PlayStation.Community

2010.02.12. 16:50 Játékteszt
79 hozzászólás
Szerző: EmThor
Értékeld a cikket!
Csak a halott na’vi a jó na’vi!

Meddig képes az emberiség elmenni, hogy energiaéhségét csillapítsa? James Cameron víziója szerint egészen a legközelebbi csillagrendszerig. Az Oscar-díjas rendező lenyűgöző filmjét gondolom nagyon sokan láttátok. Az már biztos, hogy minden idők legjövedelmezőbb alkotása lett. Nem tudhatom, hogy nektek külön-külön mennyire jött be (pedig olvastam minden blogot és hozzászólást a témában itt az oldalon), de mindenesetre, akikkel beszéltem az első megtekintés után, mind azon filóztak, hogy mikor nézzék meg újra a moziban. Ez pedig nagy dolog!

A több mint 15 éve kész történet celluloidra álmodása a rendező szerint mostanáig váratott magára, mivel pár éve még nem volt megfelelő számára a technika. Igaz vagy sem, kifejezetten a filmhez készült kamerák és egyéb varázslatok segítségével (a munkába a Gyűrűk Ura látványvilágáért felelős új-zélandi Weta Workshop is besegített), így együtt valami elképesztően látványos mozit csináltak. A sztori egyszerűségétől eltekintve, a retinát kényeztető képsorokon kívül végül is az egész kidolgozottsága fogott meg: úgy ahogy van tökéletes az összkép, hihető egységet alkot az egész film. Nos, ez a mindenre kiterjedő részletesség, sajnos nem jelenik meg a játékban... de ne szaladjunk a dolgok elébe!Aki mégsem látta volna a filmet, annak dióhéjban: létezik a fejlett, de túlzottan eliparosodott és energiahiánnyal küszködő Földön egy Resources Development Administration nevű (továbbiakban RDA, kvázi kormányzati hatalommal bíró) nagyvállalat, amikor is a 2100-as években az emberiség felfedez egy, a szomszédos naprendszer (Alpha Centauri) egy Jupiterhez hasonló gázóriása körül keringő holdat. Ez a szikladarab azért lesz kiemelt jelentőségű, mert amellett, hogy az első földönkívüli fejlett élet hordozója, a kérge alatt jelentős mennyiségű különleges ásványi anyag is van (unobtanium, 100%-os hatásfokú félvezető). Ez ösztönzi az emberiséget arra, hogy nagy kockázatot vállalva, megtegye a hosszú utat a Pandorára.

A Ubisoft Montrealnál 2007-óta készülő külsőnézetes akciójáték 2152-ben, két évvel a filmbéli események előtt játszódik. A fénysebesség majd’ háromnegyedével megtett több éves út végén, a cudar Pandorán kezdjük el szolgálatunkat, az RDA alkalmazásában, mint „jel-elemző” katona. Nem elég, hogy a bolygó tele van veszélyes növényekkel és állatokkal, az őslakos kékbőrű, 3 méteres lények nem igazán együttműködők (finoman fogalmazva), ráadásul a légkörben is több a széndioxid a kelleténél, állandó maszkviselésre késztetve ezzel az embereket. A filmből is ismert „Pokol kapuja” bázison vesszük fel a munkát, és úgy másfél óra játék után a betanító/felfedező küldetések teljesítésével indul el a sztori, ahol két választási lehetőségünk lesz: avatárunk bőrében leszünk éppen, s el kell dönteni, hogy folytatjuk harcunkat a na’vik ellen, vagy átállunk az oldalukra. Itt a program nagyon humánus módon ment egyet, így ha az egyik oldallal végeztünk, a választástól folytathatjuk majd a másikkal.
Bármelyikükkel is játsszunk, egy-két küldetéstől eltérően – még ha a pályák különböznek is – a cél a Lelkek kútjának megtalálása lesz. Az RDA azért keresi, hogy elválassza a na’vikat a közös tudattól (Eywa), így folytathassa a bányászatot, az őslakók pedig ezt akarják megakadályozni, de ők sem tudják pontosan hol van ez a hely. Ezt muszáj volt elmondanom; mert az a baj, hogy emiatt teljesen azonos feladatokat kapunk majd mindkét oldalon, az ezeket összekötő egyéb küldik (védd be a bázist, gyűjtsd össze ezt vagy azt) és a pályák fognak csak különbözni, ez pedig egy idő után unalomba fullad.

Ha már a pályákról esett szó: a Select gombbal tudjuk megnézni a térképet. Itt látható az éppen aktuális küldetés, és az adott pályára vonatkozó trófeáért teljesíthető feladatok: pl. pálya teljes felfedezése, vadak levadászása. Itt fogunk először egy szép nagyot csalódni! Ugyanis éles vonallal el van határolva a járható út; bizony, nem lehet csak úgy körbebóklászni. Ez fejlesztői oldalról kényelmes, mert tereli a játékost (mehetsz a másik oldalról is, de a cél ugyanaz), de a kreativitási bizonyítványukat ezzel ki is állították magukról… Küldiről-küldire szépen be fogják járatni veled az egész pályát. Azért nem kell megijedni, szép nagy terepet lehet felfedezni így is, lesznek lebegő sziklás részek, dús dzsungel, de katonai bázisok és barlangok is. Ahol repülő eszközt lehet használni, ott többnyire azért az egész pálya bejárható, van helikopter, Dragon bombázó, ikran, stb. A gyorsabb utazás reményében dzsipeket, hajót, fegyveres fél-lánctalpasokat, de lovakat is használhatunk, utóbbiakat persze csak az őslakók. Bármilyen eszközt is válasszunk, az irányítás borzalmas lesz (második csalódás), a dzsip kameranézete miatt majdnem hánytam, az ikrant meg képtelenség a megfelelő irányba reptetni. Ráadásul kimaradt az az animáció, mikor az őslakókkal lóra/madárra ülve összedugja a farka végén levő érzékelő idegeket az állatéval: óriási hiba!

Utazásunkat megkönnyítendő a pályán elszórva teleport pontokat is aktiválhatunk, valamint RDA oldalon lőszerutántöltő állomásokat tehetünk le (Háromszög gomb), olyan fegyverekhez, mint pl. a lángszóró, gránátvető, sima gépfegyver vagy sörétes puska. Lőszert a na’vikkal az ellenfelektől, ill. megkülönböztetett növényekből fogunk szerezni, igaz az íjhoz nem lesz túl sokra szükség, egyébiránt meg kardozni fogunk, meg nagy bottal harcolni. Az ellenfelek után olykor „sejtmintákat” vehetünk fel: ha van elég és lelőnek, nem fogunk rögtön meghalni, hanem onnan folytathatjuk a harcot. Ők nem fogják magukat könnyen megadni, még ha a mesterséges intelligencia ugyan hagy is maga után némi kívánnivalót (konkrétan vagy támad, vagy nem, de ha támad, azt nagyon agresszíven teszi). Azért legalább van jó pár fajta belőlük: különböző farkasok, békés tapírok és más a filmből ismert lények.
Ami sok fejlesztő szerint az akciójátékok jövőjét jelenti, nos ez nem más, mint a szerepjátékok. Elmagyarázom: minden lelőtt növényért, állatért, ellenfélért és a teljesített küldetésekért tapasztalati pont jár, ami egy bizonyos előre meghatározott értéket elérve új páncélszettet, fegyvert, speckó tulajdonságokat tesz elérhetővé (Start gomb). A kinézeten és a tulajdonságok fejlődésén kívül túl nagy jelentősége nincs, úgyis mindig meglesz az elegendő pont az új szinthez, az erősebb páncélt meg automatikusan felveszi a karakter. A megszerzett pontokat a teleport pontokon is használhatjuk, itt érhető el ugyanis a Conquest minijáték. Ilyenkor bolygó 3D-s térképén kell a felosztott területeket egy a Rizikóhoz hasonló, körökre osztott játékmenetben meghódítanunk, illetve az emberektől megszabadítanunk. Lehet egységeket venni és azokat kommandírozni. Nem sokat foglalkoztam vele, a játékon belül nyitható meg vele extra cucc, egyéb hatása nincs.

A tulajdonságokat a bal ravasszal és az egyik fő gombbal lehet majd aktiválni, egyszerre négyet használhatunk, de szabadon variálhatóak, egy tucatnál ezekből sincs több összesen. Ezekre a gyógyításon meg a bombázáson kívül nem lesz szükség. Persze míg csak az emberekkel játszunk. Velük amúgy is elég menni és lőni, de a 3 méteres na’vikkal már nem lehet éhes medve módra a málnásba rontani: egy pillanat alatt legéppuskáznak, így több taktikázásra lesz szükség, jól fog jönni az ideiglenes láthatatlanság, vagy az ellenfelek időleges megbénítása. Amúgy sem lehet semmilyen módon fedezékbe bújni, max elvetődni (L1 ill. 180 fokos fordulatot csinálni: R3). Egyébként is a kékbőrűekkel más a játék: magasabb vagy, nagyobbat lépsz, így gyorsabban haladsz, és ami óriási növénynek tűnt emberként, az már csak apró gaz lesz; ezt átélni pedig nagyszerű!
Fontos, hogy a jobb ravasszal lehet vizsgálódni, érdemes minden növényt, embert, ellenfelet megnézni magunknak, mert így kerül be az infó a Pandorapediába. (Ami azt hiszem a külföldön kapható 224 oldalas „kamu” Pandora útmutató digitalizált változata, de itthon nem jelent meg sajnos.)
Többjátékos módban is a világtérképen választhatunk módot és pályát a 11 felkínált lehetőség közül, de itt egy hagyományos „menüs” megoldás jobb lett volna, nem tudni ugyanis játszik-e éppen egyáltalán valaki. Ha mégis találunk partnert (vagy ha egy barátunkat invitáljuk meg), akkor azt a kinézet, a fegyverek és a speckó tulajdonságok kiválasztása után, az alábbi játékmódokban hívhatjuk ki magunk ellen (max. 16 fő): King of the Hill (központi szigetet kell minél tovább birtokolni), Capture and Hold (Conquest mód á la Battlefield 1943), Team Deathmatch (másik csapat eliminálása a cél), Final Battle (3 rakétát/kristályt kell bevédeni ill. elpusztítani), Capture the Flag (szokásos zászlólopás).

A látvány a legerősebb oldala a proginak: a Far Cry 2-hoz kifejlesztett Dunia grafikus motor dolgozik ugyanis „alatta”. Kiváló választás volt, mert ezt a nyílt terepek megjelenítésére minden szempontból alkalmas technikát, keresve sem lehetett volna jobb módon felhasználni, csak nem aknázták ki úgy, ahogy lehetett volna (csőpálya effektus, de repkedni többnyire szabadon lehet, ahogy már írtam).
A képeken is látható mennyire szép, színes ez a világ. A szélben az összes(!) látható növény, az utolsó fűszálig mozog (a legjobban az tetszett, amelyik a földbe húzódik a másodperc törtrésze alatt, mikor közel érsz hozzá, ezt is egy az egyben átvették a filmből), a lebegő sziklák közt pedig nagyon különleges érzés röpködni, történjék az egy ikran hátán, vagy egy Dragon pilótafülkéjében.
A textúrák közelről sem homályosak, a levegőben száll a por, és láthatatlan fal sincs, könnyen le lehet pottyanni, erre figyeljetek. Egyes tárgyakhoz közelebb érve, azok részletesebbek lesznek, de kis kellemetlenség ez a stabil képfrissítés oltárán (PC-s demo max grafikával is így viselkedett), összességében 1-2 akadástól eltekintve folyamatos az akció. A hold dzsungelszerű környezetéből adódóan sok helyen van víz, mondjuk ez az FC2-ben mintha szebb lett volna, de itt jobb az összhatás: vízesések mindenütt, a lebegő sziklákról olykor a semmibe hullva. A különlegesebb effektek közül csak a képelmosódás, ami említést érdemel, de miért csak az ellenfél előli kitérés, vagy gyors megfordulás közben van? A Lost Planetben állandóan alkalmazzák és ott piszokmód bejött, itt is többet adott volna az élményhez.
Nem értem viszont, hogy az előzetes videókban mutatott napszakváltás miért maradt ki a játékból, bár éjszakai helyszínek (barlangok legalább is) azért vannak. Továbbá, ami a 3 gigás install ellenére is hosszú pályatöltések mellett furcsa, hogy némi képtörés tapasztalható, és az esetek túlnyomó hányadában borzasztó recés a kép, élsimításnak nyoma sincs. Gondolkodtam is, hogy tényleg 720p-ben (avagy 1080p-ben, tévétől függően) fut-e vajon?! De mondjuk egy Dark Voidhoz képest azért még így is nagyon szép a játék.
A 3D módot (stereoscopic 3D, piros-kék szemüveggel) a menüben külön lehet bekapcsolni és csak ezt kihasználó tévén lehet alkalmazni (120hz-es). Itt egy kis bemutató videó róla. Sajnos megfelelő készülék hiányában nem tudtam kipróbálni, de azt mondják nagyon király!

Ami a hangokat illeti, azok jól kevertek (értsd nem kell mondjuk a zenét külön lehalkítani, mert túl hangos), igen szépen, de csak Dolby Digital minőségben szólnak. A zenék többnyire megegyeznek a filmben hallható dallamokkal, ennek kifejezetten örültem. Bár nem egy Howard Shore-féle muzsika kényeztette füleinket a moziban sem, de ez határozottan kellemes volt akkor, és most sincs másképpen. Ráadásként maga Sigourney Weaver (Dr. Grace, a tudós), Michelle Rodriguez (Trudy, a pilóta), Stephen Lang (Quaritch, a főgonosz) is mondott fel pár mondatot a játékhoz, de ezen kívül a szinkronszínészek különösebb beleélés nélkül végzik a munkájukat; ami a na’vikat illeti, azért remekül beszélnek az anyanyelvükön, és a kamu angol kiejtés is sokat dob a hangulaton. Az állatok hangjai, ahogy kihallottam, szintén megegyeznek a filmbeliekkel, a dzsungel ezernyi teremtménye pedig folyamatosan ott zümmög a háttérben.

Oldalanként, a bevezető 1-1.5 órája után, 8-9 óra játékidőre számíthattok, ami azért nem rossz. Mindez normál fokozaton, némi felfedezéssel megspékelve; ez átlagosan 60-70%-os pályánkénti felfedezést (és feladat teljesítést) jelent. Aki nem nagyon nézelődik, az nyugodtan számoljon 5-6 órával. Ahogy említettem, a fő küldetések, egy idő után lényegében ugyanazok mindkét oldalon, szóval viszonylag hamar rá lehet unni. Kis adagokban (napi max. 2 óra mondjuk) még éppen élvezetes marad. A multiplayerhez, ha találtok társat jó szórakozás lehet, tovább nyújtva ezzel a Pandorán töltött órákat.
A játék, ahogy mondani szokás, tisztes „iparosmunka”. Cameron beszállt a promóba és ellátta a fejlesztőket vázlatokkal és más filmbéli anyagokkal, ezeket mind rendre fel is használták. A gyenge eladások után viszont szerintem kétszer is meggondolja a híres rendező, hogy újra játékos vizekre evezzen.
Tudjátok, sok a kihagyott ziccer: az egy dolog, hogy pl. az irányítást bizonyos esetekben elbaltázták, de pl. egy napszakváltás, vagy hogy egy ténylegesen nyitott rendszerű, „küldifelvevős, legyakós, felfedezős” világ nem került megvalósításra, az nagy hiba! Ezzel igazán maradandót tudtak volna alkotni, és nem is jártak tőle messze; a tapasztalati pont bevezetése azért nem rossz dolog. Viszont amit belepakoltak, az éppen elég egy filmes játékhoz, ezen felül a 3D mód, a Conquest minijáték és a Pandorapedia kellemes meglepetés, így társai közül mégis kiemelkedik, nem beszélve a két választható oldalról.

Más akciójátékokkal összehasonlítva az Avatar alulmarad, ez így kevés. Bár az epikus/szájtátós hangulat a látványnak hála sokszor átjön, de a játékmenet tekintetében semmi emlékezetes nem történik. A bolygó ellenséges mivolta azért ezerszer jobban megnyilvánul, mint a filmen: minden kanyar után lestem, hogy mi fog a nyakamba ugrani, legyen az növény vagy állat, de néha már idegesítően sokat kellett harcolni. A sajnos multiban alig voltak fenn, kooperatív mód pedig egyáltalán nincs.
Az apró bosszankodásokat leszámítva (amikor igazán csak a játékra tudtam figyelni) azért jól szórakoztam vele, de nem fogom 100%-ra kipörgetni, talán ha a Pandorapedia miatt fogom újra elővenni, és amúgy is a Blu-ray kiadásig sem kell már sokat aludni.

Ha szeretted a mozit és szeretnél egy normálisan elkészített filmes akciójátékot, vagy csak többet akarsz tudni a Pandoráról (de eddig nem merted megkérdezni), akkor nyugodtan vedd meg az Avatart. Amennyiben csak némi kikapcsolódásra vágysz, úgy vélem vannak ennél sokkal jobb cuccok is a piacon a kategóriában.

Síltsan taron! (Jó vadászatot! – a na’vik nyelvén)

(A játékot támogatónktól, a Platinum Shoptól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Ha szivesen elutaznál a Pandora bolygóra kalandozni, üzeteikben a szoftver megvásárolható. Banner a lap tetején, klikkelj rá bátran.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
2 / 2 oldal
‹‹    1  2  ›  ››
29. ssj3_vegetto  The Champion of the Gods
2010.02.12. 19:35:58
LV20
Kb. ezt vártam, majd 10fontért jó lesz :)
Don't Tempt My Dark Passenger
28. ssy7
2010.02.12. 19:32:14
LV14
A film az nagyon híres rengeteg díjat megkapott azt hittem a játék 10 pontos lesz...
Filmet nem láttam még.
Disznóvágás Pro 2009
2010.02.12. 19:28:27
LV3
A filmet látva számomra a játék egyetlen pozitívuma, hogy lehet benne mészárolni a na'vikat. Én vagyok az egyetlen aki az embereknek szurkolt és nem a na'viknak?
/人(◕ ‿‿ ◕)人\
2010.02.12. 19:09:50
LV3
Válasz 21. HUN_GERGO üzenetére:
Ez a "szar" film döntötte meg a Titanic eladásait,érte el egyedül a 2 milliárd dolláros bevételt,és ez a film érdemelte ki az IMDB 49-dik legjobb alkotását,amit valaha a filmtörténelem látott.

Ne a filmet szarozd le,mert ezzel csak téged fognak hülyének nézni.Mond azt egyszerűen,hogy Neked egyszerűen nem jött be....
Ami nem pusztít el az erősebbé tesz!
2010.02.12. 19:09:47
LV9
Egyszóval egyszerű ez a játék mint a facsipesz!:D
"Aranyos az ellenfél, tök jó, rendes mindenki"
24. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 18:53:14
LV15
Válasz 22. Onimushaman üzenetére:
Nyugodtan, attól még a film "olyan" marad. :D
23. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 18:39:37
LV12
Válasz 20. Foxhound üzenetére:
Szerintem nincs... PSP-re is csak a full van fenn a store-on.

Repkedés meg járművekkel száguldozás azért nem volt rossz.
22. Onimushaman  Szerkesztő
2010.02.12. 18:39:21
LV24
Válasz 21. HUN_GERGO üzenetére:
Megfognak kövezni a fanboyok.
señor
21. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 18:35:11
LV15
Olyan sz@r mint a film....
20. Foxhound  Szerkesztő
2010.02.12. 18:25:22
LV14
van ps3 demo is?
"Why did i move here? I guess it was the weather."
19. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 18:20:01
LV12
Válasz 17. balazs0421 üzenetére:
úgy tudom csak psp + ps3
2010.02.12. 18:15:23
LV2
Sztem viszont nagyon jó film. A 3D nem is annyira hatott meg, ahhoz hozzászokott a szemem fél óra alatt. A mondanivalója és az a világ, amit kitaláltak hozzá, az fogott meg nagyon. Én oda is költöznék, ha létezne...
2010.02.12. 18:11:38
LV1
Lehet arról tudni valamit, hogy Ps2-re kikerül-e a játék?
16. Yagami  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 18:10:15
LV1
Demo alapján nem is ér többet mint 5 pont. Korrekt.
Osu-No-Seishin !
15. REWEN87hu  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 18:08:48
LV8
Válasz 4. Icabod üzenetére:
a Bioshock 2 illik hozàjúk de ha valam újat ês jót szeretnêl akkor Heavy Rain de a legjóbb mind ketővolna. AVATARról meg anyit hogy ha a fil nem 3D akkor az is 5pont így a jâtêktòl se vártam tőbbet
PS3 ID: rewen87hu ps4 id: vsanya87
14. zola0306  SonsOfSaRock
2010.02.12. 17:44:45
LV16
Hát elvannak ájulva a filmtől nagyon...
Én is megnéztem 3D-ben ahogy kell,de nem az volt az első mikor kijöttem h húbazz mikor megyünk el rá még1szer...

A játékot kihagyom,inkább valami mást...
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
13. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 17:40:41
LV12
Azt mondjuk nem értettem, hogy miért a Lost Planet-hez hasonlították a külföldi oldalak, semmi köze hozzá a külső nézeten kívül, ennyi erővel a Tomb Raider-el is összehasonlíthatták volna.
2010.02.12. 17:38:00
LV2
Sok lesz már az avatarból...
Attól, h senki sem ért meg, még nem leszel művész.
11. XGamer  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 17:22:42
LV5
A képek szépek,de a játék uncsinak tűnik a teszt alapján
PSN ID: MrExonOne
10. kovati  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 17:21:50
LV18
valahogy nem lep meg a siralmas szereplése
9. revan07  The Joker
2010.02.12. 17:17:13
LV19
Válasz 5. EmThor üzenetére:
A látvány tényleg rendben volt, de a játékmenet nagyon nem jött be, amúgy se rajongok a TPSekért.
Do i really look like a guy with a plan?
8. cjnin  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 17:14:51
LV10
A film után megjönne hozzá a kedvem, de már a képek alapján se kéne. Kár érte, bár azért gondolom meglepődni senki sem fog.
No mission too hard, No challenge too big
7. Penge70  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 17:12:47
LV22
Válasz 4. Icabod üzenetére:
Heavy Rain

Nagyjából én is 4-5 pont körül adtam volna rá, hááát nem egy nagy szám
6. Foxhound  Szerkesztő
2010.02.12. 17:10:35
LV14
Irritál az egész úgy ahogy van. Azért thx ET!
"Why did i move here? I guess it was the weather."
5. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 17:09:34
LV12
Válasz 3. revan07 üzenetére:
Ha már demó, érdekes, hogy a PC-s demóval összehasonlítva, csak a szememre hagyatkozva, nem volt nagy látványbeli különbség a PS3-as verizóhoz képest, szóval szép munkát végeztek, de tényleg csak a grafika ami miatt emlékezetes marad.

El tudtam temetkezni a világban, mert piszok jól kidolgozott, de átlagos alkotás. Cameron viszont a cucc megjelenése előtti fejlesztői videókban is nyilatkozott sokat, szóval nem csak a nevét adta a dologhoz úgymond.
2010.02.12. 17:06:26
LV1
Bocs lehet egy kérdésem?
Szerintetek mit szerezzek meg Bioshock 2 vagy Heavy Rain (ilyen játékokat szeretek Uncharted 2, Batman Arkham Asylum,
Assasin's Creed 2, Prototype,Modern Warfare 2,
Resident Evil 5,Killzone 2,God of War,GTA 4,Gears of War)
Melyik illik ezekhez? Melyikben nem csalódnák?
3. revan07  The Joker
2010.02.12. 17:04:11
LV19
Válasz 1. ufonauta üzenetére:
Ezért mit kapsz majd a sok avatar b*zitól.)

Demo alapján nem is ér többet mint 5 pont. Korrekt.
Do i really look like a guy with a plan?
2. karfiol  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 16:58:27
LV19
Tudtam, hogy 5 pont lesz. Majd el fogom olvasni.
1. ufonauta  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 16:55:14
LV15
gondoltam hogy 5 pontnál nem kap ,jobbat a film se volt valami nagy durranás
2 / 2 oldal
‹‹    1  2  ›  ››
JAMES CAMERON'S AVATAR: THE GAME
Ubisoft
Látványosság:
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
Átlagos
5/10
Pozitívum
Bejárható a filmbéli világ, Pandorapedia, 3D mód, a szemnek kellemes látvány
Negatívum
Béna járműirányítás, ismétlődő feladatok, totális középszerűség

MARTIN BELESZÓL
Megnéztem a filmet; egy dolog tetszett benne: a látványt elemezve nyugtáztam, hogy most már tényleg meg lehetne csinálni egy tökéletes Warhammer 40K mozit.