PlayStation.Community

2010.06.28. 21:00 Játékteszt
79 hozzászólás
Szerző: HTB
Értékeld a cikket!
Mellettem robbant fel egy TMD bomba!

Egy tollad se hagyd itt, vidd el, és ne ölj kétségeiddel!

Amikor megtudtam, hogy én leszek az, aki a Singularity bemutatásával fog fárasztani titeket, egy pillanatra magaménak érezhettem az otthonba küldött nagypapák és nagymamák emócióit, midőn a TV-ben a műsorvezető felkonferálja az aktuális Szomszédok epizód nagyon sokadik ismétlését: nagyjából tudtam, mire számítsak – de mi van, ha ez az a rész, ahol a jó öreg Taki bácsi jól meglep majd mindenkit? Jelentem alássan, Taki bácsi a piros Ladában horkol, én meg a fejemet fogom!

A Raven Software amikor épp nem Marvel hősök kalandjait álmodja képernyőre, FPS-ekkel igyekszik szórakoztatni a nagyérdeműt, az utóbbi időben inkább kevesebb sikerrel. Itt volt nekünk tavaly a jó ötletek ellenére középszerűségben tocsogó, kiherélt multival megátkozott Wolfenstein, idén pedig a 2008-ban bejelentett Singularity-n a sor, hogy megpróbáljon a képernyő elé szegezni minket a nagy nyári pangásban. Hisz van itt slow-mo újfajta megközelítésben, és az időben is úgy ugrálhatunk, mint ahogy azt egy rosszabb Így jártam anyátokkal rész tenné. Mégis…Károgásodat te hidd el! Ne maradjon nyoma sem!

…mégis valami hibádzik.
Van ugye ez a Köztudottan Kísérletező Kedvű Kirill, aki a hidegháború idején aztán végképp nem tud a valagán megmaradni, ezért a szupertitkos Katorga-12 néven futó szigeten kezdetét veszi az Einsteinummal (E99) való machinálás – innen már egyenes út vezet a tragédiáig, amit a derék elvtársak jó szokásukhoz híven ezúttal is eltusolnak (bátran tedd fel a kezed, ha te is a csernobili atomfelhő leple alatt fogantál – ne azt, a másikat… nem a harmadik másikat… áh, hagyjuk!), nemhogy a nagyvilág, de Oroszország Anyácska elől is. 2010-re a sziget létezése végképp feledésbe merül, azonban egy szép nap Mindig Mindentudó Megalomán Maxwell egyik kémműholdja felfigyel az abnormális radioaktivitás kibocsátásra a világatlasz egyik vakfoltja felett. Mit lehet tenni? Oscar Mike, hősünk, a szótlan-arctalan Gordon Free Nate Ranko már úton is van a rejtélyes sziget felé.
Régi ismerősünk, Mr. Freeman neve nem véletlenül merült fel: a Half-Life-hoz hasonlóan itt is végig aktív szereplői leszünk a történet alakulásának a passzív szemlélődés helyett. Sajnálatos, hogy előrehaladásunkkal párhuzamosan a sztori egyre laposabb és érdektelenebb lesz – a 3 már-már röhejes végkifejletről ne is beszéljünk –, a kezdeti izgalmakat klisék egész tömkelege váltja majd fel.

Pedig a kezdet tényleg bivalyerős: a szigetre érkezve (illetve a kényszerleszállás egyik sajátos formáját választva, a szigetre becsapódva) némi tutorialként funkcionáló rohangászás után 2010 helyett az 1950-es években találjuk magunkat, körülöttünk minden lángokban – fusson, ki merre lát! A jámbor Demichev is futna, de nem tud, mert épp meghalni készül a tűzben. Ám ekkor jön a deus ex machina hősünk személyében, aki igazi jótét lélekként kiragadja a halál karmai közül a jajveszékelő ruszkit. Üdv újra 2010-ben: a jámbor Demichevnek nem segítő jobbot kellett volna nyújtani – rugdostuk volna vissza a tűzbe, ez nem is jámbor! Sztálin helyét átvéve ő lett az új szovjet cézár, a hidegháborúra jellemző megfontolt sakkbábú tologatás helyett a világ lángokban áll – ideje jóvátenni a tévedésünket, kalandra fel!
Tépd ki csőröd a szívemből, ne maradjon nyoma sem!

A történet mellett a hangulat a másik fontos tényező, amiből a játékidő előrehaladtával exponenciálisan fogunk kiábrándulni. Míg eleinte cirill betűk hirdetik mi-merre, később már exit/entrance feliratok piszkítanak bele a ruszki-feelingbe, valamint a kezdeti horror hangulat helyét is az agyatlan darálás veszi át. A történet különböző flashbackekkel hivatott kibontakozni szemünk előtt, de valahogy ezek zöme képtelen volt magával ragadni engem. Csalódásként éltem meg azt is, hogy a Raven előző shootere, a Wolfenstein nem az a másfél délutános kaland volt – a Singularity esetén aim assist nélkül a legnehezebb fokozaton 8 órámba telt a dolgok végére járnom.

És ha már az előbb szóba került a darálás, nézzük milyen gyilkoló eszközök állnak majd rendelkezésünkre utunk során! A program ugyan a jól kitaposott ösvény mentén halad (pisztoly-shoti-gépfegyver-ásítás-minigun-gránátvető-mesterlövészpuska), de egy-két fegyver olyan képességekkel lett megáldva, hogy néha már csak a hecc kedvéért hurcolásztam magammal valamelyik pusztító alkalmatosságot, melyekből egyszerre kettő lehet majd nálunk, illetve kivételes esetekben három – erre az utóbbira a rakétavető illetőleg az irányítható tölténnyel felruházott fegyverprototípus eltulajdonítása esetén kerülhet majd sor. A fegyvereket amúgy a pályákon szétszórt Weapon Tech-ekkel pontosabbá tehetjük, valamint növelhetjük a lőszerkapacitásukat, illetve csökkenthetjük az újratöltéshez szükséges időt is. Egy maximumra felhúzott minigunnal a kezünkben ember, avagy szörny legyen a talpán, aki képes lesz majd megállítani minket.

A klasszikus halálosztás mellett lehetőségünk lesz kesztyűs kézzel bánni a jobb sorsra érdemes ellenségeinkkel, egy a BioShock emblematikus bal karjához hasonló megoldásnak köszönhetően, mely a TMD (Time Manipulation Device) nevet kapta. A készülék segítségével lehetőségünk lesz tárgyakat illetve személyeket előre-hátra dobálni az időben sorvadj el felkiáltással, illetve a játékban található lightosabb fejtörőket is az Age Revert segítségével fogjuk abszolválni. Az egyszerűbb képességek közé tartozik az erő lökésre hajazó Impulse valamint a Gravity, amivel különféle tárgyakat – úgymint felénk hajigált robbanóhordók vagy gránátok – ragadhatunk meg és küldhetünk vissza postafordultával a feladónak. A végére hagytam a legszórakoztatóbb és leghasznosabb Deadlockot. Ez egy elhajítható energiagömböt takar, ami mindent és mindenkit lelassít hatótávolságán belül, és segítségével még a nagyobb szörny hordákat is seperc alatt hidegre tehetjük.

Szörnyekből pedig nem lesz hiány, de megjelenítésükkel szerintem nagyon mellélőttek – mind a design, mind az Unreal 3 motor korlátainak köszönhetően. A legbizarrabb kreatúra egy fatörzshöz hasonló, de biztosan nem a fa törzshöz tartozó valami volt, ami hónaljából lézersugarakat eregetett irányomba. A különféle lények mellett persze helyet kaptak a humán ellenfelek is, de ösztönlény társaiknál ők sem sokkal okosabbak, a sok lúd disznót győz elv alapján rontanak ránk tömegestül, a taktikázás ismeretlen fogalom számukra.

A kegyelemdöfés a játék hangjainak köszönhetően érkezik: a különféle zenék – már amikor szólnak – ugyan egész pofásak, de a 3 orosz mondatot ismételgető ellenfelek, a vérciki, erőltetett orosz akcentussal ledarált angol szövegek, valamint a feliratozás lehetőségének a hiánya nem egy AAA-s játék sajátja.
Szólt a Holló: „Sohasem”

Tudod az a vicc az egészben, hogy papíron a Singularity egy erős játék. Amit azonban a gyakorlatban kapunk, az nem más, mint a Half-Life és a BioShock pofátlan lekoppintása ahelyett, hogy a játék tudna, merne önmaga lenni. Elméletben még itt sincs veszve minden, de ez a koppintás olyan, mint amikor az osztály büdös gyereke próbál puskázni az előtte ülőről a Bevezetés a Fogalmazás Rejtelmeibe órán. Nem elég, hogy büdös, de olvasni se nagyon tud – ezúttal a Raven sem jeleskedik a másolásban. Ha nagyon nagy rajongója vagy a lövöldéknek (és főleg az oldschool cuccoknak), akkor két délutánig el lehet szórakozni a Singularity-vel, de hiába az uborkaszezon, kétszer is gondold meg, hogy megér-e neked tízezer rúpiát a produktum!

Nem marad hát más, mint visszaszólni a Hollónak, hogy tud ő ennél jobbat, mert mi, az FPS zsáner szerelmesei nem érjük be ennyivel! Sohasem.

A többszemélyes játékmódokban sajnos nem sikerült megmérettetnem magamat, mivel minden igyekezetem ellenére kettőnél több főt nem sikerült összeverbuválni a lobbyban; Holmes-i intuícióm azt súgja, hogy ennek köze lehet a június 29-re datált megjelenéshez, én pedig jóval ezelőtt nyüstöltem a játékot.

(A játékot partnerünktől, az Activision szoftvereit Magyarországon forgalmazó BSC-től kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható kiemelt támogatónk, a Platinum Shop üzleteiben. Kérjük támogasd a PSC-t azzal, hogy náluk vásárolsz. Köszönjük.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
2014.04.14. 14:55:25
LV1
Nekem a Wolfenstien is tetszett.
78. Szuchi
2011.10.30. 01:45:55
LV5
Én most nyertem meg. Egy próbát megér :D
"Square Enix"
77. pdw  ist krieg!
2010.12.23. 11:23:07
LV11
Nekem bejott. 5500Ft-er plane ( <3 zavvi )
Vkinek nincs kedve par ora alatt megcsinalni a multis trofeakat? :)
76. speet4
2010.07.13. 22:16:14
LV1
Válasz 75. martin üzenetére:
az biztos!
75. martin  Főszerkesztő
2010.07.08. 08:57:22
LV27
De örülök, hogy nem adtunk ennek 6 pontnál többet.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
74. Greg  PlayStation.Community tag
2010.07.03. 10:11:44
LV25
Válasz 71. Dzsupin üzenetére:
Igen jó a hangulata és látványban is remek a Metro 2033.
LV426
73. rorr  PlayStation.Community tag
2010.07.03. 02:58:58
LV1
Szerintem alulértékelt a játék....
De úgy látom ahány ember annyi vélemény!
Nem baj!
2010.07.02. 20:56:36
LV1
Válasz 71. Dzsupin üzenetére:
Ha a Metro is ilyen, akkor nem is bánom, hogy nem jelent meg. :D
2010.07.02. 20:40:32
LV5
Válasz 68. ssj4vegita üzenetére:
Mellesleg add el, ha nem tetszik, nem tudom mit kell háborogni, mi vagy te tenger?

Vagy cseréld be, ráfizetsz egy ezrest, azt csá!:)

Amúgy tökre hasonlít a metro 2033-ra, mi ps3-sok bánhatjuk hogy nem jött az a game a mi kis gépünkre, hatalmas hangulata van!
2010.07.02. 20:38:23
LV5
Válasz 65. ssj4vegita üzenetére:
bazz, neked nem jön be, ennyi... Bio 2 bejött?

Szerintem egy pont 7,5 feles játék, nem több!

"Vannak jó pillanatai, alkalmas arra, hogy szórakoztasson, de valami hiányzik belőle ahhoz, hogy maradandó lehessen."

Bár szerintem akkor a MAG 8 pontja erős:)
69. HTB  Szerkesztő
2010.07.02. 20:20:38
LV6
Válasz 64. zaz üzenetére:
Ez egy nagyon jó és szórakoztató játék! Nem fogja megváltani a világot de nem is az a célja. - mondod Te

A PlayStation.Community szerkesztősége szerint: 6 pont - 7 pont
Vannak jó pillanatai, alkalmas arra, hogy szórakoztasson, de valami hiányzik belőle ahhoz, hogy maradandó lehessen. - mondja a site

ugyanaz, csak más szavakkal, nem értem mi a gond a 6 ponttal.

-||-

Storm81: én elhiszem, hogy metacriticen 80% felett van, de könyörgöm, az itteni 6 pont - legalábbis az én olvasatomban - nem egyenlő 60%, hanem (és most bemásolom mégegyszer, hátha rögzül valahára): Vannak jó pillanatai, alkalmas arra, hogy szórakoztasson, de valami hiányzik belőle ahhoz, hogy maradandó lehessen.
Just another freak in the freak kingdom
2010.07.02. 18:58:10
LV1
Válasz 67. revan07 üzenetére:
Félreérted.

Itt még mindíg nem arról van szó, hogy idióta aki ezzel játszik (ilyet nem is állítottam!), hanem:

Még mindíg fel vagyok háborodva azon, amit a pénzemért kaptam (egy demoval az egész elkerülhetö lett volna).
A másik meg hogy túl van értékelve a játék másutt. Ez egy reális teszt, ugyanezen gondolatok merültek fel bennem is, és én is 6-ra értékeltem még a teszt elött. Annál többet nem ér. A 2003-as HL2 köröket ver rá, ami nagy szégyen 2010-ben.

Játszon inkább mindenki az Orange Box-al, 3-4 kilóért utánad vágják bárhol és milliószor jobb élményt ad.
67. revan07  The Joker
2010.07.02. 15:39:42
LV19
Válasz 65. ssj4vegita üzenetére:
Akkor akinek tetszik az idióta vagy warezol?
Do i really look like a guy with a plan?
2010.07.02. 15:13:56
LV1
Én továbbra is azt mondom, ti valamit nagyon benéztetek ennél a játéknál. Metacriticen 78%-os átlag értékelést kapott, amiből a töbség 80 fölöttit adott.
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbo[...]
Ráadásul itthon is 7,5-8 pont körül mozog a verdikt.
2010.07.02. 12:20:50
LV1
Válasz 64. zaz üzenetére:
Ja, hihetetlen szórakoztató volt 10 rúpiát kiadni ezért a hulladékért, mert valaki, aki még tesztelte 8,5-öt adott neki. Persze, jól elvan vele az, aki torrentröl szedte le (most nem rád célzok!!!!), nekem viszont sok pénzem bánta. A 6pont szerintem nemhogy reális, de még jóindulatú is!
64. zaz
2010.07.02. 09:56:27
LV3
Bátran ignoráljátok a kiosztott pontszámaot!
Ez egy nagyon jó és szórakoztató játék! Nem fogja megváltani a világot de nem is az a célja.
A deadlock meg maga a csoda(márha van valakinek elég fantáziája a használatához)
63. Asher  PlayStation.Community tag
2010.07.02. 04:17:23
LV2
Pedig igen jónak ígérkezett. Nagy kár, hogy mostanában jó FPS nem jön ki.
PSN ID: Asher0482
62. Sakamoto_14  A bölcs
2010.07.01. 13:35:54
LV20
Jól hallom, hogy a videó narrátora ugyanaz, mint aki Lazarevicnek adta az angol hangját?

Néhány látott videó alapján sokkal jobb értékelésre számítottam, de belegondolva nem bánom, hogy nem "annyira jó". Az "annyira jóra" sincs keret, nem hogy erre.
61. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.30. 08:53:36
LV25
Válasz 59. vbalazs üzenetére:
Azért volt ami látványra öszképileg tetszett pl a kikötő az óriási hajóval...
LV426
60. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.30. 08:50:55
LV25
Válasz 58. G-men üzenetére:
Nem olyan "klasszikus zombis" hanem csak "majdnem zombis". ;)
LV426
59. vbalazs  PlayStation.Community tag
2010.06.30. 01:49:10
LV3
Én PC-n tolom, mert szerencsére nincs nagy gépigénye. Szerintem ez egy tipikusan olyan játék amivel el lehet szórakozni, de maradandót nem biztos hogy nyújt. Vannak benne jó ötletek, de eléggé összelopkodott, meg a grafika is megkopott a mai szemmel picit. Ps-re nem venném meg teljesn áron semmiképp, max majd használtan 4-5 ezerért.
58. G-men  PlayStation.Community tag
2010.06.30. 00:19:36
LV11
nem is tudtam h ez a játék zombis XD
SicKLy SaVaGe
57. martin  Főszerkesztő
2010.06.29. 20:23:58
LV27
HTB, itt ragadnám meg az alkalmat, hogy mondjam: örülök neki, hogy csatlakoztál a PSC-hez. Kedvelem a tesztjeidet.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2010.06.29. 19:03:52
LV1
Válasz 31. AlexMenrich üzenetére:
Én nagyon szeretem a Bioshock elsö (igazából mindkettö) részét, mégis hányingerem van ettöl a foschtalicskától.

Nagyot csalódtam a Ravenben, nem fogok tölük több játékot venni. Pedig mekkora név volt régen, Hexen, Heretic. Istenem, mennyi szép emlék, mennyi örömteli óra, micsoda hangulat. Sajnos ez a Raven már nem ugyanaz.

Utoljára az AvP-ben csalódtam ekkorát, a Rebelliontól sem veszek többet semmit. Egy kalap, egy kutya, ne lássalak soha.
55. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 18:35:40
LV25
Válasz 54. Resiskull üzenetére:
És ez nem véletlen lesz így. Szerintem én még majd lejátszom, volt pár király harc benne.
LV426
54. Resiskull  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 15:59:15
LV22
Azért csak megveszem, elég régóta várom ezt a game-t
(ahogy ismerem magam, még jól is fogok vele szórakozni)
53. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 14:42:13
LV12
Válasz 40. HTB üzenetére:
Jaj, nem mondod?! Köszönöm szépen az infót erre nem számítottam :/
52. REWEN87hu  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 13:46:14
LV8
szerintem a látványosság jó de tényleg nem lett nagy durranás sajnos
PS3 ID: rewen87hu ps4 id: vsanya87
51. ALF22  Son of Liberty
2010.06.29. 12:22:59
LV26
tavaly még érdekesnek tünt
de azóta annyi király gém jött ki,hogy vhogy nem éreztem késztetést,hogy figyeljek rá
50. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 12:21:03
LV25
Most értem a végére nekem tetszett, nem korszakalkotó de jó...
LV426
49. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 11:08:31
LV25
Válasz 46. RAIKOH üzenetére:
Mivel nem láttam a PS3-as verziót nincs összehasonlítási alapom sajnos, de nekem nem rémlik ilyen cukormázszerű holttest... melyiken fut jobban ?! Erre szintén nem tudok válaszolni X360-on nem akadozik...
LV426
48. RAIKOH  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 11:00:38
LV5
Válasz 47. squaresoft üzenetére:
heretic,hexen OMG mekkorák voltak már XD
PSN ID: PITYUKA , XBL ID: SOULREAVERAZIEL
2010.06.29. 10:45:16
LV4
a hollo tolla is megkopik egyszer. hiaba a mutatos screenshotok, az az erzesem ezt nem fogom annyit nyustolni mint egykor a heretic-et vagy a hexen-t.
46. RAIKOH  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 10:22:02
LV5
Válasz 42. Greg üzenetére:
Tehát akkor inkább 360-ra szerezzem majd be?? gondolom jobban fut, engem érdekel a játék,1-2 hónap múlva pár fontért beszerzem
PSN ID: PITYUKA , XBL ID: SOULREAVERAZIEL
45. revan07  The Joker
2010.06.29. 09:38:55
LV19
Válasz 44. Hubi üzenetére:
Tudom.
Do i really look like a guy with a plan?
44. Hubi  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 09:38:41
LV2
Válasz 25. revan07 üzenetére:
A mikulás sem létezik.
43. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 09:23:30
LV25
Válasz 38. DPG-Hennessy üzenetére:
Azért volt pár grafikai megoldás ami tetszett pl a háttérben örvénylő vihar... elég látványos volt vagy az a nagydarab szörny aki a hordókat hajigálja a teremben...
LV426
42. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 09:16:05
LV25
Válasz 37. vintezis üzenetére:
Nálam X360-on nem ilyen cukormázszerű...
LV426
41. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 09:14:26
LV25
Válasz 39. Gordin üzenetére:
Da. Zdrasztvujtye Gordin. ;)
LV426
40. HTB  Szerkesztő
2010.06.29. 08:32:29
LV6
Válasz 36. EmThor üzenetére:
3 percig töltődő textúrák, amik betöltődés után is a boldog pc-s békeidőket idézik
Just another freak in the freak kingdom
39. Gordin  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 08:21:16
LV2
Válasz 34. Greg üzenetére:
Neked már megvan?
38. DPG-Hennessy  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 08:20:58
LV4
Nem rég álltam neki, és én kifejezetten jól szórakozom vele. Pedig az FPS nem az én műfajom, hamar beleunok, de a Singularity egész kellemesen lefoglal. A 6 pont szerintem kicsit kevés, de ez ízlés kérdése.
A grafika az tényleg ronda.
37. vintezis  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 06:51:26
LV3
Az utolsó előtti képen azok a fekete-fehér valamik csak nem a rágógumiemberkék zselécsizmában??

Sok képen förtelmes a grafika...
PSN ID: vintezis-hun
36. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 04:16:36
LV12
Thx. Graf? Unreal 3 motor gyengélkedni szokott ps3-on. Thx.
35. szakolczai  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 03:30:29
LV8
Uncsi. Ami itt nem kapja meg a 8 pontot, az nem is játék.
HASTA EL FINAL, VAMOS MADRID !!! PARA SIEMPRE...
34. Greg  PlayStation.Community tag
2010.06.29. 01:41:07
LV25
Válasz 32. girgosz üzenetére:
Ne írjátok le előre én is majdnem így tettem...
LV426
2010.06.29. 01:36:54
LV5
Gondolom a kasszáknál hasalni is fog.
2010.06.29. 01:36:03
LV5
Képekről pedig egész hangulatosnak tűnik. De mindenhol azt olvasom, hogy HL + Biocsoki koppintás. Pedig volt benne potenciál.
2010.06.29. 01:33:38
LV1
Most mindenféle magyarázat nélkül simán 8 pontos játék szerintem. Aki szerette a BioShock szigorúan első részét, ezt is imádni fogja.
Life is short. Play More!
30. martin  Főszerkesztő
2010.06.28. 23:42:37
LV27
Válasz 27. HTB üzenetére:
Szerintem jól pontoztad, mint eddig mindent.

Egyébiránt egy idő után úgy éreztem, hogy ha az ég világon semmi ilyen időbuzerálás sem lett volna benne, csak full normál FPS ezzel a sztorival, jobban jártunk volna. A harmincadik lépcső visszacsinálásnál már azt éreztem, ezek az oroszok bmeg direkt tettek mindenhova lépcsősort.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
SINGULARITY
Activision
Látványosság:
Átlagos
Játszhatóság:
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
Átlagos
6/10
Pozitívum
Az időben való ugrálás néha egész látványos, van egy-két jópofa képesség, a játék első harmadában domináló hangulat kellemes, ötletes fegyverek
Negatívum
Gyenge AI, eredetiségre való törekvés teljes hiánya, a dialógusokat nem lehet feliratozni

MARTIN BELESZÓL
Bár HTB leírta előttem, nekem is az volt az első gondolatom, hogy ez egy BioShockba oltott Half-Life. A game kifejezetten jól indul, elég szépen játszik a riogatással és hangulatfokozással, de hamar átmegy uncsiba. Mondjuk ettől függetlenül végigtolom, ha lesz időm. Ja, az idő tekergetésével néha logikai feladatokat is meg kell oldani, ez tetszett.