nagyon szépen hangzik, de nem egy játék ígért efféle forradalmat. A Deus Ex azonban el is hozza. Döntően saját szemszögből fogjuk végigizgulni az eseményeket, de ha fedezékbe lépünk, illetve ha bizonyos képességeket aktiválunk (a két katona szimultán kiütése/felnyársalása hihetetlenül durván néz ki) a kamera átvált harmadik személybe. Mindez működik, a váltás egyáltalán nem zavaró – könnyebben felmérhetjük az előttünk álló szituációt. Hagy szemléltessem egy példával: az irodai asztal alatt kuporodva a falon át látással sasoltam a tőlem pár méterre járőröző katonát, majd amikor háttal volt nekem, a láthatatlanságot aktiválva (vadul imádkozva, hogy tartson ki a képesség, ameddig kell) odarohantam az előttem zárva álló ajtót feltörni, majd amikor koppra (de tényleg, tizedmásodperceken múlott) összejött minden, elégedetten töröltem le az izzadságcseppeket a homlokomról.

A hackelés pedig megér egy külön misét. Egy külön minijátékot szerkesztettek a téma köré, amilyen bonyolultnak tűnt elsőre, annyira rutinosan és magabiztosan éltem ezzel a lehetőséggel cca. egy óra után. Nagyvonalakban: a kiindulópontból kell eljutni a gömb alakú végpont(ok)ba, figyelve arra, hogy ne riasszuk be a tűzfalat. Menetközben a négyzet alakú pontokon áthaladva különféle bónuszokat (XP, pénz, valamint a hackelést megkönnyítendő vírusokat) zsebelhetünk be.
Essen szó a küldetésekről is: a fő küldetések mellett vár ránk több felfedezni való város a sötét kis titkaival és mellékküldetésekkel, mely elfoglaltságok a háttérben futó eseményekre derítenek fényt, illetve csak halványan megvilágítják azokat, pont annyira, hogy a játékos tudja: valami nagyon nem stimmel – a feszültség és izgalom pedig fokozódik. Egyedül talán a néhol gyengécske AI képes belepiszkítani a fenti sorokban vázolt idillbe: a legröhejesebb szituáció az volt, amikor egy számomra tiltott zóna előtt ácsorgó őrtől két lépésre váltam láthatatlanná és dzsaltam vígan be az őrzött területre – ő bambult maga elé tovább vígan, mit sem törődve a szeme előtt láthatatlanná váló Jensennel.

Mit lehetne még írni a DE:HR-ról? Két, háromszor ennyit simán. Mivel azonban egy végigjátszás alatt lehetetlen mindent kitapasztalni, maximum belekóstolgatni lehet a millióféle alternatívába, soraimat ezennel zárom, bontom a sörömet és folytatom kalandjaimat.

HTB over and out.

(A játékot partnerünktől, a PlayON.hu-tól kaptuk meg kiber-tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható - háromféle kiadásban is - támogatónk, a Platinum Shop online és offline üzleteiben. Ha náluk költöd a pénzed, kérjük mondd be nekik, hogy a PSC-n láttad boltjuk hirdetést. Köszi.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
86. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2016.08.27. 14:08:34
LV4
Sziasztok! Megvettem a gémet és francia nyelven települt nem tudom sehol megváltoztatni a nyelvet hol kell?
I love games!
85. Feles  Feles
2012.12.27. 11:40:07
LV14
Válasz 25. martin üzenetére:
Heh... Végül 1 ezresér vettem meg PS3-ra a Deus Ex-et. :D
Feles
84. bagman
2012.02.13. 21:16:09
LV11
A latványosság a pc-s verzióban számomra kiemelkedő és eddig grafikai bugokkal sem találkoztam.
на здоровье мои друг!
83. Ming  PlayStation.Community tag
2011.09.18. 15:35:31
LV2
Válasz 82. Jordan1985 üzenetére:
Nekem is ugyanez az érzésem. Szerintem inkább rossz ez a játék. 9 pont nagyon sok rá. Inkább 5, de azt is jóindulattal. Unalmas az egész a kinézete valami siralmas.
So Say We All
2011.09.11. 20:47:08
LV2
Válasz 81. solid üzenetére:
Eléggé pozitivan álltam hozzá én is mivel régóta vártam,de egyszerűen nekem nem jött be...
Csak azt nem értem,hogy teljesít ilyen yól mindenhol....
81. solid  PlayStation.Community tag
2011.09.10. 22:51:32
LV12
Válasz 80. Jordan1985 üzenetére:
Nekem is csalódás, de pozitív értelemben... :)
Mondjuk ez a pozitív hozzáállás részemről már a sok-sok hír-kép-trailer alapján is megvolt és a játék bőven képes is volt megfelelni az egyre növekvő várakozásaimnak. Kételyeim inkább eleinte voltak, úgy tűnt, túl sokat akar a játék és ez nem fog összejönni. Hát mégis összejött!
"Game has changed"
2011.09.10. 19:22:33
LV2
Még valami:
Közlöm az elején meg se próbáltam lopakodni első végigjátszásnál a sztorira akartam figyelni kicsit pörgősebben....
Normálon toltam végig és az első 3 boss valami nevetségesen könnyű volt,de komolyan vicc ezek a lennének a nagy ellenfelek...
Végén meg az a ribi inkább idegesítő volt mint nehéz...
Nálam az év csalódása....
2011.09.10. 19:12:00
LV2
Válasz 78. solid üzenetére:
Az biztos mer egy napon se lehet említeni a MGS-sel...
78. solid  PlayStation.Community tag
2011.09.10. 01:52:13
LV12
Amúgy az egyik, a játékkal kapcsolatos hír kapcsán nem is olyan rég még kiakadtam azon, hogy miért hasonlítgatják a Deus Ex: HR-t sokan az MGS-hez, amikor alapvetően más a két játék felépítése. Mondjuk ehhez továbbra is tartom magam, de el kell ismernem, hogy a dizájn, meg a játékmechanika bizonyos elemei valóban emlékeztetnek a Metal Gear 4. részében látottakra.
Például a taktikai lehetőségek, a lopakodás és a nyílt tűzharc, valamint a lethal - non lethal likvidálási módszerek közötti választás és még néhány dolog tényleg közös a két játékban.
Ezen felül a játékban szereplő robotok / tuningolt emberek (kiborgok) simán beleillenének az MGS4-be, Adam Jensen szinkronját is mély, rekedtes stílusban oldották meg (bár tény és való hogy David Hayter nyomába se ér, néha már-már erőltetettnek tűnik, de azért nem rossz, hozzá lehet szokni) és mindezek mellett egyik beszélgetés során valami 'PMC'-t is emlegettek, ami igazából nem tudom hogy mennyire általánosan használt rövidítés, de tény hogy a privatizált magánhadseregek jelenségével is a MGS4-ben találkozhatunk.

De továbbra is azt kell hogy mondjam, mindettől függetlenül a két játék merőben eltér egymástól, hiszen a Deus Ex masszív karakterfejlesztése, hackelése, a párbeszédek, a nyitottabb, bejárható világ, a mellékküldetései, Resi 4-re emlékeztető inventory-rendszere, meg még egy sor apróság azért gyökeresen más irányba tereli a Deus Ex-et és a néhány hasonlóság felfedezésén túl szerintem továbbra sincs semmi értelme a két játékot egymáshoz mérni.
"Game has changed"
77. solid  PlayStation.Community tag
2011.09.10. 01:22:34
LV12
Na, már eléggé sok órám van a játékban, Shanghaiban ébredtem éppen és hát meg kell hogy mondjam, számomra csak azért nem ez lesz az év játéka, mert U3 és Batman is ősszel fog érkezni.
De egy biztos: az év legcsúnyább árnyékait ebben a játékban láthatjuk! Minden objektum olyan árnyékot vet a falra, mintha egy óriásfogú fűrész állna a háttérben. Én nem tudom hogy ez a probléma az élsimításra (illetve annak teljes hiányára) vezethető-e vissza, ám úgy tűnik, a fejlesztők sem voltak tisztában ezzel a technológiával, lehet hogy még soha nem is hallottak róla. Számomra a grafika is teljesen okés volt amúgy, szerintem nagyon szép minden, de ez a néhány amatőrség azért rontja az összképet.

De amúgy mesterien van összerakva a játékmenet, tökéletes arányban vegyítették az akciót a lopakodással, valamint RPG elemekkel és az egész univerzum annyira hangulatos, hogy egyáltalán nem válik unalmassá akár 10-20 óra után sem, mert mindig van valami felfedezni való és ami még lényeges hogy ezeket mind fel is akarod fedezni. Meg a sztori is kezd alakulni már, kíváncsi vagyok a fináléra...
"Game has changed"
76. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2011.09.08. 09:28:05
LV4
Ez a karakter nekem Vamp És Raiden ötvözete! :)
I love games!
2011.09.06. 22:10:31
LV2
Erőlködök próbálkozok,de nem megy nem tetszik....
A Grafkót nem szidom,de olyan élettelen üres ez a játék a missziók olyan uncsik,hogy kajak beálmosodtam most is....
Nem értem,pedig úgy vártam rá azt most meg erőlködnöm kell vele....
Talán Montreal,de eddig Detroit tetszett a legjobban....
Áhhh nem értem....
2011.09.06. 19:00:21
LV2
A rusnya grafikát kicsit hülyeségnek tartom,ennél a játéknál....
Nézzétek meg a Deadly Premonitiont na az rusnya...
73. alexaka1  PlayStation.Community tag
2011.09.06. 08:45:26
LV2
én mindig kipróbálom a gamek-nél a grafika 2 végletét (ha bírja a gépem)
és meglepetésemre a leg low-abb settings és a super mega high között nem ég és föld a különbség
low-on is szuper a grafika
minden tiszteletem a Square Enix-nek
Nothing is true. Everything is permitted.
72. alexaka1  PlayStation.Community tag
2011.09.06. 08:40:12
LV2
Válasz 71. alexaka1 üzenetére:
ilyenkor eszembe jut anno a Mass Effect 2 pc-n 10 másodperces töltésekkel, és később ps3-on akár 2 perces töltési idővel is (ezt hogy sikerült kivitelezni a Bioware-nek? XD)
Nothing is true. Everything is permitted.
71. alexaka1  PlayStation.Community tag
2011.09.06. 08:38:49
LV2
nem tom csak én vettem-e észre de a párbeszédek alatt egy 6 másodperces mocap ismétlődik :/ tehát 10 percig ugyanazt az animációt látom és ez olyan zavaró
SEMMI VÁLTOZATOSSÁG
abba bíztam legalább két párbeszédben csaknem használják ugyanazt de tévedtem, rossz volt látni a jó öreg David Sarif kéz hadonászását más karaktereknél :(
amúgy nagyon király játék, csak sok a loading screen XD (és hosszú -.-)
Nothing is true. Everything is permitted.
70. vbalazs  PlayStation.Community tag
2011.09.05. 20:33:37
LV3
Válasz 55. blountex üzenetére:
Ez nem magyarázat arra hogy ennyivel gyengébb a grafika. A killzone 3 pl érdekes módon simán felveszi a versenyt a pc-s fps-ekkel. De a multiplatform játékok rendre sz*arabbul néznek ki sajnos konzolon :( Ennél a játéknál szerencsére a hangulat kárpótolja a silány látványt.
69. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2011.09.05. 17:26:34
LV4
nagyon jó játék, jó ötletek. 1edül a probléma hogy még a felénél sem tartok és már unalmas kicsit ... az jó dolgog hogy ilyen hosszu game de már kezdem unni :S
So.. this is what it feels like
68. exer  PlayStation.Community tag
2011.09.05. 14:10:55
LV1
X360-on játszottam vele kb. egy órát, és tényleg hangulatos. A zenéje főleg. Máskülönben döbbenetesen csúnya.
67. hangyaman  PlayStation.Community tag
2011.09.04. 14:54:51
LV1
kapják be a pc-sek 5-6 száz ezrér gyúrjam fel hogy ilyen legyen az min 8 db ps3 :)
A gumit égesd ne a lelked!
66. alucccard  A retkes
2011.09.04. 10:03:54
LV22
majd talán 1x! :)
65. Balee  Devil's Advocate
2011.09.01. 21:47:41
LV12
Válasz 62. EmpiHUN üzenetére:
Mindkettő. :D
64. Reita  PlayStation.Community tag
2011.09.01. 19:46:57
LV17
Válasz 62. EmpiHUN üzenetére:
Egyértelműen ez.
63. csavar  PlayStation.Community tag
2011.09.01. 13:26:36
LV1
Elképesztően jó játék! Totál el vagyok tőle ájulva. Rettenetesen jó hangulata van - telitalálat! 9 pont, egyértelmű!
"Minden aminek kezdete van, véget is ér."
62. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2011.09.01. 09:24:18
LV13
Ez vagy a Dead Island? :S

Köszönjük a tesztet! :)
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
61. pdw  ist krieg!
2011.08.31. 17:11:38
LV11
mondom -> mondod
60. pdw  ist krieg!
2011.08.31. 17:11:26
LV11
Válasz 59. martin üzenetére:
Jah most hogy mondom, az alsoak hasonlitanak a sajatomhoz.
Azzal meg nincs bajom h PC > barmifele konzol, de megteveszto lehet ha PC-s screenshotokat raktok be nemde?
59. martin  Főszerkesztő
2011.08.31. 11:13:34
LV27
Válasz 53. pdw üzenetére:
A galéria első felében levő képek, amiken nincs HUD, lehetnek PC-sek. A második felében levők viszont (9. sortól kezdve), a HUD-osok, 100%, hogy Playstation 3-as screenshotok.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
58. nfl45  PlayStation.Community tag
2011.08.31. 10:31:09
LV1
Válasz 55. blountex üzenetére:
az lehet hogy a pc megelőzte a ps-t technikailag de legalább a ps-t nem kell fejleszteni ha akarsz valami új játékkal játszani pc meg hát eléggé drága mulatság
Ugass mint egy csirke
57. BoroSati  PlayStation.Community tag
2011.08.31. 09:26:25
LV2
Oly régóta vártunk rád! Tuti vétel.
Nyugi Dagi, nyugi, nem csak foci van a világon!
56. Greg  PlayStation.Community tag
2011.08.30. 20:33:35
LV25
Válasz 53. pdw üzenetére:
Én Xbox 360-on tolom, és nem látok egetverő különbséget a képek és a játék között.
LV426
55. blountex  PlayStation.Community tag
2011.08.30. 20:10:48
LV5
Válasz 53. pdw üzenetére:
A Ps-t technikailag a Pc már megelőzte egy ideje így nem is csoda hogy egyes játékok szebben is festenek. Egyébként nem a grafika a lényeg elsősorban...
PSN ID: blountex_HUN
54. Reita  PlayStation.Community tag
2011.08.30. 19:47:13
LV17
Válasz 53. pdw üzenetére:
Lehet PC-s képek. Állítólag azon szebb.
53. pdw  ist krieg!
2011.08.30. 19:26:58
LV11
Az miert van hogy a fenti screenshotok kb. 15szor elesebbek mint nekem PS3-on?
PC-s verziobol valok? Miert?
Esetleg HD ready TV-n szebb a 720p?
Az tuti hogy nekem nem ilyen szep mint a kepeken.
52. Balee  Devil's Advocate
2011.08.30. 12:38:48
LV12
Én egyből megvetttem és nem bántam meg, azt nem mondom, hogy olyan jó mint az első rész, de mai viszonylatban még mindig nagyon összetett és remek játék.
2011.08.30. 11:40:20
LV3
Válasz 47. tsabe üzenetére:
Me' zombi vagy :P
PSN ID: he7edik
50. martin  Főszerkesztő
2011.08.30. 10:46:27
LV27
Válasz 47. tsabe üzenetére:
Az való neked.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
49. Feles  Feles
2011.08.30. 10:43:20
LV14
Válasz 25. martin üzenetére:
Mint azt már ALF is említette, PC-re fogom olcsón venni. És különben is 1300-at írtam... *duzzog*
Feles
48. Feles  Feles
2011.08.30. 10:41:32
LV14
Válasz 26. ALF22 üzenetére:
Gyerekek, nekem természetes PC-re játékot venni, említésre sem méltó. :D
Feles
47. tsabe  PlayStation.Community tag
2011.08.30. 07:59:45
LV12
nem tetszik, inkább dead island.
PiPi
46. getro2  PlayStation.Community tag
2011.08.30. 01:14:00
LV3
Ha lesz időm/pénzem, biztos megveszem, mert remek játéknak tűnik. Külön öröm a lopakodásra helyezett nagy hangsúly.
45. cjnin  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 22:58:38
LV10
Egyre jobban érdekel a játék (pedig kábé a nulláról indult), biztos, hogy meg fogom venni, csak így is bőven van mivel tolni, szóval kitudjamennyit csúszik a vétel.
No mission too hard, No challenge too big
44. gabe82_  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 22:44:12
LV16
Ne fedjétek fel a váratlan helyzeteket! Nekem még mindez hátravan.
43. vbalazs  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 21:50:55
LV3
Válasz 30. Rigel77 üzenetére:
Én is szétlőttem az egész rendőrörsöt :) Viszont ha a tetőn mész ki akkor valamiért nincs riadó kint. Először lent mentem ki az épületből, azonnal szétkaptak, de ha a tetőnyíláson (ahol egyébként belopakodtam), akkor mindenki békénhagy és nem lesz kihatással a további játékra.
42. gabe82_  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 21:19:47
LV16
Válasz 40. broafka üzenetére:
:D
41. Cok3  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 20:57:27
LV3
Ha valaki meg akar válni tőle, privizzen rám erőkkel!
How far will you go to save someone you love?
40. broafka  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 20:37:43
LV1
39. trx  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 19:58:16
LV12
platinuméknak szólni kell, h a martinhisztit vegyék fel videóra, aztán jutub... :D
We all feed on tragedy
38. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2011.08.29. 18:53:48
LV5
nálam eddig az év meglepetése és játéka egyben, minden téren lenyűgöző.. na jó egy dolog idegesít az pedig Adam "hangja" :P
..loading, please wait..
37. sny  The Universal Migrator
2011.08.29. 17:45:44
LV7
Válasz 35. HTB üzenetére:
+1, Thief is nagyon hiányzik =)
PSN ID: sny83
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
DEUS EX: HUMAN REVOLUTION
Square Enix
Látványosság:
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Aprólékosan, alázatosan megálmodott hangulatos világ, játékstílushoz igazodó fejlődés csillió-féle megközelítéssel, ízig-vérig Deus Ex, magas újrajátszhatósági faktor
Negatívum
Néha gyengécske AI, zavaró grafikai bakik, csúnya átkötő animációk, gyakran elcsúszó ajakszinkron

MARTIN BELESZÓL
A játék valahogy egyelőre nem izgat, de a figurás gyűjtői verziót valahogy ki kell buliznom magamnak a Platinumnál... lehet bemegyek a boltba és földhöz verem magam, mint a hisztiző kiskölykök... hátha meghatódnak.