PlayStation.Community

2011.06.26. 18:41 Játékteszt
53 hozzászólás
Szerző: Petunia
Értékeld a cikket!
Nem is olyan nagy csoda…

Ismét egy szomorú tény közlésével kell felkavarnom a teszt olvasóinak lelkivilágát: bár generációk nőttek fel rajta, az én életem eddigi folyásából bizony majdnem teljes egészében kimaradt az Alice Csodaországban bármely formátumú megnyilvánulása. A gyermekkori kedvenceket egyre sűrűbben elfedő homályból a hasonló kategóriát tekintve inkább az Ózt tudnám megemlíteni, amit egész egyszerűen imádtam. Ennek oka talán az, hogy az Alice sajátságos univerzuma az én egykori, meglehetősen szenzibilis (példának okáért az ovis mozizások alkalmával az óvónéni ölében ültem, ugyanis mindig elkezdtem bőgni, ha valamilyen állatot ütlegeltek a mesében) lelkivilágommal kissé összeegyeztethetetlen lett volna. Így hát fogtam magam, és az Alice: Madness Returns tesztelése hálás feladatának minél jobban eleget tenni szándékozandó kissé beleástam a témába, hogy mégis legyen némi fogalmam a játékban bemutatott dolgok eredetéről.

Akik közelebbi ismeretségben vannak a címszereplő hölggyel, bizonyára tudnak róla, hogy nem ez az első interaktív alkotás, ami a könyv ötletéből készült. Tizenegy éve, az ezredforduló hajnalán látott ugyanis napvilágot a PC-exkluzív American McGee’s Alice. Bár ezzel a résszel kapcsolatban nem szándékozom részletekbe bocsátkozni, érdemes tudni, hogy a szülőatya, American McGee (igen, ez az úr neve) tulajdonában levő Spicy Horse nevű stúdióban készült jelen teszt tárgya is, az első game szimpatizánsainak bizonyára nem kis örömére. Még dicséretesebb, hogy a Madness Returns sima, dobozos verziójának megvásárlói is ingyen juthatnak hozzá a McGee’s Alice-hez a játékhoz csomagolt, online beváltható kód segítségével.Mindezeket tisztázván lássuk, miről is szól az Alice: Madness Returns. Alapvetően természetesen a könyv világára épül, de az American McGee’s Alice-ben elmondott eseményeket folytatja. A nem éppen matinéba illő történet alapját a címszereplő családi otthonának leégése jelenti, melyben rajta kívül mindenki tragikus halált hal. A traumatikus élmény hatására Alice elmegyógyintézetbe kerül, ahol tíz évet tölt. Egy nem túl szép napon saját zavart elméje egy bizarrul elváltozott Csodaországba transzportálja, ahol nem mindennapi kalandok várnak rá. A Madness Returns hasonló sémára épül. Ebben a kiindulópontot egy londoni árvaház jelenti, ahová hősnőnk az elmegyógyintézet után került, de a sztori legnagyobb része itt is a furcsa és veszedelmes lények lakta Csodaországban játszódik. Hogy végre megszabadulhasson a múlt sötét árnyaitól, Alice-nek cserepenként kell összeraknia széttöredezett emlékeit, meglátogatnia régi ismerőseit, és eliminálnia gonosz ellenfeleit. A történeti háttér ismertetését egyébként a játék extrái között is megtaláljuk

Ahogy hasonló esetekben lenni szokott, itt is egy kiváló, fantáziadús ötletek lehetőségének egész tárházát kínáló alapról van szó. Hogy mennyire sikerült élni ezzel a Madness Returns esetében? Mint a pontszámból is láthatjátok, sajnos azt kell írjam: a végeredmény nem minden szempontból kielégítő. A játéknak megvannak a határozott erősségei és a konzisztens gyengéi, viszont legjobb tulajdonságai terén sem teljesít egyenletesen magas szinten.
Vegyük először is a helyszíneket. Mindegyik világ egy meghatározott téma köré épül. Van itt titokzatos kelet, babaház, óceán mélye, tundravilág, sőt buja dzsungel is. Ezekkel kapcsolatban azt láttam, hogy míg az egyik tényleg kápráztatóan színes, stílusos, aprólékosan kidolgozott (pl. a dzsungeles lokáció), addig mások már-már puritánul egyszerűek, ugyanazt a pár megszokott textúrát váltogatva (pl. tundra.) Viszont mindegyik világ ismerős lesz a regény kedvelői számára, hiszen az abból ismert helyszínek rémálomba illő alternatívája köszön vissza, és ez természetesen a szereplőkre is érvényes.

Az Alice: Madness Returns nagyon határozottan akció-kaland… vagy inkább akció-platformer, ha létezik az utóbbi kategória. Leginkább két dolgot fogsz csinálni benne orrvérzésig: ugrálva előrehaladni és harcolni. Sajnos egyik sem sikerült tökéletesre. Ami a platfomozást illeti, az igazán kiváló betanító rész után az ember még nagy lelkesedéssel veti bele magát a dolgok sűrűjébe: hősnőnk hatalmasakat szökell, sőt ugrás után lebegve nagy távolságokat képes megtenni. A technika tökéletes elsajátításához mondjuk kell némi türelem; még nekem is volt néhány, a kontroller unalmas könyvhöz hasonló lecsapását veszélyesen megközelítő, agresszív percem. A dolgokat színesítendő idővel megnyitott gázcsapok felhajtó erejét is igénybe kell vennünk, csúszdákon csúszkálnunk, valamint a klasszikus, mozgó platformok közötti szökellés is gyakran teszi tiszteletét. Az egyik legötletesebb képesség Alice apró termetűvé változást lehetővé tevő itala, aki így egyrészt apró kulcslyukakba vagy kicsi helyekre tud bejutni, másrészt „szabad szemmel” láthatatlan platformok válnak láthatóvá előtte. (Valamint ez az ital mutatja meg a továbbjutást is az elakadó playereknek.) Összességében tehát impozáns a kínálat, viszont a játék kevés lehetőséget kínál a változatosságra. Komolyan mondom, sokszor már unalmasan és olykor idegesítően sokat kell ugrálni. Rejtvények tulajdonképpen nincsenek (a kapcsolók aktiválása ugye nem fejtörő), a game kezünknél fogva vezet minket végig az ugyanolyan vagy nagyon hasonló elemekből felépülő úton.
Az alapvetően látványosra, pörgősre és fokozatosan növekvő nehézségi szintűre belőtt harc sem mentes egy komoly fogyatkozástól. Ami a kreatúrákat illeti, rájuk szerintem nem lehet panasz: jól néznek ki, és különféle harci stratégiát igényelnek. (A játék kínálta extrák között egyéni jellemzésüket is megtaláljuk.) Fegyvereink ugyancsak jópofák és ötletesek. A sima késen felül lesz géppuskaként funkcionáló borsszórónk és egy óriási bárdra emlékeztető hintaló fejünk is. Mindegyik fejleszthető a kalandok során összeszedett fogakkal. A fejlesztők még egy hiper-szuper képességet, az alacsony életerő-szinten aktiválható Hisztériát is belerakták a cuccba, mely a hasonszőrű anyagokban megszokottaknak megfelelően rövid időre nagyerejű és a főhős sebzését kizáró vérfürdő lefolytatását teszi lehetővé. Alice esernyője a védekezést szolgálja, sőt a megfelelő időben nyitva ki a lövedékek is visszapattannak róla. Szerintem a csata tényleg jó lett – de nem kiemelkedő. Oka ennek az eseményeket egyáltalán nem követő kameranézet. Már a platformozásnál is idegesítő, hogy az egyébként bármely irányba forgatható látószöget (még Alice bugyiját is szemügyre vehetik az érdeklődő pubertálók) mindig magunknak kell a hősnő mögé helyezni, de az már egyenesen botrányos, hogy harc közben nagyon sokszor nem látod, kit ütsz vagy hol vagy. Számomra tökéletesen érthetetlen, hogy ezt a hibát miért nem orvosolták, vagy az EA miért látta jónak így kiadni a cuccot, ahogy van.
Fentebb a változatos kidolgozottságú helyszínek kapcsán már szóltam a grafikáról. Ezt a véleményt még azzal egészíteném ki, hogy a briliáns szintet megközelítő lokációk esetén a magas minősítés a vibráns színvilágra, a szofisztikált és igazán művészi külső és belső környezetekre egyaránt érvényes. A karaktereket újfent érdemes szinte egyenként szemügyre venni. Viszont sajnálatos módon a szaggatás sem áll távol a játéktól, illetve Alice olykor becsúszik vagy beakad egyes textúrákba, láthatatlan falakba. A zenei világ tekintetében a szinkront csillagos ötösre értékelem. A muzikális betétek is jók, de az átvezető jelenetek közben túlharsogják a különben sem könnyen érthető történetmesélést.

Többjátékos módra semmilyen formában nincs lehetőség. A gyűjthető tárgyak egész garmadája majdhogynem példaértékű: az emlékek mellett üvegeket, borsszóró által eliminált disznóorrokat szedhetünk össze, valamint különböző kihívásokat támasztó Radula szobákat teljesíthetünk, úgyhogy tényleg szemfülesnek kell lenni, ha mindent látni akarunk. A Madness Returns-höz csomagolt McGee’s Alice-szel együtt a szavatosság nem rossz, de az alapjátékban foglalt tartalomba jóval több is belefért volna.
Zárásképpen annyit javasolnék, hogy a kezdeti lelkesedés után készüljetek fel a lelombozó és unalomba fordító szakaszokra. Nem írom azt, hogy próbáljátok ki megvétel előtt, mert eleinte szerintem minden, a téma iránt érdeklődő játékosnak nagyon tetszik. Sőt, az érdeklődést mindvégig fenntartja ez a sajátos világ, de előbb-utóbb a legtöbben szerintem túl fogtok adni rajta. Kár érte, mert kicsit több munkával a plafont verő kvalitású játék kerülhetett volna ki Csodaországból.

(A játékot támogatónktól, a Platinum Shoptól kaptuk meg tesztelésre. Köszönjük! Ha a teszt alapján kedvet kaptál Csodaországhoz, online és offline boltjaikban a szoftver megvásárolható.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
53. GONDOCS  PlayStation.Community tag
2014.06.22. 02:38:59
LV1
NA ilyenek kéne lennie a mostani akció platformer játékoknak.
52. zola0306  SonsOfSaRock
2013.07.16. 16:14:31
LV16
Beteg,de bejött!
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
51. SiNyaKoUgAmi  PlayStation.Community tag
2013.06.17. 20:07:21
LV1
Imádom! ALig várom American Mcgee következő játékát és az "új" Alice-t is. Remek cikk grat Martin.
50. Namika  PlayStation.Community tag
2012.12.31. 15:14:16
LV1
Nagyon szeretem ezt a játékot :)
Az első részét viszont nem.
Hakuna Matata!!!!
49. Zdex  PlayStation.Community tag
2012.06.10. 22:26:41
LV3
Válasz 46. tormentor üzenetére:
Én imádom a játékot a mai napig.
Csak sört iszok, mer' vezetek.
48. Spike91HUN  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:59:36
LV3
végig toltam sztem jó game csak nem kell tőle vmi egetverően nagyra számìtani.
DRUNK-GAME-METAL-KAKAÓSKALÁCS
47. Spike91HUN  PlayStation.Community tag
2012.03.11. 03:57:15
LV3
most tolom chapter 4 en tartok de fárasztó a game ismétli ön magát (pl: puzzle-ök stb..) de am rohadt hangulatos és gyönyörű csak hát egy idő után már látni lehet h mi jön bár a pályák piszok változatosak és némelyik már már művészi ez sztem egy szimpla egyszerű platform game felnőtteknek, 1szeri végigjátszást sztem meg ér meg egy 8ast is... bár kitudja kinek mi jön be...
DRUNK-GAME-METAL-KAKAÓSKALÁCS
46. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.02. 10:46:06
LV1
Üdv!Nekem bejött a játék:)csúcs 10/10 :)
Juhász Róbert
45. Gusztika3  PlayStation.Community tag
2011.10.30. 10:09:08
LV2
Ez valami fergeteges egy játék ^^
Az első részével még piciként toltam és akkor is tetszett most is tetszik de akiknek anno nem jött be azoknak most sem fog
Egyébként 10/10 :D
2011.08.07. 15:45:47
LV1
Helló!Játszotta már valaki Platinásra?Egy olyan kérdésem volna hogy van benne egy rejtett trofi,na az mit takar?Köszi a választ!
A HENTES
43. Somi84
2011.07.25. 03:44:23
LV1
Ez a játék úgy el van cseszve ahogy kell. 1 akció kaland játékban fontos az egyensúly. 50% ügyeségi és logikai részek 50% akció
na most ez a játék 10% akció 20% logikai 70% ügyeségi részekből áll.
én easy fokozaton vittem végig lehet azért nem voltak BOSS harcok de nagyon hiányoltam. normalon vagy erősebb fokozaton már van ?
PSN ID: Somi1984
42. max_metis  PlayStation.Community tag
2011.07.21. 04:19:21
LV4
Hát, inkább idegesítő, mint szórakoztató...
De persze ez lehet, hogy csak az első benyomásra tűnt így nekem. :D
Távolról sincs köze az eredeti sztorihoz, de attól még lehet jó.
Remény, ami meg nem szégyenít
41. tDr1v3r  PlayStation.Community tag
2011.06.29. 23:13:32
LV1
Hát nem tudom, nálam eddig az év játéka... :D
Kell hozzá egy idegzet az biztos, de Sonic Syndicate mellett tökéletes... ;)
Véleményem magánvélemény.
40. Hitmanson  PlayStation.Community tag
2011.06.28. 17:36:04
LV2
Válasz 33. Petunia üzenetére:
Direkt írtam, hogy a "jelenlegi felhozatalhoz képest 9". Számomra. Képes voltam letenni a Duke Nukemet és a FEAR 3-at, hogy ezzel játszhassak. A hibákat jól írtad tényleg ezek vannak. Viszont én max ilyen 2 órákat játszottam vele és nem éreztem, hogy zavarna az a sok ugrálás. Ha valóban nem vitted végig akkor sok mindennel még nem találkozhattál. Pl én majd eldobtam az agyam mikor átment a játék 2D-s rajzolt világba. Annyira brutális jó zenét raktak alá, hogy azt hittem be vagyok szí.....khm. Én ezeket csak azért írom , hogy más is lássa nem egy a vélemény a játékról és bátran próbálja ki akit kicsit is érdekel ez a fajta stílus. Mert beszippant és magával ragad.
39. wallace  Dark Passenger
2011.06.28. 01:04:02
LV18
Válasz 33. Petunia üzenetére:
Na várj. Ha még 2 chapter van hátra akkor most vagy a 3-ban, azaz nagyjából a felénél (vagy utána picivel), mivel az 5. után még van egy rövid szekció, egy végkifejlet és boss-harc. Így picit necces pontozni, bár lehet csak benéztem valamit, és nem is arra gondoltál amire gondolok hogy gondoltál, akkor mea culpa.:))
38. wallace  Dark Passenger
2011.06.28. 01:00:57
LV18
Válasz 30. Petunia üzenetére:
Egyébként ami hibákat írsz az valóban létezik, tehát nem akartam az ellenkezőjét állítani, csak szerintem(!) nem olyan zavaróak, mint ahogyan páran látják/gondolják. Ennyi volt csak részemről az észrevétel.:)
37. ravagerchris  Ember
2011.06.28. 00:24:25
LV5
haláli :D be kéne szereznem
Csak legyünk már túl ezen.
36. Reita  PlayStation.Community tag
2011.06.27. 23:08:29
LV17
Nem láttam a játékból sokat, de amit igen, annyi elég is volt. Szerintem nem viszi el a hátán a látványvilág a játékot ( ami elég középszerűre sikeredett ). Kár érte.
35. Petunia  Szerkesztő
2011.06.27. 22:42:41
LV12
Válasz 34. martin üzenetére:
Hidd el, nem veszitesz sokat.

(A promosat inkabb hagyjuk, koszike, mar nincs kedvem folytatni. Holnap nalam lesz mindket cucc, szolj, ha vigyem oket es maradjon az LA Noire! :)
Endure and Survive
34. martin  Főszerkesztő
2011.06.27. 20:34:36
LV27
Nincs rá pénzem. :(
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
33. Petunia  Szerkesztő
2011.06.27. 20:07:51
LV12
Válasz 31. Hitmanson üzenetére:
9 pont? Ugye, csak viccelsz?? :))

En mostanra untam meg olyannyira, h bar meg 2 chapter van vissza, inkabb hajlok arra, h megnezzem vegre, mikent fest a Sims 3 107 centi full HD-ben. :P :DD Ezt meg visszaadom holnap. :)
Endure and Survive
32. Balee  Devil's Advocate
2011.06.27. 17:46:38
LV12
Én egyből megvettem, nem bántam meg, igaz kicsit néha sok a játék, a platform részek, főleg az ugrálás furcsa, nehézkes, de az egyedi képi világ és a sok gyűjthető cucc miatt egyszer megéri végigtolni.
31. Hitmanson  PlayStation.Community tag
2011.06.27. 17:40:42
LV2
A jelenlegi felhozatalhoz képest símán megér 9 pontot. Elég egyedi látványvilágot hoztak össze a hangulata is tökéletes. Nem értem miért kapott kevesebbet mint a LEGO-s széria új darabja. Mert az olyan "egyedi" ? Tiszteletem Petu már az 576-on is szerettelek olvasni. ;)
30. Petunia  Szerkesztő
2011.06.27. 16:20:21
LV12
Srácok!

Végigolvastam, amiket írtatok, időhiány miatt íme egy summázott válasz.

1/ Nem vagyunk egyformák, ez nem újdonság.
2/ Az első mondat figyelembevételével írom, Walli, hogy igen, a korai TR-ekben sem piskóta az ugrálás, de inkább csak akkor, ha ráúszol a secretekre. A sima előrehaladás mindig kockák alapján történik, anyázni inkább csak a néhány milliméteres fordulásból következő eltérések miatt kézenfekvő. De könyörgöm, azok óta eltelt 15 év, egy mai játékban nemigen indokolja semmi, hogy az ugrálás ennyire szenvedős legyen, mint itt. Nekem sokszor már görcsöt kap a kezem, és ha nem a kis kerek perem elé, akkor mögé ugrok. Vhol megértem, hogy nem akartak olyan rendszert applikálni, mint amit megszoktunk (és imádunk!!) a TR-ben, Uncharted-ban, POP-ban stb., de akkor vagy csinálják felhasználóbarátabbra, vagy alkalmazzák a játék kisebb szakaszain. Azt gondolom, akkor sikerül jóra a játékmenet bármely szegmense, ha az kihívást támaszt, de nem frusztrál, nem uralkodik el az anyagon, és elsősorban nagy élvezettel csinálod. Nálam ez igaz Lara CD-os kalandjaira.
3/ A sztori még a jó angolosok számára is követhetetlen.

Egyébként próbálta már vki az American McGee's Alice-t?

Ja és én is köszönöm ezt és a Lego Pirates of Caribbean-t is a Platinum Shopnak. :))
Endure and Survive
2011.06.27. 14:36:38
LV1
Válasz 21. Kisgoce üzenetére:
részben igazad van. :) de pl. ott a LittleBigPlanet. platformer és mégis imádtam. engem leginkább az zavar, hogy mindig ugyanúgy kell eljutni valahova és sokszor hosszabb távokat kell megtenni anélkül, hogy akár ugranék egyet.
IMÁDOM A BARÁTNŐMET!!!!!!! :)
28. Hetven
2011.06.27. 14:00:38
LV1
Ez nagyon beteg...
2011.06.27. 13:41:57
LV1
Válasz 26. wallace üzenetére:
Én a Crystal Dynamics-féle TR-ekről beszélek, ugyanis csak onnantól ismerem a szériát. Azokra viszont már nem jellemző a mikrométerre pontos ugrás. Persze lehet, hogy béna is vagyok...
Don't try to fix me l'm not broken
26. wallace  Dark Passenger
2011.06.27. 12:40:49
LV18
Válasz 22. spieluhr üzenetére:
Ez azért érdekes mert a TR-ben ezerszer többet és precízebben kell ugrálni, plusz ott milliószor többször halsz meg, mivel jóval precízebb irányítást és ugrást követel meg, emlékezz csak az első két-három részre. Itt jóval egyszerűbb az egész. Aki ebben bénázik, az béna, de az nem a játék hibája. Mindezt azért veheti bárki készpénznek, mert én nem vagyok egy kimondottan HC és ügyes gamer, de gond nélkül ment normálon, talán a 16 óra gameplay alatt ha meghaltam elcseszett ugrás miatt párszor, az nem volt összesen 20 alkalom. Úgyhogy a kritikák ezen részével nem tudok egyetérteni, legalábbis a "TR-ben sokkal egyszerűbb és könnyebb" résszel semmiképp, ugyanis ott többen akartak öngyilkosok lenni mint amennyit a közel kelet összesen ki tud termelni egy év alatt. :))
25. Lotar  PlayStation.Community tag
2011.06.27. 12:05:00
LV18
Válasz 24. Lotar üzenetére:
Ja és köszi a tesztet . Viszont most lépek az új szerzeményemmel játszani ( HEAVY RAIN ). Üdv
ui. : azért még előtte elolvasom még egyszer az itteni tesztet róla . :]
psn/sen id: pcpmate
24. Lotar  PlayStation.Community tag
2011.06.27. 12:02:14
LV18
Majd egyszer .
psn/sen id: pcpmate
2011.06.27. 11:58:30
LV6
Én is tuti megveszem, de majd csak kicsit később.
"This town... there's... something wrong with it."
2011.06.27. 11:55:35
LV1
Válasz 21. Kisgoce üzenetére:
Szerintem akinek gondja van a platform részekkel, annak nem az a gondja, hogy ugrálni kell, hanem az, hogy ezt a részt sokkal jobban is megcsinálhatták volna. A TR-ekben imádom a platform részeket, mert ott az egész játék alatt tán kétszer anyázok össz-vissz, itt viszont szinte mindig. Nekem elég kezelhetetlennek tűnik, de persze ez csak egyéni meglátás.
Don't try to fix me l'm not broken
2011.06.27. 10:40:16
LV1
Hát de emberek!! Mindenki írja hogy milyen rossz hogy sok benne az ugrálós rész..... De ha nem vetették volna észre ennek a játéknak részben ez a lényege! Ez olyan mintha egy Fps-t azért szidunk mert sokat kell benne lövöldözni. Nálam nagyon bejövős már maga a látvány és hangulat miatt is.
2011.06.27. 09:27:25
LV6
Mindenképp beszerzem, platformjáték hiányom van, ráadásként a Tim Burton-ös fíling zseniális.
Minden amit leírok az én álláspontomat tükrözi!!!
2011.06.27. 09:17:45
LV1
Én személy szerint évek óta nem szórakoztam ilyen jól platformjátékkal. Még nem fejeztem be, lassan a felénél tartok, de eddig egy másodpercig nem unatkoztam benne. A kamera nagyon ritkán (értsd óránként) csinál valami furcsát, de ez legyen a legnagyobb gond. Az ellenfelek változatosak, a látvány, a világ lenyűgöző. Ez egy jó játék.
2011.06.27. 01:59:51
LV1
még nem olvastam el a tesztet, de mindjárt neki is állok. gonosz módra letöltöttem és tologattam a PC-men, de a negatívumok engem nagyon zavartak. "Kezelhetetlen kamera, unalomba forduló platformozás, nehezen érthető sztori" a kezelhetetlen kamera még viselhető volt, bár néha nagyon az agyamra ment az [leesett egy szúnyog elém, lol] ellenség becélzása. sosem azt célozta amit kell, össze vissza baromkodott. a sztoriról csak annyit tudok mondani, hogy sok volt számomra az ismeretlen szó, így nem is foglalkoztam vele. 40%ig elmentem a játékban 6 és fél óra alatt. majd rá kellett jönnöm, hogy HIHETETLENÜL UNALMAS! nagyrészben csak ugrálnom meg járkálnom kellett. nem tudom leírni, hogy mennyire "idegesített". az biztos, hogy nem szeretnék többet játszani vele. a harc a lehetetlen becélzás ellenére még tetszett úgy is, hogy nem szeretem az ilyen hack'n'slash vagy beat 'em up vagy milyen játékokat.
mindenkinek más az ízlése, nem kell gecizésnek venni a kommentem.
egy dolgot tudok... örülök, hogy nem költöttem rá. az én értékrendemben egy 4 pontot ér az unalmassága miatt, bár talán meg van az 5. persze másnak meg nagy valószínűséggel pont az nem tetszik, ami nekem igen. :)
IMÁDOM A BARÁTNŐMET!!!!!!! :)
2011.06.27. 00:27:29
LV21
Már csak a látványért megveszem :)
16. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2011.06.27. 00:22:40
LV13
Nekem ez a játék már túl sok! :)
A graf jó, a játékmenet is tetszik, de a látványvilágát 10 percnél tovább már nem tudom élvezni, mert kajak rosszul leszek tőle!

A teszt nagyon jó lett Petunia, élvezet volt olvasni! :)

(ez csak vélemény)
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
15. solid  PlayStation.Community tag
2011.06.27. 00:10:15
LV12
Köszi a tesztet Petúnia, már nagyon vártam rá!!!
Én is abba a nagyobbacska tömegbe tartozom, akiknek a trailerek, előzetes információk alapján nagyon bejött a cucc és elhatározták hogy ezt megveszik. Aztán jöttek olyan infók amik az embert elbizonytalanították, de semmi konkrétat nem tudtam a játékról, csak hogy lehetett volna jobb is. De most legalább már tudom a konkrétumokat...

A 7 pont az 7 pont, én elhiszem hogy annyi, de a hülye kamerakezelésen megpróbálom majd túltenni magamat, valamint a monotonitáshoz csak annyi személyes jellegű vélemény fogalmazódott meg bennem, hogy ha az Assassin's Creed első részét végig bírtam szenvedni, akkor itt sem lesz gond. Na AZ a játék volt olyan hogy az elején imádtad, a végén meg már tíz körömmel kapartad otthon a tapétát hogy az 1000. tornyot kell megmászni csak azért hogy leugorj róla, ami már az 500. alkalommal sem volt vicces (a véget nem érő harcokról nem is beszélve!). Szóval még így a teszt után is érdekelne a cucc, pláne úgy hogy az első rész is jár hozzá!

Amúgy kicsit elgondolkodtatott/megijesztett a tény hogy nekem egy ilyen elmebeteg cucc kifejezetten tetszik... pedig nem tartom magamat elborult agyú figurának, de tényleg furcsa hogy ilyesmivel akarok játszani... bejövős, de nem vágom, miért. :)
"Game has changed"
14. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2011.06.26. 23:38:49
LV28
Válasz 13. Petunia üzenetére:
Gyönyörű hasonlat! ;)
13. Petunia  Szerkesztő
2011.06.26. 23:04:19
LV12
Válasz 11. spieluhr üzenetére:
Pontosan!!! Lara is sokat ugral, de ennel sokkal elvezetesebben. Alice benazasaitol olykor az agyvelom keszul kifolyni a fulemen, hulyet kapok az allando pattogastol.
Endure and Survive
12. PSti  PlayStation.Community tag
2011.06.26. 23:04:10
LV5
Hangulat tényleg jó, de sajnos azon kívül kevésbé. 2011-ben láthatatlan fal egy játékban? Hogy nem mehetsz valahova, ahova fizikailag lehetne, de hirtelen Alice megakad a semmiben? Naneeee.
2011.06.26. 21:55:37
LV1
Jó teszt! :) "Tologatom" én is PC-n, de huzamosabb ideig nem bírok vele játszani. A hangulata megfog, de a kamera szerintem is idegesítő, meg a platform részeknél nekem néha nagyon nem úgy ugrik a leányka, ahogy szeretném, pedig gamepaddel tolom, ergo még arra sem foghatom, hogy a klaviatúra-egér kombóhoz nemigen szokott ujjak bénáznának.
Don't try to fix me l'm not broken
10. Zdex  PlayStation.Community tag
2011.06.26. 21:10:42
LV3
Megvettem, mert megnéztem a trailerét, és nagyon tetszett. Nem is csalódtam, iszonyat jó a hangulata, és a világa, nem fogok rajta túladni. Ajánlott lemez!
Csak sört iszok, mer' vezetek.
9. Petunia  Szerkesztő
2011.06.26. 20:51:35
LV12
Nem rossz, nem is rovid, de egy ido utan UNCSI. Mindig uazt csinalod. Ugy vtam vele, hogy ha a Lego Pirates 8 pontot kapott, ennek eleg 7. Es az is fontos, hogy ez nem horror, szoval az azzal nem szimpatizaloknak is jo lehet, bar a kepi vilag elfarad egy ido utan.

Have fun, everybody!:)
Endure and Survive
8. Reita  PlayStation.Community tag
2011.06.26. 20:38:49
LV17
Anno a Castlevania-t megvettem a szépséges menü miatt. De végül megbántam.

Ezt a látványvilága miatt tervezném, mert félelmetesen bejön, de félek úgy járnék mint a Konami üdvöskéjével.
7. dobermann88  PlayStation.Community tag
2011.06.26. 19:40:32
LV4
akinek esetleg megvette és nemteccik .... ha nagyon érdekli a dungeon s. III az dobjon egy üzit ;)
Nemkell így járnod ha nemtudsz így menni..
6. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2011.06.26. 19:37:57
LV28
Ez a remek teszt rávilágított arra számomra, hogy bőven ráér még megvenni a játékot.
5. wallace  Dark Passenger
2011.06.26. 19:35:29
LV18
A játék nagyon baba, és elég hosszú. Elborult sztori és képi világ, beteg hangulat. Kellemes platformer és korrekt akció cucc. Tegnap fejeztem be, legalább 16 óra volt normálon, és még sok minden maradt benne. A tesztben felsorolt hibák léteznek, de szerintem igen kis mértékben "zavarják" a gameplay-t. 7 pont reális, nekem simán adta a 8-at is. Bátran vegyétek!
2011.06.26. 19:24:51
LV3
Hú!Ez nagyon felkeltette az érdeklődésemet.Metacriticen a felhasználók csak jókat mondanak róla,és a nagyon tetszik a képi világa is.Mindjárt el is kezdem olvasni a cikket! :)
Ami nem pusztít el az erősebbé tesz!
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
ALICE: MADNESS RETURNS
Electronic Arts
Látványosság:
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Zene / Hang:
Hangulat:
7/10
Pozitívum
Kiváló szinkron, sok gyűjthető tárgy, sajátos, stílusos látványvilág, két játék egyben
Negatívum
Kezelhetetlen kamera, unalomba forduló platformozás, nehezen érthető sztori

MARTIN BELESZÓL
Nagyon tetszik a képi világa, 100% vétel lesz néhány hét múlva.