PlayStation.Community

2019.08.07. 10:39 PSC egyperces
1 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Értékeld a cikket!
Amikor Peter Parker elszívja az első trombitát.

A Flamebait Games Verlet Swingje egy megcsáklyázom az objektumot, azt' lengek tovább, mint egy beszívott Pókember hangulatú játék. Történet nincs, csak pályák egymás után, amiknek a külcsínjét a tervező vagy illuminált állapotban szerkesztette, vagy véletlenszerűen dobta össze minden mindegy alapon.
Indulásnál ki kell lőnünk csáklyánkat, ami szinte bármelyik felületen megtapad, de célszerű a készítők által kijelölt, kis gömbökkel jelölt útvonalon haladni. Szóval virtuális kötelünket kilőjük vagy egy ilyen gömbre, vagy egy tapadásra alkalmas felületre, ellengünk, újra csáklyázunk, és így tovább. Ezt a folyamatot a cél elérése, illetve a talaj, vagy bármelyik tereptárgy megérintése szakíthatja csak meg. Ha elérjük a pálya végét, akkor a gép kiértékel az eltelt idő alapján, aztán jöhet a következő megmérettetés.

Grafikailag elfogadhatóan duruzsol a Unity motor, de maga a látvány kaotikus. Nem, ez nem a grafika minőségére értendő, hanem a képvilágra, mert amit látunk, az ép ésszel felfoghatatlan. A lebegő szobrok, illetve egyéb művészeti alkotások még oké, de az óriás pizzaszeletek, a hatalmas compact diskek, vagy a delfinek már egy teljesen szabadabb, befogadóbb, vagy borultabb elmét követelnek meg. Számomra az egyik legviccesebb - ugyanakkor legalja - pillanat az volt, amikor a kijárat egy vécécsészében terült el – ezzel jelezve a program, hogy lehúzhatom magam.
Kezelésileg ennél egyszerűbb már nem is lehetne a cucc, csupán az a gond, hogy a szimulált fizikai törvények igen precíz kivitelezést követelnek meg, mert baromira nem mindegy, hogy a lengés ívén hol engedjük el virtuális liánunkat, vagy hogy merre tartjuk nyomva az analóg kart csáklyázás után. Plusz fontos a célzás pontossága is, mert ha egy közelebbi objektumot akár csak pár pixelre is elvétünk, akkor hajlamos a kötélvég a messzebbi felületen megtapadni, aminek az eredménye egy pofára eséssel egybekötött retry.
Tartalmilag 100 pályája várja, hogy meghódítsuk őket 5 világra szétosztva, zeneileg teljesen felejthető dallamok kísérik suhanásainkat, amik sajnos csak világonként változnak, cserébe a hangok sem kiemelkedőek. De legalább a szintek ha külcsínben annyira nem is, felépítésileg és megoldásban elég változatosak. Hangulatilag kezdeti érdeklődésünket hamar földbe döngölheti a precizitást igénylő pályák (a maximális kiértékelésre utazóknak részvétem), amiket ugyan megoldhatunk alternatív útvonalakon is, de igen ritka az olyan, amikor bukás nélkül átjutunk egy szinten. A sok hibázás és újrakezdés pedig hamar rage quitbe torkolhat – főleg amikor a program bedobja a mozgó objektumokat a pályára.

A Verlet Swing nem az átlag játékosoknak készült, hanem a különc, ínyenc, kitartó gamerek által alkotott pergament-vékony rétegének. Azoknak, akik nem restek akár hússzor is nekiállni egy pályának, hogy elérjék a célt, vagy hogy bezsebeljék a legjobb értékelést. Mindenki más, aki nem tartozik ebbe a csoportba, annak jobb ha tudomást sem szerez a létezéséről.

(A játékot a kiadó biztosította tesztelésre. Köszönjük!)

Kiadó: Digerati Distribution
Fejlesztő: Flamebait Games
Megjelenés: 2019.06.12.
Ár: 4590 Ft
Játékosok száma: 1
Kép: 1080p
Demo: Nincs
Méret: 753.99MB
Web: https://flamebait.itch.io/verletswing
PSN feltöltőkártya: Platinum Shop
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
1. Nova  vas Normandy
2019.08.08. 14:04:42
LV14
Néhány képtől beszédültem.
Az tuti, hogy nem az én világom. :D
" I'm my own worst enemy "
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Verlet Swing
Digerati Distribution
CSAK ÓVATOSAN