PlayStation.Community

2011.06.10. 16:09 Játékteszt
68 hozzászólás
Szerző: EmThor
Értékeld a cikket!
Az élet 35-nél kezdődik.

A tavaly kiadott White Knight Chronicles bevezetőjének írása során még csak találgathattam, hogy vajon az akkor még megjelenés előtt álló új keletű JRPG-k vajon milyen irányba viszik majd a zsánert? Mára alaposan letisztult a kép: a felkelő nap országának fejlesztői két irányvonalat képviselnek ebben a tekintetben. Az egyik oldal a régi old school, PS2-n bejáratott és letisztult játékmenetet vitte tovább, tehát gyakorlatilag mindössze annyi történt, hogy a felbontást HD-be húzták fel. Ilyen volt a Hyperdimension Neptunia, az Ar Tonelico Qoga, vagy mondjuk az Atelier Rorona. A készítők másik frakciója gyorsabban reagált a változásokra és alapjaiban módosítottak az addig megszokottakon, s az újdonságok elsősorban a harcrendszert, valamint a történetmesélés módját érintették. Legjobb példa erre a Resonance of Fate és jelen tesztünk alanya is, a White Knight Chronicles II. A japán megjelenés után ismét jóval később kézhez kapott, honosított (angol) változatot volt szerencsém tesztelni még a megjelenés előtt, és a rövid fejlesztési idő ellenére nem kellett benne csalódnom!

A második résszel kapcsolatban mindenekelőtt az a legfontosabb tudnivaló, hogy a történet teljesen összefügg az első epizóddal. Ennek az a következménye, hogy új játék indításakor megkérdezi a program, hogy a WKC1-et akarjuk-e elkezdeni – a BD lemez kapacitásának hála, grátiszként a teljes program rajta van a korongon –, vagy rögvest belevágunk a folytatásba. Utóbbi esetben, áthozhatjuk a mentésünket az előző kaland végéről, így megtarthatjuk az addig elért szintünket, az összes felszerelésünket, és a beállított kombóinkat is. Illetve van még egy opció, ami mellett végül leraktam a voksomat: ezzel a beállítással egy előre megadott szintről (level 35) indítunk. Miután új hőst kreáltam magamnak, és megadtam a hajstílusától kezdve a ruháján át az aktuális kedvét tükröző arckifejezést is, azonnal a mélyvízbe kerültem.Egy eposzi csatát bemutató, a játék motorjával készített videóval vezetik fel a történetet: éppen esteledik Faria Főhercegségében, de az ég alját nem lemenő nap fénye festi bíborra, hanem az uralkodói negyed égő házainak fénye. A fura fejszarvval, és az erdei elfekéhez hasonló, hegyes füllel rendelkező nép körében kitört a polgárháború. A felkelők célja, hogy elfogják a trón várományosát, Miu hercegnőt, akinek a segítségére siet egy ismeretlen hős. Vele kezdjük meg a játékot: meg kell menekítenünk a leányzót. A csendet csupán a csata kakofóniájába vegyült lépteink zaja töri meg, miközben a gyönyörű virágokkal teleültetett kertek közt átvágva próbálunk meglógni; szerencsére sikerrel, hogy aztán az erdőbe beérve egy szakadék állja utunkat. Itt találnak ránk a főszereplők, Leonard, Yulie és Eldore, akik a konfliktus hírére érkeztek a tartományba.
Érdemes az ő helyzetükről is egy pár szót említeni. (Kérem, aki kíváncsi az első rész végkifejletére, a következő pár sort ugorja át.) Szóval, miután a WKC1-ben legyőztük Grazelt és kompániáját, Cisna hercegnő végül Balandor királynője lett. Ám úgy tűnik a főgonoszt mégsem sikerült teljesen elpusztítanunk, aki most azon fáradozik, hogy újra felvirágoztassa a sötét Yshrenian Birodalmat. Szövevényes tervének egyik kezdeti lépése a fent említett polgárháború kirobbantása, ami elindítja a történéseket. Nem szeretnék többet elárulni, de annyit elmondhatok, hogy fontos szerepe lesz egy szerelmi szálnak, megtudhatjuk Lovagok (amikké a főhősök át tudnak alakulni) eredetét, és ha már a hatalmas sétáló páncéloknál tartottam, bizony az is megeshet, hogy egy ideig annak a segítsége nélkül kell majd helyt állnunk
Ott tartottam, hogy harmincötödik szinten állunk. Kissé megrökönyödve tapasztaltam, hogy több száz tulajdonságpontot kell újra elosztanom, de így a szokásos harcosom helyett egy elemi mágiákra (föld, tűz, víz, stb.) szakosított varázslót kreáltam. Itt találkoztam az új skillekkel is, amelyek főleg a régiek fejlesztett változatai (pl. konkrétan a varázsló kasztnál: erősebb tűzlabda, sárkány lehelete, stb.). Yulie-t megtartottam gyógyító-íjásznak, Leonard és Scardyne (ő az, aki kimentette a hercegnőt) pedig a közelharcból vették ki a szerepüket, ezért a pengék forgatásához kapcsolódó tulajdonságaikat fejlesztettem az esetükben. A képzettségek változatlanul megmaradtak (kard, hosszúkard, balta, lándzsa, harci bot, íj, isteni mágia, elemi mágia), de újdonság, hogy már mindkét kezünkbe is foghatunk kardot. Ha már a fegyverekről esett szó, 400 új páncél és fegyver került a folytatásba.

Miután készen vagyunk a „babázással”, azaz a megfelelő felszerelés kiválasztásával, és a 3x7-es menüsor támadásokkal és az általunk készített kombók feltöltésével, neki is kezdhetünk az első csatának (Miuék megmentése az üldözőiktől), ami nem lesz egyszerű, főleg az új játékosoknak.
Arról van szó, hogy a kezelés mikéntjéről a kézikönyv mellett csak pár üzenő ablak fog tájékoztatni, és annyira intenzív ez a kezdeti ütközet, hogy még a Lovag is előhívásra kerül. Ez mindig látványos dolog (sőt, most már személyre is szabhatjuk ezt a különös avatárt), nagy élmény egy fák nagyságával vetekedő entitással harcolni. Viszont a gyors kezdés következményeként gyakorlatilag belelökik a mélyvízbe a megszeppent playert. A játékosok kérésére a fejlesztők javítottak a harcokon: sokan panaszkodtak, hogy hiába valós idejű a csihi-puhi, mégis sokat kell várni a skillek elsütésére. Mivel a készítők nem akarták, hogy vad gombnyomogatás legyen a sokszor valódi stratégiai érzéket megkövetelő konfliktusok megoldásának a vége, ezért, hogy mégis pörgősebbé tegyék a viadalokat, ahhoz a megoldáshoz folyamodtak, hogy miután belekezdünk egy speciális mozdulatban, máris elkezd betölteni a mutató, ami jelzi, hogy támadhatunk újra. Eképpen érték el, hogy a remek valós idejű harcrendszer megmaradjon változatlanul, de ugyanakkor intenzívebbek is legyenek a csaták.
Ezzel összhangban megemelték egy kicsit a nehézségi szintet is. A stratégiázással kapcsolatban meg kell jegyeznem, hogy most már bármikor beállhatunk védekező állásba, amivel az ellenfelek nagyobb ütéseit is háríthatjuk, és területre ható támadások és varázslatok is bevezetésre kerültek, kb. mint a Dragon Age-ben, ahol egy pár vonal által határolt sáv mutatja, hogy a tűzgolyó hova fog becsapódni és kiket fog ropogósra sütni. Tehát valóban alaposan átdolgozták a játéknak ezen területét. Ami a zsákmányt illeti, az továbbra is automatikusan került be a tárgylistánkba. Érdemes ráhajtani a ritkább cuccokra, amihez ajánlott visszajárni egy adott helyre farmolni. A programnak ez a része változatlan maradt: az ellenfelek újratermelődnek, szóval legyetek erre tekintettel, mikor az igen nagy területű pályákat felfedezitek. Szerencsére a fő- és mellékküldetések változatossága, és a számos egyedi szörny jelenléte (lebegő hal, életre kelt gyilkos virág, 4 méteres óriás) változatlanul pozitívumként hat, bár a szürke és egyhangú labirintusok felfedezését én nem erőltetném, ha már ilyen szépen kidolgozott külső helyszínek kerültek a játékba.

A grafikán pedig valóban sokat fejlesztettek, ami gondolom annak is köszönhető, hogy egyre jobban ki tudják aknázni a PS3 képességeit. Ez a finom részletekben nyilvánul meg a leginkább, pl. sokkal több fű borítja a tájat, szebb lett a víz-effekt, és még sorolhatnám. Kis dolgok, de az összképen sokat dobnak! A szinkron és az új zenei betétek maradtak ugyanolyan minőségiek és fülbemászóak, mint a WKC1 esetében. Apropó szinkron: a progi továbbra is csak az angolt ismeri; az a fránya japán hangsáv sajnos újfent lemaradt.
Ami a szavatosságot illeti, alapjáraton egy 20-30 órás történetről van szó, amihez ha hozzávesszük az első rész szintén 30 óráját, továbbá időt szakítunk az igen élvezetes és némileg átdolgozott, a PSN-ről folyamatosan bővítethető online koop küldetésekre (melyekben 4-ről 6-ra emelték a játékosok számát!), valamint a saját kis netes falucskánk (GeoRama felület) építgetésével is foglalkozunk, akkor jóval 100 óra fölé emelkedik a játékidő.
Végezetül elérkeztünk a legfontosabb kérdéshez: azaz, hogy több-e a WKCII, mint egy egyszerű kiegészítés? A válasz egyértelműen igen! Nem csupán egy tartalmilag bővített változatról van tehát szó, hanem egy megkapó történet lezárásáról, mellyel a két játék egy kerek egészet alkot. Szembetűnő az a rengeteg változtatás, amit véghezvittek: a legfigyelemreméltóbb módosítások a grafikát érintették, és többek közt csiszoltak a csatákon és az online részen is. A játékmenet többi aspektusával, a küldetésekkel, a tárgyhasználattal, stb. igazából eddig sem volt probléma, szóval itt csak apróbb finomításokat eszközöltek: ahogy olvashattátok, lényegi változás nem történt, de miért is piszkáltak volna bele abba, ami sosem romlott el?! Azért figyelembe kell venni, hogy akinek az első rész nem jött be ilyen téren (mondjuk nem tetszett neki a harcrendszer), akkor az nem fog megbarátkozni a folytatással sem. Pedig az új JRPG vonal leglényegibb elemének – amivel amúgy is a legtöbb időt töltjük –, a konfliktusok kardokkal/fegyverekkel való kezelésének úgy vélem ilyen rendszerűnek kell lennie, mint a WKC-ban. Ezt bizonyítja az FFXIII is, mely szintén pörgős, személyre szabható és változatos harcokkal operál. Mindazonáltal számomra az új részben, a mélyen kidolgozott és fordulatos történet, az egész királyságok sorsát érintő kaland tetszett a legjobban: úgy gondolom ezen a téren fejlődött a legtöbbet a játék, mert monumentálisabb mint az elődje; szinte magába szippantott a világ, és annak karakterei, akik mindvégig változásokon mennek át, miközben a szívemhez egyre közelebb kerültek.
Amennyiben most ugornál fejest a WKC univerzumába, akkor azt hiszem, az új epizódnál keresve sem találhatnál jobb választást. Roppant élvezetes program lett a folytatás, és ha azt vesszük, hogy egy játék áráért két teljes értékű, valóban igényes szoftvert kapsz kézhez, melyek több tíz órás utazásra invitálnak, igazán szerethető karakterek oldalán, akkor ne habozz: kár lenne kihagyni a Fehér Lovag Krónikáit!

(Ezt a minőségi játékot partnerünktől, a Sony-tól kaptuk meg tesztelésre. Köszönjük! Ha a teszt olvasásának hatására megvásárolnád, kérjük támogatónk, a Platinum Shop boltjaiban tedd meg. Köszi.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
68. Repeat  PlayStation.Community tag
2013.10.24. 12:16:08
LV1
2 játék egy áráért, megéri, pár órát unalom nélkül bele lehet ölni az biztos.
67. HUN_hatrix  The Saboteur
2011.07.02. 04:36:43
LV30
Azért nem vitték túlzásba a dolgokat.
- új pályák mondhatni nuku. (2db)
- új lények... az is szinte nuku.
Legalább megduplázták volna őket.
PSN ID: HUN_hatrixx ... Nincs hiszti! ;)
66. Asmodyus  PlayStation.Community tag
2011.06.23. 13:37:10
LV2
Válasz 27. turanszkij üzenetére:
Pedig de.
http://koleksifoto.com/images/wallpapers/7635[...]
PSN ID: Asmodyus
65. noozi  PlayStation.Community tag
2011.06.22. 18:18:58
LV17
Válasz 61. TricksterCloud üzenetére:
már dobtam pár napja..:)
PSN ID; No_Ozi_
64. EmThor  PlayStation.Community tag
2011.06.21. 11:53:19
LV12
Válasz 63. simon7109 üzenetére:
ahogy, írtuk, a WKC II lemezén rajta van az első rész is
63. simon7109  PlayStation.Community tag
2011.06.20. 00:31:34
LV18
egész jól néz ki.
akkor ha megveszem a boltban ezt akkor biztosan rajta van az 1. rész?
PSN: misi2mezei
2011.06.18. 16:05:54
LV6
Válasz 60. felix28 üzenetére:
Én megmondtam :)
ブレイブルー
2011.06.17. 11:37:46
LV1
eladó wkc 2 ha érdekel 11 ezerért kód megvan hozzá akit érdekel dobjon üzenetet a játék nagyon jó de sajnos nekem usás verzióra van szükségem :S
Nem kell ide a magyar support :D
60. felix28  PlayStation.Community tag
2011.06.16. 20:42:10
LV3
már most kijelenthetem hogy százszor jobb mint az elsö rész , viszont nehezebb is :)
A Fehèr Farkas
2011.06.16. 16:02:44
LV1
és ha mondjuk nem érdekel az usás verzió hanem inkább neki ülök eu verzának előről akk a magyar accommal feltudok majd menni online?
Nem kell ide a magyar support :D
2011.06.16. 15:44:11
LV1
Válasz 57. shalton üzenetére:
hát igen ez jó ötlet de az usa verzió az nem agusztusba jön?
és hogyha aktiválom a kódot egy újonnan kreált usa accon akkor felbírok menni onlinera a wkc 2vel a magyar accomon? :D
Nem kell ide a magyar support :D
2011.06.16. 15:17:28
LV3
Válasz 56. TricksterCloud üzenetére:
Miért nem próbálod meg akkor az USA verziót beszerezni belőle, és eladni az EU-s verziót? De akkor legalább megválaszoltad egyik kérdésemet, miszerint USA save fájl nem fog működni EU verzióval.
/人(◕ ‿‿ ◕)人\
2011.06.16. 14:57:36
LV1
hát mivel nekem a wkc 1 usás volt ezért kidobtam 600 órát az ablakon és egy gr12-es karaktert xD
Nem kell ide a magyar support :D
2011.06.15. 19:29:22
LV1
hát mind a 2 platinumshop-os am, de úgy látszik az a wkc1 IE edition az usás
Nem kell ide a magyar support :D
2011.06.15. 18:17:26
LV3
Válasz 53. TricksterCloud üzenetére:
Milyen régiós volt az első, és milyen a második? Ha az egyik USA a másik meg EU akkor lehet, hogy az a probléma.
/人(◕ ‿‿ ◕)人\
2011.06.15. 15:27:42
LV1
hellósztok megjött a wkc2 megpróbáltam folytatni a wkc1-es mentést, de amikor rámentem, hogy import data nem talált mentést valaki valami infó és igen még van a wkc1-es mentés :D
Nem kell ide a magyar support :D
52. felix28  PlayStation.Community tag
2011.06.14. 12:41:56
LV3
Válasz 51. shalton üzenetére:
holnap kiderül
A Fehèr Farkas
2011.06.14. 12:36:54
LV3
Válasz 49. turanszkij üzenetére:
Köszi a válaszokat. Egyébként gamefaq-on írták, hogy az EU-s Passt csak EU-s accaount alatt lehet aktiválni, USA-t meg csak USA alatt.
/人(◕ ‿‿ ◕)人\
50. Matild  PlayStation.Community tag
2011.06.14. 12:28:05
LV3
Válasz 45. martin üzenetére:
Remek. :) Thx.
PSN_ID: Travis_HUN
2011.06.14. 11:45:00
LV6
Válasz 47. shalton üzenetére:
1. Ezt nem tudom, sajnos offline nem bírom 80-ig húzni magam, mivel használtan vettem.
2. Azokat a páncélokat a második részben boltokban már meg lehet venni, és mivel GR 50 a max, teljesen más az egész szisztéma, a GR 7 az egyáltalán nem nagy szám, pár online questtel ott is vagy már.
3. Értelme van fejleszteni, ha még az első résszel is játszol, de valóban; mindent tovább viszel a második részbe, de a fegyverek lenullázódnak (mivel azok fejlesztéséhez is más anyagokkal kell hozzájárulni)
4. Az USA verzió nyár végén jelenik meg, és inkább EU-sat vennék, de ez az Online Pass mibenlététől függ, ugyanis ha letölthető tartalom, akkor tudok vele az USA accról is neten játszani, ha viszont csak a SERVICE LIST-be íródik be, akkor nem tudnám jól aktiválni.
ブレイブルー
48. felix28  PlayStation.Community tag
2011.06.14. 10:47:18
LV3
holnap meglesz, aki szeretne online játszani az vegyen fel nyugodtan :)
ps3 id; BlueFox29
A Fehèr Farkas
2011.06.14. 00:28:03
LV3
Válasz 44. turanszkij üzenetére:
Köszi a válaszokat. Akkor itt vannak az újabbak. :)
1. De a 80-as szintű Rebirth után jár extra pont? Illetve itt hányadik szintre esik vissza a karaktered utána?
2. Mivel mindenképpen 35-ös szintől kezded a WKC2-t, így van értelme végig vinni egy NG+al az 1. részt a GR 7-8-as páncélok megszerzése végett, vagy sem?
3. Akkor tulajdonképpen semmi értelme nincsen a WKC1-ben a tárgyakat fejleszteni, és inkább megtartani a nyersanyagokat a WKC2-re, jól látom?
4. Mondtad, hogy te USA verziót fogsz beszerezni, mivel az a fő profilod. Ez megtörtént már, és ha igen sikerült az EU-s mentéseidet használni vele, vagy sem?
/人(◕ ‿‿ ◕)人\
46. EmThor  PlayStation.Community tag
2011.06.13. 19:48:39
LV12
Válasz 44. turanszkij üzenetére:
Koszi, minden igy van, ahogy mondod :)
45. martin  Főszerkesztő
2011.06.13. 18:05:12
LV27
Válasz 42. Matild üzenetére:
Igen.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2011.06.13. 18:03:29
LV6
Válasz 43. shalton üzenetére:
1. Rebirth marad, de lvl 80-tól lehet elérni (de 35 előtt bármikor lehet resetelni, ha meggondolod magad, plusz pont nem jár)
2. Igen, mivel teljesen más skillset van, és a kapott pontok száma is különböző.
3. A fegyverfejlesztések elvesznek (japán verzában legalábbis)
ブレイブルー
2011.06.13. 16:17:15
LV3
Lenne pár kérdésem a játékkal kapcsolatban.
1. Megmarad benne a Rebirth funkció?
2. Tényleg igaz, hogy karakter szinttől függetlenül, ha átviszek egy karaktert WKC1-ből az mindig 35-ös szinten kezd, hiába kisebb/nagyobb volt a mentésben?
3. A fejlesztett fegyverek/páncélok fejlettsége megmarad átvitt mentésnél, vagy ezek elvesznek és minden tárgy alapszintű lesz?
/人(◕ ‿‿ ◕)人\
42. Matild  PlayStation.Community tag
2011.06.13. 12:23:36
LV3
No More Heroes: Heroes' Paradise teszt várható valamikor?
PSN_ID: Travis_HUN
41. felix28  PlayStation.Community tag
2011.06.12. 00:38:48
LV3
Válasz 31. HattoriHenzo üzenetére:
inkább válogasd meg a szavaidat :D
A Fehèr Farkas
40. eszg_  Szerkesztő
2011.06.11. 22:05:49
LV13
Válasz 4. slickadam üzenetére:
Ezen gondolkoztam én is a cover láttán...

Amúgy lehet be kéne szereznem a cuccot, mert bár az első résszel való fél órás szöszölés nem igazán győzött meg, így a másodikkal karöltve már ütős kis csomagot képeznek.

Jahh és EmThor: az Ar tonelico-nak adott 4 pontot betudom a változékony időjárás által okozott migréneknek... :)
Jól vagyok, nagyon köszönöm.
39. Sora  Kingdom Hearts & Koei Fan
2011.06.11. 12:19:49
LV19
Ezt már nagyon vártam!:) Remélem hamarosan megtudom majd szerezni!^^
Mia San Mia
38. martin  Főszerkesztő
2011.06.11. 11:50:38
LV27
Válasz 37. HattoriHenzo üzenetére:
Ha a WKCII-től Demon's Souls, NiER vagy Valkyria élményt vársz, valóban kerüld el.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2011.06.11. 11:44:41
LV5
Válasz 34. martin üzenetére:
akkor javìtom az első mondatom:
'egyetértek, a WKC messze a leggyengébb **rpg**, amivel PS3-on játszottam'
a mondandóm lényege mit sem változott
don't eat the yellow snow
2011.06.11. 11:43:20
LV6
Asszem ezt vétek lenne kihagynom. : )
35. Masamune  PlayStation.Community tag
2011.06.11. 11:17:09
LV14
Válasz 34. martin üzenetére:
True dat.
"Na de Gyurma Gyuszi!"
34. martin  Főszerkesztő
2011.06.11. 09:52:21
LV27
Válasz 28. HattoriHenzo üzenetére:
"Valkyria Chronicles, a Resonance of Fate, vagy a Nier és a Demon's Souls"

Ebből 3 nem JRPG.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
33. kavics
2011.06.11. 09:20:18
LV1
32. Masamune  PlayStation.Community tag
2011.06.11. 06:29:52
LV14
Válasz 28. HattoriHenzo üzenetére:
Szerintem pont azoknak akik kóstolgatják a jrpg műfajt tökéletes egy ilyen játék. A Dark Souls-t ami viszont közel sem jrpg, vagy a Valkyria ami szintén nem, egy kezdőnek semmiképpen nem adnám oda. Viszont ezt simán.
"Na de Gyurma Gyuszi!"
2011.06.11. 01:07:24
LV5
Válasz 29. felix28 üzenetére:
:D
te aztán tudsz érvelni Okos Tóbiás
a szóba került játékok közül min. 60 órát öltem mindegyikbe, és te a WKC-n kívül próbáltad őket egyáltalán?
don't eat the yellow snow
30. felix28  PlayStation.Community tag
2011.06.11. 00:24:43
LV3
amugy mért nincs még a platinumshop-ban? junius 10 a megjelenés
A Fehèr Farkas
29. felix28  PlayStation.Community tag
2011.06.11. 00:11:28
LV3
Válasz 28. HattoriHenzo üzenetére:
ez nagy butaság amit irtál ...
A Fehèr Farkas
2011.06.10. 23:58:19
LV5
Válasz 23. barnoca üzenetére:
egyetértek, a WKC messze a leggyengébb jrpg, amivel PS3-on játszottam, ìgy a 2. részét messziről kerülöm

a PS3 megjelenésével egyidőben bemutatott teaser-ek annyira meggyőztek, hogy az első részt még Kanadábòl rendeltem meg, mert nem bírtam kivárni az EU-s megjelenést
a bemutatóknak és a játéknak, sajnos köze sem volt egymáshoz
a Valkyria Chronicles, a Resonance of Fate, vagy a Nier és a Demon's Souls mellett, hiszem, hogy nincs keresnivalója egy ilyen játéknak
don't eat the yellow snow
2011.06.10. 22:27:44
LV6
Válasz 25. kavics üzenetére:
Nem, az egy korai artwork, még az első részhez. Mondjuk eleinte egy játékként készült az egész.
ブレイブルー
26. ggeerryy  PlayStation.Community tag
2011.06.10. 22:26:08
LV4
... ezt a cikket vártam egész nap :) most már megnyugodtam hogy nem gáz a játék mert az egyik oldalon is olvastam egy tesztet de ott nagyon lehúzták :S elő van rendelve várom most már sok szeretettel :P
25. kavics
2011.06.10. 22:06:48
LV1
Az uccsó kép a cikkben véletlenül nem az RF online-ból való? :)
24. Hetven
2011.06.10. 21:06:03
LV1
Hát a trailer kicseszett ütősre sikeredett... még megfontolom, hogy beszerzem-e.
23. barnoca  PlayStation.Community tag
2011.06.10. 19:59:30
LV18
Első rész nem jött be.
Ez se jönne.
22. Lotar  PlayStation.Community tag
2011.06.10. 19:41:04
LV18
Válasz 7. EmThor üzenetére:
Én biztos nem hagyom ki . :]
psn/sen id: pcpmate
21. Lotar  PlayStation.Community tag
2011.06.10. 19:37:52
LV18
Válasz 2. slickadam üzenetére:
Dettó ! Meg kell vennem -2 az 1-ben . Ütős .
psn/sen id: pcpmate
20. Rewmac  PlayStation.Community tag
2011.06.10. 18:49:29
LV1
Válasz 12. EmThor üzenetére:
És minden játékot a saját kaategóriájában kell értékelni. :) Jó ez így :)
2011.06.10. 17:41:36
LV6
Válasz 18. EmThor üzenetére:
Szerintem az lesz az, köszi, még megnézel kanjiszótárban. :D
ブレイブルー
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
WHITE KNIGHT CHRONICLES II
Sony
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene / Hang:
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Továbbviszi az első rész remek játékmenetét, a történet jóval szórakoztatóbb, némileg fejlesztettek a grafikán, az első részt is rajta van a lemezen, online co-op kaland
Negatívum
A második rész nagyon szorosan összefügg az elődjével, annak ismerete nélkül nehezebb a játékba belerázódni

MARTIN BELESZÓL
Nekem ez a második rész több szempontból is jobban tetszik, mit az első. Első körben sokkal szebb: néha veri az FFXIII-at is, ami azért nem kis teljesítmény. Másodsorban igen jól játszható, ügyesen eteti magát. Könnyűnek nem mondanám: engem pl. már a második főellenség rendesen megfingatott, és a save-pont is elég messze volt, szóval 4-5 próba után feladtam, mert már erősen éjszaka volt. Másnap már ki kellett adnom a stuffot tesztelésre, úgyhogy ha visszakapom, örömmel folytatom... és leverem.