PlayStation.Community

2010.08.06. 10:55 Interjú
55 hozzászólás
Szerző: EmThor
Értékeld a cikket!
Egy különleges játék az Okami és a Devil May Cry művészi stílusában.

Bár nem maradt elég időnk az E3-on, hogy megálljunk az Ignition Entertainment standjánál, utólag kapcsolatba léptünk velük egy interjú erejéig, az El Shaddai: Ascension of the Metatron kapcsán. Tudjuk, hogy sok kedves olvasónkat érdekli ez a játék, így magunk jártunk utána, hogy mire számíthatunk.
Shene Bettenhausen, az Ignition Entertainment üzleti fejlesztésekkel kapcsolatos vezetője vette a fáradságot, hogy válaszoljon a kérdéseinkre. Remélhetőleg sikerül fényt deríteni néhány dologra, az El Shaddai-jal kapcsolatban.Röviden össze tudnád foglalni nekünk, hogy miről szól az El Shaddai: Ascension of the Metatron?

Az El Shaddai-ban a játékos Énokhot alakítja, aki egy igen bátor ember. Őt a Mennyei Öregek Tanácsa fogja a szolgálatába állítani, hogy levadásszon egy csapat renegát, bukott angyalt, akik az emberiség fejlődését akarják megállítani a Földön. A Figyelők Könyve, ami Énokh –valójában is létező – apokrif (megj.: olyan szerzője által isteni kinyilatkoztatásnak tartott írás, amely ennek ellenére mégsem szerepel a Bibliában) könyvének a része, a játék sztoriját közvetlenül inspirálta.

Mikor és milyen környezetben játszódnak az események?

Nem szeretnénk a játék környezetét egy adott helyre és időre korlátozni, mivel ezeket a dolgokat amúgy is tágabb értelemben kezeljük, de az El Shaddai nagy része a több ezer évvel ezelőtti Földön fog játszódni. Ehhez foghatót még nem láttatok, mert az angyalok éltek a hatalmukkal és egy éteri fátylat terítettek a vidékre, amitől minden egy kicsit testetlennek, túlviláginak tűnhet majd.
Kicsoda Énokh, és Isten miért pont őt választotta?

Mielőtt megbízták volna a feladattal, hogy intézze el a bukott angyalokat, Énokh az Öregek Tanácsának elkötelezett írnoka volt. Azért lett kiválasztva, mert egy becsületes, önzetlen ember, akinek az istenhite megingathatatlan, valamint nagy a felelősségérzete is. Arra is felkészült továbbá, hogy végső célja elérése érdekében bármilyen áldozatot meghozzon.

Kicsoda Lucifel?

A legkedveltebb és legnagyobb hatalommal bíró arkangyalként a mennyben, Lucifel fontos szereppel bír az Úr tervének végrehajtásában, hogy Énokh levadászhassa a bukott angyalokat, és igazságot szolgáltathasson. Fizikai formájában nem, de útmutató lélekként ott lesz a főhős mellett a küldetése során, hogy bátorítson, bölcs tanácsokat adjon vagy, hogy akár el is menthessük nála a játékot.Kik azok a grigorik, akiket Lucifel többször is megemlít a játék bemutatkozó videójában?

A grigorik a bukott angyalok azon csoportja, akik kivonultak a Mennyből, és a Földre költöztek, hogy az általuk nagyon kedvelt emberekkel lehessenek. Ez a történet tulajdonképpen a Figyelők Könyvének a központi eleme, és erre épül az El Shaddai.

Nagyon érdekes művészi irányba mozdultatok el az El Shaddai megjelenítése kapcsán. Honnan ered ez a vízfestékkel készült művekre jellemző stílus?

Az El Shaddai látványvilága közvetlenül a rendező, Takeyasu Sawaki úr képzeletéből szökkent szárba. Mielőtt játékunk fejlesztőgárdájához csatlakozott volna, ő volt a Capcom-féle Okami és Devil May Cry művészeti rendezője, de erre a projektre az Ignition Entertainment teljes alkotó szabadságot biztosított a számára. Nagyon izgatottak vagyunk az impozáns, művészi megjelenítés miatt, amit az El Shaddai világa és a benne levő karakterek számára készített. Olyan dolgot akart létrehozni, amit nehéz leírni a nélkül, hogy látnánk, és ami olyan új kinézettel ruházza fel a játékot, ami maradandó nyomot hagy a játékosban.
Az El Shaddai fejlesztésével milyen cél elérését remélitek?

Abban bízunk, hogy sok különféle célt elérünk majd ezzel a játékkal. Először is az El Shaddai-t bizonyos tekintetben egy kissé különc címnek szántuk a karakterközpontú akciójátékok mezőnyében, mert másképpen néz ki, és más is vele játszani, mint a többi hack ’n’ slash játékkal. Ugyanakkor a Japánban székelő alkotógárda magját arra biztatjuk, hogy törjék át a hagyományosnak mondható játékfejlesztési korlátokat, amik esetleg korábban visszatartották őket, miközben meríthetnek az ősrégi írásos források által nyújtott szereplők és történetek igen mély (és jórészt még felderítetlen) kútjából. Végül pedig alapjában véve, egy olyan kielégítő, meglepő és mélységében kellemes interaktív művészeti remeket szeretnénk tető alá hozni, amely kiállja az idő próbáját és sok-sok játékost boldoggá tesz. Ez lenne a fő célunk.

A legtöbb bibliai történetnek van valami komoly mondanivalója. A ti játékotokban is van ilyesmi?

Mivel időtlen tanításokban bővelkedő, ősi történetekre épül, az El Shaddai természetesen sok olyan beszédes elemet fog tartalmazni, amit a játékos a saját életére vonatkoztathat. De igazából nem egy tisztán oktató jellegű terméket akarunk készíteni, ami csak prédikál a játékosnak: mindenekelőtt ez egy csodaszép, szórakoztató game lesz, de ha jobban bele akarsz merülni a történetbe és egy mélyebb értelmet kutatva felfedeznéd annak rejtett oldalait, akkor ebben az esetben is megtalálhatod a számításodat.

Milyen hosszú lesz az egyjátékos rész?

Igaz, hogy még a program egy relatíve korai fejlesztési stádiumban van, de úgy számítjuk, hogy egy átlagos játékosnak 10-12 órájába fog telni, hogy beteljesítse Énokh küldetését, de ugyanakkor szándékunkban áll a végkifejlet elérése után is olyan dolgokat biztosítani, amik miatt újra lehet majd játszani a történetet.
Ezek után lehet, hogy erőltetetten fog hangzani, de lesz többjátékos mód is?

A játék történetközpontúsága és a művészi megvalósítás letisztultsága miatt, az El Shaddai kapcsán kizárólag arra törekszünk, hogy a lehető legkielégítőbb egyjátékos élményt nyújtsuk vele.

A játékot platform-specifikusan fejlesztitek, vagy egyikről a másikra portoljátok?

Keményen dolgozunk, hogy a PS3-ra és Xbox 360-ra történő rohamléptű fejlesztést rendben biztosítsuk, és eddig mindkét verzió szépen fejlődik. Szerencsére a motor, amit a csapat használ (GameBryo, az Embergent Game Thechnology-tól) igazán alkalmas a keresztplatformos fejlesztéshez.

A legutóbbi kedvcsináló videóban láthattuk Lucifelt, amint visszaforgatta az idő kerekét, hogy megmentse Énokhot. A játékosok is képesek lesznek visszamenni az időben?

Miként azt a videóból már helyesen megsejtetted, hogy az Úr akaratát véghezvigye, Lucifel képes az idő manipulálására. A későbbiekben majd felfedjük, hogy ezt a képességét képes-e (vagy akarja-e) alkalmazni, bármikor is kérje azt Énokh. Mindazonáltal, a játékosok számíthatnak Lucifel különleges képességeinek a megnyilvánulásaira.

Már jelen pillanatban is rengeteg csodaszép környezetet láttunk, mintha azok egyenesen egy művészi fantasy albumból bukkantak volna elő. Lesznek modern helyszínek is a játékban?

Eddig az El Shaddai helyszíneinek csak egy kis része került bemutatásra, és érdemes észben tartani, hogy amit eddig megmutattunk, az is messze van még a végleges változattól. A fejlesztés ezen korai szakaszában még nem akarunk túl sokat elárulni, de biztosak lehetettek abban, hogy egymástól nagyon különböző helyszínekkel fogunk szolgálni: lesznek amelyek inkább éteriek és absztraktabbak, míg a többiek ennél jóval anyagiasultabbak, kézzelfoghatóbbak lesznek.
A fegyver, ami Énokh használ, úgy néz ki, mintha egy pengét egy íjjal kereszteztek volna. Honnan jött ennek az ötlete?

A fegyver, amire az imént utaltál „Arch” névre hallgat. Ez egy olyan természetfeletti penge, amit az isteni szent hatalom által kovácsoltak, és az angyalok általában ezt használják. Többet ezek közül elloptak a Mennyből, mikor a grigorik a földre szálltak, és Énokh feladata az, hogy visszaszerezze ezeket az ellenfeleitől, majd megtisztítsa és eredeti hatalmukkal újra felruházza azokat.
Énokh képes lesz használni ezeket a fegyvereket a játék folyamán?

Abszolút. Eddig ugyan Énokhot csak pusztakezes harc közben, és egy Arch fegyverrel mutattuk meg, de a végleges változatban több különféle eszköz lehet majd a birtokában.

Volna még valami, amiről nem tudunk és szeretnéd megosztani velünk? Valami szaftos infó a végére?

Az elkövetkező hónapokban érdekességek egész özönéről fogjuk fellebbenteni a fátylat az El Shaddai-hoz kapcsolódóan, de ugyanakkor reméljük, hogy a kedves olvasók türelmesek lesznek, mert a fejlesztők előtt még temérdek munka áll. Viszont volna valami az E3-as bemutató videóban feltűnő harmadik karakterről, akiről eddig nem nagyon esett szó. Őt csak 1-2 másodpercig láthattátok, de nagy szerepe lesz a sztori összességét tekintve, és ha ismered a játék forrásául szolgáló művet, akkor már most rájöhetsz, hogy mi lesz az ő szerepe a történetben.

Köszönöm az interjút!

(Az interjú teljes egészében a Scrawl tulajdona. Mi csak a fordítást készítettük. Köszönjük. Hivatalos játék-weboldal: KLIKK)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
55. Masamune  PlayStation.Community tag
2010.08.16. 15:34:47
LV14
Válasz 34. Lara üzenetére:
Amióta a nyugat ontja a drabális állatokat(lásd Gears of War, God of War) azóta a nyugati ember elszokott a feminim karakterektől. És viszolyog tőle.
"Na de Gyurma Gyuszi!"
54. Kyo  Szerkesztő / Admin
2010.08.16. 11:18:27
LV16
Tetszik ez a játék, köszi a cikket!
53. ColdHand  Szerkesztő
2010.08.10. 09:12:49
LV22
Ez meglesz! Imádom az ilyen elvont gyöngyszemeket!
Amikor a tag leugrik és zuhan, már 100%-os rajzfilmérzetem volt, úgy látszik rájöttek, hogy a cell shade effekt csak akkor lesz mozgás közben teljesen rajzfilmszerű, ha a képfrissesség alacsony.
...a többit képzeld hozzá.
52. kobe  PlayStation.Community tag
2010.08.08. 23:52:07
LV11
Válasz 35. DawidHUN üzenetére:
ez egy szép hsz volt :)
51. kobe  PlayStation.Community tag
2010.08.08. 23:51:36
LV11
hát megnéztem ezt a videót - elképesztő
ugyanakkor azt is el kell mondanom, hogy amint véget ért az intró (?) és beindult a játék, kicsit csalódott voltam
de mást akkor se tudok mondani rá, elképesztő
50. exer  PlayStation.Community tag
2010.08.08. 19:06:32
LV1
Ez nem gyere be.
49. Reita  PlayStation.Community tag
2010.08.08. 13:23:25
LV17
Én bírom a japán dolgokat, de ezt a föhöst már nehezen veszi be a gyomrom, ezt leszámítva érdekesnek ígérkezik, mondjuk nem tudom ez a látvány hosszútávon mennyire lesz befogadható.
2010.08.07. 12:59:00
LV6
Mint egy festmény.
Te is játszol velem, én is játszom veled.
47. JeTi  passive aggressive
2010.08.07. 12:36:58
LV20
Válasz 45. Foxhound üzenetére:
Egy ilyesfajta fantasy világban igazából nincs is akkora különbség nő és férfi között.
Teljesen jogos, ízlések és pofonok. Nekem bejönnek adott esetben ezek a nyúlbéla főhösök is.
mert a mustár az sárga ketchup
46. kurogane  PlayStation.Community tag
2010.08.07. 11:39:09
LV6
Engem kicsit az Elsüllyedt Világok c. rajzfilmre emlékeztet .
http://www.youtube.com/watch?v=p-IiD_JHLo8&am[...]
45. Foxhound  Szerkesztő
2010.08.07. 11:25:24
LV14
Válasz 40. JeTi üzenetére:
Nyilván van igény rá meg egy bizonyos nézőpontból szemlélve kétségkívül szépek is ezek a karakterek. Inkább azt próbáltam pöcsömöccsénél (bocs Lucsy :D ) finomabban lehozni, hogy mi a problémánk vele. Nem vagyok nagy JRPG játékos, sőt egyáltalán nem szeretem a stílust, de pl a FF VIII a mai napig örök emlék maradt. Szép karakterek, szép szerelmi történet. A nők nőknek néztek ki benne, a férfiak férfinak. Squall kinézete és talán túlságosan is nőies arca még mindig messze szimpatikusabb volt, mint amiket mostanság látok az ilyen játékokban. Ízlések és pofonok. :)
"Why did i move here? I guess it was the weather."
44. MRenton1985  PlayStation.Community tag
2010.08.07. 09:45:48
LV4
nyálverős, várom szeretettel.
43. JeTi  passive aggressive
2010.08.07. 09:14:16
LV20
Válasz 42. mazsola üzenetére:
Akkor a Nier lesz az!
mert a mustár az sárga ketchup
2010.08.07. 09:08:22
LV1
Válasz 40. JeTi üzenetére:
A Rezonanszban emlékeim szerint nem volt kétes nemi identitású karakter.
Ha már így felmerült, kincs az a játék is. Aki harap a nóvumokra, és eredetiségre, azoknak csak ajánlani tudom.
2010.08.07. 09:02:58
LV1
Válasz 20. kurogane üzenetére:
Ugyan.
Itt pont erős Moebius-hatást vélek felfedezni. Nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy inspirálta a készítőket a maître munkássága.
http://www.youtube.com/watch?v=S5y5XIhUbmI
De hogy a videojátékos iparban a nyugati vonalon miért nem születnek hasonló gyöngyszemek, tényleg nem értem.
40. JeTi  passive aggressive
2010.08.07. 08:27:23
LV20
Válasz 29. Foxhound üzenetére:
Szerintem a változatosság gyönyörködtet. Európában is van igény az ilyen látványra szerintem.
Egyébként a Resonance of Fate volt, de lehet, hogy a Nier. Inkább az előző volt asszem.
mert a mustár az sárga ketchup
39. JeTi  passive aggressive
2010.08.07. 08:24:43
LV20
Válasz 26. Lucsy üzenetére:
Nem vagy kicsit homofób? :) (Bocsi, nem beszólásnak szántam!)
Egyébként szerintem teljesen jók ezek a karakterek, nem lehet minden főhős izomagyú, vagy kegyetlen mint Kratos.
És ezt a gúnyát meg is magyarázza a video, hogy a sima páncél nem elég erős, ezért kapja ezt az "áldott" mezt. Szerintem nagyon jó, és ötletes!
mert a mustár az sárga ketchup
38. JeTi  passive aggressive
2010.08.07. 08:15:39
LV20
Válasz 37. JeTi üzenetére:
Jaa, és szerintem a történet is nagyon lebilincselő. Csak ezt az íj-kardot nem értem egyelőre, meg papírvékonynak tűnik. Ok, hogy nagyon korai stádiumban van, remélem nem marad ilyen. Vagy legalább megmagyarázzák, hogy miért.
mert a mustár az sárga ketchup
37. JeTi  passive aggressive
2010.08.07. 08:14:11
LV20
Én érzek benne némi kis PoP hatást is, meg a színvilág (ami egyébként tökre tetszik) kicsit Mirror's Edge-es. Amúgy tényleg nagyon művészi.
Az oldalnézetes platform részek is jók, szeretem azokat. Szóval felkeltette az érdeklődésemet az anyag.
Már csak azt remélem, hogy japán szinkronnal jut belőle nekünk is!!!
mert a mustár az sárga ketchup
2010.08.06. 23:52:55
LV21
Ez már túl elvont nekem és a vallást meg zsigerből gyűlölöm.
Szal asszem kihagyom.
35. DawidHUN  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 23:38:45
LV8
Szó ami szó, ha csak úgy idedobnák ezt a karaktert a nagy semmibe, akkor átküldeném a szivárványmintásokhoz, hogy játszanak vele ők, de így az egészben nézve semmi kivetni való nincs benne. Amúgy is a másik aberrációjuk, hogy a keresztény hitvilágot keverik a japán mondavilággal és születnek olyan eszméletlen szörnyek és játékok mint amivel évente legalább 1-2x a tengerentúlon is találkozni. A Bayonettát ha így nézed egy giccshalmaz, gusztustalan, feminista, sexista, megcsúfolja a keresztény mitológiát ÉS mégis összességben baromira klappol, mert ezek ehhez aztán értenek nagyon. Grafikai szlenggel "kiugrásnak" neveznénk, mert a mi nyugati felfogásunk szerint nem illenek össze, ők mégis itt is látható tökéletességgel vegyítik, hogy már csak a látványtól leesel a székről, hogy "még több ilyet!".
34. Lara  beauty junkie
2010.08.06. 23:18:58
LV26
érdekes, hogy mennyire viszolyogtok sokan a japán karakterektől, érdekességektől.

van az a 'katamari típusú' játékos / most neveztem el. :D / és van az, aki nem tudja ezt átélni, meglátni, befogadni.
pedig kicsit olyan ez, mint mikor be van nyomva az ember. hogy olyan szép happység az egész, hogy mindenkinek így kéne érezni. :D
33. Lara  beauty junkie
2010.08.06. 23:14:08
LV26
Válasz 13. soliduss üzenetére:
dehogy fog!
amíg lesznek japánok a földön, addig biztos nem hal ki semmi ilyesmi! :)
32. Lucsy  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 22:51:09
LV12
Válasz 31. Foxhound üzenetére:
Én be fogom szerezni, ami még érdekel és anno nagyon vártam a játékot, de végül nem vettem meg az a killer7. Ez most csak eszembe jutott. :D
nagy volt a pofam, elnezest kerek
31. Foxhound  Szerkesztő
2010.08.06. 22:48:22
LV14
Válasz 30. Lucsy üzenetére:
Én is így vagyok vele. De ez a stuff nagyon egyedinek tűnik, meg a témája is jó. Lehet majd megnézem.
"Why did i move here? I guess it was the weather."
30. Lucsy  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 22:44:16
LV12
Válasz 29. Foxhound üzenetére:
Hideg kiráz, komolyan! :D Nem bírom befogadni, kilöki a szervezetem. Persze ez nem tántorít el a játék megvételétől, mert emiatt nem hagyok ki egy ilyen gyöngyszemet...
nagy volt a pofam, elnezest kerek
29. Foxhound  Szerkesztő
2010.08.06. 22:41:37
LV14
Válasz 26. Lucsy üzenetére:
Más kultúra. Nem igazán az európai ízlésvilághoz igazítják ezeket. Nem is tudom már, hogy melyik játéknál volt egy kisebb vita az egyik szereplőt illetően, hogy az most nő, vagy férfi, vagy hermafrodita. xD
"Why did i move here? I guess it was the weather."
28. Lucsy  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 20:21:04
LV12
Válasz 27. eszg_ üzenetére:
Nyilván hülye vagyok, mert nem tetszik a japán játékfejlesztésre 90%-ban jellemző karakter design.
nagy volt a pofam, elnezest kerek
27. eszg_  Szerkesztő
2010.08.06. 20:11:57
LV13
Válasz 26. Lucsy üzenetére:
Nem konzervatív vagy, hanem hülye.
Jól vagyok, nagyon köszönöm.
26. Lucsy  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 20:06:37
LV12
Nekem is az Okami ugrik be és azt nagyon szerettem, ezért ez is szimpatikus. Viszont ez a főhős meg ezek a buzi japán karakterek!

Nem hiszem el, hogy ezeknek az aberrált marháknak küldetésük, hogy ilyen homoszexuális karaktereket csináljanak és női ruhákba öltöztessék őket? Tiszta aberráltak, de tudom, biztos én vagyok a konzervatív, hogy nem nyelem be az ilyen miniszoknyás, harisnyás, tangába bújtatott búzákat (ugyanis ebből áll a szürke páncélja Géjnokh-nak, ha megnézitek...).

Ennek ellenére várom, mert marha jó a látvány és nagyon ígéretesnek tűnik, de förmedvény ami a japó játékiparban megy karakter design szempontjából...
nagy volt a pofam, elnezest kerek
25. eszg_  Szerkesztő
2010.08.06. 20:03:40
LV13
Bassssz, ez nagyon forró. Komolyan mondom, mire megjelenik veszek egy PS3-at, mert muszáj nekem csinálnom róla a tesztet. :)
Jól vagyok, nagyon köszönöm.
24. kratos83  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 19:41:18
LV1
Válasz 22. ufonauta üzenetére:
Nem tűnt viccnek.
PSN ID: Bboss83
2010.08.06. 18:04:25
LV1
Általam a legjobban várt játék, nagyon játszanék már vele!
22. ufonauta  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 17:32:27
LV15
Válasz 12. martin üzenetére:
Ennyire fapofa nem lehetsz martin csak vicc volt , Ja és nagyon sajnálak hogy téged ilyen sok hülye ember vesz körül hogy ez a véleményed mindenkiről .
21. Firethrower  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 17:27:03
LV3
Tök olyannak tűnik mint a .hack/G.U. Trilogy :O
20. kurogane  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 16:18:18
LV6
Válasz 19. kurogane üzenetére:
Benn maradt a válaszolok de akkor megírom . Szerintem jobb ha a nyugati emberek bele se mernek kontárkodni ehhez hasonló játékokhoz mert csak rossz vége lenne .
19. kurogane  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 16:15:37
LV6
Válasz 16. DawidHUN üzenetére:
Végre egy nem tucat játék .
18. Reita  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 16:14:47
LV17
Na erre odafigyelünk. Köszönjük.
17. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2010.08.06. 15:51:38
LV11
Elképesztő gyönyörű. Generációnként talán egyszer van ilyen játék.
Please to meet you... Hope you guess my name.
16. DawidHUN  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 15:35:11
LV8
Én nem értem ezeket a japánokat! Egyik fő mondásuk, hogy "a kiálló szöget beverik", úgy dolgoznak, mint egy méhkas mégis ekkora elmék vannak köztük! Ez eszméletlenül szép! A nyugati fejlesztők sírnak, hogy japánban 16-18 óráznak a munkatársak, meg hogy alig kapnak jutalmat a bevétel után és tessék! Itt van az ékes példa arra, hogy nem csak indie fejlesztők engedhetik el a képzeletüket, nem kell a valósághűséget hajkurászni, mert lehet a videojáték fejlesztést művészi módon is végezni. Európában vagy USA-ban mikor lesz végre ilyen csapat, aki ezt be meri vállalni?

Köszi. Be is raktam a képzeletbeli előrendelős listámba. :D
15. norbifiatal  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 14:29:14
LV7
Nagyon várom! Köszi a fordítást!
"Omae wa mou shindeiru..."
14. martin  Főszerkesztő
2010.08.06. 14:09:50
LV27
Válasz 13. soliduss üzenetére:
Ki fog az halni így is, úgy is. Segghülyék az emberek.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
13. soliduss  A Krónikás
2010.08.06. 14:08:58
LV25
Válasz 8. ufonauta üzenetére:
Maradj az Fps-nél véletlenül se szélesítsd a spektrumodat....
Ha ez így halad akkor 10 év múlva minden eredetiséget igénylő játék ki fog halni....
12. martin  Főszerkesztő
2010.08.06. 13:52:49
LV27
Válasz 8. ufonauta üzenetére:
Butaságod mértéke újra és újra meg tud lepni.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
11. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 13:44:26
LV12
Válasz 5. martin üzenetére:
touce :D :D
10. Motoko  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 11:49:39
LV7
Egy Hero cserével tuti vétel, de így...
Lucy az egyetlen igazi Tekken karakter!
2010.08.06. 11:47:01
LV1
A főhős kinézete valamiért antipatikus, de a környezet lenyűgöző.
Röviden szólva: rendkívüli mértékben várom azokat a bővebb információkat :)
8. ufonauta  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 11:43:03
LV15
Válasz 5. martin üzenetére:
Jobban vagyok ám Istennel mindig amikor játszok öt emlegetem: Isten büdös ......szát :DDDDD
7. sting  PlayStation.Community tag
2010.08.06. 11:42:05
LV1
Moebius - Az Idő Urai, ugrott be róla.
6. Foxhound  Szerkesztő
2010.08.06. 11:38:21
LV14
Érdekes gamé.
"Why did i move here? I guess it was the weather."
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Skorecery (PS4, PSN)
2019.08.24. 10:23 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Az újragondolt Pong.
Observation (PS4, PSN)
2019.08.23. 10:46 PlayStation Network
2 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Szellem a gépben.
DOOM trilógia (PS4, PSN)
2019.08.22. 17:16 Kedvcsináló
18 hozzászólás
Szerző: martin
Pokoli nosztalgia.
Mozi - Volt egyszer egy... Hollywood
2019.08.20. 12:31 Cool-Túra
34 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Hollywoodi (rém)álom.
Everybody's Golf VR (PS4, PSVR, PSN)
2019.08.20. 12:19 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: DrZaius
Akkor sem megyek ki a szabadba golfozni!
Blast Zone! Tournament (PS4, PSN)
2019.08.16. 09:15 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: GrayFox
A lemásolt házifeladat esete.
Songbird Symphony (PS4, PSN)
2019.08.15. 12:01 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: MolonLave
"Hajnalonta engemet / gerle-galamb költöget"
Mozi - Halálos iramban: Hobbs & Shaw
2019.08.15. 11:48 Cool-Túra
6 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A macsó kopasz bácsik visszatértek.
Attack of the Earthlings (PS4, PSN)
2019.08.14. 11:30 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: HTB
A vadkapitalizmus túlkapásai.
Wolfenstein: Cyberpilot (PS4, PSVR, PSN)
2019.08.12. 20:19 PlayStation Network
14 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Cyber-langweilig.