PlayStation.Community

2019.11.18. 16:11 Játékteszt
15 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Értékeld a cikket!
Következményektől mentes száguldás éjjel-nappal egy kihalt városban.

Szerintem kevesen vannak, akik fel tudnának sorolni kapásból legalább tíz olyan videojáték-sorozatot, ami a kezdeti megjelenéstől kezdve napjainkig több mint húsz része jelent meg. Pedig jelen tesztalanyunk pont egy ilyen széria legújabb tagja; de nosztalgiázzunk kicsit, hátha van köztetek olyan, aki nem volt ott 1996-ban, amikor megjelent a The Need for Speed. (Jó, valójában 1994-ben jelent meg, de tegye fel a kezét, aki emlékszik még a 3DO nevű konzolra!)
Szóval a széria szépen futott, haladt a maga útján, de aortát robbantani a játékosok szívében csak 2003-ban volt képes az Underground alcímmel ellátott epizóddal. Sose látott mértékben volt lehetőségünk személyre szabni a verdánk kinézetét, új versenytípusok jelentek meg és hihetetlen sebességérzetet biztosított a játékos számára. A folytatás ezt még megfejelte az open-world pályaszerkezettel és ha az emlékezetem nem csal, ez volt az első játék a zsáneren belül, ahol ezt meglépték. A Black Box Games néven ismert fejlesztőcsapat volt felelős ezekért az epizódokért és ezután még pár remek részt (Most Wanted, Pro Street) tettek le az asztalra. 2010 környékén az a zseniális ötletük támadt, hogy a műfajba belepakolják a történetorientáltságot és 2011-ben megjelent a Need for Speed: The Run. Kritikusok, kassza, mindenhol elbukott a program, az EA pedig a hagyományaihoz híven bedarálta a fejlesztőcsapatot. Innentől a sorozatra leginkább a felemásság volt jellemző, kiemelkedően jól sikerült részek nem igazán születtek, pedig a kiadó másik sikersorozatát jegyző Criterion Games vette át a széria feletti bábáskodás stafétabotját pár epizód erejéig. 2015 óta pedig a Ghost Games szállítja le az újabb részeket, ahogy jelen tesztalanyunkat is.
Szóval itt állunk nyakig 2019-ben és megérkezett a 21. része a sorozatnak, a Need for Speed™ Heat, ami az Underground és a Pro Street részek jellemzőit próbálja egybegyúrni és az előző rész, a Payback alapjaira helyezni.

A történet természetesen az éjszakai illegális versenyek körül forog. A prológusban a rend éber őrei ultimátumot intéznek a törvényt nem tisztelő autóversenyzőknek, hogy ha tovább élik bűnös éjszakai életüket, akkor megtalálják őket és az nem lesz kellemes. A sztorit felvezető verseny után ideiglenes karakterünket el is kapják a rend száguldó őrei, akik megbízzák a kocsiját vesztett szerencsétlent, hogy mondja el a többieknek, ha nem takarodnak a városból, akkor tövig nyeletik vele a kaktuszt. Pár átvezető múlva már a végleges karakterünk szemszögéből láthatjuk az eseményeket egy autóműhelyben. Közben karaktert és kocsit választunk, majd jön maga a játék. A történetről többet nem is írnék. Egyrészt nem erről szól a játék, voltaképpen figyelmen kívül is lehet hagyni, másrészt nem ez az erőssége a programnak.
Játszótérül a leginkább Miamire hajazó Palm City-t és környékét kapjuk meg. A történetet továbbgördítő futamokon túl különböző versenyeken vehetünk részt, illetve pár mellékes dolgot is csinálhatunk, mint például megadott sebességgel áthaladni a traffipaxokon, összetörni a reklámtáblákat, vagy graffitiket szerezni. Illetve a napi kihívásokat teljesíthetjük csekklistaszerűen. Emellett sokat fogunk időzni a garázsban is, ahol autónkat tuningolhatjuk, kedvünkre csinosíthatjuk, de ezekhez két dolog kell: pénz és hírnév. A lóvé használatát szerintem nem kell ecsetelnem, a hírnév növelésével pedig sorba nyílnak meg az újabb és jobb alkatrészek. Természetesen ezt a két dolgot versenyeken szerezhetjük meg és itt jön képbe a játék újdonsága. A garázsból kilépve megválaszthatjuk, hogy nappal, vagy éjjel kívánunk-e az utcára gurulni. Nappal rendezik a legális futamokat, tehát az utakat lezárják, műanyag terelőkkel szegélyezik az útvonalat, stb. Ezeken a versenyeken szerezhetünk pénzt. Az éjszakában viszont az illegális száguldásokat vehetünk részt, ahol fénycsíkok mutatják, hogy merre halad az útvonal, a civil forgalom között kell szambáznunk és ha balszerencsések vagyunk, akkor a rendőrök is beszállnak a mókába. A sikeres versenyek jótékony hatással vannak a hírnevünk emelkedésére, szóval az újabb alkatrészek, illetve autók megnyitására éjszaka van lehetőségünk. Ha elfognának, akkor bevarrnak minket, de némi pénzmagot beáldozván másnap el is engednek. Tehát pech esetén pénzt és az éppen megszerzett hírnévpontjainkat veszítjük el. Ha sikeresen teljesítettük az éjszakai versenyeket és kikerültük/leráztuk a rend éber és száguldó őreit, akkor visszavonulva valamelyik menedékünkbe ér véget az éjszaka és íródnak jóvá megszerzett hírnévpontjaink. Ha kellően vagányok voltunk a zsarukkal szemben, azaz magasabb szintre nyomtuk fel a vércukrukat, akkor a gép felszorozza a kapott pontokat.

A program másik pontja, amivel legalább annyi időt el lehet szöszmötölni, mint a versenyekkel, az a tuningolás. Maga a teljesítményfokozó eszközök megvásárlása és installálása nem lett túlbonyolítva, viszont ott van a személyre szabás. A készítők nem sz*roztak, egy az egyben emelték ki az előző részből ezt a módot és illesztették be az újba. Kameranézet, menü, szinte minden ugyanaz, mint két éve. Persze ami anno jó volt és működött, azon miért is változtattak volna. A kocsi rengeteg pontján eszközölhetünk változásokat, variálhatjuk a kasznit, a légterelőket, a kipufogókat, valamint olyan festéssel látjuk el, amilyennel csak akarjuk. A minták elhelyezését illetően is minden lehetőséget megkapunk, hogy álmaink fényezését megkapjuk. Természetesen újdonságok is vannak, például ott a kipufogó hangjának behangolása, hogy mindenki a hallójáratára szabja a verda hangját.
Autónknak van egy értéke, amit a képességei determinálnak. Ha fejlettebb motort, meg más teljesítményfokozó cuccot pakolunk be, akkor ez az érték jobb esetben nő valamennyit. Hogy ez miért is lényeges? Mert a versenyekbe lépés előtt a program jelzi, hogy mekkora értékű verdával érdemes belépni. Tehát ha például 140-et ajánl a futamra, de te egy 120-as autóval érkezel, akkor jobb ha visszamész a garázsba kicsit bütykölgetni. De akár új autót is vehetsz (több mint 120 vár megvásárlásra), ha van elég pénz és hírnév. Bár, hogy a reputáció miért fontos egy autókereskedő szalonnak, az jó kérdés, de bárcsak ez lenne a program egyetlen baromsága, ám várjunk még az odaégett feketelevessel. Egyébként az autók bekategorizálásának rendszere száműzve lett ebből a részből, ettől függetlenül az egyes autók tulajdonságai nagyban meghatározzák a felhasználását (pl. aszfalt-, vagy offroad-versenyre hivatott, stb.).
A terep szerencsére kevésbé kietlen, mint az előző részben volt. A sivatagot felváltották az erdők, a szárazságot pedig az esőzések. Viszont egy dolog elveszett a Payback-ből és ez a dinamikus napszak változás. Itt a nap oda van szegelve az égboltra és onnan csak akkor mozdul el valamerre, ha betérünk egy garázsba, majd távozáskor ismét a nappali időszakot választjuk. Éjszaka meg természetesen csak akkor lesz, ha vagy a garázsból kijőve, vagy a térképet szemlélve átváltunk. Érdekes, hogy a terepen csak a nappalból lehet éjszakára váltani, fordítva erre már nincs lehetőség. A Z-jel csak akkor ér véget, ha visszavonulunk garázsunkba. Ami dinamikusan változik, az az időjárás. Először szépen, lassan el kezd pötyögni, majd ráerősít és közben az utak is benedvesednek. Hangulatilag viszonylag élvezetes a vezetés, pláne ha az ember éjjel vezet, amikor a város fényei visszacsillannak a pocsolyákról. Ami viszont továbbra is fura, sőt már-már gagyi, az az, hogy a várost díszítő elemek (fák, villanyoszlopok, stb.) Technokollal vannak a talajhoz ragasztva és vattakönnyűek. 10-15 éve ezen még mosolyogtunk, ma már viszont nevetséges a dolog. Persze a készítőket is meg lehet érteni, mert most ha eltüntetik ezeket, akkor még kihaltabb lesz a környék. Ha meg valóságosan viselkednek az objektumok, akkor sűrűn kellene újrakezdeni egy-egy versenyt, mert felcsavarodtunk egy villanyoszlopra. Egyébként az autónk képes sérüléseket is benyelni, de szerencsére ezen a téren igen elnéző a program, ugyanis a felszedett objektumokért, kerítésekért nem von le az épségből, de a nagy sebességgel történő frontális ütközéseket, illetve a rendőrség általi törődéseket megsínyli a kaszni. Ilyenkor vagy visszavonulunk a garázsba, vagy egy benzinkúton átszáguldva feljavítják verdánk állapotát, de erre éjszakánként csak háromszor van esélyünk.

És akkor nézzük át, hogy mik azok a dolgok, amelyek hiányoznak belőle, amik miatt nem lehet maradandó a program. B_Renato97 kolléga remekül leírta két évvel ezelőtt a Payback tesztjének végén, hogy azt a programot kizárólag „a tinik és gyerekek, illetve a könnyed kocsikázásra vágyó felnőttek” fogják élvezni a legjobban. Ez sajnos a Heatre is igaz, annak ellenére, hogy minimálisan ugyan, de egyes dolgok fejlődtek. Azonban a legtöbb feature vagy következetlen, vagy vér gagyin van kivitelezve – vagy még úgy se.
Ami már az első pillanatra szemet szúrt, hogy a Miamit majmoló város forgalma olyan sűrűségű, mint a ’80-as évekbeli Budapesté volt anno vasárnap délutánonként, amikor a lakosság 80-90%-a a húsleves-krumplipüré-rántott hús túladagolásból próbált kijönni egy délutáni szieszta beiktatásával. Hiába a környezetváltozás az előző részhez képest, élet nem nagyon van a városban, ha mégis, akkor csak pár autó kóvályog az utakon, mint beteg macska a padláson. Járókelők nincsenek, embereket csak a versenypályák szélein látni, de azok is inkább viselkednek mechanikusan mozgó próbababaként, mint valódi közönségként.
A másik kardinális probléma a mesterséges intelligencia, illetve annak igazolatlan hiányzása. Hogy a nézőközösség akkor is videózza, fotózza a pályát a mobiljával, amikor éppen nincs rajta semmi esemény, az még elmegy. Ahogy az is, hogy a civil forgalom a türelmes birka kategóriájába tartozik, ergo ha beléjük megyünk nem küld el az anyánkba, ha megállunk előttük, akkor türelmesen várnak addig, amíg el nem gurulunk az útjukból. De hogy a játékmenet egyik legfontosabb elemét képző rendőrök is sík hü... nem, jobb szó az, hogy következetlenek. A zsaruk éjjel-nappal járják a várost, vagy éppen lecövekelve egy helyen várják az illegális autóversenyzőket. Nos, mint említettem a játék azzal indít, hogy a rendőrség kőkeményen megfenyegeti az illegális száguldozókat. Az ember azt várná egy ilyen befenyítés után, hogy rendőrt látva érdemes lelassítani, különben rizikó. Nos nem. Elszáguldhatunk a parkoló zsernyák előtt 190km/h sebességgel (lakott területen!) arcizma sem fog rándulni. Ez csak az éjszakai versenyek alkalmával szúrja a szemüket. Ennél már csak az nevetségesebb, amikor egy ilyen lesben álló mellé gurulunk és minimális sebességgel eltoljuk a helyéről, miközben szétesik a kasznija. Nem, nem horpasztott a fánkpusztító, csupán nincs az agyában program arra, hogy ilyenkor miképpen is kellene reagálnia, így inaktív marad. Persze egy picit erősebb koccanásra már beizzítja a szirénáit és ha jófiú akarsz lenni, valamint nem menekülsz el, akkor is csúnyán lehúznak több ezer dollárral. És ezzel térjünk is rá arra, hogy mi van abban az esetben, amikor nulla pénzzel fognak el, mert az ember azt várná, hogy jön egy game over felirat, vagy lefoglalják az autót, vagy valami, hiszen nincs miből lefizetni a rendőröket. Nem, semmi extra nem történik, ugyanúgy szabadon engednek másnap. Vicc az egész! Ahogy a dolgok beárazása sem éppen a legreálisabb formában történt. Előrebocsátom, hogy sík hülye vagyok az autóalkatrészek árát érintően, csak halvány sejtésem van arról, hogy egy motor ára valószínűleg a többszöröse egy kipufogónak és ez a játékban is így van. De ott van karakterünk személyre szabásának a lehetősége, ami alapvetően egy jó dolog, viszont hogy egy jobb frizura, vagy póló ezer dollárba (mai árfolyamon kb. 295.000Ft) kerül, az csöppet siralmas. Megmagyarázhatnánk az egészet azzal, hogy mikrotranzakció, meg lootbox, de szerencsére hatott a kiadó pár éve kezdődött meghurcolása és ezek a dolgok nem kerültek implementálásra.
A többi figyelmetlenség már szinte elfogadhatóvá válik a fentiek tükrében, mint például az, hogy a legálisan rendezett versenyeken kötelezően át kell hajtanunk a zárt gyárkapukon, vagy hogy nem túl egyértelmű, hogy a frontálisabb ütközések mikor járnak ténylegesen sérüléssel, mert ebben (is) bizonytalan a program. Volt, hogy 140km/h-val falat érve meg se karcolta a vasat, máskor meg 100-nál feleződött a kaszni tartóssága. A végső szőrszál hasogatásaként megemlítem azt, amikor karakterünket felhívja valamelyik szereplő és míg megy a diskurzus megfigyelhető, hogy választottunk profi hasbeszélő, ugyanis az ajkainak megmozdítása nélkül képes tisztán és érthetően beszélni.
Hangzásilag a program hozza a közepes színvonalat, mert míg a hangok relatíve jók – pláne, hogy vasunk hangját olyannak lőhetjük be, amilyennek szeretnénk –, de zenék terén iszonyatos a színvonal. A tracklist tele van erre az underground életérzést megalapozó rap és latin (vagy spanyol?) zenékkel, amikkel engem ki lehet üldözni a világból, ugyanakkor hallottam olyan számokat, amiket szívesen megfüleltem volna többször is, csak sajnos ezt szándékosan nehéz előidézni. Régen az EA játékokban hagyomány volt, hogy a játékos úgy menedzselje a zeneszámokat, ahogyan szeretné. Meghatározhatta, hogy melyik szám hol (menü, játék, mindkettő) legyen hallható, de ki is kapcsolhattuk őket, illetve azt is megszabhattuk, hogy milyen műfajú muzsikák szóljanak. Na ezekre itt nincs alkalmunk. A játékban közel 50 zeneszám kapott helyett, de ezeket szétszórták, hogy csak különféle napszakban és helyzetben hallhassuk (éjjel, vagy nappal, versenyen kívül, verseny közben, stb.).
A szavatosság eléri az elvárt szintet, de annál semmivel se többet. A terepen jó pár verseny vár teljesítésre, valamint ott vannak azok a kis extra feladatok, amik pár órával képesek elhúzni a játékidőt. Hangulatilag csak akkor tudott felajzani a program, amikor esőzés közben, vagy az után kellett száguldani, ami kifejezetten este tetszett. De ez sajnos nem maga a játék okozta, hanem a látvány, ami viszont rendben van. Grafikailag is igen jól teljesít – annak ellenére, hogy a programban semmiféle fényerő beállítási lehetőség nem kapott helyet – és amit a kódsorok elénk pakolnak, azt atom stabil 30f/s-es képfrissítéssel teszik. Viszont jogos lenne a kérdés, hogy ha nincs dinamikus napszakváltozás, nincsenek emberek a járdákon, minimális a forgalom és – értelemszerűen – kiszállni sem tudunk az autóból, ergo a program rendesen spórol az erőforrással, akkor a képfrissítés miért nem magasabb sebességen pörög? Holott egy versenyjátéknál ez indokolt lenne. Mindenesetre ez a harminc se zavaró, de ha már a sebesség érzetére van kihegyezve a játék, akkor azt könnyebben átjönne 60f/s-es képfrissítéssel. Mint már említettem látványilag a csúcs az esőzések alkalmával tárul a szemünk elé. Zápor közben vezetni a városban, ahogy a fények visszatükröződnek a tócsákról elképesztő látványt és hangulatot teremt. De ez talán minden játékban így van. Bár a képernyőről lefolydogáló vízcseppek érdekesek és adódnak még apróbb amatőr megoldások (pl. kartonpapír autók a szalon kirakatában).
Játszhatóságról még nem regéltem és ennek oka is van. Az, hogy jó. Semmi probléma nincs vele, az általam kipróbált autók kezelése érezhetően eltértek némileg, ugyanakkor már a kezdetekkor kézre álltak. Még a driftelések is egészen jól mentek. Egyetlen problémát a kamera elforgatása okozta, ami rendre megnehezítette a nézelődést, de hát aki vezet – mi több versenyez – az ne a tájat bámulja.
Eddig zúdítottam hideget, meleget a játékra egyaránt, de most hadd soroljak fel pár apróságot, ami kifejezetten tetszett a játékkal eltöltött órák alatt. Például dicséretes, hogy a készítők elfedték a töltőképernyőket. Lényegtelen, hogy a garázsba térünk be, vagy távozunk, esetleg belépünk egy versenybe, ezeknél az eseteknél nem egy loading felirat jelenik meg a kötelező – és egyben felesleges – tippekkel, hanem egy 3D-s slideshow az autónkról, amiben a kamera klipszerűen vonaglik végig verdánkon, miközben a neonok vadul szórják a fotonokat a kasznira. A versenyek végeztével nem lélektelen táblázatokat kapunk helyezésünkről és a kapott pénzmennyiségről, hanem azt láthatjuk, hogy karakterünk (jobb esetben) szinte fürdik a sikerben, miközben fotózzák a rajongók, a háttérben meg láthatjuk az infókat. Az éjszaka végeztével szintén animáció fogad minket, ahogy karakterünk elégedetten nekidől a vasnak, miközben a háttérben láthatjuk a begyűjtött hírnévpontjainkat és a szintlépésünket. Illetve ott van még az, amikor a terepen váltunk napszakot, vagy az a kis animáció is, amikor elfognak minket és betuszkolnak a rendőrautóba, közben pedig a háttérben láthatjuk a szomorú számokat, amik jelzik, hogy mennyi pénztől estünk el.
Tetszett még az is, hogy én választhattam meg a főszereplő fizimiskáját és bár 12 karakter között választhatunk, azok az arcok kudarcok. Szerencsére sikerült a legkevésbé bénábban lemodellezett hölgyet kiválasztanom.

Összességében mi is mondható el a Need for Speed™ Heatről? Tett egy lépés afelé, hogy ismét az igazán minőségi produktumok közé tartozzon a széria, de sajnos ezt még mindig nem sikerült elérnie. Hiába a káprázatos éjszakai vezetések élménye, a sebesség érzése, a szénné variálható kaszni lehetősége, ha egyszer a megannyi apró hiba, baki, logikátlanság, következetlenség az alapjainál fogva mérgezi meg a játékot. Sajnos ismét nem tudott felnőni az elvárásokhoz, de legalább jó irányban haladt, s talán két év múlva sikerül a csapatnak egy ütős, emlékezetes NFS játékot összehozni, amire azt mondjuk, hogy „igen, erre vártunk az első Most Wanted óta”.
Ezt a részt ismételten csak a habkönnyű szórakozásra vágyóknak és a fiatalabb generáció tagjainak tudjuk ajánlani. Aki komolyabb autós élményre, kihívásokra vágyik, az ne ebben a játékban keresse.

(A tesztpéldányt az EA biztosította tesztelésre. Köszönjük! A játékot megvásárolhatod támogatónk, a Platinum Shop budapesti boltjaiban, vagy webshopjából a linkre bökve meg is rendelheted.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
15. B_Renato97  Szerkesztő
2019.11.21. 14:19:39
LV4
Válasz 12. ColdHand üzenetére:
Szomorú is voltam. :D
14. ColdHand  Szerkesztő
2019.11.21. 14:06:01
LV22
Válasz 11. martin üzenetére:
Fenti kérdésedre válaszolva igen, jól olvastad az 1000 dodós hajvágást. A képeken az a maszk is annyiba fáj.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
13. ColdHand  Szerkesztő
2019.11.21. 14:04:51
LV22
Válasz 9. B_Renato97 üzenetére:
A városnak van egy olyan része, ami tisztára olyan volt, mint Vice City. Sajna elfelejtettem kifotózni. Az éjszakai vezetésnél azt hittem egy pillanatra valami GTAVC remake-kel játszok. :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
12. ColdHand  Szerkesztő
2019.11.21. 14:02:17
LV22
Válasz 7. B_Renato97 üzenetére:
A Spider-man játékban sincs dinamikus napszakváltás. Sőt, a Death Strandingben sincs.
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
11. martin  Főszerkesztő
2019.11.21. 11:42:42
LV27
Sem jobbnak, sem rosszabbnak nem tűnik, mint a többi.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
10. VictorVance  Szerkesztő
2019.11.21. 11:25:16
LV18
Válasz 9. B_Renato97 üzenetére:
Én is valami Black Friday-es, vagy karácsonyos akcióra várok, hogy nyomott áron behúzhassam.
Örülünk?
9. B_Renato97  Szerkesztő
2019.11.21. 11:11:40
LV4
Válasz 8. VictorVance üzenetére:
Engem ez a Miami copy is nagyon megnyert. Ha jobban bejön a Payback térképe, akkor arra mindenképpen ruházz be. Ha van egy nagyobb akció dömping, pár ezerért szokták vesztegetni. Annyit megér.
8. VictorVance  Szerkesztő
2019.11.21. 11:04:52
LV18
+1
Válasz 7. B_Renato97 üzenetére:
Őszintén szólva a képek egy icipicit engem is hangulatba hoztak, bár számomra a Payback sivatagos helyszínei jobban fekszenek. Igaz, azzal se játszottam még...
Örülünk?
7. B_Renato97  Szerkesztő
2019.11.21. 11:03:50
LV4
Köszi az írást, szuper volt. Továbbra is sajnálom, hogy nincsen egy igazán kitörően jó NFS. Az pedig teljesen érthetetlen számora, hogy miért vették ki a dinamikus napszak változást. 2019-ben ennek, alap dolgonak kellene lennie egy open world címben. Mindenesetre a képek nagyon meggyőzőek, a tuningolt E30-ad láttán pedig egy apró nosztalgia is elkapott. Ha lejjebb megy az ára vélhetően teszek vele egy próbát.
6. LostBoyz  PlayStation.Community tag
2019.11.19. 13:51:36
LV1
kb 10 éve vettem utoljára NFS et, ezt megvettem és nem bántam meg, kifejezetten tetszik!
5. Greg  PlayStation.Community tag
2019.11.19. 13:16:49
LV25
A Shift-et szerettem (szeretem). Unokaöcsém imádja rendszeresen nyomjuk kormánnyal. Az igazi kedvencem a sorozatból a 2006-os Most Wanted.
LV426
4. HolfyTeebee  PlayStation.Community tag
2019.11.19. 11:30:23
LV4
+1
Válasz 3. ColdHand üzenetére:
Pl az open world a burnout paradiseban jó volt. Semmi story, csak csapasd a versenyeket, lökd ki a másikat, time trialok, trükközés...
Az egy tökéletes játék volt arcade-ozni meg gyerekeskedni. Még a forgalomra se lehetett panasz.
Keresztet fogok a majmának, azt PÁFÓ! :)
3. ColdHand  Szerkesztő
2019.11.19. 10:34:43
LV22
+1
Válasz 2. HolfyTeebee üzenetére:
Bár imádom az open-world stílust, de élből száműzném az NFS-ekből. A sztorival együt. Nem is értem a menüből kiválasztós formula miért nem játszik, anno tök jól működott a régi NFS-ekben, vagy a Burnoutokban.

Köszi! :)
Nem én írom a szabályokat. Én csak kitalálom őket!
2. HolfyTeebee  PlayStation.Community tag
2019.11.19. 08:47:24
LV4
+2
A pro streetig bezárólag szerettem a sorozatot, még a shift 1 is tetszett, leginkább a pályaautózás miatt.
De én valahogy nem érzem fontosnak ezt a story módot. Inkább fektettek volna energiát a fent említett hibákra és hiányosságokra. Utoljára ps3-on fektettem energiát a rivalsba, de mivel még a kormányt se támogatta, kb 20 percet pörgött a lemez, azóta is a polcon van.

Köszi a tesztet, ezt a részt sem fogom megvenni.
Viszont jó az ízlésed autót választani :D
Keresztet fogok a majmának, azt PÁFÓ! :)
1. VictorVance  Szerkesztő
2019.11.18. 16:44:33
LV18
Ez a játék kizárólag addig érdekelt, amíg arról volt szó, hogy a '80-as években fog játszódni.
Örülünk?
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
NEED FOR SPEED HEAT
Electronic Arts
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Átlagos
Zene / Hang:
Átlagos
Hangulat:
7/10
Pozitívum
A sebesség érzete; hangulatos vezetések az éjjeli esőben; szénné alakítható kaszni
Negatívum
Megannyi apró hiba, figyelmetlenség, amatőr megoldás; kihalt környezet; AI problémák; most se bírt "felnőni"

MARTIN BELESZÓL
Azt az ezer dollárt jól olvastam...?