PlayStation.Community

2020.02.08. 13:54 Komment
2 hozzászólás
Értékeld a hírt!
Fantasy stratégia.

ISMERD MEG A KING’S BOUNTY II ALAPJAIT AZ ÚJ FEJLESZTŐI NAPLÓBÓL

A 1C Entertainment elhúzta legújabb fantasy stratégiai szerepjátéka, a King’s Bounty II függönyét új fejlesztői videósorozatával, melynek első részében először mutatkoznak be a széria alapvető mechanikáinak változásai, amik garantáltan elnyerik majd a sorozat régi rajongói és újoncai tetszését egyaránt.

A videósorozat első epizódjában a King’s Bounty II játékmenetének három alappillérét ismerheted meg közelebbről: felfedezés, hősmenedzsment és taktikus ütközetek.

A videó az alábbi linken tekinthető meg:
A sorozat legújabb része alapvető szerepjáték elemekkel és egy teljesen szerteágazó narratív kalanddal bővíti a King’s Bounty jól ismert stratégiai küzdelmeit. A fejlesztőcsapat szerint a játékosok idejük körülbelül egyharmadát tölthetik majd harcokban, a sorozat korábbi részeiben megismert világ határait pedig a felfedezés, fejtörők és új karakterek terjesztik ki még jobban.

A fejlesztői napló emellett bemutatja a 4 fő eszményt is: Order, Power, Finesse és Anarchy. A játékosok tehetségpontokat költhetnek el az eszmények mindegyikére, melyek különböző bónuszokat biztosítva változtatják meg, hogyan viszonyul hősükhöz környezete. A játékosok utazások során meghozott döntései és teljesített küldetései alakítják személyiségüket és azt, mit gondolnak róluk az emberek. A karakter személyisége közvetlenül határozza meg, hogyan bánnak vele Antara világának lakói, ami különböző végkimeneteleket eredményez az egész játékban. Például egy bandita kedvezőbben fog reagálni az Anarchy követőjének közeledésére, mint mondjuk az Order egyik pártfogoltjáéra.

A King’s Bounty II harcrendszere hű marad a sorozat korábbi részeihez, azonban a játékosok számos fejlesztésre is számíthatnak, hogy az élmény igazodjon a modern taktikai alapú összecsapásokhoz néhány a sorozatban eddig sosem látott egyedi kiegészítéssel. A hatszög alapú ütközetek egy háromdimenziós harctéren játszódnak majd a játék nyílt világában, gördülékeny átmenetet képezve a felfedezés és a harc között, és jelentőséget adva a terepen való elhelyezkedésnek. A King’s Bounty II-ben megváltozott a seregek összetétele is, az egység korlátozások ugyanis arra ösztönzik a játékosokat, hogy az adott feladathoz igazítsák seregüket.

A videósorozat következő részei a King’s Bounty II történetéről, harcrendszeréről és játszható karaktereiről fednek fel további részleteket.

A King’s Bounty II 2020-ban jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

(sajtóközlemény)
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
2. CountofHell  PlayStation.Community tag
2020.02.08. 14:49:12
LV15
A Heroes of Might and Magic franchise már a kezdetek óta különösen előkelő helyet foglal el a kedvenc játékaim között, a PS2-es Dragonbone Staff-t is végigjátszottam.
A KB2-ben az új elképzelések szimpatikusak viszont az Unreal Engine -el nem vagyok kibékülve. Minek erőltetik minden játékra ezt a motort nem értem.
PSN - CountofHell_HUN
1. noozi  PlayStation.Community tag
2020.02.08. 14:33:06
LV17
Sajnis ez nem nyerte el a tetszésem
PSN ID; No_Ozi_
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
PlayStation - a koronavírus miatt hagyják ki...
2020.02.22. 13:23 Komment
4 hozzászólás
Szerző: martin
...a GDC 2020-at.
Dog Duty - real-time taktika
2020.02.20. 20:33 Komment
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Kutyakötelesség.
Conan Chop Chop - ismét késik
2020.02.20. 20:08 Komment
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Pálcika Conan akcióban.
Bloodroots - villámgyors akció
2020.02.19. 19:28 Komment
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Véres, mint a John Rambo!
The Academy - logikai-kalandjáték
2020.02.19. 19:05 Komment
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Egy akadémia titkai.