.
 

PlayStation.Community

2010.06.01. 17:50 Játékteszt
48 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Pont, pont, vesszőcske, készen van a fejecske!

Tesztem tárgyát, a Silicon Studio által hegesztett 3D Dot Game Heroes című Playstation 3 exkluzív szoftvert jegyző From Software egy igen régen – 1986-ban – alakult japán illetőségű brigád, mely munkásságát tekintve jelentős játéklistával büszkélkedhet. Bár programjaik már a Playstation 1-es időkben jelen voltak a piacon – King’s Field, Armored Core, Eco Night –, a magyar köztudatba igazán csak a Playstation 2-es időkben kerültek bele, olyan címekkel, mint a Tenchu: Wrath of Heaven, az Armored Core 2: Another Age, vagy az Echo Night: Beyond. A Playstation 3-as időktől fogva aztán már ismert névként funkcionálnak – Enchanted Arms című JRPG-jük például a PS3 kezdeti kínálatának egyik, szerepjátékos körökben fogyaszthatónak minősített játéka –, legnagyobb dobásuk azonban vitán felül a Playstation 3 exkluzív Demon’s Souls, melynek elképesztő világszintű sikere egy csapásra az elismert kiadók közé emelte a céget.
A From Software játékait már a kezdetektől fogva egy talán furcsának mondható, de a japán fejlesztőcégeket – és munkáikat – ismerők számára mindenképpen megszokott kettősség jellemzi. A kiadó szinte minden egyes programjáról elmondható, hogy tartalmaznak nagyon egyedi, szokatlan, sok esetben kifejezetten kiemelkedő, ámbátor merész ötleteket, ugyanakkor gyakran vannak bennük olyan körülményes megoldások – mondjuk a kezelést tekintve –, melyek miatt a nagyközönség nem igazán képes befogadni szoftvereiket. Kész csoda például, hogy legutóbbi munkájuk, a Demon’s Souls képes volt nem csak Japán, de Amerika és Európa kalandjátékosainak szívét is meghódítani, párját ritkító nehézsége és komplikált játékelemei ellenére is.
A 3D Dot Game Heroes-ről elmondható, hogy – most megpróbálok nagyon stílszerűen fogalmazni – a legapróbb pixeléig (dotjáig) magán viseli a From Software stílus ismertetőjegyeit. Már maga az alapötlet is rizikós bevállalásnak számít, a megvalósítás azonban olyan, mint 19-re lapot húzni a huszonegyben.

A játék tulajdonképpen az 1986-ban útjára indított, a – képzeletbeli – videojátékos világörökség egyik alapkövének számító Zelda szériának tiszteleg. Bár legtöbb eleme több Zelda programban is megtalálható, összességében a 3D Dot Game Heroes az 1991-ben napvilágot látott, Super Nintendo Entertainment System konzolra kiadott, az SNES egyik legmeghatározóbb és legismertebb játékénak számító, méltán legendás The Legend of Zelda: A Link to the Past egyfajta „újragondolása”. Egyértelmű, hogy ez a téma nagyon hálás, kedves és mindenek előtt tiszteletreméltó választásként érvényesülhet azon, még aktív gémerek körében, akik a ’90-es évek elején már ott voltak és játszották a stuffot – vagy azoknál, akiket érdekel a retro és azóta kipróbálták –, viszont szinte teljes egészében lutri mindenki másnál, hisz náluk sajnos nincs semmi, ami a nosztalgiafaktort katalizálná.A 3D Dot története legalább annyira egyszerű, mint egy térben ábrázolt pixel, azaz kocka.
A játék helyszínéül szolgáló Dotnia békés nyugalmát egy Sötét Király nevű gonosz teszi tönkre, akit végül egy bátor hősnek sikerül legyőznie hat varázsló hat mágikus gömbjének segítségével. A gazembert bezárják a Sötét Gömbbe. A boldog Terzo király gyorsan ki is kiáltja a háromdimenziós kor eljövetelét. A boldogság azonban nem tart sokáig, ugyanis egy zavarodott mágus, Fuelle ellopja a golyó-börtönt, hogy kiszabadítsa belőle a gonoszt. Kalandorok érkeznek a világ minden tájáról, hogy segítsenek, még maga Iris hercegnő, Tezro lánya is útnak indul a jó ügy érdekében, de nyoma vész. Úgy tűnik, a Dotnia egyetlen esélye te vagy, a néhai legendás hős utolsó leszármazottja: neked kell helyreállítani a királyság békéjét, valamint megtalálni az elveszett királylányt.
Azt mondod, gyerekes, butuska a sztori? Lerágott csont, ezerszer elsütött klisé? Meglehet. A különböző NIER tesztek olvasása közben is találkoztam olyan véleményekkel, miszerint a kislányáért küzdő apa örökzöldje „nem elég érdekfeszítő” téma. Nos, gondolj bele: miről szól ez az egész világ körülöttünk? Nem arról, ahogy az ember folyamatosan küzd valamiért vagy valakiért? Mi az emberi lét egyik alapvető alkotóeleme, sőt mozgatórugója? Hát nem ez teszi ki életünk nagy részét, miután a boldog és gondtalan gyermekkort magunk mögött hagyjuk, hogy magunkért, szeretteinkért, számunkra fontos személyek ilyen-olyan biztonságáért harcoljuk, ha kell bármi áron? Erről mesélnek a világirodalom legfontosabb művei, számtalan alkalommal erről szólnak a művészeti alkotások is. Hogyan lehetne érdektelen, vagy közhely a jó gonosz elleni harca, mikor ez egy örök téma az emberiség történelmében?
Azt mondom, nem így kell megközelíteni a dolgot. Az lényeget nem a végcél testesíti meg: nem a pixelekből álló királyság sorsa, nem az elkeseredett apa, a beteg kislány, vagy a hiányzó hercegnő személye itt a lényeg, hanem a beteljesülésig vezető út milyensége. Egy történet mindig attól lesz érdekes, izgalmas, szórakoztató és lebilincselő, amilyen a benne ábrázolt út milyensége – sőt, tulajdonképpen a végeredmény már nem is nyom annyit a latba, mint az a sok kaland, amit a célba érés pillanatáig átéltél.

Nagyon örülök neki, hogy a Cavia NIER-je után most a 3D Dot Game Heroes is nálam landolt tesztelésre, a kalandjátékok családja ugyanis már a kezdetektől fogva közel áll a szívemhez. Jelen esetben gyakorlatilag még kompromisszumot sem kellett kötnöm, hiszen a Link to the Past eredeti példánya ott lapul retro-gyűjteményemben, több alkalommal is végigjátszottam az elmúlt évek során. Már a tesztelés megkezdése előtt tudtam, hogy mire készül a From Software, ismertem a zeldás kapcsolatot, ezért nagyon kíváncsi voltam rá, meddig mertek elmenni – pontosabban visszamenni – a fejlesztők, mit és mennyit vállaltak be a retro stílusú, a mai játékösszetevőkhöz mérten akár „primitívnek” is aposztrofálható elemekből annak érdekében, hogy újfent meglepjék a játékosokat…
Nos, azt kell mondanom, hogy az első meglepetés pont akkor érkezik, amikor kell, azaz az ismerkedés legelején: a játék látványvilága ugyanis mellbevágóan ötletes, ami talán a screenshot galéria megtekintésével, vagy a videó lepörgetésével sem jön át igazán. Az apró kockákból felépülő világ egészen hihetetlenül mutat a HD felbontásban, olyannyira, hogy hamar rájössz: itt valójában a grafika az egyetlen komponens, ami közel sem retro, hisz ilyen egyedi látványt a hőskor konzoljain lehetetlen lett volna létrehozni. A pengeéles figurák és objektumok egészen egyedi módon illeszkednek bele a térhatás érdekében gyakran finoman elmosott háttérbe. A néhány pixelből felépített, ugyanakkor tökéletesen felismerhető karakterek és ellenfelek olyannyira cukorfalatok, hogy minden egyes új helyszínre érkezésedkor mosolyra húzódó szájal konstatálod majd a felbukkanó pattogó kockanyuszikat, kockacicát, kockakutyust, kockapókokat, kockagorillákat, kockakukacokat, kockakentaurokat, a kockaszakállas öregembert, a kockafrizurás táncosnőt, vagy a kockakalapos boltost. A felszedhető kockapénz, kockaalma, kockakaktusz, kockabomba és kockacsontváz mind-mind egy kis tüneményes térélmény a maga nemében, mely arra hivatott, hogy jól érezd magad, hogy örömmel nézz rá a képernyőre, hogy ne mindig a rusnya idegent, a macsó kommandóst, a vért, a gyilokot, a szenvedést, a sirámot lásd, hanem néha kedves, aranyos dolgokat is – hogy mosolyogj egy kicsit felszabadultan, mert az örömteli nevetés köztudomásúlag a legjobb gyógyszer a léleknek.

A kaland egy igen nagy területen – térképen – zajlik, melynek részei úgy váltanak át leplező feketéből feltáró világosba, ahogy bebarangolod a hatalmas placcot. Értelemszerűen a program mindig megadja aktuális úti célodat, ami a történet továbbgördítéséhez szükséges, de ettől függetlenül elég nagy szabadság van a kezedben, ha mondjuk spontán felfedezőútra indulnál, például pénz vagy felszerelés farmolása (farmolás = gyűjtögetés, tápolás) céljából.
A prológus után induló tényleges game kb. kétharmad részét különböző templomok felfedezése teszi ki, melyek végeredményben a tipikus kalandjátékos „dungeon”-öknek, azaz kvázi labirintusoknak felelnek meg. Ezeket sorban tudod bejárni, mindegyikben egyre többféle logikai feladatot abszolválva, egyre újabb kulcsfontosságú felszereléseket megszerezve. A feladatok egyik alapkategóriája a Sokoban óta (a Resident Evil széria is onnan kölcsönzött) ismert „ládatologatás”, de a speckó tárgyaid által kivitelezhető cselekvések is fontos szerephez jutnak: bumeránggal kapcsolókat aktiválhatsz, bombákkal falakat robbanthatsz, csáklyával szakadékokon kelhetsz át. A templomok végén rendre egy-egy főellenség vár rád, őket persze mindig valamilyen egyedi trükkel, vagy frissen behúzott tárgy segítségével lehet leverni.

A közelharc pofonegyszerű módon különböző kardokkal – vagy kardszerű fegyverekkel – és eszközökkel – bumeráng, bomba, nyíl – folyik, ugyanolyan aranyos módon, mint amilyen az egész game maga. Választott hősöd – a történet elején több előre legyártott figura közül szelektálhatsz, de ha indíttatásod és tehetséged van hozzá, készíthetsz is magadnak hőst, pixelekből – négy irányba képes kicsapni, de az analóg kar negyed- illetve félkörös tekerésével körívesen is lehet vágni. Emberkéd neki is tud lódulni és sprintelni egy nagyot, maga elé tartott fegyverével: ez addig tart, amíg le nem állítod, vagy neki nem szaladsz valakinek/valaminek. A hős útja során többféle pajzsot is felvehet: a védekezés az egész játék során az egyik legfontosabb elem, amit életbevágóan fontos begyakorolni és rendszeresen használni.
A fegyverek mellett különféle, egymás után megszerezhető mágiák is bevethetők a harcban, példának okáért a fagyasztás, vagy a „visszaverés”, amivel bizonyos támadásokat tudsz hárítani.
A fő sztorivonal templomainak felfedezése mellett fontos összetevő az opcionálisan, azaz szabadon választható módon megoldható mellékküldetés rendszer. Ilyen feladatokból csillió van a programban! A 3D Dot ebben is a múltat idézi, akárcsak a már említett NIER, bár itt most még komolyabb a retro hatás. Ezek a missziók ugyanis szinte teljesen a játékos megfigyelőképességére és kombinációs készségére vannak bízva: a legtöbbször semmiféle segítséget nem kapsz a megoldáshoz vezető, igen gyakran soklépcsős út bejárásához. Néha nem is vágod elsőre, hogy az egyszerű, pár mondatos beszélgetés egy semmitmondó NPC-vel (Non Playing Character = gép által irányított figura) egy hosszú mellékküldetés-sort indított el, de az is előfordul, hogy ha egy adott helyen, adott időben nem teszel meg valamit, akkor végleg lemaradsz történésekről. Félreértés ne essék: ez az egész küldetésesdi meg feladatosdi mondhatni teljesen „másodlagos” a végigjátszás szempontjából – hisz mit számít az, ha egy városba érve az egyik sarokban nem látod meg az elveszett hercegnőt, ahogy embereivel vitázik –, azonban mint az tudvalevő, a legtöbb kalandjáték pont ezektől a kis intermezzóktól válik izgalmassá, ezek képezik a „kaland”, a „felfedezés” lényegét, nem pedig a fő történeti szál.
A mellékkalandok bonyolítása is erősen azokat az időket hozza vissza – ’80-as évek vége, ’90-esek eleje, valaki? –, amikor a játékok még nem 8, hanem minimum 38 órán keresztül folytak. Rengeteget kell a programban miattuk „backtrack”-elni, azaz ide-oda (üres)járkálni, gyakran a fél világot is megkerülve, ezzel-azzal az NPC-vel beszélgetve, aztán vissza a feladóhoz. Ez azonban mind csak arra szolgál, hogy közben is gyűjtögess, kalandozz, fejlődj, vagy újabb helyeket fedezz fel, mondjuk egy szem árva kincsesláda miatt…
Ha a 3D Dot „kimaxolására” hajtasz – nem feltétlenül a platinára, de a teljes felfedezésre – készülj fel egy bitang nagy túrára. A templomokban bizonyos szobák csak később, újralátogatások során nyithatók, mert speciális színes kulcsok zárnak el titkos szobákat. Ezeket észben kell tartani, sőt nem árt jegyzetelni, ha minden egyes rejtett kincses ládát magadénak akarsz tudni.

A játékmechanizmusban is a retro hatás érvényesül. Amikor mentesz, majd újratöltesz, mindig kezdőfalud határáról indulsz, nem a save helytől = gyalogolni kell, vagy teleportálni. A fegyverfejlesztés – pl. penge hosszúsága, szélessége, sebzése – sok pénzbe kerül = farmolni kell. Az életed könnyebbé tevő cuccok – pl. szárny, amivel teleportálni tudsz két város között; gyertya, amivel világítasz a templomok vaksötét szobáiban – gyorsan fogynak és drágák = farmolni kell. Labirintusban nem tudsz alapból tábort verni, ki kell jönni, vagy odaillő felszerelést venni. Elmondható, hogy nagyon sok apróságra oda kell figyelni, ha sikeres kalandor akarsz lenni – olyan dolgokra, amik a modern játékokban egyáltalán nincsenek benne, vagy a program inkább megcsinálja őket helyetted. A 3D Dot nem a kényelmes, lusta kalandorok játéka, ez itt 100% oldschool szisztéma a 8- és 16bites idők emlékeivel!
A game szavatossága, ha a fő sztorivonalat nézzük, nagyjából 20-25 óra: ennyi idő alatt némi kalandjátékos alaptapasztalattal teljesíthető a prológus, a hét templom, majd a lezárás. Kalandjátéknál ez jónak számít. Fontos megjegyeznem, hogy ebben az intervallumban nincs benne semmiféle saját szakállra végzett kalandozás, kolbászolás, felfedezés, vagy a mellékküldetések „hozd ide, vidd oda, beszélj vele” rendszere. Ha ezeket is le akarod zavarni és az idevágó trófeákra hajtasz, akár 40 órával is számolhatsz!
A trófeák teljesítésénél, uram bocsá’ kiplatinázás tervénél egyébiránt sok olyan kihívás hárul rád, ami próbára fogja tenni türelmedet és minden kalandjátékos tudásodat. Ha az első perctől fogva odafigyelsz, esetleg segítséget veszel igénybe, rendszeresen mentesz állást, és a teljes térképet feltárod, a 3D Dot platinája két full végigjátszással berántható – de ez talán 60 órát és komoly odafigyelést is igénybe vesz majd!
A 3D Dot kezelhetősége kifejezetten baráti, főleg puritán egyszerűségében rejlő nagyszerűsége miatt. Gombzsonglőrködés sehol, csak mindent full egyértelműen! Semmi idegesítő dologgal nem találkoztam, bár néha bosszantott a saját bénaságom, amikor nem figyeltem rá, hogy melyik tárgy van beállítva a menüben, így mondjuk óvatlanul letettem egy bombát oda, ahova nem kellett volna… és később pont az az egy szem robbantás hiányzott. Játszhatósága teljesen jó, de mint itt feljebb kitértem rá, szokatlanul sok dologra oda kell figyelni: elsősorban arra, hogy a használati tárgyakból mindig legyen nálad elég, plusz a védekezésre, hisz pont a főboss előtt egy szobával elvérezni egy bekapott csapda miatt, majd újrajárni az egész útvesztőt elég dühítő. A játék egyáltalán nem nehéz, a logikai feladatok hamar kiokoskodhatók, tulképp’ elakadni sem igazán lehet, de egy-egy népesebb dungeon-szobában hamar elvérzel, ha felelőtlenül mész bele a bunyókba.
A program zenéje „korhű” oldschool prüntyögés zeldás motívumokkal, tökéletesen illik a játékhoz. Elképzelhetetlen lenne másféle muzsika, hisz a dallamok is ugyanarra szolgálnak, mint a grafika: egy kicsit meghintáztatnak egy kedves, régi vágású mesevilágban. Egy biztos, rájuk kell hangolódni, mert ilyen zenét 20 éve nem hallhattál videojátékban.
A hangulatot a fentiek összeadásával jónak értékelem. A látvány és a zene/hang nyugtató-szórakoztató hatását jól ellenpontozzák a dungeonökön belüli fejtörők, valamint a harc időnkénti fortélyossága. A felfedezhető területek változatosak, de az egész alapkoncepció – város, harc, templom, város – tulajdonképpen mindig ugyanarról szól, így nem árt, ha a játékot részleteiben fogyasztod el, ellenkező esetben besokallhatsz tőle.
A 3D Dot Game Heroes egy nagyon stílusos, kifejezetten kedves, aranyos game, ami talán bugyutának is tűnhet kinézete és régimódi megoldásai miatt – de nem az! Ez egy mókásan nosztalgikusra vett történelemóra: ilyen volt régen a zsáner, így működött egy kalandjáték. A program nagyon sok mindent tud – és kínál –, amit ma már nem találsz meg a szoftverekben, ugyanakkor egy halom aspektusból ósdinak, döcögősnek és körülményesnek is mondható. Ez itt a múlt egy kis szelete, egy retro-szaloncukor, szivárványszín papírba csomagolva.
Ajánlani mégsem merem mindenkinek: sőt, kifejezetten tanácsolom, hogy lehetőleg próbáld ki valahogy abban az esetben, ha nem a Super Nintendo-s időkben léptél be a videojátékok világába, vagy nem vagy kifejezetten retro rajongó, fiatalabb gémer! Azok viszont, akiknek a Link to the Past cím említése heveny szívdobogást okoz, vagy emlékeznek még azokra az időkre, amikor a konzolokba nem lemezeket, hanem cartridge-eket kellett dugdosni, és már akkoriban is a felülnézetes, izometrikus kalandjátékokat nyüstöltek, bátran álljanak neki ennek a kifejezetten pozitív kisugárzású cuccnak – a kellemes, nosztalgikus élményadag garantált!

(A játékot kiemelt támogatónktól, a Platinum Shoptól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Ha nekivágnál egy kockahős kalandjainak, megmentenél egy kockavilágot, és megkeresnél egy kockahercegnőt, boltjaikban, illetve webshopjukból a game megrendelhető. Kattints a linkre és böngéssz!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
48. GONDOCS  PlayStation.Community tag
2014.06.22. 02:37:11
LV1
Igazi időrabló rpg a jobbik fajtából.
47. barnoca  PlayStation.Community tag
2012.06.18. 15:19:24
LV18
Retro-Rpg-Hardcore fanoknak ajánlanám.
egy végigjátszásom van benne.(Több mint 30 óra volt)
A Platko meg brutál.
2012.05.10. 15:02:55
LV1
Kicsit hasonlít a Minecraft-ta...
45. sayainbarni  PlayStation.Community tag
2011.10.30. 11:43:57
LV2
Jónak néz ki!
44. Zsola  PlayStation.Community tag
2010.06.12. 00:09:55
LV1
Válasz 43. kobe üzenetére:
nem hiszem, ez a Zeldának is igenjó reklám (főleg így h jön nemsokára az új rész) és játékötletet nem szégyen "lopni" ha igényesen és faszán van megcsinálva és ebben az esetben sztem ez maximálisan sikerült a FROM-os arcoknak! maxi respect must see must play game only on ps3!
43. kobe  PlayStation.Community tag
2010.06.11. 20:30:40
LV11
egyébként ezért fizettek valamit, hogy ilyen pofátlanul nyúlják a Link to the Past-et, vagy hogy van ez ilyenkor?
2010.06.10. 23:34:09
LV1
Válasz 29. slickadam üzenetére:
Tudsz mondani helyet ahol 20 körül van, mert legolcsóbban 25-ért láttam, de 20-ért be is szerezném.
Köszi!
41. CountofHell  PlayStation.Community tag
2010.06.03. 11:09:44
LV14
From Software. Nálam ez a név beírta magát a legjobb játékokat fejlesztők közé.
/ Most az Armored Core 5- öt csinálják. /
PSN - CountofHell_HUN
40. Chel_McColish  PlayStation.Community tag
2010.06.03. 10:56:28
LV1
Válasz 38. Jinchuu üzenetére:
Igazi kapitalista megoldás.
A tévedésem jogát minden esetben fenntartom!
2010.06.03. 10:31:20
LV3
Válasz 38. Jinchuu üzenetére:
Köszi!
38. Jinchuu  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 21:45:43
LV1
Válasz 36. theSickness üzenetére:
Pénz kell minden fejlesztéshez, nincs xp.
A hülyeségre nincs orvosság.
2010.06.02. 16:26:35
LV3
Válasz 36. theSickness üzenetére:
Gondolom az előbbi - ha már ennyi energiát fektettek a Link to the Past utánérzés megalkotásába, nem cseszhetik el egy ilyen "modern" megoldással. :)
2010.06.02. 16:14:28
LV3
Válasz 34. martin üzenetére:
Ami számomra nem derült ki a fentiekből: hogy megy a karakterfejlesztés? A szokásos Zeldás, pénzből erősebb cuccokkal erősítjük magunkat és találjuk a plusz szívecskéket típusú, vagy XP alapú az egész?
2010.06.02. 16:12:25
LV3
Retróban én is érdekelt vagyok (épp másfél hete haverokkal toltunk olyan eredeti NES-es kazettákat, mint a Double Dragon II, a Shadow Warriors, a Snake Rattle 'n Roll, Bayou Billy, az Empire strikes back és társaik), így erősen érdekel a játék. A leírtak egyenesen felvillanyoztak. Lassan körül is kellene nézni a kinti webshopokon, hátha akad valami kellemes ajánlat. :)
34. martin  Főszerkesztő
2010.06.02. 15:12:12
LV27
Válasz 32. Bali222 üzenetére:
Nem igazán dominál a fejlesztés. A "fiú" karakterek +strenght-tel indulnak, a "lányok" +magic-kel.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
33. Johnny  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 14:40:46
LV5
Válasz 31. Chel_McColish üzenetére:
Ott a pont!!!
Hömpörö apor ündürüxi!
2010.06.02. 14:24:58
LV1
From software az én szememben is AAA+-os fejlesztő lett. Hihetetlen, hogy milyen tempóban dolgoznak, és mégis jó játékokat dobnak ki sorra.
Egyébként milyen irányokba lehet elmenni a karakterrel a játékban? Hagyományos mágia/ranged/melee? Meg mennyire lehet több irányba fejlődni adott típuson belül?
31. Chel_McColish  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 14:12:07
LV1
Válasz 30. Johnny üzenetére:
Aki Zeldát szereti, rossz ember nem lehet és rossz játékot nem fejleszt. Ez egy muss.
A tévedésem jogát minden esetben fenntartom!
30. Johnny  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 12:42:45
LV5
Ez valami félelmetesen hangulatos játéknak néz ki, besírtam tőle.
Hömpörö apor ündürüxi!
29. slickadam  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 11:09:17
LV5
Válasz 25. leslie21 üzenetére:
eleve occso-rol indult, most tart 20 font korul.
Super Ultra Taokaka Deluxe!!!
28. Motoko  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 10:44:34
LV7
Ez a játék a magam fajának maga a mennyország!:D
Lucy az egyetlen igazi Tekken karakter!
27. Lotar  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 10:38:45
LV17
Engem is érdekel , de majd csak később , olcsóbban ( 4-5e ft körül tuti vevő vagyok rá :) .
psn/sen id: pcpmate
26. ssj3_vegetto  The Champion of the Gods
2010.06.02. 09:58:24
LV20
Majd ha kicsit olcsóbb bevállalom :)
Don't Tempt My Dark Passenger
25. leslie21  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 09:37:33
LV11
Nem rossz, nem rossz, de majd "óccsóé" lesz csak beszerezve.
24. Ryosan  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 07:19:03
LV2
Az első képek óta figyelemmel kisérem ezt a gamet,és a teszt alapján be is kell szerezni.A nyálam csorog érte:)
Psn ID:RyosanHUN
23. Sonny  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 06:04:51
LV2
Bitang jól néz ki, a zene tökéletes, a játék pedig be lesz szerezve. Éljen a retro!
Dark side
22. barnoca  PlayStation.Community tag
2010.06.02. 00:16:41
LV18
Válasz 17. martin üzenetére:
Ha játék statisztikája számszerűsíti akkor kérlek oszd meg velünk.
:)
21. szakolczai  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 23:40:35
LV8
Fincsi :)
HASTA EL FINAL, VAMOS MADRID !!! PARA SIEMPRE...
20. Riddla  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 23:08:34
LV3
Pixelgrafika 3D-ben.:) Régóta vártam már ezt a játékot. A következö örök darab.
I'm not a Hero. I'm only an old killer.
19. Lara  beauty junkie
2010.06.01. 23:05:33
LV26
Válasz 18. eszg_ üzenetére:
hála a jó égnek ez nem olyan nehéz mint a prinny. :D
18. eszg_  Szerkesztő
2010.06.01. 21:36:44
LV13
God of War / Uncharted / Heavy Rain / Killzone ide vagy oda, nekem ez "A" játék, ami eladja a PS3-at. Rögtön a gép mellé fogom venni az tuti!
Jól vagyok, nagyon köszönöm.
17. martin  Főszerkesztő
2010.06.01. 20:39:08
LV27
Válasz 14. barnoca üzenetére:
Nagyon sokat, de én mindenre ráverek, ami mozog és mindent felveszek, amit látok.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
16. soliduss  A Krónikás
2010.06.01. 20:02:01
LV24
Klasszikus, klasszikus. Bravó ,hogy bemerték ezt vállalni a mai világban....
15. kirugy21  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 19:56:26
LV4
Nem tetszik és ezen a teszt elolvasása se változtat.
14. barnoca  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 19:36:54
LV18
Hosszú ideje nem olvastam már játéktesztet de erre nagyon kíváncsi voltam.
Biztos megveszem.
Köszi a tesztet.
Hány órát tettél a játékba?
13. hursi
2010.06.01. 19:28:51
LV1
Hatalmas játék. Most tartok a végén,30 órát öltem bele.
12. Ricsi
2010.06.01. 19:16:34
LV7
Mindenképpen be kell szereznem.
11. Kyo  Szerkesztő / Admin
2010.06.01. 19:09:31
LV16
A From eléggé felküzdötte magát nálam, Kuri Kuri Mix, Tenchuk, Ninja Blade, Demon's Souls-t még ki sem próbálhattam, és most ittvan ez.
Nem 9 órás móka lesz.
10. ufonauta  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 18:54:38
LV15
jó lett a teszt:) de a játékot inkább nem kommentálom
9. Lara  beauty junkie
2010.06.01. 18:31:57
LV26
nagyon jó lett ez a kockateszt. :D
jó néhány írás/részlet erőt és értéket ad az embernek. :)

tényleg el vagyunk ám halmozva jobbnál jobb csodákkal játékok terén. nem panaszkodhatunk. :D
az egész játék nagyon komoly. zene- látvány, minden visongás kategória.
már csak a szereplőválasztásnál 20 percig mókoltam és vigyorogtam. :D

behalás jó. :)
8. Jinchuu  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 18:26:06
LV1
Pont ma sikerült nekem is beszerezni a játékot, nagyon vártam már, tiszta Zelda - Link to the Past. :)
A hülyeségre nincs orvosság.
7. slickadam  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 18:15:25
LV5
Válasz 6. EmThor üzenetére:
Pont ma jott meg a angliabol, de meg az U2-t tolom ismet. Utana azonnal belevetem magam.

Tenyleg rengeteg kulonleges cucc jon manapsag, nem panaszkodhatunk.:)
Super Ultra Taokaka Deluxe!!!
6. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 18:06:31
LV12
De zsír, köszi! Komolyan, olyan különleges progik jönnek ki mostanság, hogy még!

Ez meg tuti vétel, valami elképesztően bájos :)
5. Zweistein  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 18:02:14
LV3
Ez is a listámon van, megfogott a játék! A teszt is jó lett!
4. leslie21  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 18:00:30
LV11
3. BenyoBoy  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 17:59:42
LV17
Válasz 2. sodji üzenetére:
Lemezes. Vagy is én úgy tudom.
A retrót nem látni, érezni kell!
2010.06.01. 17:57:39
LV3
Ez lemezes vagy letölthető játék játék? Megvenném de nem láttam sehol! Se Store, se üzletek,...
PSN ID: sodji www.mta-racing.com www.sbkm.hu
1. BenyoBoy  PlayStation.Community tag
2010.06.01. 17:54:05
LV17
Eddig vacilláltam a beszerzéssel a megosztott kritikák miatt, de eme cikk hatására, már biztos, hogy befogom szerezni!
A retrót nem látni, érezni kell!
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
3D DOT GAME HEROES
SouthPeak Games
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene / Hang:
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Cukorfalat grafika, ami a teljes játékidő alatt képes újra és újra elvarázsolni; hamisítatlan kalandjáték hangulat; agymunkát igénylő feladatok és helyzetek
Negatívum
A game által pengetett húrok kivétel nélkül mind a nosztalgia hangján szólalnak meg, ergo a régi idők ismerete nélkül a legtöbbeknek idegen, sőt disszonáns lehet a felcsendülő muzsika