PlayStation.Community

2019.10.16. 20:00 Komment
97 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Értékeld a hírt!
Haptikus kontrollerrel, ray-tracinggel és egyéb finomságokkal. *FRISSÍTVE x2*

*fRISSÍTVE*:

A cikket új, részletesebb infókkal egészítettük ki a kontrollerrel kapcsolatos demókról, illetve az SSD-re és a ray-tracingre vonatkozó magyarázatokkal.

*FRISSÍTVE x2*

A Famitsu, illetve a japán PlayStation megerősítette, hogy a PlayStation 5 CPU-ja egy x86-64-AMD Ryzen "Zen2" lesz, amely 8 maggal és 16 szállal rendelkezik. A készülék teljes leleplezésére azonban 2020-ig várni kell. Ezen kívül szó esett a visszafele kompatibilitásról is, miszerint a PS5 "fejlesztőcsapata mindent belead annak érdekében, hogy működik-e a teljes kompatibilitás".

Bombaként dobta be különösebb hűhó nélkül a Sony Interactive Entertainment : 2020 karácsonyán jelenik meg a PlayStation 5.
Jim Ryan a PlayStation Blogon részletezte az újdonságokat, illetve utalt a WIRED magazin exkluzÍv, ottani idő szerint éjféli cikkére.

Ryan kitért arra is, hogy mekkora szikla esett le a szívéről, hogy kijelentheti: igen, PlayStation 5 a neve. (Bár ez valószínűleg nem sokakat lepett meg.)

A fejes részletezte az új kontrollert, amellyel a készítők igyekeznek elmélyíteni az élményeket. Ezt két kulcsfontosságú innovációval igyekeznek elérni: az egyik, hogy haptikus visszajelzést alkalmaznak a "rezgés" helyett, amely már az 5. generáció óta dominálja a vezérlőket. Így szélesebb skáláját lehet majd érezni a visszajelzéseknek: például más lesz autóverseny közben falnak ütközni, és más elrúgni egy labdát. Sőt, még a textúrák is érezhetőek lesznek állítólag, ha sárban vánszorgunk vagy gyepen futunk.

A WIRED kipróbált két demót is. Az egyiket a PlayStation VR kiváló Astro Bot Rescue Missiont fejlesztő Japan Studio hozta létre, amelyben egy platformer pályán szaladhatott végig. A különféle felszínek mind külön tapintási érzést váltottak ki, amelyek az újságíró szerint nagyon magával ragadóak: a homok lassúnak és lomhának hatott a sár is lassú volt, de nyirkos. A jégen a joystickek magas frekvenciájú reakciójától tényleg úgy érezhette magát, mintha csúszna a karaktere, míg a vízbe ugorva a víz ellenállását tapasztalta. A fahídon olyan bizonytalan volt. A másik demó a Gran Turismo Sport PS5-ös fejlesztői gépre portolt verziója volt. (A fejlesztői gép egyébként a szerző szerint erősen hajazott a korábban látott verzióra.) A pálya és a föld között haladva érezni lehetett mindkét felületet, amely érzés teljesen eltűnt a PS4-nél a DualShock 4 használatakor. Kitért arra, hogy nem a régi típusú rezgés tűnt elavultnak az újhoz képest, hanem egyszerűen nem volt ilyen funkció. A felhasználói tesztek arra jutottak, hogy a rezgés túl fárasztó hosszútávon, így a végleges verzióba már nem került bele.
Toshi Aoki termékmenedzser egyébként kifejtette, hogy a haptikus funkciót már a DualShock 4 óta tesztelték, és be is tudták volna építeni a PS4 Pro-ba. Úgy gondolták viszont, hogy ez megosztott élményhez vezetett volna a játékosok számára, így meghagyták a következő generációra.
A második innováció az úgynevezett adaptív ravaszok, amelyeket az L2 és R2 gomboknál alkalmaznak. A fejlesztők beprogramozhatják a ravaszok ellenállását, így érezhető lesz egy íj felhúzásakor a feszesség, vagy a visszaható erő, amikor sziklás terepen száguldozunkegy járműben. A készítők egyébként már megkapták az új kontroller korai verzióit.
A kontroller egyébként úgy néz ki, mint a DualShock 4, de lesz rajta egy kis lyuk, amiről később árulnak el részleteket (bár a PlayStation Assistanthoz lehet köze). USB Type-C csatlakozója van a töltéshez, és tovább bírja az akkumulátor is. Nehezebb, mint a DS4, de a jelenlegi Xbox kontrollernél valamennyivel könnyebb.
A PS5 fejlesztői konzolokat a készítők korábban kapták egyébként meg, mint az új kontrollereket, így még senki nem áll készen elárulni, hogy milyen játékok használják majd ki az új funkciókat.

A WIRED kitért arra is, hogy a PS5 támogatja a ray-tracing vagy "sugárkövetés" technológiát, ráadásul hardver szinten. A technológia lényege, hogy a képet úgy generálja, hogy végigköveti pixelekként a fény útját a képsíkon, és szimulálja annak a hatását, ha virtuális tárgyakba ütközik. Egyszerűbben: életszerűen modellezi a fényvisszaverődését, és a sugarak jellege aszerint változik, hogy milyen anyagú és helyzetű testről jut el abba a képzeletbeli pontba, amely a néző szemét helyettesíti a virtuális térben. Ezt a filmipar már régóta alkalmazza, a videojátékokok azonban még nem tudták implementálni, mivel, ugyan az eredmény egy nagyon magas fokú realizmus, jelentősen leterheli a hardvert.

A PS5 SSD-je minimálisra csökkenti majd a töltési időket, azonban a hatékonyság már-már fontosabb a sebességnél. A konzol merevlemeze 5400 rpm-mel (fordulat per perc) pörög, mint egy túltolt bakelit. Ahhoz, hogy a konzol egy adott infót le tudjon olvasni, először ki kell küldeni a lemezfejet - mint egy lemezjátszó tűt -, hogy megtalálja. Minden ilyen "lekérés" csak pár miliszekundumot vesz ugyan igénybe, de a sok kicsi sokra megy. Ennek minimalizálása érdekében a fejlesztők összefüggő adatfolyamok létrehozása érdekében a játékinformációkat, mint például a járókelők, a lámpaoszlopok (úgynevezett asseteket) duplikálni szokták: ezeket a merevlemez gyorsabban tudja olvasni. Azonban a "sok kicsi sokra megy" az adatokra is érvényes. Mark Cerny, a készülék tervezője a Marvel's Spider-Mant hoza fel példának: ott vannak 400-szorosan duplikált adatinformációk. Nos, az SSD eltörli ennek a szükségét, így nem csak gyorsabb, mint a merevlemez, hanem helyet is megtakarít. Ennek alkalmazása már a fejlesztőktől függ: van, aki nagyobb világokat hoz majd létre, van, aki pont, hogy szűkíti és tömöríti a játékok vagy patchek méretét.

A Shadow of the Colossust feltámasztó Bluepoint Games elnöke, Marco Thrush kifejtette, hogy nagyon izgatott az SSD kapcsán, mivel már nem kell mesterségesen lelassítani a játékosokat: nem lesz szükség zárt ajtókra vagy liftekre, amíg betölt a játék. Visszaemlékezett a régi, kazettás időkre, amikor még azonnal betöltött a program: visszamegyünk azokhoz az időkhöz.
A fizikai játékok - mert hogy lesznek - 100GB-os optikai lemezeket használnak, amelyek 4K Blu-ray lejátszóként is funkcionáló optikai meghajtóba kerülnek.

Az SSD és az optikai meghajtó közötti különbség miatt minden játékot telepíteni kell, de más lesz, mint a PS4-en. A telepítés és eltávolítás konfigurálható folyamat: nem egy nagy adattömb lesz minden program, hanem finomhangolható. Például megoldható, hogy az egyjátékos szegmenst telepítsük, a multit pedig későbbre hagyjuk; vagy az egészet felrakhatjuk, majd törölhetjük a sztori módot, ha végeztünk vele.

A felhasználói felület teljesen újra van gondolva. Cerny a következő módon nyilatkozott: "Bár amúgy is elég gyors lesz elindítani a játékokat, nem azt akarjuk, hogy a játékosnak módokból és helyzetekből ki-belépkedve kelljen kiderítenie, hogy mi is a helyzet. A multiplayer szerverek a konzolnak valós időben mutatják majd azokat a tevékenységeket, amelyekhez csatlakozni lehet, míg az egyjátékos alkotások például olyan infókat biztosíthatnak, mint hogy milyen küldetéseket lehet teljesíteni milyen jutalmakért. Ezeket mind látni lehet majd a kezelőfelületen, és játékosként abba vethetjük majd bele magunkat, amibe szeretnénk."
Végezetül kiderült az is, hogy a Shadow of the Colossus újraálmodásáért felelős Blupoint Games egy PS5-ös címen ügyködik.

Az új konzol tehát 2020 végén jelenik meg, de a PlayStation blog poszt felhívta arra a figyelmet, hogy elég ütős PS4-es címek várnak még ránk, mint a Death Stranding, a The Last of Us Part II és a Ghost of Tsushima.
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
97. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2019.10.21. 06:32:23
LV15
Válasz 96. martin üzenetére:
De megvan.
96. martin  Főszerkesztő
2019.10.16. 12:28:51
LV27
Válasz 60. HUN_GERGO üzenetére:
Nem válaszoltál a kérdésemre.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
95. Joci04  PlayStation.Community tag
2019.10.15. 11:14:02
LV3
+1
Válasz 90. zodiac55 üzenetére:
Azt azért be kell látni, hogy nagyon nehezen indult be ez a generáció.
Igazából a PS3-as címeket adták ki felhúzva PS4-re.
Mára azonban szépen utolérték magukat, Horizon, Spiderman, Days Gone, Detroit, Uncharted, most meg jön a TLU: Part 2, és a DS is..
Ezen kívül ott a rengeteg multiplatform is, amik szintén nagyon jók, pl: RDR2, Witcher 3, AC: Origins, MK11 stb..
Ennél több játék nem volt az régebben sem, viszont a kérdés, hogy ezek mennyi újdonságot hoztak az már egy másik téma.
" The fire rises "
94. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.15. 08:07:47
LV12
nesztek.
https://www.pouet.net/prod.php?which=9461
realtime raytrace. 2003-ból.
ennél csak jobb lehet :)
We all feed on tragedy
93. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2019.10.15. 00:29:01
LV7
Ez a raytracing eljárás alkalmazása játékoknál egyfajta szent grál volt sokáig. Olyan sokáig, hogy a raszteres leképzés közben feljött olyan szintre, ahol már egy részleges raytrace effektnek (amit ma elbír a hardver) minimális a hatása (azon kívül, hogy leesik a képfrissítés).

Pl. az első játékok között, amely ezt PC-na alkalmazza ezt, a BFV-tel, csináltak vakteszteket és átlag ember nem tudta megmondani, hogy mikor van bekapcsolva, vagy kikapcsolva. Néha még a hozzáértő is tévedett. XD

Nyilván, ha az alapoktól felépítenek hozzá egy játékmotort sokkal többet ki lehet hozni, de kb ma itt tartunk.
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
92. zodiac55  PlayStation.Community tag
2019.10.13. 17:55:06
LV12
Válasz 91. VictorVance üzenetére:
Hogy Mr "nemZoltán" Z-t idézzem: "szar". :D
"Si vis pacem, para bellum."
91. VictorVance  Szerkesztő
2019.10.13. 17:34:08
LV18
+2
Válasz 90. zodiac55 üzenetére:
És mivel egyikben sem volt multi, ezért csak féljátékok. Félgenerációhoz féljátékok dukálnak!
Örülünk?
90. zodiac55  PlayStation.Community tag
2019.10.13. 17:31:44
LV12
+2
Válasz 89. martin üzenetére:
Ilyenekre nem adunk, Főnök! A jutyúbon megmondták, hogy ez csak egy fél generáció volt Horizon-al, Spiderman-el, God of War-al együtt...
"Si vis pacem, para bellum."
89. martin  Főszerkesztő
2019.10.13. 10:56:27
LV27
Válasz 60. HUN_GERGO üzenetére:
Nem úgy volt, hogy neked nincs is PS4-ed?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
88. G-men  PlayStation.Community tag
2019.10.13. 02:34:42
LV11
Válasz 60. HUN_GERGO üzenetére:
ott a pont!
SicKLy SaVaGe
87. Lackooo  Hackerman
2019.10.12. 10:03:48
LV16
Válasz 75. Dzson üzenetére:
Szerintem ez egy újabb PR fogás, a raytracing egy erőforrászabáló szarság, cseszett GPU igényes, inkább örüljünk ha nem lesz benne.
PSN ID: Lacek84 -==#1HUN in Dead Nation==-
86. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.12. 08:13:48
LV7
Válasz 82. SteveY üzenetére:
Aridatán mèg tudunk rajta húzni vagy harminc forintot.
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
85. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2019.10.12. 04:29:22
LV7
A kontroller vuziságai nem nagyon indítottak meg. Épp most vettem PS4-hez egy utángyártott vezetékes prosztó kontrollert, még mozgásérzékelő sincs benne, meg csilivili LED világítás se! Rezgés funkciót is kikapcsoltam. Azzal nyomom most a BFV-t. Imádom, mert nem lagol, mint a BT kontroller. Remélem lesz ilyen megoldás PS5-re is. Részemről ennyi. :D

Az AMD meg remélem belehúz grafikában mire véglegesítik a PS5-öt, csak mert lassan egy generációval le lesz maradva az Nvidia mögött. Nem jó szitu ez a PS szempontjából sem.
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
84. rDAVE  PlayStation.Community tag
2019.10.12. 02:50:52
LV3
Válasz 75. Dzson üzenetére:
A Microsoft és a Sony is megerősítette a ray tracing támogatását és hardveres gyorsítását. Mark Cerny konkrétan azt mondta, hogy: "there is ray-tracing acceleration in the GPU hardware"
83. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.12. 00:16:22
LV7
Válasz 81. Old_Raiden üzenetére:
Nem hinném,hogy drágábbak lesznek a lemezek.
Az előző gen váltás sem drágította meg,bár itt a Bluray kapacitás is ugrik egy szintet.Lehet egy-kèt papírral többe kerülnek...
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
82. SteveY  the gunner
2019.10.11. 22:44:00
LV22
Válasz 79. gugello üzenetére:
Majd kiírjuk verbatimra oszt játszunk.
Kedvellek öreg, de bántani foglak!
81. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2019.10.11. 21:17:10
LV21
Ha 25 000 Ft lesz egy fapados Horizon Zero Dawn 2 startkor, akkor én kiszálltam, vagy pihentetem az egész PS5-öt.
80. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.11. 20:01:19
LV7
Válasz 79. gugello üzenetére:
Alap??
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
79. gugello  PlayStation.Community tag
2019.10.11. 15:12:34
LV14
Belegondolva mennyibe fog fájni egy alap PS5 játék, 25.000 Ft ???
- lazíts ha bírsz -
78. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.11. 14:54:59
LV12
Válasz 77. talos86 üzenetére:
de, egyszerű. mert sokan azt hiszik. :P
tudod, tehénszar-hatás... :D
We all feed on tragedy
77. talos86  PlayStation.Community tag
2019.10.11. 13:46:11
LV3
Válasz 75. Dzson üzenetére:
Az a baj, hogy lassan el kell kezdenie a Sonynak a késztermék próbagyártásait. Nem tudnak már sokat variálni. Oké, hogy eddig lerakott az asztalra x darab dev kitet, azonban mire a kész konzol validációja végigfut a saját gyáregységeiben, illetve bérgyártóinál, addigra vészesen közelít a a launch date. Saját bőrömön tapasztalom napi szinten a kapkodást, mivel autóipari smt gyártásban dolgozom. Nem olyan egyszerű elindítani egy sorozatgyártást, mint ahogy sokan hiszik.
76. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2019.10.11. 13:28:19
LV5
Válasz 75. Dzson üzenetére:
Így van, még távol van a megjelenés, addig a raytracing-et is felcseréli valami új őrület.
..loading, please wait..
75. Dzson  Szerkesztő
2019.10.11. 13:04:54
LV6
Válasz 70. Lackooo üzenetére:
Navi-ról csak találgatásokat olvastam eddig raytracing aspektusban, mert az AMD-nek van egy félmegoldás szabadalma, vagyis vagy a CPU-nak rá kell segítenie erősen ha jól értelmeztem. Olyan szint biztosan nincs benne, mint az RTX-es NVidiában.

Persze 2020 vége még távol van.
"Miféle mű kutyakaki...?" (Top Secret)
74. jime  non-alcoholic
2019.10.11. 06:51:30
LV29
Válasz 47. Masamune üzenetére:
ps now egy szar :D
nem nagyon hallottam még olyat akinek 100%-osan menne.

nekem pl jó lenne, van 200+ megvásárolt játék az acc-omon, nem számolva a ps+os ingyen játékokat. és szeretem is elővenni időről-időre ezeket.
örülnék ha egy az egyben át lehetne vinni profilom és majd ott folytatni.
ps3-at se nagyon vettem elő többet miután jött a 4
"wake up, you're dead!"
73. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 23:54:01
LV12
Válasz 71. Lackooo üzenetére:
ezt ismerem. :)
attó' még x86 hullámbádog :D
We all feed on tragedy
72. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 22:52:30
LV7
Válasz 69. PDHiv üzenetére:
Azzal kezdeném az olvasást,hogy megnézem a végső pontszámot. :)
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
71. Lackooo  Hackerman
2019.10.10. 21:25:46
LV16
Válasz 64. trx üzenetére:
A CPU x86 architektúra ugyan, de sok köze nincs a PC-hez. Ajánlom ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=QMiubC6LdTA&a[...]
PSN ID: Lacek84 -==#1HUN in Dead Nation==-
70. Lackooo  Hackerman
2019.10.10. 21:23:46
LV16
Válasz 55. Dzson üzenetére:
Navi nem rossz. Sugárkövetés megoldása van az AMD-nek is és a Navi tudja.
PSN ID: Lacek84 -==#1HUN in Dead Nation==-
69. PDHiv  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 19:31:46
LV1
Válasz 33. jime üzenetére:
Szeretnék olvasni egy tesztet anyád picsájáról! Milyen ps3-on, hogyan viszi?
68. Noob  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 16:58:58
LV6
Parasztvakítás. Ha nincs elég játék, nem kell. Márpedig nincs egy sem.
Én mindig igazat mondtam, akkor is, ha hazudtam.
67. martin  Főszerkesztő
2019.10.10. 15:28:04
LV27
Válasz 66. Masamune üzenetére:
De, de, DE!
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
66. Masamune  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 15:04:55
LV14
Válasz 57. talos86 üzenetére:
Ertelek, de ez a lenyegen nem valtoztat. :)
"Na de Gyurma Gyuszi!"
65. seeYOUsoon  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 14:58:57
LV5
Dobhatnának pár új VR bejelentést is, ott tényleg lenne min fejleszteni :)
..loading, please wait..
64. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 14:19:03
LV12
Válasz 60. HUN_GERGO üzenetére:
hát, én annak örülnék, ha végre valami rendes célarchitektúra lenne, nem egy x86 alapú hurkatöltő hullámbádog pécé... elvégre a gamékhoz inkább FLOPS kell, abban meg egy PowerPC jobb, mint a x86, de hát nem az ész számít, hanem a pénz, meg hogy a developerek ne hisztériázzanak, hogy PPC, fúj, mi x86-hoz szoktunk...
(tudom, az x360 is PPC... csak ott a jobban összerakott SDK-val ezt a MS ügyesen kompenzálta)
We all feed on tragedy
63. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 14:12:27
LV12
Válasz 62. Re-tech üzenetére:
Naughty Dog így írja: The Last of Us

Us - ebben a formában "mi" vagyis közülünk.
merthogy US lenne, ha United States
We all feed on tragedy
62. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 13:20:21
LV7
Válasz 58. trx üzenetére:
Èrdemes kivárni,ezeket bedobják ingyen,vagy nagyon olcsón előbb-utóbb.
A Last of Us RM persze nekem is megvolt,meg anno ps3-on is.
Ha már itt tartunk egy hülye kérdés még mindig foglalkoztat:
Last of Us.
A címben az US mit takar?United States,vagy Us,mint "Mi" vagyis ez esetben akkor "közülünk"?
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
61. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 13:16:31
LV7
Válasz 54. Dzson üzenetére:
Meghiszem azt.
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
60. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 12:43:21
LV15
Na végre... vége a "PS3,5" korszakának... talán jöhet az igazi generáció váltás.
59. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 10:23:55
LV12
+1
Válasz 57. talos86 üzenetére:
germánoknál (Berlinben) dolgozó haverom meséli, hogy micsoda felüdülés neki hazamenni Zalaegerszegre. Néha jön vele valami német haverja, aki csodálkozik, h itt kb mindenhol van 4G... Az meg hogy vannak helyek, ahol kilóg a falból a gigabit, na hát az meg úristen. tiszta Amerika. (ja nem, ott is trógerfos net van nagyátlagban...)
We all feed on tragedy
58. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 10:20:43
LV12
Válasz 53. Re-tech üzenetére:
ilyen gamék miatt van nagy igény a visszafele kompatibilitás valami értelmes módjára (ami nem -fizetős- streamelt fos).
nem hiszem, h pl régi GT-kkel bárki is akarna csapatni... :)
de pl The Last Of Us első részét is letolnám újra akár PS3-on is, ha épp nem vágták volna hozzánk ingyé' pluszban... :P
We all feed on tragedy
57. talos86  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 10:17:54
LV3
Válasz 47. Masamune üzenetére:
Azért, mert nem mindenhol van csilli-villi internet, mint nálunk. Vegyük példának a németeket. Ha nem városban laksz, akkor kb nulla minőségű nethez férsz hozzá. Húgoméknak Bellamontba csudálatos 4/0,5 netjük van. Sógorom nem tud normálisan BF5-özni, mert akkora latency-je van mint az állat. Szerinted ilyen netkapcsolattal hol tudná stabilan használni a PS Now-ot?
56. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 10:15:02
LV12
Válasz 55. Dzson üzenetére:
ezért kéne bele NVidia. Azok legalább értenek a GPU-hoz, meg értelmes drivereket gyártanak hozzá... :)
(bár nem abból élnek)

AMD-nek a HW-ja erős (tud számolni gyorsan), de az újabb trendi dolgok közül kb. lószart nem tud. És még azt is elb*ssza néha...
We all feed on tragedy
55. Dzson  Szerkesztő
2019.10.10. 09:58:27
LV6
Válasz 46. Lackooo üzenetére:
Eh. Nem vagyok fanboy, de az AMD mostanság VGA-ban nem erős. Meg akkor mit szenvednek a backward kompatibilitással annyit.
"Miféle mű kutyakaki...?" (Top Secret)
54. Dzson  Szerkesztő
2019.10.10. 09:57:33
LV6
Válasz 53. Re-tech üzenetére:
Resistance 3 támogatta már a 3D módot, állat volt projektoron.
"Miféle mű kutyakaki...?" (Top Secret)
53. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 09:45:42
LV7
Válasz 51. trx üzenetére:
Na a Resistance összes része viszont jöhetne nekem is újra bármikor!
Óriási volt!
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
52. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 09:42:57
LV12
Válasz 51. trx üzenetére:
Resistance.
gépelni tudni kell(ene). :P
We all feed on tragedy
51. trx  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 09:42:14
LV12
Válasz 48. Re-tech üzenetére:
pedig elég nagy igény van rá. MS valahol publikált egy statisztikát, hogy mennyire használják ki az emberek, h x360-as lemezt betolnak x1-be és csapatnak a régi cuccal. Rengetegen játszanak újra régi dolgokat, főleg, ha készül kijönni valami új rész egy srozatból. Én pl UC4 előtt közvetlen végigtoltam az első hármat (PS3-on), csak hogy meglegyen a feeling :)
Ha meg monnyuk jönne Resinstance4, akkor is teljesen biztos végigtekerném újra az első hármat. (ami amúgy tervben is van anélkül, hoyg jönne hozzá bármilyen folytatás, amiről ugye tudjuk, hogy úgyse fog jönni...)
We all feed on tragedy
50. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2019.10.10. 09:42:05
LV3
Válasz 39. CountofHell üzenetére:
Jogos, nem úgy fogalmaztam, hogy a lényeg tűnjön ki: ha jól tudom, az újonnan megerősített infó az volt, hogy 16-szálasról van szó.
49. ojoba1  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 09:20:34
LV1
Több PS only címet plz!!!
48. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.10.10. 08:27:08
LV7
Hogy őszinte és nyers legyek(amit imádok):
A f*szomat sem érdekli a visszafelé kompatibilitás.
Azért veszek új gépet,hogy az új gameket toljam,nem azért,hogy a régieket tudjam játszani.Így is alig van időm erre...
Nem üthetlek meg mer' megbüntethetnek.
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
PSC - The Solus Project nyereményjáték
2019.10.20. 22:00 PlayStation.Community
12 hozzászólás
Szerző: martin
Solaris.
Star Wars Jedi: Fallen Order - Soulsborne elemekkel szerelve
2019.10.20. 13:02 Komment
4 hozzászólás
Szerző: martin
...de saját mechanikával.
Okami - folytatást akarnak az eredeti készítők
2019.10.20. 12:53 Komment
10 hozzászólás
Szerző: martin
Varázslatos farkaskaland kettő?
MediEvil - fegyverforgatási tanácsok
2019.10.19. 12:29 Komment
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Videón a fegyverek alternatív támadásainak módja.
Star Wars Jedi: Fallen Order - gameplay videók
2019.10.19. 12:00 Komment
6 hozzászólás
Szerző: ColdHand
És már aranyban tündökölnek a kódsorok.