PlayStation.Community

2008.12.11. 19:57 Játékteszt
85 hozzászólás
Szerző: kryss777
Értékeld a cikket!
Szereted a kalandokat? Van egy jó ötletem!



Szinte hihetetlen, hogy Oti barátommal mennyiszer játszottuk végig a PS2-re megjelent Prince of Persia trilógiát. Volt, hogy hónapokig csak a Sands of Time-mal nyomultunk, heteket öltünk bele a Warrior Withinbe, és sok-sok órát töltöttünk el a The Two Thrones világában. A három játék minden apró kis részletét közösen fedeztük fel, minden egyes titokra magunk jöttünk rá. Akár a legjelentéktelenebb dolgokkal is képesek voltunk napokat szórakozni. Ha én találtam valami érdekességet, rohantam hozzá, hogy elmondjam az újonnan szerzett élményeimet, ha ő lelt rá egy titkos fegyverre, jött át azonnal, hogy elújságolja, mily módon lehet azt megszeretni. Szép pillanatok voltak. Egészen odáig fajult a helyzet, hogy speedrunokat csináltunk: csukott szemmel rohantunk végig a pályákon, egyetlen elvétett ugrás sem fért bele a végigjátszásba (így sikerült megszereznem a négy órás Sands of Time rekordomat; a Warrior Withinben továbbra is ő a csúcstartó).
Ez volt az a legendás trilógia, amit az előző generációban legtöbbször emeltem le a polcról. Bármelyik pillanatban szívesen ültem le vele játszani; még a mai napig is akármelyik percben örömmel vágok neki a Kalandnak.

Mikor meghallottuk, hogy készül az új Prince (persze ezek még csak az első infómorzsák voltak), teljesen elszabadult a pokol. Beindultak a találgatások és a fantáziánk is rögtön szárnyra kapott: hogyan folytatják a történetet? Kik lesznek az új szereplők? Mi fog történni a Herceggel? És a legfontosabb: mikor érkezik? Nagyon-nagyon vártuk, biztosak voltunk abban, hogy egy újabb fantasztikus kalandban lesz részünk; akármit is fognak az Ubisoft Montrealnál kitalálni, mi biztos vevők leszünk rá. Nem tudtunk semmire sem alapozni, csak egyetlen dolgot ismertünk, a címét: Prince of Persia.
Akkoriban még csak néhány fantázianévvel voltunk tisztában: PoP4 (az Ubisoft Montreal negyedik játéka), PoP7 (a sorozat hetedik epizódja, és PoP 2008 (a megjelenés éve). Türelmesen vártunk és naponta nézegettük a játék hivatalos oldalát, hátha végre valami felszínre tör a fekete trutyi alól. Később kikerült az első trailer, mi pedig szájtátva, patakokban csorgó nyállal néztük végig egymás után húsz alakommal az egyetlen elérhető teasertIgazából nehéz egy olyan sorozatról – és annak legfiatalabb tagjáról – kritikát írni, ami a kedvencünk. Akármennyire is szeretném, bizony komoly feladat lesz részeire bontva bemutatni a játékot. Itt már nem a pozitívumok és negatívumok maradtak meg bennem; kizárólag egyetlen dologra emlékszem, a Kalandra. Egy élmény, ami legalább annyira magával ragadó volt, mint a sok évvel ezelőtti Sands of Time.

Hol is lehetne kezdeni a bemutatót? Talán ott, hogy kötelezően végignézetném az elmúlt hónapokban közzétett videókat. A 2008-as trailerek tulajdonképpen nem csak az év legjobb rövidfilmjei, hanem talán (talán? biztos!) Minden idők legjobb kedvcsinálói! Már ezek megnézése is egy külön élmény, ilyen összhatást (képi világ és zene) még soha nem sikerült egyetlen játéknál sem elérni. Muszáj mindet végignézni, így lesz teljes az én Prince of Persia beszámolóm.
Akiknek esetleg mindezidáig nem sikerült komolyabban megismerkedniük a Prince of Persia sorozattal – holott szerintem nincs is olyan gamer/gamergirl, aki ne játszott volna legalább az egyik epizóddal –, ők ne keseredjenek el, mert a kaland ezúttal egy teljesen más világban „folytatódik”. Felejtsétek el az eddigi részeket, most egy minden tekintetben új kihívás veszi kezdetét – új Herceggel, új környezetben, új ötletekkel.
Mint az eddigi információkból leszűrhettük, a 2008-as PoP egy vadiúj trilógia első része. Tulajdonképpen az előző generációban futott három epizód története lezárult (persze lehetett volna még folytatni, de valószínűleg előbb-utóbb elérkezett volna a rókabőr-effekt), az akkori Herceg nyugdíjba vonult, azóta is boldogan élnek Farah-val.
Jó döntés volt a régi koncepciót kidobni a kukába és egy maximálisan újszerű, egy még mesésebb világba átültetni az egész perzsa történetet. Most megint valami új kezdődött.

A vidéken áthaladó viharban egy ismeretlen kalandor körvonalai rajzolódnak ki. A szél zúgó, ordító hangja elnyomja az utazó kiáltását. Közeledik. „Farah, merre vagy?” – hallatszik egyre erőteljesebben a névtelen egyén ordítása. Nem tudja hol van, nem tudja, hogy került ide, nem tudja merre tart; ő csak egyetlen dolgot szeretne: megtalálni Farah-t.

A történet egészen az idők kezdetéig nyúlik vissza, amikor még csak a Fény, Ormazd és a Sötétség, Ahriman létezett. Az irigység és gyűlölet fűtötte Ahriman sötétséget hozott a világra, megfertőzve az emberek szívét, a földet és az eget, valamint kiszabadítva egy ősi, sötét matériát, a Romlást. Ormazd szerette volna megállítani a Sötétség Istenét és megsemmisíteni annak szolgáit. Mikor a Fény Istene már Ahriman összes követőjét elfogta, kénytelen volt magát a testvérét is az örökkévalóságig az Élet Fájába zárni. Ormazd az ősi Ahuras nemzetre bízta a fa őrzését. Sok-sok évvel a háború után viszont történt valami. Mi lett az Ahrimant és csatlósait elszigetelő Élet Fájának a sorsa?
Itt kezdődik a te kalandod!Hogy már magáról a játékmenetről is beszéljek, úgy gondolom az első, amit muszáj kiemelnem: Elika. Hogy ki is valójában Elika? Ha gonosz akarnék lenni, csupán annyit mondanék, hogy egy segítség gomb, de az az igazság, hogy ő ugyanúgy része a gameplay-nek, mint ahogy a történéseknek is. A hölgyemény ugyanannyira főszereplő, ugyanannyira része a Sötétség és Fény harcának, mint Prince. Igaz, hogy még mindig a Herceg az egyetlen irányítható karakter, de a sztori ezúttal teljes mértékben Elikára koncentrál. Magáról Prince-ről csak nagyon keveset fogunk megtudni – ebben az epizódban ő inkább csak az a kérdezős fajta. A hölgyről és családjáról minden részletet kideríthetünk, ő mindent részletesen elmesél; ha kérdezünk, válaszol. Néha már-már túlzottan is ő van a középpontban, ami – hozzáteszem – egyáltalán nem baj.
Az előzetes videók alapján joggal számíthattunk co-op multiplayer élményre, de Elika ezúttal csak a követőnk lesz. A hölgyet irányítani nincs lehetőségünk, ezzel szemben akármikor számíthatunk rá. Nevezhetnénk őt egy interaktív checkpoint rendszernek is, de mint mondtam (és szerencsére az előzetes félelmeim sem igazolódtak be ezzel kapcsolatban) ő is kiveszi a részét a világ megmentéséből.
A játékban gyakorlatilag meghalni nem tudunk, az elvétett ugrások után Elika azonnal visszaránt minket a legutóbbi platformra; ha éppen egy ellenség végezne velünk, ő rögtön ott terem, hogy megmentsen.
Most nem fogom felhozni a milliószor emlegetett casual szöveget; igaz, hogy én is szeretem, ha kell valamit tenni egy játék megnyeréséért, de ebben az esetben teljesen felesleges ezt a rendszert negatívumként elkönyvelni – ez most nem egy olyan játéknak készült. Könnyű, tényleg nem bonyolult, de ez most egyáltalán nem a kihívásról szól. Sokkal inkább a kikapcsolódásról, a kalandról, felfedezésről és gyűjtögetésről.

Maga a game alapja változatlan maradt a nagy elődhöz képest – platformjáték, harci jelenetekkel megszórva. Az ugrabugrára nem lehet panasz, az egyszerű mechanikának hála csak nagyon ritkán fogjuk a végtelen mélyben végezni. A game platformer része rendkívül egyszerűen működik, pontosabban túl egyszerűen… egy-egy hosszabb ugrássorozatnál néha unalmasnak is fog hatni a mindent magától csináló karakter. A falon szaladás és csúszás technikája szintén játszva elsajátítható, elég a megfelelő pillanatban megnyomni a különböző platformelemekhez rendelt gombot. Bizonyos pályarészeken tulajdonképpen fél kézzel is áthaladhatunk – Prince mindig oda ugrik, ahová fel tud kapaszkodni. A tutorial során ezeket könnyen megtanulhatjuk, de annyira egyszerű, jól kigondolt, és magától értetődő, hogy erre akár szükség sem lenne. Egyetlen szívfájdalmam, hogy sajnos a különböző platformelemekből nagyon-nagyon kevés van, szinte egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányféle trükköt fogunk az egész játék során végigcsinálni.
Negatívumként megemlíteném, hogy az ugrások korlátozva vannak, nem vetődhetünk oda, ahová csak szeretnénk. Ha a fejlesztő úgy gondolta, hogy arra a bizonyos platformra nem esethetsz le, akkor akár mennyiszer, akármilyen óvatosan próbálkozhatsz az ugrással, biztos, hogy nem fog sikerülni.
Ha már játékstíluson belüli negatívumoknál tartok, úgy gondolom szükségszerű megemlítenem a logikai feladatok hiányát. A teljes végigjátszás során mindössze három-négy darab puzzle-val fogunk találkozni. Jobban örültem volna, ha több alkalommal késztet gondolkozásra a játék, a maréknyi feladat – amelyek mellesleg még nagyon egyszerűek is – jóindulattal sem nevezhetők kielégítőnek.
A harcrendszer leginkább az Assassin’s Creedben látott stílushoz hasonlítható. Ami azt illeti elég nyögvenyelős – már Altair bunyója is az volt –, viszont Elikának köszönhetően némi változatosságot azért bele tudunk csempészni. Azt tudni kell, hogy a harci jelenetek (igen, egytől-egyig az összes) leginkább a versus párbajokra hasonlítanak; ha úgy vesszük, a játékban kizárólag csak boss-fightok kaptak helyet. Maga a harc technikája négy elemből tevődik össze – kardozás, akrobatikus trükkök, ellenfél megfogása, és a különleges „Joker kártyánk“, Elika támadása. Minden bunyónak van egy ritmusa, amit, ha elkapunk, pillanatok alatt végezhetünk az ellenfelünkkel. Bevallom, nekem picit hiányoznak a véget nem érő akciójelenetek (Sands of Time végé felé a liftes dolog, valaki?), de az igencsak látványos akrobatikus mutatványok sorozata kárpótolni fog mindenért. Az előző epizódokban nagyszerűen eltalálták a platform és akciórészek közötti arányt, jelen esetben inkább a platformdolgokra gyúrtak rá.

Még nem meséltem az új Prince of Persia egyik legkülönlegesebb eleméről, a nagybetűs Látványról. Azt hiszem ennyire újszerű és aprólékos cel-shaded grafikai megvalósítást még nem láthattunk egyetlen játéknál sem. A karakterek arca, a ruháik, sőt még a kiegészítőik szemrevételezése is egy külön élmény. Azok a színek, azok a pályák, azok a világok! Szinte hihetetlen, hogy mindez játszható formában érhető el. Minden egyes kis darabkájában érződik a művészet; mint ha csak egy gondosan megszerkesztett artbook-ot lapozgatnánk. Amikor felszabadítjuk a sötétség által megfertőzött területeket, az lesz aztán az igazi Csoda! Kisüt a nap, felcsendül az fülbemászó muzsika, és mosollyal az arcunkon indulunk összegyűjteni a Light Seedeket (fényorbok).
A technikai oldalra panaszunk nem lehet, a mozgó festmény teljesen stabil képfrissítés mellett prezentálja a Herceg és Elika történetét. Beakadásnak nyoma nincs, az apró grafikai hibák is kimaradtak, örömmel jelenthetem ki, hogy a játék ezen része tökéletes.
A sok-sok pozitívum azonban nem feledteti a game alapját érintő egyik legnagyobb hibát, az önismétlő játékmenetet. Úgy látszik az Ubisoft Montreal újfent nem tudott mit kezdeni a szuperül kigondolt és megvalósított világgal. Ugyanaz a helyzet, mint amit az Assassin’s Creednél tapasztalhattunk – adott egy részletesen kidolgozott nagy terep, egy szinte tökéletesen működő játékmechanika, azonban az egész kaland néhány darab teljesítendő feladatra van lekorlátozva. Amit az első fél órában egyszer megcsináltál, ugyanazért fogsz egészen a játék legvégéig gürcölni. Elmegyünk a kijelölt pályarészre, megküzdünk az adott területet uraló boss-szal, meggyógyítjuk a vidéket, felszedjük a fénylő gömböket, majd megyünk tovább a következőre. Egyetlen pozitívum ezzel kapcsolatban, hogy nem húzzák a végtelenségig; biztos, hogy idő után unalmas lesz, de úgy gondolom 10-12 óra ebből még bőven az elviselhető kategóriába tartozik. Ez ne vegye el senkinek se a kedvét a játéktól, mert ezen kellemetlenség ellenére is egy maradandó, többször végigjátszható kaland.

A Prince of Persia jelen generációban mindenképpen egy különlegesség. Tény, hogy van még hová fejlődnie, de úgy gondolom az út, amint elindult több mint kiváló. Méltó az előző generációban újjászületett soroztat nevére és hírnevére; bátran mondhatjuk, hogy ez itt a 2008-as PoP. Minden apró képkockáját örömmel tenném fel a falra. Mesés környezete, egyedi látványvilága, és a jól működő platformelemei teszik igazán tökéletessé. Imádom, és te is szeretni fogod, ha túlteszed magad a kissé lebutított játékmeneten. Nézd meg a videókat, vedd meg a játékot és hagyd, hogy Elika magától vezessen ebben a hihetetlenül különleges, álomszerű világban.

(A játékot tesztelésre szoftverdealerünk, a Überkonzol biztosította. Köszönjük!)
PRINCE OF PERSIA – GYŰJTŐKNEK

Az Ubisoft élt a lehetőséggel, és jól felkészült a mostanában menő gyűjtögetési lázra. Következzen néhány különlegesebb, extra kiadás a rajongóknak.

USA Pre-Oder Edition – Az Überkonzolnál is elérhető amerikai Pre-Order kiadás a papírdobozon felül tartalmaz még egy érdekességekkel megszórt Blu-ray lemezt, rajta fejlesztői bemutatókkal, korábbi trailerekkel, digitális artbookkal és egy rövidebb Prima Guide-dal.

HMV exkluzív kiadás – Klasszikus európai release egy csodaszép extra papírtokban. Ez volt az egyik első concept rajz, ami 2006 végén az Ubisofttól kiszivárgott.

Play.com limitált kiadás – A legkülönlegesebb darab. A gyönyörű gyűjtői doboz tartalmaz egy 24 oldalas exkluzív képregényt (ami a Hunter háttértörténetét mutatja be), egy bónusz DVD-t zenékkel, videókkal és képekkel, továbbá két darab, a játékban megnyitható extra kosztümöt (Sands of Time-os Prince és Farah skinek; a PoP fórumtopikjában már leírtam a kódot, működik). Egyetlen probléma, hogy hozzánk nem szállítanak.

Ubisoft.com limitált póló – Egy jópofa ajándék a hivatalos UbiStore-ról vásárlóknak; a pólón a nagyon veszélyes Rayman nyúllal: Rabbid of Persia.

GAME.co.uk Steelbook – A fémdobozt szeretjük (*könnyű rajta paradicsomot vágni). Szerencsére nem a sima kiadás boxartját nyomták rá a dobozra, hanem valami különlegessel kedveskedtek nekünk az angliai barátaink. Sajnos a bónusz lemez ebből a csomagból kimaradt, de maga a játék és a polcon figyelő Steelbook kárpótolni fog mindenért.

Az ínyencek lecsaphatnak a jelenleg még elérhető Collector’s Edition Guide-ra (Play-Asia-n is kapható), ahol a tippek/trükkök mellett találunk még számos más érdekességet is: terveket és koncepciós rajzokat, valamint kizárólag a GAME-nél elérhető litográfiát.

Akármelyik mellett is döntesz, biztos vagyok benne, hogy jól fogsz járni. Úgyis maga a játék varázsol majd el igazán...
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
85. Szuchi
2011.11.08. 10:53:13
LV5
Én még csak most szereztem be. Nagyon jó játék lett!!
"Square Enix"
84. Lotar  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 00:31:41
LV18
Tetszik . ( + úgy néz ki meglesz :] - itt nyertem - köszi PSC !! ) :]
psn/sen id: pcpmate
83. pank2
2009.09.09. 07:12:58
LV2
Tetszet a cikk & a video -is.
PSN ID: paradilaci
82. Firethrower  PlayStation.Community tag
2009.05.26. 19:17:42
LV3
Én már az eddigi 3 PC-s játékot is imádtam, főleg a "The Two Thrones"-t, de ez egyszerűen fantasztikus! :P Amerikai gyűjtői változatban vettem meg és már kétszer vittem végig az alapjátékot meg egyszer az Epiloque-ot, ami szintén nagyon állat! :P
Az én értékelésemben ez 11-est kapna a 10-es skálán, azaz "Még pár ilyet UBISOFT!" :P XD
81. Peti85  PlayStation.Community tag
2009.03.20. 11:07:22
LV3
Nálam is 9-es a játék, de miért nem tudták egy kicsit nehezebbre csinálni :)
2009.01.17. 17:33:47
LV1
nekem nem tetszik a 3 jobb volt
Play Station 3
79. slike
2009.01.06. 11:55:12
LV3
Nagyon jó lett a teszt, ezzel a zenével pedig nem kis kedvet csináltál nekem a játékhoz.:)
Tegnap kezdtem el, mondjuk elég fáradtan, de szomorúan tapasztaltam, h a Ubisoft megint egy ismétlődő játékmenettel ajándékozott meg, ami eléggé lelombozott.
Nem tudom, h ezt direkt csinálják-e, vagy csak így sikerül a végére, de ez már a 3. ilyen játék. Előző 2 az Assassin's Creed és a FarCry 2. Mindkét stuff egy kegyetlen szépen megvalósított világba rakott le minket, hatalmas szabadságot adva a kezünkbe, sőt még a hangulat is nagyon ott volt. Csak sajnos ezek a dolgok a játékmenet rovására mentek. Remélem ezen sikerül változtatniuk a jövőben, mert így nagyon jó ötleteket és egyben teljes játékokat "pazarolnak" el.:S
78. p3tya
2009.01.03. 12:24:00
LV1
Ez a zene!!bakker,ez annyira el lett találva,és annyira illik a játékhoz!!!!!nekem ez az első prince játékom,és nagyon bejön.a szédítő magasságokban ugrálni,vékony kis peremeken,falon futni a több méteres magasságban,MÁMORÍTÓ!!néha komolyan torokszorító érzés fog el egyegy ugrás előtt.szóval nagyon jó lett.kicsit olyan ritmusjáték utánérzése van a dolognak,amikor az egyes akrobatikus elemeket előadja az ember.
aztis hozzátenném azonban,hogy megmutattam egy haveromnak,aki anno nagy princes volt,még SoT idején,neki viszont nagyon nem jött be az egész.egyszerűen le sz.rozta,no:)
2008.12.25. 17:10:12
LV6
Én szerintem jó játék ott lesz a "nagyok mögött" .
Pl:Call of Duty 5
Resistance 2
killzone 2
Rest In Peace
2008.12.25. 10:09:25
LV1
A videoból úgy tűnik hogy jó ajáték menete és a grafika is tökéletes
2008.12.25. 09:59:35
LV1
Jó lett, a cikk is és a játék is
2008.12.22. 18:55:10
LV8
szép grafika, de ha a játék Elikaról szól, akkor lehetne a címe Elika of Persia..

have no fear of perfection - you'll never reach it
73. karlo
2008.12.18. 18:34:18
LV1
Ja az értékelést kicsit erösnek érzem szerintem a7 pont az ideális.Ne a szép külsöért kapjon egy játék 9 pontot.Mert az csak egy töredéke a játéknak.
72. karlo
2008.12.18. 18:04:18
LV1
Elkell ismernem a játék szép csili vili csak az a gáz hogy tartalmilag elég silány lett. Sajnos ez a mostani játék kinálatra is értendő.
2008.12.17. 15:01:50
LV1
Lehet én vagyok pesszimista, de olyan érzesem ezzel a játékkal kapcsolatban, mint az Assassins Creed után. Túl lett értékelve. Az is szép volt meg az elején izgalmas, de túlságosan ismételte magát. Remélem itt nem ez a helyzet, mert a grafikája tetszik.
2008.12.16. 18:58:58
LV2
Hmm,nagyon szép!Majd Platinumon
PsnID: L
69. xetron  PlayStation.Community tag
2008.12.16. 18:57:50
LV20
hiányoltam belőle a kaszabolást,de azt nagyon .Mondjuk lehetett volna nehezebb is ,de azért jó játék.
Ultra Super Mega Combo Breaker .....
68. hacumo
2008.12.16. 13:57:07
LV1
a teszt tetszett..a játék gyönyörűűű-de ez alap kéne legyen ma már nem?-dee:( a soha nem halok meg? és az ugrabugra hmm..késöbb kap még egy esélyt..
2008.12.15. 23:39:06
LV2
Ez a zene... Nagyon szépen szeretném elkérni,mert szalagavatós nótára lenne szükségem,és ilyen tuti nem lesz senkinek!:)
2008.12.15. 22:27:34
LV6
Tud valaki arról valamit, hogy xbox 360-ra és ps3-ra is jönni fog a magyar feliratos változat januárban, vagy csak pc-re?
2008.12.14. 23:10:47
LV2
Megölitek a gamer újságokat!:D Nagyon jó ez a teszt,ahogy a többi is nagyon tetszik. Tényleg millió gratula!
64. t2n85
2008.12.14. 18:39:16
LV1
nálam kimaradt a POP

de szerintem ki is fog

inkább GOW 3
Nem hanyag vagyok csak ki**szót lezser
63. martin  Főszerkesztő
2008.12.14. 11:19:07
LV27
Válasz 60. Pwent üzenetére:
Ez talán nem is véletlen, az Uncharted sztem játékfejlesztői szemmel is komoly game.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2008.12.14. 10:01:29
LV9
ez a teszt anyira de a anyira tetszet nekem.tok jo volt olvasas kozben a zenejet halgatni,tenyleg koszi
senki sem ültetheti babyt a sarokba!
2008.12.13. 15:23:28
LV1
Válasz 60. Pwent üzenetére:
Remélem!
60. Pwent
2008.12.13. 14:49:42
LV2
Jó teszt. Jó játék.Nekem kicsit tul Drakes az uj Prince de sztem a második részben ez változni fog...
...xd
2008.12.13. 11:53:22
LV1
Ja nem is beszélve arról, hogy nem lehet meghalni! A kis ribizli (bármilyen hibát követek el) megment!
58. Szuchi
2008.12.13. 11:23:38
LV5
Én azon kevesek közé tartozom akinek kimaradt az életébőla Pop, de lehet hogy ezzel a résszel fogom elkezdeni.
"Square Enix"
2008.12.13. 00:31:25
LV1
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de nekem egy kicsit monoton, kb 60%-nál járok és mindíg ugyan azt kell csinálni! Nem túl változatos! Az előzőek nekem jobban bejöttek, és a grafika sem igazán nyerte el a tetszésemet (gondolok itt a szereplőkre)!
56. kluft  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 22:45:51
LV8
Nagyon hangulatos, egyedi játék lett, tetszett a teszt is ;)
Semper Fidelis
55. GTfan
2008.12.12. 20:40:00
LV12
Na elégg szép pontszámot kapott
54. Lara  beauty junkie
2008.12.12. 18:49:49
LV26
Válasz 30. Okami üzenetére:
nah akkor tessen pótolni!

53. KenChi  Alapító tag
2008.12.12. 18:22:10
LV6
Válasz 49. mark910624 üzenetére:
Nem csak az újság adta a nevét neki...
http://www.princeofpersiaprodigy.com/
Gondolom ez lett volna az alcíme, de valamiért mégis kihagyták az utolsó pillanatban.
PSN / WiiU: GGKenChi | http://madafaka.hu
52. Petunia  Szerkesztő
2008.12.12. 17:01:22
LV12
Válasz 47. zs0lt1 üzenetére:
Jól van, én meg megettem az egészet, késsel-villával... :P :DD
Endure and Survive
2008.12.12. 16:55:03
LV3
Dante , Altair - Prince jah mega Bringer a kezén.Ááááááááá.Nagyon nagyon ********* XD
You're pro or You're a noob.That's life.
50. tiNk  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 16:44:07
LV18
Válasz 34. tiNk üzenetére:
HSZ kieg.: Anno olvastam vki blogjában egy tesztet a gaméról ami kicsit elvette a kedvem a kipróbálásától, viszont ez a teszt meghozta az elvesztett játékkedvet. Persze az h kipróbálom-e havertól függ, ugyanis nála szoktam PS3-azni... xD
"We don't have to do this. You know that, right?"
49. mark910624  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 15:44:41
LV4
Válasz 45. kryss777 üzenetére:
Dehogynem. Egy újság ezt az alcímet adta a játéknak amikor képeket közöltek róla (azt jelenti csodagyerek), csak a hírportálok azt hitték, ez lesz az alcíme ...
48. martin  Főszerkesztő
2008.12.12. 15:43:26
LV27
Válasz 37. kryss777 üzenetére:
A Sigur Ros - Takk lemezen.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
47. zs0lt1  Kitiltott felhasználó
2008.12.12. 15:41:31
LV4
Válasz 46. Petunia üzenetére:
KenChi egy művészlélek! :-)
46. Petunia  Szerkesztő
2008.12.12. 15:40:43
LV12
Akkor a fórumban a játék topikjának címe miért ez?
Endure and Survive
45. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 15:32:12
LV7
Válasz 43. Petunia üzenetére:
Prodigy-ről nem volt szó soha sehol. :)
44. zs0lt1  Kitiltott felhasználó
2008.12.12. 15:29:29
LV4
Válasz 43. Petunia üzenetére:
Nem! Nincs alcíme... :D
43. Petunia  Szerkesztő
2008.12.12. 15:24:58
LV12
Ja és akkor mégsem Prodigy az alcím? Vagy hogy is van ez?
Endure and Survive
42. Petunia  Szerkesztő
2008.12.12. 15:21:54
LV12
Az én fémdobozosom ("*könnyű rajta paradicsomot vágni"? :DDD) tegnap indult el Angliából. :))

A teszt elolvasása után kicsit felemásak az érzéseim, de biztosan nem fogok csalódni, mert a hangulat és a látvány nagyon ott lehet a szeren!!

Ja, és most már értem, miért rendelted be az összes verziót, Krysss... :DD
Endure and Survive
41. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 15:04:33
LV7
Válasz 39. hjetyekus üzenetére:
Mindegy, hogy két nap, vagy két hét alatt alatt játszod végig, ugyanazt kell csinálni. :)
40. zs0lt1  Kitiltott felhasználó
2008.12.12. 15:01:21
LV4
Válasz 39. hjetyekus üzenetére:
Én például nem bírok egy-két óránál többet játszani, muszáj szünetet tartanom. Egy kivétel volt mostanában méghozzá a Valkyria Chronicles. A krónika annyira magával ragadott, hogy nem éreztem a fáradság jeleit, csak játszottam, játszottam, játszottam...

De a gamek nagy részénél muszáj szünetet tartanom. Általában úgy csinálom, hogy délelőtt és délután a kötelező feladataimat hajtom végre (iskola, tanulás stb.) és csak este kalandozok a videojátékok világában... Ráadásul így a gamek is tovább tartanak! :-)

2008.12.12. 14:53:41
LV5
Aki monotonnak tartaná a játékmenetet, íme a recept: egy nap sose játssz többet, mint másfél óra.

Egyrészt tovább kitart, másrészt nem válik monoton gombnyomogatássá.

Grafikailag pazar kiállítású game, abban hiba nincs!
Kis kacsa für Dich...
38. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 13:50:25
LV7
Válasz 26. GaBi üzenetére:
Ahogy számolgattam úgy kb. 10%-át... mivel multiplatform fosról van szó és le kellett butítani.
37. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 13:49:11
LV7
Válasz 31. martin üzenetére:
Köszi. Hol találtad?
(OST-t nem lehet venni sehol pedig jó lenne...)
36. kryss777  PlayStation.Community tag
2008.12.12. 13:48:05
LV7
A második videónak elég tré lett a minősége... itt érhető el normális felbontásban:
http://www.youtube.com/watch?v=kFfF8EjFh58
(tessék a 'watch in HD'-ra kattintani)

...vagy esetleg 720p-ben:
http://www.gametrailers.com/player/36270.html
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
PRINCE OF PERSIA
Ubisoft
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Friss, különleges, egy szinte tökéletes mese
Negatívum
Repetitív játékmenet