PlayStation.Community

2010.02.12. 16:50 Játékteszt
79 hozzászólás
Szerző: EmThor
Értékeld a cikket!
Csak a halott na’vi a jó na’vi!

Meddig képes az emberiség elmenni, hogy energiaéhségét csillapítsa? James Cameron víziója szerint egészen a legközelebbi csillagrendszerig. Az Oscar-díjas rendező lenyűgöző filmjét gondolom nagyon sokan láttátok. Az már biztos, hogy minden idők legjövedelmezőbb alkotása lett. Nem tudhatom, hogy nektek külön-külön mennyire jött be (pedig olvastam minden blogot és hozzászólást a témában itt az oldalon), de mindenesetre, akikkel beszéltem az első megtekintés után, mind azon filóztak, hogy mikor nézzék meg újra a moziban. Ez pedig nagy dolog!

A több mint 15 éve kész történet celluloidra álmodása a rendező szerint mostanáig váratott magára, mivel pár éve még nem volt megfelelő számára a technika. Igaz vagy sem, kifejezetten a filmhez készült kamerák és egyéb varázslatok segítségével (a munkába a Gyűrűk Ura látványvilágáért felelős új-zélandi Weta Workshop is besegített), így együtt valami elképesztően látványos mozit csináltak. A sztori egyszerűségétől eltekintve, a retinát kényeztető képsorokon kívül végül is az egész kidolgozottsága fogott meg: úgy ahogy van tökéletes az összkép, hihető egységet alkot az egész film. Nos, ez a mindenre kiterjedő részletesség, sajnos nem jelenik meg a játékban... de ne szaladjunk a dolgok elébe!Aki mégsem látta volna a filmet, annak dióhéjban: létezik a fejlett, de túlzottan eliparosodott és energiahiánnyal küszködő Földön egy Resources Development Administration nevű (továbbiakban RDA, kvázi kormányzati hatalommal bíró) nagyvállalat, amikor is a 2100-as években az emberiség felfedez egy, a szomszédos naprendszer (Alpha Centauri) egy Jupiterhez hasonló gázóriása körül keringő holdat. Ez a szikladarab azért lesz kiemelt jelentőségű, mert amellett, hogy az első földönkívüli fejlett élet hordozója, a kérge alatt jelentős mennyiségű különleges ásványi anyag is van (unobtanium, 100%-os hatásfokú félvezető). Ez ösztönzi az emberiséget arra, hogy nagy kockázatot vállalva, megtegye a hosszú utat a Pandorára.

A Ubisoft Montrealnál 2007-óta készülő külsőnézetes akciójáték 2152-ben, két évvel a filmbéli események előtt játszódik. A fénysebesség majd’ háromnegyedével megtett több éves út végén, a cudar Pandorán kezdjük el szolgálatunkat, az RDA alkalmazásában, mint „jel-elemző” katona. Nem elég, hogy a bolygó tele van veszélyes növényekkel és állatokkal, az őslakos kékbőrű, 3 méteres lények nem igazán együttműködők (finoman fogalmazva), ráadásul a légkörben is több a széndioxid a kelleténél, állandó maszkviselésre késztetve ezzel az embereket. A filmből is ismert „Pokol kapuja” bázison vesszük fel a munkát, és úgy másfél óra játék után a betanító/felfedező küldetések teljesítésével indul el a sztori, ahol két választási lehetőségünk lesz: avatárunk bőrében leszünk éppen, s el kell dönteni, hogy folytatjuk harcunkat a na’vik ellen, vagy átállunk az oldalukra. Itt a program nagyon humánus módon ment egyet, így ha az egyik oldallal végeztünk, a választástól folytathatjuk majd a másikkal.
Bármelyikükkel is játsszunk, egy-két küldetéstől eltérően – még ha a pályák különböznek is – a cél a Lelkek kútjának megtalálása lesz. Az RDA azért keresi, hogy elválassza a na’vikat a közös tudattól (Eywa), így folytathassa a bányászatot, az őslakók pedig ezt akarják megakadályozni, de ők sem tudják pontosan hol van ez a hely. Ezt muszáj volt elmondanom; mert az a baj, hogy emiatt teljesen azonos feladatokat kapunk majd mindkét oldalon, az ezeket összekötő egyéb küldik (védd be a bázist, gyűjtsd össze ezt vagy azt) és a pályák fognak csak különbözni, ez pedig egy idő után unalomba fullad.

Ha már a pályákról esett szó: a Select gombbal tudjuk megnézni a térképet. Itt látható az éppen aktuális küldetés, és az adott pályára vonatkozó trófeáért teljesíthető feladatok: pl. pálya teljes felfedezése, vadak levadászása. Itt fogunk először egy szép nagyot csalódni! Ugyanis éles vonallal el van határolva a járható út; bizony, nem lehet csak úgy körbebóklászni. Ez fejlesztői oldalról kényelmes, mert tereli a játékost (mehetsz a másik oldalról is, de a cél ugyanaz), de a kreativitási bizonyítványukat ezzel ki is állították magukról… Küldiről-küldire szépen be fogják járatni veled az egész pályát. Azért nem kell megijedni, szép nagy terepet lehet felfedezni így is, lesznek lebegő sziklás részek, dús dzsungel, de katonai bázisok és barlangok is. Ahol repülő eszközt lehet használni, ott többnyire azért az egész pálya bejárható, van helikopter, Dragon bombázó, ikran, stb. A gyorsabb utazás reményében dzsipeket, hajót, fegyveres fél-lánctalpasokat, de lovakat is használhatunk, utóbbiakat persze csak az őslakók. Bármilyen eszközt is válasszunk, az irányítás borzalmas lesz (második csalódás), a dzsip kameranézete miatt majdnem hánytam, az ikrant meg képtelenség a megfelelő irányba reptetni. Ráadásul kimaradt az az animáció, mikor az őslakókkal lóra/madárra ülve összedugja a farka végén levő érzékelő idegeket az állatéval: óriási hiba!

Utazásunkat megkönnyítendő a pályán elszórva teleport pontokat is aktiválhatunk, valamint RDA oldalon lőszerutántöltő állomásokat tehetünk le (Háromszög gomb), olyan fegyverekhez, mint pl. a lángszóró, gránátvető, sima gépfegyver vagy sörétes puska. Lőszert a na’vikkal az ellenfelektől, ill. megkülönböztetett növényekből fogunk szerezni, igaz az íjhoz nem lesz túl sokra szükség, egyébiránt meg kardozni fogunk, meg nagy bottal harcolni. Az ellenfelek után olykor „sejtmintákat” vehetünk fel: ha van elég és lelőnek, nem fogunk rögtön meghalni, hanem onnan folytathatjuk a harcot. Ők nem fogják magukat könnyen megadni, még ha a mesterséges intelligencia ugyan hagy is maga után némi kívánnivalót (konkrétan vagy támad, vagy nem, de ha támad, azt nagyon agresszíven teszi). Azért legalább van jó pár fajta belőlük: különböző farkasok, békés tapírok és más a filmből ismert lények.
Ami sok fejlesztő szerint az akciójátékok jövőjét jelenti, nos ez nem más, mint a szerepjátékok. Elmagyarázom: minden lelőtt növényért, állatért, ellenfélért és a teljesített küldetésekért tapasztalati pont jár, ami egy bizonyos előre meghatározott értéket elérve új páncélszettet, fegyvert, speckó tulajdonságokat tesz elérhetővé (Start gomb). A kinézeten és a tulajdonságok fejlődésén kívül túl nagy jelentősége nincs, úgyis mindig meglesz az elegendő pont az új szinthez, az erősebb páncélt meg automatikusan felveszi a karakter. A megszerzett pontokat a teleport pontokon is használhatjuk, itt érhető el ugyanis a Conquest minijáték. Ilyenkor bolygó 3D-s térképén kell a felosztott területeket egy a Rizikóhoz hasonló, körökre osztott játékmenetben meghódítanunk, illetve az emberektől megszabadítanunk. Lehet egységeket venni és azokat kommandírozni. Nem sokat foglalkoztam vele, a játékon belül nyitható meg vele extra cucc, egyéb hatása nincs.

A tulajdonságokat a bal ravasszal és az egyik fő gombbal lehet majd aktiválni, egyszerre négyet használhatunk, de szabadon variálhatóak, egy tucatnál ezekből sincs több összesen. Ezekre a gyógyításon meg a bombázáson kívül nem lesz szükség. Persze míg csak az emberekkel játszunk. Velük amúgy is elég menni és lőni, de a 3 méteres na’vikkal már nem lehet éhes medve módra a málnásba rontani: egy pillanat alatt legéppuskáznak, így több taktikázásra lesz szükség, jól fog jönni az ideiglenes láthatatlanság, vagy az ellenfelek időleges megbénítása. Amúgy sem lehet semmilyen módon fedezékbe bújni, max elvetődni (L1 ill. 180 fokos fordulatot csinálni: R3). Egyébként is a kékbőrűekkel más a játék: magasabb vagy, nagyobbat lépsz, így gyorsabban haladsz, és ami óriási növénynek tűnt emberként, az már csak apró gaz lesz; ezt átélni pedig nagyszerű!
Fontos, hogy a jobb ravasszal lehet vizsgálódni, érdemes minden növényt, embert, ellenfelet megnézni magunknak, mert így kerül be az infó a Pandorapediába. (Ami azt hiszem a külföldön kapható 224 oldalas „kamu” Pandora útmutató digitalizált változata, de itthon nem jelent meg sajnos.)
Többjátékos módban is a világtérképen választhatunk módot és pályát a 11 felkínált lehetőség közül, de itt egy hagyományos „menüs” megoldás jobb lett volna, nem tudni ugyanis játszik-e éppen egyáltalán valaki. Ha mégis találunk partnert (vagy ha egy barátunkat invitáljuk meg), akkor azt a kinézet, a fegyverek és a speckó tulajdonságok kiválasztása után, az alábbi játékmódokban hívhatjuk ki magunk ellen (max. 16 fő): King of the Hill (központi szigetet kell minél tovább birtokolni), Capture and Hold (Conquest mód á la Battlefield 1943), Team Deathmatch (másik csapat eliminálása a cél), Final Battle (3 rakétát/kristályt kell bevédeni ill. elpusztítani), Capture the Flag (szokásos zászlólopás).

A látvány a legerősebb oldala a proginak: a Far Cry 2-hoz kifejlesztett Dunia grafikus motor dolgozik ugyanis „alatta”. Kiváló választás volt, mert ezt a nyílt terepek megjelenítésére minden szempontból alkalmas technikát, keresve sem lehetett volna jobb módon felhasználni, csak nem aknázták ki úgy, ahogy lehetett volna (csőpálya effektus, de repkedni többnyire szabadon lehet, ahogy már írtam).
A képeken is látható mennyire szép, színes ez a világ. A szélben az összes(!) látható növény, az utolsó fűszálig mozog (a legjobban az tetszett, amelyik a földbe húzódik a másodperc törtrésze alatt, mikor közel érsz hozzá, ezt is egy az egyben átvették a filmből), a lebegő sziklák közt pedig nagyon különleges érzés röpködni, történjék az egy ikran hátán, vagy egy Dragon pilótafülkéjében.
A textúrák közelről sem homályosak, a levegőben száll a por, és láthatatlan fal sincs, könnyen le lehet pottyanni, erre figyeljetek. Egyes tárgyakhoz közelebb érve, azok részletesebbek lesznek, de kis kellemetlenség ez a stabil képfrissítés oltárán (PC-s demo max grafikával is így viselkedett), összességében 1-2 akadástól eltekintve folyamatos az akció. A hold dzsungelszerű környezetéből adódóan sok helyen van víz, mondjuk ez az FC2-ben mintha szebb lett volna, de itt jobb az összhatás: vízesések mindenütt, a lebegő sziklákról olykor a semmibe hullva. A különlegesebb effektek közül csak a képelmosódás, ami említést érdemel, de miért csak az ellenfél előli kitérés, vagy gyors megfordulás közben van? A Lost Planetben állandóan alkalmazzák és ott piszokmód bejött, itt is többet adott volna az élményhez.
Nem értem viszont, hogy az előzetes videókban mutatott napszakváltás miért maradt ki a játékból, bár éjszakai helyszínek (barlangok legalább is) azért vannak. Továbbá, ami a 3 gigás install ellenére is hosszú pályatöltések mellett furcsa, hogy némi képtörés tapasztalható, és az esetek túlnyomó hányadában borzasztó recés a kép, élsimításnak nyoma sincs. Gondolkodtam is, hogy tényleg 720p-ben (avagy 1080p-ben, tévétől függően) fut-e vajon?! De mondjuk egy Dark Voidhoz képest azért még így is nagyon szép a játék.
A 3D módot (stereoscopic 3D, piros-kék szemüveggel) a menüben külön lehet bekapcsolni és csak ezt kihasználó tévén lehet alkalmazni (120hz-es). Itt egy kis bemutató videó róla. Sajnos megfelelő készülék hiányában nem tudtam kipróbálni, de azt mondják nagyon király!

Ami a hangokat illeti, azok jól kevertek (értsd nem kell mondjuk a zenét külön lehalkítani, mert túl hangos), igen szépen, de csak Dolby Digital minőségben szólnak. A zenék többnyire megegyeznek a filmben hallható dallamokkal, ennek kifejezetten örültem. Bár nem egy Howard Shore-féle muzsika kényeztette füleinket a moziban sem, de ez határozottan kellemes volt akkor, és most sincs másképpen. Ráadásként maga Sigourney Weaver (Dr. Grace, a tudós), Michelle Rodriguez (Trudy, a pilóta), Stephen Lang (Quaritch, a főgonosz) is mondott fel pár mondatot a játékhoz, de ezen kívül a szinkronszínészek különösebb beleélés nélkül végzik a munkájukat; ami a na’vikat illeti, azért remekül beszélnek az anyanyelvükön, és a kamu angol kiejtés is sokat dob a hangulaton. Az állatok hangjai, ahogy kihallottam, szintén megegyeznek a filmbeliekkel, a dzsungel ezernyi teremtménye pedig folyamatosan ott zümmög a háttérben.

Oldalanként, a bevezető 1-1.5 órája után, 8-9 óra játékidőre számíthattok, ami azért nem rossz. Mindez normál fokozaton, némi felfedezéssel megspékelve; ez átlagosan 60-70%-os pályánkénti felfedezést (és feladat teljesítést) jelent. Aki nem nagyon nézelődik, az nyugodtan számoljon 5-6 órával. Ahogy említettem, a fő küldetések, egy idő után lényegében ugyanazok mindkét oldalon, szóval viszonylag hamar rá lehet unni. Kis adagokban (napi max. 2 óra mondjuk) még éppen élvezetes marad. A multiplayerhez, ha találtok társat jó szórakozás lehet, tovább nyújtva ezzel a Pandorán töltött órákat.
A játék, ahogy mondani szokás, tisztes „iparosmunka”. Cameron beszállt a promóba és ellátta a fejlesztőket vázlatokkal és más filmbéli anyagokkal, ezeket mind rendre fel is használták. A gyenge eladások után viszont szerintem kétszer is meggondolja a híres rendező, hogy újra játékos vizekre evezzen.
Tudjátok, sok a kihagyott ziccer: az egy dolog, hogy pl. az irányítást bizonyos esetekben elbaltázták, de pl. egy napszakváltás, vagy hogy egy ténylegesen nyitott rendszerű, „küldifelvevős, legyakós, felfedezős” világ nem került megvalósításra, az nagy hiba! Ezzel igazán maradandót tudtak volna alkotni, és nem is jártak tőle messze; a tapasztalati pont bevezetése azért nem rossz dolog. Viszont amit belepakoltak, az éppen elég egy filmes játékhoz, ezen felül a 3D mód, a Conquest minijáték és a Pandorapedia kellemes meglepetés, így társai közül mégis kiemelkedik, nem beszélve a két választható oldalról.

Más akciójátékokkal összehasonlítva az Avatar alulmarad, ez így kevés. Bár az epikus/szájtátós hangulat a látványnak hála sokszor átjön, de a játékmenet tekintetében semmi emlékezetes nem történik. A bolygó ellenséges mivolta azért ezerszer jobban megnyilvánul, mint a filmen: minden kanyar után lestem, hogy mi fog a nyakamba ugrani, legyen az növény vagy állat, de néha már idegesítően sokat kellett harcolni. A sajnos multiban alig voltak fenn, kooperatív mód pedig egyáltalán nincs.
Az apró bosszankodásokat leszámítva (amikor igazán csak a játékra tudtam figyelni) azért jól szórakoztam vele, de nem fogom 100%-ra kipörgetni, talán ha a Pandorapedia miatt fogom újra elővenni, és amúgy is a Blu-ray kiadásig sem kell már sokat aludni.

Ha szeretted a mozit és szeretnél egy normálisan elkészített filmes akciójátékot, vagy csak többet akarsz tudni a Pandoráról (de eddig nem merted megkérdezni), akkor nyugodtan vedd meg az Avatart. Amennyiben csak némi kikapcsolódásra vágysz, úgy vélem vannak ennél sokkal jobb cuccok is a piacon a kategóriában.

Síltsan taron! (Jó vadászatot! – a na’vik nyelvén)

(A játékot támogatónktól, a Platinum Shoptól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Ha szivesen elutaznál a Pandora bolygóra kalandozni, üzeteikben a szoftver megvásárolható. Banner a lap tetején, klikkelj rá bátran.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
79. kluft  PlayStation.Community tag
2010.04.01. 20:24:44
LV8
Atyaég, nekem büntetés lenne ezzel "játszani"...vagyis inkább szenvedni.
Semper Fidelis
2010.03.11. 15:10:09
LV1
Nekem nagyon tetszett. Mindkét oldalt végigvittem és minden percét nagyon élveztem... Mostanában gondolkodom, hogy újra előszedem. De csak a god of war 3 után
2010.02.27. 17:47:23
LV7
Nem vinne rá a lélek, hogy az emberekkel legyek.
76. maki12
2010.02.26. 19:59:29
LV1
Szerintem is a a na'vikal jóbb
poWa Leader xD
75. Josephus  PlayStation.Community tag
2010.02.21. 19:18:05
LV1
Jó játék.
˝Unbowed, Unbent, Unbroken.˝ PSN ID: Commandjo
74. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.02.18. 21:57:04
LV12
Válasz 73. ticsi üzenetére:
Nem! Nem rossz, sőt ahogy írtam emberekkel végighenteltem a na'vi-kat, jártam a lépegetőben, repültem a Dragon bombázóval, jó volt!

Na'vi-kkal meg teljesen más, magasabb vagy, inkább közelharc van, de kicsit pörgősebb...

Lehetett volna jobb/több, de szórakoztató, és annak mondom aki csak pontszámot néz, olvassa végig a tesztet, nem csak fekete-fehér az élet, inkább szürke!
73. ticsi
2010.02.17. 14:30:37
LV2
Jóvannmá, csak én vagyok az egyetlen akinek frankóra bejön ez a game ?
Oks csak kipróbáltam meg rengteg képet vidit néztem sztem nagyon hangulatos játék minden technikai hiba ellenére... Bár ezeken én nagyon könnyen túlteszem magam a botrányos irányítású és bugos Alone in the dark pl nekem a 2008-as év egyik nagy kedvence volt.
72. szakolczai  PlayStation.Community tag
2010.02.16. 15:21:57
LV8
Három napba se tellett, hogy végigjátszam. Szerintem ez elmond mindent :)
HASTA EL FINAL, VAMOS MADRID !!! PARA SIEMPRE...
71. Lotar  PlayStation.Community tag
2010.02.16. 11:08:13
LV17
N3m nagyon jön be ez a game .
psn/sen id: pcpmate
70. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 23:47:07
LV15
Válasz 69. RCZ üzenetére:
Igen, azok a filmek legendák lettek. Minden szempontból... :)
69. RCZ  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 21:52:14
LV2
Válasz 67. HUN_GERGO üzenetére:
A story jobb volt?Tényleg? Hm...ilyen igényeknek akkor nehéz megfelelni,mondom úgy,hogy nálam a Bolygó neve halál és a T2 a legnagyobb kedvenc.
68. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2010.02.15. 19:05:50
LV13
Nekem speciel a látvány is kicsit gyenge volt...:S

A Blue-Ray mikor jelenik meg?:O
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
67. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 18:03:22
LV15
" Talán a T1-2 vagy az Alien sorozatnak jobb volt? "

Ezt komolyan kérdezed? LOL!!!
66. RCZ  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 16:04:00
LV2
A játékra korrekt az 5 pont
65. RCZ  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 16:02:10
LV2
Válasz 48. HUN_GERGO üzenetére:
Nálad már személyes ügy az Avatar? Te csak olyan lehetsz aki 3D-s filmet 2Dben nézel és csodálkozol,hogy nincs élmény:D Ébresztő!Senki sem állította,hogy a világ legjobb filmje,de még azt sem,hogy az egyik legjobb.De persze nincs semmi gond mindig lesznek olyan emberek akik nem látják a fától az erdőt,mert akkor azt is tudnád,hogy a látványról szól! Ezt mondja mindenki december óta,amióta megjelent:DCsak valakinek nem elég egyszer elmondani vagy nincs rá képessége,hogy felfogja:)
Te meg fogadjunk megnézted 2Dben:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Én voltam olyan rafinált és megnéztem imax-ben,mert tudtam,hogy szimpla vetítés egyáltalán nem fog majd meg,és lássunk csodát életem legjobb mozi élménye:O
Valaki árulja már el mit is kell elvárni sztori szinten egy scifi-től? Talán a T1-2 vagy az Alien sorozatnak jobb volt?
64. Richard  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 11:18:56
LV5
Válasz 59. KockaBoy üzenetére:
Psp verziót felejtsd el...nagyon gyengusz.
A psp verziót kipróbálva és ezt a tesztet olvasva, nincs az az isten, hogy én ezt a nagygépes verziót nyúzzam :)
63. karfiol  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 01:09:09
LV19
Válasz 59. KockaBoy üzenetére:
Van PSP-re, de az ennél is sokkal gyengébb...
62. dolcsi
2010.02.14. 20:57:26
LV1
Tök gagyi itt van nálam de nem visz rá a lélek h játszak vele.
61. martinigy  PlayStation.Community tag
2010.02.14. 14:49:31
LV2
Válasz 59. KockaBoy üzenetére:
van psp-re amugy....
Nothing is true, everything is permitted.
60. martinigy  PlayStation.Community tag
2010.02.14. 14:48:55
LV2
Válasz 58. Lara üzenetére:
egyetértek...nagy sikerű mozifilmből nem nagyon lehet jó játékot csinálni.....fordítva viszont néha sikerül
Nothing is true, everything is permitted.
2010.02.14. 09:07:18
LV1
Hát én nem toom mien a játék ps3-ra de filmben 3d-bm láttan nekem nagyon tetszett de nem toom mien lehet ps3-ra bár pc-n már játszottam vele nekem bejon bárcsak psp-re is megcsinálnák
58. Lara  beauty junkie
2010.02.13. 20:06:11
LV26
ejj ettől féltem.
várható volt, hogy középszerű okosságot hoznak ebből össze.
ezek a filmes játékok nem szoktak sikeresek lenni.
57. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.02.13. 18:59:35
LV12
Válasz 54. xbox üzenetére:
kb. de most ha csak a pontot látnám én is így gondolkoznék DE hogy játszottam is vele, sokkal vegyesebb az összkép, nekem bejött ez a részletesen felépített világ, jó volt benne kalandozni
56. revan07  The Joker
2010.02.13. 18:52:48
LV19
Válasz 55. Icabod üzenetére:
Ezt szerintem ne ide, de nyílvánvaló hogy a Heavy Rain hosszabb lesz.
Do i really look like a guy with a plan?
55. Icabod
2010.02.13. 18:06:19
LV1
A Bioshock 2 singlie milyen hosszú?
Meg a Heavy Rain singlie milyen hosszú?
54. xbox  PlayStation.Community tag
2010.02.13. 17:46:06
LV5
szódával elmegy.
53. Slade  PlayStation.Community tag
2010.02.13. 16:35:34
LV6
Válasz 52. KRRRX üzenetére:
a pénz!
52. KRRRX  PlayStation.Community tag
2010.02.13. 15:13:03
LV3
A film jó volt, de minek kéne játék ebből?!
kRrRx
51. UV-
2010.02.13. 15:03:09
LV7
Válasz 21. HUN_GERGO üzenetére:
Olvastam az amerikai őslakosok kiírtása a telepesek által és a film között vont párhuzamos blogod. XD És tényleg! Mit párhuzam? lol
It only does everything! id: LU-BU666
2010.02.13. 14:25:08
LV1
a film sztem király , de ahogy itt nézem a játék elég gyengus :|
49. soliduss  A Krónikás
2010.02.13. 14:12:14
LV25
Válasz 45. kandurbazsi üzenetére:
A tavalyi Wolwerine:origin 7-8 pontja több szempontból is mérföldkő volt. Az volt az első és utolsó filmből játékot feldolgozás ami hozta a film feelingét és király is volt....

Ezt a gamet majd Thehut-ról 2000-3000 beszerzem, olyan mint a Lost Planate. Az sem lesz ennél jobb....
48. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2010.02.13. 13:30:47
LV15
Ha egyszer játszom majd a játékkal, akkor legyilkolom az összes na'vit, a Pandora bolygót meg felrobbantom. xD
47. ppista
2010.02.13. 12:14:17
LV1
Válasz 26. Valentin üzenetére:
Szerintem ezt irta, csak nem túl szalonképesen.
Ráadásul még igaza is van. Sajnos. :(
46. EmThor  PlayStation.Community tag
2010.02.13. 07:06:47
LV12
Először emberekkel vittem végig a történetet, nem mondom h nem élveztem volna a kékbőrűek mészárlását :D
2010.02.13. 01:07:53
LV1
ÉN szerintem meg kúrva jó film!MÁR 3szor láttam 3DÉBEN:)!NAGYON ZSIR!
De a játék:S az kicsit szarra siekrült!!!A FEJLESZTŐKNEK KIJÁR EGY ZSÁK POFON!

SOSEM LESZ 10pontos FILM-JÁTÉK adaptácoi:(
Playstation 3 az élet játékos oldala
44. akey
2010.02.12. 23:27:10
LV1
Szerény személyemet teljesen hidegen hagyja az Avatar. Eddig csak a film előzetesét láttam és semmi nem tud rávenni hogy megnézzem akár a filmet vagy a játékot. Csak a Twilightal vagyok még így. De meg kell hagyni, hogy a látvány egész pofás a film és a játék esetében is. Talán a 3D-s tévémen megnézem majd 4-5 év múlva, mert megveszem 990 Ft-os best-buy papírtokos blu-ray kiadásban. ;)
2010.02.12. 23:24:45
LV5
Válasz 42. csepi81 üzenetére:
*forgathattak*

Update-ek között egy hsz szerkesztést.Plíííz!
Csúnyán törik !!!4!
2010.02.12. 23:23:15
LV5
Mit is vártunk tőle?
Ugye semmit...

A film költségvetéséből kb 3 de legalább 2 jó filmet is fogathattak volna,szóval nem meglepő, hogy a játék is picsafüst :)
Csúnyán törik !!!4!
2010.02.12. 22:59:31
LV2
naon király!!
KoKiBaNyIkA
40. blountex  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 22:39:28
LV5
Nem tudtam h van ps3 demó. Illetve meglepődtem az 5 ponton. Nekem a film tetszett.
Jó filmből szar játékot csinálnak és fordítva mennyire igaz is ez...
PSN ID: blountex_HUN
39. Onimushaman  Szerkesztő
2010.02.12. 21:59:32
LV24
Válasz 26. Valentin üzenetére:
Nálam a Titanic sincs benne a top 300 ba.
señor
38. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 21:39:11
LV15
Válasz 26. Valentin üzenetére:
Igen, nekem nagyon nem jött be!

Mellesleg volt 20.-ik is, Csúszik lefele erősen. Remélem nem látom a 250-ben, nincs keresni valója ott. :)
37. Zdex  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 21:11:33
LV3
Állítólag PSP-re is sz@r lett :-(
Csak sört iszok, mer' vezetek.
36. MazaHUN  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 20:55:08
LV6
A film nagy volt! a játékot szerintem nem kell erőltetni:D ennél sokkal jobbak vannak! szvsz
independent
35. Zsolt  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 20:42:26
LV11
Az 5 pont egy vállalható játékot jelent, a képek alapján még tetszene is, ha nem irtóznék ezektől a kék emberektől...
2010.02.12. 20:39:10
LV6
Szaaaarrr
Te is játszol velem, én is játszom veled.
33. Luke  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 20:11:59
LV2
Kár érte, pedig van szép CE is belőle ..:(
Luke
32. cjnin  PlayStation.Community tag
2010.02.12. 20:11:52
LV10
Válasz 27. shalton üzenetére:
Valószínűleg.
No mission too hard, No challenge too big
31. revan07  The Joker
2010.02.12. 19:47:14
LV19
Válasz 28. ssy7 üzenetére:
A filmadaptációk általában nagy nullák. (tisztelet a kivételnek)
Do i really look like a guy with a plan?
30. ssy7
2010.02.12. 19:39:22
LV14
Válasz 29. ssj3_vegetto üzenetére:
Ja max a trófeákért:D
Disznóvágás Pro 2009
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
JAMES CAMERON'S AVATAR: THE GAME
Ubisoft
Látványosság:
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
Átlagos
5/10
Pozitívum
Bejárható a filmbéli világ, Pandorapedia, 3D mód, a szemnek kellemes látvány
Negatívum
Béna járműirányítás, ismétlődő feladatok, totális középszerűség

MARTIN BELESZÓL
Megnéztem a filmet; egy dolog tetszett benne: a látványt elemezve nyugtáztam, hogy most már tényleg meg lehetne csinálni egy tökéletes Warhammer 40K mozit.