PlayStation.Community

2010.05.27. 22:00 Játékteszt
113 hozzászólás
Szerző: Petunia
Értékeld a cikket!
Az idő viharos óceánján.

Sok idő eltelt azóta, hogy anno a ’90-es évek elején számítástechnika órán fáradhatatlanul nyomtuk az ősi, legelső Prince of Persiát. A cucc először, de akkoriban még nem mindörökre szította fel bennem a játékok iránti, mostanra olthatatlanná vált szenvedélyt; ám „közös múltunkon” túl a témaválasztás is oka annak, hogy a perzsiai Herceg köré felépített saga mára az egyik legkedvesebb sorozatommá vált. Egész pontosan odáig fajultam, hogy a – napjainkban újfent klasszikusnak nevezhető – PS2-es trilógiát minden nyáron előveszem és szinte változatlan lelkesedéssel játszom végig. Bár némileg mindhárom rész eltér egymástól, a kiváló grafika, remek szavatosság, nagyszerű ötletek, fülbemászó hangzásvilág és utánozhatatlan hangulat egyaránt és azonos mértékben jellemző rájuk. A jól bevált receptet a Ubisoft 2008-ban lecserélte, hogy a friss konzolgeneráción egy új és legfőbb hozzávalóit tekintve tényleg forradalmi alkotással rukkoljon elő. Ahogy ilyenkor lenni szokott, ez a Prince of Persia erősen megosztotta a rajongótábort. Ugyan az első Assassin’s Creed monotonitásának rákfenéje ezt az anyagot is megfertőzte, jómagam mégsem csatlakoztam a fanyalgók pártjához, mert a látványvilág és mindenek felett a hangulat tökéletesen rendben volt.

A cucc azonban bizonyára mégis leverte a csúnya anyagiak képezte lécet, ha a Ubi úgy döntött, hogy a következő Prince of Persiában térjenek vissza a tulajdonképpeni gyökerekhez. (Ez is így szokott történni, amikor a forradalmi újítások szokásosan megosztják a hívek gyülekezetét.) A kiadó biztosra ment, mert a kisdedet egy, a sármos Jake Gyllenhaal főszereplésével készített hollywoodi szuperprodukcióval is megtámogatta. A film ugyan a 2003-as The Sands of Time ötletéből készült, logikus húzás volt a game-mel egy időben kiadni. Az értő közönség ugyanis jó ideje tudja, hogy a Prince of Persia: The Forgotten Sands történetileg a The Sands of Time és a briliáns Warrior Within közé rakható be. A filmet eleddig nem láttam; azt gondolom, hogy a játéksorozathoz képest ez egyfajta mellékszál, és igazán értékelni csak a széria régi rajongói fogják tudni. Viszont jó kritikákat olvastam róla, úgyhogy a közeljövőben mindenképpen sort kerítek rá.Az idő nem csendes folyó

A The Forgotten Sands első képkockái tudatják velünk, hogy babiloni gyökerekkel rendelkező hősünk ezúttal bátyja, Malik azadi királyságába látogat. Teszi ezt nem a legalkalmasabb időpontban, ugyanis a bátyó óriási és fényűző palotáját egy ellenséges nép hadserege rohamozza, és igyekszik azt elfoglalni. Malik és a várban tartózkodó, kevés számú védő elég hamar alulmarad a támadókkal szemben. A hadúr kétségbeesésében végzetes fegyverhez nyúl: kiszabadítja Salamon túlvilági hadseregét abban a reményben, hogy a rémkatonák segíteni fognak neki megfutamítani az ostromlókat. Természetesen nem így történik, a szörnyszerű lények minden élő és mozgó emberi lényt homokszoborrá változtatnak, mely pusztítást a testvérpár a birtokukban levő pecsét két felének köszönhetően úsznak meg. Mi a megoldás? Összerakni a pecsétet, mely visszazárja Salamon hadseregét oda, ahova tartozik. Ezt persze könnyebb mondani, mint megtenni, majd a játékban meglátjátok, miért. A sztori tehát nagyjából a szokásos, Hercegünk ismét villogtathatja átlagon felüli képességeit a világ megmentése érdekében.
A játékmenet alapvetően a megszokott platformozó, kalandozó, felfedező, gyűjtögető, sőt képességfejlesztő. Sikerült néhány érdekes újítást becsempészni a hagyományos szerkezetbe, de nem csavarták ki a dolgokat annyira, mint a 2008-as részben, úgyhogy szerintem igazán optimális lett a régi és az új összevegyítése.
Nézzük először a játékban való előrehaladást lehetővé tevő képességeket. Itt van mindjárt az idő szokásos visszatekerése, ami nélkül az újabb POP-ok elképzelhetetlenek, és mely zseniális ötletet azóta sok más franchise is hasznosított. Viszont ez a tekercselés ezúttal nem az Idő Homokja, hanem energia segítségével valósul meg. Az időnek ebben a felvonásban sokkal több szerepet nem is szántak, a Herceg más természetű, új tulajdonságokat kapott szédületes akrobatikai tudása prezentálására.

Az első ilyen a víz megszilárdításának képessége. Ez egy kiváló ötlet, mellyel talán az eddigieknél is trükkösebb pályákat sikerült kreálni. Hírónk tehát kb. húsz-harminc másodpercre képes megfagyasztani a vízoszlopokat vagy vízeséseket, melyeken aztán keresztülugrál. Ez így persze egyszerűen hangzik, de képzeljétek el, hogy milyen lehet, amikor a két vízszintes vagy függőleges, nem egyforma ritmusban működő vízoszlop közötti vízesésen keresztül kell átugrani, a három szubsztanciát tulajdonképpen egymás után megfagyasztva, illetve kiolvasztva. Ez persze egy egyszerű kombináció volt, olyan bonyolult elrendezéseket is talál az ember a játék közepétől, hogy komolyan kell koncentrálni a megfelelő gombok megfelelő időben történő megnyomása érdekében. Nekem nagyon tetszett, mert kellően nehézzé tette a platformozó részeket.
A második energiaigényes tulajdonság önmagunknak egy nagyobb szakadék fölött csúzliként való kilövése és a túloldalon tartózkodó ellenfél egy-két tagjának lekaszálása. Emlékeztet némiképp a 2008-as rész pontról-pontra történő, látványos repkedéseire, de a The Forgotten Sands-ben ez csupán ennyi és nem kapott további funkciókat.
A harmadik újdonság a Prince azon képessége, hogy épületek hiányzó darabjait tudja eredeti helyére visszarakni, mely részeket női segítője, egy dzsinn memóriája biztosít. Ez is egyszerűen hangzik, ám igazán trükkössé akkor válik, amikor a levegőben röpködve kell variálnunk az épületekkel. Persze mire ezt a képességet megkapjuk, addigra otthonosan mozgunk a game világában, úgyhogy ezt a tudást sem nehéz elsajátítani.
Mászkálásainkat egyébiránt a szokásos csapdák is nehezítik. Nem hiányoznak a vízszintes és függőleges, pengékkel sűrűn megszórt, pörgő és mozgó oszlopok, tüskés csapdák, lengedező, pengés gerendák, fali résekben vízszintes és függőleges irányban forgó, borotvaéles, fűrészfogas lemezek. A fentebb jellemzett erőket igénylő szegmensekkel kombinálva ezeket a hagyományos – egyben nélkülözhetetlen – akadályokat garantált a kihívás és a szórakozás.

Hercegünk életerejét ezúttal nem a – számomra máig is nehezen értelmezhető – vízivás, hanem életerő pontok gyűjtögetése szolgáltatja. Ezekhez vázák összetörése, valamint ellenfelek levágása útján jutunk. Ugyanez érvényes az energia-, valamint a tapasztalati pontokra is (utóbbiakról kicsit később.) Aki a végletekig szeretné átkutatni ezeket a remekül kitalált pályákat, az szarkofágokat is gyűjtögethet, amelyek nem túl nehezen észrevehető rejtekhelyeken várnak felfedezésre. Összetörésükért pontokat kapunk, mindhárom fajtából.

A harc istene

Salamon király alattvalóinak tizedelését elkezdve szerintem minden, a jelen generációs videojátékokban jártas player rövid idő után rázizzen, hogy a csatajelenetek bizony Kratos brutális vérszökőkútjait idézik. Hiszen a korábbiakkal ellentétben ezúttal nem ritkán egyszerre tizenöt-húsz gonosz lélek veti rá magát a Hercegre. Bár az előző részekben sem volt ritka az egyszerre több ellenfél, akik tényleg megizzasztották a kontrollert az ember kezében, mire végzett felük, ezúttal tényleg határozottabb a hentelés. Hősünk a karddal való aratáson felül rá tud ugrani opponenseire, el tudja őket rúgni, képes ledobálni őket a magasból, avagy egy ügyes mozdulattal szó szerint keresztülnyársalni őket. Védekezés viszont nincs, helyette el kell gurulni a gyilkos szerszámok útjából.

Olyan kombókra ne számítsatok, mint a PS2-es részekben, az újítást a harc terén a Herceg mágikus képességei jelentik. Ezek megnyitásához szükségesek a tapasztalati pontok, melyeket a harcok során szerzünk. Az első típus a tűzvarázslás, amikor a híró lépései nyomán lángok keletkeznek, és megégetik a rájuk lépő szerzeteket. A másodikkal a földre hatalmasat csapva tudjuk azt megrengetni (Kratosnak is volt hasonló képessége). Lehetőség nyílik környezetünket megfagyasztva, jéggel pusztítani, illetve a védekezést szolgálja egy kövekből álló páncélszerűség. Persze ezek nélkül, egy szál karddal is eredményes az ember, de vicces és változatos az alternatív módszerekkel harcolni. A fejlesztéseket szolgáló szegmensben nemcsak a harcot segítő varázsképességeket, hanem alap életerőnket és energiánkat is fokozhatjuk.
Maradandó értékek

Bár a régi sorozatok újonnan készült részeiben történő csalódásaim miatt nem kis kételkedéssel ültem neki a The Forgotten Sands-nek, a szkepszisnek nem igazán van alapja. A grafika szerintem csodálatos, főleg a PS2-es részeken edződött szemnek. Ilyen aprólékosan és élethűen kidolgozott arabeszkeket utoljára a spanyolországi Alhambrában láttam, és ez a részletesség minden díszítőelemre, szőnyeg- és kancsómintára érvényes. A vizes részek – nem kevés van belőlük – állkiakasztóak, a fák, virágok, cserepes növények olyanok, mint az AC2-ben. A külső terek, az ég, maga a palota is szemet gyönyörködtető. Ami szép volt az előző generációban, az most egyenesen elképesztő. Legalább ilyen fontos, hogy mindezt a motor egyetlen riccenés, zökkenő nélkül prezentálja! Ilyen folyamatos, rángatás nélküli vizualitással régen találkoztam. A kamera szinte tökéletesen követi a Herceget, nem kell utána állítgatni, mint akár a legjobb címeknél. Viszont sajnos sokszor van rögzített kameranézet. Ezzel nem lenne baj akkor, ha nem a továbbjutás útjára fordulna rá, és ha eltüntetve kötetlenül szét lehetne nézni az adott ponton minden irányban. A régi epizódokban akkor kértél egyetlen gombnyomással egy ilyen madártávlatot, amikor arra kedved szottyant, és azt ugye bármikor meg lehetett szüntetni. Egyéb bajom a grafikával nincs; a karakterek szépek, és bár a szörnyekre emlékeztető ellenfelek mások, mint amikhez hozzászoktunk, jól néznek ki, animációjuk is pazar. A látványvilág összességében a The Sands of Time-ot és a The Two Thrones-t idézi, és ez szerintem a legtöbb, velem ellentétben a Warrior Within sötét vízióját nem favorizáló rajongó számára jó hír! Az audio szintén nívós. A rendkívül hangulatos, keleties zene szinte soha nem hallgat el, és a szinkron is jól sikerült. A Prince-t – angolul – itt is Yuri Lowenthal szinkronizálja, továbbá a szokásos egyéb világnyelvek is elérhetők.

A Ubisoft néhány extra tartalommal is megspékelte a The Forgotten Sands-et. Lehetőségünk van megnyitni az isteni és végtelenül szexi Ezio Auditorét (bizonyára sajnos nem a bérgyilkos köpönyege nélkül), és különböző kihívásokban, időre menő hadakozásokban csatározhatunk a szörnyhadsereg egyes tagjaival, melyek során további jutalompontokra tehetünk szert. Ez is emlékeztet némiképp a God of War-féle kiegészítésekre… De azért érdemes megcsinálni őket, kiváltképp a trófeavadászoknak.
Olvastam olyan véleményeket a játékról, melyek szerint semmit nem változott a The Sands of Time-hoz képest. Nos, aki idáig elvergődött a tesztben, az talán egyetért velem abban, hogy ez egyáltalán nem igaz. Egyik rész sem olyan, mint a The Sands of Time. Aki ilyet mond, az nem ismeri a sorozatot. Úgy gondolom, hogy a The Forgotten Sands-ben remek új ötleteket valósítottak meg, és sikerült megtartani azt a varázst, ami a széria rajongóit magához láncolja. Én rendkívül élveztem a cuccot, ezen aztán végképp nem kívántam három este alatt, a játékot megerőszakolva végigszaladni.
Hogy a negatívumokról is essen szó, az anyag lehetne hosszabb, illetve nehezebb! Jobb lenne, ha a továbbvezető utat engednék magunktól megtalálni, ha az időzáras ajtóknál nem mutatná külön egy ábra, mikor fog becsapódni a kapu, vagy ha nem szaladgálna úgy a Herceg a vékony gerendákon, mint a padlón. Ugyanakkor ezeken felülemelkedve a széria elvakult hívei akár egy egész számot is hozzárakhatnak a nyolcashoz, és nekik ajánlom a saját példány mielőbbi beszerzését! Mindenki más pedig az értékelő dobozban szereplő számjegyhez viszonyulva döntsön. Részemről köszönöm a remek új epizódot a Ubinak, sok végigjátszás lesz benne!

(A játékot partnerünktől, az An-tec Kft.-től, a Ubisoft játékok magyarországi forgalmazójától kaptuk tesztelésre. Köszönjük! A Herceg legújabb, Petúnia szerint láthatóan igen jól sikerült kalandja megvásárolható kiemelt támogatónknál, a Platinum Shopnál. Kérjük kattints a linkre és böngészd át webshopjuk kínálatát!)
Képgaléria
Olvasói vélemények
2 / 3 oldal
‹‹    1  2  3    ››
63. Greg  PlayStation.Community tag
2010.05.29. 16:13:13
LV25
Válasz 58. Petunia üzenetére:
Pl a vízsugár "megfagyasztása". ;D
LV426
2010.05.29. 13:21:38
LV7
Válasz 56. Petunia üzenetére:
:D rendben köszi
sztem megveszem.......kérek hozzá majd papirzacskót a herceg fejére :D lol
Minek érzel? Van emotikon helyette!! o.O"
61. ps2true  -A LEGNAGYOBB-
2010.05.29. 11:28:23
LV24
én valahol a PoP Sands of Timenál vesztettem el a fonalat. Nem jön be. Nem tudom...
Playstation
60. Petunia  Szerkesztő
2010.05.29. 11:28:04
LV12
Válasz 59. tgabesz üzenetére:
Ez hülyeség, majd meglátod, ha játszol vele. Nagy feje semmiképpen nincs, tök arányos. Én ma figyelgettem kritikus szemmel, de in-game semmi gond nincs vele. :D Összességében minden tekintetben olyan, mint Ezio, csak Eziónak szebb az arca. :)
Endure and Survive
59. tgabesz  PlayStation.Community tag
2010.05.29. 11:22:36
LV14
Válasz 56. Petunia üzenetére:
A herceg mostnai pofájáról az AVGN szavai jutnak mindig eszembe: "He's got a big head, and his face, he's like, "Duh!" "
:)
58. Petunia  Szerkesztő
2010.05.29. 11:21:36
LV12
Válasz 51. Greg üzenetére:
Greg, az eleje amúgy semmi, a közepénél már beszarsz tőle, olyan szép (a tátott száj garantált, pedig én nem is HD-n nézem), meg annyira ötletes platformkombók vannak benne. :D
Endure and Survive
57. Petunia  Szerkesztő
2010.05.29. 11:19:00
LV12
Válasz 50. wallace üzenetére:
Walli, ki kéne próbálnod... Én más játékokkal kapcsolatban is annyi ostobaságot összeolvastam már játéktesztekben, hogy azokkal egy padlást is meg lehetne tölteni. :)

Neked és mindenkinek (including MRenton), aki erre azt mondja, hogy ez egy 7 pontos tucat:
- egy minden szempontból stílusteremtő, közel 20 éves játéksorozat legújabb részéről van szó, és ez a tény már önmagában kizárja a tucatjáték fogalmát;
- eme nívós sorozat új része olyannyira jól sikerült, hogy a széria nagyszámú rajongói tábora maga alá vizel játék közben;
- ami elég nagy szó; más sorozatoknál, teljesen véletlenül a Tomb Raidert említve borzalmasan örülnének a fanok, ha legalább egy ilyen jó rész készülne, mint a POP esetében a TFS;
- nem mellékesen sztem abban semmi különös nincs, hogy ez a game elsősorban a régi részek rajongóinak szól;
- ugyanakkor annyira jó lett a platformozás és annyira gyönyörű a játék (értsd ezalatt: olyan szintű a grafika, mint az AC2-ben, ami csupán egy hangyafaszányival marad el a mindmáig etalon Uncharted 2 mögött), hogy a stílus kedvelői sztem kiválóan szórakoznak vele.

Nem 7 pont. A Silent Hill: Shattered Memories 7 pont, megérdemelten, ha többek között a fos grafikát (és hogyne számítana a grafika? amikor mindenki összeszarja magát Uncharted-elés közben? persze nem minden, de ha király a grafika, ott azért sok egyébre is odafigyeltek a fejlesztők), a szörnyek elégtelenségét meg az en bloc unalmasra sikerült koncepciót nézem. A TFS pont azért kapott 8 pontot, amit pro és kontraként említettem az értékelő boxban. ÉS fanoknak simán 9 pont, hiszen nekik a PS2-es trilógia is 10 pontos.

Szóval ennyit még a játék védelmében. :) Komolyan mondom, a TR9-ről (ami ugye nem a hamarosan megjelenő Guardian of Light) vélekednénk így majdan, ismét bebetonozná a szériát. És én szeretném, ha a következő POP hasonló lenne. Gyönyörű, néhány érdekes újítással, de nem alapjaiban megváltoztatva az eredeti koncepciót. Érdekes dolog a PS2-es trilógiát is egymás után játszani, ahogy én szoktam, mert kiválóan lehet látni, mennyi minden újdonságot beleraktak a következő részbe, a szellem mégis uaz maradt. Egyébként uez volt igaz az első 5 TR-re is. Nem is csoda, hogy a Legenddel visszatértek az eredeti koncepcióhoz, hiszen azért szeretik az emberek.

Na ennyi, nem papolok többet tényleg. Én a hétvégén is játszom vele, annyira csodálatos. Mindenkinek - főleg a rajongóknak -, akinnek megvan: INDZSOJ! :))
Endure and Survive
56. Petunia  Szerkesztő
2010.05.29. 11:01:36
LV12
Válasz 46. MASOKER üzenetére:
Egyedül a CG animokban furcsa egy kicsit az arca. Amúgy in-game sem vészes a feje, és minden egyéb testrésze, mozgása, a ruhája tökéletes, úgyhogy a fej-dolog már ne tartson vissza senkit! :)
Endure and Survive
55. Petunia  Szerkesztő
2010.05.29. 10:59:07
LV12
Válasz 47. tgabesz üzenetére:
Egyes kivégző mozdulatok is filmszerűek, mint az AC-ben. Pld. amikor lelöki az ellenfelet a magasból, vagy felnyársalja. Az animáció a Prince és a szörnyezetek esetében is tökéletes, pazarul fest! (Ilyen sem volt korábban.) Elég brutál... :DD
Endure and Survive
54. Rob
2010.05.29. 10:40:08
LV1
Kb. Egy hete van meg... Bejön...
53. Weapon25  PlayStation.Community tag
2010.05.29. 09:01:06
LV2
Franko jatek valoszinű hogy belemerülök majd, és jo lett a cikk Pet !!
@z impulzus függő
52. Reita  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 23:27:44
LV17
wallace és MRenton1985 véleményével értek egyet jelen esetben.

Egyik rész sem olyan hangulatban, mint a The Sands of Time. Még csak meg sem közelítik azt.

Mondjuk én az összes POP utózmányról ilyen jó-jó-de-minek véleménnyel vagyok.
51. Greg  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 21:19:01
LV25
Havernál játszottam egy keveset vele nekem tetszett... nagyon dinamikus a karektermozgás. A bal analóg kar minden rezdülésére reagál.
LV426
50. wallace  Dark Passenger
2010.05.28. 20:35:40
LV18
Válasz 30. zaz üzenetére:
Ja, most kicsit utana olvastam, es 6 - 7.5 kozotti ertekeleseket talaltam rola, (ami nem zarja ki hogy ne lehetne akar 8 pont) am, elegge azt sugallja hogy nem lett egy nagy eresztes. A harcrendszert szidjak altalaban (vagy hogy ultrakonnyu, vagy hogy momentan nincs neki), meg amiket Petu is. Nincs benne egyediseg, rovid, konnyu, stb...
49. Sakamoto_14  A bölcs
2010.05.28. 18:56:17
LV20
Majd egyszer, remélem, nekem is meglesz.
48. G-men  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 18:34:48
LV11
Na én pont most játszok vele:)
SicKLy SaVaGe
47. tgabesz  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 18:27:08
LV14
Válasz 44. Petunia üzenetére:
Jót jelent. Szeretem ha sok videó van. A CG átvezetők meg a mániáim:)
2010.05.28. 18:15:08
LV7
egész jókat irtál a játékról , lehet beszerzem...
igazából érdekelne valami....miért van ilyen elcseszettűl majom feje a hercegnek?
még csak nem is hasonlít az eddigi hercegekre....azt hittem azért néz ki máshogy mert a herceg testvérét irányítjuk ezúttal de akkor ez egy jónagy marha gondolat volt......
Minek érzel? Van emotikon helyette!! o.O"
45. Alex  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 18:00:05
LV13
A Sands of Time óta egyik sem tetszett.Ezt viszont tuti kipróbálom.bejövős:)
SouthernPlayalisticCadillacMusic
44. Petunia  Szerkesztő
2010.05.28. 17:45:04
LV12
Válasz 43. tgabesz üzenetére:
Gabesz, minden király, minden zsír, ne hezitálj, ha lesz rá pénz! :)))

Sok átvezető van. Bár nem tudom, ez jó vagy rossz a részedről. :D

(Egyébként még mindig ott a video walkthrough... LOL)
Endure and Survive
43. tgabesz  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 17:31:22
LV14
Ez ennyire jó lett? Francba, nem maradt rá pénz.

CG átvezetőkből mennyi van a játékban?
2010.05.28. 17:21:49
LV1
Egyértelműen beszerzem majd, de csak, ha olcsóbb lesz, ennyiért egyelőre neméri meg.
PSN: HUNGARYkuszi - vegyél fel!
41. Petunia  Szerkesztő
2010.05.28. 17:21:09
LV12
Válasz 39. m0na üzenetére:
Ez igaz. :P :DD

Egyébként nem tudom, mi van ezekkel a gyenge átiratokkal, ha már az AC2 után a POP:TFS PSP-s portja is sz*r... Oké, neked bejön. :DDD
Endure and Survive
40. zaz
2010.05.28. 16:27:05
LV3
off.
Közben kiderűlt ,hogy a BG&E 2 lelővése pletyka volt!
Na , megnyugodttam.
on.
39. m0na
2010.05.28. 16:24:33
LV1
Válasz 35. Petunia üzenetére:
nekem bejön de attól még lehet simán baromi rossz :)
invalidfrequency.freeblog.hu
38. blountex  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 16:17:55
LV5
Csak mobilon játszottam vele "egy" résszel.
Gépeken sose próbáltam ki....
PSN ID: blountex_HUN
37. Petunia  Szerkesztő
2010.05.28. 15:54:32
LV12
Válasz 27. Lara üzenetére:
Biztos vagyok benne, hogy neked tetszeni fog ez. :))
Endure and Survive
36. Petunia  Szerkesztő
2010.05.28. 15:41:42
LV12
Válasz 22. fozelek üzenetére:
Ami igaz, az igaz. Még a hangja is szexi. :) Bár újabban nőtt némi szakálla, de jól áll; mondjuk ne is legyen "puncisimaságúra" borotválva a képe... LOL
Endure and Survive
35. Petunia  Szerkesztő
2010.05.28. 15:31:11
LV12
Válasz 8. m0na üzenetére:
Húha, én arról éppen nagyon rosszakat hallottam...
Endure and Survive
34. ufonauta  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 15:30:36
LV15
biztos velem van a baj de számomra ezek a játékok csicsisek de a teszt az király lett
33. Petunia  Szerkesztő
2010.05.28. 15:26:47
LV12
Válasz 3. patrik00 üzenetére:
Jaja, kétségkívül furcsa. (Ezio sokkal jobb.) Habár én még otthon összehasonlítottam a SOT borítóján szereplő... sihederrel (= hogy klasszikust idézzek: pöcsköszörű pipogyafasszal LOL), és hát a kék szemük azonos, meg úgy nagyjából emlékeztet az új a régire. Bár a WW-ben és a T2T-ban jobban látszik, hogy ugyanarról a fickóról van szó. :)

Na mindegy, a mozgása sztem a régi, és hát úgyis a fenekét bámuljuk a játék nagy részében, szóval nincs ebből nagy baj. A készítők sztem úgy gondolták, hogy meguntuk már a régi arcot (ami - még egyszer - a pöcsköszörű pipogyafaszból fejlődött tovább... LOL x), ideje váltani egy másmilyen karakterre. Btw a game borítóján nem egészen úgy néz ki, mint a játékban. :)
Endure and Survive
32. alucccard  A retkes
2010.05.28. 14:50:43
LV22
Látom Berial is benne van :D
31. Penge70  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 13:53:37
LV22
Válasz 20. wallace üzenetére:
Ugyan ezt éreztem én is: inkább a pop rajongóknak lesz ez jó játék, számomra is sokkal inkább egy a sok átlagos játék közül
30. zaz
2010.05.28. 13:31:15
LV3
Válasz 10. wallace üzenetére:
Igen az...egy 7 pontos tucat, amivel jól el lehet pöcsölni. Semmi több.
29. zaz
2010.05.28. 13:24:12
LV3
Rosszkor van rossz helyen.
Múlt csütörtökön vettem meg, pénteken meg mentem a RDR-ért.
Azóta a POp a polcon dekkol.
Az ugrálás jó, a harc egy nagy nulla.
Ubiéknál nyugdijazni kéne már a herceget és inkább kinyalni az olyan arcok seggét mint amilyen Michel Ancel , és könyörögni neki ,hogy csinálja meg a BG&E 2-őt. Nem hagyni,hogy elmenjen.
Mindenki ,de legfőképpen mi játékosok járnánk jól.
28. Lotar  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 13:11:30
LV17
Az előző POP - ot is "beszerváltam!?!" - nyertem itt a PSC -n , KÖSZÖNET ÉRTE még1x !! , meg ezt az újat is meg kéne szerezni ( hátha nyerek egyet! ;) - amire kevés az esély , mert a múltkori volt az első nyereményem ! ) , persze nem premierkor veszem meg , de ha egy kicsit ( 7e ft körül már jó lesz , mert meglesz ! ) olcsóbb lesz , akkor mindenképp . Köszi a tesztet !
psn/sen id: pcpmate
27. Lara  beauty junkie
2010.05.28. 12:30:20
LV26
nah ennek örülök, hogy Petúnia tesztelte. szintén PoP- imádó. :)
csekkolom is. kíváncsi vagyok.
26. xbox  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 12:00:49
LV5
Mindenképp meg lesz! :)
25. MRenton1985  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 11:55:48
LV4
Nem értek egyet Petuval....egy sokkal jobb játékról fest képet, mint amilyen a Forgotten Sands valójában. A széria reneszánsza óta a leggyengébb eresztés, a jól bevált játékmechanikán kívül semmit nem képes felmutatni. Azt meg elég érdekes volt olvasni, hogy a ubi milyen leleményes, hogy a játékot megtámogatták egy filmmel....izé, nem inkább fordítva?
2010.05.28. 11:23:55
LV3
Nagyon jól sikerült, ez hiányzott eddig nekem
2010.05.28. 10:56:55
LV1
Nagyon szórakoztató játék,ajánlom mindenkinek, aki már unja a lövöldözést. :)
2010.05.28. 10:56:43
LV1
A szexi Ezio Auditore-nél fel kellett szaladnom a lap tetejére megnézni hogy ki írta a cikket... :)
21. RAIKOH  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 10:52:54
LV5
Én beszerzem, tudom mit várjak tőle, nekem a hangulat , környezet a lényeg, 8 pont korrekt :) jó teszt
PSN ID: PITYUKA , XBL ID: SOULREAVERAZIEL
20. wallace  Dark Passenger
2010.05.28. 10:42:53
LV18
Válasz 18. martin üzenetére:
Nekem az elozo is az volt. Becsuletbol (meg mert penzt adtam erte)vegigjatszottam, de a monotonitasat es az elcseszett harcrendszeret nagyon szidtam. Ennek csak az elso palyajat probaltam, de eleg volt. Igazabol csak annyit akartam mondani hogy rengeteg fullos(abb) jatek van most (meg iden embloc), ezt inkabb csak a rajongoknak tudom elkepzelni.
2010.05.28. 09:47:30
LV21
Tetszik.
18. martin  Főszerkesztő
2010.05.28. 08:33:38
LV27
Válasz 10. wallace üzenetére:
Egyáltalán nem tucatjáték ez.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
17. Johnny  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 07:58:25
LV5
Nem tudtam elképzelni ezt a vízmegszilárdítás dolgot, de így a videó alapján már megvan. Ötletesnek dolog.
Hömpörö apor ündürüxi!
16. ssj3_vegetto  The Champion of the Gods
2010.05.28. 06:56:39
LV20
Válasz 10. wallace üzenetére:
Dettó!
A film amúgy jó volt....
Don't Tempt My Dark Passenger
15. Firethrower  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 04:45:53
LV3
Én is kb. ilyen értékelést írtam róla a blogomban a napokban. :)
Mondjuk szerintem túl rövid volt (nagyon nagyon nagyon :D) és túl könnyű is..(mindenhol :S).
14. Hpeti00  PlayStation.Community tag
2010.05.28. 01:44:14
LV2
Válasz 13. XGamer üzenetére:
Én is kipróbáltam, sőt, végig is játszottam. Maximum 6 pötty.
Horus Rising
2 / 3 oldal
‹‹    1  2  3    ››
PRINCE OF PERSIA: THE FORGOTTEN SANDS
Ubisoft
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Izgalmas platformozás, jó ötletek, kellemes látványvilág, a hangulat a régi
Negatívum
Egyes részeiben túl könnyű, a hentelős csata elveszítette korábbi egyediségét, lehetne hosszabb

MARTIN BELESZÓL
"Vissza a gyökerekhez!" - jelentette ki a Ubisoft a The Forgotten Sands bejelentésekor, és úgy látom, ezt az ígéretet sikerült is betartaniuk. Az előző HD-s epizódnál újítani akartak, ami szintén teljesült, bár ezt sokan kritizálták - főleg a relatíve nyitott világot és a cel-shaded grafikát. Most minden újra olyan, mint régen: az ügyességi részek ismerősek lesznek, a feladatok sem idegenek, és a látvány is újra poligonos. Én biztosan megveszem rövidesen, mert pontosan ezt vártam, amit olvastam.