PlayStation.Community

2019.07.09. 08:51 Komment
30 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a hírt!
Dash, dash, dash, hit.

A VG247.com híre szerint egy lelkes modder "átalakította" a PlayStation 4-re is kapható FromSoftware akció-RPG, a Sekiro: Shadows Die Twice harcrendszerét úgy, hogy az a stúdió talán legkedveltebb Soulsborbe játéka, a Bloodborne szisztémáját használja.

A MOD lényege, hogy a legtöbb jellemző sekirós kunsztot - ugrabugra, counter, parry - lecseréli dash-re, azaz a Bloodborne / Dark Souls játékok ikonikus "kitérésére", vagy "kicsúszására", nevezzük is akárhogy a mozdulatot.

A dolog egyetlen szépséghibája a mi szempontunkból, hogy a tuningot sajnos csak a PC-s verzióra lehet ráhúzni...
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
30. itachi382  PlayStation.Community tag
2019.07.15. 04:28:04
LV1
En amikor elkezdtem jatszani a Sekiro-t nagyon sokat szenvedtem vele mert nem ertettem hogy kell vele jatszani a harcrendszernel gubanc volt allandoan meghaltam, szidtam is hogy ezt igy nem elvezem, nem volt jo, csak szenvedessel jatszani egy jatekot, de aztan rajottem par dologra, gyakoroltam utana mar nem volt gond miutan rajottem a dolgokra utana mar elveztem az egesz jatekot
29. martin  Főszerkesztő
2019.07.12. 09:22:56
LV27
Válasz 28. william üzenetére:
Vannak, akiknek túl nehéz volt. Leszarom.
Vannak, akik nem tudtak rendesen játszani vele, mert nem elég ügyesek. Leszarom.
És vannak, akiknek nem tetszett, mert túl szélsőséges és szűk a rendszere. Engem ez zavar a felsorolt opciók közül. Ez nem előrelépés, ez visszalépés. Ez olyan, mintha a Gran Turismo-ból kivennék az automata váltót és csak manuálissal lehetne menni.(Lásd még: alább wooltur és SokadikProba hozzászólását.)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
28. william  PlayStation.Community tag
2019.07.11. 19:54:14
LV1
+1
Válasz 27. martin üzenetére:
Másnak a nevében nem tudok nyilatkozni, csak a saját nevemben. Annyit elmondhatok nekem mint soulsborne rajongónak ez is nagyon tetszett. Én a sok nyafogót nem értettem miért túloz a nehézségével kapcsolatban meg a harcrendszert szapulva. Ahogy olvastam a kommentek többségét sajnos egyszerüen az volt a baj, hogy nem tudtak vele játszani. A youtubeon "végigjátszva" vagy mások véleményére hagyatkozva szerintem senki ne ítélkezzen.
PSN ID : willi_hun
27. martin  Főszerkesztő
2019.07.11. 10:30:17
LV27
Válasz 26. william üzenetére:
Látom nem érted: a Sekiro nem nekem nem tetszik, a Soulsborne játékosok többségének nem tetszik. Tisztességből, kényszerből, önámításból, gizdaságból, nyomorúságból szenvedtek vele egy csomóan. A játék megjelenése után jó ideig olvastam a topikját, hát annyi rinyálást régen láttam egy helyen, mint ott.

Éppen ezért én már meg sem vettem.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
26. william  PlayStation.Community tag
2019.07.10. 20:20:13
LV1
+1
-1
Válasz 13. martin üzenetére:
Bocsánat, hogy beleszólok, de sajnos te is állandóan a Sekirot húzod le. Nem kell ám mindíg emlegetni, hogy neked nem tetszik, mindenki tisztában van az álláspontoddal megjelenéskor már kifejtetted. Ha valakinek tetszik az miért probléma amugy? Azt rovod fel másnak, hogy mindíg csak magát helyezi előtérbe, hogy neki tetszik az adott játék. Neked nem tetszik. Sok ember van akinek még nem tetszik mégsem írogatják be minden Sekiro hírnél, hogy milyen rossz játék lett. Nálad is mindíg te csak épp negatív a felhang.
PSN ID : willi_hun
25. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 22:17:18
LV3
Válasz 24. SokadikProba üzenetére:
Nekem tetszett a második rész is, bár azzal játszottam a legkevesebbet és mindössze egyszer "szaladtam" át rajta mágusként, amit megbántam félúton, mert nekem inkább kézre áll a közelharc. :) A dlc-ket sem toltam ki, szóval még én visszatérek rá egyszer.
A Demon Soulst meg szégyenszemre végig sem játszottam. Annak idején csak akartam szeretni ezt a stílust, de még nem álltam készen rá, úgyhogy én is várok a Ps5-ös verzióra. :D
2019.07.09. 19:21:29
LV1
Válasz 21. ralphcliff75 üzenetére:
Nekem a souls2 nem jött be. 2x is nekifutottam, de valahogy nem találta meg az lelkivilágom.
A demon-t pedig valahogy kimaradt. ahogy láttam van esély hogy PS5-ön ott lesz. várandós :)
23. wooltur  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 18:35:38
LV16
+1
Én bevallom az első boss leverése után nemsokkal letettem a játékot. Egyszerűen meguntam, hogy csak és kizárólag egy olyan harcstílust kell használnom amit eleve nem szeretek. Nem a használatával volt bajom, mert hamar eltanulható volt, hanem azzal, hogy más lehetőségem nem volt. Ezért is jöttek be jobban a Souls játékok, mert ott többféle stílusba tudtam nekimenni a kihívásnak, ahol az én szájízem szerint harcolhattam. Itt bele voltam erőszakolva ebbe.
Ez persze csak az ÉN véleményem, az ÉN bajom, semmi támadás nincs a játék ellen. Egyszerűen nem ÉN voltam a célközönség. :)
R.I.P. Brúnó :-(
22. martin  Főszerkesztő
2019.07.09. 18:07:47
LV27
+1
Válasz 20. ralphcliff75 üzenetére:
Természetesen béke!
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
21. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 15:52:39
LV3
Csak én imádom amúgy az összes From Software alkotást innen? Idén végigvittem egymás után a Sekirot, utána a Bloodborne-t és végül a Dark Souls 3-at. Mindegyik szenzációs szerintem. Persze a szívemben van sorrend, de az lényegtelen, mert akkora szívem van, hogy mindegyiknek van helye benne. :D
20. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 15:38:03
LV3
+1
Válasz 19. martin üzenetére:
Szerintem kettőnk közül Te személyeskedsz inkább, de a részemről ezt itt le is zárhatjuk. Én elnézést kérek, hogy egy kicsit elragadtattam magam. Túlságosan kedvellek ahhoz, hogy ilyen irányba menjem egy ilyen ártatlan beszélgetés. Nem kell nekünk mindenben egyet értenünk.
19. martin  Főszerkesztő
2019.07.09. 14:52:58
LV27
Válasz 16. ralphcliff75 üzenetére:
Személyeskedés és szúrkálodás, meg többesszám harmadik személy nélkül nem megy?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
18. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 14:35:17
LV3
Történelmi jelentőségű ez a játék rájöttem. Nem emlékszem még egy olyan alkotásra amiben az a tábor akinek tetszik a játék szarul kéne éreznie magát azok miatt akiknek meg nem.
Division 2 meg a Days Gone nekem nem tetszett, de nem ragadok meg minden alkalmat arra, hogy fikázzam őket.
Én szimplán azért szoktam védeni a Sekiro mert szerintem méltatlanul sok kritikát kap. Azt elfogadom, ha valakinek nem tetszik van ilyen, de sajnálni nem fogok emiatt senkit, mert önző vagyok. :)
17. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 14:23:57
LV6
Válasz 12. martin üzenetére:
Egy szóval nem mondtam, hogy attól, hogy nekem ez tetszett, attól másnak is ugyanúgy kedvelnie kellene. Ahogy írtam, én a sima Soulsoktól mászok falra, és akkor se tudnék velük játszani, ha fizetnének érte, egyrészt az atmoszféra, másrészt a darabos irányítás miatt, de megértem, hogy ez valakinek imponál. Másnak a parry rendszer újítása nem jött be, van ilyen. Attól, hogy a From Software fejlesztett egy játékot, az nem jelenti azt, hogy automatikusan mindenkinek az ízlését ki fogja szolgálni, aki az előző FS játékokat szerette, és vica versa. Sajnálom, hogy ezt a modot nem kapja meg PS4-en az, akinek az eredeti harcrendszerben meggyűlt a baja a játékkal, de azt továbbra is tartom, hogy ez a fajta harcrendszer jóval unalmasabbá tenné a Sekirót.
物の哀れ
16. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 14:18:11
LV3
Válasz 13. martin üzenetére:
Persze. Én már csak ilyen önző vagyok. Ellenben másokkal akik azt hiszik, hogy az ő szubjektív véleményük objektív.
15. DarthWhite  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 14:17:30
LV1
+1
Én örültem, hogy mertek változtatni a bevált recepten. Szeretek új ötleteket látni, kipróbálni. Kísérletezzenek csak. Remélhetőleg az Elden Ring sem csak egy Souls klón lesz, hanem mernek ismét újítani a harcrendszeren.
14. Masamune  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 14:07:16
LV14
Válasz 5. SokadikProba üzenetére:
Nem mindenkinek fekudt ez a feature. Nekem tetszett, mert nagyon szemelyesse tette a vivast a bossokkal. De megertem azt is akinek nem.
"Na de Gyurma Gyuszi!"
13. martin  Főszerkesztő
2019.07.09. 13:45:17
LV27
Válasz 11. ralphcliff75 üzenetére:
Látom a te képzelőerőd sem terjed tovább annál, hogy én, én én.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
12. martin  Főszerkesztő
2019.07.09. 13:44:18
LV27
Válasz 8. CortezCorleone üzenetére:
A kulcsszó itt megint csak a NEKED. A Redditet meg talán hagyjuk, mert a Reddit-forgalom alapján a kecskeszex is legalább olyan populáris, mint a hagyományos, emberrel.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
11. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 13:40:26
LV3
Válasz 9. SokadikProba üzenetére:
Nem értem, hogy miért szopattak volna torkon akárkit is. Kötelező lett volna megvenni? Megjelenés előtt lehetett tudni, hogy sokkal másabb lesz mint az eddigi játékaik. Nehezebb lenne? Szerintem nem, csak mint minden más mókájukhoz ehhez is idő kell mire belejön az ember fia. Én közel 120 órát és 4 végigjátszást tettem bele. Minden fillért megért nekem.
Ne várjuk már, hogy minden játékuk ugyanolyan legyen, mert akkor csalódni fogunk!
10. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 13:16:41
LV6
Válasz 9. SokadikProba üzenetére:
Sajnos azt nem tudom, hogy kőkemény Souls-játékosként milyen lehetett ezt a játékot megélni. Engem konkrétan a hideg ráz a Soulsok dark fantasy-s atmoszférájától, és akkor se tudnék játszani velük, ha gondolatvezérléssel tudnám irányítani a karakteremet.
A Sekirónál nekem a fix főhős, a sztorivezéreltebb szemlélet és az erős japán lore nagyon bejött. Sőt, a parry-rendszer is tetszett a különlegessége. Mondjuk a Nioh szerintem összességében jobb és komplexebb élmény, ha már a műfajt nézzük.
物の哀れ
2019.07.09. 13:04:59
LV1
Válasz 8. CortezCorleone üzenetére:
a gond az, hogy az újítás az nem más mint egy halom opció kidobása a souls-ból, bejött az ugrás meg ez a kampó ugribugri (amit azért már láttunk máshol is)

namost ha ez übertuti lenne, akkor a dupla pénzt se sajnáltam volna érte (pl a souls3 is megvan ps4-re meg pc-re is) de így én (és még sokan a haveri körből) úgy éreztük, hogy enyhén torkonsz***tak minket egy halom zsetonért cserébe.
8. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 12:47:26
LV6
Válasz 2. martin üzenetére:
Mivel nincs online része a játéknak, ezért kevésbé maradt szinten a játék az itthoni gamer-körökben. Azért a redditje meg a discord channelje pörög rendesen.

Nekem kifejezetten tetszett, hogy mertek újítani, és nem kaptunk egy újabb Soulst vagy Bloodborne-t full ugyanazzal a mechanikával. És a videók alapján ezzel a sidesteppel nekem unalmasabbnak tűnik a játék, mint amilyen a saját harcrendszerével.
物の哀れ
7. ufonauta  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 12:18:25
LV15
Válasz 2. martin üzenetére:
Teljesen igy lattom én is . Volt 4 fasza jo jatekokuk . Souls trilogia meg bloodborne . Ezt szerintem is elcseszték .
6. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 12:16:43
LV3
Válasz 4. martin üzenetére:
Division 2, Days Gone, Crash team racing, Plague Tale (még nem próbáltam ki), Sekiro nyilván, Resident evil 2.
Te kipróbáltad már a Sekirot?
2019.07.09. 11:56:49
LV1
Válasz 1. CortezCorleone üzenetére:
A Souls-ban nekem pont ez volt a befutó stratégia.
Egy késsel páncél nélkül végig csak sidestep.

És szerintem ettől (is) volt a souls igazán nagy, hogy rengeteg lehetőséget adott a saját szád íze szerinti stratégia kialakítására.

A parry-t én szívből utáltam, így aztán képzelheted, hogy mennyire jött be ez a játék... :)
4. martin  Főszerkesztő
2019.07.09. 11:55:23
LV27
Válasz 3. ralphcliff75 üzenetére:
Mely játékokat vásároltad meg eddig idén?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
3. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 11:51:46
LV3
Válasz 2. martin üzenetére:
Eddig messze az év játéka nálam például. Az más kérdés, hogy vannak akik szimplán azért szidják, mert nem tudnak vele játszani. Én például alig várom, hogy jöjjön egy Dlc és vissza ugrabugráljam magam ebbe a fantasztikus játékba. :)
2. martin  Főszerkesztő
2019.07.09. 11:44:41
LV27
Válasz 1. CortezCorleone üzenetére:
A parry és az evade jump nem unalmas sokaknak, hanem szimplán csak egy szar, erőltetett, nyomorult mechanika. Ezeknek a playereknek a dash talán egyszerűen csak élvezhetővé tenné ezt a "remek" játékot, melyről megjelenése után 3 hónappal már a kutya sem igazán ugat.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.07.09. 10:51:27
LV6
Tudom, hogy sokaknak unalmas a parry és az evade jump, de ami igazán dögunalmassá tenné ezt a játékot, az ez :D
物の哀れ
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
PSC - Nyári Nyereményjáték
2019.07.21. 22:00 PlayStation.Community
74 hozzászólás
Szerző: martin
Devil May Cry 5.
Cyberpunk 2077 - játssz Hardcore módban
2019.07.20. 17:37 Komment
1 hozzászólás
Szerző: martin
Grafikus Interfész nélkül.
The Witcher - Official Teaser | Netflix
2019.07.20. 01:35 Cool-Túra
11 hozzászólás
Szerző: martin
Így képzelted?
Marvel’s Avengers - a Gamescom után láthatjuk a demót
2019.07.19. 13:43 [GC] 2019
3 hozzászólás
Szerző: martin
Fejlesztője a Crystal Dynamics.
GreedFall - fejlesztői jegyzet Episode 1
2019.07.19. 13:29 Komment
0 hozzászólás
Szerző: martin
XVII. századi kaland.