.
 

PlayStation.Community

2009.10.12. 13:50 PlayStation Network
34 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Apokalipszis, most? Nem, most még nem...

Nagyon szerencsés embernek mondhatom magam: több olyan barátom is van, akikkel évek óta, jóban-rosszban együtt vagyunk. Ketten vannak, ráadásul mindketten szeretik a videojátékokat is. Igazi kincs birtokában vagyok.
Általában szerdánként szoktunk összejönni; mi úgy hívjuk, fiúnapozni. Ilyenkor főzünk, iszunk, lazulunk, mókázunk és természetesen játszunk orrvérzésig. Bár kifejlesztettünk egy remek saját szinglimultis játékfajtát – amikor is szingli cuccokat tolunk multiban úgy, hogy egy pályát az egyik, egyet meg a másik csinálja: eddig a Wolverine-t kétszer, a Force Unleashedet egyszer toltuk végig, így testületileg –, azért az igazi poén az, amikor valamit co-op módban együtt, vagy egymás ellen tudunk élvezni, osztott vagy ugyanazon képernyőn.
De… ilyen game sajnos nem sok van. Mivel a sportcímeket és az autóversenyeket nem igazán kedveljük, általában igyekszem beszerezni minden olyan jópofa, könnyed szórakozást kínáló multis cuccot, ami szerdánként terítékre kerülhet nálunk – így esett a választásom a Konami Zombie Apocalypse című, PSN-es játékára. Hogy végül beváltotta-e reményeinket a program, arról később…A Zombie Apocalypse – pofonegyszerű – alapötlete két nagy klasszikusra épít: a Robotron 2084 (1982, Williams Electronics) és a Smash TV (1990, Williams) arcade játékok voltak azok, melyek először és a legsikeresebben mutatták be a nagyvilágnak a kétkaros, 8 irányba mozgás mellett 8 irányba lövés technikáját. Az ötlet eleve játékteremért kiált: adott egy sima felülnézetes (vagy később izometrikus) aréna, ahol figurádat az egyik joystickkel minden irányba tudod mozgatni, egy másik karral pedig mindenfelé 360 fokban lőni. Az ellenfelek a létező összes égtájból özönlenek feléd – célod pedig a túlélés, lehetőleg minél tovább, és közben minél magasabb high-sore elérése.
A Nihilistic fejlesztette, Konami kiadású ZA ezt a retro alapötletet ragadja meg, és csak minimális extra összetevőt tesz hozzá, ezáltal bátran aposztrofálható egy vegytiszta ügyességi pontszámgyűjtő shooternek, ahol teljesen mellékesek a történések, a szereplők, vagy a helyszínek. A lényeg azon van, mennyi pontot tudsz begyűjteni a játék során. Ennyi, és egy fikarcnyival sem több. Basic.
A game körítésének része, hogy a ’80-as, ’90-es évek játéktermi érája mellett a korai „zombi-apokalipszis” filmek komolyan nem igazán vehető hangulatát is magára öltötte, szóval valahol egy paródia. Képi világa extra brutális mértékben véres, leginkább a „gore” kategóriába sorolható, emellett mind zenéi, mind pedig hanghatásai ezt a tipikus Romero, Fulci, Danny Boyle-féle stílust idézik.

A játékot szingli és természetesen co-op multi módban is tolhatod. A többszemélyes menetben 2-4 szereplő vághat neki a ponthatárok döntögetésének, helyi és online verzióban is.
A zombigyilokhoz négy szintén tipikusnak mondható figurából válogathatsz: van itt egy laza nyakkendős fekete fazon (Night of the Living Dead); a csinos, de hisztérikus nőci; a slampos, pocakos biztonsági őr; és végül egy szemüveges fazon, aki a készítők szerint az „átlag videojátékos” megtestesítője. Küllemükben különböznek, eltérőek a beszólásaik, de egyébként mindegyikük kajak ugyanazt tudja.
A minden irányba mozgás és lövés mellé, mint mondtam némi extra is társul: ez pedig a zombifilmekből elmaradhatatlan láncfűrész bevetése. Szorult helyzetekben kétféle módban alkalmazhatod a szerkezetet: vagy simán csak kaszabolsz vele, vagy egy kissé lassabb, de több bónusszal járó kivégzést eszközölsz.
Az alapnak számító, öröktöltényes M16-os és a láncfűrész mellett kilenc extra fegyver szedhető fel a pályákon, melyek csak limitált munícióval rendelkeznek. Ezek adott időközönként jelennek meg, véletlenszerű helyeken felbukkanva. A legmókásabb fegyó mind között egy cuki hangon beszélő játék mackó, mely elhajítva minden zombi figyelmét magára vonja – hogy aztán pár másodperc múlva egy hatalmas robbanással atomjaira szaggasson mindenkit a közelében.
Tulajdonképpen nem fegyverek, de valahol mégis azok a pályák által kínált gyilkos eszközök: az egyik helyen egy repülő turbinájába tudod belelőni az élőhalottakat, máshol egy aprítógépbe, megint máshol a benzinkút töltőpisztolyából kiömlő naftával gyújthatod fel ellenfeleidet. Ezekért a kunsztokért persze pluszpontokat számol fel a program.
A pályákra néha berohan egy-egy túlélő – a hangosan jajveszékelő, minden zombifilmben először elhulló szőke nő. Őt érdemes megmenteni – kb. 10 másodpercig kell védeni, amíg elviszi egy helikopter – némi extra pontszám reményében. A sikeres mentésekért egy robbanó plüssmaci a jutalmad.
Bizonyos esetekben, bizonyos típusú ellenfeleknél mintegy utolsó lehetőségként megoldható egy ellökés is a gombok vad nyomogatásával és a karok rázásával. Ekkor embered szétlöki a rámászó zombikat – jó kis mentés, de sajnos nem mindig működik.
A sima gyilokért, az említett „gyilkos eszközökért” és a túlélőkért mind-mind pont jár, hisz ebben a játékban semmi más feladatod nincs, csak a pontok gyűjtése. Minden ötödik leölt zombi után egyet ugrik a normál pontszám melletti „szorzó”. Ezt az értéket érdemes minél magasabbra feltornázni, a pálya végi elszámolásnál sokat számít majd, sok más körülménnyel (pl. kellett-e zombikat leráznod magadról, vesztettél-e életet) egyetemben. Ha meghalsz, vagy ellökést kell alkalmazkodnod egy napon, a szorzó nullázódik.

A Zombie Apocalypse tehát egy ügyességi shooter, ahol az alap játékmódban 55 gyilkos napot kell túlélni, zombik ezreinek lemészárlásával. Hét különböző helyszínt váltogatva folyik a küzdelem, időnként minimális változatosságot csempészve az akcióba: néha este van, néha kizárólag a láncfűrész alkalmazható. A napok teljesítésével később néhány extra játékmód (a defaulton túl tehát 6) is megnyitható: beállíthatod majd az örök éjszakát, kizárólagos fűrészelést, turbó opciót, hardcore nehézséget, a „7 Days of Hell” különleges módot, valamint megnyerheted az „All Weapons” formulát.
Bár a játékban lehet menteni – minden teljesített napot automatikusan save-el a program, az összes élet elvesztése, tehát „continue” esetén is –, de a high-score-ba csak az egyhuzamban, continue nélkül, a legelső nappal kezdett menetek számítanak bele. Így aztán ha az online ranglisták élére törsz, készülj fel rá, hogy egyhuzamban kell lenyomnod a mókát.
Azt hiszem elérkeztem oda, hogy megválaszoljam a cikk elején nyitva hagyott fontos kérdést: megérte-e kis csapatomnak a Zombie Apocalypse megvásárlása? Sajnos nem igazán. Közös unalom az volt, de nem volt szórakozás.

A game véleményem szerint több sebből is erősen vérzik és annyira egysíkú benne az élvezeti faktor, hogy gyakorlatilag summázva elmondhatom: csak és kizárólag annak ajánlható, aki bevállal egy következetlen, 100% ismétlődő, néhol kifejezetten idegesítően működő, gyakran kizárólag a vakszerencsére alapozó játékmechanizmust annak érdekében, hogy egy ültő helyében, egy nekifutásra minél nagyobb pontszámot érjen el egy játékban. Most akár azt is mondhatnád, hogy „Oké, de minden arcade shooter ilyen.” Ilyen, de nem egészen… figyelj, elmagyarázom.
Aki ismeri a high-score lövöldék világát, az tudja: két alapkövetelmény van, melyek közül egynek mindenképpen teljesülni kell ahhoz, hogy egy pontszámos shooter tényleg élvezetes legyen: vagy kiszámíthatónak kell lennie, vagy következetesnek. Mit jelent ez? Vegyünk példának egy retro űrhajós shoot’em-up cuccot. A megjelenő ellenfelek két dolgot csinálnak: vagy egy előre meghatározott alapséma szerint lőnek – még a bullet hell játékokban is, ahol egymillió lövedék van a képen egyszerre –, azaz ha nehezen is, de egy idő után ki lehet számolni, hol nem találnak el (mondjuk a kis piros csak átlósan lő, a sárga meg 30 fokos szögben), vagy pedig oda tüzelnek, ahol az adott pillanatban a player hajója/figurája van. Ilyenkor az ügyes elmozgással lehet túlélni a helyzeteket. Egy dolgot jó shooterben azonban nem csinálhat az ellenfél: nem lőhet oda, ahová a player mozogni fog, és nem lőhet teljesen véletlenszerűen, összevissza sem, mert ezzel az a szerencsétlen helyzet állhat elő, hogy lehetetlen lesz élve kikeveredni egy szituációból. Mindenképpen szükség van tehát egy jó shooterben a kitaktikázhatóságra, vagy pedig villámgyors helyzetfelismerő képességel megoldható figurákra – de semmiképpen sem lehet azt behozni, hogy a player csak véletlenül éljen túl valamit. Véletlenből csak véletlen lehet magas pontszámot elérni – és itt ez nem lehet a cél.

Nos, ebben a játékban sajnos ezt nem sikerült megvalósítani. A készítők tudták, mit akarnak lemásolni, de sajnos néhány „shooter alapfogalommal” nem voltak tisztában. Egy olyan programban, ahol minden csak a pontszámról és az életeid számától függ, nem lehet megengedni, hogy menthetetlen helyzetbe kerülj. Mondok példát: beragadsz egy sarokba, ahonnan ki akarod vágni magad. Erre egy késdobáló ellenfél feléd is, meg az egyetlen menekülő utad irányába is dob egy olyan pengét, ami azonnal megöl. Így aztán hiába sikerül mondjuk a láncfűrészezés, biztos megöl a kés. Ha a másik megoldást választod, és inkább löksz, aztán félreugranál, akkor meg megöl a másik bicska. Ilyen szituból a játékban nagyon sok volt: amikor úgy éreztem, itt most tulképp’ bármit csinálhattam volna, úgyis beszopom a brokit. De ezeket sorolhatnám a végtelenségig: folyamatosan mozogva menekülsz a zombihordák elől, de a radioaktív szennyezés miatt sajnos nem látod, milyen típusú ellenfelek vannak a tömegben. Gondolod jöjjön a láncfűrész, erre rád vetődik egy olyan figura, akinek kivédhetetlen a vetődése. Lényeg a lényeg: egy idő után baromi frusztráló a tény, hogy nem rajtad vagy az ügyességeden múlnak a helyzetek, hanem a véletlen vakszerencsén.

A hét helyszín sajnos nagyon kevés. Sokkal több is belefért volna a játékba ezekből az „egyterű” arénákból. Az 55 nap alatt majdnem tízszer kell mindegyiket bejárni, és ha azt vesszük, hogy a játékmenet folyamatos lövésből és körözésből ál, akkor elképzelheted, egy idő után milyen unalmas lesz a dolog. Az időnként feltűnő „főellenség” először még jópofa, negyedszerre tök ugyanazt megcsinálni viszont halál uncsi. Külön pályafeladatok vagy apróbb színesítések nincsenek: a játék befejezése felé – amit kizárólag tisztességből szenvedtem végig – már csak az járt a fejemben, vajon meddig tart még ez a nyomorúság? A cikk miatt elkezdtem a „7 Days from Hell” módot is, ahol több mint 2000 zombit kell ledarálni naponta – stopperrel mértem, itt a negyedik nap már 27 percig ment, ami tényleg idegölően hosszú idő, ráadásul szórakoztatónak semmiképp sem nevezhető.
A negatívumok számát a felszedhető fegyverek milyensége is növeli. Az egyre gyorsabb tempó és egyre számosabb zombi miatt az lenne a kézenfekvő, hogy gyorstüzelésű fegyókat kapjunk. Ehelyett a cuccok fele kifejezetten lassú: míg a lángszóróval vagy a dupla géppisztollyal gyönyörűen lehet irtani, addig a Molotov-koktél néha túl messzire repül, a rakéta csak száll a nagyvilágba, az egylövetű vadászpuska pedig alkalmatlan arra, hogy szorult helyzetből kivágd magad vele. Sajnos azt lehet mondani, hogy néha egy extra fegyver felvétele inkább nyűg, mint segítség.
A Zombie Apocalypse látványvilága a game legnagyobb erőssége – baromi jól néz ki. Ezzel a felülnézetes grafikával simán el tudnék képzelni dobozos játékokat is, például a zseniális Postalt, vagy a Fallout korábbi részeit.
A zene és hang szintúgy kellemes. Jópofák a zombihörgések, a nyögések és kiáltások, de a ledarált testek zöreje is elég hátborzongató.
A game kezelése áltagos, méghozzá a fent említett hibák miatt. Kb. a történet feléig minden nagyon zsír, tényleg tetszett is rendesen, de aztán egyre többször ragadsz majd be, egyre sűrűbben vág majd levegőt a fűrészed, nem talál a rakétád, és egy idő után már csak fekszel-kelsz, ráadásul rohadtul unod már az egészet.

A Zombie Apocalypse egy erősen középszerű játék, amelyből hiányoznak az igazán jó megoldások. A négy karakter semmiben sem különbözik (pedig a jó shooterekben legalább az alapfegyver más), a felvett fegyverek nem hoznak izgalmas lehetőségeket és megoldásokat, a helyszínek a végtelenségig ismétlődnek, nincsenek apró hangulatfokozó tényezők vagy feladatok – kizárólag ugyanaz van végig, a monoton gyilkolás. Úgy éreztem magam, mintha Károlyka csokigyárában lennék rabszolga: egy darabig hű de mókás volt a sok zombi, de egy idő után már könyörögtem a Mátrix urához, hogy ne legyen belőlük több hullám.
Partijátéknak nem igazán ajánlom ezt a címet, egyedül tolva pedig egy idő után inkább szenvedés, mint kihívás. Magyarul mondva kissé becsapós a cucc, rendesen mellé lehet nyúlni vele, mondjuk a demo alapján.

Zombie Apocalypse
Kiadó: Konami
Fejlesztő: Nihilistic Software
Megjelenés: 2009.09.24.
Ár: 9.99$
Játékosok száma: 1-4
Kép: 720p
Hang: DD5.1
Méret: 741MB
Web: Nihilistic homepage
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
34. pank2
2009.10.16. 07:38:54
LV2
Nekem tetszik a játék.
PSN ID: paradilaci
33. Zema
2009.10.15. 11:02:48
LV1
Véleményem szerint páran ezt a játékot félreértitek. Amellett, h a következetes, és kiszámítható árkád okfejtésetekről igazatok van. Ehhez a játékhoz nem úgy kell hozzáállni, mint egy UC2-höz. Nekem megvan, és szeretem. Megveszem a Dead Nationt is. És azért szeretem, mert nekem arra kell, h a munkaidőben, és a dugóban álldogálástól felgyülemlett stresszt levezessem abban a rövid időintervallumban, míg elkészül a vacsi, vagy amíg nem indulok el vhova. 15-20-30 perceket játszom vele, leszarom a high score táblát, egyszerűen jól akarom vele magam érezni pár percig. Arra tökéletes, ahogy a psn játékok nagy része is. Hiszen erre lettek kitalálva. Nem kell túl misztifikálni egy ilyen sútert, senki nem akar vele egész este single módban bohóckodni. Ha pedig egy társaság bebaszva nem élvezi, akkor ott is vmi baj van...vagy kevés pia.
2009.10.14. 22:24:07
LV1
Szerintem egész jo kis játék,föleg haverokkal!!
2009.10.14. 17:32:00
LV5
Válasz 14. Lotar üzenetére:
5-en megosztjátok és úgy már csak 2$
Csúnyán törik !!!4!
2009.10.14. 17:29:29
LV5
Válasz 17. SOLDIER üzenetére:
LOL ,mi is simán összekevertük,de később felhomályosítottak xD
Csúnyán törik !!!4!
2009.10.14. 15:59:46
LV4
Nem rossz!
Lag-Cheater Fucker Shogun
28. vbalazs  PlayStation.Community tag
2009.10.14. 14:51:05
LV3
Nekem nagyon bejött a demo, ma meg is vettem a teljes verziót. El lehet vele tölteni az időt amíg várom az Uncharted 2-őt :)
27. aronpetho  PlayStation.Community tag
2009.10.14. 07:07:18
LV4
a demo alapján egész jó kis játék:D

csak nyomkodtam a demo letöltést, és ez is lejött...×D
már ki is töröltem... [azért annyira nem volt jó=D]
Csukott szemmel is be tudom kötni a cipőmet.
26. zolika  HALF NINJA
2009.10.13. 20:34:51
LV9
A co-op multi nagy királyság,mi legutóbb a Resistance-ot játszottuk
Atival ! :)
Anthony Hopkick :D
25. UV-
2009.10.13. 20:20:02
LV7
Én is leszedtem. Jó móka haverokkal, főleg a 7 day of hell. XD De az online lobby egy rakat sz*r. Az esetek 90 százalékában fagyassza a gépet.
It only does everything! id: LU-BU666
24. Allitta  Loot-ribanc
2009.10.13. 17:53:43
LV9
A demóját letöltöttem, kipróbáltam és egyelőre nem törlöm, mert ha csak pár percet játszok vele, akkor tökéletesen kielégíti eme játékforma iránt keletkezett vágyamat.

Kösz az ismertetőt, mert ennek fényében biztos nem ez a játék lesz az, amit majd megveszek a boltból, amint megszereztem a PSN kártyát. Előbb vagy utóbb csak veszek már egyet végre. Időszerű lenne.
"A modor mutatja, mit érsz."
23. EmThor  PlayStation.Community tag
2009.10.13. 15:07:48
LV12
Letoltam 55 napot, úgy könnyű volt, hogy mindig lehetett újra folytatni. Az online rész fagy és halott, remélem javítják. Amúgy jó véres :) Nem is vártam mást a Conan készítőitől, egyem BG szívét, máig elevenen él bennem a Konzolos tesztje.
22. Barneyzero  PlayStation.Community tag
2009.10.13. 12:41:29
LV11
Válasz 17. SOLDIER üzenetére:
Én tisztára azt hittem, hogy ez az a játék, akkor még mindig reménykedhetünk, hogy kiadnak egy jó zombiölős PSN játékot:)

Kösz martin a cikket, akkor jól szűrtem le a demóból, hogy szenvedés lenne a teljes játék játék egy idő után
2009.10.13. 11:49:41
LV1
Nem nagyon tetszik.
20. Zandrs
2009.10.13. 09:38:04
LV8
demoletölt-netnélkül nemindul-töröl
de kösz a ciket, legalább tudom mit nem hagytam ki :)
19. Yokozuna  PlayStation.Community tag
2009.10.13. 08:44:34
LV6
kösz a cikket, megmentettél tőle!

továbbra is marad a Super Stradust és a Blast Factor!
"Csináltunk fényt. A végén már Unikumból."
18. Penge70  Veterán PSC tag
2009.10.13. 07:38:53
LV22
leszedtem a demot, majd a kiprobálása után töröltem is..... nem tetszik
17. SOLDIER  49%Motherfucker/51%SonOfABitch
2009.10.13. 01:21:39
LV11
Majdnem benéztem ezt a game-et; összekevertem a Gamescom-on villantott Dead Nation-nel: http://www.youtube.com/watch?v=gmYP6QuCssU
Na az szerintem, f*sza lesz!
Please to meet you... Hope you guess my name.
16. EmpiHUN  Driftrocker/BF Veterán
2009.10.12. 23:36:12
LV13
Köszönöm ezt a cikket Martin, ha te nem vagy már megvettem volna! :D
A demo alapján télleg jónak nézett ki! Azt a 3 szintet élveztem is... :D
A Birodalom örök!... khm.. Hupsz!
15. martin  Főszerkesztő
2009.10.12. 23:06:56
LV27
Válasz 12. hjetyekus üzenetére:
Látom pontosan tudod tapasztalatból, mi a "kiszámítható" és a "következetes" arcade shooterek jellegzetessége. Az Ikaruga ugyebár kiszámítható: szinte mértani pontossággal lehet kivédeni a zillió lövedéket, miután rájöttél, melyik ellenfél hogyan tüzel. Az R-Type ugyanakkor következetes: minden lövés pillanatnyi koordinátára megy, ergo ügyesség kell, hogy elmozogj.

Itt ez bukik: egy idő után sajnos bármikor bárhova repülhet kés, bukkanhat fel alattad zombi, vagy eshet a nyakadba egy védhetetlen dagi.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
14. Lotar  PlayStation.Community tag
2009.10.12. 22:29:31
LV17
10 dodo . akkor nem kell. egy 5 - ért , talán .
psn/sen id: pcpmate
13. Lotar  PlayStation.Community tag
2009.10.12. 22:28:19
LV17
demo jó . de , ha minden igaz , akkor nem biztos , hogy kell . kösz a cikket .
psn/sen id: pcpmate
2009.10.12. 21:34:20
LV5
Válasz 4. killerpapajoe üzenetére:
Megunhatatlan az Everyday Shooter

ha

ha nem mindennap tolod.

Martin mindenre kiterjedő részletességű stílusismertető szakcikke alapján (csupán ezért volt jó, hogy kiadta Konami ezt a futottak még PSN címet) az EDShooter kiismerhető, folyamatosan nehezedő, és mennél többet játszod, annál több elpazarolható, kockáztatható plusz életet ad (illetve levásárolható ekként a megszerzett jutalompontokból). Tehát korrekt.
Kis kacsa für Dich...
2009.10.12. 21:24:59
LV5
A Burn Zombie Burn klasszissal jobb és élvezetesebb.

És még olykor-olykor humoros is.

A ZA demója engem is csak abban a meggyőződésben erősített meg, hogy ez kihagyható. Most egy picit félek, hogy ugyanezt a képletet kellett volna a Critter Crunchra is alkalmaznom, de azt kapásból kifizettem (pedig volt demója is), félálomban elkezdtem (volna) játszani, de valahogy nem volt "kafa". Túlspilázták.
Kis kacsa für Dich...
10. Duke  Szerkesztő
2009.10.12. 19:59:26
LV10
felfigyeltem erre a cuccra, kíváncsi voltam milyen. A lehető legjobbkról jött ez a cikk :)
9. gabe83  PlayStation.Community tag
2009.10.12. 19:35:14
LV21
Nagyon tetszenek ezek az artworkök!
A klip megnézése alatt folyamatosan mosolyogtam. Régi vágású, jópofa játéknak tűnik.
8. rajden  PlayStation.Community tag
2009.10.12. 19:14:46
LV6
Jajj ez eszméletlen király játék, játszottam a demójával és eszméletlen.
"Fighting was the only thing..."
7. kluft  PlayStation.Community tag
2009.10.12. 18:59:34
LV8
Nagyon nem tetszett pedig nekem az izometrikus lövölde bejövős, remélem ez http://playstationcommunity.hu/note/1662 sokkal jobban sikerül majd.
Semper Fidelis
6. Zsolt  PlayStation.Community tag
2009.10.12. 18:52:47
LV11
A demó pont elég volt belőle. (Képtelen vagyok az egyik karral mozogni, a másikkal egy teljesen más irányba lőni, emellett pedig a képernyő minden sarkát figyelni, honnan jönnek az ellenfelek.)

Mindenesetre örülök, hogy egyre több PSN-játékról olvashatunk - jómagam többet játszom velük, mint a lemezes címekkel.
5. Raziel  PlayStation.Community tag
2009.10.12. 18:51:36
LV3
Én egy Zombies Ate My Neighbors szerű játékra várok már mióta. Arra tuti vevő lennék.
Mekkora egy játék is volt az:
http://www.youtube.com/watch?v=NDp6P_I7q2g
2009.10.12. 18:48:43
LV2
En is csiptem,persze alig probaltam bele.Akkor marad az Everyday Shooter.
3. ssj3_vegetto  The Champion of the Gods
2009.10.12. 18:47:42
LV20
Jó gém, hétvégén ezt toltuk haverral :)
Don't Tempt My Dark Passenger
2. Lara  beauty junkie
2009.10.12. 18:37:29
LV26
nah ezt jó volt olvasni. :)
bár hirtelen megijedtem, hogy 'banyek, lehet több időt kellett volna hagyni a game-nek, hogy megnyerjen', de akkor még sem. :D

nagyon jók a képek. a terhes szépségkirálynőért odavagyok.
1. Sakamoto_14  A bölcs
2009.10.12. 18:30:18
LV20
Sok ilyen stílusú demót letöltöttem már, de ez az egy tetszett igazán közülük. Nem tudom, mi fogott meg benne, egyszerűen jó.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Elmélkedő - Az online vásárlás és rendelés
2018.12.23. 10:00 PlayStation.Community
33 hozzászólás
Szerző: martin
Megjött, elveszett, megvámolták, mást kaptam, sérült, a képen nagyobbnak látszott.
Animal Force (PS4, PSVR, PSN)
2018.12.16. 11:16 PSC egyperces
0 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Azt a pandát ne oda pakold, fiam!
Island Time VR (PS4, PSVR, PSN)
2018.12.14. 08:33 PSC egyperces
0 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Számkivetett-lite.
JUST CAUSE 4 (PLAYSTATION 4)
2018.12.13. 09:21 Játékteszt
22 hozzászólás
Szerző: Szativolution
Káoszelmélet.
Mutant Year Zero: Road to Eden (PS4, PSN)
2018.12.12. 15:11 PlayStation Network
17 hozzászólás
Szerző: martin
Micsoda? Miss? HÁT MISS AZ ANYÁD, AZ!
Star Wars Pinball: The Force Awakens Pack (PS4, PS3, PSV, PSN)
2018.12.12. 08:25 Kedvcsináló
4 hozzászólás
Szerző: Masamune
Csak le ne TILT-son az erő...
RIDE 3 (PLAYSTATION 4)
2018.12.11. 09:00 Játékteszt
12 hozzászólás
Szerző: B_Renato97
Megtáltosodott motoros.
Defenders of Ekron: Definitive Edition (PS4, PSN)
2018.12.10. 09:32 PlayStation Network
3 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Szívatás Level 1000.
RiftStar Raiders (PS4, PSN)
2018.12.09. 21:48 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Shoot-Loot-Death-Restart-Death-Restart.
Elmélkedő - Polkorrekt tartalmak a videojátékokban
2018.12.09. 12:05 PlayStation.Community
71 hozzászólás
Szerző: martin
Most akkor milyen bőrszínű és mely vallású ember ölhet büntetlenül milyen neműt és milyen korút?