PlayStation.Community

2010.10.12. 21:24 Játékteszt
89 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
…tyúk vagy a tojás?

Vallomások és hallomások

Vajon gond-e, ha egy játék az újításokra és egyediségre való törekvés helyett már meglévő ideákat akar a tökély szintjére fejleszteni? Ha a végtermék itt-ott gyatra (lásd Singularity), joggal rángathatjuk a szemöldökünket Tom Selleck után szabadon. Azonban ha a produktumba annyi igyekezetet és szeretet (ejtsd pénzt és időt) fektetnek bele, mint a Castlevania: Lords of Shadow esetében, a dolog jól is elsülhet – a bántó azonban az, hogy a tökéletesség csupán egy karnyújtásnyira van, azt elérni ezúttal sem sikerült.

Be kell valljam, hogy a Lords of Shadow volt életem első Castlevania játéka. A diehard Castlevania rajongók most – okkal is, meg nem is – biztos a fejüket fogják, de történt, hogy a Konami okosai eldöntötték, hogy ez az új epizód lesz a tiszta lap a sorozat történelmében. A klasszikus kastélyban rohangászós kétdimenziós hepajkodást egy a harmadik dimenzióba ültetett, leginkább a God of Warhoz hasonlítható mészárszék váltotta fel, jó adag mászkálós-felderítős és puzzle szegmensekkel megspékelve.
A játék fejlesztése kapcsán muszáj kitérni Hideo Kojima szerepére, ami azért túlmutat a jól hangzó marketingfogáson: a művész úr segítségével nyerte el a játék protagonistája, Gabriel Belmont végső formáját, valamint maximalista hozzáállása is motiválta a fejlesztőket a perfekcionizmusra.Sose házasodj meg!

Hangzik az általam igencsak nagyra tartott és sokat megélt ismerősöm jó tanácsa, amit találkozásaink alkalmával, ha ötször nem oszt meg velem, akkor egyszer sem. A történet főhöse, Gabriel Belmont, a Fény Testvériségének dolgos tagja azonban beleesik a fehérnép csapdájába: ahelyett, hogy matt részegre inná magát a templom misebor készleteit segítségül hívva, hogy aztán jobbnál-jobb sikítva-hányós történettel gyarapítsa élménykollekcióját, nos, a hülyéje elveszi gyermekkori szerelmét Marie-t. Az ő időelőtti és természetellenes halálát megbosszulandó vág neki Gabriel Élete Nagy Kalandjának, hogy aztán hirtelen azon találja magát, hogy az egész világ sorsának nehézkes súlya nem más, mint az ő vállaira telepedett rá.
Bár a történet elején nagyvonalakban fogalmam sem volt, hogy mi miért is történik, a kezdeti, dolgok közepébe belecsapó felütést egy érdekfeszítő, vallásos utalásokkal operáló (tudniillik Isten magára hagyta az emberiséget, focizzátok le magatok, idióták felkiáltással), izgalmas történet kibontakozása váltotta fel, amit a játék motorjával készült gyönyörű animációk rugdostak előre. Meglepetésként éltem meg, hogy ezek az átvezetők voltak a játék azon pontjai, ahol száz százalékosan lehetett érezni a játék japán gyökereket: agyonstilizált, szanaszéjjel lassított és effektezett, olykor-olykor túlontúl elnyújtott átkötő filmekre gondoljatok.
Üssed! (Az mindig segít.)

Már elhintettem, hogy a játék a kaszabolás-ugra-bugra-rejtvénymegoldás szentháromság köré épül, a protokoll megkívánja, hogy ezeket egyesével is kivesézzem, kezdjük is – a szerintem – legjobban sikerült résszel, a harcrendszerrel.
Igazságosztó eszközünk, egy hatalmas lánccal rendelkező kereszt lesz, ami frappántosan Combat Cross névre lett elkeresztelve. Fegyverünk a cselekmény bonyolódásával szimultán egyre erősebb és hatásosabb lesz, de egy jó gyilkoló alkalmatossághoz hozzáértő kezek is szükségeltetnek – a trancsírozásunkért valamint a fejtörők megoldásáért kapott tapasztalati pontból több mint 40 mozdulatot nyithatunk meg, s örömmel állapíthatom meg, hogy ezek mind logikusan és ésszerűen lettek kitalálva, nem szükséges őket órákon át vadul memorizálni, ösztönös gombnyomkodással ivódnak a vérünkbe egytől-egyig. Keresztünk mellé szintén fejleszthető, másodlagos fegyverként aposztrofálható dobóalkalmatosságok is társulnak, megkönnyítendő a távolabb lévő ellenfelek elleni küzdelmet.
A harc egyik sarkalatos pontja a védekezés tökéletes elsajátítása, mert bár Gabriel igen magas szinten űzi az elgurulás művészetét, a támadás becsapódása előtti pillanatban kivitelezett tökéletes védekezéssel helyzeti előnyhöz juthatunk, és igen effektív ellentámadással törhetjük meg ellenségeink kapálózását.
Bármennyire is puritánnak tűnhet a harc az első játékkal eltöltött egy-két órában, a Focus, valamint a fény és sötétség varázslatok megnyitásával, illetve a ránk rontó kreatúrák megsokasodásával és megerősödésével (főleg nehezebb fokozatokon), bizony nagyon oda kell figyelnünk minden egyes mozdulatunkra. Minél látványosabban csapkodunk és hajolunk el, annál gyorsabban töltődik fel a Focus-o-Meter, melyet feltöltve minden egyes jól sikerült ütésünk nyomán – manaként funkcionáló – orbok ütik markunkat. Ezek segítségével használhatjuk a life-leechelésre alkalmas fény, avagy sebzésünk mértékét jelentősen felerősítő sötét mágiát – ezen körforgás tökéletes fenntartása nélkül minden sarkon elhalálozás vár reánk, mivel a játék igencsak szűkmarkúan bánik a HP-töltő kutakkal (melyek használata eléggé illúzióromboló, hiába vesz körül minket vagy 5 ellenség, az animáció alatt sérthetetlenek vagyunk).
A főellenfelek ellen vívott csaták kapcsán is a hármas a bűvös szám: mini-bossok, bossok, valamint titánok fognak legyekként hullani kalandozásunk következtében. Bizonyos erősebb lények, akiket első találkozáskor még a boss kategóriába sorolnánk, később már mezei lényekként fognak az életünkre törni. A húzósabb főellenfelek a szokásos metodikát követik, adott számú támadást váltogatnak összevissza, ezeket kiismerve, illetve ellenszerüket megtalálva kell őket jobb belátásra téríteni. A titánok pedig… óriási, több képernyőnyi lények, akik ellen egy előre megkoreografált útvonalat kell tökéletesen eltáncolnunk, hogy győzelmi üvöltésünktől visszhangozhasson a lépcsőház.
A csatározások mellett a platformer, illetve felderítős-mászkálós részek fogják kitenni a játék másik jelentős hányadát. Sajnos e részek már hagynak némi kívánnivalót maguk után.
Az ugrálós szekvenciák a fejlesztők megalomániáját nyögik: hiába a gyönyörűen beállított fix kamera, ha az olyan szinten képes megbabrálni a térérzékünket, hogy még egy egyszerűnek tűnő ugrás is végzetes lehet számunkra. Tovább ront a helyzeten, hogy néha az irányítás is ellenünk fordul, és karakterünk nem, vagy nem úgy reagál az adott gombnyomásra, mint ahogy azt mi szeretnénk. Rossznak nevezni a császkálósabb szekciókat bűn lenne, de a harcrendszer által állított mércével még csak köszönőviszonyban sincsenek – tetézi ezt a térkép hiánya, a pályákon nem egyszer fogunk céltalanul bolyongani, vagy percekig vacillálni egy-egy elágazásnál, hogy mégis merre menjünk. Néha azért egy-egy jól sikerült puzzle gyönyörű színekkel képes bővíteni a skálát, s a fejlesztők gondoltak a véristvánka generációra is: ha már a szorzótábla bemagolásával is problémáid adódtak, akkor némi tapasztalati pont fejében kiválthatod az adott fejtörőhöz tartozó megoldást.

Nagyobb képben szemlélve a dolgokat, a program huszonórás játékidővel kecsegteti a vásárlót; megfordulunk majd erdőkben, havas tájakon, földalatti labirintusokban, kisebb településeken, illetve a sorozat védjegyének számító kastélyos vonulathoz is szerencsénk lesz a játék vége felé közeledve. A különféle pályarészek hatalmas nagy kreativitással lettek képernyőre álmodva, és a mögöttes technológia is képes felnőni a feladathoz, egy-egy helyszínnél nem győztem törölgetni a nyálamat a szám széléről, annyira el volt találva még a legapróbb részlet is. Ez a fajta igényesség a világot benépesítő NPC-kről és monsztákról is elmondható – Guillermo del Toro-san (Faun labirintusa, Hellboy) bizarr vonásokat aggattak a különféle bestiákra.
A hangok is nagyban hozzájárulnak a monumentális atmoszféra megteremtéséhez. A muzsikákról elmondható, hogy tolakodás helyett erősítik a látványhoz tartozó hangulatot, nem pedig elvonják figyelmünket a képi világról. A szinkronszínészek megválogatásánál is profin jártak az illetékesek, elég csak Patrick Captain Jean-Luc Picard Stewart nevét megemlíteni, aki az egyik legfontosabb NPC-nek és a mesélőnek a szerepét tölti be.
Plusz-mínusz nullaöt

Az a legfőbb bajom a Castlevania-val, hogy az apró frusztráló dolgok – a térkép hiánya által eredményezett olykor céltalan és frusztráló bolyongás, valamint a rögzített kameraállásból adódó problémák – nem hagyják száz százalékosan kiteljesedni a játék erényeit. Az értékelés kapcsán az igazság szerintem valahol a 8-as és a 9-es között bújik meg, de ilyen opció nem lévén, most az egyszer vajszívű leszek, és bizakodva várom – az egyre valószínűsíthetőbb – folytatást; nekem már látatlanba eladták. Azt is!

(A Lords of Shadow tesztverzióját a Console Corner videojáték szaküzlettől kaptuk kölcsön tesztelésre. Köszönjük!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
2012.05.10. 15:07:09
LV1
Őszinte leszek... vannak dolgok, amiknek jobban áll a 2D-és játékmenet, és ez a Castlevania-ra igaz. És még egy őszinte hozzászólásom... azért ennyre a DMC és GOW irányába nem kéne haladni olyan franchise-oknak, amik a nélkül is jól el voltak.
2011.12.19. 23:24:11
LV1
Iszonyat jó játék lett a történet is mondjuk kiszámítható volt számomra . Én konkrétan 3-4 chapternél rájöttem mi fog történni ,de ettől függetlenül azt kell mondjam a történet nagyon jó és a vége nagyon nagy csattanó creditet kötelező megnézni .Életem egyik legjobb vétele volt .
87. juan31
2011.08.26. 04:33:28
LV2
Válasz 80. martin üzenetére:
Pont most vettem meg ezt + a Darksiderst.Jol elvetted a kedvem ettol!
86. Szuchi
2011.02.22. 12:48:57
LV5
ÁÁÁ annyira elvagyok vele! gyönyörű, változatos, izgalmas! Egyszerűen király lett
"Square Enix"
85. felix28  PlayStation.Community tag
2010.10.27. 16:53:39
LV3
Válasz 84. Jinchuu üzenetére:
szerintem igy tökéletes
A Fehèr Farkas
84. Jinchuu  PlayStation.Community tag
2010.10.27. 12:48:30
LV1
Most így a vége felé közeledve azért tényleg el lehet mondani, hogy van 1-2 nem teljesen kidolgozott része a játéknak. A kamera tényleg tud érdekes lenni és na meg ha egy helyben állsz akkor miért kell folyamat mozgolódnia, kézi kamerára hasonlítani? Ennél a GoW-ban tényleg sokkal jobb volt a kamerakezelés. A harcrendszer szerintem is rendben van, bár tény, hogy sok védekezés nélkül is végig lehet tolni (normálon nyomom) aztán kapsz egy mini-boss-t ahol aztán kurva gyorsan meg kell tanulni védekezni mert nélküle esélyed sincs....köszi, a joy majdnem bánta a dolgot. :) Az viszont nagyon jól átjön, hogy ez egy hatalmas kaland, mindenhol megfordul a hősünk és a történet befejezésére tényleg kíváncsi is vagyok már. :) Azt hiszem ma befejezem, aztán 1-2 kihívást is teljesítek bár van benne elborult dolog is, azoknak inkább neki se állok, még a mentális képességeim bánnák.
A hülyeségre nincs orvosság.
83. PoRoLY  Secretum ad vitam aeternam art
2010.10.26. 21:52:03
LV12
Válasz 82. martin üzenetére:
Nee taposd szét. Inkább add ide nekem. :)
PSN ID: PoRoly_Hu -->http://porojj.deviantart.com/
82. martin  Főszerkesztő
2010.10.25. 22:10:23
LV27
Válasz 81. hunlogi üzenetére:
20 ezerért ajánlom is neki, vagy ez lesz minden idők legdrágább lemez-széttaposása. :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
81. hunlogi  PlayStation.Community tag
2010.10.25. 20:25:31
LV1
Válasz 80. martin üzenetére:
Elsőnek én is megizzadtam, de utána (kb. az első 2 fejezet után) már belelendültem. Adj neki egy kis időt, bőven meghálálja.
80. martin  Főszerkesztő
2010.10.25. 16:54:39
LV27
Válasz 79. hunlogi üzenetére:
A harcrendszer számomra borzalmas. Egy forintot nem ér, idegesítő szar. A Darksiders ezt hat dimenzióval veri. Minden más szuper.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
79. hunlogi  PlayStation.Community tag
2010.10.25. 16:37:47
LV1
Válasz 77. martin üzenetére:
Mi nem tetszett?
2010.10.25. 07:06:27
LV1
Válasz 77. martin üzenetére:
Hát én is nagyon ráindultam,végül mégsem vettem meg,úgy látszik ,jól tettem.Talán majd egyszer olcsón megveszem...majd akkor véleményezem..
77. martin  Főszerkesztő
2010.10.24. 22:41:38
LV27
Hosszú ideje ez az első játék, amit bánok, hogy végül megvettem. Óriási csalódás.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2010.10.21. 13:53:03
LV1
Super Nintendón játszottam utoljára a sorozattal,vannak elvárásaim azóta rendesen,hiszen már akkor elég magasra sikerült tenni a mércét,de a Demó,és a vélemények alpján kötelező lesz mihamarabb beszereznem:)
2010.10.19. 16:49:17
LV4
Válasz 71. Vhiktor üzenetére:
:) Érdekes elmélet, hogy harc közben a karakterre összpontosító játékos lassan már azt is felrója, hogy mért nem izzad. XD
Nem értem azokat akik ennyire grafikamániások, hiszen ez a mű önmagában olyan komplex, amire nagyon ritkán van példa.
Abban egyet értek Veled, hogy van benne kidolgozatlan rész, én leginkább a szőrzetre, a hajra gondolok. A ló amivel menekülünk az nagyon csúnya lett szegény. De aztán az ember ezt is megbocsátja, mert olyan orgiahalmazt kap, ami előtt kénytelen megemelni a kalapját.:)
Minél több dolgot ismersz, annál kevesebbet tudsz.
74. Horvi  PlayStation.Community tag
2010.10.17. 20:44:06
LV2
Válasz 53. Kyo üzenetére:
Meghallgattam már párszor de azért előfordul benne, igaz ritkán. De messze van az igazi castlevania zenéktől amiket már úgy megszoktunk. Gyorsan meg is hallgattam a Lament meg a Symphony soundtracket:)
73. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.10.17. 17:44:28
LV28
Válasz 72. Vhiktor üzenetére:
Szerintem a 9 pont teljesen reális értékelés!
Sőt én fél ponttal még megtoldottam volna!:P
2010.10.17. 15:20:15
LV3
Arc kidolgozottság terén a DMC4 is jobb ennél.

De mindent összevetve tetszik a játék, csak többet vártam tőle, mint amit eddig tapasztaltam.
2010.10.17. 15:17:17
LV3
Számomra eddig max 8 pont a game.
A grafika tényleg elég tetszetős, de lehetne sokkal szebb is a fix kamerának hála.
Az erdőben elég undorító látvány, hogy a kamerába még éppen belelóg egy távolabbi hegyrész amit elvileg fák borítanak, de egyből kiszúrja a szememet, hogy az csak egy terrain(rendes domborzat) 2D-s fa textúrával felfestve. Fix kamera lévén ezt igazán kijavíthatták volna, hogy amit látunk az normálisan legyen kidolgozva.
Textúrák elég sok helyen rácsszerű látványt nyújtanak, bíztos a kis textúrafelbontásból ered a dolog.

Technikailag szerintem nem egy kiemelkedő alkotás.
Ja még az sem tetszik benne, hogy amikor csapunk a fegyverünkkel akkor a főhős arca tök változatlan nulla mimikával, legalább kinyithatná a száját, ha ad ki hangot........
70. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.10.16. 21:12:19
LV28
Válasz 69. pdw üzenetére:
Milyen bugot?? Én nem vettem észre semmilyen szokatlan dolgot.
69. pdw  ist krieg!
2010.10.16. 20:20:30
LV11
Es ezt a savegame bugot kijavitottak mar? Mert addig nem veszem meg :)
68. KAMIKAZE-HUN  Az utolsó cserkész
2010.10.15. 23:56:07
LV7
Válasz 65. amstel80 üzenetére:
Nem azért, hanem, mert ki@aszott jó játék!
"Örökké nem eshet"
67. Savage
2010.10.15. 12:55:08
LV1
Válasz 66. martin üzenetére:
A vége felé azért akad pár. :D
66. martin  Főszerkesztő
2010.10.15. 09:23:27
LV27
Válasz 65. amstel80 üzenetére:
Nincsenek benne zombik.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
65. amstel80  PlayStation.Community tag
2010.10.14. 22:08:35
LV5
ja mert hosszú és vannak benne zombik+ fü ??
"Megvagy tetvesgörény mostpróbálj meg ugrándozni"
64. amstel80  PlayStation.Community tag
2010.10.14. 22:06:52
LV5
9 pont? ...
miért?
"Megvagy tetvesgörény mostpróbálj meg ugrándozni"
63. Drivolis  Felséges Úrnő
2010.10.14. 21:31:36
LV23
Válasz 61. Reita üzenetére:
a lenyeg, hogy mindenre gondoltam, csak nem castlevaniara x3
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
62. HTB  Szerkesztő
2010.10.14. 19:38:39
LV6
Válasz 55. martin üzenetére:
én másnap szereztem be a sajátomat. kár, hogy nem sok időm van rá most.
Just another freak in the freak kingdom
61. Reita  PlayStation.Community tag
2010.10.14. 16:04:29
LV17
Válasz 56. Drivolis üzenetére:
Inkább Christopher Lambert és Snake ötvözése.
60. Reita  PlayStation.Community tag
2010.10.14. 16:02:48
LV17
Válasz 55. martin üzenetére:
Legalább a géped megvan hozzá, az enyém meg még csak holnap-holnapután megy egy másik szervizbe...
59. Lara  beauty junkie
2010.10.14. 14:31:31
LV26
58. Lara  beauty junkie
2010.10.14. 14:31:10
LV26
Válasz 56. Drivolis üzenetére:
jaj nagyon hasonlít a Hercegre. :)

demo közben gondoltam is, hogy nah ez Lady barátnémnak biztos tetszeni fog. ;D
57. Drivolis  Felséges Úrnő
2010.10.14. 12:46:12
LV23
Válasz 56. Drivolis üzenetére:
De nagyon tetszik!
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
56. Drivolis  Felséges Úrnő
2010.10.14. 12:45:09
LV23
Eloszor az hittem, hogy vmi uj POP...
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
55. martin  Főszerkesztő
2010.10.14. 12:20:49
LV27
És nekem még mindig nincs meg a játék. Olyan kurva boldog vagyok.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
54. CountofHell  PlayStation.Community tag
2010.10.14. 00:09:37
LV15
Válasz 53. Kyo üzenetére:
Most látom csak, hogy írtál. Igen, olyanok a zenék mint a Harry Potter-ben. Vagy nincs egyáltalán zene.
Nem vészes annyira mert a grafika meg a harc elvonja a figyelmed, de azért én is " dúdolgattam " magamban a gyönyörű castlevania zenéket amikor DS-en, PS2-n játszottam velük. Szerintem ez egy N64-es hez hasonló Castlevania. Az volt az első 3D-s Castlevania.
PSN - CountofHell_HUN
53. Kyo  Szerkesztő / Admin
2010.10.13. 21:45:16
LV16
Válasz 50. CountofHell üzenetére:
Belehallgattam az OSTbe, de sajnos egy másodperc orgonát nem sikerült még elcsípnem. Ez tényleg így van az egész játékban? :D
52. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.10.13. 20:55:42
LV28
1 chapter után miért a 11. jön?:S
Nálatok is ez van?
2010.10.13. 20:49:50
LV2
Válasz 49. HTB üzenetére:
szer. a gow nak van a legjobb harcrendszere.
aztán jön a darksiders.
majd utána castlevania.
szer.
50. CountofHell  PlayStation.Community tag
2010.10.13. 20:28:43
LV15
A 2-es chapter elején tartok és most olvastam el a tesztet. A harcrendszert én biztos nem dícsértem volna. Sok lehetőség van, a mágia nagyon vagány és a komolyabb kombók, de nem tudom megszokni. Nehéz benne védekezni, annyira nem megy könnyeb mint a God of War-ban. De miután megvan a magic és a focus, onnantól kezdve már nem is éri meg védekezni.
Gow3-ban nem volt ilyen szép az égbolt ( pl. naplemente vörösre festett felhőkkel ) és a szélirányba mozgó, napfényt csillogtató fűszálak és bokrok, fák lombjai.
Egyébként én egy kicsit az N64-es Castlevania-hoz hasonlítanám.
Annak volt egy kicsit "egyszerűbb" a játékmenete.
A PS2-es Castlevania-k annyira sok védjegyet tartottak meg, hogy most ennél a résznél a rajongók egy része háborogni fog, de sokan nem fogják megszokni könnyedén.
Pl. a teleportálós, térképes, kulcsos ajtós, labirintusos játékmenetet teljesen a kukába vágták a készítők. Elég szemtelen kis húzás volt.
A zene megkomponálására sajnos nem az előző ( PS2-es , DS-es, PSP-s ) részek zenéiért felelős egyéneket kérték fel. A fene tudja, talán nem is illene ehhez a játékhoz. A játék producere pedig esküt tett E3-on, hogy benne lesz egy-két újradefiniált Castlevania-dal.
PSN - CountofHell_HUN
49. HTB  Szerkesztő
2010.10.13. 18:03:19
LV6
imho a jelen generáció h&s játékai közül ennek van a legjobb harcrendszere, ami azért nagy szó, mert volt itt dmc, gow, di, stb.
Just another freak in the freak kingdom
48. Lotar  PlayStation.Community tag
2010.10.13. 17:16:02
LV18
Tesztet még nem olvastam , de azt sejtettem , hogy 9 pont lesz . És tényleg annyi !! -és tényleg ér is annyit . Tesztet pótolom . :]
psn/sen id: pcpmate
47. Ezio01  PlayStation.Community tag
2010.10.13. 16:58:21
LV13
hát nem is tudom: a 9 pont elég meggyőző
talán majd 1szer
46. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.10.13. 16:21:42
LV28
Válasz 34. Laci-maci üzenetére:
Jaja én is rá gondoltam először.
45. tiNk  PlayStation.Community tag
2010.10.13. 15:24:23
LV18
Nem az értékelést néztem meg először, de már a cikk elején sejtettem, hogy ennyit adsz rá. Be fogom majd szerezni mindenképp.
"We don't have to do this. You know that, right?"
44. atesz11  PlayStation.Community tag
2010.10.13. 14:17:11
LV22
Nagyon szép!!!
PSN ID : atesz11
43. HUN_ter  Dark Soul
2010.10.13. 11:31:31
LV26
jó teszt, jó game :)
So many games, so little time...
42. RAIKOH  PlayStation.Community tag
2010.10.13. 10:42:14
LV5
Jó teszt :) Korrekt pontszám :)
PSN ID: PITYUKA , XBL ID: SOULREAVERAZIEL
2010.10.13. 10:15:52
LV7
Válasz 1. ufonauta üzenetére:
Első kommented, amit 'lájkolok'. :)
40. Noname21  PlayStation.Community tag
2010.10.13. 09:10:29
LV13
Az írás alapján pont ilyen játékra számítottam.
Valamikor beszerzem.
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
CASTLEVANIA: LORDS OF SHADOW
Konami
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
9/10
Pozitívum
Monumentális látványvilág, okosan kitalált és mély harcrendszer, érdekes puzzle-ök
Negatívum
Kamerakezelési problémák itt-ott, semmi plusz a zsáner megújításához, sok zavaró backtracking

MARTIN BELESZÓL
Még nem tudtam beszerezni a saját példányomat, úgyhogy ha szerdán nem lesz a valamelyik kedvenc boltomban, dühbe jövök! Ahogy válogattam a (gyönyörű) képeket a galériába, már annyira ráizgultam a játékra, hogy azt el sem lehet mondani.