PlayStation.Community

2010.11.13. 15:56 Játékteszt
58 hozzászólás
Szerző: Foxhound
Értékeld a cikket!
A nappalik harcosainak klubja.

Ahhoz, hogy egy új, extra kiegészítő hardvert megvásároljak adott konzolhoz, mindig szükségem volt egy olyan általa használt speciális játékra, ami az érdeklődésemet maximálisan felkeltette. A PlayStation 3 exkluzív The Fight: Lights Out egy ilyen játék volt. Persze a Move-ot a benne rejlő lehetőségek miatt mindenképp birtokba vettem volna inkább előbb, mint utóbb, de ez a stuff sokat nyomott a vásárlás döntése mellett a latban. Utcai harc, sötét és mocskos környezetben, nekem tetsző keménységgel és brutalitással. Bevallom, a Coldwood Interactive játékától nagyon sokat vártam… talán túl sokat is. A progihoz korábban kiadott promóciós anyagok lenyűgöztek, ám a teljes produktum sajnos már korántsem nyerte el maradéktalanul a szimpátiámat.A The Fight hatásosan vonja magára a téma iránt érdeklődök figyelmét. Lemezbehelyezés után ütős zene csendül fel egy hasonlóan hangulatfokozó kezdőképernyő társaságában, növelve a várakozás pillanatait. Teszi ezt olyan elánnal, ahogy az anyag kedvcsináló videói is a progi megjelenését megelőzően. A viszonylag sokrétű lehetőségeket biztosító karaktergeneráláson, majd a játék szerves részét képző tapasztalati pontok elosztásán túljutva a mexikói sittes (több mint 10 év a kóterben) színész, a Robert Rodriguez-féle „szennnyfilmekből” ismert Danny Trejo fogadja a játékost a saját videó tutoriáljában. Nálam ennek a fickónak a szerepeltetése eleve nagy pozitívumot jelentett, de ez a plusz az anyagba történő komolyabb belemélyülést követően sajnos kevésnek bizonyult.
Trejo megtanítja a játék alapjait a maga sajátos hangvételében. Miként fogd a Move kontrollert, milyen intenzitással mérd a csapásokat, és persze az alapütések sem hiányozhatnak az oktató részből. Minden harc és edzés előtt kalibrálni kell a Move irányítókat. A program többféle pozíció felvételét kéri majd tested feltérképezése érdekében. A szerencsésebbek a kalibráció minden állomásán különösebb gond nélkül továbbjuthatnak, ám sajnos esetemben a problémák már itt elkezdődtek. Tapasztalataim alapján kijelenthetem, hogy rettentő érzékeny a rendszer. Zavaró tényező lehet akár a nap erősen besütő sugara, vagy egy olyan, a helyiségben található fényforrás (napszaktól független) is akár, amit nem tud a rendszer hova tenni. De állítom, még a falak színei és az általuk közvetített árnyalatok is befolyásolhatják a játék pontosságát. Természetesen az, hogy effektív nálam az esetek jelentős százalékában fals feltérképezést produkált a játék, közel sem jelenti azt, hogy neked is azt fogja tenni. Nem egy ismerősömnek vagy semmi problémája nem volt a szoftverrel, vagy csak részlegesek voltak a gondok. A Move-ok többlépcsős beállításai mellett a rendszer a PlayStation Eye-t használva a játékos fejét is pozícionálja a képernyőn. Ennek a lépésnek a precíz elvégzéshez kifejezetten sok fényre van szüksége a kamerának. A művelet megvalósul gyengébb fényviszonyok mellett is ugyan, ám ebben az esetben pontatlan lehet a mozgáskövetés. Ha nagyon rosszak a fényviszonyok, vagy azzá válnak a játékkal eltöltött idő során, ez az opció tiltásra kerül, megkímélve a The Fight játékosát a későbbi bonyodalmaktól. Meg kell említenem, hogy az anyag papírforma szerint játszható egy Move és egy DualShock 3 irányítójának a kombinációjával is, de ez inkább tekinthető reklámfogásnak, mintsem valódi, működőképes alternatívának. Nem véletlenül volt két darab Move-val szerepeltetve az összes reklámvideóban.
Amennyiben minden beállítást helyesen elvégeztél, kezdődhet a bunyó! Rövidebb felhozó edzések után meg lehet indulni az utca legkeményebb harcosa címéért, hírnévért, és némi lóvéért. A stuff 12 arénát kínál fel, arénánként 10 ellenféllel, ahol is a témához és a stílushoz maximálisan illő ellenfélpalettából lehet kiválasztani a kiszemelt áldozatot. A játékban nincs klasszikus értelemben vett sztori mód. Ez lehet néhány játékosnak fájó pont lehet, mindazonáltal nekem különösebb hiányérzetem nem keletkezett.
És hogy milyen egy igaz utcai harcosnak a bőrébe belebújni? Mocskos mód fárasztó! Az összecsapások kimenetelétől függetlenül, 1-2 menet után már szakadt rólam a víz, sajogtak az izmaim és levegő után kapkodtam. A stuff kőkeményen megdolgoztatja vásárlóját! Ennél a játéknál valóban oda kell tennie magát fizikailag az elpunnyadt gémernek. Megtervezett ütéssorozatok, megfelelő elhajlások, és pontos védekezések a győzelem kulcsai. A harcok során az alapütések mellett úgynevezett „Dirty” mozgásokkal is lehet operálni, amik a játékban fellelhető speciális mozdulatoknak felelnek meg. Ezeket a Move kontroller valamelyik gombjával és a hozzátartozó mozgással lehet előcsalni. Könyöklés és fejelés, hónaljba satukén szorítva az ellenfél fejét, majd ütve azt és még néhány hasonlóan „fair” támadás csalható elő a játék előrehaladtával. Sajnos a karaktered nem válik áttetszővé, ha ráközelít a kamera, így nem egyszer kitakarja az eseményeket, amit a fejlesztők azzal magyaráztak, hogy nagyon sok erőforrást igényelt volna egy ilyen fícsör beépítése. Ezt orvosolandóan a harc közben többféle kameraállás közül lehet válogatni, megtalálva számodra a legideálisabbat. Az ellenfelek legyőzése pénzmagot von maga után, ami fejlődést biztosít. Fejődni pedig az edzőteremben lehet, ahol lehetőség lesz nehézzsákot püfölni, kesztyűzni, tréning bunyókat lezavarni, stb. A gyakorlások végeztével tapasztalati pontokat kap az utca harcosa, amiket irányítója eloszthat a különböző skillek közt, növelve a bunyós teljesítményét. Fitness kedvelők még az elégetett kalória mennyiséget is nyomon követhetik. Az XP pontok szétdobásán felül lehetőség lesz karaktered alakítására is. Ennek pénztárcád szabhat leginkább határt. Új ruhákat, cipőket, kiegészítőket lehet vásárolni.
Az összecsapások sikátorokban, lerobbant gyártelepeken, mocskos lebujokban folynak. Ehhez a sötét hangulathoz még hozzájön a kellően zord, eléggé egyedi színvilággal operáló képi megjelenítés is. A színkombináció nagyon sötét tónusokból épül fel, sok feketét, sötétbarnát, némi vérvöröset használva. Maga a grafikus engine semmi kiemelkedőt nem tartogat, de talán egy ilyen stílusú game-nél ez nem is baj. Pofásan néznek ki mind a karakterek és a helyszínek, de persze Fight Night szintű grafikai minőségre senki ne számítson.

A program támogatja a többjátékos offline és online élményeket is. Online módban lehetőség van ranked, illetve unranked meccsek végigküzdésre is. Ha csak nézelődni szottyan kedvetek a virtuális arénákban, akkor spectatorként tehetitek meg azt, fogadásokat kötve adott játékosra. Fogadni egyébként a fő játékmódban is van lehetőség. Egyéb extra még, hogy XMB-n keresztül screenshotot is lehet készíteni.
Talán már megszokhattátok tőlem, hogy az értékeléseim során a látványbéli, vagy akár a játszhatóságot érintő kisebb hibák felett szemet ugyan nem szoktam hunyni, ám valóban elnézően szoktam reagálni rájuk. Úgy gondolom, hogy ha egy game be tudja tölteni azt a funkcióját, aminek szánták, akkor a kisebb malőrök szinte nem is fognak szembetűnni az embernek a játék által nyújtott élvezet miatt. És pontosan ezen oknál fogva adtam az értékelőboxban lévő numerikus ítéletet a game-nek. Ez a játék az én közegemben(!) nem igazán volt képes betölteni a neki szánt funkcióját. A The Fight témája, annak stílusa, a megjelenítése mind-mind nagyon a helyén van, de a legfontosabb elemben, a kardinális kérdésnek számító játszhatósági ponton NÁLAM – és ezt hangsúlyoznom kellett –, nagyot hasalt. Ellentétben pl. szerkesztőtársamnál, EmThornál, kinek otthonában a harcnak a mechanizmusa ugyan jól teljesített, és csak a fejkövetéssel akadtak problémák.
Egy ennyire „játékosválogató” programnak az objektív megítélése nehéz. A nemzetközi tesztpontszámok 3 és 7 közé sorolták a szoftvert, nyilván épp a fenti hiányosságok és talán a túlzott környezetfüggősége miatt. A magam részéről kevesebbet dobtam volna a címre, de tudom, hogy más közegben, más viszonyok közt nagyon is működőképes lehet az anyag. A pontszámot ennek függvényében fogadd el, kérlek!

(A szoftvert partnerünktől, a Sony-tól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Ha szívesen árnyékbokszolnál a játékszobádban, a game kiemelt támogatónk, a Platinum Shop boltjaiban beszerezhető, a hozzá való készségekkel - kamera, kontroller - együtt. Játék közben vigyázz, nehogy a nagy bunyóban leüsd valamelyik haverod/családtagod/háziállatod, de a csillárt és az állólámpát is helyezd biztonságba!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
58. Bandikut  PlayStation.Community tag
2011.08.11. 18:07:27
LV1
Csak most került hozzám a gamma...és van 2 motion controllerem és valahogy így sem tudtam élvezni a játékot...ennek egyetlen apró oka van: közel sem azt csinálja, mint én! Ennek a játéknak az lenne pedig a lényege, úgy hogy ez egy hatalmas hiba.
57. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2010.11.24. 00:12:18
LV13
NEkem a második MOVE elsősorban a sport páros vetélkedésére kellene, de lehet ezt is bepróbálom :P
KÖszönjük a tesztet!
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
56. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.11.15. 18:42:01
LV24
Válasz 54. EmThor üzenetére:
Ahogy elnéztem a videót amit küldtél. nagyon nem kell második move. jó lesz hozzá a ds.
Playstation
55. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.11.15. 18:38:42
LV24
Válasz 54. EmThor üzenetére:
Karácsonyra...
Playstation
54. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.11.15. 18:11:28
LV12
Válasz 53. ps2true üzenetére:
Vedd meg amigo, nem fogsz csalódni! MOST! :)
53. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.11.15. 17:28:50
LV24
Szerintem meg kurva jó cucc!
Playstation
52. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.11.15. 17:28:18
LV24
Akkor a sok millió WII az X százezer PS MOVE, valamint Kinect felhasználó mind hülye hogy ilyenekkel játszik! :D És a levegőben hadonászik! :D
Playstation
51. Leo69
2010.11.15. 15:20:08
LV4
1biztos,én nem fogok otthon idióta módjára hadonászni..
Amilyen szűk a szoba,még mindent levernék!
És akkor még nem beszéltünk a köríves forgórúgásról.. :))
Leo
50. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.15. 14:45:32
LV2
Válasz 48. boksz üzenetére:
Nem a move tól hanem a helytelen levegőbe ütögetéstől...részemről lezárva a téma.
ヤレヤレ、ダゼ。
49. noozi  PlayStation.Community tag
2010.11.15. 13:39:48
LV17
örülök:) eldőlt,h nekem nem kell move
PSN ID; No_Ozi_
48. boksz  PlayStation.Community tag
2010.11.15. 13:11:09
LV4
Válasz 45. Itachi üzenetére:
Ez jó,... tönkremennek az izületei a Move - tól !!!
:)

Mivan???
amit a szervezet megkíván meg kell neki adni
2010.11.15. 12:47:27
LV1
Válasz 44. oregharcos üzenetére:
Nem beszélve a hétvégén rohangáló 6fős csapatokról akiknek tapadókorongos M15-ős van a kezükbe és üvöltik "légitámadást kérek,adom a kordinákat...", miközben hajigálják a pinponglabdából készült füstgránátokat.....bár ezek nekem is bejöttek volna. xD
Ez tényleg szimulációs játék lenne.
46. martin  Főszerkesztő
2010.11.15. 11:07:17
LV27
Válasz 44. oregharcos üzenetére:
Akkor jönne a sok autóversenyző, akik az apjuk 1.2-es Suzukijával vasárnaponként mennek egy nagyot a lakótelep hátsó sarkában, vagy a falu végén a földes úton...
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
45. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.15. 01:05:46
LV2
Válasz 44. oregharcos üzenetére:
Még mindig nem értetek.Nem a realitással van a baj.Azzal, hogy ha kontrollerrel játszik az ember az ergonómiailag kevésbé szar mint két ilyen izével hadonászni.Pl. nem egy videón láttam kedves játékosokat, hogy úgy ütöttek össze vissza, hogy az minden volt csak nem ütés.Ezzel nem lenne baj, ha nem az ízületeiket tennék így tönkre.Kontroller esetében max az ínhüvely gyullad be.Ebben az esetben viszont ennél sokkal kellemetlenebb és maradandó dolgok is lehetnek mint pl. a csukló de leginkább a könyök ízület károsodása.Márpedig ez játék, nemholmi heti 2-3 szor kondi.Ezt simán túlzásba lehet vinni.Ha meg rossz mozgással teszik ezt, nézhetik magukat a delikvensek.Nem whine olni akarok mivel nekem bajom nincs tőle, de számomra szembetűnőek ezen játékirányítási módszer veszélyei.
ヤレヤレ、ダゼ。
2010.11.14. 23:53:06
LV1
Válasz 39. Itachi üzenetére:
Úgy látom a move-nak ez keresztje, minden egyes sportnál jön egy megmondó, hogy ez élőben sokkal jobb! Ez játék, szórakozás! A mozgás öröme emeli az élvezeti faktort a gameben! Miért kell ezt ilyen görcsösen kezelni? Nem is merek belegondolni mi lenne ha a GT5 kapna egy kis move támogatást..?? :D
43. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 22:11:08
LV2
Válasz 42. benci00 üzenetére:
A személyeskedés továbbra sem racionális vita eszköze.Köszönöm.
ヤレヤレ、ダゼ。
2010.11.14. 20:26:31
LV1
Válasz 41. Itachi üzenetére:
Bocs itachi, elfeledkeztem róla hogy egy ősi szittya Magyarral van dolgom, menj inkább puffölj valami hozzád hasónló értelmiségit.Ez a játék dolog nem neked való, semmi életszerű dolgok nincsenek benne.
41. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 19:20:22
LV2
Válasz 40. benci00 üzenetére:
Ilyen névvel...Na mindegy.Szerencsére egy cod al sem játszottam és nem is fogok, a "művelődés" ezen szintje kimarad sajnos életemből.No offense.Ja és érvek és hozzáértés(gondolok itt arra, hogy nagyon nem tudod ezek szerint mi a harcművészet ha versenyre apellálsz) hiányában nem személyeskedni kéne fiatalember...Ahogy látom nagyon nem érted mit írtam le a kontrolleres mondatomban, mert abban van a lényeg.
ヤレヤレ、ダゼ。
2010.11.14. 15:54:54
LV1
Válasz 39. Itachi üzenetére:
Haver te kész vagy.
A codnál is megvan ez a hiányérzeted, hogy megtanúld hogyan kell futtában gránátozni az ellent.Ez egy játék vaze...Ettöl nem leszel jobb az utcán.Sajnos neked agyadra ment a "harcművészeted".
Amúgy fejlődsz és pontosabbá válik ütésed...de te csak menj és keresd a kihívásokat ,versenyeken. Az tényleg valóság nem csak játék....nekunk ágyból játszó gémereknek meg marad ez a nagyszerű kis átmozgatós játék (ok).
39. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 14:37:30
LV2
Válasz 38. martin üzenetére:
Igen, valahogy a move nak ez a kalibrációs rész a gyengéje, DE ebben a játékban sztem jobb mint a kinect ben.Mondom nem bántom, mert ha más nem, inspiráló, de olyan ez mint bármi más.The real thing is better.Olyannak tudom ajánlani aki szeretne legalább virtuálisan egy küzdő bőrébe bújni.Mert az biztos, hogy nagyon megadták a nehézségét a fejlődésnek, nem egy cookie cutter.Aztán ki tudja mihez kap kedvet általa.Én harcművész vagyok eljátszogattam vele, de más mikor az ember vérző sebes karokkal és ököllel pont annyira izzadtan fejezi be a napot mint ezek hiányával.Úgy gondolom a játék jó alapot, irányt ad a későbbiekre.Annak ellenére, hogy szkeptikus vagyok a move al, látok benne potenciált.Kicsit olyannak érzem mint egy vázat amire nagyon sok jó dolgot majd rá lehetne húzni egy későbbi verzióval.SZVSZ, de nem vagyok tesztelő csak egy laikus:)
ヤレヤレ、ダゼ。
38. martin  Főszerkesztő
2010.11.14. 14:13:18
LV27
Válasz 36. Itachi üzenetére:
Kicsit csalni kell a kalibrációval szerintem. Legalábbis nálam akkor lett jó, ha alacsonyabbra állítottam, és akkor jobban adta a felső ütéseket.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
37. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 14:05:12
LV2
Válasz 34. mentoloshypo üzenetére:
Igen, annyi probléma, hogy más mikor egy kontrollert vagy egeret fogsz és más mikor az izomzatod "megtanul" valamit ami nem is biztos, hogy helyes vagy jó, függően attól mennyire tudod, hogy valójában, hogy kéne ütni.Így értettem.
ヤレヤレ、ダゼ。
36. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 14:03:30
LV2
Válasz 33. martin üzenetére:
Tudom, hogy elfogy.Engem nem a mennyiség, hanem a hogyan zavar. Nagyon ritkán lehet benne tényleg úgy ütni mint kéne, sokszor pl. felütésnél beéri a program olyan mozgással kalibrációtól függetlenül ami minden csak nem felütés.Namármost ha ez rögzül....
ヤレヤレ、ダゼ。
35. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 14:01:07
LV2
Válasz 33. martin üzenetére:
Nekem nincs meg, de haver megvette.Jó pár órát játszottam vele.Videóra sose alapoznék ilyen kijelentést.
ヤレヤレ、ダゼ。
34. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.11.14. 13:55:13
LV28
Válasz 31. Itachi üzenetére:
Már évtizedek óta hamis önbizalmon és "illúziókon" alapszik a videójáték ipar, sőt ez az alapja! Annyi erővel FPS-t se játssz mert az se elég élethű, meg úgy eleve videójátékot sem kelle játszani mert marhaság az egész!:D Hol élsz te...
33. martin  Főszerkesztő
2010.11.14. 13:13:54
LV27
Válasz 31. Itachi üzenetére:
Próbáltad már a szoftvert? A Fightban nem lehet csapkodni, mint a bolond, mert elfogy az ütéserőd, és akkor a karakter csak maszatol. Teljesen más játszani vele és megnézni egy videót.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
32. Zafina
2010.11.14. 13:11:58
LV1
Válasz 31. Itachi üzenetére:
Egyetértek, sokkal többre megy az ember zsákolással, igaz, hogy az sem üt vissza, de legalább megtanulja a helyes technikát, és nem csak csapkod a semmibe.
31. Itachi  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 12:57:51
LV2
Nagyon utánanéztem ennek a játéknak.Eleve move-szkeptikus vagyok.Játéknak túl monoton.Szimulátornak viszont túl pontatlan és hamis önbizalmat ad.Ha valaki verekedni akar, vagy itt jelen esetben boxolni az inkább járjon el a való életben boxra.Két okból mondom ezt; ahogy itt ütni kell az nagyon messze van attól ahogy valójában kell.A másik, ami a hamis önbizalmat illeti;egy dolog levegőt ütni és más mikor az az ököl becsapódik bármibe is.Árnyékboxnak is akkor van értelme ha a kar "tudja" milyen ha az be is talál.Nem is beszélve arról, hogy itt puszta kézzel megy a dolog ami még keményebb mint holmi boxkesztyű főleg a csuklóra nézve.Ok, jól átmozgat, de ennyi erővel csapkodhatna az ember mint egy motolla az is jól átmozgat.Az ötletet díjazom mivel van egy halvány remény, hogy aki ennek alapján megszereti az öklözést, talán a való életben is kedvet kap hozzá.Játéknak túl monoton, többre menne az ember ha a belefeccolt időt inkább tényleges edzésre áldozná.IMHO.
ヤレヤレ、ダゼ。
2010.11.14. 10:54:04
LV1
Kinectes társának a pontosságával akadnak nekem problémáim, pl. kézzel ütést simán alsó lábsöprésnek értékelt a kinect.
29. Greg  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 10:30:20
LV25
Válasz 12. Jesus üzenetére:
XD XD
LV426
28. Greg  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 10:28:38
LV25
Látványra nagyon tetszik, de lehetőségekben elmarad a Kinect-es társa mellett...
LV426
27. Richard  PlayStation.Community tag
2010.11.14. 10:21:35
LV5
Én ezt nagyon tolnám. Képek és a teszt alapján úgy érzem jól ellennék vele, már ha volna Ps3-am.
26. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 22:55:48
LV12
Válasz 25. ps2true üzenetére:
Billentyűzetemből vetted ki a karaktert, pont azon gondolkodtam a kekszfaktort nézve, hogy kéne egy külsős csapat -persze Sony-n belül-, és ezek a fejlesztőknek megcsinálnák a demókat, mert azok mindig arra panaszkodnak (amit meg is értek), hogy nincs idejük leadás előtt demót prezentálni. Szóval így besegítenének, bár ezt így elég nehéz lenne kivitelezni.

De megyek vissza cikket befejezni, mert amúgy is sok dolgom van, viszont annyit megjegyeznék még a Fight-al kapcsolatban, hogy lassan annyira kikészülök (ezt mások is mondták), hogy egy meccset sem fogok tudni befejezni, mert egyre hosszabbak, egyre nagyobb állóképességet követelnek meg, mind a virtuális karaktertől, mind pedig tőlem, és ez jó!

Ez a játék erről szól, a sikátorokról, az éjszaka leple alatt lezajló mocskos bunyókról, arról, hogy ha teljesítesz, akkor sikeres leszel, ha nem, akkor az első kétmázsás állat péppé ver, hogy aztán egész éjjel rajtad lovagoljon (Trejo megfogalmazása szerint) :).

Hangulatában és technikájában mindezt pedig majdnem maradéktalanul beteljesíti, én ezért hajlok a játék pozitív(abb) megítélésére, nálam ez egy elsőrangú anyag! Nagyon sok lehetőséget látok még benne, szeretném ha lenne folytatása, olyan körítéssel (többféle edzés, sztori mód esetleg, harc nemzetközi szinten, szóval hogy bejárhassuk a világot) amilyet megérdemel.
25. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.11.13. 22:21:08
LV24
Válasz 22. EmThor üzenetére:
Egy demót szívesen vennék.
Playstation
24. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2010.11.13. 22:08:00
LV21
Legalább a kezelést csinálták volna meg maxra, hisz ilyen játékoknál pont ez lenne a lényeg.
23. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.11.13. 21:05:26
LV28
Válasz 2. MrZ üzenetére:
Na rajta!
22. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 19:54:18
LV12
Válasz 21. ps2true üzenetére:
Az elején van egy kb. négylépcsős kalibrálás, ezután minden meccs előtt egy kétlépcsős, ami kettő darab másodpercig tart. Ha emiatt kihagyod... te tudod. Ráadásul teljes ár alatt árulják.
21. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.11.13. 19:35:59
LV24
Jó teszt. A játék kimarad. Nekem több kell mint egy szenvedős kalibrálás. Ma azért ez elvárható,hogy ne ütközzön az ember ilyenbe. Talán ha még olcsóbb lesz. Addig The Shoot és társai.
Playstation
2010.11.13. 18:39:30
LV1
Először is thx a tesztet.Sajna azt kell mondanom hogy nem igazán értek vele eggyet, különbözőek vagyunk.Nálam ez a játék a Fight Night elött van. Elősször is a carrier móde teljesen benne van, edzel fejlődsz ,új kombók és új ellenfelek.Ez a karrier, igaz kicsit nehezen indúl, de ha elértél kb 25-30 átlag teljesítmény pontot akkor már kezd úgy verekedni a pofa ahogy én akarom.Addig szenvedsz rendesen.
Amit én nagyon hiányolok az épp az arcad quick game.
Amikor egy tényleg jó bunyos bőrében bunyoszhatsz ,és nem kell megvárnod hogy felfejödsz.Minden bunyos játékban volt ilyen
EmTh.or ,teljesen eggyetértek veled, ez egy hardcore cucc és véres verejték kell ahhoz hogy tényleg tetszen.
Em Th.or linkje: http://www.youtube.com/watch?v=EyDq4VMkKdo
egy kis segítség a tréninghez, a bajnokság érdekel...
19. simon7109  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 18:03:07
LV18
majd az új Fignt Night lesz jó move-al.
(gondolom nem hadják ki belőle a move támogatást)
PSN: misi2mezei
18. boksz  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 17:35:17
LV4
Na akkor megveszem a cuccost én is. Rábeszéltetek ;)
amit a szervezet megkíván meg kell neki adni
17. Pityi  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 17:26:21
LV14
Csatlakozom sok előttem szólóhoz nekem fullosan bejön a gém : két napja izomláz gyötör : ) // szvsz sok helyen alulpontozták ezt a játékot //

A move is kajak megfogott pedig a Wii-t messze kerültem :P Most meg ott tartok szerdán vettem egy starter packot , ma még egy move controllert és a the fight meg a the shoot is a tatyómba került a time crisis mellé :P
"nem olvasó vagy,hanem egy legalja troll" xD
16. Masamune  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 17:25:54
LV14
Válasz 15. EmThor üzenetére:
Egy képet kérünk majd rólad EmThor!!!!
"Na de Gyurma Gyuszi!"
15. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 16:56:28
LV12
Remek teszt, thx!

Nekem maximálisan bejön a game.
Egy-két saját technikai jellegű tapasztalat:

- a kalibrálással nincs gond, ha végig látja a gömböt a kamera, szóval kell egy kis hely (42" tévé tetején levő kamerától 3 méterre voltam). A fejkövetéshez valóban homogén háttér kell, a villogás meg állítólag az új energiatakarékos égők miatt van, akinek régi van az nem fog ilyet tapasztalni, de ez lehet csak kóbor pletyka.

- az online lagmentes, de érdemes felkészülten (magas statisztikai adatokkal) nekivágni.

- úgy néz ki egyes drága pénzért megvett ruhadarabok (pl.
szegecsekkel kivert kesztyű) hatással vannak vannak bizonyos tulajdoságaitokra, pl. erő +1.

Ez a szerepjátékos vonal bejött, ahogy az egyjátékos rész szavatossága is, számomra ez most a numero uno sport (!) játék!

Tegnap éjjel értem haza melóból, azt hittem könnyed kis nap lesz, erre iszonyat szívás volt, állandóan maceráltak, meg tech gondok is voltak. Bontottam egy hideg sört, benyomtam a Fight-ot (két menet közt kortyoltam belőle, Move-al a csuklón művészet volt), csúnyán összepakoltam akit értem, majd miután teljesen kész volt a karom és leizzadtam, elmentem lefürödtem, majd bealudtam: feszültség levezetésére tökéletes! Ma reggel úgy ébredtem, hogy fáj a hátam, karom. :)

Az, hogy nem látszik át a karakter, egy dolog (így nem fogja meg a hardware-t a fejlesztők szerint, különösen 3D-ben, mert amúgy 60FPS-el fut, ahogy Fox kolléga írta), de ezt és a trófea szinkronizálási gondot állítólag a jövő héten bejelentendő patch-ben javítják majd. A fix távolság hiánya pedig azért van, hogy taktikázzatok. A vinyóról azt mondják lehet saját zenét hallgatni. Elég hamar emelkedik a nehézségi szint is, szóval gyúrjatok és taktikázzatok, csak okosan: lehet védekezni és kihajolni az ütések elől. Találkozunk online!

Tényleg, PSC (online levezénylett) bajnoksághoz mit szólnátok? Avagy kié legyen a PSC első utcai harcos öve? :)
14. Duke  Szerkesztő
2010.11.13. 16:42:34
LV10
Válasz 12. Jesus üzenetére:
Az attól függ, kinek szólsz be :)
13. wardog  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 16:38:26
LV2
Válasz 2. MrZ üzenetére:
még csak be se kell szólni. : D
12. Jesus  PlayStation.Community tag
2010.11.13. 16:32:15
LV20
Válasz 2. MrZ üzenetére:
Annak kicsit eltúlozták a nehézségi fokát. :D
Spupul!
11. wallace  Dark Passenger
2010.11.13. 16:28:17
LV18
Válasz 6. Foxhound üzenetére:
Dehogyis, nem gaz, csak valamiert most feltunt nekem.
10. Redman
2010.11.13. 16:22:21
LV1
Szép teszt, köszönjük :)
2010.11.13. 16:18:59
LV21
Nagyon fasza!!!
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
THE FIGHT: LIGHTS OUT
Sony
Látványosság:
Átlagos
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
5/10
Pozitívum
Tökéletesen átmozgat, minden berozsdásodott izmodat érezni fogod; a siker íze édesebb, mert fizikailag is nagyon megdolgozol érte; a tálalás nem gyerekes vagy vicces
Negatívum
A kalibráció pontossága talán még a barométer állásától is függ, sztori mód nélkül egy idő után egysíkú a Fight Club tagjának lenni

MARTIN BELESZÓL
1 - ezt a játékot egyedül soha nem fogom nyomni; 2 - ha fiútársaság lesz nálam 100%, hogy minden bulin csapatunk vele. Az értékelést telitalálatnak érzem, ez szerintem is egy közepes cucc, mely funkcióját megfelelően betölti, de a játékélményt túl sok tényező befolyásolhatja. Érdekes egyébként, hogy amikor először megmutattam nem gémer barátaimnak a game-et, annyira bejött nekik, hogy 15 perc múlva már mindegyikről ömlött a víz, ahogy vadul árnyékoltak, közben meg üvöltöttek az izgalomtól.