.
 

PlayStation.Community

2010.11.02. 17:06 Játékteszt
34 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
"Everything counts in large amounts" (Depeche Mode)

Mi jut eszedbe az „előítélet” kifejezés hallatán? Akármi is, le merem fogadni, hogy negatív felhangja van. Érthető: ezt az agyonkoptatott szót szinte kizárólag elmarasztaló szövegkörnyezetben használják. Pedig nyilvánvaló, hogy létezhet pozitív előítélet is, és hiába magyarázza a „mindentudó” Wikipédia, hogy az előítélet nem azonos az előzetes ítélettel, valamint az előítélet „hibás vagy merev általánosításon alapul”, szerintem, ha valaki egy előzetesen kialakított véleményt formál meg, annak nem feltétlenül kell lesújtónak lenni, és főleg nem kell személyekhez vagy népcsoportokhoz kötődnie. Előítéleteket videojátékokról is lehet alkotni, és ehhez még csak rasszistának vagy idegenszívűnek sem kell lenni – mindössze elég, ha az ember ismeri valamennyire a hobbiját, annak történetet, és persze magukat a szoftvereket. Egyébként is, az outputot az input határozza meg, szóval minél több a bejövő infó, annál valószínűbb, hogy formálódik belőle vélemény.
A Koei és az Omega Force által jegyzett Dynasty Warriors sorozat 1997 óta van jelen a PlayStation világában. A különböző epizódokból immár több mint 11 millió darabot értékesítettek a globálisan, és az is elismerendő tényként kezelhető, hogy a játékosok nagy része a Dynasty Warriors programokhoz köti a teljes „tömeghentes” zsánert. Egyedi rétegstílusról van szó – fúj, de gyűlölöm már a „rétegjáték” megnevezést –, mely súlyossága ellenére rengeteg rajongót szerzett magának az évek alatt, sőt, Japánban a mai napig az egyik legkeresettebb formulának számít. Felsorolhatatlan, hány game próbálta – és próbálja mai napig is – eladni magát ebben a versenyszámban indulva, már csak a Dynasty sorozat részeit és mellékágait – Gundam, Empires, stb. – tekintve, de persze más kiadók is folyamatosan dolgoztak rajta, hogy tépjenek maguknak egy szeletet a tortából. Ez annak ellenére sem sikerült senkinek világviszonylatban, hogy a Koei finoman szólva is egy lassan fonnyadó csöcsről szoptatta követőit éveken keresztül az egyre savanyodó tejecskével. A Dynasty Warriors játékok gyakorlatilag semmi érdemleges viszonylatban sem voltak képesek előrelépni az újabb és újabb felvonásokban, olyannyira, hogy a hatodik, Empires alcímű kiadást például nekem – aki rajongónak mondom magam – már nem, hogy végigjátszani, de még nagyjából felderíteni sem volt ingerenciám a monoton, unalmas, sőt néhol egyenesen idegesítő megoldásainak köszönhetően, minden jóindulatú igyekezetem ellenére sem. Természetesen nem azt mondom, hogy pl. a DW6E egy rossz game, hisz ott van a gyűjteményemben – egyszerűen csak dühítő, hogy akárhány év telt is el, a maximális ötlet a fejlesztőktől egy karaktergeneráló opció volt, meg egy kis stratégiai sakkozás a térképen.
Ezek után elképzelheted, milyen előítéletekkel a fejemben méregettem a Platinum Shopban a Capcom Sengoku BASARA: Samurai Heroes című legújabb tömeghentjét, mely erősen jellegtelen borítóképe ellenére mintha azt szuggerálta volna a fejembe: – Martin, vigyél haza, nem bánod meg...A Samurai Heroes a kínai történelmet feldolgozó Dynasty Warriors-tól eltérően a japán történelemre épít, bár csak nagyon lazán. Talán ez az első olyan pont, ahol a vaksötét alagút végéről indulva először meglátod a fényt. A lazaság ötleteket szül, az ötletek pedig jó ötletekké formálhatók, ahonnan már csak egy kis elrugaszkodás kell ahhoz, hogy a fejlesztőknek sikerüljön megugrani a kiváló ötletekhez vezető, vízválasztó lépcsőfokot. Amikor megvan a lehetőség arra, hogy a fantázia óvatosan irányító keretek között, de mégis szabadon szárnyaljon, ott lehet bebizonyítani, mennyit ér a kreativitás. Tudjuk, hogy tömeghent játékot akarunk csinálni, tisztában vagyunk vele, hogy a történelmi szamuráj-érát vesszük alapul hozzá, klasszikus sógunokat, katanákat, ninjákat és bambuszvárakat akarunk beletenni – de miért ne álmodhatnánk mellé egy almamellű, igéző tekintetű, gépfegyveres, vörös bombázót, egy szellemvilágban élő démonlányt, egy lebegő platformon meditáló varázslót, vagy néhány groteszk, fából készült gőzgépet? Miért kéne nekünk a valóságot imitálni egy olyan programban, amiben a realitástól maximálisan elrugaszkodva pályánként akár ezer ellenfelet kell lenyomni a játékosnak egymagában? Emberek, szórakoztató videojátékot akarunk készíteni gémereknek! Olyan dolgokat akarunk mutatni, amit csak a digitális „mesevilágban” lehet megjeleníteni.
Ezzel pedig elérkeztünk oda, hogy egyre nagyobb, egyre hívogatóbb az a bizonyos fény a sötét csőben, olyannyira, hogy már-már elhiszed – a Capcomnak most talán sikerült? Elárulom, amit már rég kitaláltál, plusz úgyis az értékelőben kipakolt pontszámra néztél rá először: igen, a Devil Kings játékok fészkéből származó Samurai Heroes-nak bejött a 19-re húzás, megtört a jég. Született egy majdnem minden tekintetben szuperül eltalált, kiváló kezelhetőségű, szórakoztató, pazar szavatosságú tömeghent szoftver, ami a stílus rajongóit hosszú órákon, heteken, sőt hónapokon át arra ösztönzi majd, hogy újra és újra fegyvert ragadjanak!
Valahol minden videojátéknak ez lenne a küldetése...
A történet szempontjából a Samurai Heroes némi leheletfinom történelmi hátteret ragaszt az alapvetően kitalált, fantasy elemekkel operáló keretre. Ieyasu Tokugawa, a sztori „jófiújának” számító, sárga kapucnis cuccot viselő, puszta ököllel küzdő harcos – aki a keleti seregek vezetője – egy nagy csata lezárásaként elegánsan kiveri az életet korábbi mentorából, az ördögi Hideyoshi Toyotomi nagyúrból. Ieyasunak nem tetszik, hogy Toyotomi erővel akarja egyesíteni a különböző sógunok, várurak, klánok és szabad csapatok uralkodása által szanaszét szabdalt Japánt. Mitsunari Ishida, Ieyasu vezértársa és „testvére” – ő a nyugati seregek parancsnoka, egy fehér „emós” hajú kardvívó – későn érkezik a helyszínre, és ura halála láttán éktelen haragra gerjedvén megfogadja, addig nem nyugszik, amíg el nem tapossa az árulót. A játék ezen felvezetés után indul, mégpedig olyasformán, hogy több karakter közül választva vághatsz neki a kalandnak, melyet a program az adott figura szemszögéből prezentál.
Értelemszerűen érdemes talán Ieyasuval kezdeni – de nem kötelező! –, hisz ő az egyik főhős, általa ismerheted meg legjobban a felállást. Nyolc nagy csatát kell megvívni, melyek között kis intermezzók mutatják a történéseket: a számos hadúr közül ki kit győzött le, ki veszített, kik kötöttek barátságot hősöddel, kik ellenfeleddel. Néha lehetőség van kiválasztani, kivel vívsz meg. Minden egyes nevesített karakternek – van belőlük vagy 35! – saját egyedi pályája van.
Ieatsu drámai elemekben is bővelkedő története után égni fogsz a vágytól, hogy lásd, milyen érzés az ellenlábassal, Ishidával felgöngyölíteni a sztorit. Nagyon király, hogy szinte egy teljesen más játékot kapsz: egyfelől azért, mert Ieyasu öklös bunyója beat’em up stílusú akciót szül, Ishida katanája viszont echte hack’n slash színt visz a témába. Minden nagyon ismerős lesz, de mégis teljesen más – a másik oldalról nézve. Ieyasu szövetséges karakterei, akiket előzőleg csapatodba fogadtál, most ellenfelekké válnak, a „gonoszok” ugyanakkor barátok. Sőt, még az is megesik, hogy néha látod ugyanazt az átvezető filmet, de a másik szereplő szemszögéből, és néha az is csak ilyenkor derül ki, mi is történt valójában a háttérben!
Ezek után sor kerülhet a mellékszereplőkre is. A lőfegyveres Magoichi Saica – a vörös bombázó – független zsoldosként áll a jók oldalára, és egy újabb, alapvetően shooter formulát hoz be a játékba, megint csak azt az érzést erősítve, hogy ismét nem ugyanazt a stuffot nyomod. Yoshitsugu Otani egy misztikus varázsló, ő is minden eddig leírt karaktertől eltérő harcmodort vet be sok mágiával, de ott van a bájos Tsuruhime is, aki ugyanakkor íjász, tehát megint teljesen más, mint a többiek. Oichi, a fekete démonlány a túlvilág erőit használja, Yoshihiro Shimazu, az idős bajnok pedig egy óriási pallossal aprítja ellenfeleit.
Gyakorlatilag elmondható, hogy ha a 16 bevethető karakter nem is mind különbözik 100%-ban egymástól – vannak kombinált kardosok és lövöldözők a felsoroltakon túl is –, van legalább 7 darab, akik annyira más-más színt csempésznek a „színezhetetlennek” hitt tömeghent zsánerbe, hogy velük örömmel fogod külön-külön végigjátszani a történetet. Amíg például a Dynasty/Samurai Warriors játékokban csak annyiban különböztek a szereplők, hogy más fegyvert választhattál nekik, de mégis mindegyikkel dettó ugyanazt kellett csinálni, itt hihetetlen változatosság érzékelhető a karakterenkénti végigjátszásokban. Óriási pozitívum, nekem tökéletesen kielégítette az igényeimet ez a megoldás!
Minden figurával nagyjából 8 csatát kell megvívni, ez karakterenként kb. 5-6 óra játékidőt nyújt, szóval ha nem vagy hardcore rajongó, aki imádja kimaxolni a játékokat, akkor is bőven kiemelkedő szavatosságot vásárolsz magadnak a pénzedért. Szerintem egyáltalán nem kell elborult trófeabetyárnak lenni ahhoz, hogy a Samurai Heroes-ba egészséges játékritmus mellett, a ráunás minimális jele nélkül beletegyél vagy 60-70 órát – de ha a platinára hajtasz, 100 óra alatt ne is álmodj a csillogó-villogó serlegről!
Természetesen a tartalom a részleteket vizsgálva ennél fényévekkel gazdagabb! Fontos megemlíteni, hogy a gazdagság itt nem egyenlő a káosszal, tehát a megszerezhető és megnyitható dolgok listája inkább sokféle, mint zavaróan túlkomplikált, ráadásul teljesen átlátható minden menü, kezelhetőségük pedig gyerekjáték.
Első körben, ha valakivel végigtolsz egy sztorit, megnyílik egy újabb játszható figura. Vannak olyan bossok/pályák is, akik csak egy-két bizonyos szereplővel érhetők el a sztori módban. A karaktereknél többféle „útvonal” is bejárható az újrajátszások során. Minden nagyon inspiráló módon került megvalósításra, mert az „ajándék”, amit kapsz a feladatok teljesítésével (pályák, figurák, tuningok), nem valami kis semmiség, hanem értelmes dolog, nem mellékesen pedig a teljes történet szövevényes szálait is egyre inkább ki tudod majd bogozni. Toborozhatsz magad mellé segítőtársakat is, akiket tovább fejleszthetsz. Ők is a saját harcmodorukban küzdenek, ez is csak színesíti a lehetőségek palettáját.
A szereplőkhöz sokféle különféle fegyver szerezhető, melyek természetesen látszanak is játék közben, és használatuk is különbözhet. A fegyverekbe tulajdonságmódosító varázstárgyak is illeszthetők, de ilyen motyókat készíthetsz magadnak is, ha elég alapanyagot szerzel/találsz a helyszíneken.
A Samurai Heroes meghatározó elemei a speciális kombók és extra támadások. Ezek a pazar látványorgiát villantó kunsztok a szokásos módon, sok-sok gyilokkal tölthetők fel, és kiválóan használhatók. Egyszerűen élvezet megküzdeni azért, hogy elsüthesd, és taktikailag is nagyon fontos, hogy mikor veted be őket.
A játékba került osztott képernyős offline co-op mód is.
De ez még korántsem minden – pedig amit eddig itt bemutattam, már az is dimenziókat ver a Dynasty Warriors szériára, minden tekintetben. Azt csak mellékesen mondom, hogy a Samurai Heroes-ban rád van bízva, hogy abszolválsz egy pályát. Leverhetsz mindenkit az utolsó emberig, de csak a lényegre koncentrálva is megközelíthetők a bossok. A pályák tele vannak titkos zugokkal, teleportokkal, fél pályán átrepítő katapultokkal. Minden sarokban ládák lapulnak kincsekkel és HP italokkal. Kapukat nyithatsz, hajókat terelgethetsz, minibossokat verhetsz le a főnökök térdre kényszerítése előtt. Versenyezhetsz, lovagolhatsz – előbbit gyalogosan és lóháton egyaránt. Oldalakon keresztül tudnám sorolni, hány olyan játékelemmel találkoztam, mely láttán önkéntelenül is felkiáltottam: – Anyád, hát miért nem volt ez eddig az ilyen játékokban? Ki volt az a kisisten, aki ezt kitalálta?
Mindenképpen el akarom mondani azt, hogy a tesztelés során SOHA egyetlen alkalommal sem éreztem a történéseket idegesítőnek, erőltetettnek vagy felesleges tölteléknek. Kiválóan szórakoztam – és ez a tény talán mindennél többet mond azon sorstársaimnak, akik hozzám hasonlóan vártak már egy dögös tömeghentre… akár évek óta.
A Samurai Heroes egy igazi telitalálat, kategóriájának jelenlegi királya! A kellemes összeállítású, kifejezetten változatos helyszíneket bemutató, de technikailag totálisan középszerű grafika tökéletesen tölti be funkcióját. Néha J-pop, máskor J-rock, időnként szimfonikus, esetenként dzsessz zene szól. Az akció folyik, mint a rohanó patak, egy másodpercre sem döccen meg, a 60fps képfrissítés pedig üdítő hatású a képernyőn. A kezelés hihetetlenül a helyén van. Csak szeleteled/püfölöd/sorozod/lövöd az ellent, suhansz a vajazott pályán, csattogtatod az atombrutál speckó támadásokat, és fülig érő mosollyal sasolod a térképet, éppen hol van rád szükség. Bőszen töltöd a kombó-számlálót, vagy éppen vadul menekülve kutatod a hátrahagyott energiacsomagokat, és azon imádkozol, hogy ne fuss össze egy kóbor szakaszparancsnokkal. Az ellenfelek – a közkatonák – négykézláb menekülnek előled, vagy felbátorodva rontanak neked, ha sikerül csapatba tömörülniük. A szanaszét csapott testek csak úgy repkednek találataid nyomán. Nem kell 5000 klónozott lapkaembert gyötrelmes unalomba fulladva leverned, mert ellenfeleid küllemre és viselkedésre is – természetesen a zsáner lehetőségeihez mérten! – változatosak, és ha ügyes vagy, akár párszáz lenyomásával, 30 perc alatt már tiéd a pálya. A game egyszerre drámai és komikus, heroikus és sunyi: tele van sírással és nevetéssel. Mély morális töltésű szituációk és a kamerának gyalogló, majd azt lefejelő, idióta, emberszagú szereplők töltik meg élettél és teszik valóban szórakoztató videojátékká a bonyolult programsorokat. Szinte minden, de minden klappol!
A Capcom ezúttal nagyon beletalált a céltábla középső szegmensébe. Ha gerjedsz a tömeghentes játékokra, ezt vétek lenne kihagyni!

(A játékot kiemelt támogatónk, a Platinum Shop pesti boltjából hoztam el tesztelésre, és ha kérnék sem vinném vissza. Köszönöm! Dynasty Warriors rajongóknak simán kötelező darab!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
34. Syro  PlayStation.Community tag
2010.11.15. 15:39:45
LV4
a demo nekem is megtetszett, a teljesre is kíváncsi vagyok :)
33. Badamzs  PlayStation.Community tag
2010.11.09. 14:20:34
LV1
A demo elég jó lett.Mondjuk a bossokkal megszenvedtem.De a játékmenet Fergeteges. Biztos meg fogom venni.
32. martin  Főszerkesztő
2010.11.09. 10:47:18
LV27
Válasz 31. Masamune üzenetére:
Ieyasu meg mehetne a Tekkenbe a kapucnijával.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
31. Masamune  PlayStation.Community tag
2010.11.08. 23:01:46
LV14
Annyi különbség van közte és a Dinasty sorozat között, hogy ebben a karakterek igazi személyiséggel vannak felruházva, a történelmi karakterükön kívül. Nagyon gizdák. Mitsunari egyébként egy az egyben Vergil :)
"Na de Gyurma Gyuszi!"
2010.11.08. 20:44:48
LV6
Válasz 29. EmThor üzenetére:
Az nem sok.
ブレイブルー
29. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.11.04. 17:21:59
LV12
Külföldi fórumon most írta egy srác h 125 óra volt neki a (majdnem) kimaxolás O_o
28. alucccard  A retkes
2010.11.04. 11:54:44
LV22
Demót leszedtem, de még nem próbáltam ki, kb mikor kiadták! :D
27. Horusz  PlayStation.Community tag
2010.11.03. 18:05:34
LV1
Nagyon tetszik a cikk, a játékot meg fogom venni de látványban szerintem alulmarad az Orochi Z ps3-as verziójával szemben.
Id: HoruszWh40k
2010.11.03. 15:18:00
LV1
PSP-re is kijöhetne! Nem néz ki olyan rosszul.
The Assassin
2010.11.03. 14:47:34
LV5
Hát már bocsi, de nekem ez extra gagyinak tűnik.(főleg a GT rivjú után.)
2010.11.03. 14:00:37
LV1
Na,most mit tegyek?A D6 Empirest kiplatináztam,de csak mert könnyű,de a végére már untam nagyon...nem tudom,pedig tetszik,és a teszt is jó...
23. kicccsawo  PlayStation.Community tag
2010.11.03. 09:41:30
LV13
Egy ilyen lelkesítő teszt után csak kikéne probálni, de a demó nem igazán tetszett mert csak ököllel csapkodni...
Kis szakadék-koszodék peremkerületi proligyerek
22. Exinor  Velociraptor
2010.11.03. 08:44:50
LV11
Mivel a Dynasty Warriorsra hasonlít így eléggé rétegjáték szerintem. Aki leszarozza az csak azért, mert nem jön át neki ez a tömeghentelés:)
Viszont a legutóbbi Dynastykhoz képest nekem sokkal jobban tetszik, tényleg megérdemli a 8 pontot.
SKILL: Low◄╣═══════▓═╠►High
21. Sakamoto_14  A bölcs
2010.11.03. 07:40:29
LV20
Demó alapján gyengébbet vártam, nem találtam benne semmi kiemelkedően pozitívat.
20. Griev
2010.11.03. 00:07:27
LV1
Nekem a Devil Kings bejött ps2-n, rengeteget toltam vele, hasonló a véleményem erről is. Olyan mint az egyes keleti ételek. Valaki undorítónak találja, más ritka ínyencségnek.
A mennyek által üldözve, a pokol által gyűlölve.
19. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 23:04:03
LV12
Leszedtem újra a demót és nekiesek, valamint megfogadom a teszt első sorát: nem leszek előítéletes!

Btw meg ne tessék lesz@rozni rögtön, hova jut így a világ? Nem csak webkettő, meg tízpercig tartó újdonságok vannak...

(Egyébként a PS3 generáció hajnalán a Bladestorm nevű játék volt ami ebbe a stílusba tartozott és az az európai körítés miatt bejövős volt, de a hosszú demónál tovább nem jutottam.)
18. felix28  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 22:42:44
LV3
ez egy rakás szar, de hát mit várunk a capcom-tol, xD mostanában nincs a csucson ... nem találom az okot, valaki elmagyarázhatná
A Fehèr Farkas
17. Tom
2010.11.02. 21:38:47
LV4
8 pont???!!! :D:D:D Na elolvasom a tesztet gyorsba. Kíváncsi vagyok hogy jött ki 8-ra :).
Amikor kipróbáltuk a demot haverommal sírva röhögtünk ezen a játékon. Napokkal később is mikor valahogy szóba jött, akkor is röhögő görcsöt kaptunk.
16. martin  Főszerkesztő
2010.11.02. 21:32:11
LV27
Ezt nem említettem meg a tesztben, de a játék producere az a Hiroyuki Kobayashi, aki a Devil May Cry 4, a Killer7, a Biohazard 4 és a Dino Crisis 3 producere is volt.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
15. martin  Főszerkesztő
2010.11.02. 21:28:48
LV27
Válasz 2. rolmanus üzenetére:
A teszt után gyorsan pénzre volt szükségem, sajnos el kellett adnom a játékot. A barátom, aki megvette, már a 8. karakterrel viszi végig, és azt mondja, ne is kérjem, nem vehetem vissza tőle.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2010.11.02. 21:28:07
LV1
Az anime jóóóóóóóó volt láttam, de a játéktól féltem. Hát... most már elgondolkodtam ezen teszt olvasása után és arra a következtetésre jutottam hogy be kell szereznem.

(már vártam egy jóféle tömeg Hack&Slash-re lehet ez lesz az?)
13. Ren  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 20:54:16
LV1
Én ezt nem érthetem.
Do not accept the world as it is
12. Firethrower  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 20:13:10
LV3
Válasz 10. EmThor üzenetére:
Elvileg már megjelent:
http://www.thehut.com/blu-ray/sengoku-basara-[...]
11. Firethrower  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 20:12:46
LV3
Az anime után muszáj megvennem ezt a gamet! :)
10. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 20:03:36
LV12
A capcom videojáték sorozatából készült anime 2 hét múlva BD-n is megvásárolható, akit érdekel: http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.d[...]
9. Zsolt  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 19:12:07
LV11
Én már a Dynasty Warriors 6-tal is kiválóan elszórakoztam, úgy érzem ezzel sem lesz semmi baj... (Viszont a Dynasty Gundam iszonyú csalódás volt.)
2010.11.02. 19:07:00
LV6
Válasz 1. Ezio01 üzenetére:
Szerintem azért mert ő írta... :)
Amúgy nem szeretem az ilyen játékokat, de igen meghozta hozzá a kedvem ez a jó kis teszt.
ブレイブルー
7. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.11.02. 18:31:38
LV28
Tetszik, nagyon bejövős ez a cucc! Biztosan be fogom szerezni.
A grafikára én inkább "gyenge" értékelést adnék. Igaz a folyamatos 60 fps nagyon bíztató.
2010.11.02. 17:53:11
LV6
A demo nagyon tetszett, amint lesz pénzem beszerzem.
Martni, mintha szó lett volna karaktergenerálásról is. Ez igaz?
"This town... there's... something wrong with it."
5. Potter  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 17:40:21
LV1
szerintem gyenge game
nagyon gyenge
4. Ezio01  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 17:32:38
LV13
Válasz 3. RAIKOH üzenetére:
hoppá, tényleg.....
3. RAIKOH  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 17:28:19
LV5
Válasz 1. Ezio01 üzenetére:
ő írta....
PSN ID: PITYUKA , XBL ID: SOULREAVERAZIEL
2. rolmanus  Önjelölt mindentudó
2010.11.02. 17:20:27
LV22
Há' ezzel most nem értek egyet... Persze ízlések és pofonok...
She was a real hero... She was a true Patriot!
1. Ezio01  PlayStation.Community tag
2010.11.02. 17:12:32
LV13
most hogyhogy nem szólsz bele martin?

egyébként a demóval játszottam de nem az én világom, engem a dinasty warriorsra emlékeztet és az sem jött be nagyon
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
SENGOKU BASARA: SAMURAI HEROES
Capcom
Látványosság:
Átlagos
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Nagyon eltalált boss karakterek, változatos helyszínek, zsánerújító ötletek sokasága, gördülékeny akció, kiváló kezelhetőség, folyamatosan újrajátszásra inspirál
Negatívum
A látványt feláldozták a sebesség oltárán, benyomja a szövegmezőt a kép közepére bunyó közben, tutira ínhüvelygyulladást kapsz tőle