PlayStation.Community

2008.11.08. 14:07 Interjú
56 hozzászólás
Értékeld a cikket!
A Capcom ismét királyt akar avatni! Kedvcsináló és interjú Yoshinori Ono-val, az SFIV producerével.

A Capcom kilenc hónappal ezelőtti hivatalos bejelentése után, amely a videojáték történelem kétség kívül legmeghatározóbb – itt most „egyik” nélkül – bunyós címének, a Street Fighternek negyedik epizódjáról szólt, óvatosan fogalmazva is felpezsdült az élet az SF franchise körül.

Első körben ott volt a minden kritikus szerint korszakalkotóan egyedi látványvilág, az új karakterek bevezetése, és a kitűnően eltalált, retrósított PR hadjárat a plakátokkal. Ezt folytatva pedig bejött a képbe a különböző kiállításokon és expókon való megjelenés, mindig újabb és újabb kipróbálható verziókkal, titkokkal, meglepetésekkel, ami a rajongók, és „még nem rajongók” szívéhez is kitárta a kaput. A japán gárda nem kevesebb célt tűzött ki maga elé, mint, hogy feltámassza a sorozatot, és olyan produktumot alkosson, ami újra forradalmasítja a verekedős játékok műfaját.Akinek volt lehetősége kipróbálni az SFIV-et a játéktermekben, vagy a konzolos előzetes kódokat, csak a legkiemelkedőbb jelzőkkel illeti a játékot. Látványvilága vizuális orgazmust idéz elő, szabadkézi rajzra hajazó megvalósításhoz még csak hasonlót sem láthatott eddig a gamer-világ, a klasszikus 2D-s játékmenet 3D-be való átültetése pedig elsöprően kitűnőre sikerült. Bár ez egy nextgen game, mégis azt mondják róla, hogyha ismerted és szeretted az eredetit, ez a változat olyan lesz neked, mintha nem először játszanál vele, mintha mindig is ezt toltad volna. Emellé persze tele van pakolva új opciókkal, lehetőségekkel, játékelemekkel, és meglepetésekkel, hogy mai, aktuális lehessen.
A látvány szempontból jelentős ráncfelvarráson ment keresztül a program. Első ránézésre a környezet rettentő különleges, rajzfilmszerű, anime-os, képregényes grafikai stílust kapott, ami a széria második részéhez áll a legközelebb. Azonban ezt a gyönyörű látványvilágot már térben szemlélhetjük! Vagy mégsem? A CAPCOM szerencsére nem esett a ló túlsó oldalára. Egy ízig-vérig kétdimenziós bunyós anyagot nem is lett volna érdemes hagyományos háromdimenziós játékmenetbe átültetni. A régi rajongók nagy örömére sikerült megtalálni az arany középutat. A japán stúdió egy olyan kompromisszumot kötött, amivel a legnagyobb Street Fighter fanatikusok is elégedettek lehetnek. A grafika a hagyományos 2D-s perspektíva és a 3D-s technológia keveréke. Ez első hallásra picit furcsának tűnhet, de nem kell megijedni. A környezet és a karaktermodellek a kor követlényének megfelelően full háromdimenziós technikával készülnek és kerülnek a programba. Azonban itt jön az igazi újítás: a játékmenet teljesen 2D-s marad. A gyakorlatban ez a dolog úgy néz ki, hogy az ellenfelek szemtől szemben harcolhatnak egymással, azaz a bunyók klasszikus első részhez hasonló módon fognak majd lezajlani. Tehát a kamera nem mozgatható szabadon, fix lesz, ahogy a 60fps sebesség is.
A játékmenetben nem eszközöltek túl nagy változásokat, megtartották a hat gombos irányítási metódust és a fantasztikusan effektelt, látványos kombórendszereket is. Azonban a programban helyet kap egy új támadási mód is: az ellentámadás. Ha egy ellenfelünk akciót indít ellenünk, akkor a magunk malmára hajthatjuk a vizet azzal, hogy kivédekezzük, és ellentámadást indítunk belőle.

Összesen 21 ismert és új utcai harcos közül választhatunk. Név szerint: Ryu, Ken, Guile, Blanka, Zangief, Sagat, M. Bison, Chun-Li, E. Honda, Balrong, Vega, Akuma, Abel, Crimson Viper, Rufus, Fei-Long, Cammy, El Fuerte, Seth, Dan. Jól látszik, hogy a CAPCOM a sorozat legsikeresebb tagját a második részt vette alapul, mivel a harcosok nagy része megegyezik. Ám négy név kilóg a sorból. Abel, Crimson Viper, El Fuerte és Rufus ugyanis már a Street Fighter negyedik rész újdonsült képviselői. Nem elhanyagolható tény, hogy a karakterenként jellegzetes, különböző verekedési mozdulatokat változatlanul hagyták, csupán egyéb kiegészítéseket eszközöltek. Azonban nemcsak a régi harcosok, hanem a már jól megszokott küzdőterek is újfent visszaköszönnek. Például Blankával a mediterrán tengerpart vagy Guile-lal a katonai vadászrepülő-bázis. De persze a pályák kínálatát is tovább bővítették.
Az új Street Fighter-ben nagyon sok munkaóra van. 2005 óta készül és a CAPCOM igen nagy reményeket fűz hozzá. Az biztos, hogy pénzt és energiát nem sajnálva mindent megpróbáltak, amit csak lehet, hogy a sorozat megtartsa régi arcade jellegét - de, hogy ez mennyire fog jól elsülni, az már csak a jövő zenéje. A megjelenés pontos időpontja: 2009. február 20.

(A Kedvcsinálót írta: zs0lt1)
A stuff producerével, Yoshinori Ono-val a Kikizo készített interjút.

Kikizo: Az első dolog, ami feltűnt nekünk, hogy amikor Street Fighter IV-ben a karakterek kisütik a speciális Ultra támadásukat, nem az történik, mint Street Fighter Alpha-ban, ahol van egy pillanat szünet, aztán jön a csapás. Itt egy hosszabb, pofás animációt is láthatunk.

Ono: Oh, igen. Ennek két oka is van: egyrészről ad a játékosnak egy kis „visszajelzést”, hogy ezúttal tényleg összehozott valami különlegességet, másrészről a szenvedő féllel érezteti a tragédiát, hogy a karaktere itt most nagy verés gazdája lesz. Azt gondolom, ez a Street Fighter evolúció része, amely a Super Street Fighter II Turbo-ban indult meg. Emlékeztek még rá? Ott, ha kiütöttél valakit a Super Combo-val, kaptál egy speckó képernyőt. Nos, most ezt vittük tovább: az ügyesebb player igenis lehessen büszke magára, az ügyetlenebb pedig lógassa az orrát. [nevet] Az SFIV egy nagy lépés előre ebben a hangulatfokozó szisztémában. A mini-átvezetők pezsgő adrenalinnal töltik meg a szituációt, és egy kis „bolondságot” csempésznek a hangulatba, amire az SF rajongók mindig is vágytak.
Kikizo: Tetszenek nekünk az új szereplők. Hogyan álltak össze ők a tervezőasztalon?

Ono: Minden SF game szereplőgárdájának összeállítása egy kisebb talány nálunk. Nulláról indulunk, aztán a fejlesztés különböző szakaszaiban újabb és újabb karaktereket illesztünk be, betömve a lyukakat, egymáshoz való viszonyuk szerint. Az SFIV esetében vettük az eredeti 12 arcot, aztán megnéztük, kik illenek bele még a globális összképbe; kik passzolnak hozzájuk, a nagy klasszikusokhoz.

Az első új szereplő, akit behoztunk, Crimson Viper volt. A hölgy egyfajta hidat képez a nyugati játékosok felé. Tisztában vagyunk vele, hogy az SF karakterek mindig is eléggé japánosak voltak, így akartunk valakit, aki a nyugati ízlésnek is nagyon megfelel. Megszületett hát a Vérvörös Vipera. Ez után újra a japó figurák felé fordultunk, Rufus-szal és El Fuerte-vel. A következő lépés a meglévő „képregényes” alakok után egy komolyabb valaki beillesztése volt, ő lett Abel.
Kikizo: Most, hogy szóba hoztad a karakter line-upot: oké, ott van a régi 12, de hol maradnak az ismert fazonok a Super Street Fighterből? Valami indok, hogy őket nem láthatjuk?

Ono: A legtöbb SF rajongó szerintünk az SF2-t és az SF2CE-t nyúzta. Ha az SF2 történelmét vizsgáljuk, ezt a két verziót nyüstölték a legtöbben konzolokon és a játéktermekben. Azok az arcok viszont, akiket a Superben és a Super Turbo-ban hoztunk be... nos ők nem futottak igazán sokáig. Ezért úgy döntöttünk, inkább kihagyjuk őket, és helyettük új, friss szereplőket tervezünk.
Kikizo: Az tutibiztos, hogy sokan hiányolják majd a drága kis Cammy-t. Neki aztán tényleg hihetetlenül komoly… sőt, ijesztően extrém rajongói annak.

Ono: Igaz, az emberek imádják Cammy-t! Tudjuk, de őt már nem tehettük bele a játéktermi verzióba. Talán ha majd készül egy új arcade változat…? A konzolos port pedig… hát nem is tudom. [nevet] Jelenleg erősen vizsgáljuk, mit tudunk Cammy-vel kezdeni. [Az interjú elkészülte óta hivatalosan is megerősítésre került, hogy Cammy bébi benne lesz a konzolos változatban!]
Kikizo: Áruld el nekünk, mennyi időbe kerül egy új karakter felállítása?

Ono: Nehéz kérdés. A srác neve, aki a szereplőket tervezte Ikeno – őt talán már ismeritek a Street Fighter III-on végzett munkája óta. Ő, amikor rágerjed egy témára, kifejezetten gyorsan összehozza a dizájnt. Persze ehhez aztán hozzá jönnek az utómunkák, az eredeti tervek finomításai, beillesztés a programba… hát hónapokról beszélünk összességében. És akkor ez még csak a kezdet.

Miután elkészülnek a rajzok, összeáll a végleges küllem, el kell kezdenünk azon gondolkodni, mik lesznek az illető speciális mozdulatai, és ezek hogyan illenek majd bele a teljes játékba. Ez újabb néhány hónap… akkor azt mondjuk, hogy „ő kész”, nos ekkor még kell egy év, hogy minden egyes figurát kipolírozzunk. Természetesen több karakteren is dolgozunk egyszerre. Kifejezetten büszkék vagyunk arra, amit a poligonokkal elértünk, mert így most az utolsó pillanatban is tudunk változtatni apróságokon, nem kell nulláról újrakezdeni a tervezést. [nevet]
Kikizo: A poligontémánál maradva: a legtöbb fejlesztő azt mondja, hogy a legnagyobb kihívás mindig az, hogy a 2D játékmenetet átpakolják a harmadik dimenzióba, és azt ott leanimálják. Amíg csak sprite-ok voltak, az animáció nem volt annyira kidolgozott, ergo az akció gyorsabban, simábban futott. Poligonok alkalmazásakor azonban ki kell tölteni minden egyes képkockát, tehát a bunyó némileg lelassul. Hogy oldotta meg a csapat ezt a kérdést?

Ono: Ez aztán egy jó kérdés. Az AOU kód – amit az idei GDC-n mutattunk be – ugyanezzel a problémával küzdött. A trükk, amit most új ötletként csináltunk az az, hogy megszámoltuk a képkockákat, és összehasonlítottuk őket az eredeti SF2 ütéseivel és rúgásaival. Így aztán elértük azt, hogy az SFIV immár ilyen szempontból elvileg megegyezik az SF2-vel. A game jelenleg 60fps-sel fut, és elértük, hogy például Ryu karjai most már totál simán mozognak, nem pedig ilyen darabosan. [béna sprite-animácót imitál a kezével] Az illúzió tökéletes, a mozdulatok teljesen életszerűen folynak egymásba.

A GDC után összegyűjtöttük azok véleményét, akik kipróbálták az AOU kódot, és újraértékeltük a game-ben felvonultatott technikákat. Ha láttad korábban, és most megvizsgálod, látni fogod, hogy csökkentettük az animációs fázisok számát. Ilyet általában poigon-alapú stuffoknál nem szoktak alkalmazni, viszont ettől az ütések és rúgások animációja „kisimult”, sokkal streetfighteresebb lett.
Kikizo: Akkor talán ez is az oka, hogy a korábbi 3D-s stílusú „érintésrendszer” visszatért a 2D-ből ismert „hitbox” szisztémához?

Ono: Igen, pontosan. Lecseréltük ezt a globális „ahol eltalálod, ott fáj” rendszert, aztán kollégáim kianalizálták az összes képkockát, és megbizonyosodtak benne, hogy minden tökéletesen működik-e. Baromi sok időbe került, és sokan azt gondolták, elment az eszünk, de a végén egyértelművé vált, hogy megérte a fáradtságot, mert szuperül működik.

Kikizo: Köszönjük, hogy időt szakítottál ránk.(Az interjú eredetijét a kikizo.com weboldalon találod. Fordította: martin)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
56. pank2
2009.09.09. 05:57:15
LV2
Né még az 1-részet jétszotam vele még anakidején jétéktermekban
PSN ID: paradilaci
55. Peti85  PlayStation.Community tag
2009.03.20. 11:22:17
LV3
bárcsak már benn lenne a ps-mben
54. KROTCHY  a here
2008.11.18. 01:26:05
LV29
Biztos vétel, jó az interjú is :)
Playing: Uncharted 3 multi
53. t2n85
2008.11.16. 01:01:28
LV1
Gyerek koromba imádtam jó kis fájting még a C-64 en

most hát nem tudom mikor meg hallottam örültem de kételyeim vannak

de kíváncsi leszek hogy mit hoz a konzul paletára:D
Nem hanyag vagyok csak ki**szót lezser
52. Dragon
2008.11.15. 15:38:30
LV1
a grafika számomra nagyon fura de attól lehet még jó játék
51. rajden  PlayStation.Community tag
2008.11.14. 15:14:59
LV6
Na mostmár igazán jöhetne... :D
"Fighting was the only thing..."
2008.11.14. 12:18:45
LV6
Gyönyörű, és SF, úgyhogy nem hiányozhat a gyűjteményből.
Te is játszol velem, én is játszom veled.
2008.11.13. 10:09:38
LV3
Kicsit szokatlan a graf...
48. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.11. 12:29:07
LV14
Válasz 47. Drivolis üzenetére:
Majd a HD rmx!
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
47. Drivolis  Felséges Úrnő
2008.11.10. 21:38:36
LV23
2D-ben az igazi. ;)
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (╥﹏╥) ladyv89
46. zoliander  PlayStation.Community tag
2008.11.10. 20:27:42
LV1
Street Fighter-böl elég gyík vagyok, de nagyon szeretem nézni ahogy tolják előttem a gamét. Nagyon nagy múltal rendelkezik hibázni nem lehet. Hagy szóljon! HADOKEN
45. porter
2008.11.10. 20:26:53
LV1
Nincs valakien egy Dózsája? :)
2008.11.10. 17:22:54
LV1
Kirázott a hideg,olyan nosztalgia érzésem támadt hogy majdnem elríttam magam,mikor Hondával és Blankával aprítottam haverokat,de szép idők is voltak...
"Why so serious?" "You Weak Pathetic Fool..."
43. Masamune  PlayStation.Community tag
2008.11.10. 00:20:58
LV14
Még mindig Akuma fan vagyok.
"Na de Gyurma Gyuszi!"
42. wallace  Dark Passenger
2008.11.10. 00:06:21
LV18
Válasz 36. SiC üzenetére:
Errol a Chun-Li filmrol tud valaki valami konkretat?
41. rajden  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 23:27:26
LV6
Na jön 1 ismerős... :)
"Fighting was the only thing..."
40. metadata  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 21:10:56
LV15
Válasz 39. Ponty_88 üzenetére:
Itt az idő újra elővenni a stílust! :)
FatHead
2008.11.09. 17:02:07
LV5
Válasz 29. Pufi_HUN üzenetére:
Nekem meg a Tekken 3! jó rég volt!
Sex - Game - Rock'n'Roll!
2008.11.09. 16:11:05
LV4
a jó öreg Street fighter :D
37. danny2008  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 15:57:09
LV6
Válasz 36. SiC üzenetére:
Na ezt nem vágtam, viszont így már érthetőbb, hogy miért ő.
36. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 15:50:41
LV14
Válasz 35. danny2008 üzenetére:
Hát most a Chun-Li film miatt nagy a láz... Így ez muszáj volt szerintem.
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
35. danny2008  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 15:22:23
LV6
Válasz 34. SiC üzenetére:
Egyik sem csúnya, de az eu-s jobb, számomra. Mondjuk én az amcsi verzióra inkább Ken-t raktam volna.
34. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 15:06:19
LV14
Válasz 32. Duke üzenetére:
Melyik artra gondolsz, mert az eu-s meg az usa sem csúnya szerintem. Gyűjtőit meg még nem tudni.
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
33. danny2008  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 14:56:00
LV6
Válasz 32. Duke üzenetére:
Az európai Ryu-s doboz azért nem olyan rusnya, sőt... :)
32. Duke  Szerkesztő
2008.11.09. 14:40:05
LV10
Válasz 31. danny2008 üzenetére:
Ja, csak ne legyen olyan rusnya a box art :)
31. danny2008  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 13:43:37
LV6
Szerintem ez a játék mindenki polcán ott fog díszelegni kötelezően. Kell is, ezt nem szabad kihagyni. :)
30. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 13:14:37
LV14
Válasz 28. Beczy üzenetére:
Hehe, én is! XD
1 gyűjtői + meg 1 arcade stick tervben van.
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
29. Pufi_HUN  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 13:11:09
LV12
Nekem a Tekken 4 volt az utolsó verekedös játékom...
28. Beczy  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 12:59:41
LV3
Ha szar lesz is, (amit kétlek) akkor is megveszem!
Mert egy elvakult barom vagyok! :):):)
27. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 12:04:16
LV14
Válasz 26. Dragonken üzenetére:
Nekem az SF II meg az Ex plus Alpha volt meghatározó... bele sem merek gondolni mennyit nyomtam vele.... Még 1-2 éve PC-n is nyomtam PS emuval az Alpha-t
Remegve várom a HDR-t természetesen... X)
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
26. Dragonken  Szerkesztő
2008.11.09. 11:59:26
LV16
Válasz 25. SiC üzenetére:
én meg a mai napig betegesen vonzódom a 2D játékokhoz,a street fighterek mindig a kedvenceim voltak!a vs szériában pont nem érdekeltek a marvel vagy snk karakterek,csak a capcomos karakterek!ja,és a SSF2 HD-t is várom,már csak hetek kérdése ugye.
de miért nincs DK-n nadrág?
25. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 11:50:01
LV14
Válasz 24. Dragonken üzenetére:
Én is így látom, mindkettőt szeretem.
Az SF-et régebb óta ismerem és sokkal többet nyomtam vele (mert csak az volt) ezért lett nagyobb a kötődés... X)
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
24. Dragonken  Szerkesztő
2008.11.09. 11:41:12
LV16
Válasz 7. SiC üzenetére:
elég nagy tekken fan vok,de ezt a 2 játékot nem lehet összehasonlítani,hiába bunyós mind2.én ezt biztos előrendelem!
de miért nincs DK-n nadrág?
2008.11.09. 10:59:46
LV3
Válasz 6. Sipee üzenetére:
Szerintem is...de azért kicsit kíváncsi vagyok... ;)
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy Turok !!!
22. Dragonken  Szerkesztő
2008.11.09. 09:30:28
LV16
na ez is kijöhetne már!
de miért nincs DK-n nadrág?
21. Jesus  PlayStation.Community tag
2008.11.09. 04:22:57
LV20
Eléggé jó! Csak a kettővel játszottam, de az tetszett.
Spupul!
20. mgsfan
2008.11.08. 23:00:21
LV5
Csak az előttem szólókat tudom ismételni: nagyon várom.
19. Kyo  Szerkesztő / Admin
2008.11.08. 22:58:48
LV16
Még a végén meggyőztök hogy jó lesz. :D
18. wallace  Dark Passenger
2008.11.08. 20:23:13
LV18
En elmentem... Ketszer.... :D
17. CountofHell  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 20:16:38
LV15
Válasz 16. SiC üzenetére:
A három a amiket én írtam azok végülis csak az sf2 t -ben voltak meg az alpha ( zero ) sorozatban, de azok ugye nem "rendes" sf játékok, úgyhogy azok nem jönnek számításba. De ez sincs rendjén, hiszen Dan van és Akuma is, ők pedig csak az Alpha-kban voltak rendesen választható karakterek.
Fei Long viszont van ! Átnéztem a listát megint.
Kairi és D.Dark mehetnek részemről. Nekem a 3-ban csak a régiek jöttek be igazán.
PSN - CountofHell_HUN
16. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 20:06:29
LV14
Válasz 15. CountofHell üzenetére:
Hát ugye nagyon sok mindenki kimaradt, és ahogy az interjúban is benne van: inkább azokat hagyták ki, akik nem voltak olyan sokáig benne a dologban. (ez valamilyen szinten érthető, igaz mi lett volna, betesznek mindenkit?! XD)
Én Kairi-t meg D.Dark-ot sajnálom, ha már szóba jött... XD
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
15. CountofHell  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 19:59:14
LV15
Én elolvastam az interjút, nagyon jó , hogy le lett fordítva.
Nem értem, hogy miért nincs Thunder Hawk, Fei Long és Dee Jay ?
Ezt a hármat teljesen ki kellett nyírni ?
A játék pedig már hónapok óta ott van a Must Have listámon !
PSN - CountofHell_HUN
14. Rambo
2008.11.08. 19:54:47
LV19
Válasz 11. metadata üzenetére:
Pont szülinapom után 9 nappal. :/ Na mindegy, akkor szülinapomra azt kérem, hogy rendeljék elő nekem az SFIV-et. :D
13. Priest  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 19:26:20
LV3
Válasz 6. Sipee üzenetére:
inkább ezt választom! :P
"Rend. Slaughter. Devour Your Enemies!!!"
12. Folt  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 18:44:11
LV11
Én is Tekken -es vagyok, de ezt is tuti beszerzem.
11. metadata  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 17:42:31
LV15
Ja el is felejtettem. Hivatalos megjelenés 09 február 20!
FatHead
10. metadata  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 17:40:15
LV15
Gouken (Ryu és Ken mestere) és Gen is helyet foglal majd a végleges stáblistában. Ez a stuff nem fog csalódást okozni az biztos, míg a Tekken 6.... ott túl nagyott ugrottak. Majd kiderül.
FatHead
2008.11.08. 16:55:46
LV3
Válasz 6. Sipee üzenetére:
Inkább a halál, mint a Tekken...

Ez lesz a megacsászár a HD-vel együtt.
2008.11.08. 16:16:06
LV12
Mint a megváltót!
PSN ID: GjChriss
7. SiC  PlayStation.Community tag
2008.11.08. 16:13:27
LV14
Válasz 6. Sipee üzenetére:
Remélem minden Tekken-es "veszi a fáradtságot" és beírja ide, hogy a Tekken a jobb...
"paraszt a dumam, a te bajod ha nem erted"
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Door Kickers: Action Squad (PS4, PSN)
2019.12.06. 12:18 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Szolgálunk és rád rúgjuk az ajtót!
Paper Dolls Original (PS4, PSN)
2019.12.04. 18:36 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Petunia
Rettegés a Csing-dinasztia korából.
Woodle Tree Adventures Deluxe (PS4, PSN)
2019.12.04. 18:26 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Melyik a legkisebb favicc? A fűrészpor...
TERMINATOR: RESISTANCE (PLAYSTATION 4)
2019.12.02. 14:09 Játékteszt
12 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Trashminátor.
Indivisible (PS4, PSN)
2019.12.01. 14:11 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Kezdünk egy kicsit túl sokan lenni.
Ling: A Road Alone (PS4, PSN)
2019.12.01. 11:29 PlayStation Network
4 hozzászólás
Szerző: MrZ
Magányos délutáni séta.
Rebel Cops (PS4, PSN)
2019.11.30. 12:37 PlayStation Network
3 hozzászólás
Szerző: VictorVance
A szükség törvényt bont.
Aggelos (PS4, PSN)
2019.11.28. 19:56 PlayStation Network
3 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Pixelhős a poligonkorban.
PLANTS VS. ZOMBIES: BATTLE FOR NEIGHBORVILLE (PS4)
2019.11.28. 10:37 Játékteszt
5 hozzászólás
Szerző: DaveUnchained
Kissé túlérett, de még mindig finom termés.
The Game Awards 2019 - íme az idei jelölések
2019.11.27. 10:52 Komment
12 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Te mely játékokra szavazol?