.
 

PlayStation.Community

2008.12.15. 11:13 Kedvcsináló
112 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Ne a történelem legszebb FPS játékát csináld meg, hanem a leghangulatosabbat – és a világ a lábaid előtt hever majd!



N e m… t u d o k… á t j u t n i… e z e n… a… k i * * * * o t t… h í d o n.

Egyszerűen megőrülök, ez az ostrom felőrli az idegeimet. A helghastok foggal-körömmel védenek minden házat, minden utcát, sőt tulajdonképpen fővárosuk, Pyrrhus minden négyzetméterét.
Sz*rrá bombáztuk őket a rombolóinkról, aztán leszálltunk, hogy földi egységeink szépen elegánsan befejezzék a takarítást – erre mi történik? Ezek a mutáns rohadékok úgy küzdenek, mint egy sarokba szorított, veszett kutya. Ezeknek senki sem szólt, hogy mi ide most győzni jöttünk.
Pár órával ezelőtt hajszálon múlt, hogy egyáltalán el tudtuk foglalni, aztán megtartani a Visari teret. Úgy hullottunk, mint a koszos legyek. Ezek a maszkos állatok hörögve, ész nélkül jöttek ránk, úgy másztak át a barikádokon, mint a hangyák. Láttam, ott álltam a gépágyúnál: kaszáltam őket, előbb összeszorított foggal, aztán üvöltve, de csak nem akartak elfogyni. Annyira ragaszkodtak a helyhez, ami imádott vezérükről kapta a nevét, hogy már-már visszavonulót kellett fújnunk. Aztán mikor végre több volt a helghast hulla a téren, mint a töltényhüvely, megérkezett az a két majdnem sérthetetlen nehézgéppuskás…
Most meg ez tetves a híd… a másik oldalon pedig annak a szemétláda Radec tábornoknak az akadémiája, amit a parancsnokság következő célpontunknak jelölt ki. Tizedszerre futunk neki az átjutásnak, sikertelenül. Nyolcan vagyunk, ők meg vagy húszan, és úgy szórják ránk a gránátot, hogy két másodpercet nem tudok egy helyben lapulni. Tsssss, tsssss, tsssss, csak repkednek azok a halálos tojások, szakad a vas, omlik a kő, pattognak a kocsik leszakadó kerekei, a kiégett járművek roncsai pedig alig nyújtanak némi fedezéket. Ha kidugom a fejem, vagy öten tüzelnek rám azonnal. Lelövök egyet, kettő áll be a helyére…

…és ez az állandó, őrjítő hangzavar. Kétségbeesett üvöltések, dobhártyaszaggató fegyverhang, folyamatos robbanások, ráadásul még az istenverte vihar is tombol. Az ég olyan színű, mint a frissen hányt, méregzöld epe, és persze amikor végre előre tudnánk nyomulni, azonnal villám hasítja ketté az eget, sokszázezer wattos halogénlámpa módjára bevilágítva a csatateret, tökéletes célponttá állítva be minket. Ők meg csak lapulnak beásva nehézgépfegyvereikkel, és irtanak minket, mint a csótányokat.
Oké, új taktika kell, ez így nem fog menni. Felkapok egy gránátvetőt és fedezékről-fedezékre, a robbanó golyókat szinte másodpercenként előreküldve nyomulok tovább. Működik! Végre hátrálnak. Kiszedem az egyik gépágyúst… már majdnem ott vagyunk… még egy méter…

Úr Isten, ezek az őrültek ránk nyitják a hidat! VIGYÁZZATOK, MINDENKI VISSZA! Emelkedik a híd!
Killzone 2 preview verzió. Intro nincs, talán nem is baj, nem is akarom még látni… majd februárban. Négy lehetséges nehézségi fokozat adott kezdéskor, de egyelőre csak a második választható. Zsír, legalább kifejezetten pontosan be tudom majd lőni, milyen és mekkora kihívást támaszt elém a Playstation 3 tábor egyik – ha nem A – legjobban várt játéka.
A Killzone 2 szingli előzetese azon a Corinth River helyszínen indít, amit már bizonyára te is láttál ilyen-olyan videókon és képeken. Ez az a folyóparti, külvárosi placc, amit elvileg a második pályának mondanak, és ahol az Alpha Team kissé rögösen ér földet, hogy megkezdje a helhgast főváros elfoglalását, és végigkísérje a Nemesis konvojt a hadjáraton.
Ismerem a helyszínt, próbáltam már Londonban is, a PlayStation Day-en, meg aztán a Sony-nál is voltam Pre-Aplha verziót próbálni. Ennél fogva kifejezetten jól haladok, nem kell annyira feszülten figyelnem a harcra, ráérek nézelődni.
Nyomozó módjára vizslatom a részleteket. A föld textúrája, a falak, a víz, minden nagyon változatos, sokat fejlődött az Alfa óta. A pazar bump-mappingnek hála mindenhol kiemelkedő felületek, változatos geometriai formák, és ez a speciális kosz-szűrő a képen… egyszerűen gyönyörű ez a stílus! A fegyvertárazás még mindig hihetetlenül élethű, simán fotorealisztikus, mondtam már párszor. Ami azonnal elvarázsol, az a karakteranimáció változatossága: ellenfeleim tucatnyi – vagy két tucatnyi – különböző módon lehelik ki lelküket, hanyatt és hasra borulva, összerogyva, lépcsőkön legurulva, korlátokon átesve. Lábon lövöm, térdre esik, és csak jön felém bukdácsolva, vagy fedezék mögé esve. Megtisztítok egy raktárt, aztán feljutok egy galériára, ahol végre összetalálkozom a konvojommal – amit éppen beszorítanak és megállítanak a helghast erői lent, egy szűk utcában. Amíg ellenfeleim a társaimra koncentrálnak, megpróbálkozom egy hangtalan, hátulról becserkészős késeléssel – az éles katonai penge két vágással metszi át a gázmaszkosok torkát, azonban ahogy észrevesznek, hátrafordulva mind engem kezd el lőni… de mint a vadállatok! Belém is ereszt az egyik egy full tárat, ettől hörögve hajtom örök álomra a fejem – aminek most kifejezetten örülök, hisz ez is az AI fejlődésére utal, valamint óvatos Rambót csinál belőlem. Később egy nehézgéppuska mögé állva zárótűz alatt tartok egy parkolóházat, ami a betont tépő-szaggató golyók ereje miatt egyszer csak megadja magát, és úgy ahogy van összeomlik, mint egy kártyavár.
Társammal végre elérkezünk a Korvis gáthoz. Hatalmas, nyitott terület, ahol a megragadt konvojom és az azt kísérő gyalogosok küzdenek a motorizált helghast erőkkel. Azt a parancsot kapom, hogy szálljak tankba, mert kézifegyverekkel ezt a helyzetet nem visszük dűlőre. Tank, uram atyám, már itt a legelején!

Fú, most jövök rá, milyen nehéz ügy előzetest írni. Mesélnék mindent, hogy lelkesedésemből és tapasztalásaimból minél többet átadhassak nektek, ugyanakkor vissza is kell fognom magam, hogy ne lőjem le a poénokat… de messze van még jövő február.

Az első pályát – ami 6 „feladatból” áll – 44 perc alatt viszem végig. Úgy, hogy már ismertem, különösebb tökölődő városnézés nélkül, pontosan 11 halállal. Második fokozaton. Nem túl nehéz, de nem is nevetségesen könnyű, viszont mindenképpen harmadik fokozaton kell majd elkezdeni a végleges verziót – és úgy simán egy órás is lehet ez a szint –, ezt megjegyzem.
Új helyszín következik: a Blood Meridian az ISA csapatnak a főváros híres teréhez vezető útját meséli el, melyen először találkozom a hírhedt helghast időjárásfegyverrel, az Arc Towerrel. Újabb leszállás következik – az, amit már a legelső trailerben is láthattatok, amikor a csapat a felhők közül érkezik a városba…
…és itt már sírok. Óriási csata van: tüzérségi lövedékek csapódnak be a társaim közé, vállról indítható rakéták tűzcsóvái és izzó lövedékek hasítják a levegőt. Fedezékbe ugrom, épp időben: egy havert valami égő dolog talál el, ő pedig lángolva, botladozva, jajveszékelve próbálja oltani magát.
A látvány leírhatatlan! A házak nem szépen textúrázott díszletek többé, hanem élő, valósághű környezetet tálaló látványelemek. A gránátok a falakon is robbannak, tépett zászlók lebegnek a szélben, látszik, ahogy itt-ott teljes emeleteken tombol a tűz. Erkélyek, ablakok, zsaluk, rozsdás neonreklámok és tépett háborús poszterek díszítik a végletekig lestrapált, mocskos falakat. Gőz és tömény, koromfekete füst száll az ég felé, amin sötét, komor felhők úsznak. A távolban pedig ott a torony, ami kékesfehér villámokkal hasítja, kaszabolja az izzó levegőt.

Házakba be, házakból ki: a Killzone 2 szakít az eddig bevettnek mondható FPS hagyománnyal, ami a klasszikus külső helyszín-belső helyszínváltakozásra épít. Itt minden egyszerre külső és belső. Mész az utcán, aztán át egy szűk sikátoron, emeletre fel, emeletről le. Az egyik helyen több szintet is átszakított egy bomba: felnézve látom a félelmetes eget, és azokat a hátborzongató felhőket… Felmegyek egy lépcsőn a padlásra, majd le a pincébe: egyszer olyan pozícióban vagyok, hogy „ostromlóként”, stratégiai hátrányból, élő céltábla alakjában funkcionálok a néha több szint magasan beásott ellenségnél, például kint a nyílt utcán, máskor meg feljutok egy tetőre, és én gyilkolhatom, immár taktikai előnyből a lent pánikban rohangáló helghastokat.
A Killzone 2 gyakorlatilag minden szempontból előremutató program, játéktechnikailag pedig egy halom fantasztikus újítást hozó game lesz, ez már ebből az előzetesből is látszik.

Sok játékban volt már hangulatos a környezet: itt ez minden eddiginél hangulatosabb! A terep változatos, az épületek gyakorlatilag tejesen élethűek, a karakteranimáció hihetetlen, a hanghatások – kiemelve a fegyverek BOMBASZTIKUS hangját – egyszerűen csodálatosak. Olyan effektorgiába futsz bele minden sarkon, hogy pityeregni fogsz ölbe tett kézzel, mint egy 5 éves gyerek.
Azt képzeld el, hogy nappal kezded a hadjáratot, a külvárosban, és egyre tovább haladva nyomultok be a főváros közepébe. Házról-házra, utcáról-utcára, térről-térre; és mindenhol keményen markolod majd a kontrollert, mert nem lehet tudni, melyik ajtó mögött, melyik fordulóban les rád a vörös szemű halál.
Ahogy lemegy a nap, a kezdetben csak finom pormacskákat kavaró szélből kemény vihar lesz, villámokkal és metsző szélviharral. Dörög az ég, morognak az ágyúk, robban és lángol minden, de amikor bemész egy épületbe, minden elcsendesedik, a zaj hirtelen tompa és távoli lesz. A vízhangos termekben beszakítja a dobhártyáidat a géppisztolyok kerepelése, az orrod előtt repkednek a hüvelyek, amik aztán csörögve érkeznek a padlóra. Aztán csend…
Újra kiérsz a szabad ég alá, és elszabadul a pokol. Tornyokból, erkélyekről, barikádok mögül merednek rád azok a világító szemek, fütyül és cikázik a golyó, lelapulsz, erre DIRR bevágódik melléd egy bazooka-rakéta, azonnali halálod hozva.
Fegyvered lövedékei szikrákat hánynak a fémes felületeken, a faládák szétforgácsolódnak lövéseid nyomán, van, ahol omlik a vakolat, vasbeton csontvázzá csupaszítva az oszlopokat a találatoktól. A gránát aranyló csóvát húz maga után, amikor eldobod, a nyomjelző lövedékek pedig egymást keresztezve vágódnak be a célpontba, bő vértócsát fröcskölve a falakra és kövekre.
A helghast katonák egy pillanatra sem lankadnak. Rohangálnak a fedezék mögött, pozíciót váltanak, elszaladnak a gránátjaid elől, de ha nincs más megoldás, lerohannak – igen, olyan elkeseredetten harcolnak, hogy még arra is hajlandók, hogy legyilkolásod érdekében egészen a ti vonalaitokig előrejöjjenek! Guggolsz mint egy darab sz*r, épp kifogy a fegyvered, erre látod, hogy rohan feléd egy ilyen félőrült rohamosztagos, és gépies, torzított hangon üvölti: „Megdöglesz te ISA disznó!” Már épp lefutna az életed filmje, erre egy társad előugrik és gyomron lövi, de úgy, hogy a helghast már épp emelte rád fegyverét, hogy leüssön vele. Eszméletlen, komolyan!
Itt nem az van, mint a sok tucatszemétben, hogy nézel előre, és mindenkire lősz, ki onnan jön, mint egy gép. Itt lentről, fentről, fali lyukakból, rácsok mögül, jobbról, balról, sőt hátulról is rád támadhatnak, sőt amikor mondjuk védesz egy pozíciót, akkor gyakran fordul a csata iránya, mert egy páncélozott helghast jármű mondjuk áttöri a falat, új frontot nyitva a hármasával-négyesével benyomuló ellenfélnek.

Amit mindenképpen és külön ki akarok emelni ebben a kedvcsinálóban, az a Killzone 2 fény-árnyék megvalósítása. Talán csak a legújabb Silent Hillben láttam hasonlót, sehol máshol. Mész a sötétben, csak sziluetteket látsz, de a következő a sarokban már ég valami, amitől az árnyékod úgy vetül a falra, mint egy bizarr árnyjáték. Összetákolt bádogházak között osonsz, ahol a dróton függő – szétlőhető! – lámpákat vadul tépi és rázza a szél, ettől minden sarokban mozgást vélsz felfedezni. Fegyvered torkolattüze bevilágítja az éjszakát, fénye lámpaként vetül a falakra, a füstölgő cső pedig arról árulkodik, hogy itt bizony beletoltál valakibe egy teljes tárat. Az eget elrejtő sűrű felhőkön néha átszűrődik az erőtlen nap, és kivakítja a szemed, ha épületben vagy, akkor pedig a még ép üvegfelületeken át jut be néhány fehéres fénypászma. Mész a félhomályos utcán, befordulsz a sarkon, és elvakulsz egy reflektortól, ami mellé egy helghast gépágyús fészkelte be magát, akit eleve nehéz feladat kiszedni – hát még félvakon. Száll a por, a füst, és a gőz, lehetetlené téve a célzást, totális káoszt okozva.
Egyszerűen olyan dinamikus, izgalmas és intenzív az élményadag, hogy egy óra játék után le kell állnom, mert szétrobban a fejem az adrenalintól. Ha egy-egy szituációnak/feladatnak a sorozatos elhalálozás miatt többször is neki kell futnom, frankón nem látom kétszer ugyanazt a történést. A folyamatos pusztítástól néha teljesen átalakul a csatatér, mire végre megtisztítok egy területet.

A fegyverek? Azt nem lehet elmondani, érezni és látni kell! Az alap ISA puska, az a „zöld pöttyös célzós” jó kis szerkezet, de amint először kézbe veszed majd a klasszikus irányzékot használó helghast kézifegyvert, szerelembe fogsz esni vele, olyan vadállat a hangja. Van „egy lövés = egy halál”, lomha rohamkarabély, mindenkit üvöltő és agonizáló, bizarr tűzfigurává változtató lángszóró, szűk térben amputálásra is tökéletesen alkalmas shotgun (amely úgy nyitja fel a testet, mint egy konzervdobozt), és persze mesterlövészpuska is, amit nem árt stabil kézzel tartani a pontos célzáshoz.
Lássunk néhány statisztikát, amelyből a szingli mód szavatosságára lehet következtetni. Mint mondtam négy fokozat van: gyakorlott gamereknek én alapból a harmadikat ajánlom. Eleve nem érdemes egy ilyen fantasztikus programon ész nélkül végigrohanni, de ha még ráadásul a legkönnyebb szinten állsz neki, fullra magaddal tolsz ki. Mivel nekem ugye az előzetesben nem volt választásom, 3 óra 36 perc és 43 másodperc után 33% „teljesített” eredményt mutatott a számláló, ami ugye kb. 11-12 óra teljes játékidőt sejtet. Mindez 3 estémbe került – nem kapkodtam, inkább kiélveztem minden másodpercét.
Vannak gyűjthető, elrejtett táskák is, pályánként 2-3 darab, valamint szétlőhető helghast emblémák, 3-5 helyszínenként. A feladatok? Területfoglalás és megtartás, objektumok felrobbantása, dolgok nyitása és zárása.

A francba, itt nézem a jegyzeteimet, mennyi mindent el kéne még mondanom, mennyi mindenről kéne még beszélnem… de nem tehetem. Ennyi az, amit én lelkiismeret furdalás nélkül most, 3 hónappal a megjelenés előtt el merek mesélni. Olyan nincs, hogy ezt a sok szépséget ne te fedezd fel és éld majd meg februárban – ráadásul a Killzone 2-ből lesz még rendes teszünk is, és hát arra is hagyni kéne pár jó gondolatot.
A multiról most nem szólok, hisz arról van videónk, így azt hiszem nem maradt más, mint a hatalmas képgaléria, melyet igyekeztem úgy, gondosan összeválogatni – kizárólag ingame képekből, esetenként sorozatképekkel illusztrálva pl. a fényjátékot –, hogy demonstrálják azt a elképesztő hangulatot, amit a Killzone 2 áraszt.

(Ha bármilyen kérdésed van, csak bátran!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 3 oldal
‹‹  ‹  1  2  3    ››
112. pank2
2009.09.09. 07:23:07
LV2
Válasz 111. Peti85 üzenetére:
Ezel sokkan egyet értünk
PSN ID: paradilaci
111. Peti85  PlayStation.Community tag
2009.03.20. 11:12:51
LV3
Hát az elsőnél tényleg sokkal jobb
110. patyi
2009.01.28. 17:40:39
LV1
asszem erre is gyüjtenem kell:(
2009.01.13. 21:36:32
LV1
szeretnivaló egy játék lesz
2008.12.25. 10:14:55
LV1
az első résszel játszottam az elég jó volt ez csak jobb lehet
107. kluft  PlayStation.Community tag
2008.12.23. 21:03:23
LV8
Válasz 97. Gerilla üzenetére:
Kb. ezzel egyenértékű: " The differences between Blu-Ray and DVD are hard to see on a TV less than 50". " :P :D
Semper Fidelis
106. martin  Főszerkesztő
2008.12.22. 22:04:28
LV27
Válasz 105. Gerilla üzenetére:
Erre véleményt majd akkor mondok, ha megjelent a Killzone 2.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
105. Gerilla  PlayStation.Community tag
2008.12.22. 18:38:55
LV3
Válasz 104. martin üzenetére:
Semmit.Mivel jó pár éve adok a véleményedre.Egyszerűen csak kíváncsi voltam a mit szólsz a cikkhez.
104. martin  Főszerkesztő
2008.12.22. 17:59:37
LV27
Válasz 103. Gerilla üzenetére:
Tulajdonképpen mit akarsz nekem bizonygatni? Életemben nem hallottam még erről az oldalról, és azt sem értem, mit számít az ő véleményük? Ez valami szentírás?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
103. Gerilla  PlayStation.Community tag
2008.12.22. 12:07:10
LV3
Válasz 100. martin üzenetére:
Üdv.Martin.

Killzone 2>>Dead Space.

Laikusként mondom.
102. Gerilla  PlayStation.Community tag
2008.12.22. 12:01:49
LV3
101. zs0lt1  Kitiltott felhasználó
2008.12.21. 22:54:11
LV4
Válasz 97. Gerilla üzenetére:
Ezt hol olvastad? Honnan van a link? Kérlek küld el privátba.
100. martin  Főszerkesztő
2008.12.21. 21:25:41
LV27
Válasz 97. Gerilla üzenetére:
Azt, hogy nézd meg majd a saját szemeddel.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
99. kluft  PlayStation.Community tag
2008.12.21. 21:01:09
LV8
Válasz 96. martin üzenetére:
Értem, akkor az is lehet hogy nincs, örülnék neki ha beletennék, bár ez csak a hozzám hasonlók "hülyesége" , de pl: az FC2-ben is van vagy ötféle kiosztás, kiválasztom a nekem legjobbat és azon csak 1(!) funkciót szeretnék felcserélni de nem lehet mert nincs benne ez a nagyon egyszerű opció...

Fallout 3 viszont király, ott lehet variálni bárhogy, szvsz így lehet tökéletes az irányítás mindenki számára, nem értem miért nem lehet beletenni minden programba...
Semper Fidelis
98. PlayNorbi  PlayStation.Community tag
2008.12.20. 20:44:32
LV7
Válasz 97. Gerilla üzenetére:
hát persze a dead space jó kis anyag de nekem a videók alapján egyértelműen a killzone ver bármit grafra.
martin te mit mondasz?
Haverok, Buli, Fight Club!
97. Gerilla  PlayStation.Community tag
2008.12.20. 16:03:08
LV3
"The graphics were, simply put, not so much, but nonetheless a mixed bag. I realized that Killzone 2 doesn’t use the full power of the PS3. I also realized the game is still a few months from release. Its visual quality was on a level comparable to Dead Space on the 360"

Ehez mit szóltok??
96. martin  Főszerkesztő
2008.12.20. 00:22:11
LV27
Válasz 94. kluft üzenetére:
Erre nem tudok válaszolni, meg sem próbáltam.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
95. PlayNorbi  PlayStation.Community tag
2008.12.19. 21:42:35
LV7
egy csillagos ötös van szűletőben...
Haverok, Buli, Fight Club!
94. kluft  PlayStation.Community tag
2008.12.19. 10:08:45
LV8
Válasz 93. martin üzenetére:
Ehh az nekem nagyon sz*r, most is lehet bárhogy variálni a gombkiosztást mint a KZ-ban?
Semper Fidelis
93. martin  Főszerkesztő
2008.12.18. 23:03:37
LV27
Válasz 92. gugello üzenetére:
R3 a ráközelítés.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
92. gugello  PlayStation.Community tag
2008.12.18. 21:38:33
LV14
Fúúú engem az érdekelne Martin,hogy mi a gombkiosztás(az nagyon hogy melyikkel fogod be a célt??)!:):):)
- lazíts ha bírsz -
91. REDALERT99  Uncharted 2 Veterán
2008.12.18. 21:29:47
LV7
Ez hatalmas játék lesz :)
Már alig várom...
PSN ID(UK): Redalert99 -==#1HUN in U2==-
90. MuMa01
2008.12.18. 19:02:29
LV1
biztos megveszem, isteni lesz.
2008.12.18. 18:02:48
LV1
számomra 1 FPS létezik,és az a Killzone. összeszámolni sem tudnám hányszor vittem már végi, és hány órát nyomtam a multi részével egyedül, botok ellen
88. TOTI
2008.12.17. 21:01:40
LV1
ez nagyon király game lesz haverok
87. otaku  PlayStation.Community tag
2008.12.17. 18:19:15
LV3
nemrég láttam,h zombikat is lehet benne ölni.az a hír hová lett az oldalról?
86. Gerilla  PlayStation.Community tag
2008.12.17. 12:45:31
LV3
Válasz 81. martin üzenetére:
Üdv Martin.
A RAMMSTEIN TELITALÁLAT A KILLZONE-HOZ!!
85. kluft  PlayStation.Community tag
2008.12.17. 12:39:32
LV8
Nagyon jó, hogy ennyire sok és változatos kép lett felrakva, most teljesen elvesztem bennük...az a hangulat ÁÁÁÁÁ, ezt a játékot én még évekkel később is elő fogom venni...
Semper Fidelis
84. zs0lt1  Kitiltott felhasználó
2008.12.17. 01:29:42
LV4
Áhhhh elolvastam megint így este, akarom mondani hajnalban, közbe hallgattam a zenét... Martin a betyármindenit, de jó volt! :-) :-)
2008.12.16. 22:02:44
LV3
Válasz 82. SgtDarkHill üzenetére:
Mondjuk az ÜberKonzol elött? :D
PSN ID: he7edik
2008.12.16. 21:58:04
LV1
Ezért a játékért ziher hogy gyilkolni fogok :D És nem tartom kizártnak hogy a világ egykét pontján ahol fanatikusabbak az emberek ilyen téren, a vásárlásnál fogják egymást eltaposni hogy mindenkinek jusson egy Killzone 2.....nagyon várom már!!!!
81. martin  Főszerkesztő
2008.12.16. 20:32:57
LV27
Juj, van zene.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
80. zs0lt1  Kitiltott felhasználó
2008.12.16. 10:09:34
LV4
Válasz 74. kryss777 üzenetére:
Erre az ötletre én is vevő lennék! :-)
2008.12.16. 09:07:51
LV2
"A helghastok foggal-körömmel védenek minden házat, minden utcát, sőt tulajdonképpen fővárosuk, Pyrrhus minden négyzetméterét."

Ez egy kicsit... :)
78. Re-tech  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 08:08:00
LV7
Én már ettől a teszttől sírtam.Mi lesz ha jön a játék?
Forza Bianconero!
77. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 02:19:54
LV7
Válasz 75. martin üzenetére:
Hát ha a játék 30%-a felfér egy CD-re, akkor inkább viszek pendrive-ot. Arról törölhetem, nem kell feleslegbe elb*sznom három cédét.
76. kluft  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 02:15:28
LV8
Válasz 74. kryss777 üzenetére:
:D
ha ketö lemzess kaaor nemm kel
Semper Fidelis
75. martin  Főszerkesztő
2008.12.16. 02:13:40
LV27
Válasz 74. kryss777 üzenetére:
Előbb lerippelem CD-re...
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
74. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 02:11:38
LV7
Válasz 71. martin üzenetére:
Tényleg, akartam kérdezni... a preview verziót főrakod warezba xre? Nyomnám má,d e vegye meg a f*szom... majd kűdd torrentot.
73. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 01:55:45
LV7
Válasz 70. martin üzenetére:
Mocskos jó lesz. Én csak azt a hangáros részt nyomtam (ne kérdezd hol/merre/milyen) a legbénább lcd-n, de még úgy is csak lestem.
72. kluft  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 01:53:10
LV8
Válasz 69. kryss777 üzenetére:
Talán azért mert a Preview Code feliratra nincs ráeresztve: full screen motion blur, depth of field, anti-aliasing meg talán még a fejlesztők sem tudják hogy összesen mennyi effekt, ezt láttam mozgás közben és akkor is éles, videókon is látszik :P :)
Semper Fidelis
71. martin  Főszerkesztő
2008.12.16. 01:37:14
LV27
Válasz 53. danny2008 üzenetére:
Lehet a nevük most más, de megvannak.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
70. martin  Főszerkesztő
2008.12.16. 01:33:14
LV27
Válasz 69. kryss777 üzenetére:
Szerintem az ember játék közben észre sem vesz olyan apróságokat, mint a többirányú torkolattűz, a füstölgő cső, vagy az izzó töltényhüvely.

A legutolsó képen például a légvédelmi ágyú épp szétlő egy robbanó hordót, a korábban mellette álló helghast pedig elszáll, mint a győzelmi lobogó. :D

De az is komoly kép, ahogy a hátbalőtt helghast arcra esik.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
69. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 01:11:50
LV7
Válasz 68. martin üzenetére:
Ohh, királyok vagytok. Klasszik "lefényképezem a tévét" módszer?! :) Egyébként az a komoly, hogy még ott is tűéles a Preview Code felirat, ahol egyébként full mosott és homályos a kép.
68. martin  Főszerkesztő
2008.12.16. 00:40:37
LV27
Válasz 65. kryss777 üzenetére:
Én csináltam őket, mert a Sony nem adott ki ilyen HUD-os ingame képeket, és anélkül sz*rt sem ér egy teszt. Meg aztán akartam sorozatokat, hogy lehessen látni a fényeffektek változását.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
67. Rambo
2008.12.15. 22:46:19
LV19
Most nézem a képek milyen kurva szépek. Ilyenkor sajnálom, hogy nincs HD TV-m. :(
66. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2008.12.15. 22:42:04
LV21
Válasz 61. Mark üzenetére:
Pedig az első részben a fegyverek másodlagos tűzelései voltak a legkirályabbak. A forgótáras gránátvettő mozgás érzékelő lövedéke mindent vert... Karácsonykor adhatna egy demótt a Sony.
65. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.15. 22:31:25
LV7
Honnan a izéből van ennyi kép?! Ti csináltátok?
64. Rambo
2008.12.15. 22:29:53
LV19
Válasz 45. barbar üzenetére:
szerintem is a hangok altal walik realisztikussa, meg a fenyeffektek miatt. es en ezt annyira warom, hogy meg is fogom venni, mert annyira realisztikus.
63. Nova  vas Normandy
2008.12.15. 22:23:20
LV13
Válasz 59. he7edik üzenetére:
Én 1előre csak szemezgetek vele.. mert fogalmam sincs, hogy mennyire lehet jó.
Viszont a KZ2-t ezzel [DS3] vagy azzal[XFPS], de tolni fogom. :]
" Whoooaaa! Looking cool, Joker! "
1 / 3 oldal
‹‹  ‹  1  2  3    ››
Elmélkedő - Az online vásárlás és rendelés
2018.12.23. 10:00 PlayStation.Community
33 hozzászólás
Szerző: martin
Megjött, elveszett, megvámolták, mást kaptam, sérült, a képen nagyobbnak látszott.
Animal Force (PS4, PSVR, PSN)
2018.12.16. 11:16 PSC egyperces
0 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Azt a pandát ne oda pakold, fiam!
Island Time VR (PS4, PSVR, PSN)
2018.12.14. 08:33 PSC egyperces
0 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Számkivetett-lite.
JUST CAUSE 4 (PLAYSTATION 4)
2018.12.13. 09:21 Játékteszt
22 hozzászólás
Szerző: Szativolution
Káoszelmélet.
Mutant Year Zero: Road to Eden (PS4, PSN)
2018.12.12. 15:11 PlayStation Network
17 hozzászólás
Szerző: martin
Micsoda? Miss? HÁT MISS AZ ANYÁD, AZ!
Star Wars Pinball: The Force Awakens Pack (PS4, PS3, PSV, PSN)
2018.12.12. 08:25 Kedvcsináló
4 hozzászólás
Szerző: Masamune
Csak le ne TILT-son az erő...
RIDE 3 (PLAYSTATION 4)
2018.12.11. 09:00 Játékteszt
12 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Megtáltosodott motoros.
Defenders of Ekron: Definitive Edition (PS4, PSN)
2018.12.10. 09:32 PlayStation Network
3 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Szívatás Level 1000.
RiftStar Raiders (PS4, PSN)
2018.12.09. 21:48 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Shoot-Loot-Death-Restart-Death-Restart.
Elmélkedő - Polkorrekt tartalmak a videojátékokban
2018.12.09. 12:05 PlayStation.Community
71 hozzászólás
Szerző: martin
Most akkor milyen bőrszínű és mely vallású ember ölhet büntetlenül milyen neműt és milyen korút?