PlayStation.Community

2010.09.20. 22:18 Kedvcsináló
78 hozzászólás
Szerző: EmThor
Értékeld a cikket!
Ez most mindent megváltoztat! Készen állsz?

A PlayStation Move 2010 őszi debütálásával egy új korszak vette kezdetét a PlayStation 3 tulajdonosok életében. Ez az iskolakezdéssel egybeeső dátum nem csak egy új hardver megjelenésének a jelentős eseménye, hanem képletesen a mozgásérzékelős technológiának egy magasabb osztályba történő lépését is jelenti. Egy olyan izgalmas időszakot élhetünk át, amelyben erre a precíz eszközre megjelent szoftverek még jószerivel csak a szárnyukat bontogatják, de e tucatnyi címből álló kezdő játékfelhozatal alapján már látszik, hogy a Sony nagyon komolyan gondolja ennek a szórakoztatási formának az új, innovatív továbbgondolását, amely a 3D-s tévék támogatásával egyetemben páratlan élményt nyújt minden szenvedélyes és alkalmi játékosnak! Persze ennek a technikának kifejlesztése nem volt minden előzmény nélküli, ezért a Move részletes bemutatása előtt, tekintsünk vissza, hogyan jutottunk el idáig!Rövid történelemóra

A kutatás és fejlesztés területén mindig élen járó Sony (elég, ha megnézzük az Aibo kutyust kutyust, vagy a CD – DVD – Blu-ray fejlődéstörténetét) 2000-ben alkalmazta a Stanford egyetem ’Aerospace Robotics Lab’-jában végzett Richard Marks-t. A doktort egy 1999-es fejlesztőknek tartott Playstation 2 demonstráció ihlette meg, itt kezdett el gondolkodni, hogyan lehetne olyan játékokat készíteni, amelyekben a természetesnek ható felhasználói interfészt ötvözik egy olcsón elérhető kamera, virtuális és igazi valóságot egyszerre kezelő képével, mindezt úgy, hogy a különböző mozdulatok ráadásul felismerhetőek legyenek a szoftver számára. Kutatásának eredményeként született meg 2003-ban az EyeToy, ami ha átütő siker nem is lett, de technikai vívmányai vitathatatlanok: elég ha megnézitek ezt a videót, ami 2004-ben készült.
2007-ben aztán a PS3 megjelenése után nem sokkal kijött a PlayStation Eye, az a továbbfejlesztett kamera, amely a Sony szerint az elődhöz képest négyszeres felbontással és kétszeres képfrissítési értékkel dolgozik, valamint egy olyan chip is került bele, amely lehetővé teszi a fényviszonyokra érzékenyebb képfeldolgozást (ennek a Move-nál lesz már jelentősége). Fontos, hogy az PSEye olyan fixfókuszos lencsével is rendelkezik, amelyet manuálisan állíthatunk, ha az elejét elforgatjuk: ekkor válthatunk az 56 illetve a 75 fokos látószögek között. Ez azonban még nem minden! A kicsiny eszközt olyan párban működő mikrofon rendszerrel is felszerelték, amely így képes a hangforrás beazonosítására, a visszhang és a háttérzaj kiszűrésére. Mindez egyrészt a beszédfelismerés miatt fontos, valamint, hogy zajos környezetből is kiszűrje a mondandónkat, megkerülve ezzel a headset használatát. A PSEye eleinte azonban nem nagyon mutatta meg mire képes: a videó-chaten és egy videó-szerkesztőn felül (EyeCreate), alig fél tucat olyan játék jött ki rá, ami jószerivel HD-be húzott EyeToy proginak felelt meg. Igaz, emellett több egyéb szoftver is támogatta (Burnout Paradise, Littlebig Planet, stb.).

Anno az elsők közt vettem meg a megjelenésekor ezt a kamerát, és bevallom, akkor elég csalódott voltam a sovány felhozatal miatt. Persze még nem sejthettük, hogy a háttérben gőzerővel folyik a munka! Az Eye of Judgmentet és az EyePetet viszont mindenképpen kiemelném, mint olyan egyedi játékokat, amelyek bár egy szűk réteghez (nevezetesen a ’trading card game’-ek, azaz a gyűjtögetős kártyajátékok híveihez és a legfiatalabb korosztályhoz) szóltak, mégis technikailag kiemelkedő alkotásokként tartjuk őket számon. Aztán ahogy fejlesztettek az eszközön (a firmware alapjait még az EyeToy-ből örökölte az Eye, azaz a színek, és a különböző felületek elkülönítésének képességét, az élek mentén), az immáron le tudta követni a fej mozdulatait, továbbá az arc- és hangfelismerés is lehetővé vált. (Érdekesség: nemrégiben kaptunk egy ingyenes videovágó programot is, amit az XMB Video menüjében találhattok.)
A mozgásérzékelős szórakoztatóipari technológia, mint olyan, azonban a PS3 és vele együtt az Eye színre lépésével már nem volt teljesen új dolog. A konkurencia 2006-ban egy igen sikeres konzolt épített köré (Wii), de a Sony válasza nem maradt el: még véget sem ért ez az év, és Japánban debütált a Playstation 3, ami egy új kontrollert kapott: a SIXASIS-t. A Dual Shock 3 rezgésmentes elődje képes volt a három dimenzió valamelyikébe történő elmozdítás, és a gyorsulás érzékelésére is. Olyan kiemelkedő játékok születtek erre az irányítási formára, mint pl. a Lair (ami a kritikusokat igencsak megosztotta, de nekem nagyon bejött), a High Velocity Bowling, a csodálatos Flower, vagy éppen a rengeteg díjat besöprő, PSC szerkesztőségi kedvenc , a Heavy Rain. Ám a játékok többségében ez a technika mégis mellőzött maradt.

Aztán 2009 június elején minden megváltozott, ugyanis az E3-on bemutatásra került az az innovatív hardver, ami a Sony szerint mindent meg fog változtatni: ez volna a Move! (Ez meg volna a saját videoismertetőm.)
Tech a lelke mindennek!

A Sony elképesztő technológiákat felvonultató mozgásérzékelős kontrollerének a története közel 10 évre nyúlik vissza, ugyanis 2001-ben az EyeToy fejlesztésével párhuzamban már folytattak olyan kísérleteket, amelyekben a kamera egy színes gömböt követett 3D-ben. 2008-ban aztán megtörténtek az első lépések, hogy pár év múlva kereskedelmi forgalomba kerülhessen a Dr. Richard Marks és Anton Mikhailov nevével fémjelzett kutatás gyümölcse, ami a Navigator nevű segédkontroller mellett (ami gyakorlatilag egy félbevágott Dual Shock), a Move megszületéséhez és mai formájához vezetett.
Vizsgáljuk meg, mi is van pontosan a motorháztető alatt! Alapvetően tehát arról van szó, hogy a Move végén levő világító gömböt érzékeli a PS Eye kamera, és így tudjuk azt a játékokban használni. Az eszköz a Navigatorral egyetemben Bluetooth-szal kapcsolódik a PS3-hoz, mindkettő akkumulátorát mini-USB kábellel (ill. opcionális töltődokk megvásárlásával) lehet tölteni, amivel kb. 10 óra játékidő biztosított. Egyszerre maximum négy Move, vagy 2-2 Move-Navigator páros lehet egy géphez csatlakoztatva.
A Move lelke a tetején levő rugalmas anyagból készült gömb, ami alatt egy kék-zöld-piros LED dióda trió található, ezeknek köszönhető a sokféle szín megjelenítése. Erre azért van szükség, hogy a háttértől megkülönböztethető legyen a világító golyóbis, így a kamera mindig fogja tudni, pontosan hol helyezkedik el az a térben, annak mérete alapján. A Dual Shock anyagából készült burkolat alatt található egy gyorsulás-, egy forgási szögmérő, melyek képesek a három dimenzió bármelyikébe történő elmozdulás pontos mérésére, plusz egy magnetométer, hogy az északi irányhoz képest merre van a készülék. Ez a technika összességében tehát azért forradalmi, mert minimális, alig érzékelhető késleltetéssel (22ms, mint a Dual Shock 3-nál), egy az egyben le tudja követni a mozdulatainkat, akármelyik térdimenzió irányába is mozduljunk a három közül, és milliméter pontosságú! Szoftver szintén, a mozgásokat kezelő rutinok Anton Mikhailov szerint mindössze max. 1-2MB memóriát foglalnak le mindössze, ez pedig egyáltalán nem jelentős. A Sony szerint a Move támogatást egyébként pár hét alatt lehet integrálni, akár egy már folyamatban lévő fejlesztésbe is (pl. R.U.S.E).
A Move-on összesen nyolc gomb található: a PS3-al bevezetett PS gomb mellett helyett kapott rajta a négy fő gomb (Négyzet, Háromszög, Kör, X), amik ezúttal rövid úton járnak, a Start és a Select gombok, egy igen hosszú úton járó, kissé puha nyomáspontú ravasz (T), és a hüvelykujjunknál található, kissé ovális, nagyméretű Move gomb. A kontroller jóval nagyobb a Dual Shock 3-nál (átlagos méretű kezekbe fogva, egy és egy fél tenyérnyi helyet tölt ki, kb. mintha egy másfél kezes kardot szorongatnánk), szintén képes rezegni, és kb. ugyanolyan nehéz. Az alján található még egy egyelőre ismeretlen rendeltetésű bővítő port, és adnak hozzá egy csuklópántot is, hogy ne repüljön ki véletlenül a kezünkből a használat során.
A Navigator kontroller akkor lesz segítségünkre, mikor olyan játékkal játszunk, amelyben az analóg karra is szükség lesz (egyébként teljes mértékben kiváltható a Dual Shock 3-mal, de ennek a használata ergonomikusabb). Egy tenyerünkben kényelmesen elfér, rezgésre nem képes és a már említett analóg karon felül (amit le is nyomhatunk L3-ként), szintén van rajta egy PS gomb, egy ravasz (L2), egy „vállgomb” (L1), egy kis méretű d-pad, ami a PSP-n ill. a DS3-on található közt helyezkedik el méretileg, valamint egy X és egy Kör gomb.
Itthon a Move és a Navigator 2010.09.15. óta kapható, többféle kiszerelésben: kapható PS3-mal együtt, külön-külön, ill. egy Starter Pack-ban is, egy kamerával és egy demólemezzel (a demók a Store-ról is tölthetőek az elkövetkező hetek folyamán). Kiegészítő gyanánt a töltődokkon kívül egyelőre csak egy pisztolyt mutattak be (a Move-ot ebbe helyezve lehet életszerűbben lövöldözni). Érdemes még tudni, hogy minden játékhoz elég 1, azaz egy darab Move, de bizonyos esetekben (Sports Champions íjászat, The Fight: Lights Out bunyói) nagyobb élményt nyújt két kontroller együttes használata.
Hogyan is működik mindez a gyakorlatban?

Mindenekelőtt kössük a PS Eye kamerát a PS3-hoz és forgassuk jobbra az optikát, nagylátószögre („kék” állás. Ezt rakhatjuk a TV tetejére (állva jobban játszható sportjátékokhoz ezt ajánlom), ill. a TV aljához (ügyességi, logikai játékokhoz megfelelő). Első lépésként az XMB Accessories menüpontjában be kell kalibrálnunk a Move kontrollert. Ezzel tudjuk beállítani a mágneses szenzort (északi irány meghatározása). Minden más kalibrálási beállítás a többi érzékelőre vonatkozik, ennek rövid procedúráját minden játék előtt el kell végezni. Elállítódás esetén játék közben bármikor elő lehet majd hozni ezt a beállító menüt, Move-on levő Select gomb hosszas nyomva tartásával. Ha valami nem stimmel, érdemes újra az Accessories menübe ellátogatni. A következőkben rögzítsük a csuklónkra a pántot, és már használhatjuk is az XMB-ben a kontrollert (a ravasz nyomva tartása mellet): érdemes megfigyelni, hogy ekkor a gömb nem világít, ilyenkor kizárólag a belső érzékelők dolgoznak. Két perc alatt meg lehet szokni ezt a navigálás módot, próbáljátok csak ki! Az átlag 32-42”-os TV-től való használati távolság minimum 1.5 méter legyen, a Sony 2.5 métert ajánl, én próbáltam 4-5 méterről is (állva, ülve, fekve) gond nélkül. A fényviszonyok változásával a kamera át tudja állítani a saját érzékelőjét, a Move megfelelő követésének az érdekében, szóval legyen töksötét, vagy éppen verőfény a szobában, nem lesz gond játék közben, még a villanyégő sem fog gondot okozni (kivéve, ha valaki egy reflektorral a kamerába világít, de erről és az egyéb fényviszonyokról itt egy felettébb érdekes videó).
Minden játék egy figyelmeztetéssel fog indulni, hogy le ne verjünk valamit a közelünkben: erre tényleg nagyon figyeljetek oda, és a már említett csuklópántra is! Személy szerint a Sports Champions-ban többször is el akartam dobni a kontrollert a képernyőn zajló virtuális valóság szerint, szóval óvatosan!
Mivel játszhatok? Mit hoz a jövő?

A Move-hoz a következő játékok már kaphatóak: Sports Champions, Start the Party!, R.U.S.E., EyePet Move Edition, Racquet Sports: Move, Kung Fu Rider, Tiger Woods PGA Tour 11. A letölthető címek közül a Tumble-t emelném ki, aminek a tesztjét hamarosan olvashatjátok.
Több már megjelent játék utólag kap patch-et a mozgásérzékelés támogatására: ilyen a MAG, a Flower, a Resident Evil 5 (kizárólag a Gold Edition), a Heavy Rain, a Hustle Kings, a Planet Minigolf és várható még pár cím szerintem.
Sok bejelentett játékunk is van, amik a közeljövőben jelennek meg: itt a The Fight vagy az echochrome ii, amik kizárólagos Move támogatással bírnak, de olyan nagy nevek is kaptak opcionális támogatást, mint pl. a LittleBigPlanet 2. Rengeteg fejlesztővel vannak már megállapodások (Atlus, EA, Ubisoft, stb.), és készülnek a Wii átiratok, ill. párhuzamos fejlesztések is, az első ilyen a hamarosan debütáló Aragorn’s Quest lesz.A PS3 jövője tehát sosem volt fényesebb, mint most: itt a Move végtelenül precíz technikája, a 3D játékok kizárólagos támogatása, megannyi régi PS2-es játék újrakiadása HD-ben (GoW Collection, Sly Collection, Team ICO Collection), és olyan belsős címek, mint a páratlan GT5, ami várhatóan minden idők legjobb autós játéka lesz. Mindezeket az információkat összegezve úgy gondolom tehát, hogy a Move előtt óriási jövő áll, kedvező ára miatt legalább egyet érdemes mindenkinek beszereznie!

(A PlayStation Move játékélményhez szükséges minden hardvert és szoftvert kiemelt támogatónk, a Platinum Shop üzleteiben vásárolhatsz meg. Kérjük segítsd a PSC-t azzal, hogy náluk költöd a pénzed. Köszönjük!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
78. Badamzs  PlayStation.Community tag
2010.11.10. 18:31:40
LV1
Válasz 77. EmpiHUN üzenetére:
Ha 2 év múlva is így gondolod, sütök neked egy almáspitét.
77. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2010.11.08. 14:07:07
LV13
NEkem maximálisan hozta a szintet, fantasztikus a játékélmény! :)
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
76. Wildstorm  PlayStation.Community tag
2010.10.18. 18:28:42
LV1
Válasz 75. hurka001 üzenetére:
Pontosabb, de semmi újat nem hozott. A Kinect halálra fogja alázni! Ennyi.
2010.10.14. 19:40:58
LV1
Válasz 72. Wildstorm üzenetére:
ez nem igaz! a MOVE sokkal jobb a Wii-nél
74. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.10.06. 21:44:01
LV12
Válasz 72. Wildstorm üzenetére:
Próbáld ki és vesd össze a kettőt.

t2nbp: november és lemezen jön
73. t2nbp
2010.10.05. 17:05:49
LV3
skacok a fight mikor jö ki? és dobozos lesz vagy psn röl tölthető?
mert nem nagyon találtam elörendelést vároma válaszotokat köszi
"Isten teremtete a Sony PSP -t,,
72. Wildstorm  PlayStation.Community tag
2010.10.03. 20:29:55
LV1
"A PS3 jövője tehát sosem volt fényesebb, mint most: itt a Move végtelenül precíz technikája"

Ez mekkora elvakult duma. Egy béna Wii klón az egész. Tény, hogy pontos de semmi újat nem mutat! :S
71. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.09.27. 12:09:47
LV12
Válasz 70. ps2true üzenetére:
Shoot-ban felül láthatóak az extra mozdulatok. Az elsőt úgy aktiválód, hogy megpördülsz a tengelyed körül, ekkor belassul a játék, könnyebb célozni. Meg van még olyan, hogy a földre lősz és így kinyiffan mindenki a képernyőn.

Trükközni nem lehet: próbáltam kézzel eltakarni a gömböt, hogy ne kelljen felállni és megpördülni :D (mert olyankor is kitakarod a testeddel a fagyi gömbjét) de nem ment, mert a belső szenzorokat nem lehet átverni.
70. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.09.26. 11:49:23
LV24
Ez a Shoot qrva jó kis játék lesz! A demó megunhatatlan! :) Mondjuk az összegyűjtött dolgokkal mit lehet kezdeni? Van belőle három is. Shockwave stb. Hogyan kell mozgatni a kart. Azok adnak valami extrát?
Playstation
69. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.09.24. 23:05:06
LV12
Válasz 67. Sieracommando üzenetére:
Eye kamera kötelező, anélkül nem megy. Move-os játék fog szólni rögtön, hogy helló, nincs benn a kamera.

3.50-et rakd fel.

Úgy tudom csak az új Time Crisis kap Move támogatást.
68. Mester  PlayStation.Community tag
2010.09.24. 08:31:36
LV1
Várható, hogy a korábbi PS3-as Time Crisis is kap Move támogatást? Jó lenne...
67. Sieracommando  PlayStation.Community tag
2010.09.23. 22:25:00
LV1
Tehát,ha jól értem,akkor ha nincs bent az eye kamera,és van 1 moveom,meg 1 motion controllerem,akkor azt lehet használni rendes joyként is,pl 1 olyan játéknál,ahol nincs move kompatibilitás?
A cucc támogtja a 3.41et,és csak a gamekhez kell a 3.42,vagy a move is kéri a 3.42őt?
-=Siera=-
66. legolas  PlayStation.Community tag
2010.09.23. 19:03:08
LV1
Megvettem, nagyon kellemes csalódás. Eddig Wii-t használtam, de lényegesen precízebb a Move:)
2010.09.23. 02:07:19
LV9
Én még nem döntöttem el veszek-e.
senki sem ültetheti babyt a sarokba!
64. Kleinedanke  A hobbit
2010.09.22. 20:59:01
LV4
Én szombaton veszem a Platinumshopba a starter packot + egy motion kontrollert. (ha lesz) Már alig várom!
PSN ID: jetiii_HUN
63. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.09.22. 19:03:45
LV12
The Shoot

http://i54.tinypic.com/nqo11y.jpg

http://i51.tinypic.com/110iush.jpg

1-2 frame csak a lag! Programozástól függ.
2010.09.22. 15:11:53
LV5
Válasz 56. martin üzenetére:
Nyilván. Én csak azért hoztam fel a kormányt a Move ellenében, mert úgymond periféria az is. Inkább abba ruházok egyelőre, Move nem izgat.
61. martin  Főszerkesztő
2010.09.22. 14:13:56
LV27
Válasz 60. ps2true üzenetére:
Vannak játékok, ahol átadható, vannak olyanok, ahol minden playernek saját kell. Ez pl. a Sports Champions-on belül is sportonként eltérő.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
60. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.09.22. 14:12:07
LV24
ha ketten akarunk játszani akkor mindenképpen kell még egy move controller vagy cserélgethető az az egy? vagy ez egy rossz kérdés volt? :)
Playstation
59. noozi  PlayStation.Community tag
2010.09.22. 10:09:59
LV17
Válasz 57. Rigel77 üzenetére:
igen mázlid van..:) még maradt pénzed így gammákra is esetleg
PSN ID; No_Ozi_
58. wallace  Dark Passenger
2010.09.22. 09:24:00
LV18
Válasz 57. Rigel77 üzenetére:
Mázlista.:))
57. Rigel77  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 23:57:07
LV7
Válasz 55. noozi üzenetére:
Volt valami cikk hogy miért nem került bele . Én most várok a külön karra . igy lesz 2 kar és egy kiegészítő . Még jó hogy eladtam a wii 70k ért így van miből megvenni a teljes szettet .
56. martin  Főszerkesztő
2010.09.21. 21:48:52
LV27
Válasz 49. tomips3 üzenetére:
Hát a GT5-höz rendes kormány kell, nem ez.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
55. noozi  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 20:43:48
LV17
Fú franc..ez túlságosan meggyőzött!:S csak egy dologgal nemv agyok kibékülve..oké a navi+8000 megértem de hogyha boxolni akarok akkor még egy érzékelőt..franc..a navit miért nem lehetett megoldani olyanra legalább?
PSN ID; No_Ozi_
54. dobermann88  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 20:21:03
LV4
remélem lesz AK47 is mert én tuti azt veszek :D
Nemkell így járnod ha nemtudsz így menni..
53. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 20:09:18
LV12
Válasz 51. Rigel77 üzenetére:
Nincs sajnos, de hamarosan megjelenik!
Egy ilyen pisztoly adapterre viszont lehet beruházok!
52. dobermann88  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 19:45:07
LV4
ha minden zsír akkor hétvégén kipróbálhatom spanomnál...remélem nem lesz csalódás :)
Nemkell így járnod ha nemtudsz így menni..
51. Rigel77  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 17:51:56
LV7
Válasz 43. EmThor üzenetére:
Fent van valahol , mert ezt nagyon kipróbálnám . A shooter is tetszett egyébként . Régi fénypisztoly érzés volt .
2010.09.21. 16:58:12
LV5
Jó cikk lett, ráadásul rendesen megcáfolta hogy a move csak egy wii utánzat lenne
2010.09.21. 16:54:16
LV5
Én 'asszem inkább egy jófajta kormányba fektetek hamarosan, GT5 örömére. Biztos, hogy jó dolog a Move, sőt, viszont egyelőre nem kéne. Elég a jó öreg DS3 (illetve még sixaxis). Egyszer majd kipróbálom, de nálam most elmaradt a 'mindenteldobok a kezem ügyéből és ronanokmegvenni a platinumshóppba! érzés. :DD
48. BoroSati  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 15:07:10
LV2
Ma nekem is megérkezett a Move a Sport Champions-al egyetemben. Cikk elolvasva. Most pedig megyek kipróbálom. :)
Nyugi Dagi, nyugi, nem csak foci van a világon!
47. megasuti  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 14:02:56
LV4
a pisztolyhoz kellene egy navigátor is, hogy rendesen lehessen FPS-t játszani?
46. Undefeated  John McClane fehér trikója
2010.09.21. 12:50:26
LV9
nagyon tetszik be fogom szerezni :)
"Miért vagytok gyengék? Játsszatok!"
45. Zauder84  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 11:30:21
LV1
Válasz 43. EmThor üzenetére:
Naigen. Ez már sokkal komolyabb! 'Bejövős' nekem is.
Why so serious?
44. Zauder84  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 11:26:36
LV1
Válasz 41. martin üzenetére:
:) Nem, a kontrollert fogtam, és azt pörgettem. :)
Why so serious?
43. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 11:22:16
LV12
Válasz 39. Zauder84 üzenetére:
Hehe :)

az tetszett, hogy mindent szét lehet lőni, de ezek a kartonfigurák kicsit gyerekesek, a Time Crisis-ra vagyok nagyon ráizgulva:

http://www.youtube.com/watch?v=v8AoXJdVD4c
42. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2010.09.21. 10:54:28
LV28
Engem a pisztoly érdekel a legjobban! (egyellőre)
41. martin  Főszerkesztő
2010.09.21. 10:49:34
LV27
Válasz 39. Zauder84 üzenetére:
Fogtad a csuklópántot és úgy pörgetted? o.O
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
40. wallace  Dark Passenger
2010.09.21. 10:29:20
LV18
Válasz 35. zaz üzenetére:
Mert még nem próbáltad.:)
A p.ncival is van az ember. Egy ideig.:)
39. Zauder84  PlayStation.Community tag
2010.09.21. 10:25:54
LV1
Válasz 26. EmThor üzenetére:
Shootban próbáld meg, hogy megpörgeted a kontrollert a fejed felett, mint 1 lasszót. Nekem így mindig beadta a lassítást. :)

Tegnap cirka másfél órát toltam a demo-t. A végére már őrjöngött a 'gyönyörtől' a rendező. :D
Why so serious?
38. Lara  beauty junkie
2010.09.21. 10:22:52
LV26
Válasz 37. martin üzenetére:
mivel sietni kell, csak a Mivel játszhatok? Mit hoz a jövő? bekezdést olvastam még el.

tudom, rossz lépés volt. :P
37. martin  Főszerkesztő
2010.09.21. 10:06:17
LV27
Válasz 36. Lara üzenetére:
A néni nem olvasta el a betűket, csak a képeket nézegette? :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
36. Lara  beauty junkie
2010.09.21. 09:56:55
LV26
Válasz 31. wallace üzenetére:
azt hittem csináltak vmi spéci tartót hozzá, mint a psp-hez szoktak.
mindenesetre veszett jól néz ki. :D
35. zaz
2010.09.21. 09:36:12
LV3
A cikk remek! A cucc nem érdekel! (még)
34. martin  Főszerkesztő
2010.09.21. 09:33:18
LV27
Ja, egyébként ha nincs bedugva a kamera, az XBM kezelés akkor is működik.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
33. martin  Főszerkesztő
2010.09.21. 09:32:37
LV27
Válasz 29. mattheus üzenetére:
Egyszer érdemes megejteni a 100% pontosság miatt, de nem életbevágó.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
32. wallace  Dark Passenger
2010.09.21. 09:32:15
LV18
Válasz 26. EmThor üzenetére:
Nekem az a bajom hogy akkora a szoba, hogy nem tudok 1,5 (talán 2)m-nél távolabb menni tőle. Illetve csak ha leülök a kanapéra, de az csak az olyan cuccoknál lesz jó mint a Resi, meg a HR. A ping-pong-nál értelemszerűen nem.:)
31. wallace  Dark Passenger
2010.09.21. 09:30:16
LV18
Válasz 30. Lara üzenetére:
Az a "kis kontroller tartóka" konkrétan a töltő.
30. Lara  beauty junkie
2010.09.21. 09:28:26
LV26
uh basszuskulcs mennyi jó játék van ott felsorolva, ami move támogatott lesz! :)
és de jó, hogy a flowert is kinyomatják move-ra! :)

bár az elején sajna lebénáztam picit a pisztoly okosságot, de már játék közben arra gondoltam, hogy de jó lesz úgy fps-t nyomatni.
nagyon nagy. :)
a kis kontroller-tartóka meg nagyon tetszik. olyan japános. :D
2010.09.21. 09:19:51
LV1
Nekem múlt hét csütörtök óta van Move, de a cikkben szereplő kalibrációt "XMB Accessories menüpontjában be kell kalibrálnunk a Move kontrollert." én nem állítottam be, mert nem is gondoltam rá. Mennyire számít / fontos ez?
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Darkwood (PS4, PSN)
2019.06.16. 14:38 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Nem látni a tébolytól az erdőt.
Sword & Fairy 6 (PS4, PSN)
2019.06.15. 11:34 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Angyalkus
Kína „ékköve”.
E3 2019 - mega-cikk minden fontos infóval
2019.06.13. 23:00 [E3] 2019
14 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Hogy tudd mit, mikor és miért nézel.
Mozi - X-Men: Sötét Főnix
2019.06.13. 07:13 Cool-Túra
6 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Halva született főnixmadár.
SPIKE VOLLEYBALL (PLAYSTATION 4)
2019.06.12. 09:33 Játékteszt
5 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Budget röplabda.
Star Wars Jedi: Fallen Order - rengeteg infó a játékról
2019.06.10. 10:49 [E3] 2019
23 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Új tudnivalók a friss trailer mellé.
Shakedown: Hawaii (PS4, PSV, PSN)
2019.06.09. 14:05 Kedvcsináló
3 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Small Theft Auto: Hawaii.
Mozi - Godzilla II: A szörnyek királya
2019.06.08. 10:50 Cool-Túra
10 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Szörnyek keringője.
MLB THE SHOW 19 (PLAYSTATION 4)
2019.06.07. 09:55 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: Masamune
Bézbóz ütővel...
Code Vein – kipróbáltuk a bétát
2019.06.06. 16:10 Kedvcsináló
10 hozzászólás
Szerző: MrZ
Csiszolatlan szívás.