PlayStation.Community

2019.06.03. 11:27 Kedvcsináló
21 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Két lépés előre, egy hátra.

Sikeres videojátékhoz folytatást készíteni valószínűleg nehezebb feladat, mint kevésbé sikereshez (legalábbis szerintem), és a Koei Tecmo által jegyzett Nioh, melyet nekem volt szerencsém megjelenésekor letesztelni, sikeres game volt. Egyfelől megmutatta, hogy nem csak a FromSoftware tud minőségi Soulsborne-jellegű mechanikát készíteni, másfelől lehetőségeit és harcrendszerét tekintve mást - egyes vélemények szerint a talán többet is - adott, mint az FS játékai, ezért az igazán hardcore playerek is nagyon élvezték Ríviai Geralt William Adams misztikus japán kalandját.
Az E3 2018-on nyúlfarknyi CG-videóval bejelentett Nioh 2 mostanság lefutott zárt-alfa demótesztje aztán egy csomó égető kérdésre adott választ, és talán már most, itt e Kedvcsináló legelején elárulhatom, hogy az eddigieket látva a fejlesztők a folytatásban sem okoznak majd csalódást a Soulsborne-rajongók számára!

Lássuk a tényeket

(Ezúton szeretném megköszönni nova fórumtársunk szakmai segítségét e bekezdés elkészítéséhez!)

Ebben a játékban - mely opciót simán titulálhatjuk a folytatás egyik legnagyobb újításának - nem a fejlesztők által előre legyártott karaktert irányítasz, hanem te készíthetsz saját figurát. Ezzel gyakorlatilag nagy mértékben meghatározhatod a kaland hangulatát, hiszen egy olyan alakot láthatsz majd az átvezető filmekben - és persze a barangolás, no meg a harcok során -, amelyet összeraktál.
A lehetőségek tárháza kifejezetten gazadag. A Nioh 2 azt a fajta brutális karaktergenerátort kapta, melyben a lehető legmesszemenőbben lehetséges személyre szabni a figura dimenzióit, de tényleg olyan mélységig, hogy még az életkort, és az azzal járó ráncokat(!!) is paraméterezni lehet az arcon. Sajnos az alfában az aprólékos részleteket érintő csúszkák még zárva voltak, de négy előre gyártott preset már adott volt. Ezek között a férfi oldalon van például egy barbárszerű, szerecsen harcos, a hölgyeknél pedig egy varázslatos szépségű, acélszőke tündér, szóval kijelenthető, hogy a végleges verzióban "bármilyen" jellegű "ember" megalkotható lesz.

A Nioh 2 tutorial indítása után hamar nyilvánvalóvá válik, hogy mit is takar végeredményben a game logójában szereplő "szarvas" lény, aki egyfajta ázsiai Hellboyként kandikál ki a cím mögül. A betanítás során ugyanis - mely az elő epizód hangulatos dódzsójában bonyolódik - az alap kunsztokon túl megtanulod az "átalakulás" technikáját is, mely szintén újítás.
Az első epizódtól eltérően itt most egy mérő feltöltése után lehetőség van átváltozni Yokai démonalakba. Ez egy olyan speciális képesség, mely a Living Weapont "váltotta le". A felöltött démonalak bevethető képességei annak függvényében változnak, hogy milyen védőszentet társítunk mellé, plusz különféle speckó dedikált fejlesztések is kapcsolódnak hozzá. Érdekesség, hogy a Yokai állapotnak vannak férfi illetve női verziói is!

A nem túl hosszú, akár még kissé felületesnek is nevezhető tutorial után rögtön az első helyszínere kerülsz. A háttér-történetről egyébiránt az alfában nem túl sok információ derül ki: nagyjából annyi, hogy te egy "szamuráj" vagy, aki egy démonokkal fertőzött vidékre kerül. Hogy őszinte legyek, a történetmesélés az első felvonásnál sem tartozott a game erősségei közé (és ezzel a kaland ezen szegmense messze elmaradt a FromSoftware rendszerint grandiózus sztorijaitól), ráadásul itt, a szabadon generálható főhős miatt valószínűleg még általánosabb rege várható.
A game egyébiránt 3 grafikai beállítás mellett játszható: van a látványra, illetve a képfrissítésre kihegyezett opció, valamint egy harmadik, mely "keveri" az első két módot. Én PS4 Pro-n próbáltam ki mindhárom lehetőséget: az első kettőnél nem érzékeltem túl nagy különbséget, azaz a szoftver stabilan futott, ugyanakkor a kevert módnál "elvett" apróbb részleteket a grafikából és nem is volt elég folyamatos a karakter animációja, így ezt inkább hanyagoltam.
A kezdő, erdős helyszín grafikai minőségét tekintve nagymértékben megegyezik azzal, amit az első felvonás mutatott. Pont annyira vannak "kifaragva" az objektumok, mint ott, és a figurák is akkora részletességet kaptak, mint akkor. Ránézésre nem igazán van különbség az első és második játék között, stílusbéli lépés nem történt. Amiben viszont több a Nioh 2, az a látvány gazdagsága: az erdő minden fáját borzolja a szél, sokkal több objektum mozdul meg, mint korábban, ráadásul a növényzet is dúsabban van ábrázolva.

Összességében nézve a teljes első helyszín nagymértékben hajaz a Nioh "halászfalujára". Romos faházak, rengeteg égő tűz (melyek egyből a legjobb barátaid lesznek, ha beléjük csalogatod a vadul rohamozó ellenfeleket!), lerúgható létrák, rövidítések, felfedezhető háztetők tarkítják. Ami valamelyest érdekesebbé teszi a helyet, az a lényeges domborzati különbség, hisz gyakorlatilag egy kisebb dombtetőre kell felkaptatnod, hogy elérd az első főellenséget. Meglehetősen látványos ugyanakkor a kezdőhelyszínen ábrázolt naplemente, mely a modern videojátékokban a fejlesztők által egyik leggyakrabban elsütött truváj. (A szoftver HDR-módja egyébként - sajnos - az én televíziómmal nem volt kompatibilis, azaz a színkavalkáddal megbabonázó elegáns ragyogás helyett inkább csak valami mosott szürke maszlagot pakolt a program a képernyőre - pedig itt, a lemenő nap fényénél a HDR effekt nagyot dobott volna az élményen.)
Aki tehát játszott az első epizóddal, az kifejezetten ismerősnek fogja találni a Nioh 2-t. Külsőségeit tekintve a game nem lép előre letaglózó mértékben - legalábbis az alfában -, így valamelyest érthetőek azok a vélemények, miszerint a Nioh 2 némileg egy Nioh 1.5...
- Pártízperc csatangolás és harc után előkerül a game második nagyobb újdonsága, egy friss fegyverosztály: ez a két egykezes fejsze. A dupla balta a kardhoz képest picivel talán gyorsabbnak tűnik, igen sebesen lehet szeletelni vele. Emellett kisebb-nagyobb katanák, illetve lándzsák is találhatók, és persze íjak a távolsági harchoz.

- Loot tekintetében a Nioh 2 egyértelműen sokkal gazdagabb, mint elődje. Kincsesláda itt szinte minden második házban lapul, és az elesett katonákból felvehető "lángocskákból" is legalább dupla annyi van, mint korábban.
Ez azok számára, akik csak kalandozni és játszani szeretnének, akár cseppet terhes is lehet, hiszen 30 perc játék után már hat darab lesz az inventory-ban ugyanabból a fegyverből, sőt akár ugyanabból a a "színből", minimális stat-különbséggel.
Azok viszont, akik a későbbiekben a legmagasabb szintű kihívásokra hajtanak, melyekhez brutálisan erős, craftolt fegyverek kellenek abszurd mennyiségben, áldásként élik majd meg a dupla-lootot.

- Karaktered a Nioh 2-ben pontosan ugyanolyan szentélyeknél tudod fejleszteni, mint az első kalandban. Ahogy néztem, még a szentély-funkciók is ugyanazok. Új statként jelenik meg viszont a Courage, mely a spirit helyett került be. Ez elsősorban növeli a KI újratöltődési idejét, valamint a villám elleni védelmet.

- A kis zöld kodamák újfent jelen vannak. Ugyanúgy kell hazaküldeni őket, mint korábban és nagyjából ugyanolyan tuningokat adnak a szentélyeknél, mint eddig. Egy új dolog látszik, a Kodama Bazaar, funkciója ismeretlen...

- A karakterhez és fegyverekhez kapcsolt (speciális) képességek tekintetében teljes mértékben megújult és átalakult skill-fát kapott a Nioh 2. A friss, kördiagramos megoldás sokkal egyértelműbbnek tűnik, mint a korábbi "táblázatos" verzió, viszont a kunsztokhoz tartozó leírásokat itt is nagyon gondosan át kel böngészni, ugyanis a nehezen megszerzett nyitópontokat nagyon könnyen el lehet költeni olyan "felesleges" skillekre, melyeket igazából valaki esetleg nem is használ - mert például nem igazán alkalmaz parry-megoldásokat harc közben.

- A Nioh 2 első helyszíne régi (újrahasznosított) és vadonatúj ellenfeleket is felvonultat. Általánosságban elmondható, hogy a figurák stílusa teljesen hasonló, mint eddig. Találkoztam viszont olyan nagyméretű démonharcosokkal, melyek láthatóan díszesebbek és részletesebbek az első felvonás túlvilági lényeinél!

- Bár a Nioh 2 ugyebár a karakter számára is ad átváltozási lehetőséget, a Guardian Spiritek még mindig benne vannak a játékban - természetesen nem pontosan ugyanúgy. Az új rendszerben Soul Core nevű, eltérő minőségű ékköveket lootolhatsz bizonyos ellenfelektől, melyeket aztán társíthatsz egy védelmezőhöz. Ez a szisztéma további extra fejlesztésekre és speciális támadások elsütésére ad lehetőséget.
A Soul Core-ok alkalmazásával Yokai alakunk is erősíthető és fejleszthető. Életerőnk és staminánk mellett megjelenik egy harmadik mérőcsík is, mely újabb grandiózus csapások elpukkantására ad lehetőséget - értelemszerűen csak limitált mennyiségben.

- Loot-vonalon szintén újdonság a Yokai fegyverek megjelenése. Ezeket friss színnel jelzi az inventory. A korrupcióval fertőzött fegyverekkel nagyobb sebzést tudsz bevinni, magasabb a KI damage, valamint bizonyos státuszok is kerülhetnek ellenlábasaidra. A démoni erővel rendelkező fegyók saját fejlődési rátával is bírnak.

- Jelentős újdonságként jelenik meg a Nioh 2-ben a piros, ellenséges player-sírok mellett a kék, baráti sírhely. Itt, amennyiben rendelkezel a megfelelő számú idéző tárggyal, behívhatsz egy player NPC-t segítségnek.
Hangulatos és jelenős, a teljes játékmenetet befolyásoló segítség lehet ez a funkció azok számára, akik az első epizódban is szerették azokat a pályákat, melyeken beosztott mellénk egy-egy társat a gép. Így végeredményben továbbra is single player módban maradsz, nem radírozza le a pályát előtted nullára egy megidézett humán játékos, aki 4x erősebb, mint te, viszont mégis akad egy kis help a kemény csatákban.
Ide tartozik, hogy a karakterfejlesztés során erre a funkcióra külön rá lehet gyúrni, azaz egyes speciális képességekekel akár még gyógyíthatók is a kísérők.
Saját Benevolent Grave, azaz jóindulatú sírhely elhelyezésére a Righteous Jasper használatával van lehetőséged. Ezzel a remek újítással más játékosok idézhetik meg karaktered segítségnek, és ezért még némi elismerés is jár számodra. Kiváló ötlet!

- Szintén jelentős újdonság a Nioh 2-ben a Dark Realm fantázianevű területek megjelenése. Ezek egyfajta "ködösített" részek, melyek addig maradnak átok alatt, míg meg nem találod és el nem pusztítod a varázslatot okozó démont. A ködben karaktered negatív hatások alá kerül.

- A pályákon nagy ritkán találkozhatsz egy vadonatúj lénnyel, mely egy zabálnivaló pufók macska képében materializálódik. Őkelme funkciója nekem egyelőre talány, viszont szupecuki, hogy nagyon kedvesen dörgölőzik a karakter lábához.

- Friss funkció a küldetésválasztó nagy térképen a Hut, ahol karaktered tudod mókolgatni. Itt a Remodel Hut és a Check Deliveries funkció egyelőre zárva volt.

Mint látható, a Nioh 2 meglehetősen sok valós játékmechanikai újdonsággal kecseget, azonban ezek a friss lehetőségek nem igazán buknak ki első ránézésre, és legtöbbjük inkább színesíti, mintsem megváltoztatja a játékmenetet. A külsőségeket tekintve a második epizód nem mutat olyan mellbevágóan markáns továbblépést, ezért kifejezetten olyan érzést áraszt, mintha azonnali és közvetlen folytatása lenne az első kalandnak.
Lássuk a szubjektív gondolatokat

- Nem igazán tudtam hova tenni az érzést, miszerint a karakter futás közben mintha néha "döccenne" egyet. Gondolom ez nem bug, hanem feature, mindenesetre kezdetben azt hittem, lagol az animáció... vagy esetleg sánta a kishölgy, akit behoztam.

- Nem csak a környezet ábrázolása lett részletesebb, de az effektezés is, ami engem kifejezetten bosszantott. Futás közben a karakter léptei porfelhőket vernek fel, a földön legalább négyféle színű "varázsköd" jelenhet meg. Az ellenfelek füstölnek, amikor ütöd őket, a csapások hatására villám, csillám és tűz szikrázik fel. Szerintem ezt egy hangyf@szniyt túltolták.
Volt olyan eset, amikor segítővel mentem be a minibosshoz, és ahogy ketten püföltük a démont, plusz még annak is voltak saját effektjei, néha azt sem láttam, merre áll arccal előre a lény. Teljes mértékben vakon csapkodtam a semmit egy kavargó tűzijáték közepén.

- Mint azt feljebb pedzegettem, engem zavart a legalább dupla annyi loot. Értem és aláírom, hogy a craftoláshoz kell az alapanyag, de talán a kaland tizedik percében nem kéne ugyanabból a common kardból háromnak lenni a listában. Előfordulhat persze, hogy ez a mennyiség csak a demo miatt került beállításra.

- Nagyon jót tett a környezetnek a részletek dúsítása! Mivel a grafika technikailag nem túlzottan lépett előre, azaz nem lett a Nioh 2-ből egy Horizon: Zero Dawn, ezen kis nüánsznyi brillírozások a fákkal, bokrokkal, füvekkel és naplementével egyértelműen megdobják a vizuális élményt. Sajnos a "földalatti", barlangos részek nem lettek szebbek, ezek elég nagy kontrasztban állnak a "felső" területekkel.

- A Nioh 2-t nem igazán találtam sem könnyebbnek, sem nehezebbnek elődjénél. Normál tempóban haladva és extra gründolás nélkül fejlesztve a karaktert nagyjából szépen vettem az akadályokat, még úgy is, hogy a dupla baltát használva talán többet kellett ráverni a lényekre, mint karddal.

- A fekvő ellenfeleken alkalmazható kivégzések gyakoribbnak tűntek és mintha látványosabbak is lennének, mint korábban.

- Kíváncsi vagyok, hogy a szabadon kreálható főhős gazdagabb és érdekesebb, vagy szegényebb és általánosabb történetet vonz-e maga után. A demo alapján ezt nem lehet megítélni, mert a próbaverzióban gyakorlatilag "semmiféle" történet nem bontakozott ki - ebből a a szempontból az alfa tökéletesen lapos volt.

Zárógondolatként: a Nioh 2 megítélése a zárt alfa demo kipróbálása után inkább pozitív irányba mozdította a mérleget nálam, ugyanakkor voltak dolgok, amik nem tetszettek. Szerintem az első rész rajongói megkapják a magukét, a kielégítő tartalom és a szórakoztató, sokrétű mechanika potenciálja megvan a játékban, azonban azt most így még nem merem egyértelműen kijelenteni, hogy ez a cucc nagyobbat robban majd a piacon, mint az első game, és tovább bővíti majd a felhasználói bázist.

(Az alfa demo sajnos nem adott lehetőséget saját screenshotok készítésére.)
Kapcsolódó tartalom
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
21. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.06.07. 10:10:51
LV5
Válasz 19. Tuco üzenetére:
Bár a Sekiro nálam is nagy kedvenc volt, azért a Nioh hozzá képest jóval változatosabb a harcrendszerből fakadóan, és sokkal nagyobb az újrajátszási élményfaktora.
物の哀れ
20. CountofHell  PlayStation.Community tag
2019.06.07. 08:37:32
LV14
Alpha játékosok nézzétek az e-mail-t és írjátok meg a véleményetek a Koei Tecmo-nak egy survey keretén belül. Én már kitöltöttem és annak ellenére, hogy mindennel elégedett voltam ez a Nioh 2 alpha egy kiváló Nioh expansion-nek felel meg, a Nioh 2 alpha volt a Nioh "Reaper of Souls" kiegészítése.
A teljes verzióban nyilván ehhez még hozzájön a story, új npc-k és még ki tudja mi mást fog még kapni.
PSN - CountofHell_HUN
19. Tuco  PlayStation.Community tag
2019.06.07. 00:30:55
LV1
Nekem nagy kedvenc volt az első rész úgyhogy ez is tuti vétel lesz!
Bár sztem. a sekiro most hatalmas matott adott a niohnak és ismét bebizonyitotta, hogy a from sofware a király. Ez a játék és a harcrendszer amit megalkottak maga a tökély!
18. martin  Főszerkesztő
2019.06.05. 11:09:50
LV27
Válasz 17. Nova üzenetére:
Nocsak.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
17. Nova  vas Normandy
2019.06.04. 20:07:20
LV13
+1
Válasz 16. martin üzenetére:
A demó után játszottam egy kicsit az első résszel.
Akkor tűnt fel csak, hogy mintha korábbi dátumokat írt volna az alfa.
William 1600 áprilisában ér partot Japánban.
A Nioh 2 alfa 1. pályája pedig 1555-ben játszódik.
" I'm my own worst enemy "
16. martin  Főszerkesztő
2019.06.04. 18:58:11
LV27
Lehet, hogy előzmény lesz.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
15. Nova  vas Normandy
2019.06.04. 16:20:48
LV13
Válasz 1. TCr64EU üzenetére:
Azok akik hivatalos úton tettek szert a demóra, elvileg kapni fognak (vagy már kaptak is) egy kérdőívet.
Ott, ha elég ember említi ezt negatívumként, biztos vagyok benne, hogy változni fog.
Az már más kérdés, hogy rendesen eltudják-e magyarázni angolul mire is gondolnak pontosan.
Illetve, hogy egyáltalán bajlódnak-e a kitöltésével.

Engem személy szerint nem zavart.
Viszont az sem zavarna ha visszavennének bizonyos effektekből.
De mivel én nem a fejlesztőktől kaptam a kódot, ezért amúgy sincs beleszólásom a dologba. :D
" I'm my own worst enemy "
14. Nova  vas Normandy
2019.06.04. 16:11:56
LV13
Most olvastam csak az írást.
(köszönöm az említést)

Én már baromira várom. Nioh rajongóként biztos vagyok benne, hogy remek szórakozás lesz számomra.
" I'm my own worst enemy "
13. cratoska25  PlayStation.Community tag
2019.06.04. 14:31:49
LV5
Válasz 12. gugello üzenetére:
Nem volt elèg a játèknál ìrni, csakazèrtis ide is beìrom.....
Hjujj, de nehéz a jáátéékk..
12. gugello  PlayStation.Community tag
2019.06.04. 12:47:46
LV14
Számomra egy katasztrófa a játék!
- lazíts ha bírsz -
11. cratoska25  PlayStation.Community tag
2019.06.04. 12:06:53
LV5
A kis disznófèlèk a yokai kèpessègeket töltik harc nèlkül, vagy harc közben is. A yokai coreok sok lehetősèget tartalmaznak....
A devil kodamákat nem emlìtettètek, de az is jó lehetősèg.
Drop nálam sokkal rosszabb volt, mint az 1ben.
Jó ìrás volt egyèbkènt kb 80%ban azonosan láttam èn is a dogokat.
Hjujj, de nehéz a jáátéékk..
10. martin  Főszerkesztő
2019.06.04. 10:45:49
LV27
Válasz 7. Burzum üzenetére:
Nehéz, hja, de az eredeti sem volt könnyű.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
9. william  PlayStation.Community tag
2019.06.03. 20:14:45
LV1
Jó volt az ízelitő a játékból. Köszönjük. Nálam a leírtak és a videokból látottak alapján kötelező lesz. Pont annyival több jobb, hogy ujfent lehet benne elmerülni hónapokat.
PSN ID : willi_hun
8. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.06.03. 16:55:45
LV5
+1
Válasz 4. TCr64EU üzenetére:
Valamelyest keretbe foglalta a sztorit - elindult Angliából és visszatért Angliába :P Bár az is tény, hogy nem ez volt egy Aloy vagy Geralt :D

Nem tudom, én valahogy mindig idegenkedem a saját karakter kreálós játékoktól, sokkal jobban szeretem, ha kapok egy főhőst és az ő bőrébe kell belebújni, nem pedig nekem kell a karaktert megálmodni.
物の哀れ
2019.06.03. 16:39:19
LV2
Letudva mindhárom missziót, hát jah, kevés az újdonság (még a zenék többsége is tökugyanaz, mint az elsőben volt), de megvan az izgalom a küldetések alatt és ez a lényeg. Mondjuk én kicsit nehéznek éreztem a demot, amíg egyedül próbáltam.
6. martin  Főszerkesztő
2019.06.03. 16:27:45
LV27
Válasz 5. TCr64EU üzenetére:
A személye inkabb, személyisége nem igazán volt neki.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
5. TCr64EU  Choose life
2019.06.03. 16:25:56
LV22
Válasz 4. TCr64EU üzenetére:
Pontosítok: "személye / személyisége"
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
4. TCr64EU  Choose life
2019.06.03. 16:25:30
LV22
Válasz 2. CortezCorleone üzenetére:
"A sztori szegmenstől én is tartok egy kicsit a "személytelen" főhős miatt."

Miért, anjin san személyisége mennyit nyomott a latba az első résznél? :)
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
3. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.06.03. 15:05:14
LV3
Köszönjük ezt a kis ízelítőt. Nekem nem állt módomban kipróbálni a játékot még, de türelmetlenül várom a megjelenést. Ez dupla balta már most a kedvenc fegyverem, így látatlanban is! :)
Amikor tavaly az E3-on lement a trailer két érzés volt bennem. Az egyik öröm volt, mert az egyik kedvenc játékom az első rész ebben a generációban, a másik érzés pedig egy minimális félelem, hogy vajon nincs túl korán egy folytatáshoz?! Mára már úgy vagyok, hogy Nioh 2 vagy Nioh 1,5 nem érdekel, csak jöjjön! :)
2. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.06.03. 14:56:40
LV5
Köszi a tesztet, jól összefoglalja a játék jelenlegi állapotát. Nagy újdonságra nem kell számítani, ez valóban inkább egy Nioh 1.5, mintsem egy teljes értékű folytatás - bár az első rész rajongóit ez cseppet sem fogja zavarni.

A sztori szegmenstől én is tartok egy kicsit a "személytelen" főhős miatt, de hátha előrukkolnak valamivel. Az első rész sem volt egy Yakuza Zero szintű eposz, viszont nagyon hangulatosak voltak benne azok az apróbb lore-betétek, amiket az egyes pályák végén fancy animációban kaptunk. Ebben a tekintetben egyébként szerintem a From Software sem túl erős, legalábbis az item descriptionök olvasgatása alapján összerakott sztorit nehéz egy teljes értékű narratívának mondani.
物の哀れ
1. TCr64EU  Choose life
2019.06.03. 12:52:05
LV22
Köszönjük!

"Nem csak a környezet ábrázolása lett részletesebb, de az effektezés is, ami engem kifejezetten bosszantott."

Nagyon remélem, hogy ennek lesz akkora a visszhangja, ami által visszaveszik ezt az effekt-orgiát. Csak a videókat nézve is igen idegesítő volt, hogy a 16 millió színű "füst" folyamatosan kitakarja a lényeget.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Intruders: Hide and Seek (PS4, PSVR, PSN)
2019.06.19. 19:09 PSC egyperces
0 hozzászólás
Szerző: Onimushaman
Fapados bújócska.
Darkwood (PS4, PSN)
2019.06.16. 14:38 PlayStation Network
10 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Nem látni a tébolytól az erdőt.
Sword & Fairy 6 (PS4, PSN)
2019.06.15. 11:34 PlayStation Network
2 hozzászólás
Szerző: Angyalkus
Kína „ékköve”.
E3 2019 - mega-cikk minden fontos infóval
2019.06.13. 23:00 [E3] 2019
14 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Hogy tudd mit, mikor és miért nézel.
Mozi - X-Men: Sötét Főnix
2019.06.13. 07:13 Cool-Túra
7 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Halva született főnixmadár.
SPIKE VOLLEYBALL (PLAYSTATION 4)
2019.06.12. 09:33 Játékteszt
5 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Budget röplabda.
Star Wars Jedi: Fallen Order - rengeteg infó a játékról
2019.06.10. 10:49 [E3] 2019
23 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Új tudnivalók a friss trailer mellé.
Shakedown: Hawaii (PS4, PSV, PSN)
2019.06.09. 14:05 Kedvcsináló
3 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Small Theft Auto: Hawaii.
Mozi - Godzilla II: A szörnyek királya
2019.06.08. 10:50 Cool-Túra
11 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Szörnyek keringője.
MLB THE SHOW 19 (PLAYSTATION 4)
2019.06.07. 09:55 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: Masamune
Bézbóz ütővel...