PlayStation.Community

2010.06.03. 22:20 Játékteszt
74 hozzászólás
Szerző: EmThor
Értékeld a cikket!
Titánok árnyékában.

„A legősibb történetek a csillagokba vannak írva. Az emberek és istenek előtti időkről szólnak, a titánok koráról. A hatalmas titánok uralmának, végül saját fiaik vetettek véget: Zeusz, Poszeidón és Hádész. Zeusz rávette fivérét Hádészt, hogy teremtsen egy szörnyet, ami le tudja győzni szüleiket. Így történt, hogy Hádész önnön testéből megalkotott egy iszonyatos bestiát, a Krákent. Zeusz a tágas ég királya lett, Poszeidón a tengereké, míg Hádésznak, akit Zeusz becsapott, a sötétség és gyötrelem hona, az alvilág maradt. Zeusz megteremtette az embert, és a halandók imákkal táplálták a halhatatlanokat. Idővel az emberek öntudatra ébredtek, bírálni kezdték az isteneket, s végül fellázadtak ellenük. És akkor, megszületett egy gyermek. Egy fiú, akitől a világ sorsa függött: Perszeusz.”

Mikor visszagondolok az ’80-as évek fantasy filmjeire, két kiemelkedő alkotás jut eszembe: az egyik a Conan, a másik pedig a Titánok Harca. Utóbbi, bár már majdnem 30 éves, és mai szemmel nézve megmosolyogja az ember, az akkor használt technikákat, amiket a görög mitológia megannyi különleges teremtményének az életre keltéséhez használtak, de volt benne valami bájosan eredeti, olyan, amit a számítógépes grafika sohasem fog tudni ugyanúgy visszaadni.
Arról lenne szó ugyanis, hogy (mint azt már bizonyára tudjátok) az eredeti filmet idén tavasszal elérte az újragondolás (csúnya szóval: profitorientált újrahasznosítás) manapság oly divatos hulláma, és a mondabeli Perszeusz történetet amúgy is lazán kezelő 1981-es klasszikus után, 2010-ben elkészült a kor igényeinek megfelelő „hőseposz”, annak minden pozitív és negatív velejárójával együtt: a csodás díszletek, és a látványos akciójelenetek mellé, sajnos igénytelen forgatókönyv és egy gyengén sikerült videojáték adaptáció párosult.

Igazán akkor kezdtem el odafigyelni a Clash of the Titans-re, amikor megtudtam, hogy a több, mint 250 főt foglalkoztató tokiói, 2003-ban alapított Game Republic fogja elkészíteni, akiknek a Genji sorozatot és a Folklore-t is köszönhetjük. Ami a sztorit illeti, az teljesen megegyezik a filmével, viszont érdekes, hogy amilyen sokat változott a 2010-es film a 30 éves elődjéhez képest, úgy a játék is változtat (igaz csak pár helyen): például egy bizonyos érmét nem Zeusztól fog megkapni majd Perszeusz, hanem egy Apolló szobortól. Ez gondolom annak köszönhető, hogy fejlesztéskor lényegében csak a forgatókönyv állt a játék alkotóinak a rendelkezésére, persze ez a kis változtatás a lényegen mit sem változtat: az emberi oldalára büszke, félisten főhős rendet rak az Olümposz körül a társaival, és még az alvilágba is lemerészkedik, hogy megakadályozza Hádész pusztító terveit.
A game dobozán azt hirdetik, hogy 15-féle környezetben, százféle ellenféllel vehetjük fel a harcot, a legkülönbözőbb fegyverekkel, de gyanakodni akkor kezdtem, hogy mégsem egy aphroditéi boldog mosoly fog kiülni arcomra a tesztelés közben, mikor a főképernyőn csak annyit láttam, hogy kezdhetek új kalandot, vagy betölthetek egy korábbi állást. Ezen igencsak meglepődtem, mert a puritánságnak is van egy bizonyos foka, de hát a legegyszerűbb programok szoktak igazán jól sikerülni ugyebár, így aztán a nehézségi fok kiválasztásának lehetősége nélkül, belevetettem magam az Égei-tenger szigetvilágába, hogy kentaur vérrel mocskoljam be a türkizkék végtelent.A menü egyszerűsége után rögtön sokkolt a grafika egyhangúsága: évekkel ezelőtti, poligonszegény színvonalon életre keltett halászfaluból kellett a világ meghódítására, de legalább is egy isten legyőzésére indulni. A sztorit továbbvivő információkat, olyan párbeszédek formájában lehet megtudni amelyekben a karakterek tátognak. Igen, jól olvassátok, 2010-ben nem voltak képesek arra, hogy rendes szájszinkront dobjanak össze, eltekintve pár átvezetőtől. Ennél csak az volt kiábrándítóbb, hogy a Folklore-hoz hasonló pályaszakaszok közti váltásoknál, mindig tölt a program, hiába installált fel több, mint 2GB-ot, ezzel szüntelen megtörik a játékmenet.

Nyugodt idegekre márpedig szükségetek lesz, mert ha nem is „kontrollertörően” idegesítő a program, de mindenképpen görög tragédiákat megszégyenítő letargiába fog súlytani, mikor elkezditek majd mélységében megismerni a felépítését. A hibás elgondolások felsorolását kezdeném a platform részekkel, amelyek teljesen feleslegesen vannak jelen. Nyilván ügyességi elemként gondoltak erre a fejlesztők, hogy színesítsék a kalandozást, hogy „milyen jó lesz majd három kőpilléren átugrálni a szakadék felett”, de ezt valójában csak azért tették bele, hogy legyen ilyen rész is, igazából semmi értelme nem volt a pár ügyességi(nek jóindulattal sem nevezhető) pályaszakasznak, amik a játék során felbukkantak, mert érdemben nem adtak semmit a játékélményhez, s ha mégsem sikerült túljutni elsőre a jelentéktelen akadályokon, akkor maximum jól leestél, és… és nem történt semmi, ott találtad magad azon a sziklaperemen, amelyről lezuhantál, egy kis életerő veszteséggel. Ettől eltekintve az irányítás rendben volt, harc közben (ami jelen esetben a legfontosabb eleme a Titánok Harcának) nem okozott különösebb problémát.
Egy hack’n slash játéknál furcsa volt szembesülni azzal, hogy végig egyetlen kardunk lesz majd az elsődleges fegyverünk, ami az olykor bekövetkező automatikus szintlépéskor fog erősödni. Sokféle ellenfelet fogunk majd felaprítani vele: lesznek farkasok, különféle csontvázharcosok, küklopszok és varázslatokkal operáló szirének is, a változatosságra tehát nem lesz panasz, de adott ellenfélből létezik több fajta is (pl. karddal, vagy csatabárddal küzdő csontváz, más-más páncélba bújtatva), ez egy kicsit olcsó húzás volt a fejlesztőktől, de még így is a játék legjobban kidolgozott része a harcrendszere. Ez úgy működik, hogy a d-padra konfigurálhatjuk a 12 osztályba sorolható másodlagos fegyvereket és varázslatokat, amik üde (és egyedüli) színfoltként rávehetnek minket arra, hogy kipörgessük a Clash of the Titans-t. Ezeket a fegyvereket az ellenfelektől vehetjük el egy minijáték keretében, ha kellően lecsökkentettük már az életerejüket (a video bemutatóban látható hogyan működik), ill. az ezek használatához szükséges manát is tőlük szerezhetjük meg, úgyszintén azzal, hogy elég ideig ütjük őket. Az így megszerzett íjakat, bárdokat, vagy tűzvarázslatokat kiválóan lehet alkalmazni egy-egy arra érzékeny ellenfél ellen, sőt még fejleszthetjük is ezeket, de hiába van 80-féle, ha egy tucat is elég a játék végigjátszásához, ráadásul ezek fejlesztéséhez nem csak adott ellenfélből kell majd a megfelelő tárgyakat kifarmolnunk, hanem a hozzá tartozó pontokat is be kell begyűjtenünk (pl.: halálvarázshoz kell 5 halotti lepel a lidércekből, meg 500 sötétség pont, szintén tőlük). Ez így viszont már elég kényelmetlen tud lenni, nem értem miért kellett megkavarni a pontokkal ezt az egyszerű rendszert, ha már arra se vették a fáradságot, hogy mondjuk egy kovácsnál fejleszthessük frissen megszerzett harci kalapácsunkat; elég megnyomni a Startot és ezt bármikor megtehetjük.
Értetlenségemet tovább fokozta a küldetések felépítése, amelyek egyébként sem változatosak: általában meg kell ölni mindenkit, aki velünk szembe jön, ezt variálták úgy, hogy néha nem használhatunk csak bizonyos fegyvereket, vagy vetélytársunknál több szörnyet kell legyőznünk, adott idő alatt. A Dragon Age pihenőtáborához hasonló helyről indul minden pálya, itt vehetjük fel a küldiket, amelyek a sztorit viszik tovább, hogy megmentsük Argosz városát és Androméda hercegnőt a Krákentől. Vannak mellékküldetések is, de lényegileg nem járulnak hozzá a játékmenethez, mert csak arra valóak, hogy olyan tárgyakat szerezzünk, amelyekből majd lehet fejleszteni a fegyvereinket, de ezekből a játék végig viteléhez elegendő szerezhető a fő missziók teljesítésével is, ahogy azt már fentebb említettem. Probléma még, hogy általában bejáratják velünk oda-vissza az egész pályát (többször vissza is kell majd menni, egy már korábban teljesített helyszínre, így növelve fölöslegesen a játékidőt, ez a backtracking jelenség), amelyeken gyakran olyan szakaszok is vannak két rövid töltés között, amelyeken nem történik semmi: se egy ellenfél nem támad meg, se egy átvezető nem viszi tovább a történetet. Érthetetlen, ahogy az is, hogy egyelten puzzle elem sincs a játékban; néha el lesz dugva egy, a továbbjutást lehetővé tevő kapcsoló, amire rá kell ütni egyet a megfelelő fegyverrel, de ennyiben ez a dolog ki is merül.

Ami a szavatosságot illeti, nekem kicsivel több, mint 12 óra alatt sikerült végigverekednem magam a kentaurok, szirének és skorpiók többnyire a semmiből előbukkanó tömegén. Ez nem is volt olyan nehéz: két alkalommal haltam csak meg, tehát ha van egy kis tapasztalatotok ebben a játékstílusban, akkor nem lesz különösebb problémátok vele. A statisztikákat nézegetve, a százalékos teljesítettségből kiindulva eleinte 18-20 órára számítottam, így meg is lepődtem, mikor a végén 60%-ot írt csak ki az összesítő: nyilván maradt még pár beszerzendő fegyver, varázslat és teljesítésre váró egyéb kihívás. A fő- és mellékküldetéseket ugyan mind megcsináltam, de a Bubónál elérhető speciális küldetésekkel komolyabban nem foglalkoztam, mert ezekben, a már korábban teljesített pályákon kell elméletben egy alibiként szolgáló célt teljesíteni, gyakorlatilag pedig le kell mészárolni a sorra felbukkanó ellenfeleket, amelyek igazából csak arra jók, hogy nyersanyagokat farmoljatok belőlük, és megszerezzétek a hiányzó fegyvereket: ezek a Challenge Quest-ek.
Az első végigjátszás után új játékot indítva nem maradtak meg az addig megszerzett tárgyaim, és nem választhattam nehézségi szintet sem (viszlát New Game Plus), ezért nem értem miért nyilatkozták azt a készítők, hogy odafigyeltek az újrajátszhatóságra. Ha ezzel nem is, de az offline, két játékos kooperatív móddal lehet vigasztalódni, amelyben egy második kontrollert bekapcsolva lehet Perszeusz egyik bajtársának a bőrébe bújni, és együtt harcolni. Ami a jövőt illeti már biztos, hogy lesznek további, vélhetőleg fizetős letölthető tartalmak a játékhoz, új küldetésekkel és tárgyakkal megpakolva.
Filmes játékként az első dolog, amire a grafikával kapcsolatban kíváncsi voltam, hogy mennyire köszön vissza a moziból megismert környezet, illetve felismerhetőek-e a szereplők, tudtak-e a fejlesztők igazán hangulatos környezet teremteni ennek a fényében, illetve ezen túl. Igaz ugyan, hogy a játék készítői nem vehettek részt a film forgatásán, de az nyilvánvaló, hogy különféle művészeti terveket, és karakterábrázolásokat kaptak a munkájuk elvégzéshez, a teljes forgatókönyvön túl. De ezeknek a tényeknek az ismeretében is sajnos csak azt tudom mondani, hogy a filmből ismerős helyszínek egyszerűen jellegtelenek, túl sterilek, legyen szó a Styx folyó nagy szürkeségéről (referenciaként lásd még: Dante’s Inferno, GoW 3) vagy a Djinnek sivatagjáról, ahol a legnagyobb látványosság a rengeteg homokon túl, a vízesés-szerűen aláhulló még több homok. Nagyon kevés az a pálya, ahol némileg hangulatosabb a környezet, de ezt is már PS2-n látott effektekkel tudták elérni. Nagyobb baj, hogy a főbb szereplők is csak nyomokban felismerhetőek, nincsenek eléggé kidolgozva, túl kevés poligonból állnak. A bajok gyökere a grafikus motor lesz szerintem, ami nagyon idejét múltnak tűnik, és így hiába a számottevő PS3-as fejlesztői tapasztalat, valamint az ennek is köszönhető stabil képfrissítés, ha az megjelenítés (textúrák, effektek, stb.) összességében annyira vonzó, mint a Sötét Boszorkák emberi csontokkal teli sötét barlangja. Nem csak arról van szó most, hogy a God of War 3 olyan magasra tette a lécet technikailag, hanem arról, hogy a vizuális hatás önmagában is siralmas: hiába a pár tényleg meghökkentően eredeti módon ábrázolt ellenfél (pl. a Szatírok), vagy a filmben nem látható környezetek megvalósítása, ha az egész látványvilág a katasztrofális színvonal határát súrolja (igaz felülről).

A hangok és a zenék terén sem jobb a helyzet sajnos. A Clash of the Titans 2010-ben nem ismeri a dinamikus zene fogalmát. Tehát mondjuk, hogy az eső áztatta mocsárban baktatsz, vagy éppen az éjszakai sivatagban, mindig az adott környezetben lejátszandó, igénytelenséget sugárzó midi színvonalú zenét fogod hallani, amit néha azért megtör ugyan egy-egy, a filmhez is méltó zenemű, de ezek sem licencelt számok. Továbbá kíváncsi voltam, hogy a színészek közül adta akár egy is a hangját a játékhoz, de a játék végén, a készítők névsorában nem találtam erre utaló nyomot. Az egyedüli szívet melengető hang, az eredeti filmben is hallható Bubó-féle jellegzetes kuvikolás, mikor menteni akarunk majd nála.
A Clash of the Titans kétség kívül rossz időben jelent meg. A film startját lekéste, de a kiadó biztos úgy gondolta, hogy a BD/DVD megjelenéskor még számíthatna pár babérra. Azért fogalmaztam feltételes módban, mert nem csak átlag vásárlóként, hanem szenvedélyes játékosként megítélve is nehéz helyzetben van a progi: a Bayonetta az év elején, szemtelenül a stílus úrnőjévé koronázta magát, utána érkezett a God of War 3, és Kratos a következő pár évet tekintve, biztosított mindenkit arról, hogy az Olümposzon innen és túl, nincs helye másnak, még Perszeusznak sem.
Végül természetesen nem csak ezért kapott ilyen gyenge értékelést, ez a filmes adaptáció, mert a konkurencia ennyire erős (ettől egyébként még nyújthatott volna kellemes kikapcsolódást a program), hanem mert minden ízében gyenge produkció: a gyakran PS2-es szintre süllyedő grafikai színvonal, a jellegtelen pályák, a béna szinkronhangok mind-mind erről tanúskodnak. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nem volt olyan érzésem soha, hogy a falnak csapjam a kontrollert, csak egyszer voltam igazán pipa, mikor az egyik boss legyőzése után, vissza kellett kutyagolni az egész labirintuson úgy, hogy a térkép még véletlenül se jelezte, merre kell menni (és így lett a sok pár perces küldi után egy félórás).
Alapvetően a harcrendszer sem rossz és programhibák sincsenek, de mit sem az egész, ha a játék lényegi felépítése el van baltázva. Hiába a filmes licenc, hiába „csak” egy, már létező világot kellett poligonba önteni, vélhetőleg a Folklore technikai alapjain: ez így ebben a formában 2010-ben nagyon kevés. Így utólag mindegy, hogy kiadói nyomásra kellett-e megcsinálniuk ezt a munkát, esetleg csak úgy „mellékesen”. Találgatni – már – felesleges, de gyanítom, hogy a tokiói gárda inkább a Majin: The Fallen Realm című játékukkal készül nagyot robbantani, és remélem az legalább ugyanolyan jól fog sikerülni, mint a Folklore.
Összességében tehát az a baj, hogy a csökkentett áron való megjelenése sem szépíti meg a Clash of the Titans baltával faragott vonásait. Nem kizárt, hogy valakinek be fog jönni a „megyek-ütök” stílus szerelmesei közül, akik nem bírnak meglenni még egy kardcsapás, s még egy levágott Medúza fej nélkül, bármi is legyen az ára: ők megtalálhatják benne a számításukat, és talán még pár trófeagyűjtőknek lehet némi keresnivalója, mert különösebb erőlködés nélkül végig lehet játszani, számos díjat kiszedve belőle (bár a fegyverek fejlesztéséért járó trofival gond lehet, mert időrabló).
Ahogy Zeusz is mondta a filmben, hogy emlékeztetni kell az embereket a dolgok rendjére: velünk játékosokkal, Kratos már tudatta, ki az úr az Olümposzon!

(A játékot kiemelt támogatónktól, a Platinum Shoptól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! A game a legújabb PlayStation szoftverekkel egyetemben megvásárolható pesti és budai boltjaikban, vagy webshopjukban. Kattints a linkre és találj magadnak valami jó stuffot!)

A videobemutató ezúttal sem marad el, jó szórakozást kívánok hozzá: Clash of the Titans ismertető
Érdekességek:

- Az eredeti 1981-es film 16 millió dollárból készült és 41.1 milliónyi bevételt hozott
- A speciális effekteket főleg stop-motion technikával csinálták
- A Perszeuszt és Aphroditét alakító színészek egymásba szerettek a forgatáson, született is egy fiúk, de a kapcsolatuk 2 év után, 1982-ben véget ért
- A 2010-es remake-et utólag konvertálták 3D-be, eredetileg nem ilyen technikával forgatták
- A remake projektje még 2002-ben kezdődött, de a sok forgatókönyv átírás miatt csak 2008-ban kapott zöld utat a Warnertől
- A főszereplő Sam Worthington azért vállalta el a főszerepet, mert a 9 éves unokaöccse generációjának meg akarta csinálni az új Titánok Harcát
- Worthinton nem viselt szandált a forgatáson, hanem a Nike cipőjére festett lábujjakat, hogy jobban meg tudja csinálni a kaszkadőrmutatványokat
- Az Avatár sikere után döntöttek a film 3D-be való átültetéséről, ami egyébként nem egy olcsó mulatság
- A felvételeket 2009 április végén kezdték egy londoni stúdióban, majd Wales-ben, a Kanári-szigeteken és Tenerifén is forgattak. A légi felvételeket Izlandon és Etiópiában vették fel
- A vulkános jeleneteket egy walesi bányában forgatták le, ahol anno a Street Fighter-hez is vettek fel jeleneteket
- A 2010-es film vegyes fogadtatásban részesült, eddig összesen majd’ félmilliárd dollárt hozott a gyártó stúdiónak (473m $)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
74. GONDOCS  PlayStation.Community tag
2015.12.08. 23:08:37
LV1
Szerintem egy bőven vállalható játék.
73. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:16:12
LV1
:)
Juhász Róbert
72. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:15:54
LV1
szerintem
Juhász Róbert
71. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:15:37
LV1
de azért mindenképpen egy próbát megér
Juhász Róbert
70. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:14:56
LV1
:):)
Juhász Róbert
69. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:14:38
LV1
:):):)
Juhász Róbert
68. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:14:14
LV1
igen tényleg sok a hasonlóság a God of Warral
Juhász Róbert
67. tormentor  PlayStation.Community tag
2012.03.17. 00:13:18
LV1
másfél kiló kicsontozva mehet?
Juhász Róbert
66. votyku  PlayStation.Community tag
2011.12.17. 19:31:17
LV1
Nem igen .
65. votyku  PlayStation.Community tag
2011.12.17. 19:30:57
LV1
Igen .
64. votyku  PlayStation.Community tag
2011.12.17. 19:30:38
LV1
Nem .
63. Sirmartin  PlayStation.Community tag
2011.12.09. 21:36:42
LV1
nagyon God of War stílusú
62. tukacs
2011.03.25. 15:40:40
LV1
szerintem nem rossz game, 20 eurot meg megert nekem,vegigtolom aztan vagy csere vagy eladom.
MIÓTA ANDERSEN MEGHALT MESE NINCS!!
61. norbika76  PlayStation.Community tag
2010.11.16. 09:51:33
LV2
amikor megláttam, hogy 3 pont, gyorsan be is szereztem. rohadt jókat szoktam szórakozni ezekkel a 3-4 pontos játékokkal. nier, leisure suit larry, superstars v8 racing, stb....
2010.06.19. 22:17:34
LV1
ezt kinek eri meg ezt kiadni ugy sz.r ahogy van
59. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.16. 19:37:50
LV12
Válasz 58. Joci04 üzenetére:
Van akinek ez bejön. De olvasd el a cikket, nem csak arról van szó, h mondjuk "rossz a grafika", vagy volt egy olyan programhiba h nem lehetett továbbmenni, hanem máshol rontották el.
58. Joci04  PlayStation.Community tag
2010.06.14. 17:19:39
LV3
Komolyan soha nem fogom megérteni, hogy mi értelme van az ilyen filmes játékadaptációknak, az ilyen gamek-nek a 80%-a kukába való, csakúgy mint a játékról készült filmeknek.
Hihetetlen, hogy csak a pénz miatt képesek ehez hasonló játékokat összerakni. Mondván, hogy a film " siker " volt, és hátha megveszik persze csak a név miatt, mert maga a játék a nullával egyenlő.
Felháborító! Az ilyen játékos filmeket, és a filmes játékokat nagy ívben kerültem eddig is, és a jövőben is így teszek!
" The fire rises "
57. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.09. 11:40:49
LV12
Hát hazudok én? :)

Ma tölthető EU Store-ról:
Clash of the Titans – Apollo’s Challenge Quest Pack (£1.59/€1.99)
2010.06.08. 07:51:18
LV1
ó jaj...
Gyerekkorom nagy videós filmélménye.
Ha 1-1ben megcsinálták volna a filmet egy rpg+h&s kategóriában, a nyálam csöpögne utána. De kb. annyit ér mint az eredeti remakeje: egy kalap törött üres üveget.

Sajnos a filmadaptációk 99%-a ilyen lapos xar... :(
2010.06.07. 14:54:39
LV1
Hogy képesek ekkora szart készíteni?Másik kérdésem.Ki veszi ezt meg?
54. kluft  PlayStation.Community tag
2010.06.06. 21:40:25
LV8
A GoW 3 után egy igazi büntetés, mármint ezzel játszani, ugyanis ritka gagyi lett.
Semper Fidelis
53. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.06. 12:35:40
LV12
Válasz 52. Krista505 üzenetére:
Hát igen, ahogy mondod, amit beleraktak, az alapján kevés, de mindegy milyen platforma jött ki.

Csak nem akarom, hogy teljes előítélet alakuljon ki Bennetek, a filmes játékokkal szemben, én sem így ültel le elé, hanem megnéztem miről van szó, mit ígérnek a dobozon, mit írnak a kézikönyvben, aztán hajrá.

És ezek alapján láthatjátok a végeredményt, ami most ilyen lett. Remélem a Majin-ra rágyúrnak (bár nem illik találhatni, ezért nem is erőltettem, de úgy gondolom ez most a Game Republic elsődleges projektje).
52. Krista505  PlayStation.Community tag
2010.06.05. 22:23:20
LV10
PS3-ra ilyen játékot készíteni.. -__-
51. Ezio01  PlayStation.Community tag
2010.06.05. 14:05:23
LV13
3 pont
akkor tényleg sz@r lehet
2010.06.05. 13:43:14
LV5
a moziban láttam. a film után haverommal azon filóztunk: voltak benne Titánok vagy nem? :)

Miért is ez a címe?:)
Sex - Game - Rock'n'Roll!
49. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.05. 02:04:44
LV12
Válasz 39. gabe83 üzenetére:
Kösz!

Nem valószínű, hogy lesz hozzá demó valaha is, de ha mégis így lenne, próbáljátok majd ki, elrettentésképpen. (Meg hát ki tudja, hátha bejön :D)
48. martin  Főszerkesztő
2010.06.04. 21:52:40
LV27
Válasz 39. gabe83 üzenetére:
De, annyira szar. A környezet itt-ott még elmegy, de a karakterek kritikán aluliak.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
2010.06.04. 21:26:19
LV2
god of war után ezt?
áh.
46. Jesus  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 20:44:30
LV20
Bandai. Aaaaha. :D
Spupul!
2010.06.04. 20:40:51
LV2
Ez gáz.
2010.06.04. 19:47:19
LV1
felejtős!!!!
2010.06.04. 18:43:01
LV1
PS2-n elmenne...
Rossz játék nincs csak rossz játékos
42. Foxhound  Szerkesztő
2010.06.04. 17:22:09
LV14
szemét
"Why did i move here? I guess it was the weather."
41. quaid77  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 15:39:11
LV3
Ha már titánokról beszélünk, 2011-ben jön a mozikba Tarsem Singh (The Cell, The Fall) új filmje a Halhatatlanok. A film Theseus küzdelmét meséli el a bebörtönzött titánok ellen. ( hogy miért molesztálja a sitten lévő titánokat azt nemtom) A filmet már forgatják, ja és Mickey Rourke is játszik benne mint King Hyperion. http://www.newsinfilm.com/2010/05/19/first-lo[...] Nagyon fincsi lesz.
40. ShaDey
2010.06.04. 15:17:52
LV1
Pfuj de csúnya.
39. gabe83  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 14:27:23
LV21
Jól megszerkesztett, ismertető videót rittyentettél a teszthez! Köszönöm.
Nem annyira szar ez a grafika azért.
38. Wildstorm  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 14:24:45
LV1
Válasz 33. fighter üzenetére:
Ide venném még az Arkham Asylum-t, bár nekem nem jött be, de nem a játék hibája, attól még jól sikerült. :)
37. HUN_ter  Dark Soul
2010.06.04. 13:30:00
LV26
Válasz 32. ravagerchris üzenetére:
pontosítsunk: GoW 1 utánzat :D
So many games, so little time...
36. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 13:19:20
LV12
Válasz 35. Erevis üzenetére:
Érdekes, hogy ezt mondod, megfordul ez is a fejemben, de természetesen nem ebből indultam ki a tesztnél, mindenki tabula rasa-val indul!

Csak magam tudom ismételni, meglepő, hogy nem programhibán, vagy übergagyi grafikán bukott meg a dolog, hanem a gyenge dizájnon.
35. Erevis
2010.06.04. 13:02:19
LV1
Ha filmből készítenek játékot, az 70% eséllyel sz*r lesz. Úgyhogy nem lepődtem meg ezen a 3 ponton.
PSN ID: ErevisZ
34. Riddla  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 12:38:31
LV3
Válasz 33. fighter üzenetére:
Igaz, igaz.

Amúgy hulladék filmböl, hulladék játék készül.
I'm not a Hero. I'm only an old killer.
2010.06.04. 12:24:58
LV1
Válasz 21. Penge70 üzenetére:
Szerintem van jó film adaptáció mégpedig X-MAN ORIGINS WOLVERINE nagyon jó kis game.
32. ravagerchris  Ember
2010.06.04. 12:17:18
LV5
gow utánzat...
Csak legyünk már túl ezen.
2010.06.04. 11:43:28
LV1
Válasz 8. tsabe üzenetére:
Igazad van tsabe. Be is cserélem a GOW3-at erre a game-re.:)
30. Wildstorm  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 11:29:31
LV1
Most miért kell a drága jó tesztelő időt ilyenekre fordítani??? :)
29. Chel_McColish  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 10:40:08
LV1
Ezt az értékelést is ki nem látta előre... egy újabb filmadaptáció, juhé!
A tévedésem jogát minden esetben fenntartom!
28. atesz11  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 10:31:40
LV22
A 3 pontot talan a film miat kapta? Ezt a fost meg be se raktam volna ide nem erdemes ilyenel foglalkozni!!:)
PSN ID : atesz11
2010.06.04. 10:13:15
LV1
Egy God of war 3 után semmi létjogosultsága egy ilyen fosnak
26. Noname21  PlayStation.Community tag
2010.06.04. 10:06:42
LV13
szaftos cumó.
25. zaz
2010.06.04. 09:37:33
LV3
Múlthéten felhívott a kedvenc dealerem ,hogy kell -e?
-Várj! Nézek egy videót- mondtam én....
Youtube...30 mp múlva : Isten ments!!!!!
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
CLASH OF THE TITANS
Namco Bandai Games
Látványosság:
Gyenge
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Gyenge
Hangulat:
Gyenge
3/10
Pozitívum
Sokféle fegyver és ellenfél, könnyen kezelhető harcrendszer, Bubó is feltűnik
Negatívum
Nagyon gyenge audiovizuális összkép, lapos hangulat, egysíkú küldetések, állandóan tölt

MARTIN BELESZÓL
Vagyok én akkora hack'n slash rajongó, hogy ezt megvegyem...? *elmereng*