PlayStation.Community

2011.06.15. 13:50 Játékteszt
76 hozzászólás
Szerző: KenChi
Értékeld a cikket!
Travis, te lúzer, nem kell több hős a hősök paradicsomába!


Biztos volt már olyan ebben a mocskos életben, amikor csak szerettél volna leülni a PlayStation 3 elé és játszani egy jót; egy olyan játékkal ami leköt, elvarázsol, megbabonáz – magyarán szólva annyira elrabolja az idődet, hogy pillanatok alatt napok telnek el, még a mellékhelységet is elfelejted használni, és mikor felállsz a konzol mellől csak annyit tudsz mondani: aztak*rva! Ritka az ilyen stuff – de szerencsére a No More Heroes: Heroes’ Paradise ezek közé tartozik. Éreztem én, hogy ezt nekem találták ki. Bejött az anyag, jóféle, nem csalódtam a drogban. Elkábított.
A bevezetőt azért ne vegyétek ennyire véresen komolyan, hisz ahogy valaki megfullad a cigifüsttől, úgy a másik több kartonnyi dobozt is élvezettel elpöfékeli majd – ugyanez elmondható a Heroes’ Paradise-ról is. Akinek elsőre nem nyerte el a tetszését, az azonnal forduljon meg, álljon be egy másik sorba, ahol a kevésbé elmebeteg játékok élvezői sorakoznak; mert ez bizony beteg játék, a legfelsőbb szinteken. Ha viszont ennek ellenére vállalod a kockázatot, hogy megtudd, miért érdemel csúcspontszámot a game, akkor olvasd csak tovább. Felelősséget nem vállalok: elcsábíthatja a fejed és pénzt leszel hajlandó érte áldozni, feltörve akár az utolsó tartalék zsetonodat őrző malacperselyt, melyben lakózó összeget már évek óta tartogatod óvszerre, hogy mocskosat szexelj egy ribanccal, aki nagy ívben… nem érdekli, hogy mekkora gémer-kocka vagy.

A No More Heroes: Heroes’ Paradise-t nem lehet besorolni egy műfajba sem – ez nem akciójáték, nem logikai, nem verseny, nem sandbox. A próbálkozás opciója persze adott, jómagam is agyaltam sokat, hogy „na, vajon ez most milyen kategória”, de nem ment. Első ránézésre hack’n slash, picit belemélyedve annál azért sokkal több – de nem szabad mellétenné egy más hasonlót címet sem. Egyedi művel állunk szemben! Pontosítanék, ez itt kérem mestermű, Oscar-díjat neki!
Egy nagyon fontos dolog így rögtön az elején – ez a játék üvölt a PlayStation Move irányítóért! Olvastam sok helyen, mindenki összetett kézzel imádkozott, hogy az európai verzióban megmaradjon a hagyományos irányítás, ne legyen kötelező a Move. Megnyugtatásként: természetesen kezeli az általános DualShock3 megoldást is, de meg ne próbálj vele úgy játszani! Nem szabad, csonkítod ezzel az egész élményt, lerombolod a sárga földig. Netán hónapok óta vágysz egy olyan játékra, mely maximálisan kihasználja a Move adta lehetőségek? Akkor most megtaláltad! Garantáltan be fogsz sz*rni, annyira izomlázad lesz, mire végzel a történettel! De nyugi, ez a jófajta fájdalom lesz – érzed, hogy valóban jót játszottál, részese voltál az egész sztorinak. Részletesen nem fogok most kitérni a Move-os irányításra: a szoftverhez mellékelt kézikönyvet úgyis feltúrja mindenki, mert már az maga megér egy misét. Ritka látvány, ritka dögös csajokkal megspékelve!

A történet Kaliforniában, egészen pontosan egy fiktív városban, Santa Destroy-ban játszódik, ahol Travis Touchdown él, méghozzá egy hotelben. Neki az a szűkös hely bőven elég – szobájában virítanak az anime gyűjtemények és a birkózással kapcsolatos ereklyék. Egy napon szert teszt egy úgynevezett „beam katanára” (fénykard) egy aukció által, így az anyagilag teljesen lemerült Travis kénytelen munka után lesni, ha tartani akarja gyűjteményének bővítését – ekkor jön a képben Sylvia Christel, a szexi hölgyemény, aki egyből megdobogtatja Travis „lenti” szívét! Munkát ajánl neki, legyőzi Helter Skeltert, és így kiérdemli a 11. rangot a United Assassins Association (Egyesült Bérgyilkosok Szövetsége) testületén belül!
Üröm az örömben, hogy innentől nincs megállás. Ha abbahagyja az öldöklést, akkor ő is célponttá válik egy másik gyilkos számára, aki az ő pozíciójára pályázik. Nincs mese, Travis az első helyet tűzi ki célnak. Persze nem csak a győzelem hajtja: Sylvia ígérete szerint, ha eléri az első helyezést, szívesen átadja testének bájait az „úriembernek”!
Veszek egy nagy levegőt és megpróbálom leírni miről is szól a Heroes’ Paradise!
(Csak röviden, mert annyi minden van itt, hogy órákig olvasnátok most...)

Travis Touchdown javarészt Santa Destroy városában dekkol. Bármerre mehetünk, az egész város a rendelkezésünkre áll – ahogy haladunk a történetben, egyre több hely nyílik meg. Akár gyalog is megtehetnénk az utat, de baromira felesleges erőltetni, hisz a motelünk előtt áll Travis vagány motorbiciklije, mely szélsebesen elszállít bárhova. Természetesen a város él – járkálnak a lakók, kocsikkal futunk össze, de hozzátenném: nem lehet bejárni egész Santa Destroy-t két perc alatt.
Hogy ne csak motorozgatással töltsük az időt, vegyük szemügyre, milyen lehetőségek vannak a városban, hisz a történet mellett javarészt itt fogjuk eltölteni a legtöbb időnket!

Először is ott a Job Center. A munkaügyi központban rengeteg feladat vár elvégzésre. Mind-mind más jellegű feladat – nem ismétli egy sem önmagát. Felsorolok párat, brutálisan poénosak egytől egyig: füvet kell nyírni, cicákat kell összeszedni, skorpiókat kell gyűjteni, fáról kókuszt szüretelni, motorral ugratni egy hatalmasat, szemetet szedni, graffitit lemosni – és még a felét kihagytam. Ezeket a melókat a Move irányítóval nagyon át lehet érezni! Ha jól teljesítünk, jöhet a jutalompénz, ami kelleni is fog!
Aztán ott van a K-Entertainment. A bekötött szemű dögös csajszi szépen felkínálja, milyen küldetések vannak – elvállaljuk, elmegyünk az adott helyszínre, elvégezzük azt, megkapjuk a jutalmat –, ebben az esetben is pénzről beszélünk. A küldetéseket érdemes sorban megcsinálni, csak ahogy lehetőségünk engedi, bár kell nagyon a zsé, ha fejlődni akarunk – no meg a történet továbbléptetése is pénzt kóstál. Az összeget az ATM-be tudjuk befizetni, ahol előregisztrálnak minket a következő UAA rangküzdelemre.
Ha valóban bele akarjuk ásni magunkat a pénzköltési lehetőségekbe akkor ott van Area 51 üzlet, ahol tucatszám vásárolhatunk új ruhákat Travisnek. Persze ennek a játék során nincs jelentősége, csupán a divatozás kedvéért fogjuk használni. Ide tartozik még a dögös, nagymellű doktor, Naomi irodája, a Naomi’s Lab – ez egy fontos szekció a játék során, hisz Naomi készít nekünk új fénykardokat, kiegészítőkkel lát el bennünket, és a kis ribanc nem olcsón adja a cuccokat. Videotéka-függőknek is van kedvező üzlet – a Beef Head Videotéka. Szaftos pornóvideó kazik gyűjtőhelye ez… na persze egyet sem tudunk valóban megnézni. Néha felszólnak a motelbe telefonon, hogy vigyünk már vissza pár címet, amit már jó ideje elhoztunk – jó poén, mikor benyögi az eladó, hogy bocsi, de az eredeti példány másolatát vittük vissza. Nagyon beteg!
Aztán itt van még a Gold Town. Itt a részeges Lovikov vár bennünket, elég jó képességeket szokott kínálni, ráadásul nem pénzért, hanem a Santa Destroy-ban összegyűjtött Lovikov labdákért cserébe. Érdemes ezeket összeszedegetni, jelentősen könnyíti dolgunk a játék során. Új mozgásokkal és egyéb képességekkel ruház fel – de ehhez persze még jól be is verik néha a pofánkat.
Ha jól emlékszem már csak a Thunder Ryu Bldg. maradt ki a hosszú listából. Az épületben Travis mestere, az öreg Ryu fogad minket: kemény edzést végezhetünk a termében. Ezt vegyétek szó szerint, hisz egy-egy edzés valóban leszakítja majd a kezünket Move használat közben – viszont utána garantált az extra erősség! Sajnos a játék során Ryu mesterrel történik majd egy rossz dolog… de nem igazán szeretném elárulni, hogy mi is lesz vele.
A sok üzlet és épület mellett a város utcáin is találunk érdekességeket. Ahogy már említettem, tele van Lovikov labdákkal a környék, aztán van itt még néhány rejtett pénzecske, melyek megtalálásához Naomi ad majd egy hasznos kütyüt, olcsón beárazva. A kukákat is érdemes szétverni – a kidobott pólók Travis-nek tökéletesen megfelelnek! Aztán van itt még kihívás – azaz a szabad küzdelmek, melyek szépen sorba megnyílnak a teljesített munkák után a térkép különböző pontjain. Ezek alapvetően egyszerű harcok, egyetlen egy szabállyal összekötve – egyszer sem sérülhetsz! Néha idegölő kihívás, nem lehet félvállról venni őket. Itt tud és fog is igazán szívatni a játék!

A valódi történeti szál azonban nem Santa Destroy utcáin történik. Ha tejeltünk az ATM-be jó sok pénzt, a motelben már vár minket a következő küzdelem tájékoztatója (telefonon). A kisebb közjátékkal kezdődő akció után el kell mennünk egy adott helyre, ahol kezdetét veszi az UAA küzdelem! Itt megjegyezném, hogy minden bossharc előtt bemondják az adott illető nevét és kis ízelítőt a karakter hangjából, ami annyira megdobja az egészet, hogy beleremegünk már az elején! Nincs mese, meg kell küzdeni, hogy feljebb kerüljünk a ranglétrán, kell nekünk az az első hely – na meg persze Sylvia keblei. A bossok rejtőzködnek, el kell jutni hozzájuk, tehát előtte a védelmet kell legyűrni – ez a játék során egyre szívósabb tagokat jelent.
A bossharcok nagyon változatosak lettek. Sőt ennél tovább mennék – itt irdatlan durva poénok is tudnak születni, továbbá itt derül fény nagyon sok mindenre, főleg a játék vége felé olyan dolgok derülnek ki, hogy csak kamillázok: WTF? Arra viszont készüljetek, hogy nem feltétlenül a legerősebb ellenfél van a csúcson! (Engem mondjuk legjobban Bad Girl szívatott meg… Jó tanács: ne menj közel hozzá, ha mondjuk sírva fakad, sajnálatodnak köszönhetően a legordasabb ribanctámadását veti be ellened, ami akár végezhet is veled!)

Minden küzdelem utána visszakerülünk a motelba, egészen pontosan Travis vagány kérójába. Itt szabadon tehetünk dolgokat – belekukkanthatunk a ruhásszekrényünkbe, átöltözhetünk, megnézhetjük a „videokazettákat”, játszhatunk Jeane-nel – ő Travis kis kedvenc házi macskája –, és ha úgy tartja kedvünk elmehetünk a klotyóra is, ez tulajdonképpen a save pont! Most mondjátok azt, hogy nem beteg! A játék során összegyűjtött maszkokat – melyeknek köszönhetően új birkózó mozgásokat tanulhatunk – is itt szemlélhetjük meg, de már a falra felaggasztva őket, mint ereklyéket.
Többet nem fogok elárulni a játékról – tessék belemerülni, élvezni!

Kicsit áttérek a technikai dolgokra, hisz általában sokakat az érdekel, hogy milyen a látvány, milyen hangzás veszi körül az egész atmoszférát, mennyire hosszú, nem unalmas-e a game, satöbbi. Kezdem mindenki kedvencével – a látvánnyal.
Ha csak a grafikára koncentrálnék, akkor lehet lehúznám a cuccot, mert elég sok helyen hagy némi kívánnivalót – de a játék során megtapasztaljuk, teljesen felesleges, hogy pompázzon. Vizuális élményben az összképet kell nézni, úgy viszont odab*sz a stuff. Aki csilli-villi meglepetésekre számít az csalódni fog, itt jobban dominál inkább a retro hangulat. Rengeteg ilyen elem van a játékban. Nagyon sok helyen a pixelek csak úgy a pofánkba robbannak – persze ezek szándékosak, már a legelején is tapasztaljuk, hisz az egész menürendszer is ilyen stílusban épül fel! Épp az ilyen retro-feeling miatt tolódik ki a látványosság a csúcsra! Santa Destroy kinézete soha nem fogja felvenni a versenyt más, hasonló kategóriás alkotással, viszont itt mégis úgy érezzük, ennél nem kell több, épp ez a látvány adja meg azt a pluszt, ami miatt kiemelkedő! A karakterek eléggé jól ki vannak dolgozva, főleg az átvezető jelenetekben tapasztalható ez meg, amik természetesen a program motorjával készültek. Külön öröm, hogy a fejlesztők ügyeltek rá, hogy az átvezetőkben aktuális öltözetünk és fegyverünk látszódjon. Nagyon szeretem, ha figyelnek az ilyen apróságokra!
Akit meg ezek a jópofa, már-már régi időket idéző dolgok feltüzelnek, azoknak ajánlom a végigjátszás után megnyíló Very Sweet módot, ahol a hölgyek már-már ruha nélkül szerepelnek! A csajok itt a lenge öltözetben mindent visznek!
Lehet mai szemmel sokaknak nem fog tetszeni az a vizualitás, amit a Heroes’ Paradise nyújt, de pár óra játékidő azonnal elűzi az esetleges a rossz szájízt. Persze ehhez lehet, hogy öreg motorosnak kell lenned a videojátékok világában…
A zenékre ugyanaz vonatkozik, mind a látványra. Elég sokszor eláraszt minket itt is a retro, már-már 8 bites korszakokat idéző hangzások. De vannak itt azért dögös metal zúzások! Na meg persze az örök kedvenc a No More Heroes téma, szinte az összes zenébe becsempészték a dallamát. Így szinte sokszor ugyanazt halljuk, csak más hangzásban. A szinkronhangok is perfektek, de sajnos nincs japán szinkronhangsáv – mondjuk merem állítani, nem is hiányzik. Sylvia hangjánál az akcentusról már ne is beszéljünk. Már az is szexi, ha csak megszólal!

A játék szavatosságát tekintve is elég jól szerepel. Rengeteg tennivaló akad Santa Destroy városában. Ha minden meg szeretnénk csinálni maximális eredménnyel, és az összes létező cuccot be akarjuk szerezni – amihez ellengethetetlen az újabb végigjátszás –, akkor elég sokáig elleszünk Travis beteg világában! Megkockáztatom, hogy több mint 30-35 órát simán belerakhatunk a játékba!
Itt tenném hozzá, hogy egy némileg felturbózott PlayStation 3 verzióval állunk szemben – a Heroes’ Paradise tartalmazza a Desperate Struggle néhány főgonoszát, akik a WC-n ülve, elalvás során, álmukban törnek ránk – nehézség szintjük viszont jóval alacsonyabb, mint a hagyományos történet során előforduló bossoké! Az extrák között megtaláljuk később majd az összes eddigi nagy harcot, vagyis ez lenne a Score Attack, ami, ahogy neve is elárulja, a pontgyűjtésről szól – ez viszont független a fő játéktól, eredményeinket interneten tehetjük közzé vagánykodás céljából!
A No More Heroes: Heroes’ Paradise-t fűti, sőt túlfűti a szexualitás, az idiótaság, a komolytalanság, a poénok halmaza, a karakterek szerethetőek és utalhatóak, érezni a személyiségüket, a sztori remekül bontakozik ki – sőt, a végére is hagy elég sok megdöbbenést, nem lesz egy percig sem unalmas, eteti magát szépen, finom adagokban, melyeket mindig van időnk jól megízlelni. Mellesleg töménytelen vér ontja majd el a képernyőt!
Érdekel, hogy Travis végül meghúzza-e majd Sylviát? A szex miatt képes vagy az első helyért küzdeni? Vedd meg a stuffot, játssz vele, szórakozz, és mindenre fény derül!

Fuckhead!
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
76. Repeat  PlayStation.Community tag
2013.10.24. 13:14:15
LV1
Állati game!!!
75. sayainbarni  PlayStation.Community tag
2011.09.17. 17:23:36
LV2
Mindenképp be kell szereznem!
Lehet ezt kérem karácsonyra!
74. Feles  Feles
2011.07.12. 09:55:08
LV14
Válasz 61. HUN_hatrix üzenetére:
Ez szerintem is randa.
Feles
73. Sektor  PlayStation.Community tag
2011.06.22. 18:08:58
LV3
Beleolvasván a kommentekbe arra az el6ározásra juttottam,
hogy újra játszom egyet a demóval!D
Nekem tetszik.
Mixing.Dj/Progressive
72. Dae_dead  PlayStation.Community tag
2011.06.20. 21:02:24
LV1
Válasz 71. SOLDIER üzenetére:
Azt a cikket, amely csak és kizárólag a játék - valós vagy vélt - erényeit taglalja, és szemet huny minden negatívum felett, vagy észre sem veszi azokat? Mert az alapján valóban akár tíz pontos is lehetne.
71. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2011.06.19. 22:42:28
LV11
Válasz 70. Dae_dead üzenetére:
Onnan, hogy elolvassa a kibe'aszott cikket, és ha nem véglény eldönti. Mivel már 4szer írom le, kétkedve fogadom a megértésre vonatkozó megjegyzésed.
Please to meet you... Hope you guess my name.
70. Dae_dead  PlayStation.Community tag
2011.06.19. 17:10:47
LV1
Válasz 68. SOLDIER üzenetére:
Persze, nincs is ezzel semmi gond, éppen csak hiteltelenné teszi az oldal értékelési rendszerét. Honnan tudja ezek után bárki is, hogy egy adott játék megérdemelten kapott-e annyit, amennyit - magyarul hogy a cikk írója szerint érdemes-e megvenni, vagy sem. Nem felfogni nehéz amúgy, amit mondasz, hanem elfogadni.
69. martin  Főszerkesztő
2011.06.19. 16:12:06
LV27
Válasz 61. HUN_hatrix üzenetére:
Újraírni nem tudták a szoftvert, csak bővíteni.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
68. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2011.06.19. 01:32:27
LV11
Válasz 64. Dae_dead üzenetére:
Na, hát ez az amiről nem beszéltem, és nem érdekel. Szerintem a megjelenő játék dömpingben belefér havi, sőt ha jól nézem évi megjelenésű poén/rajongó/szerelmes teszt. Ennyi lenne ez az egész, de persze túl kell locsogni mert felfogni nehéz. Éljenek a "szakértők,, die játszó játékosok.
Please to meet you... Hope you guess my name.
67. HunNicoBellic  Mérnök Úr
2011.06.18. 19:45:36
LV17
Hangulata tényleg van (demo), de nekem ez nagyon japános.
Vicces ahogy a fénykardot tölti. :D
trance 'n' progressive
66. Reita  PlayStation.Community tag
2011.06.18. 18:41:31
LV17
Válasz 63. SOLDIER üzenetére:
Van stílusa a game-nek, de a megvalósítás szerintem is átlagos. Mondjuk én aztán pontbeleszarok a grafba... :)
65. Reita  PlayStation.Community tag
2011.06.18. 18:38:08
LV17
Válasz 62. Dae_dead üzenetére:
Kétségtelenül van benne valami. Ez ilyen elfogult "nekem ennyit ér" vélemény amit KenChi írt.
64. Dae_dead  PlayStation.Community tag
2011.06.18. 16:47:58
LV1
Válasz 63. SOLDIER üzenetére:
Nagyon jól hangzik amit írsz, csak tudod vannak a No More Heroes-nál nagyságrendileg szebb és esztétikusabb, illetve játékmenetük tekintetében sokkal kiforrottabb és ötletesebb, hangulatosabb játékok. Nem egy, nem kettő. Azok hány pontot kapnának itt? 13-at, esetleg 14-et a 10-ből? Miért kapnának azok is "csak" 10-et, ha jobbak a jelenlegi tesztalanynál?

Szerintem nem kell hozzá túl sok ész, hogy belássuk: a jót a még jobbtól megkülönböztetni csak úgy lehet, ha nem a jó, hanem a jobb kap nagyobb pontszámot kap az értékelés során.
63. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2011.06.18. 15:45:54
LV11
Válasz 62. Dae_dead üzenetére:
Én inkább olvasom egy ember DIREKTBE túlpontozott, POÉNBÓL túlzó értékelését, mint egy gép statisztikailag szépen levezetett, esetleg fikázó tesztjét.
A videojátékok világában pár abszolút geek valamikor olyan fontos szerepet sikoltott az általuk istenített objektivitásnak, hogy egyszerűen képtelen vagyok nem sírva kinevetni őket. Ez még mindig egy hobbi, egy szórakozási forma, nem az életed, nem kell Pitagorasz tétellel kiszámítani a végső pontszámokat, a LÁTVÁNYOSSÁG lehet Uncsibuzicsarti verő akár akkor is ha SNES szinten, kézzel festettek a karakterek ha az az illetőnek, a rajongónak látványos. Mert ez van oda írva srácok igen, nem az, hogy grafika. Ez egy játékosoknak szóló cikk, egy játékostól, akik nevetve, az élményért játszanak.
Aki meg olyan gyökér, hogy minden játékot megvesz amire tíz pontot adnak, még ha nem is tetszik neki, aki tényleg ennyire személyiségtelen és döntésképtelen, az így járt.
Please to meet you... Hope you guess my name.
62. Dae_dead  PlayStation.Community tag
2011.06.18. 13:30:02
LV1
Válasz 48. KenChi üzenetére:
Ez mind nagyon szép, és jó, csak igazából senkit sem érdekel, hogy jót szórakoztál-e vele, vagy sem. Ez nem rólad szól - attól, mert te jól elvoltál vele, még nem jelenti azt, hogy maximális pontszámot érdemel a játék. Véleményem szerint egész egyszerűen képtelen voltál objektív módon értékelni (pontosan tudom, hogy néha mennyire nehéz - pl. Silent Hill 3 - 10 pont). A generáció legjobb PlayStation 3 játékának kikiáltani viszont egyszerűen nevetséges.
61. HUN_hatrix  The Saboteur
2011.06.18. 12:16:58
LV29
Ez a MOVE támogatás... szerintem sokan nem így képzelnék el.
Ha már van egy kardozó ember akkor szerintem mindenki azt várja, hogy teljesen a MOVE mozgásérzékelésére épül és nem gombnyomkodással kell kardozni. (pl: Red Steel)

Mondjuk az elég érdekes, hogy a "látványosság" KIVÁLÓ... nekem talán PS2n lenne az mert kb. az a szint... nekem.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
60. Kenny
2011.06.18. 11:21:30
LV2
Válasz 59. Kenny üzenetére:
Rohadt billentyűzet :P Tessék megnézni, és akkor a kosárban landol garantálom :) http://playstationcommunity.hu/blog/4371
59. Kenny
2011.06.18. 11:20:01
LV2
MR SIR HENRY MOTHERFUCKER!! XDD

A teszt királyságos, a játék úgyszintén ;) Gondolkodom a PS3-as verzió beszerzésén, ugyanis az európai Wii-s változat cenzúrázott volt, így elmaradt a vértócsa és a brutalitás, ami a játék egyik nagy durranása. Az átvezetők egyébként a legjobbak. Kb. a Metal Gearnél van csak ilyen élvezetes és látványos közjáték! 3 éve volt egy kis kedv csinálom :) Tessék megnézzni, és akkor a kosárban landol garan
58. Zsolt  PlayStation.Community tag
2011.06.17. 09:35:14
LV11
Bakker, el sem hiszem, hogy megjelent Európában. Végre egy nekem való játék. Kúl!
2011.06.16. 23:12:05
LV2
Válasz 53. KenChi üzenetére:
Játszanod kéne a 2-vel.
a.k.a. Bandee23
56. nonkeat  PlayStation.Community tag
2011.06.16. 20:14:09
LV1
Travis, fuck yeah.
color is emptiness, emptiness is color
55. Matild  PlayStation.Community tag
2011.06.16. 15:48:03
LV3
Válasz 53. KenChi üzenetére:
Ésszerü lenne ezek után, de én nem vagyok benne olyan biztos, hogy átportolják a folytatást is. Szerintem függ majd attól, hogy szerepel nyugaton a HP. Bár az már ludas az egészben, hogy a box verziót nem akarta forgalmazni a Konami, és, hogy sokáig úgy tűnt nem is fog megjelenni nyugaton.
Illetve, az sem véletlen, hogy "plusz" gyanánt 5 bosst beraktak a 2. részből ebbe.

Ha nem jellenne meg én azt mondom, hogy feltétlen szerezz be egy Wii-t (ha csak átmenetileg is), hogy kijátszd, mert van olyan jó és beteg, mint az 1. Tele van tök jó újdonságokkal.
És semmiképp ne HD TV-n játsz vele, mert ahogy a legtöbb Wii játék, ez is elég ronda HD-n. SD-n, 60Hz sokkal élvezetesebb (grafikailag amúgy sem egy bomba, és a HD csak rondít rajta, hiába használnál komponens kábelt).
PSN_ID: Travis_HUN
2011.06.16. 15:36:00
LV2
Válasz 52. SOLDIER üzenetére:
Úristen.....
53. KenChi  Alapító tag
2011.06.16. 15:03:48
LV6
Válasz 51. Matild üzenetére:
Nem is tudom, nekem mind tetszett. Shinobu mondjuk valóban kiemelkedőbb egy fokkal. Mondjuk kicsit sajnálom Letz Shake alakítását, lehetett volna több időt is adni neki :)))

Amúgy az a durva, hogy a játék végén benne hagyták a "Vissza a jövőbe" betűvel felvésett "To be continued" feliratot! :P Most megy ezerrel a reménykedés, hogy megkapjuk mi is a Desperate Struggle folytatást!
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
52. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2011.06.16. 14:46:04
LV11
Válasz 46. Jordan1985 üzenetére:
Jézusom...
Please to meet you... Hope you guess my name.
51. Matild  PlayStation.Community tag
2011.06.16. 14:43:31
LV3
Válasz 48. KenChi üzenetére:
Kedvenc boss az első részből?

Én elég nehezen tudnék választani, mindenki nagyon emlékezetes, talán Speed Buster-nél ért a legnagyobb meglepetés, de Shinobu a kedvenc karakterem az egész játékból (Travis után persze).
A 2. részből egyértelműen Margaret Moonlight, márcsak a zene miatt is. :) http://www.youtube.com/watch?v=ZekBRQ1jFMA&am[...]
Ahogy látom őt nem rakták bele a Heroes' Paradise-ba.
PSN_ID: Travis_HUN
50. martin  Főszerkesztő
2011.06.16. 12:55:49
LV27
Remélem most már nekem is rövidesen megjön a játék. Nagyon várom.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2011.06.16. 12:32:18
LV1
Válasz 48. KenChi üzenetére:
Jómagam nem az év játékával állok szemben, hanem a PlayStation 3 történelem legjobb játékával.
Tegyük a szìvünkre a kezünket. Amilyen szar ez a konzolgeneráció, újdonság ês innovâció téren. Nem nehéz ezt ìgy kijelenteni.
Nem êrzem magam zseninek,de õrültnek annâl inkâbb.
48. KenChi  Alapító tag
2011.06.16. 12:18:21
LV6
Lehet támadni a 10 pontot. Írtam is az elején burkoltan, hogy kb nagyon kevesen fogják értékelni. Az én szemem előtt csak egy dolog volt - talán merem kockáztatni, hogy a PlayStation 3 megjelenése óta nem szórakoztam ilyen jót. A Final Fantasy XIII-re vártam ezt a reakciót, de azt kb abbahagytam, annyira elkeserített és nem kötött le. Rengeteg játék megfordult már nálam - Uncharted széria, Gran Turismo, Mass Effect, Batman... De egyik sem kötött le, többségükkel csak pár órát bírtam ki, de valamelyikkel még annyit sem. Ez a játék viszont odaszegezett a képernyő elé, úgy, hogy fel se tudtam állni tőle és a barátnőm is ugyanígy érzett. Betettem a játékot, játszottunk vele pár percet, nem tetszett neki - kicsit tovább mentünk, utána már nem lehetett elzavarni a géptől! Jelenleg kórházban van egy ideje, de mikor beszélünk, játékkal kapcsolatosan egy témája van - rohadtul várja, hogy nyomjuk együtt a Heroes’ Paradise-t, úgy hogy már persze végigjátszottuk! És ez nála hatalmas nagy szó! Aztán a testvérem is ott van, aki totál PC függő, brutális géppel, hogy a legdurvább grafikát préselje ki mindenből akadás mentesen - erre átjön, nyomom a játékot, elkezd röhögni, hogy mi a sz*rral játszok, eltelik kis idő, azt veszem észre mellettem ül, meg se bír szólalni és lesi a képernyőt órákig.

Nem láttam soha a Wii portot, nem is vettem alapul. Nem tudtam kevesebb pontot adni rá, ha egyszerűen végre örültem, hogy van egy olyan cím a kínálatban, amit ennyire tudok élvezni. Jómagam nem az év játékával állok szemben, hanem a PlayStation 3 történelem legjobb játékával. Emellett tudtam, hogy lesznek olyan is, akiknek semmit nem ér majd a stuff.
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
47. Matild  PlayStation.Community tag
2011.06.16. 11:08:42
LV3
Válasz 45. And1 üzenetére:
Csak Wii port, dobozra is ugyanez jelent meg, amit itt fennt látsz, csak kizárólag Japánban.

Itt az ideje elfogadni, hogy Wii-re is vannak kiváló alkotások. :) És a NMH történetesen az egyik legjobb, mégha sokak szemében nem is 10 pont.
Egyébként ízig-vérig japán rétegjáték, a legjobb fajtából.
PSN_ID: Travis_HUN
2011.06.16. 09:51:14
LV2
Ez a játék 10 pontos?
Húúúú....
Itt talán Duke is kap egy 10est....
45. And1  Jedi Guardian
2011.06.16. 09:15:54
LV8
Itt tart a Playstation 3 egy Wii meg egy Xbox 360 port kap 10 pontot egy ps fansite-on :)

Hiába szeretnék egyesek, ez a játék mondjuk sosem volt 10 pontos...
2011.06.16. 09:13:20
LV2
(ja, KenChi: van benne egy elírás, ha ki akarod javítani: néháyn , az a kép alatt amin Shinobu és Holly Summers van)
a.k.a. Bandee23
2011.06.16. 09:10:00
LV2
Még így is kipróbálnám , hogy 3szor végigjátszottam Wii-n.
a.k.a. Bandee23
42. Sheeva88  PlayStation.Community tag
2011.06.16. 08:00:44
LV2
Move nélkül a játékélmény ugyanolyan színvonalas?
41. Dae_dead  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 23:40:48
LV1
Előre bocsátva, hogy a Wii változatot végigjátszottam, és nagyon szeretem sem tudom elképzelni, hogy a NMH hirtelen 10 pontos játék lett.

Van, aki - igaz a Wii verzió kapcsán, de - homlokegyenest más véleményen van a játék core mechanikáját illetően, mint jelen cikk szerzője. Érdemes elolvasni, az igazság valahol félúton lehet.

http://insomnia.ac/reviews/wii/nomoreheroes/
40. Matild  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 21:47:32
LV3
Wii-n sem volt a legszebb, ez csak 720p-be lett felhúzva. Egyébként nem tudom megint miért kell a grafikán lovagolni. Nem szép, na és?
Ezt a játékot az eszméletlen hangulata és a hihetetlen karakterei adják el. KenChi tökéletesen hozta le a tesztet, ő tudja miről beszélek, 10 pont.
Azon gondolkozom még mindig megéri-e beszerezni ezt a Wii verzió mellé, úgy, hogy Move-ot nem akarok egyáltalán venni, és szinte semmivel nem nyújt többet, mint az eredeti. Csak az a fránya Very Sweet mode. ;)

Ja, és ha hihetünk Suda-sannak akkor úton Wii U-ra az NMH3. :) Hell Yeah! http://www.youtube.com/watch?v=vBJyTIyFdeA
PSN_ID: Travis_HUN
39. Hiei  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 21:05:05
LV8
En vegigtoltam ps3-on mar de a 10 pontot en is tulzonak tartom azert.Vannak benne hibak boven,de a jatek azert jo :)
ドラゴンボール 永遠に
38. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 20:24:53
LV5
a demo semmit sem árul el a játékról, ezt a játékot be kell vállalni és kész :) megérdemli a 10est, főleg PS3-on Move-al :) nekem is kell.
..loading, please wait..
37. ColdHand  Szerkesztő
2011.06.15. 18:59:10
LV22
Demót lenyomtam. Ez minden, de nem 10 pont (nálam legalábbis), pedig imádom a borult cuccokat. Aztán ki tudja, lehet ha belemerülnék...
...a többit képzeld hozzá.
36. norbifiatal  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 18:25:44
LV7
A félreértések elkerülése végett ez egy Wii-port game, ennek ellenére nagyon ott van a szeren! Move-al sajna még nem próbáltam, de majd jövő hónapban talán beszerzem! Nagyon jó lett a teszt, köszönjük! :)
"Omae wa mou shindeiru..."
35. barnoca  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 18:21:00
LV18
Válasz 32. tiNk üzenetére:
Ugyanez de a teszt olvasása után felmerült bennem, hogy talán több időt kellett volna neki adni.
34. barnoca  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 18:13:55
LV18
Válasz 13. xerox üzenetére:
Nekem is ez a gyanús.
33. CountofHell  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 18:08:16
LV15
Válasz 31. CountofHell üzenetére:
Mint írtam ezt csak a demó alapján tapasztaltam és ez az én erős szubjektív véleményem, Travis egy nagyon szimpatikus és COOL figura, csak azt nem értem, hogy mit keres egy ilyen játékban, tehát a következtetéseket is eképpen vonja le mindenki.
Ja és a lézer katana xDD Az még megmaradt bennem.
PSN - CountofHell_HUN
32. tiNk  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 18:06:30
LV18
A demot pár perc után töröltem. Nem az én játékom.
"We don't have to do this. You know that, right?"
31. CountofHell  PlayStation.Community tag
2011.06.15. 17:58:32
LV15
Ezt nem nekem találták ki.
A demót már kb. a wolcome back programmal egyidejűleg letöltöttem és elvittem a Boss harcig, komolyan mondom ez egy akkora rakás sz*r játék, én sokkal többre számítottam.
Egész egyszerűen én nem tudom komolyan venni ezt a játékot és soha többé ilyennel nem akarok játszani.
Tény, hogy újítás van a játékmenetben de egyáltalán nem a játékos ügyességére van bízva hanem a játék elveszi tőled még a gyilkolás élményét is. A grafika pedig talán PS2-es színvonalú egy csekély HD beöntéssel.
PSN - CountofHell_HUN
30. revan07  The Joker
2011.06.15. 17:45:46
LV19
Nem ismerem a játékot, de a képek alapján ez nem egy kiemelkedő látványvilág.
Do i really look like a guy with a plan?
29. KenChi  Alapító tag
2011.06.15. 17:32:03
LV6
Válasz 11. SOLDIER üzenetére:
Legjobb komment, amit valaha olvastam! ;)
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
28. Hetven
2011.06.15. 17:10:10
LV1
Válasz 24. jime üzenetére:
Attól még hogy valaki 10 pontot ad rá, az nem jelenti azt, hogy neked is tetszeni fog. Én először a demót próbálnám ki
2011.06.15. 17:08:16
LV21
Ha lesz Move-om akkor beszerzem, de addig nem.
DS3-al borzalmas :(
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
NO MORE HEROES: HEROES' PARADISE
Konami / AQ Interactive / Grasshopper Manufacture
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
10/10
Pozitívum
Az idei év egyik legtökéletesebb, legelmebetegebb mesterműve, ráadásul Move támogatással. Suda51 alkotás!
Negatívum
Nagyon rétegjáték. Valószínű, hogy sokan kerülni fogják.