PlayStation.Community

2011.02.14. 18:00 Játékteszt
387 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
Űrodüsszeia 2011 február.

Utálom a cliffhangereket, és a Killzone esetében ez az állítás hatványozottan igaz. A második rész befejezése, az elvarratlan szálak csak még nehezebbé tették a két éves várakozást. A Killzone 3 azonban végre megérkezett! A fejlesztő Guerrilla Games-re óriási nyomás nehezedett, a folytatással szemben támasztott elvárások hatalmasak voltak – lássuk mi sült a hollandok space cake-től bűzölgő boszorkánykonyhájában!

A harmadik rész eseményei közvetlenül Visari halála után játszódnak. A diktátor bukásával a káoszba taszított Helghan fővárosa, Pyrrhus a vezérkar általi utolsó kétségbeesett próbálkozás keretében lebombázásra kerül; jó diktatúrához híven megkezdődik a belharc a hatalomért és a hirtelen megüresedett posztért az egyre embertelenebb háború közepette. Új vezérkar, új főgonoszok – élükön a planéta fegyvergyártásáért felelős, tenyérbemászó képű Stahllal. Ami nem változott, az a két főhős, Sevchenko és Rico elszántsága a már majdnem megnyertnek hitt háború befejezésére.
A történet kapcsán több konkrétumba nem bocsátkoznék, de annyit azért elhintek, hogy nem a sztori a legerősebb pontja a Killzone 3-nak. A párbeszédek néhol komikusan gagyik (Sev Nagy Szónoklata például egy igazi kliséparádé), az események nagyjából kiszámíthatóak. Ettől függetlenül a sorozat rajongói nem egyszer fogják állukat a Marianna-árok környékéről felkaparni egy-két hihetetlenül ütős résznek köszönhetően, ahol a coolság o’meter majd’ kiakad. Sajnos a befejezés – és ez volt számomra az egyetlen csalódás a játék kapcsán – eléggé összecsapott és elkapkodott finálé lett: nem akartam elhinni, hogy...

Magukat az eseményeket a játék motorjával készült, illetve nagyritkán CGI animációk hurcolásszák előre. A rendezés az átkötő jeleneteknél a leglátványosabb akciófilmeket idézi: a perspektívák, kamerállások, vágások mind-mind éreztetik velünk, hogy hősünk – ugyan a történések kimenetele szempontjából kulcsfontosságú, de mégiscsak – egy aprócska csavar a háborús gépezetben.Ez a háborús gépezet pedig a leglátványosabb masina, amit valaha láttam, de ez gondolom senkit sem ér meglepetésként a második rész magasra helyezett mércéje után. Bátran állítom, hogy a füst, a robbanások még mindig a Killzone-ban a legszebbek – gyanítom, jó ideig így is fog maradni, jó sok spenótot be kell puszilnia annak, aki a Guerrilla felé akar licitálni ezen a téren. A környezet (ha nem is olyan mértékig, mint – a pusztítás királyában – a Battlefieldben) reagál békésnek legkevésbé sem nevezhető ügyködésünkre: töltényeinkkel, robbanószereinkkel biztosnak hitt fedezékeket, rámpákat tüntethetünk el másodpercek alatt, és ez igaz vica versa is: nem egyszer fog a fejünk felől a biztosnak hitt óvóhely seperc alatt eltűnni egy-egy húzósabbnak mondható harc közepette.
Persze nem csak élettelen dolgok fognak áldásos tevékenységünknek köszönhetően a földdel egyenlővé válni, és a Guerrilla itt is apait-anyait beleadva állta meg a helyét. Ennyire a környezethez és tereptárgyakhoz simuló, logikus és – tudom, bizarrul hangzik, de – gyönyörű halál-animációkat egy videojátékban sem láttam még! Az egyik új ellenséggel, a jetpackes Higgel vívott első csatám kimenetele valami ilyesmi lehetett: a megfelelő mennyiségű ólom kipötyögtetése után rosszakaróm meghibásodott hátasának köszönhetően elvesztette az uralmát a hátizsák felett – a plafonnak nekicsapódva, majd onnan visszapattanva és felrobbanva vitt magával még két vörösen izzó katonát a sírba. Arcomon örömkönnyek jelentek meg, nem először és közel sem utoljára a Killzone 3-mal eltöltött játék során.

A Guerrilla nagyon okosan megtartotta a második részben felsorakoztatott rosszarcúak zömét, de lesznek új csúfságok is, akik ellen új stratégiát kell majd kifejleszteni az öldöklés közepette. A jetpackkel szállingózó vadállatok mellett a trooperek – brutális közelharcosok – hagytak bennem és a kontrolleremben mélyebb nyomot, de rajtuk kívül még jó pár eddig nem látott kreatúra kapott szerepet a harmadik epizódban. A második rész Heavy-je is tiszteletét teszi párszor, de a bossharcnak nevezhető összecsapások ezúttal közel sem merülnek ki a „sorozd a fejét, amíg meg nem fordul, majd lődd szét a gázpalackját” sablonban – az orbitális méretű MAWLR-rel vívott csatát például nem fogom egyhamar elfelejteni.
Nemcsak a sereg tagjai bővültek: a fejlesztők még okosabban hallgattak az első rész helyszíneire vonatkozó kritikákra – ugyan most is a szürkés, sötétebb színek uralkodnak, de ezúttal nem csak indusztriál környezetben fogjuk a béke szavát terjeszteni gépágyúnkkal. Tiszteletünket tesszük majd az igencsak ramaty állapotban lévő és leamortizálódott fővárosban, Pyrrhusban, osonhatunk a Half-Life idegen bolygója által ihletett dzsungel faunájában, repkedünk majd... a sötétségben, de lesz hófúvás tarkította pályarész is, úgyhogy ne feledjétek, sál, sapka, nagykabát!
Fegyverarzenálunk is alapos ráncfelvarráson és botoxkezelésen esett át. Egyszerre három fegyver – egy közelharci, egy nehézfegyver, valamint egy elsődleges fegyver – áll majd Sev rendelkezésére. Itt is viszontláthatunk majd régi ismerősöket, új jó barátokkal megspékelve. Shotgun-pisztoly, egy hangtompítós Uzi-szerűség, a még mindig pisit locsoló lángszóró, a SIXAXIS kontrollernek köszönhetően stabil kezeket és idegeket igénylő mesterlövészpuska, az új instagib gyilkológép, az Arc Cannon, vagy a platformer részek megoldásához is szükséges Jetpack csak egy-egy példa arra, hogy mennyi minden áll majd a rendelkezésünkre az ellenséges erők megtizedelésére.
Ott van még a hűséges késünk is. Míg a második részben Sev csak vadul hadonászott vele, a Killzone 3 a CoD szériából ihletet merítve brutálisabbnál brutálisabb közelharci kivégzésekkel gyarapodott. Minden egyes elvágott torokban, kinyomott, avagy kivájt szempárban érezni lehet Sev kétségbeesését és dühét.

Sok mindenben megértő fülekre talált a kritikus gamer a Guerrillanál, de sajnos a játék ezúttal sem installál, így a második rész egyik rákfenéje, a pályarészek közötti pár másodperces akadás ezúttal is kísérteni fog minket. Nem úgy a – szerintem jogtalanul és feleslegesen – kifogásolt irányítás, mely ezúttal gyorsabb, gördülékenyebb, az input lag minimalizálva lett, így a CoD-on szocializálódott mérgezett egerek is megtalálhatják számításaikat.
Szintén az érintetlen dolgok halmazába tehető a higek fedezékből kikandikáló sitykájának ellövése a tar kopasz fejükről – a minden FPS rajongó számára kardinális hangeffekt, a headshotnál jelentkező karakteres placsanás pedig egyenes út az instant orgazmushoz. A mesterséges intelligencia sem lett túlzottan megpiszkálva, ami eddig jól működött, most is helyt áll: ugyan ellenségeink nagyritkán ésszerűtlenül és fölöslegesen hagyják el fedezéküket, de ezt az apró bakit leszámítva decensen helytállnak ellenünk, igyekeznek körbekeríteni, hátba támadni minket, gránátokkal szórják tele fedezékünket, vakon tüzelve próbálnak kiszúrni Sevvel és kompániájával. Persze itt is lesznek idióták, akik az egymásra halmozott robbanó hordók mögött húzzák meg magukat, de kell egy kis eye-candy: a lángolva sipítozó helghastok mindig arcomra csalták azt az igazi, szívből jövő pszichopata mosolyt. A legnehezebb Elite fokozaton az MI már annyira meglepően okosan játszik, hogy aki ezt a nehézséget választja, az úgy érzi majd, egy egész seregnyi Neo esküdött össze ellene a Mátrixban.
A történet jelentős részében minket kísérgető Rico agya is egy fejlettebb modellre lett lecserélve: okosan dobálja a gránátot, nem rohan ki a nyílt terepre nagyobb tömegjeleneteknél, és ezúttal képes minket felvakarni a földről, ha rosszra fordulnának a dolgok.

…és azok a bizonyos fedezékek. Míg a második rész inkább hasonlított egy céllövöldére, főleg nehezebb szinteken, ahol fedezékről-fedezékre araszolva haladtunk, ezúttal az óvatos haladást egy akciódúsabb, gerillaharc-jellegű játékmenet váltotta fel. Ez persze nem jelenti azt, hogy a fedezékrendszer ment volna a kukába, ezúttal sem lehet teljesen ész nélkül rusholni. Sev ezúttal képes sprintelésből becsúszni a tereptárgyak mögé, nem csak hasznos, de irtó látványos képesség ez repertoárunkban: amikor a felém kilőtt rakéta az időben kivitelezett becsúszásnak köszönhetően milliméterekre súrolta hősöm hajstruktúráját, én magam simítottam végig saját kobakomon, hogy minden a helyén maradt-e. Ezt a pörgősebb játékélményt szolgálják a néha már-már zavaróan bőkezűen elszórt lőszeres ládák is. Ezúttal csak szökőévente fogunk lőszerhiánnyal küszködni, jobban lehet a történésekre koncentrálni. Másfelől viszont – főleg az Arc Cannon-os és WASP-os részeknél – ez a bőség a harc rovására megy: amikor minden lövés után ott a lehetőség arra, hogy gyakorlatilag az ellenségek nullára redukálódásáig esztelenül spammeljük ezt az egy lövés egy halál fegyvert, a kihívás némileg elvész.
Pedig – nehezebb szinteken aztán főleg – változatos és szórakoztató kihívásban lesz részünk. A szokásos gyalogos részek ezúttal is tökéletesen működnek, de ad-hoc felállított bázisok bevédése, járműves ámokfutások, mesterlövészpuskával való tereptisztogatás, lopakodós rész – mely ugyan meg van scriptelve, de mégis élvezetes, és tökéletesen illeszkedik a történetbe, egyszóval élvezetes, na – is az abszolválandó feladatok sorát erősítik.
Talán a járműves részeknél érdemes megállni egy szóra: én az első részben is gyűlöltem őket, és egy-két tényleg fantasztikusan megkreált szekvenciát leszámítva itt sem rajongtam értük. Valahol a második rész színvonalán mozognak, ha ott szeretted őket, itt sem fogsz csalódni bennük, ha neked sem jöttek be, itt is egy kötelező rosszként fogsz minél előbb túl lenni rajtuk.
Végtelenített spawn – az akciójátékok rákfenéje. Az előző rész nem egyszer nyúlt ehhez az ocsmánysághoz, itt szerencsére csak egyetlen egyszer, a végjáték előtt találkoztam ezzel a huncutsággal, de annyira nem volt zavaró, mint pl. Visari palotájának ostromakor a második részben.
A Killzone 3 nem meglepő módon bőven kapott a Sony mérnökeinek legutóbbi fejlesztéseiből, azaz a sztereoszkopikus 3D látványból és a Move-os mozgásérzékelős irányításból.
Az igen intenzív térhatású élményről Alien írt korábban bemutatót, melynek így most a játékot látva minden szavát elhiszem, hisz a KZ3 még normál nagyfelbontásban is olyan páratlan effektparádét – lövedékek, robbanások, lézer és füst – vetít a képernyőre, ami 3D-ben tényleg zsongító, újszerű játékélmény lehet.
A Move-os kezeléssel kapcsolatban azt emelném ki, hogy meglepő módon, még ha némi szoktatás is kell hozzá, de egész használható a rendszer, melyhez nem kötelező a kiegészítő Navigation kontroller megléte – DS3-mal is pótolható. Hogy multiban a későbbiekben előnyt vagy hátrányt jelent-e majd a Move, azt nehéz megjósolni (és hát egyénfüggő is a dolog), de szólóban mindenképpen érdemes így is nekimenni a háborúnak – mondjuk egy második végigjátszás során!

A második rész méltán híres multija is fejlődött. Három játékmódban ugorhatunk egymás torkának. A Guerrilla Warfare igényli a legkevesebb magyarázatot: klasszikus team-death-match-ről van szó. A Warzone a Killzone kettőben megszeretett játékmódok random váltakozása – továbbra is élvezetes és nem kevés gondolkozást igénylő móduszhoz lesz szerencsénk a Warzone keretében. Új lehetőség az Operations: egy védő és egy támadó csapat küzd egymás ellen. A támadók feladata folyamatosan előre haladva megnyitni a pályán az új célpontokat, egészen az ellenséges bázis szíve felé haladva. Nagyon tetszett, hogy a feladatok elvégeztével pár másodperces animációkkal örvendeztet meg minket a játék; ha elég jól szerepelsz, a te katonád kapja meg ezen átkötőkben az egyik központi szerepet. Mi ez, ha nem motiváció? (Anya! Megöltük a lícskinget!)
Az előd kasztrendszere is megmaradt, hellyel-közzel. Engineer, Medic, Marksman, Tactician és Infiltrator az öt választható kaszt. Avatarunkat ezúttal mind fegyverek, mind képességek terén jobban testre szabhatjuk, több fegyver és képesség áll rendelkezésünkre. A Killzone 2 sokat kritizált spawn pont dobáló rendszere is megváltozott: mindenre elszánt taktikusunkkal ezúttal előre meghatározott helyek aktiválásával biztosíthatjuk csapatunk számára a kedvezőbb kezdőpozíciót. Nem tökéletes megoldás, de az eddigi spawn pontok körül kialakuló céltalan és idegesítő mészárlás legalább redukálódott. Kiskapuk persze itt is vannak, de tapasztalataim alapján egy agilisabb, összeszokottabb csapat sokkal kedvezőbb kilátásokkal indul, mint eddig. Amennyiben pedig végképp minden kötél szakadna, az újdonságnak számító jármű- és jetpack használattal mehetünk rendet teremteni az irritálóbb egyének közé.
Választottunk képességeit három szinten fejleszthetjük, a fejlődés öröme és a kihívás megmaradt, én úgy tapasztaltam, hogy kiegyensúlyozottabb lett a netes mészárlás mint eddig, de a jelen sorok írásakor még futó béta feedback-je alapján a balansz még változhat, és gyanítom, későbbi patch-ek formájában még változni is fog – leleményes jószág az ember, ha csalásról és exploitok kereséséről van szó.
A rajongói igényekre hallgatva a Guerrilla kooperatív játékmódot is épített a Killzone 3-ba. Ez csak offline módban élvezhető (tehát neten keresztül sajnos nem), osztott képernyőn – ha elég nagy tévéd van és akad egy haver is a közelben, a társas háborúzás igazán nagy okosság lesz!
A tesztelés során arra a konklúzióra jutottam, hogy a Killzone 3-ra bizony érdemes volt ennyit várni. Egy eddig is kitűnően működő képletet tökéletesítettek a holland fejlesztők.
A single playert érdemes többször, több nehézségi szinten végigjátszani a látvány és az ezúttal még epikusabb csaták miatt, a multi pedig garantáltan hónapokra a TV elé fogja szegezni a kanapékatonákat. Beleköthetnék ugyan a néhol csúnyábbnak ható törmelék ábrázolásába, lovagolhatnék a tényleg öngólként ható finálén, de ezek a dolgok csakis azért tűntek fel, mert a Killzone 3 az eddigi legjobb FPS, amihez szerencsém volt a Sony masináján!

(A játékot partnerünktől, a Sony Computer Entertainment Europe-tól kaptuk meg tesztelésre. Köszönjük! A Killzone 3 megvásárolható támogatónk, a Platinum Shop üzleteiben és webshopjában - normál és különleges gyűjtői verzióban is! Katt a linkre, vagy banner fent a kap tetején.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 8 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  ...  6  7  8    ››
387. Repeat  PlayStation.Community tag
2013.10.24. 13:37:24
LV1
Szuper move támogatás, ajánlom hozzá a Sniper vision fegyvert, amelybe helyezhető a navi controller, meg a fagyi, kényelmes és faszán néz ki! :D
386. MUNRO
2013.03.12. 22:11:44
LV1
Hááát. Valaki meg tudná indokolni miért kapott ez ennyire jó osztályzatot???
385. newkratos7  PlayStation.Community tag
2012.11.22. 11:23:23
LV3
Végigtolva!!! Nagyon jó játék, alig várom a folytatást!!! Nálam 10-es!
Guardians! Tonight, we dine in hell!!
384. bredm1
2012.04.23. 14:11:35
LV1
szerintem nagyságrendekkel jobb mint a killzone 2 ..
383. dzoli1011  PlayStation.Community tag
2012.03.18. 20:18:48
LV1
nagyon állat, legjobb fps, mondjuk kicsit késve vettem meg, nyáron, de fémdobozban, nekem a második résznél sokkal jobban tetszik
382. sayainbarni  PlayStation.Community tag
2011.10.02. 17:01:36
LV2
Ma vittem végig,tetszett a befejezés,már várom a negyedik részt!
Addig is ott a multi és a trófeák megszerzése!
381. MikeB  PlayStation.Community tag
2011.09.18. 11:22:12
LV5
Véleményem szerint túl van pontozva a játék,nagyon is.Csak azért adnék rá 8 pontot,mert szeretem a Killzone-t,az elődjéhez képest sztem gyengébb lett,rövidebb és a multy se az igazi,főleg a globál ranglista hiánya ami elég fura.Az érvek többségével se értek egyet.
Azt mondjuk elimerem,hogy van néhány újítás a 2-höz képest valamivel szebb is mint az,és változatosabb a környetezet is.Mást viszont nem tudok előnynek írni.Én 2-szer vite végig,egyszer normálon és egyszer eliten,pont elég is volt.
"THE SH4RK"
380. Gusztika3  PlayStation.Community tag
2011.09.12. 20:13:33
LV2
Ennek a játéknak nagyon jó a multija :D
Találkozunk a harcmezőn :D
379. kris8360  PlayStation.Community tag
2011.07.27. 01:07:01
LV5
Válasz 378. kris8360 üzenetére:
Nem szóltam, multija kárpótolt. :P
378. kris8360  PlayStation.Community tag
2011.07.22. 03:03:52
LV5
Inkább nem is írom le a véleményem, nem akarom elvenni senki kedvét.
377. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2011.06.24. 09:25:27
LV21
1-2 napja játszottam ki a játékot és még most sem tértem magamhoz a brutál akcióorgia után.
Ez a játék egy kőkemény, nagy tekintéjt parancsoló FPS és össze se lehet hasonlítani a futószalagon gyártott nyugati modernkori háborús FPS-ekkel.
Remélem ez a 4. résznél amerikai szakmabeliek is észre veszik !
2011.05.06. 13:50:26
LV1
Hát ha csak az első két rész színvonalát hozza már jó...de az eddigi hozzászólások alapján lehet rá fog tudni rakni egy lapáttal az élményre...be kell szereznem lassan!
375. Josephus  PlayStation.Community tag
2011.04.28. 01:18:47
LV1
Én most tolom. Nagy királyság. Nekem már a boldogsághoz csak helghast kampány kéne.
˝Unbowed, Unbent, Unbroken.˝ PSN ID: Commandjo
374. Bandikut  PlayStation.Community tag
2011.04.27. 17:36:51
LV1
Biztos jó! kipróbálom majd, egy ilyen jó teszt után pláne:)
373. sayainbarni  PlayStation.Community tag
2011.04.22. 22:03:35
LV2
legjobb fps ps-en
372. Tevez11  PlayStation.Community tag
2011.04.13. 21:03:44
LV23
Most tolom.
Hiányolom belőle a Helgast jelképek felkutatását,megsemmisítését.
amúgy klassz,megjelenés után kb.1hónapra rá vettem meg használtan,házhozszállítva 8000-ért.
Megérte.
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
2011.03.27. 22:21:18
LV1
Az offline Co-op -nál bukták a 10 pontot amúgy fogyasztható lenne de ez manapság már alap ...
2011.03.18. 10:49:33
LV1
Nagyon durva játék!!
2011.03.16. 10:02:57
LV3
Életem legjobb döntése volt a vétel! Végignyomtam,újrakezdem...
Ajánlom!!!
[NQLO]
368. alucccard  A retkes
2011.03.11. 17:35:35
LV22
Válasz 367. ElijahBaley üzenetére:
Igen! :S
367. ElijahBaley  PlayStation.Community tag
2011.03.06. 16:08:05
LV2
Most néztem utána, hogy az storymódot csak offline lehet co-op-ban nyomni online-ban pedig nem..., ez tényleg így van?
PSN ID: HaraldHrabovszky
366. vizi95  PlayStation.Community tag
2011.03.02. 22:41:20
LV1
bátyám letöltötte és amit én láttam belőle annyiból nagyon jónak tűnt
vegyetek fel ! PSN ID: vizvarir_HUN
365. ALF22  Son of Liberty
2011.02.28. 09:00:36
LV26
sajnos a multi visszafejlődött:(
amíg nem lesz újra a kidolgozott rendszer addig sajna 9pontos a játék

Ha össze lehetne gyúrni akkor a 3. rész single része és megvalósítása kéne a 2. rész multijához (meg azokhoz a pályákhoz).
Így lenne 10es.
2011.02.26. 08:16:40
LV3
Válasz 363. Laci-maci üzenetére:
grat hozzá, nekem bezzeg nem hozzta egész héten a futár hogy fordulna fel ott ahol van, ma le kell autóznom Pozsonyba a cuccért :P
ez van.. ezt kell szeretni ?!
2011.02.26. 06:31:26
LV1
Végigjátszottam,zseniális játék,ajánlom mindenkinek.
362. zompir  PlayStation.Community tag
2011.02.24. 22:36:07
LV1
Én holnap reggel megyek a Platinumshop-ba a Helghast Edition-ömért, és kiderűlt hogy ha európai verziót kérek akkor fémdobozos lesz a game a sok nyalánkság mellé. Istencsászár ez...nagy királyság. :D
361. getro2  PlayStation.Community tag
2011.02.23. 23:12:12
LV3
Eddig csak a demót próbáltam. A grafika elsőrangú, a hangulat is döbbenet, de én béna vagyok konzolon az FPS-ekhez, úgyhogy valószínűleg kihagyom. :)
360. Dodgers
2011.02.22. 16:57:55
LV1
FPS-ek ugyan mostanában nem keltették fel a figyelmem túlzottan, de a demo alapján el kell ismerni, prezentáció szempontjából viszonylag ott van a játék. Ha eléggé lemegy az ára, akár még beszerzés is lehet a vége.
"Snooping as usual I see~..."
359. Gerilla  PlayStation.Community tag
2011.02.22. 15:43:36
LV3
Kiváló írás,ahogy a játék is az.

Kanapékatonák megfogalmazás is 10 pont.
2011.02.20. 20:52:14
LV3
Válasz 356. aple545 üzenetére:
jaa, vagy pofon baxná faxal :P

mindjárt lent a demo, végem van :)
ez van.. ezt kell szeretni ?!
357. hattila
2011.02.20. 13:05:58
LV1
Ez egy nagyon jó kis game :D BIDLÁJK :D

aple545: Elég durva fantáziád van xD
356. aple545  PlayStation.Community tag
2011.02.20. 00:17:11
LV5
nagyon nagyon nagy ez a game ahh a közelharcok brutalitása nagyon tetszik, bár lehetne még durvább pl ele pisál a szemgödrébe vagy megeröszakol egy helghastot,
355. Reita  PlayStation.Community tag
2011.02.19. 11:40:03
LV17
A demo jóféle, a végén meg az a trailer elég etetős volt. Elgondolkoztam a Killzone-ok beszerzésén.
354. gugello  PlayStation.Community tag
2011.02.18. 15:39:39
LV14
"Magukat az eseményeket a játék motorjával készült, illetve nagyritkán CGI animációk hurcolásszák előre."


HTB,én úgy vettem észre,hogy csak a intro CGI,a többi a in-game átvezető.
- lazíts ha bírsz -
353. gugello  PlayStation.Community tag
2011.02.18. 15:36:58
LV14
Válasz 350. Kyo üzenetére:
A demonál szebb a játék,több effekt is van benne!! :]
- lazíts ha bírsz -
352. Rob
2011.02.18. 15:01:19
LV1
Én ép tegnap vettem meg a K3...
351. S7N  PlayStation.Community tag
2011.02.18. 02:00:37
LV1
KZ3 demo: en KZ2 szin palettajat nagyon megszoktam...most alapbol calibralva van a tV, picit leveszel a sharpnes, contrast, 2/3 szin es ugy nez ki mindha KZ3 filmet jatszanal :-)
jatekteszt amugy eleg correct..
It takes more than flesh & blood to be human...
350. Kyo  Szerkesztő / Admin
2011.02.17. 23:07:23
LV16
Holnap leszedem a demót, biztos fasza.
349. kristof  PlayStation.Community tag
2011.02.17. 10:41:37
LV1
Válasz 347. martin üzenetére:
Na kierőszakoltam magamból pár sort és blogoltam a 3D demo-ról, remélem tettszeni fog mindenkinek! :)
348. kristof  PlayStation.Community tag
2011.02.16. 23:07:00
LV1
Válasz 347. martin üzenetére:
Még idáig nem blogoltam soha, de akkor reggel írok pár sort!
347. martin  Főszerkesztő
2011.02.16. 22:52:35
LV27
Válasz 345. kristof üzenetére:
Pedig blogolhatnál róla, mert sokakat érdekel sztem.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
346. gugello  PlayStation.Community tag
2011.02.16. 22:30:21
LV14
Válasz 335. barnoca üzenetére:
Ha majd Pénteken átjössz KZ3 co-op-ozni,hozz maagaddal védőfelszerelést,mert vannak váratlan kirohanásaim! (DD
- lazíts ha bírsz -
345. kristof  PlayStation.Community tag
2011.02.16. 22:27:14
LV1
A játék még nincs meg, nem is érdekelt, a cikket még nem is olvastam, DE!!! a 3D demót 5 perce fejeztem be....
És ATYAÚRISTEN mennyire komoly!!!
Leírni nem tudom hogy milyen vizuális élmény a játék 3D-ben.
Hihhhhetetlen hol tart a technika!
344. gugello  PlayStation.Community tag
2011.02.16. 22:22:55
LV14
Válasz 343. martin üzenetére:
Én már a KZ2-nél ezt éreztem,most van jobb nála a KZ3!
- lazíts ha bírsz -
343. martin  Főszerkesztő
2011.02.16. 22:17:22
LV27
"A Killzone 3 az eddigi legjobb FPS, amihez szerencsém volt a Sony masináján!"

Ez a kedvenc mondatom a tesztből. Ez olyan erős lábakon áll, nem is bonyolult, de mégsem értik az emberek. Szomorú.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
342. martin  Főszerkesztő
2011.02.16. 22:15:36
LV27
Válasz 341. oovagrantoo üzenetére:
Riszpekt!
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
341. oovagrantoo  PlayStation.Community tag
2011.02.16. 22:07:44
LV1
Válasz 318. martin üzenetére:
Ma egész nap a vita alakulását olvastam, és csak egy dolgot szeretnék hozzáfűzni. Szerintem annak az embernek a véleményére lehet adni, aki szinte a számítógépes játékok magyarországi megjelenésétől kezdve ezzel foglalkozik, aki elérte anno, hogy a konzol játékoknak külön lap jelenjen meg, és ezt a lapot szerintem igen magas fokon, évről-évre fejlesztette szerkesztette, és aki véleményem szerint egész életét erre tette fel. Arra, hogy tájékoztat minket arról, hogy mit-miért érdemes vagy nem érdemes. De a döntést te hozod, és annak hiszel akinek akarsz. Csak tiszteld a tapasztalatot. Mert lehetsz te gyorsabb, okosabb, szebb mint más, mint elődeid, de a tapasztalatot semmivel sem pótolhatod. Hatalmas köszönöm Martin mindenért. (ezeket már kb. az 576 Konzol kinyírása óta le akartam írni.)
Prosztatát mindenkinek!!!
340. RolEnD
2011.02.16. 21:42:23
LV2
Azt kell, hogy mondjam, a demó kipróbálása után teljes mértékben egyetértek a teszttel. Ahogy a 2. rész, ez is etalon lesz. Brutál grafika, elképesztő hangok (ahogy a hüvelyek pattognak a fémen, az mesés), és a hangulat is ott a szeren. A végén a Trailer pedig megadja a kegyelemdöfést. KELL! AZONNAL! Végre egy belevaló, igazi sci-fi FPS.
PSN ID: RolEnD
339. CountofHell  PlayStation.Community tag
2011.02.16. 21:42:07
LV15
Válasz 335. barnoca üzenetére:
Igen, a Wipeout és a Ninja Gaiden-el kapcsolatban joggal merül fel a kérdés vajon akkor a Killzone 3 hardcore-e ?
Hiszen sehol sincs a nehézsége amazokéhoz.
PSN - CountofHell_HUN
338. Rambo
2011.02.16. 21:25:27
LV19
Válasz 336. sodji üzenetére:
Ja jólvan, én kizárólag az első részről dumáltam, sajna a 2-est még nem volt szerencsém élőben látni (ahogy a KZ3-at sem). :)
1 / 8 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  ...  6  7  8    ››
KILLZONE 3
Sony / Guerrilla Games
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
10/10
Pozitívum
Mindenben több, jobb, mint a majdnem tökéletes előd
Negatívum
Bosszantó apróságok, bugyuta történet

MARTIN BELESZÓL
Nekem ennél nem is kell több élmény egy videojátéktól - így képzelek el egy minden szempontból rám szabott FPS-t. Első napos vétel, minden változatban, sisakos limited és a fémdobozos is - de egyiket sem bontom ki. Játszani egy normál változattal fogok. Szeretem a Killzone-t, mert megérdemli.