.
 

PlayStation.Community

2011.08.01. 23:50 Kedvcsináló
55 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Élménybeszámoló a multiplayer akcióról.

A Playstation 3 exkluzív Resistance First Person Shooter sorozatot szubjektív szempontokat figyelembe véve lehet szeretni, vagy lehet nem szeretni, objektív keretek között nézve azonban a leányzó altestének tagadhatatlan értékeit mindenképpen el kell ismerni, hisz nagyon minőségi, sok kellemes, egyedi jellemzővel felruházott lövöldözős játékokról van szó. Az első epizód, a 2007-es Resistance: Fall of Man és a 2008-as Resistance 2 egyaránt bebizonyította, hogy vannak még olyan gémer-igények, melyek kielégítésre várnak. A két Resistance esetében még a rendszerint hihetetlenül kritikus szemmel vizsgált – mind a játékosok, mind a média által – online multiplayer rész is megfelelően teljesített. Az első epizód szerény de korrekt, az általános, szélsőségektől mentes közízlés oltárán áldozó sokszereplős háborúja után a készítők mertek a kitaposott Resistance ösvényen továbbhaladni, és az eredeti összetevőket megtartva, de újabb, ismét csak egyedi ötletekkel – például a jellegzetes energiapajzsok – frissíteni a franchise-vért. Szerintem elmondható, hogy a Resistance stuffok multijának egyik legérdekesebb jellemzője a „közérthető egyediség”, mely ellentmondás talán képzavarként hathat, ám az online multi kipróbálása után bárki számára egyértelműen érezhetővé válik az a bizonyos Resistance fűszer: bárki könnyen elboldogul az online háborúban, ugyanakkor más FPS-ekhez képest egy halom szokatlan, feldolgozásra váró apró dologgal is szembesül a player. Az, hogy valaki ezeket izgalmas ideaként vagy körülményes tömőanyagként éli meg… na az a téma szubjektív része.
Egy biztos: PlayStation országban a játékosok alapvetően kedvelik a Resistance egyedi multiját, tehát valami, ha nem is minden, de a helyén lehet…

A Magyarországon 2011. szeptember 8-án (jelen állás szerint) debütáló Resistance 3 a rajongói igények kiszolgálását figyelembe véve – és most szándékosan nem a „kor igényeinek…” kifejezést használtam! – újfent tartalmaz majd online multiplayer részt, mely, ha az eddigi metodikát nézzük, egyszerre kell hordozzon klasszikus Resistance elemeket és egyedi újításokat.
Hazánkban – partnerünk, a Sony Computer Entertainment Europe információja szerint – a PlayStation.Community lett az a kiválaszott médium, mely hivatalosan „igazi korai” betekintést nyerhetett a Resistance 3 online multi bétatesztjébe. Jó munkásemberhez mérten azonnal fejest is ugrottam az emberek és kimérák – utolsónak mondott, hát ki tudja… – online háborújába.
Tesztüzemem a partnerünk által biztosított – „becsüld meg, csak egyet kaptunk belőle” – PSN kód aktiválásával indult, mely beváltása után jogosulttá váltam a kb. 1.5 gigás alapszoftver letöltésére. Azért használom az „alap” szót, mert install után az R3 online béta azonnal megtalálta az első frissítést, mely gyors lecsorgása és telepítése után máris az ismerős hangulatú főmenüben találtam magam. A kifejezetten sötét, világvége hangulatot kölcsönző Resistance 3 logo-dizájn alatt-mellett ezúttal nincs ott a vadiúj főhős, Joseph Capelli poligonfigurája, mint a második epizódnál az övé, azonban a következő képernyőn, ahonnan a multiplayer indítható, és az Options menü elérhető, már látható a Capelli nyúzott, borostás ábrázata, szabadkezi rajz formájában… mellette pedig Dr. Fyodor Malikov professzor pózol, aki a game szinglis sztorijának fontos eleme.
Az Options menüben a szokásos audio-videó (van saját brightness és képernyőméret-igazító) kalibrációkon túl az irányítás szabható teljes körűen testre, ami azt jelenti, hogy vagy keresel egyet a 8 előre megadott formula közül, vagy a Custom 1-2-3 opciók választásával teljesen szabadon elosztogathatod a gombok funkcióit. Azoknak, akik játszottak például a második rész multijával elmondom, hogy ezúttal már a Default beállítás is nagyon közönségbarát lett, azaz L1 célzás, L2 gránát, L3 futás, R1 lövés, R2 másodlagos lövés, R3 melee – szóval nem kell idegbajt kapni semmiféle gyanús-titkos alternatív, erőltetett megoldástól. A Háromszög a fegyverváltás, a Kör a guggolás, az X az ugrás, a Négyzet pedig az újratöltés. A d-bal a Support Ability (pl. Spotter, azaz az „ellenség kiszúrása”), a d-jobb a Tactical Ability (pl. pajzs), a d-fel a Berserk, a d-le pedig a gránát típusa.
A szoftver egyébiránt PlayStation Move támogatást (a Controls menüben állítható be a bal analóg kart kiváltó Move), és sztereoszkópikus 3D megjelenítést is kap – utóbbi a nálam landolt béta verzióban sajna még nem volt bekapcsolható.
A Multiplayer pontra bökve a multi előszobájába kerültem. Itt (Matchmaking) egyből bele lehet ugrani a két felkínált játékmód – Team Deathmatch ill. Chain Reaction – valamelyikébe, az „Anything” opció pedig az első adódó meccs egyik szabad helyre sorsol be. (Ez mondjuk a bétában nem akart működni: vagy nem talált szervert, vagy egyedül voltam bent.) Itt lehetőség van privát játék létrehozására is, teljesen szabadon választható beállításokkal: meccs stílus, map, player-szám, Time Limit, körök száma, Score Limit, utólagos join lehetősége, One Hit Kill be/ki, fegyversebzés ereje, élet-visszatöltődés ki/be, speciális képességek ki/be.
Ezen felül itt vár a Change Loadout funkció, ahol a cipelt felszerelés – azaz tulképp’ a kasztok – állítható be: Survivior, Infected, Speeter és Warden néven futnak – többek között – a fejlődési szint emelkedésével megnyitható lehetőségek, melyeknél mindig más az alapfegyver (M5A2 gépkarabély, Bullseye kiméra fegyver, Deadeye sniper, Rossmore shotgun). (Bár egy kasztnak csak egy fegyvere van, halottaktól felvehető még egy.) Emellett van kétféle gránát (Sharpnel, Hedgehog) és többféle speckó képesség is. Ez utóbbiak a Resistance 3 azon bizonyos „saját fűszerei”, amikről beszéltem: dobhatsz ammo-töltőt, alakduplázó-félrevezető csali hologramot, vagy pajzsot ölthetsz magad köré. Ezek az aktív speckók – minden kasztnak kettő van – a d-pad jobb/bal irányaival aktivizálhatók (csak szabott ideig), plusz a kasztokhoz tartozik két passzív, állandó képesség is: ilyen pl. az ellenséges lábnyomok felfedezése, extra lőszeres táska, vagy a gyorstüzelés opciója. (Az aktív skillek listája: Ammo Beacon, Doppelganger, Spotter, Lightning Shield. A passzív skillek listája: Tracker, Air-cooled Barrel, Bandolier.) Ezek a skillek – aktív és passzív egyaránt – a fejlődés során begyűjtött Skill Point tokenek elköltésével két lépcsőben tuningolhatók-erősíthetők. Fejleszthetők persze a fegyverek is: egy, két, vagy három csillagos minőségben.
Mielőtt elkezdtem az akciót, természetesen benéztem a csábító Edit Character pontba is. Itt humán (4 főhős a szingliből) és kiméra (4 típusú idegen) player-skinek választhatók a multihoz, de a színes paletta érthető módon csak szintlépés után nyílik meg teljesen. Itt tudsz az in-game PSN ID-neved alá „megszólítást” biggyeszteni (a menők – pl. „Titán” – csak level-up után elérhetők), valamint itt lehet klán-taget beállítani. Azt, hogy mi melyik leveltől elérhető most azért nem részletezem, mert a bétában 20-as a max fejlettségi szint, és minden unlock ehhez van beállítva. Ez a végleges bolti verzióban bizonyára adjusztálásra kerül.

A menüben még 3 fontos pont látható: Profile – teljes player-statisztika (külön szingli kampány, multiplayer, elért trófeák, ribbonok és medálok); Leaderboards – fullos eredménylista többféle szempont figyelésével; Invite Player – barát/ismerős meghívása a játékba.
Nincs más hátra, csak a háború! A Resistance 3 online bétája 16 playeres csatákat, két játékmódot és két helyszínt tartalmaz. A Team Deathmatch egyszerű pontszám- és kill-alapú csapatgyilok, a Chain Reaction pedig ennek egy fejlettebb formája, ahol a map több fontos pontját kell a csapatoknak ellenőrzésük alá vonni, majd azt bevédeni, megtartani.
Az R3 szinglijének története 4 évvel a Resistance 2 után játszódik. Az Amerikai Egyesült Államok lakosságának 90%-a elpusztult a Kiméra-invázióban, vagy ami még rosszabb, kimérává mutálódott. A két választható pálya, a Trainyard (egy feldúlt vasútállomás Bogotában, Kolumbiában) és a Seaside (esős, tengerparti kisváros Wales-ben, az Egyesült Királyságban) is ehhez a szituációhoz igazodik, ahol az elkeseredett emberek vívják végső háborújukat a mindent elözönlő kimérák ellen.
Ha azt kérdezed, milyen pontosan a Resistance 3 multija, nem biztos, hogy tudok rá kielégítő választ adni. Könnyebb megmondanom, milyen nem: ez nem az a stílus, amit a pörgős Modern Warfare vagy a taktikus Battlefield/BC2 képvisel. Az R3 persze pörgős és taktikus is, de teljesen más formában, mint amit az említett két világhírű és imádott nagyágyú.
A hirig a két közepes méretű pályán kifejezetten intenzív, de leginkább csak „középen”; ott, ahol a két csapat általában összefut. Úgy vettem észre, hogy bár vannak osonó kalandorok, akik megpróbálják a szélekről becserkészni az ellenfél spawn-oldalát, de azért a születőhelyek környékén viszonylagos nyugalom uralkodik, azaz – majdnem – mindenki kvázi „előrefelé” halad. Bogotában például a map közepét jelentő épületben és környékén folyik a legnagyobb aprítás, erre orientálódnak a csapatok (akarva és akaratlan), míg Wales-ben a pálya átellenes pontjain spawnoló felek szintén kb. középen, egy folyón áthaladó híd-alagúton, vagy a környező házakban találnak egymásra. Összességében azt mondanám, hogy a két mapnek van egyfajta látható „haladási iránya”, és bár a körforgalom mindkét esetben természetesen lehetséges, azért mégis van egy ki nem mondott frontvonal. Mindkét mapen vannak szintek, azaz emeletek az épületekben (Wales-ben a házak tetejére is fel lehet mászni), de a két map megegyezik abban, hogy eléggé nyíltak és átláthatók: aki bújócskázni akar, az jobb, ha meglapul valahol, mert igen messzire „ellátni”, hamar kiszúrhatók a kósza felfedezők.
A multi játékmenete messze nem olyan „pontlövős”, mint az MW-nél vagy a BC2-nél. Jó, oké, itt is lehet egy jó fejlövéssel vagy egy közeli söréttel gyorsan fektetni, azonban bármelyik fegyvert is nézzük, inkább „kaszálós” stílus tapasztalható. Tudom van, aki ezt mérgesen „krva életbe, hogy itt senkit sem lehet lelőni” kommentárral illeti, de ez szerintem mindig is a Resistance multijának sajátossága volt. Kezdetben úgy fog tűnni, hogy itt egy killhez egy egész tár kell (célzással is), mely vélemény persze a beletanulás után megváltozik, azonban ebben a multiban semmiképp sem találkozol majd olyan esetekkel, mint az említett híres FPS-eknél, hogy egy kilométerről lelövöd az ellenfél tökéről (női skin választása esetén a punijáról) a szőrszálat. Mind az M5A2 Carabine (ember), mind a Bullseye (kiméra) elég „melós” automata fegyver hagyományos célzással, szóval folyamatos mozgás (oldalazás mindenfelé) mellett, gyakran össze-vissza rohangálva, folyamatos célra tartással fogsz majd legtöbbször küzdeni. Én úgy vettem észre, a Resistance 3 multijára egyáltalán nem jellemző a kempelés, sokkal inkább daráló közelharc folyik, mely valószínűleg a franchise-specifikus speciális képességeknek is köszönhető. Egy intenzív, feltűnően sok mozgással járó háborút kell elképzelni, ahol az, hogy meglátsz valakit, még nem jelent biztos fraget – itt legtöbbször meg kell küzdeni face to face, nem elég egy szerencsés golyót elereszteni. (Mint említettem, ha privát meccset kreálsz, beállítható a fegyverek sebzésének mértéke. Arra nem találtam adatot, hogy a jelenleg futó szervereken mit használnak, de gyanítom, hogy a középső „Normal” értéket, hisz érezhetően több találat kell a fraghez, mint pl. egy MW2-ben.)
A különféle felhúzható pajzsok is csak fokozzák az egyediség mértékét. Sokan nagyon ügyesen, mások csak találomra használják ki ezeket a védekező erőtereket, melyek mind gyökeresen változtathatják meg az általuk vagy ellenük alkalmazandó harcmodort. Általánosságban elmondható, hogy az élet-halál kérdése egy-egy zúzós meccsen nehezen kiszámítható: míg a BC2 multijában, ha lelövik az előttem futó „golyókapkodót”, szinte biztos, hogy én utána leszedem az ellenfelet, itt az R3-ban teljesen váratlan szituációk is bekövetkezhetnek egy hirtelen felhúzott pajzsnak hála. A játék szerintem igen gyors, ami a figurák haladási sebességében mutatkozik meg markánsan.
A játékmenet további extrákat is tartogat, melyek között ott van példának okáért a killstreak függvényében elnyerhető berserker mód, vagy a kimérák számára baráti, az emberekre viszont életveszélyes paraziták. Ezek a kunsztok kellemesen megszínesítik az akciót. Van egy csomó érdekes, megszerezhető kitüntetés is: ezek a ribbonok gyakran egészen egyedi (szokatlan/vicces) feltételekkel nyerhetők el.

Összességében a multi hangulatát tekintve sikeresen adja vissza a tipikus Resistance stílusjegyeket – már azoknak, akik ismerik az előző részeket –, mégis, több újdonságnak vagy megváltoztatottnak tűnő elemmel fogsz találkozni. Ugyanolyan fegyverek, de mégis kicsit mások, hasonló pályák, hasonló ritmus, de mégis, a frissesség érzése folyamatosan jelen van. (Csak egy példa: itt ha két player öl meg együtt egy harmadikat, a program kiírja: Dezső127 és Béla999 lezúzták Erzsi18-at.)
Küllemét tekintve az R3 két pályája közös abban, hogy nagyon meleg, a szemnek kellemes színeket használtak a dizájnerek. Sok a nyugis pasztell, szinte nincs semmi tolakodó ábrázolás. (Ez a dizájnelem vélhetően az egész Resistance 3-ra érvényes lesz majd, a szinglis kampány pályáira is.) A környezet kidolgozása változatos: sok az apró díszítőelem (ponyvák, növények, dobozok, tégla, felszálló por, mindenféle életszerű tárgy), rengeteg az itt-ott elhelyezett apró objektum. Bogotában kilőtt kiméra jármű döntött romba egy épületet, Wales-ben pedig idegen járőr-repülők húznak el messze a horizonton: frankón néz ki, hangulatos.
Mindenképpen beszélnem kell róla, hogy pusztán technikailag nézve – meglátásom szerint – a grafika a bétában elmarad mondjuk az MW2 pengeéles kontúrjaihoz, vagy a BC2 gazdagnak ható textúrázásához képest, az összkép mégis rendben van, a látvány szerencsére egységes egészt alkot. Jobban örültem volna persze egy Killzone 3-szintű professzionális látványnak, de a Guerrilla által képernyőre pakolt grafikai minőség úgy látszik egyelőre csak a holland stúdió fenegyerekeinek kiváltsága.
Néhány dolog azért nem tetszett: a gyors mozgásokat gyakran övezi egy fura „homályosított” Motion Blur effekt (nem sikerült kikpcsolni), ami számomra a pontos célzást nehezítette, valamint a karakter animáció egy kissé középszerűen hat. Nem egy nagy durranás az sem, ahogy a figurák kinéznek – teljesen átlagosak. Gyaloglás közben a figurád „sínautó” betegségben szenved, de a többek is eléggé darabosan mozognak, halnak meg, robbannak cafatokra. Ezt remélem ki fogják javítani a megjelenésre! Amit kifejezetten negatív összetevőként értékelek a bétában, az a gránátdobás: ezt őszintén szólva simán lehet bénának mondani, bármiféle aposztrofálás nélkül. Nem is értem, hogy kerülhetett ez ilyesformán a játékba?
A hangok terén semmi extrát nem tapasztaltam. A fegyverek hangja megfelelő, leginkább a gyors kerepelés hallatszik. Néha felcsendül valami távoli zene, vagy rádióadás, ez eléggé jópofa.
A Resistance 3 online bétájával töltött órák kellemesen teltek. A kezelés baráti, az akció kifejezetten hangulatos, nem túlbonyolított, nem halál-hardcore, szerintem bárki számára fogyasztható. Megoldásait tekintve a multi rendben van, nem szakadt el a Resistance hagyományoktól, a program jól és simán fut (néhány csúnya halál-animációs beröccenéstől eltekintve).
Csak ismételni tudom magam: biztos vagyok benne, hogy az idén érkező Battlefield 3 és Modern Warfare 3 online multija a nagyközönség általános igényeit nézve felülmúlja majd a Resistance 3 multiplayerét, azonban hiszem, hogy a sok egyedi, csak erre a szériára jellemző felhang és a barátságos, egyszerűbb lövöldözés is rengeteg hívet toboroz majd a PS3 exkluzív FPS zászlaja alá. Az pedig egyáltalán nem kérdéses, hogy aki eddig kedvelte a Resistance multikat, az most ismét megkapja, amire vágyik!

(A Resistance 3 online multiplayer bétája az SCEE bejelentése szerint augusztus 10-től minden PlayStation Plus előfizető számára is kipróbálhatóvá válik. A teljesen nyilvános multi bétateszt – állítólag! – valamivel ezután, de még a megjelenés előtt kerül fel a PSN rendszerébe. A saját képek gyors kényszermegoldásként telefonnal készültek, tévé képernyőről, minőségükért elnézést kérek.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
55. hangyaman  PlayStation.Community tag
2011.09.04. 14:39:24
LV1
Válasz 45. VESZETTKUTYA üzenetére:
teljesen igazad van még a harmadik részt se gyúrták meg jobban,szegényes grafika ugyanolyan játékmenet mint eddig pfff... :)üdv
A gumit égesd ne a lelked!
54. alucccard  A retkes
2011.09.04. 10:04:59
LV22
Kiakartam próbálni de nem talált játékost.
53. JOZSI666  PlayStation.Community tag
2011.08.22. 12:34:12
LV2
Válasz 51. palo75 üzenetére:
Elvileg holnap lesz béta az USA store-on
de csak plusszosok-nak.
zúzás lesz ezerrel.
ßr¤Th£r§ F¤R L|F£
2011.08.22. 00:40:45
LV1
Nemrossz. Mikor elértem volna a 20. szintet, mintha derankoltak volna. 5. szintről kezdhettem újra. Fantasztikus...
51. palo75  PlayStation.Community tag
2011.08.21. 16:32:29
LV4
Válasz 49. bagman üzenetére:
Ez engem is érdekelne!
Valamelyik nap kerestem a Store-on, de még nem volt open beta...
Valaki írja már le, legyen szíves, hogy mikor is lehet letölteni (ha egyáltalán lesz vagy van) ?
Köszi!
Tervben van a beszerzése a R3-nak, de előtte kipróbálnám.
Az első rész nagyon jó volt, a második már nem annyira tetszett.
PS4: Golyo1975
50. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2011.08.21. 13:23:52
LV4
imádom :D állandoan ezzel tolom :D
So.. this is what it feels like
49. bagman
2011.08.21. 10:18:12
LV11
Lesz open beta? Mert a resistance 2 egy hulladek de a resistance FOM az egyik kedvenc fps-em de ha tulzottan hasonlit az r2-re akkor kihagyom
на здоровье мои друг!
48. BIOlogic  PlayStation.Community tag
2011.08.20. 08:41:18
LV1
Nyomom már egy ideje,hihetetlen jóra sikerült pedig sem az első sem a második rész nem volt a kedvencem de ez istencsászár lett!
The Dark Brotherhood still alive...Hail Sithis....
2011.08.12. 18:44:09
LV1
Válasz 45. VESZETTKUTYA üzenetére:
\o/ kár, hogy nincs "tetszik" gomb
<|y-D süveget hord az yD
46. kicccsawo  PlayStation.Community tag
2011.08.12. 08:49:04
LV13
várom a nyilt bétát
Kis szakadék-koszodék peremkerületi proligyerek
45. VESZETTKUTYA  PlayStation.Community tag
2011.08.11. 23:06:38
LV1
Gagyi , 1 forintos game , mint az előző epizódok , nem értem miért pénzel 1 ilyen szart a SONY .
GÉPÁLLAT
44. xetron  PlayStation.Community tag
2011.08.09. 13:20:30
LV20
egy hete megvan a r3 online beta és még ki sem próbáltam :(
Ultra Super Mega Combo Breaker .....
2011.08.07. 14:30:00
LV21
Nagyon bejön ez a design :)
És a videó is tetszett :)
42. Shinobi_Tom  PlayStation.Community tag
2011.08.07. 11:55:17
LV7
Az R1-R2 nagyon tetszett! :)
Az R3 multi már így előzetes leírások/videók alapján is nevetségesen gyenge! Már ne is haragudjatok, de hogy néz ez ki, a mozgás animáció egyenesen röhej, multi létszám is csökkentve lett! Nem értem miért kell szépíteni a dolgot. Azért mert Sony exclusive? Szánalmas.... :P
Civilizáció? Na ne röhögtess!
41. Balee  Devil's Advocate
2011.08.04. 08:57:59
LV12
Hmm várom nagyon, ugyan inkább a single érdekel, de tuti, hogy tolni fogom a multit is. Durva egy hónap lesz ez a szeptember.
2011.08.03. 22:17:02
LV5
Válasz 39. tgabesz üzenetére:
ez nagyon sovány a 2. rész 8 fős coop multijához képest
a 60 főről 16-ra csökkentett competitive multiról már nem is szólva
don't eat the yellow snow
39. tgabesz  PlayStation.Community tag
2011.08.03. 18:05:40
LV14
Válasz 36. BoroSati üzenetére:
Lesz kampány coop: http://blog.us.playstation.com/2010/12/07/res[...]

Engem is csak SP érdekel, egyedül meg online.
38. martin  Főszerkesztő
2011.08.03. 14:06:19
LV27
Válasz 36. BoroSati üzenetére:
Fura lenne, ha most kihagynák a co-opot.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
37. Kemu
2011.08.03. 12:54:23
LV1
Továbbra is ez a sorozat a kedvencem a két ps3 exclusive FPS közül, és ahogy látom ez marad is így, multiban és singleben is. első nap, naná
36. BoroSati  PlayStation.Community tag
2011.08.03. 10:16:22
LV2
Nálam tuti vétel, de elsősorban az egyszemélyes kampány miatt. Valamint nagyon remélem ebben is lesz olyan coop móka, mint az előző részben volt. Mi azt toltuk sokat. A competitive résszel keveset játszottam.
Nyugi Dagi, nyugi, nem csak foci van a világon!
35. Lotar  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 23:30:44
LV17
Várom a bétát . Tesztetet köszi .
Kb. 100% , hogy beszerzem . :]
psn/sen id: pcpmate
34. Aki23  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 22:37:45
LV19
A bétát ki próbálom, de a teljes most nem lesz meg, pedig a sztori érdekel a multival meg az 1,2-be se játszottam.
psn id: raul-23_
33. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 21:48:13
LV4
a story nekem igy egyenlöre nem jön be ... Nathan Hale volt a föszerplő és a gyilkosával kell menni... hülyeség "_" inkább ne lenne story rész... nem tom most mi ez...

mint pl az uj Prototype 2 .. meg keell ölni az első rész föszereplőjét
So.. this is what it feels like
2011.08.02. 20:59:52
LV1
jó cikk volt , lehet megveszem még nemtudom megvárom a bétát
PSN ID:Dragon6991
2011.08.02. 19:02:40
LV3
Fasza az új sniper rifle(DEADEYE)
30. soliduss  A Krónikás
2011.08.02. 18:42:56
LV24
Válasz 27. Pityi üzenetére:
Szeva arc .. rég láttalak :D

Amúgy a sorozattal hosszú távra terveznek, mert valahol nyilatkozzák a készítők ( talán a GTTV-ben), hogy ez a 3. rész le fogja zárni a sorozatban ezt a múltbéli szálat....

Csodáltam, hogy Geoff nem kérdezett rá.. de nagyon kikerekedett a szeme a producernek amikor kiejtette....

Mw3 a Bf 3-al fog versenyezni.... ez egy jó alternatíva lesz....
2011.08.02. 17:44:55
LV6
Nagyon várom! Az első részt rongyosra toltuk, gondolom sokan emlékeznek a WMS csatákra! : )

EGY KÉRDÉS/KÉRÉS!!!

Valaki nem tudna megdobni egy béta kóddal? Hálás lennék érte : )
28. REWEN87hu  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 15:23:01
LV8
alig várom már hogy megjelenjen a teljes verzió
PS3 ID: rewen87hu ps4 id: vsanya87
27. Pityi  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 13:50:28
LV14
Válasz 26. soliduss üzenetére:
fuhh tök jó hogy veri (pár dologban) a 2 éves MW2-t és a másfél éves BFBC2-t.

Nem elfelejtkezve arról a tényről, hogy nem velük hanem az MW3 al meg a BF3al kell majd versenyeznie...

Nálam mindig B kategória volt a sorozat amit a 2ik rész egyébként ütős végével le kellett volna zárni végleg.
"nem olvasó vagy,hanem egy legalja troll" xD
26. soliduss  A Krónikás
2011.08.02. 13:01:05
LV24
Mindenki figyelméba ajánlom az alábbi GTTV epizódot.

A Resistance 3-ról szól és van benne pár eddig nem látott dolog....

http://www.gametrailers.com/episode/gametrail[...]

BRUTÁLIS... jobb szó nem jutott eszembe.
25. ALF22  Son of Liberty
2011.08.02. 12:29:00
LV26
Azt nem mondanám,hogy elájulnák a grafikától, de ez nem megy a játék rovására. Killzone3 szintű részletesség engem már sokszor zavart. Inkább legyen hasznos és élvezetes a multiban levő pályák mint csili-vilik.

Az meg külön szerencse,hogy elüt a codtól,meg a battlefieldtől. Különben miért venném meg, ha ugyanolyan lenne.
Számomra az első resistance ami tetszik. Csak 1 dolog áll az útjába ősszel: warhammer40k:space marine ami kib..ott ritka konzolon e témában. Úgyhogy később kell megvennem. Csak az az egy bibi,hogy minden hülye cég az elkövetkező 5-6hónapban fogja kiadni a jó játékait. Egyik jön a másik után.
Még passz mikor tudom bepaszírozni?
24. ALF22  Son of Liberty
2011.08.02. 12:23:56
LV26
Válasz 19. soliduss üzenetére:
Nekem is a Quake jutott eszembe az első gameplay videókon már.
Ami nem baj.
23. HUN_ter  Dark Soul
2011.08.02. 12:01:22
LV26
köszönjük a kedvcsinálót, nagyon jónak ígérkezik!
So many games, so little time...
22. ymmoTS  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 11:50:02
LV4
a resitance az egyik kedvenc játékom volt. az első Fps Ps3ra.. ha belegondolunk ez volt az első játékok között és már 40 ember játszhatott egymás ellen multiban... hihetetlen és sokáig ez volt az első mig benem jött az a gagyi MAG 256 játékossal... szerintem ez most nem lesz akkora durranás mint a többi Resi.. megjelenik vele 1ideüleg szinte a BF, COD és a többi játék mint a AC. nem lesz akkora játék mint régen. az emberek szétoszlanak más játékokhoz
So.. this is what it feels like
21. martin  Főszerkesztő
2011.08.02. 10:32:38
LV27
Válasz 16. ufonauta üzenetére:
Lesz olyan szempont is, amiből veri majd mindkettőt a Resistance 3 multija. De lesz, ami sokkal gyengébb.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
20. martin  Főszerkesztő
2011.08.02. 10:30:54
LV27
Válasz 17. soliduss üzenetére:
Na ez így már közelebb áll a valósághoz. Az MW2 esetében szerintem sokkal szebbek a fegyverek és a karakterek, de a helyszínek gagyik. A BC2-ben ugyanakkor bénák a fegyverek, viszont a táj grandiózusabb. Egyik sem tökéletes.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
19. soliduss  A Krónikás
2011.08.02. 10:20:33
LV24
Válasz 16. ufonauta üzenetére:
Nem gyenge aki ilyet ír az nincs tisztában az online Fps-ekkel. Az emberek gyakran összekeverik a szezont a fazonnal.

Mint martin írta, ez sokkal másabb. Amolyan oldshcool game. Itt majdnem egy fél tár kell valakibe, nem 2-3 golyó mint az Mw-Bf-ben.

Más játékstílust igényel... itt nem lehet gubbasztani egy sarokban, itt pörgés van. Közelebb áll inkább a Quake-hez mint az általad említett gamekhez.
18. Nathan
2011.08.02. 10:17:25
LV1
Válasz 14. ufonauta üzenetére:
de majd az Uncharted 3 azt mondják jobb lesz a múltija a codoknál
17. soliduss  A Krónikás
2011.08.02. 10:16:39
LV24
Válasz 13. martin üzenetére:
A mw2 és a Battlefiled-ban számomra a pályákon lévő kevés tereptárgy az üres épületek a textúrák lemaradozása a zavaró.

Itt bementem egy házba és tele volt tárgyakkal, nem volt olyan üres érzésem. Külön kiemelném az uncharted 3 bétában tapasztalt Fény- Árnyék játékot mely itt is tiszteletét teszi. Mekkora amikor hirtelen beszaladsz egy sötét raktárba és 1-2 másodpercig alkalmazkodik a szemed és addig csak szinte hallásodra támaszkodhatsz.
Az oszlopokat több percig nézegettem és nem láttam rajta recét..

Jó igazad van lehet a killzone 3 analógia egy kicsit erős volt, de a Mw2 grafikáját simán hozza.
16. ufonauta  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 10:13:49
LV15
Válasz 15. soliduss üzenetére:
én nem is arra gondoltam ,de tuti lesz olyan hsz hogy ez veri a mw2 vagy a megjelenő mw3 vagy a bf3-at . ami ami elég gyenge feltételezés .
15. soliduss  A Krónikás
2011.08.02. 10:10:05
LV24
Válasz 14. ufonauta üzenetére:
Grafikáról beszéltem.
14. ufonauta  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 10:04:34
LV15
mw2 és a bc2 egy játék se veri multiba . Hogy miért ? Van erre normális válasz ? Igen egy észrevételeim szerint 3 játéktípus van fps online -ba első a mw2 aza az cod, aztán a bf , végül pedig a kz . És a többi játék ezt porbálja utánozni ezért nem sikeresek .
13. martin  Főszerkesztő
2011.08.02. 09:41:27
LV27
"a mw2-őt és a Bad company 2-őt simán veri"

Én ezt nagyon nem így látom. A KZ3 multi grafikájával pedig még köszönőviszonyban sincs a béta.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
12. taron  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 09:36:33
LV5
ja és persze a cikk nagyon jó:Dmit is várhatnánk a keresztapától...
Ar0nka
11. taron  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 09:34:25
LV5
hát az előző kettőt kicsontoztam szóval ez is must have és must platina,viszont remélem hogy megtartják a kettőből a nagyon komoly online coop-ot is,mert ahoz foghatót nem sok helyen láttam eddig........na meg persze ha már hagyományőrzés legyen benne egy Killing Machine 2.0 trophy is:D:D:D:Dde most ne 10k kill kelljen hanem 15 v 20:D:D:Degyem a szívüket a Insomniacnál.
Ar0nka
10. soliduss  A Krónikás
2011.08.02. 09:28:25
LV24
Válasz 5. csepi81 üzenetére:
A képek nem adják vissza a minőséget. Martin a gyakori fagyások között fotózgatta őket.

Simán jó a grafikája, sőt a mw2-őt és a Bad company 2-őt simán veri, közelebb áll a k3-hoz mint az elődökhöz. Textúra lemaradást nem produkált eddig a 6 óra tesztüzemem alatt....
9. soliduss  A Krónikás
2011.08.02. 09:24:57
LV24
Válasz 7. Undefeated üzenetére:
:D te nem semmi figura vagy.


Martin: Az általad említett vegyes látványt én is észleltem. A fű 4 db összeállított lapjai közelről tényleg megmosolyogtatóak, de ugyan ez akció közben fel sem tűnik.
A háttér mint a képen kitetted látványosan gyenge, de a pályán lévő tárgyak és házak tű élesek ugyanakkor a golyónyomok is meglátszanak. Ha fémet vagy falat lősz akkor mind mind más lesz a golyó nyom ami figyelemre méltó.

A hologram bezizzenése, a találatok lepattanás a pajzsról mind mind olyan minőségi nüanszok melyek igen kellemes a szemnek.

Összefoglalva szerintem is nagyon jó lett a béta, és szerintem simán oda fog érni a k3 mögé grafikai szintben.
8. wooltur  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 08:48:43
LV16
már várom, de föleg majd a szingli érdekel.
R.I.P. Brúnó :-(
7. Undefeated  John McClane fehér trikója
2011.08.02. 08:27:15
LV9
jobb mint a killzone 3as része
"Miért vagytok gyengék? Játsszatok!"
6. Alien  PlayStation.Community tag
2011.08.02. 08:07:09
LV10
nemtudom, de én a Resistance multijából mindíg is sikítva léptem ki. ez a játék is a szingli kampányról fog szólni (nálam).
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Elmélkedő - Polkorrekt tartalmak a videojátékokban
2018.12.16. 11:00 PlayStation.Community
59 hozzászólás
Szerző: martin
Most akkor milyen bőrszínű és mely vallású ember ölhet büntetlenül milyen neműt és milyen korút?
Mutant Year Zero: Road to Eden (PS4, PSN)
2018.12.12. 15:11 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: martin
Micsoda? Miss? HÁT MISS AZ ANYÁD, AZ!
Star Wars Pinball: The Force Awakens Pack (PS4, PS3, PSV, PSN)
2018.12.12. 08:25 Kedvcsináló
1 hozzászólás
Szerző: Masamune
Csak le ne TILT-son az erő...
RIDE 3 (PLAYSTATION 4)
2018.12.11. 09:00 Játékteszt
12 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Megtáltosodott motoros.
Defenders of Ekron: Definitive Edition (PS4, PSN)
2018.12.10. 09:32 PlayStation Network
2 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Szívatás Level 1000.
RiftStar Raiders (PS4, PSN)
2018.12.09. 21:48 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Shoot-Loot-Death-Restart-Death-Restart.
Marvel's Spider-Man - Turf Wars kiegészítő csomag
2018.12.08. 09:33 Kedvcsináló
13 hozzászólás
Szerző: JediEco
Kevésbé ütős a műanyag kalapács.
Oh My Godheads (PS4, PSN)
2018.12.07. 09:08 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Az istenek a fejükre estek.
Nefarious (PS4, PSN)
2018.12.06. 19:17 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Fordul a kocka, avagy egy bűnöző családjában is történhet tragédia.
11-11: MEMORIES RETOLD (PS4)
2018.12.05. 12:43 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A Nagy Háború vérmocskos poklának gyönyörűen megfestett tablóképe.