PlayStation.Community

2011.03.29. 13:35 Játékteszt
74 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
Kihalni esélyes.

Welcome to the Jungle

Skandallum! A Crysis 2 demo verziója egészen egy napig bírta a PSN-en, mielőtt az EA nagyokosai a letöltés nehézkes volta, illetve a kapcsolódási problémák miatt gyorsan eltávolították azt a hálózatról. Többek között ez, illetve az első rész techdemo jellege lebegett a fejem fölött a korong behelyezése közben – abszolúte nem vártam sokat a játéktól; a beleölt órák fényében elmondhatom: kellemesen is csalódtam, meg nem is. Mellékes konklúzióként pedig újfent leszűrtem magamnak, hogy a negatív reklám is reklám, és van, hogy nagyobbat pukkan a jól bevált marketingfogásoknál. Krízisben a kreativitás? Nem minden arany, ami fénylik?
Így is van, meg nem is.

2023-ban járunk: a játék egy irtó hangulatos, áldokumentumfilm-jellegű híradóval adja tudtunkra a status quot. Egy rejtélyes járvány, a Manhattan vírus szedi tonnaszámra áldozatait a sokat látott New York városában. A város karantén alá kerül, a hadsereg veszi át az irányítást a polisz felett. Alcatraz névre keresztelt (hallgató?) területi képviselőnk kispajtásaival tengeralattjárón érkezik – meglepő fordulat, cca. két perc után elszabadul a pokol. Egyet fizet, kettőt kap! A járvány mellé New York népe grátiszba egy idegen inváziót is bezsebelhet, az alienek pedig nem tárgyalni jöttek. Tengeralattjárónkat percek alatt szétszedik a gaz Cephek. Idejekorán történő elhalálozásunkat az eredeti Crysisból ismerős bitangfeka, Prophet, illetve az általa viselt Nanosuit 2.0 tulajdonjogának átruházása akadályozza meg. Prophet ezután elegánsan fejbe lövi magát, a kaland pedig kezdetét veszi, úgyhogy kössük fel a hózentrógerünket, és mentsük meg Sinatra híres-hírhedt opuszának tárgyát, New Yorkot!Az eddigi Far Cry és Crysis epizódok dzsungelét tehát betondzsungel váltja – nagyon helyesen. A grafika ismét pazar, csóró egyetemista voltomból kifolyólag 3D-ben ugyan nem tudtam bóklászni a százméteres épületek között, de a Cryengine 3 így is megvett kilóra. Illetve majdnem, pár deka sajnos lemaradt. A víz, a körülöttünk pusztuló város, a szebbnél-szebb árnyékok, a szinte végtelennek ható látótávolság hatalmas programozói tudást sejtetnek a háttérben, másrészről viszont a belső helyszínek sterilsége és fantáziátlansága, a falakba belelógó tereptárgyak, az olykor a nózink előtt betöltődő textúrák a munkaidő rovására elhúzódó cigiszünetekre engednek következtetni. Többen a Killzone 3-hoz hasonlítgatták a látványt, mi most nem esünk bele ebbe a hibába: két teljesen eltérő hangulatú játék grafikáját butaság lenne egymásnak ereszteni – tudniillik elhaladnának egymás mellett, nincs közös metszéspont –, úgyhogy robogjunk is tovább.

Vrumm-vrumm…

Egyszemélyes hadsereg

Amilyen hangulatosan indul a történet, akkora unalomba csap át órák alatt. Hősünk igazi csicskásként szó nélkül (mely szótlanság, illetve az események saját szemszögből szemlélése a Half-Life szótlan macsójára hajaz) engedelmeskedik mindenkinek, még a legbizarrabb szituációkban sem kételkedik, vagy kérdez – jómunkásemberhez híven megy előre, és teszi mindazt, amit kérnek tőle, miközben a város atomjaira hullik körülötte. A pusztulás pedig hol látványos, adott esetben hihető, hol pedig az Army of Two második részének jellegtelenségét idézi.

Ott feszítünk tehát csini simulós-feszülős rucinkban, a Nanosuit 2.0-ban – manapság amúgy is nagy divat az ilyen jellegű öltözködés, a divat nagy rajongóiként járjuk is körbe, mit tud ez a high-tech hacuka!
Tud ez mindent! A Nano Visionnek köszönhetően sötétben is könnyen tájékozódhatunk, valamint messziről kiszúrhatunk minden élőlényt, a Visor funkciónak köszönhetően betagelhetjük ellenségeinket és előre kiszúrhatjuk az adott pályaszakasz említésre méltó helyszíneit, mesterlövész pozícióit, sunnyogós szekcióit.
Fontosabb viszont a páncél 3 fő képessége. Az Armor funkciót bekapcsolva páncélunk erősödik, a bekapott találatok életerőnk helyett a Nanosuit energiáját csökkentik. A Power funkcióval ököllel zúzhatjuk be ellenségeink koponyáját, magasabbra ugorhatunk, valamint hipergyors sprintelésünk is a ruha ezen szegmenséhez köthető.
A harmadik képesség, a Stealth, azaz lopakodás nem véletlenül maradt a végére. A láthatatlansághoz köthető játéktervezői fail volt az, ami miatt végül meggondoltam magam, és értékeltem 8-asra a játékot 9 helyett. Képességeinket 4 szinten át fejleszthetjük az idegenektől zsákmányolható tapasztalati pont szerűséggel. A lopakodást a játék második harmadára sikerült is kimaxolnom, erre ez történt: az egy négyzetméterre jutó alienek száma a plafont verdeste, ezek között rohangáltam vígan nulla, azaz nulla interakcióval át a pályákon, a kihíváson és a játékba vetett hitemen hatalmas csorba esett. Az amúgy is buta AI, mely annyira nem emberszerű, hogy nehezebb fokozaton is csak a háttérben futó matekpéldákat érzékeltem a gyakorlatias döntések helyett, nemhogy gyászosan, de sehogy sem teljesített.

Szerencsére a fegyverfejlesztésnél elmaradt a baklövés, eszköztárunk menedzselése kellően szórakoztató. Arzenálunk kellően változatos, és minden szituációra találhatunk egy megfelelő megoldást, akár fegyverünk lecserélésével, akár a meglévő puskák machinálásával: hangtompítók, gránátvetők, ilyen-olyan irányzékok könnyítik meg szuperkatonánk túlélését. Gyilkolóeszközeink súlya és ereje tökéletesen átjön, egyedül talán a közelharci támadások sikerültek nehezen használhatóra és idétlenre, a puskatussal történő vad hadonászás például teljesen kikészített.
Pedig a harcokban való érvényesüléshez mind a fegyverzet, mind képességeink váltogatásával alkalmazkodni kell a helyzethez, és a fenti lopakodós példát leszámítva, adott esetben attól elvonatkoztatva a formula tökéletesen működik, illetve működne, annak ellenére, hogy nagyon sok kihasználatlan lehetőséggel kecsegtet a játék. A fedezékrendszer felesleges és használhatatlan, a rosszarcúak tereptárgyakkal való szétlapítása pedig inkább szerencsét, mintsem tudást igényel.
A mészárlásban megfáradva mi hathatna üdítőbben, mint különféle kacatok gyűjtögetése (aki übermensch katonáját ilyesmire desztinálja, concept-artokat, a történethez kapcsolódó emaileket és zenéket nyithat meg) – kár, hogy a hatalmas pályákon az utolsó dolog, ami foglalkoztatni fog, az a szuvenírek megtalálása a tereptárgy-óceánban.

Sajnos a játékmenet is egy fura kettősséget hordoz magán. Az amúgy mai szemmel nézve igencsak impozáns, 12-14 órás játékidő első harmada egyfajta idegtépő és elnyújtott tutorial szerepét tölti be. Az idegen invázió kezdetével a második harmad az, ahol a játék megcsillantja minden erényét, hogy aztán jöhessen az utolsó harmad, az agilis lopakodás – ha rám hallgatsz, hagyod a fenébe a Stealth fejlesztését, úgy mind a kihívás, mind a pörgősebb és élvezhetőbb játékmenet végig fenntartható lesz.

Jelesre vizsgázott viszont a Crytek a hangok terén! A kellően nyomasztó és depresszív főcímdal azonnal a szívébe lopta magát, és a néha a Szupercsapat gyengébb pillanatait idéző tinglitangli is képes volt pumpálni az adrenalint, a szinkronhangok, illetve a tevékenységünkhöz alkalmazkodó ellenséges kommunikáció pedig egyszerűen zseniális.

Ha már a csillagos ötösöknél tartunk, a pályatervezést is meg kell említeni. Az FPS-ekben megszokott horizontális jelleget megtoldották egy hihetetlen lehetőségekkel kecsegtető vertikális felépítéssel is, igazi Predátorként ugrálhatunk háztetőről-háztetőre ellenségeinkre vadászva.

Többszémelyes hadsereg

A kampányt végigküzdve irány a netes móka! Lehet, hogy páraknak a Crysis 2 multija lesz az új szent tehén – én teljesen középszerűnek találtam a többszemélyes játékmódokat. Death Match, Team Death Match, CTF variánsok, területfoglalás vár ránk. Az egyszemélyes kampányra jellemző horizontális-vertikális pályatervezés itt is jelen van, viszont a hatalmas pályákon maximum 12 ember rohangál, ez pedig a pörgősségre igencsak rá nyomja bélyegét.
A multi szintezéses és fejlődős része ugyan a helyén van, de a láthatatlan mesterlövészek pár játékmódnál hatalmas előnnyel indulnak – frusztráló.
Jár viszont a fejlesztőknek a buksisimi az Auto Mute funkcióért! Gondolom te sem szívesen hallgatod a 8 éves Hans vinnyogását, amikor szórakozni szeretnél, illetve nagyon helyesen a fejlesztők gondoltak az újoncokra is: nekik külön szoba van, garantálva azt, hogy a feneküket tojáshéjjal elfedőket ne szedjék miszlikre az 50-es szintűek.
A Crysis 2 gyakorlatilag felülmúlta a várakozásaimat, épp ezért bosszantottak nagyon a jelentősebbnek mondható dizájnbéli hibák. Irtó érdekes dolognak tartom a Nanosuit koncepcióját: nem lepődnék meg, ha 2023-ra tényleg ilyen, vagy hasonló felszereléssel rohangálnának egyes kiválasztott katonák. Addig is marad nekünk a Crysis 2, ami hibái ellenére szerethető és jó játék lett!

(A Crysis 2-t partnerünktől, az Electronic Arts-tól kaptuk meg tesztelésre. Köszönjük! A game megvásárolható támogatónk, a Platinum Shop pesti és budai üzleteiben, illetve webshopjukból is megrendelhető, ha kényelmes típus vagy. A játék FPS-rajongóknak melegen ajánlott!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
2011.08.11. 21:09:56
LV2
unalmas 6-7 óra után,szép de szar.
73. edWood  PlayStation.Community tag
2011.07.03. 23:35:25
LV6
Marha jó írás.
Én vagyok a romlottság manifesztálódása!
2011.04.17. 12:59:03
LV1
Az a hülye bemosódás meg rohadt zavaró
2011.04.17. 12:58:43
LV1
Pc-n játszottam vele. Annyira nem tetszett.
70. aypok01  PlayStation.Community tag
2011.04.16. 19:48:51
LV1
Sziasztok.
Valaki tolta már 3D-ben?Ha igen valaki véleményezné.Köszönöm
69. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2011.04.12. 23:35:41
LV28
Azért 8-9 óra a játékidő mert marha sokat kell csak úgy üresjáratban "sétálgatni" két harc között. Az elején még elbámészkodik az ember, de mivel lényegében sablonosak a helyszínek ez egy idő után tényleg monoton tud lenni. Killzone-ben meg azért nem tudsz úgy megtenni 10 métert hogy ne kellene harcolnod vagy valamilyen feladatot végrehajtani! Ennyi.
Ennek ellenére jó a Crysis 2 kampánya, nagy csalódás nem ért.
68. LyozsFM  PlayStation.Community tag
2011.04.12. 11:29:08
LV4
A single jó , de a multi hát! Singleben kicsit azèrt nèha unalmasan lagymatag!
Lüvüdözös gyerek !!!
67. tDr1v3r  PlayStation.Community tag
2011.04.03. 18:31:05
LV1
Válasz 60. seeYOUsoon üzenetére:
Nem pont ez miatt akarok venni (ugye mostmár kimászott a Sony s*ggéből a GT5, pont 1 évre rá hogy a ps-em eladtam...), viszont jelenleg ez érdekel legjobban multis stuffok közül, a killzone eléggé középszerű, CoD dettó...
De úgy néz ki, akk csak exxklúzívakra lesz majd az új ps-em, minden másra ott a 360, multira is... :/
Véleményem magánvélemény.
66. Zangetsu  PlayStation.Community tag
2011.04.01. 00:13:54
LV5
A topikjában leírtam a véleményemet játékról ami viszont ott kimaradt itt pótolom:) A nehézségi szintek nagyon el lettek szúrva minden ellenséget megölve az egész játékban nyugisan haladva előre supersoldieren csak 7 órás volt számomra a single. A teszt pontszámával teljes mértékben egyetértek.
65. martin  Főszerkesztő
2011.03.31. 22:54:36
LV27
Válasz 64. KROTCHY üzenetére:
EZ AZ ELSŐ JÁTÉKOM PS3-RA NÁLAM AZ ÉV JÁTÉKA!
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
64. KROTCHY  a here
2011.03.31. 18:57:27
LV29
Válasz 49. PoRoLY üzenetére:
LoL =D
Playing: Uncharted 3 multi
63. Undefeated  John McClane fehér trikója
2011.03.31. 16:22:49
LV9
Válasz 49. PoRoLY üzenetére:
hát azért nem az év játéka biztos nem, lesznek itt nagyobb durranások
"Miért vagytok gyengék? Játsszatok!"
62. KozyP  PlayStation.Community tag
2011.03.31. 09:41:29
LV1
normalon 8 és fél óra játékidő ... most kezdtem el supersoldier fokozaton .. No itt már az elején voltak gondok Armor módban 3-4 lövés és load last checkpoint ... Nice !! Mi lesz a nagy robotmonstrumnál?!
61. Cash0717  PlayStation.Community tag
2011.03.31. 09:15:51
LV6
Elgondolkodtató ... !
Halál a húgypókokra!
60. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2011.03.30. 23:26:09
LV5
Válasz 59. tDr1v3r üzenetére:
hát emiatt ne vegyél PS-t, leggyengébb PS3-ra, már próbáltam az összes verziót, "mikro-makrolag", kopár színek, frame zuhanások, bughalmaz.
..loading, please wait..
59. tDr1v3r  PlayStation.Community tag
2011.03.30. 16:40:41
LV1
Ha már ennyire jól összegyűltetek... :D
Mennyire zavaró (és jelen van-e még) a mikrolag, fps lecsökkenés játék alatt? Láttam pár vidit róla hogy hogy fut PS3-on, azért lennék rá kiváncsi...
(btw, ezen múlik hogy újra vegyek PS-t... ha már sok multiplatform cím sz*r rajta, hát, akkor nekem az is megfelelne ha ezen jól futna)
Véleményem magánvélemény.
2011.03.30. 13:58:49
LV7
Válasz 55. martin üzenetére:
Kinek mi... idén a hátralévő címekre való tekintettel én már decemberig ki nem jelentem játékra, hogy az bizony elvitte a showt. De lehet akkor sem fogom. Legyen sok-sok év játéka gyanús stuff, és akkor elégedett leszek.
57. Lotar  PlayStation.Community tag
2011.03.30. 13:54:11
LV18
Előbb-utóbb meg fogom venni - vagyis inkább utóbb , majd 4-5 e Ft körül . :] A teszt jó , köszönjük .
psn/sen id: pcpmate
56. HTB  Szerkesztő
2011.03.30. 10:33:14
LV6
Válasz 54. DAHANDE üzenetére:
maxos stealth, és hidd el, nem easyn játszottam.
Just another freak in the freak kingdom
55. martin  Főszerkesztő
2011.03.30. 09:39:00
LV27
Válasz 49. PoRoLY üzenetére:
Amikor legutóbb játékot vettél PS3-ra, a God of War III-at, akkor az volt neked az év nagybetűs játéka. Emlékszem szétkáromkodtad a topikot, amikor 72 óra folyamatos játékkal kiplatináztad.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
54. DAHANDE  PlayStation.Community tag
2011.03.30. 09:31:25
LV7
Válasz 52. HTB üzenetére:
Melyik skillel hal meg a jàtèkmenet?
FMA Brotherhood - best anime ever
53. Alien  PlayStation.Community tag
2011.03.30. 08:27:14
LV10
eddig 3 órát raktam a singlébe, kicsit vegyesek az érzelmeim. valóban sokszor atomhülye az AI, azt pl észrevettem, hogy gránátot nem tudnak dobni, vmelyik fasz saját lába elé dobta amikor 20 méterre álltam tőle....

amit eddig láttam belőle, az nem vert földhöz, remélem bepörög.

a 3D-je ahhoz képest, hogy trükkös, egész pofásan fest.
52. HTB  Szerkesztő
2011.03.30. 06:54:23
LV6
Hogy lehetne 9 pontos egy olyan jatek,amiben ekkora boduletes hibat kovettek el,hogy egy megnyithato skillel(!!! Nem exploittal,skillel) meghal a jatekmenet? ev jateka? mwhahahaha.
Just another freak in the freak kingdom
51. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2011.03.30. 01:37:29
LV13
Vrum-Vrum!! :D
Köszönjük a tesztet, megveszem majd jövőre... :)
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
50. Undefeated  John McClane fehér trikója
2011.03.30. 00:19:46
LV9
Válasz 47. DAHANDE üzenetére:
kenchi is keveri a szezont.. mert az ea csak kiadja a sok ratyi játékot de nem az készíti, hanem a fejlesztő cégek
nem szabadna általánosítani az ea által kiadott játékokat
"Miért vagytok gyengék? Játsszatok!"
49. PoRoLY  Secretum ad vitam aeternam art
2011.03.29. 23:16:30
LV12
Most értem a végére. NÁLAM EZ AZ ÉV JÁTÉKA!
PSN ID: PoRoly_Hu -->http://porojj.deviantart.com/
48. WeNoM  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 23:14:27
LV2
Köszi a tesztet ! később beszerzem :) , reméltem hogy 9 pontot kap , dehát ez van :D
PSN ID : WeNoMTeaM
47. DAHANDE  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 22:59:36
LV7
Válasz 39. KenChi üzenetére:
Hàt mondjuk sok szart is kiadott az EA ,de azèrt vannak olyan gamek is mint:Black,Dead Space,Mass Effect,règi NFSek...
FMA Brotherhood - best anime ever
46. rappit  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 21:58:46
LV4
nagyszerű iromány:D
Nem fog kifér...
45. wardog  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 21:42:30
LV2
Válasz 43. DawidHUN üzenetére:
pl mert a halalunkon vagyunk mikor valaki felaldozza ertunk az eletet, raadasul alcatraz katona, igy nyilvan tenni akar valamit. a tudat, hogy egy torott bordaju, belso serulesekkel teli katonaval vagyunk, akit csak a ruha tart eletben szerintem egy eleg erdekes alapfelallas, foleg hogy nem o akart "kivalasztott" lenni. amugy milyen szenvedesrol beszelsz? az egyik leghangulatosabb jatek, amivel mostanaban jatszottam.
44. Tevez11  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 21:20:53
LV23
Köszi a tesztet,a késöbbiek folyamán beszerzem.
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
43. DawidHUN  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 21:05:57
LV8
Válasz 42. tomaer15 üzenetére:
Az értékelés megértéséhez kellett ez az infó. De tényleg így van. Szörnyen primitív módon leli halálát szerencsétlen akivel előtte végigharcoltuk a fél dzsungelt. A teszt jól rámutat arra, hogy a történet nagyon gyenge lábakon áll. A neten megnéztem már az első pár percet. Nekem is az jött le mint HTB-nek, hogy mi okból is akarnánk mi gondolkodás és kérdések nélkül követni a rádión kapott utasításokat? Az első pár percben csak dirigál egy doki és mész szó nélkül azt sem kérdezve, hogy most mi a fene történik veled. Ha a karakterünkből is hiányzik a valódi motiváció bennünk miért legyen meg, hogy végigszenvedjük a 12 órás játékidőt?
42. tomaer15  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 20:54:59
LV4
Válasz 41. tomaer15 üzenetére:
ezt csak hirtelen felindulásból írtam...... :D
egyébként az 1 ben az ai szerintem a kelleténél is okosabb volt főleg veteran on :D
井の中の蛙大海お知らず。僕は小さな蛙
41. tomaer15  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 20:40:29
LV4
nem spoileres ez egy kicsit? ennél a mondatnál ledöbbentem:
" Prophet ezután elegánsan fejbe lövi magát..."
nagy crysis fan vok az 1 et 20x hanem többször toltam végig, kicsit izgalmasabb lett volna ha ezt nem egy tesztből tudom meg ...
井の中の蛙大海お知らず。僕は小さな蛙
2011.03.29. 20:31:21
LV1
Válasz 39. KenChi üzenetére:
ritka értékes hozzászólás volt!
"Baby, did you forget to take your Meds?"
39. KenChi  Alapító tag
2011.03.29. 19:37:26
LV6
Válasz 33. DAHANDE üzenetére:
Mondjuk én az EA játékokra maximum 7 pontokat dobnék alapból.
(Kivéve NFS, mert ott kb 1-2 pont között mozogna minden rész...)
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
38. KenChi  Alapító tag
2011.03.29. 19:35:12
LV6
Válasz 34. Kyo üzenetére:
De lehet lesz DLC-ben... :P
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
37. KenChi  Alapító tag
2011.03.29. 19:34:15
LV6
A játékot még nem próbáltam, de a demó alapján 2 perc után kuka.
Úgyhogy egyelőre kihagyom.

(Grafika nem érdekel)
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
36. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2011.03.29. 19:23:13
LV28
Válasz 33. DAHANDE üzenetére:
Ezért ez egy multiplatform játék. Jól tippeltem? ;)
35. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 19:17:54
LV15
Válasz 32. AndyHUN üzenetére:
Nálam a KZ3 is telitalálat volt. :)
34. Kyo  Szerkesztő / Admin
2011.03.29. 19:17:30
LV16
Ezt köszi szépen, már nagyon kiváncsi vagyok rá.
Viszont nincs benne Cloud, és ezért csak 3 pontot ér. :D
33. DAHANDE  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 19:08:11
LV7
Válasz 30. HUN_GERGO üzenetére:
Az van hogy mivel a C2 dobozàn nincs ott hogy Playstation Only ezèrt......a többit magadtòl is kitalàlod :)
FMA Brotherhood - best anime ever
2011.03.29. 19:02:24
LV1
nem tudom. a Killzone 3-at 2 óra játék után téptem ki a PS-ből és adtam el, akkora élvezhetetlen vacak. furcsa, mert a Killzone 1 mai napig az egyik kedvenc FPS-em.

A Crysis viszont telitalálat! nálam 9 pont.
"Baby, did you forget to take your Meds?"
31. DawidHUN  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 18:16:04
LV8
Én 7-et vártam...legfeljebb 7.5-öt..túl jószívűek vagytok! XD De a sztoriból semmit sem tudtam meg, csak azt, hogy a 10-12 óra játékidő egyik felét azzal, töltjük, hogy felturbózzuk magunkat a másikat pedig azzal, hogy lopakodjunk mert túl erősek vagyunk és az engine telepakolja a pályát ellenséggel, hogy csak azért se érezzük magunkat super hero-nak hanem egy szimpla kis sunnyogós beszarinak mert vagy megyünk és kill órákon keresztül már már rutinos unalomba fulladva, vagy már nagyon a végére akarunk érni és inkább settenkedünk mert úgy gyorsabban befejezzük. De most tényleg... az ufók most miért támadnak? Vagy miért kell katonákat öldösni akik láthatóan nem az első rész koreai rossz fiúi? Ez most spoiler lenne?
30. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 18:09:59
LV15
Itt valami nagyon nincs rendben, sajnos még nem próbáltam a játékot, de ahogy elnézem nem nagyon fintorog senki a játékkal kapcsolatban. 99%-ban agyondicsérik és ez már jelent valamit. Nem fér össze a kettő...

Hogy is van ez?
29. sipi79  PlayStation.Community tag
2011.03.29. 17:42:30
LV1
8!!!
Nevetséges,ez valami vicc?
COD4 RULES!!!!!! PSN ID:sipi79
28. Undefeated  John McClane fehér trikója
2011.03.29. 17:31:44
LV9
még egy kérdés , mennyi időt tölt egy tesztelő online játékban hogy azt mondja rá középszerű, mert alapjaiban a mw2-re spekulál a cucc az meg itt szintén megkapta a maga öröm ódáját
"Miért vagytok gyengék? Játsszatok!"
2011.03.29. 17:26:57
LV1
A multi nagyon tetszik a játékmódok is jók csak kár hogy a limited editon kódom nem működik :D Bár nincs sok értelmes dolog köztük. A hologrammot például 2 nap alatt megszereztem, az xp bonus is fölösleges, a scar skint meg ki nézi? A singelplayert mondjuk nagyon untam. Igaz nem vagyok az egyszemélyes hadsereg híve. Én inkább rohangálok azt osztagtársaimmal fedezékről fedezékre. De a multiért minden elismerésem.
26. Undefeated  John McClane fehér trikója
2011.03.29. 17:26:28
LV9
Válasz 25. Dzson üzenetére:
sose mondom hogy SZAR!!!! nem kell az irónia
csak azt hogy nem lett az aminek lennie kellett volna
csak már objekticv tesztelő sincs mer killzón killzón jaj az 10 pont
fanok meg sorra adják el meg törik szét
"Miért vagytok gyengék? Játsszatok!"
25. Dzson  Szerkesztő
2011.03.29. 17:23:58
LV6
Válasz 23. Undefeated üzenetére:
Szerintem is szar a KZ3, csak a marketing miatt lett felpontozva. A történetből hiányolom pl. a lángoló karddal harcoló japán future hadsereget és a szörnyek megidézését, valamint autót sem lehet benne vezetni úgy, mint a Forzában. A grafikája meg PS1 szintű csak fel van skálázva. 4 pontos.
"Miféle mű kutyakaki...?" (Top Secret)
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
CRYSIS 2
Electronic Arts
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Amikor minden működik, akkor hihetetlenül élvezetes a Crysis 2-vel játszani
Negatívum
Amikor azonban nem…

MARTIN BELESZÓL
Nem kétséges, hogy a remek szingli kampány miatt végig kell játszani! (A multija nem az én világom.)