PlayStation.Community

2010.02.05. 18:50 Játékteszt
233 hozzászólás
Szerző: kryss777
Értékeld a cikket!
Ahol a földi bűnök elnyerik méltó büntetésüket…

Mostanában egymás után érkeznek a jobbnál jobb hack‘n slash címek. A sort ősszel a Ninja Gaiden Sigma 2 nyitotta, amit majd márciusban a God of War harmadik része fog zárni. A legérdekesebb, hogy ezúttal nem béna próbálkozások tucatjaival kábítanak bennünket, hanem igazán ütős, minőségi játékok születnek.
A zseniális Bayonetta és a szintén jól sikerült Darksiders után a Dead Space részeket hegesztő csapat hozta el nekünk a következő, vérben gazdag kaszabolós adagot. A Dante’s Inferno is egy korrektül összerakott cím lett, egy jól sikerült God of War utánzat, amely akár 2010 egyik nagy, semmiből jött meglepetése… is lehetett volna. Mondhatnánk azt is, hogy rosszkor jelent meg, mert bizony rendkívül nehéz a stílust új szintre emelő Bayonetta, valamint Kratos harmadik eljövetele közötti szűkös időszakban látványosan érvényesülni.
Amit most olvasni fogsz a Dante’s Inferno-val kapcsolatban, az tulajdonképpen három, a hack ‘n slash műfajában jártas emberke véleménye – bátyámmal, GaBival és jóbarátommal, Otival közösen ültünk neki a Visceral Games játékának. A demo után mindhárman felcsigázva kezdtünk bele a kalandba (még az igencsak szép, gyűjtői Death Editionből is vett mindenki egy-egy darabot), remélve, hogy újabb, a Halál megöléséhez hasonló, igencsak sokkoló pillanatokat élhetünk majd át. Kis gonoszsággal mondhatnám azt is, hogy a próbaverzió tartalmazza a játék legjobb részeit, de most ne szaladjunk ennyire előre.Mint azt az eddigi trailerek is elárulták, a Dante’s Inferno alapjait az ismert elbeszélő költemény, az Isteni színjáték jelenti. Főhősünk egy keszteslovag, Dante, aki megölt szerelme, Beatrice után egészen a Pokol legmélyebb bugyráig is képes lesz elmenni. Természetesen az odáig vezető út meglehetősen hosszú, mivel Luciferhez a pokol 9 körén kell majd magunkat átküzdenünk. A történet során hősünk a szent háborúk alatt elkövetett bűneivel is szembesül, találkozni fogunk az egész famíliával (jó kis család… mindenki a pokolban végezte), végül pedig… na, ezt mindenki fedezze fel maga.

Egyébként így elsőre nagyon jól hangzik, hogy az egyik legismertebb irodalmi mű került bemutatásra, amivel azt gondolhatnánk, hogy az eszetlen öldöklés mellett az Isteni színjátékkal is teljesen képben leszünk, de ezúttal nem erről van szó. Természetesen a főbb momentumok megmaradtak, de a sztorit illetően a legnagyobb probléma a történetmesélésben rejlik. Képtelenek vagyunk átélni az egyes bűnök súlyát, a kárhozottak birodalmában egyedül a szenvedő lelkekkel, a lángcsóvákkal, a ronda démonokkal, valamint a mértéktelen erőszakkal nézünk majd farkasszemet. Hiányoznak azok az epikus pillanatok, amelyek egy minden ízében kiemelkedő sztorit mutatnának be. Persze a készítők sok mindent megpróbáltak: helyenként anime stílusú átvezetőkkel, máshol csúcsminőségű, nagyon csúnyán állejtős CG videókkal kényeztetnek, még egy különálló, rendkívül igényes egész estés rajzfilm is meg fog jelenni a jövőben DVD-n és Blu-Ray-en. Egyébiránt nincs komolyabb probléma a Dante’s Inferno-val, tényleg a pokolban érezzük magunkat – ez a része kiválóan össze lett rakva –, csupán arról van szó, hogy a készítők több időt fordítottak a harcok és a környezet megalkotására, mint magára a történet részletes prezentálására.
Mint minden hack‘n slash címben, itt is maga a harcrendszer az egyik legfontosabb elem. A meglepően sok ügyességi rész és rendkívül kevés logikai feladvány mellett a játékidő nagy részét az ilyen-olyan ellenfelek gyilkolásával fogjuk eltölteni. Leginkább arénaharcokra tessék számítani, ahol az adott terembe beérve az összes kijárat lezárul és csak akkor haladhatunk tovább, ha már mindenkit kivégeztünk. Meglehetősen sokszor fogjuk ilyen helyzetben találni magunkat, ami egyáltalán nem lenne nagy gond, ha a bunyók változatosak lennének és folyamatosan tudnának újat mutatni. Annyit mindenképpen le kell szögezni, hogy jól működik a rendszer, gyors, folyamatos, a kombózással sincsen probléma (az egyik trófeát a 666-os sorozattal tudjuk megnyitni), viszont rendkívül lehangoló 10 órán keresztül az alig egy tucatnyi fogást használni. Egyetlen fegyverünk a játék elején a Haláltól ellopott kasza lesz, a harcokat csupán az egyes aktív és passzív varázslatokkal tudjuk érdekesebbé tenni.

A passzív skillek a szokásos séma szerint működnek, ami azt jelenti, hogy különböző extra tulajdonságokkat főleg a fegyverünk kapja (például nagyobb sebzés, automata ellentámadás); ennél jóval érdekesebb az aktív oldal, amelyek két részre – Holy és Unholy – lett osztva. A fejlesztésekhez szükséges tapasztalati pontokhoz az egyes kivégzések során juthatunk hozzá, választanunk kell tehát, hogy az említett Holy és Unholy lehetőségek közül melyik aktív csoportot fogjuk fejleszteni. Ezek erőssége természetesen attól függ, hogy a skill-térképen melyik irányba indulunk el, külön trükkök járnak a Holy, illetve az Unholy fejlesztésekért (egyre erősebb varázslatok, élet és mana töltés, újabb kombók). Az első végigjátszás alkalmával érdemesebb csak egyik csoportot fejleszteni, mivel csak úgy fogjuk tudni a maximum szintre fejleszteni a trükkjeinket. Szerencsére másodjára az addig megszerzett skillek megmaradnak, így nagyjából háromszor kell majd végigmenni a játékon, ha mindent meg szeretnénk nyitni.

Ez a rendszer érdekesnek tűnhet, de a gyakorlatban a játék felénél kifullad és ugyanazt a 3-4 fajta jól bevált mozdulatsort fogjuk újra és újra végigcsinálni. Emellett az ellenfelek változatossága is hagy némi kívánni valót maga után, sokszor érezzük azt, mint ha a forgatókönyv szerint működő harcot korábban már teljesítettük volna. A pokol 9 körének végén egy-egy boss vár majd bennünket, amelyeket alig pár perc alatt kiismerve könnyedén legyőzhetünk.
A látvány nagyon egyben van! Nem csak üres színfalak között fogunk mozogni: elhisszük, hogy ez tényleg a nagybetűs Inferno. Sötétség, lávafolyam, vértenger, végtelen sziklafalak, sikítozó lelkek mindenütt – a hideg kiráz! Bár igaz, hogy a szó szerinti grafika egy erős „jó” értékelést érdemelne csak meg, ezzel szemben az összhang a Pokol egyes bugyrai között magasan az átlag felé emeli a játék látványosságát. A kamera automata mozgása szintén nagyon jól be lett lőve, maximum egy-két helyzetben okozhat kellemetlenséget (leginkább akkor, amikor a nagy, nyílt területeken folyó harcoknál eltávolodik, és alig tudjuk majd kiszúrni a kisebb ellenfeleket).
A feljebb ecsetelt hangulat szintén a helyén van. Úgy gondolom, a Dante’s Inferno főként emiatt tudott felülkerekedni az átlag hack‘n slash-ek szürkeségén. Az említett látvány összhangban van a program audio részével – a fegyvercsapások súlya a hangeffekteknek köszönhetően is átérezhető, ehhez jönnek még a halálhörgések, valamint az igencsak odaillő zenei felhozatal. A baj csak annyi, hogy egyetlen fülbemászó dallamot sem hallottunk (bár az egyik szám úgy tűnt, mint ha azt egy az egyben a God of Warból emelték volna át), így a maximális értékelést a zene/hang kombinációja nem érdemli meg. Mondhatnánk, hogy „oké, korrektül megcsinálták”, de az ehhez köthető emlékezetes pillanatok rendre elmaradtak
A Bayonetta és a God of War a történet előrehaladtával folyamatosan jobb lesz, a végső pontszám felfelé ível – a Dante’s Inferno-nál ez éppen hogy fordítva történik. Ha csak a feléig vittem volna el a játékot, akkor egy gondolkodás nélküli 9 ponttal jutalmaztam volna, de sajnos az egyes elemek folyamatosan ellaposodnak, az összképet a legutolsó (és egyben legbénább) boss fight csak még tovább rontja. Szó, mi szó, gondosan összerakták csak éppen egyetlen része sem kellően kiemelkedő. Míg a Ninja Gaidenben, Devil May Cry-ban és a Bayonetta-ban a harcrendszer miatt képesek vagyunk többször is újrakezdeni nehezebb fokozatokon, addig Dante bunyója messze nem tud annyi új és érdekes dolgot felmutatni, mint az előbb említett címek. Mindemellett azt mondom, hogy ez még nem is lenne baj, hiszen a God of War sem rendelkezik a fentiektől komolyabb harci részekkel, de ott maga a történetmesélés és a sztori alakulása miatt vagyunk képesek újra és újra nekiülni. A jól belőtt közepes fokozaton, kényelmes tempóban egy 10-12 órás kalandra tessék számítani, ezt követően már csak az aréna harcok és a nehezebb szintek maradnak.
A végefőcím után mindhárman azon a véleményen voltunk, hogy akkor lett volna igazán élménydús cím a Dante’s Inferno, ha a GoW-hoz hasonlóan a történet lett volna a központi elem. Persze a fent leírtak ne vegyék el senkinek a kedvét a játéktól, egy minőségi klón (kb. 80-90%-ban Kratos kalandjaiból merít), viszont azt is szem előtt tartani, hogy az eddigi, 2010-es hack‘n slash felhozatal egyik leggyengébb részvevője… de pontosítok: a pénzünkért jelen pillanatban jobbat is kaphatunk. Magában tényleg egy szép próbálkozás, viszont a nemrég megjelent Bayonetta és a közelgő GoW III árnyékában az évek múltán aligha fogunk emlékezni rá. Talán majd a második rész képes lesz kijavítani az említett hibákat és mondjuk 2011/12-ben a Dante’s Paradiso már egy tökéletesre csiszolt folytatás lehet.

A Dante's Inferno gyűjtői változatáról, a "Death Edition" kiadásról a WE collect games weboldalán olvashatsz részletes bemutatót.

(A játékot partnerünktől, az Electronic Arts-tól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható mindhárom szoftverdealerünknél - ha szerencséd van, még a limitált kiadásba is belefuthatsz náluk.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 5 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5    ››
233. kowaru  PlayStation.Community tag
2011.05.29. 21:30:07
LV1
Jó teszt!Ma megvettem.
APPLIED ANTI-GRAVITY RESEARCH
232. Dathen  PlayStation.Community tag
2011.01.06. 13:55:42
LV1
Gáz.Egyszerűen gáz.
Ha nem játszottál más játékkal még ps3-on azt mondom oké.
De végigvittem,reakció: hmm,elmegy.
2 héttel később végigvittem a god of war 3-at.(mellesleg egyértelműen god of war 1-2 koppintás szinte minden elem benne)
Utána beraktam az infernot játszottam két percig és le akartam utána darálni egy turmixgépben annyira rossz érzés volt még látni is.
2010.02.28. 18:29:33
LV2
ez lol lett:D:D:DXD
psn id:dragoh22
230. speet4
2010.02.22. 20:58:27
LV1
1986-os combo? :D
2010.02.19. 15:14:38
LV2
Ezt sajnos tulpontoztatok szerintem.Ennel gyengebb probalkozassal nem nagyon talalkozni.Egy hetre kolcsonoztem,de a harmadik napon vittem vissza,be se fogom fejezni.A karakterek,meg a fohos is eleg lol.A tapeta itt is fasza,de a tobbi kuka
228. martin  Főszerkesztő
2010.02.17. 23:58:15
LV27
Válasz 225. Sektor üzenetére:
Szerintem is. De a pokol környezet az atombrutál.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
227. Gaspi46
2010.02.16. 20:18:05
LV1
Hali srácok!Én ma fejeztem be,szerintem aki teheti vegye meg,mert k.va jó!Igazi kalandjáték,nálam 10-ből 10.
226. zola0306  SonsOfSaRock
2010.02.15. 15:50:05
LV16
Válasz 223. gabe83 üzenetére:
Erre szokták mondani hogy beleköt az élő fába nem?
Érdekes másnak leesett...
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
225. Sektor  PlayStation.Community tag
2010.02.15. 14:03:36
LV3
Válasz 224. martin üzenetére:
Én is tegnap kezdtem,
zsír-zsír de a Darksiders ehhez képest háj!:)
Mixing.Dj/Progressive
224. martin  Főszerkesztő
2010.02.14. 18:41:12
LV27
Végre elkezdthettem én is: eddig nagyon zsír, jön az első boss.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
223. gabe83  PlayStation.Community tag
2010.02.14. 17:04:17
LV21
Válasz 221. zola0306 üzenetére:
Gondoltam, hogy 7/10 osztályzatra gondoltál, csak hát azok a fránya tört és %-számítási szabályok, melyeket illene betartani.....

10/7=1,428
Tehát ez 142,8%-os osztályzatot jelent, ami nem túl reális, ha maximumnak a 100%-ot vesszük.
222. Weapon25  PlayStation.Community tag
2010.02.14. 15:45:32
LV2
nálam ez10
@z impulzus függő
221. zola0306  SonsOfSaRock
2010.02.12. 15:12:49
LV16
Válasz 214. gabe83 üzenetére:
Nem 10 pontból 7et adok neki...
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
220. XGamer  PlayStation.Community tag
2010.02.11. 12:39:49
LV5
Na,azért elég messze van a gow3-tól...
PSN ID: MrExonOne
219. Chrome  PlayStation.Community tag
2010.02.10. 21:55:45
LV10
Válasz 217. donci313 üzenetére:
Akkor jó :)
"Behold the Razgriz, its wings of black sheath!"
218. Red13  PlayStation.Community tag
2010.02.10. 14:57:11
LV4
Válasz 214. gabe83 üzenetére:
Dehogyis, minden játékot normálon viszek végig, talán még egy játék sem volt amit easy-n nyomtam volna. Hard-on csak kevés játékot szoktam végig vinni, ami nagyon tetszik.
A Dantes's Inferno, meg igen, néhol vért izzadtam. Inkább a vége fele, mert az eleje, úgy az első 4 óra elég könnyű, de aztán bedurvul. Endurance tesztnél, és Lucifernél elég sokat szívtam.
2010.02.09. 23:33:36
LV1
Válasz 216. Chrome üzenetére:
Dj Pálvülgyi in'da plésztésünkomunniti tucuucucucucuc....:D
Klubbtag
216. Chrome  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 22:43:50
LV10
Válasz 213. donci313 üzenetére:
És csúnyulsz ne feledd, ezért van még az avatarod fején is egy zöld vödör XD

Azért nem vagy semmi...jön, lát, beszól :D
"Behold the Razgriz, its wings of black sheath!"
215. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2010.02.09. 21:11:00
LV13
a GoW után ez a második a listámon ebben a kategóriában!
Köszönjük a tesztet!
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
214. gabe83  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 19:01:13
LV21
Válasz 199. zola0306 üzenetére:
7-es skálán 10 pontot adsz rá?! Ez a nem semmi...

#198 Red13: Ugye nem easy fokozaton rohantál végig a játékon?
Normalon nagyon kellemes a játék, de az igazi élményt szinte az összes játékban a Hard fokozat adja a taktikázás miatt.
2010.02.09. 18:52:49
LV1
Válasz 202. Re-tech üzenetére:
Minden játékot kis adagokban tolok...... időhiány miatt is. Sajnos elmúltak már azok a régi hardkór időszakok.... öregszem.....:P
Klubbtag
212. Zsolt  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 17:18:50
LV11
Szimpatikus a játék, majd platinumban vagy egy EA 50% akcióban szerintem megveszem. Annyit megér nekem, de nem többet.
211. martin  Főszerkesztő
2010.02.09. 14:07:04
LV27
Válasz 210. zaz üzenetére:
Na, még a végén csak korrekt lesz az az erős 7 az értékelőben.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
210. zaz
2010.02.09. 13:35:50
LV3
Válasz 207. Re-tech üzenetére:
Így van! De ennél hatványozottan igaz.
209. GaBi
2010.02.09. 12:24:02
LV3
Válasz 206. zaz üzenetére:
Igen, elég vicces, hogy nincs tofi/acsi a durva fokozatokért és simán kimaxolható a game 3 easy-s végigjátszással :)
208. Re-tech  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 12:04:11
LV7
Válasz 207. Re-tech üzenetére:
De nem elsőre,hanem úgy egyáltalán.
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
207. Re-tech  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 12:03:56
LV7
Válasz 206. zaz üzenetére:
Minden játéknál!
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
206. zaz
2010.02.09. 11:58:47
LV3
Válasz 205. zaz üzenetére:
Kiegészítés:
Első végigjátszásra az Easy messze elkerülendő!
205. zaz
2010.02.09. 11:57:42
LV3
Válasz 204. martin üzenetére:
ja ja:(
Normálon kellemes 10 óra utána még végigtoltam 2* easy fokozaton a gyüjtögetések miatt.
Az easy nevetségesen könnyű!!!! Úgy 4 óra alatt végig lehet darálni.
204. martin  Főszerkesztő
2010.02.09. 10:50:30
LV27
Válasz 203. zaz üzenetére:
Ha a megjelenés után pár nappal már kimaxoltad, olyan nagy kihívás nem lehet benne.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
203. zaz
2010.02.09. 10:11:10
LV3
1000/1000-re toltam szóval nekem tetszik;)
Tény,hogy a végére kifullad,de azért jó anyag.
202. Re-tech  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 00:46:05
LV7
Válasz 197. donci313 üzenetére:
Egyébként szerintem úgy a legjobb,ahogyan Martin is írta.
Egy-két óránál nem jó többet nyomni egyszerre.Úgy nem fekszi meg a gyomrodat.Ez egy ilyen stílus.Bár a God of War ez alól kivétel volt nálam,mert az egyszerűen abbahagyhatatlan volt. :)
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
201. Re-tech  PlayStation.Community tag
2010.02.09. 00:41:45
LV7
Válasz 191. xetron üzenetére:
Nem tudom,mert még nem vittem végig,csak havernál láttam,de azt mondta,ahogy végigvitte adja is ide.Már alig várom.Amit láttam belőle eddig az nagyon bejött.Főleg a látvány.
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
200. martin  Főszerkesztő
2010.02.09. 00:05:17
LV27
Válasz 198. Red13 üzenetére:
De szeretném már kipróbálni én is.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
199. zola0306  SonsOfSaRock
2010.02.08. 23:58:01
LV16
PLATINUM!XD

10/7-Arra való amire kitalálták,könnyű Vasárnap délutáni lazítás!
Mi kell ennél több?
Mellesleg a Death Edition tényleg szép,ott figyel a polconXD
"Nem isten az ami ilyennek teremtett!"
198. Red13  PlayStation.Community tag
2010.02.08. 23:00:21
LV4
Válasz 196. martin üzenetére:
Le is írom, hogy miért. Az elején még igen, élvezetes volt, de utána én úgy éreztem, hogy teljesen monoton játékba megy át, amire gyakorlatilag oda sem figyelek, csak megyek helyszínről helyszínre és ölöm az ellenfeleket. És ezalatt mindent értek. Tehát a boss-ok, az ellenfelek, a pályák minden, mintha az elején nagyon rágyúrtak, majd egyre kevesebb lelkesedés lett volna a készítőkbe és összecsapták, hogy na legyen már kész és adjuk ki. A tesztelős részek, ahol időre kellett megcsinálni a különböző feladatokat nagy pofátlanságnak tartom, hogy belerakták. Mintha ez által a játékidőt próbálták volna kihúzni. A történet gyakorlatilag semmilyen, megy az ember előre, kinyírja az egyik boss-t, majd gyorsan tovább pár szörny és megint egy boss. Ha nem néztem volna meg előtte a rajzfilmet, akkor még ennyire sem tetszett volna. És ami talán a legfőbb problémám volt, vagy a negatívumok eredménye, hogy nagyon vártam már hogy vége legyen a játéknak, néha már nagyon idegesített. Egyáltalán nem szarozom le a játékot, és nem is mondanám azt, hogy nekem nem való az ilyen játék, mert nagyon vártam. Mióta tudom, vagy lehetett olvasni róla, hogy eléggé a GOW-ra hajaz, nagy vártam. Ennek ellenére nálam elhasalt. Még az eleje tetszett is, gondoltam is miért húzza le pár oldal ennyire ezt a játékot. Persze egy 6 pontot is úgy kell érteni, hogy nem vagyok tesztelő, hanem sima, egyszerű játékos. Nem érdekel más mit mond a játékról, ha egyszer végig viszek valamit, akkor a saját véleményem alapján döntök róla.
2010.02.08. 22:24:35
LV1
Mennyi suttyó van még itt, azt hittem kupálódik a társaság... nem csoda hogy ritkán járok ide, semmi nem jó nekik.... Kryss a teszt kiváló... a játékkal nincs probléma.. a Death Edition meg egyszerűen bombaszép... na kabbegyikok én leléptem.
Klubbtag
196. martin  Főszerkesztő
2010.02.08. 22:02:33
LV27
Válasz 195. Red13 üzenetére:
Hát ez is érdekes meglátás.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
195. Red13  PlayStation.Community tag
2010.02.08. 21:14:58
LV4
Nem rég végeztem a játékkal. És ha már ennyire téma volt a pontozás, én 7 pontól semmi féle képen nem adnék rá többet. A saját pont rendszeremben inkább egy 6-os.
2010.02.08. 20:39:13
LV1
Látványra tényleg elég jól néz ki,én kiváncsi leszek a psp verzióra is,mert elvileg lesssz,ha jól tudom
193. Weapon25  PlayStation.Community tag
2010.02.08. 18:57:24
LV2
pokkelboa
@z impulzus függő
192. Undefeated  John McClane fehér trikója
2010.02.08. 16:35:37
LV9
Válasz 148. Kratos86 üzenetére:
van benne vmi
"Miért vagytok gyengék? Játsszatok!"
191. xetron  PlayStation.Community tag
2010.02.08. 13:33:07
LV20
Válasz 188. Re-tech üzenetére:
Vége lehetett volna jobb is én azt mondom ! Az anime kis filmek ku**- jók lettek, amikor Jeruzsálemben paráználkodik,kaszabol stb . Amúgy a következő részekben nem lesz pokol ?
Ultra Super Mega Combo Breaker .....
190. Yokozuna  PlayStation.Community tag
2010.02.08. 13:12:11
LV6
Válasz 188. Re-tech üzenetére:
a történet szerintem is ok, a végével egyetértek, az kb olyan Super Mario bossok kivégzése kategória. de megbocsájtok a fejlesztőknek, tűkön ülve várom a folytatást!!
"Csináltunk fényt. A végén már Unikumból."
189. Re-tech  PlayStation.Community tag
2010.02.08. 11:07:19
LV7
Válasz 188. Re-tech üzenetére:
Jaj bocsánat!Idióta vagyok,nem tudom miért írtam Dzson-t! :D
Szóval kryss777 írta!
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
188. Re-tech  PlayStation.Community tag
2010.02.08. 11:06:05
LV7
Válasz 187. xetron üzenetére:
Láttam,nyomtam,szerintem is 8,de végül is teljesen mindegy mert nincs olyan nagy különbség.Az egyetlen,amivel nem értek egyet,az az,hogy Dzson azt írta nem fordítottak elég figyelmet a történetre.Az(egyébként nagyon brutál) átvezetőkből minden megérthető,valamint szintén van egy animációs film(a la Dead Space)amiből kiderül,hogy a sztori NAGYON DURVA!!!
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
187. xetron  PlayStation.Community tag
2010.02.07. 23:35:14
LV20
Nagyon jó kis játék, jobb is lehetett volna a vége,de mind . (mindig másra számít az ember, ha a pokolról van szó)
De az biztos nem 7pontos game,én 8 adnék rá .
Ultra Super Mega Combo Breaker .....
186. KRRRX  PlayStation.Community tag
2010.02.07. 20:11:48
LV3
Válasz 185. Re-tech üzenetére:
valoban!!!
kRrRx
185. Re-tech  PlayStation.Community tag
2010.02.07. 19:42:30
LV7
Nem hiszek,hogy tudnék durvább fegyvert kitalálni,mint a Kaszás kaszája!!! XDDD
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
184. KRRRX  PlayStation.Community tag
2010.02.07. 18:45:13
LV3
Válasz 176. dom_from_bks üzenetére:
bocs a lol ert nem jelent semmit a mai vilagban *bocs csak angol glaviaturval irok XD
kRrRx
1 / 5 oldal
‹‹  ‹  1  2  3  4  5    ››
DANTE'S INFERNO
Electronic Arts
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Hangulat:
7/10
Pozitívum
Remekül összerakott kaszabolós túra a Pokolban
Negatívum
Az igazán „nagyokhoz” minden jósága mellett sem képes felérni

MARTIN BELESZÓL
Remélem hétfőre megérkezik belőle a saját gyűjtői verzióm. Már nagyon várom, mostanában eléggé odavagyok a kaszabolós cuccokért, mindegyiket szeretném a kollekciómban tudni. A tesztet olvasva kifejezetten nagy áldás, hogy én az a típusú gamer vagyok, aki két óra - vagy két pálya - után mindig leteszi a kontrollert az ilyen hack'n slash cuccokknál. Megemésztem, rápihenek, aztán másnap folytatom a kalandot. Ezzel mindig elérem, hogy több napon keresztül is tudom élvezni a sok tömény akciót.