PlayStation.Community

2019.03.08. 15:55 Játékteszt
35 hozzászólás
Szerző: JediEco
Értékeld a cikket!
The Devil wears Sparda.

Napok óta érlelgettem az agyamban, hogy milyen jópofa kis bevezetővel nyitom majd jelen tesztünket. Gondoltam először írok röviden pár sort a korábbi DMC-epizódokról, csak hogy némileg ráhangoljam az olvasót az ötös számú folytatásra, erre tessék, hát nem beelőzött Martin ezzel a legutóbbi gondolatébresztőjében?! Köszi Boss! Úgyhogy akkor sztorizok én is kicsit.
Szintén azon egyedek közé tartozom, akik az ominózus Martin-cikk miatt vásárolták meg a legelső Devil May Cry-t. Te jó ég, hogy azt mennyi ideig nyüstöltük annak idején! Konkrétan hónapokig csak a DMC folyt a PS2-ből. Egyébiránt a DMC1 a mai napig simán benne van az all time best tízes játéklistámban! Aztán a DMC2 annak idején kimaradt nekem. Szintén a Martin által felügyelt magazin tehet róla: azt mondták sz*r, úgyhogy a boltok polcán maradt az a rész. (Konkrétan olyan rossz, hogy még a Capcom sem szeret róla beszélni.) A DMC3-at viszont nagyon szerettem. Kimondottan kedveltem az ikertestvér sztoriszálat, remek főellenségeket és fegyvereket kaptunk (pl. Cerberus), változatos küzdőstílusokkal, szóval úgy az egész nagyon pöpec volt. És nekem semmilyen problémám nem volt a 4. résszel, sőt, kifejezetten üdítő volt, hogy más lett a főhős (az MGS Raiden effektusához tudnám hasonlítani), a DmC: Devil May Cry-jal pedig szintén remekül elszórakoztam (különösen viccesnek találom, hogy mostanság mennyien savazzák, holott a megjelenésekor mindenki odáig volt érte).
Tizenegy év baromira sok idő. Ennyi idő telt el a legutóbbi számozott rész óta (de ha a DmC-t is számoljuk, akkor 6 évet kellet várni), szóval a rajongók részéről igencsak nagy várakozás övezte a Devil May Cry 5-öt; mindenki ki volt éhezve egy újabb DMC kalandra. Mikor megérkeztek az első trailerek, főleg amelyikben hallható volt Nero harci zenéje, a Capcom sokakat sikeresen felültetett a hype vonatra (köztük engem is). Úgyhogy akkor lássuk ezúttal mennyire sikerült megríkatni az ördögöt!
A Ravasz, az Agy és a két füstölgő pisztolycső

A rendezői székben ismét Hideaki Itsuno csücsülhetett bele, aki már a második rész munkálatainál bekapcsolódott Dantéék világába. Ahogy az előzetesekből kiderülhetett, ezúttal három főkarakterrel veselkedhetünk neki az újabb démoni kalandnak.
A negyedik rész protagonistája, Nero, megújult külsővel és apróbb végtag-módosítással tér vissza a DMC univerzumába. Természetesen Dante ki sem maradhatott volna, ám ezúttal némileg öregebb verzióban láthatjuk viszont, valamint egy titokzatos idegen, aki csak V-nek nevezi magát, teszi még változatosabbá a felhozatalt. A történet néhány évvel a negyedik rész cselekményei után játszódik, mikor Nero szintén beszállt a démonirtó bizniszbe egy furgonból üzemelve. Dantét pedig a titokzatos V keresi fel és béreli fel egy munkára, mivel egy új alvilági főgonosz próbál feltámadni és kellene valaki, aki lenyomja, mint a vekkert. Az eseményeket nem kronologikus sorrendben tálalják a készítők, számos flashback jelenettel és párhuzamos időbeli ugrásokkal tarkítják a történetet, ami némileg színesebbé teszi az összképet. Viszont hiába próbálom kerülgetni a feketelevest, sajnos a DMC5 története igencsak vérszegényre sikeredett.

Szívem szerint most jó spoileresen belemennék, hogy milyen problémák vannak a sztorival, de elkerülvén az armageddont, igyekszem nagyon virágnyelven fogalmazni. Amit itt a DMC5-ben sikerült véghezvinni történet címszó alatt, az nagyon elszomorító, hogy mindössze ennyire tellett (pláne ennyi idő után). Amikor kiderül, hogy ki is ez az új főgonosz, ez a csápos fejű Szarumán, akit Urizennek neveznek, akkor rögtön az merül fel bennünk, hogy „Tényleg csak ennyire futotta?”
V karakterét kifejezetten izgalmasnak találtam a bemutatók alapján. Mikor kiderül, hogy ki is ő valójában, arra még azt mondtam, hogy ebből akár még lehet valami érdekes fordulat. Persze, hogy nem lett! Jóformán simán kimaradhatott volna V az egész sztoriból, semmivel nem sérült volna a főtörténet, és akkor legalább több idő maradt volna Nero-ra és Dantéra. Már csak a tekintetben is jó lett volna ez a lépés, mivel összesen 20 küldetésből áll a sztori, ami testvériesen fel van osztva a 3 karakter között, ezáltal mindenki csak egy nyúlfarknyi időt kap. Emiatt nem tudunk senkire sem ráhangolódni, és nem tudunk senkiért sem igazán izgulni.
A korábbi epizódokból visszahozott leányzókkal (Trish, Lady) semmit sem kezdtek az alkotók (szemcsalogató biodíszletek), és jóformán lópikulát nem tudunk meg mi történt kedvenceinkkel az elmúlt években. A sztori vége felé van egy plot-twist is (amit legalábbis annak szerették volna szánni), amivel igazság szerint az a baj, hogy ezt már kvázi mindenki tudta. A történet vége pedig lapos, sekélyes, a lezárás abszolút súlytalan, és ne menjünk amellett a tény mellett sem, hogy mindezt már láttuk (sőt, nem is egyszer). Van egy karakter, akitől nagyon meg kellene szabadulniuk a készítőknek, mert már minden apróbb cafatot lerágtak erről a csontról.
Most sokakban felmerülhet, hogy egy hack and slash játéknál, miért károgok a gyenge narratíva miatt, hiszen menni kell és gyakni, kit érdekel a történet?! Valóban, aki a Dante Must Die nehézségi szint adta kihívások miatt kedveli az ilyen játékokat (és már az oviban is SSS volt a jele), az nyugodtan engedje el a füle mellett a fentebb leírtakat. Viszont az olyan játékosok (mint amilyen én is lennék), akik igenis szeretnek egy jó történettel találkozni, amellett hogy egy jó játékélményben is részük van, azoknak némileg csalódást fog okozni a DMC5. Pláne, ha rajongója az ember a DMC-univerzumnak, és kedveli az itteni karaktereket, történéseket, akkor ez az új kaland nem annyira lesz kielégítő számukra, mert új fordulatokat nem igazán tartalmaz. De ha még szűz vagy Devil May Cry területén, és ez lesz az első ilyen játékod, akkor semmi gondod nem lesz. Szóval tessék a tekintetben kezelni ezt a történet-issue-t, hogy te milyen típusba tartozol!
Örömkönnyek

Mielőtt belevetnénk magunkat a játékmenet kivesézésébe, szeretném nagyon erősen kihangsúlyozni, hogy a game bombasztikusan néz ki! Annyira gyönyörű a DMC5, annyira remekül duruzsol alatta az RE Engine, hogy az valami döbbenetes. Egy apró röccenés nincs a játékban és bugok is csak ellenség formájában fordulnak elő. A HUD, a menürendszer, és minden más minden nagyon szépen átláthatóak, az animációk csodaszépek, és ha mindehhez hozzáadjuk a zenék és hangok által okozott ingereket, akkor egy remek élményben lesz részünk.
A pályadesignerek jól átgondolt munkát végeztek: minden objektum megtervezett helyre van pakolva, és a LEGO-franchise-ból már jól ismert „na bazz, ide majd jöhetek vissza a második végigjátszáskor, ha majd megnyitottam XY képességet, hogy ezt a cumót is fel tudjam venni” effektus szintén jellemző a játékra. Többnyire romos városrészeken fogunk bolyongani, valamint az alvilági részekre leginkább az ilyen indás, bogaras, alien-es összhatás a jellemző. Egyáltalán nem rossz a képi világ, bár a vége felé kezdtem némileg unni a csápos-barlangos tereket, de ez legyen a legnagyobb probléma.
Ellenfélfajtákból is van dögivel. Talán picit sok a bogár típusú ellenfél, ám az igazán jófejség volt a készítők részéről, hogy régi klasszikus ellenfeleket is visszahoztak, például az első rész ollós boszijait (a nosztalgia mindig rulez).
A játék sava-borsát viszont mégiscsak az irányítható karakterek adják, valamint a harcrendszer. Nero, V és Dante is más-más kepésségekkel rendelkeznek, más fegyvereket forgatnak, emiatt másképp is kell velük játszani.

Nero leginkább motorkerékpár-markolatú kardjára, kétcsövű revolverére, valamint a jobb kezére felcsatolható, cserélhető fegyvereire (Devil Breaker) támaszkodhat. A robotikus protézisek mind-mind más képességekkel bírnak, azonfelül távoli objektumok elkapására, és az ellenfelek magunkhoz rántására is képesek. Ez a kombózás tekintetében igencsak hálás opció, viszont némi limitációja van ezeknek a karoknak. Egyrészt sérülnek, ha használat közben ütéseket kapunk be, és egy idő után megsemmisülnek, ha nem vigyázunk. Ezért van az, hogy minden pályára be kell tárazni magunknak többet is (a slotok száma idővel növelhető), viszont a robotkarok sorrendiségét nem változtathatjuk a pályarész alatt és váltani sem lehet közöttük. Emiatt célszerű átgondolni, hogy melyik kacsónkat is vigyük el magunkkal, és azok milyen sorrendben következzenek, ha netán elfüstölnének (de ofkorz mi is felrobbanhatjuk őket manuálisan, ha éppen az kívánja a helyzet). A gyűjthető red orbokért természetesen mindig vásárolhatunk magunknak újakat, ha valamelyikből kifogynánk, de a pályák alatt is többször találkozhatunk elszórt darabokkal. Egyébként egyáltalán nem rossz Nero karaktere harcügyileg, viszont a kombó-rendszere kissé egysíkú tud lenni (pláne miután kipróbáltad Dantét), mivel neki nem lesz más fegyvere, a karok meg cukik-jópofák és ötletesek, de mivel nem tudsz váltani közöttük az erősen csorbítja a kombózási lehetőségeket.

V viszont már egészen más tészta, aki árnyéklényeket képes megidézni, ezáltal az ő harcstílusa jóval taktikusabb. Egy árnyékmadár (Griffon), egy párduc (Shadow – aki ismerős lehet az első részből), és egy óriás démon (Nightmare) irányításával és utasításával támadhatjuk meg a kijelölt ellenfeleket, viszont ezek az árnylények nem képesek teljesen elpusztítani a támadó kreatúrákat, ezért a kivégzést V-vel kell abszolválni.
Kezdetben tartottam némileg ettől a harci megoldástól, de azt kell mondanom kellemesen csalódtam benne pozitív irányban. Mikor csak egyetlen ellenfél van, akkor nem a legizgalmasabb ez a harcmodor, viszont amikor nagy tömegek rontanak rá az emberre, ott mutatja meg igazán a sava-borsát, és kifejezetten élvezetes tud lenni. V az állatai nélkül teljesen védtelen, így ha már sokan vannak körülöttünk, elég komolyan oda kell figyelni, hogy elkerüljük az ellenfeleket, és olykor segítségül kell hívnunk valamelyik árnyunkat. Valamint, ha netán lecsapnák egyik kis kedvencünket, akkor igyekeznünk kell a maradványuk közelébe kerülnünk, hogy minél előbb feléledjenek, ugyanis az állatok a mi vonzáskörzetünkben gyógyulnak.

Dante pedig lassan megkaphatja a démonirtó svájci bicska elnevezést. Nem elég, hogy többféle lövő fegyvere van, számos vágó-szúró-ütlegelő harci eszköz áll még rendelkezésére, és emellett a harci stílusát is kedvünk szerint váltakozhatjuk a csaták alatt (a Swordmaster, Royalguard, Gunslinger, és Trickster stílusok már ismerősek lehetnek a harmadik részből). És itt még mindig nincs vége, hiszen Dante képes démoni formát felvenni, ahol újabb támadásokkal léphetünk fel, és bónusz gyanánt az életerőnk is szépen töltődik vissza ebben az alakban. A kombózási lehetőségnek itt már tényleg csak a képzeletünk és az ügyességünk szabhat határt. Dante fegyvereit még alaposabban ki lehetne vesézni, de van köztük olyan, ami némileg spoileres, úgyhogy inkább egy rövid videóban, amolyan kedvcsináló gyanánt megmutizom nagyjából az arzenált, valamint a fiúcskákat akció közben:
Belső démonok

És akkor elérkeztünk a játék egy olyan pontjához, amiről mindenképp szót kell ejteni, az pedig a nehézségi faktor. Sajnos e tekintetben van egy apróbb baki, amit hibának ugyan nem neveznék, de azért jócskán kihat a játékos élményre. Alapjáraton két nehézségi szint közül választhatunk első nekifutásra (Hunter – Easy, Devil Hunter – Normal). Viszont normál fokozaton rém könnyű a játék és nem sok kihívást nyújt ez a szint. A Game Over feliratot soha nem láttam, és ha mondjuk egy főellenfélnél nem figyeltem annyira és levert, akkor is rögtön feljön a folytatás lehetősége, amit vagy némi red orb segítségével eszközölhetsz (1500-ért kb. az életed fele visszatölt, 3000-ért full health bar jár, 7500-ért pedig még az ellenfelet is lesebzed), vagy arany orbot használsz, amiből szintén egy csomót találsz a pályákon (van, hogy kettőt is). Szóval egyáltalán nem okoz problémát leverni egyik nagyágyút sem normálon.
Amit sajnos még meg kell említenem, hogy a korábbi részekhez képest a főellenségek eléggé felejthetőek lettek. Kb. hármat tudnék most kútfőből felidézni, hogy ja-ja, rá emlékszem. Különösebb taktika nem kellett hozzájuk (normálon!), és a történetben sem vettek részt annyira, hogy ezáltal váljanak még emlékezetesebbé. A legmagasabb kombó-szintig szintén nem túlságosan nehéz eljutni ezen a fokozaton, és a pályákat is többnyire A vagy S értékeléssel abszolváltam. Világos, hogy ezen kívül van még másik 4(!) fokozat, de azok csak akkor nyílnak meg, ha az előtte lévő nehézséget végignyomtad. Kérdem én, mi a bánatért nem lehetett a következő szintet (Son of Sparda) default hozzáadni a kiválasztható nehézségi opciókhoz?

Hozzátenném, hogy egyáltalán nem tartozom a kombó-mesterek táborába, abszolút casual DMC-játékos vagyok. Viszont jelen esetben én most végigjátszottam egy körülbelül 10-15 óra hosszúságú játékot, ami semmi kihívást nem nyújtott, ergo nem szórakoztam olyan jól, mint lehetett volna, valamint még a történet sem kompenzálta mindezt. Amikor érzem egy játéknál, hogy túl könnyű, mindig rögtön váltok feljebb, mert szeretem, ha van némi kihívás, plusz nem mindenkinek van ideje egy game-et 3-szor, 4-szer újrajátszani. Szóval, ha ott állnék, hogy kiadtam tízenezer' forintot ezért a játékért, ami sem gameplay terén, sem sztoriszál vetületén nem elégített ki, akkor igencsak csalódott lennék. És egyáltalán nem motivál, hogy újra nekikezdjek nehezebb fokozaton, mert a történetet már láttam, más feloldható tartalomról (a doksikon, fényképeken, és kosztümökön kívül) pedig jelen pillanatban nem tudok. Ha lenne, mondjuk egy új karakter, aki mondjuk megnyitható, vagy egy új alternatív befejezés, már megint más lenne a leányzó fekvése. Nagyon jó volna, ha egy patch-csel megoldanák azt, hogy a Son of Sparda szint rögtön választható legyen, mert máris sokkal élvezetesebb tudna lenni már elsőre is.
Újra hangsúlyoznám, hogy ha téged a brutál fokozatok érdekelnek eleve, és a történet számodra másodlagos, akkor az alábbi bekezdés nem rád vonatkozik, viszont véleményem szerint némileg számít, hogy mit kapunk elsőre egy játéktól.
Sírni tudnék...

Mielőtt azt gondolnátok a fentebb leírtak alapján, hogy módfelett elégedetlen lennék a játékkal, akkor leszögezném, hogy a DMC5 egy nagyon jó game! Sikeresen leporolta a méltán elfelejtett hack and slash formulát és olyan szépre polírozta azt – teletűzdelve minden jóval, amit szerettünk a korábbi részekből, – hogy az egy igazán szép végeredmény lett. (De mindenképp szerettem volna kellő információt átadni, hogy mindenki el tudja dönteni, hogy beruház-e erre a kalandra, vagy sem.) Külön örülök, hogy nem kezdtek el darksoulosodni a készítők. Sőt, még újdonságot is sikerült belecsempészni a játékba (V harci stílusával), ami szintén dicséretes művelet minden fejlesztő részéről, ha így jár el. És további jófejségről árulkodik, hogy DLC-k nem várhatóak a játékhoz, komplett single player élményként kaptuk meg a DMC5-öt, amihez áprilisban érkezni fog ingyenesen a Bloody Palace mód (csak hogy teljes legyen a kép: mikrotranzakciók ugyan vannak a játékhoz, pl. vehetünk red orbokat valós pénzért is, de ha ügyesen nyomod a játékot, akkor erre nincs szükséged, valamint vannak olyan tartalmak, amelyek a Deluxe Editionből elérhetőek).

A jelen generáció egyik legszebb játéka a DMC5, zenei téren szintén nagyon erős, cool stílusába és lazasági faktorába pedig, csak néha rondít bele egy-egy cringe-esebb jelenet (de az meg teljesen szubjektív kinek, mi számít már kínosnak). Simán el tudtam volna viselni még több tartalmat ebből a high-quality akció kaszabolásból. Mondjuk, ha a három karaktert úgy oldották volna meg, hogy egyesével külön-külön kellett volna végigvinni a játékot egyedi sztorival, amelyek több helyen kapcsolódnak, akkor még kerekebb egészet kaphattunk volna. Az ultranehézségi fok junkie-k és a kombó-mesterek nyugodtan hozzáadhatnak a végső értékeléshez még egy pontot, ám az újoncok is megtalálhatják a számításaikat, ha van egy kevéske idejük jobban belemélyedni. A rajongókat viszont, akiket leginkább a történet mozgat, némileg óvatosságra inteném. Mindazonáltal nagyon szeretném, hogy legyen folytatása a DMC-szériának, mert az ördögnek muszáj tovább sírnia!

(Ezt a remek játékot a magyar forgalmazó Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Platinum Shop budapesti boltjaiban, vagy webshopjából meg is rendelhető, a linkre bökve.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
35. takitibi2000  PlayStation.Community tag
2019.03.20. 10:54:50
LV4
Válasz 32. JediEco üzenetére:
Szerintem is simán lehetne folytatni, de azt hittem lesz valami komolyabb.
Azt én is sajnálom, hogy megnéztem őket, de nekik is úgy kellett volna mutogatni, hogy ne legyen spoileres, de ha nem is, akkor ne mutassanak sokmindent.
Nekem is szimpatikusabb, de mostmár kezdem megegyezni, mostmár átgondolom mielőtt leírom. :D
Rocket league függő! :D
34. Onimushaman  Szerkesztő
2019.03.15. 19:02:26
LV24
Videó is fasza lett, de a kezeknél nem használtad a nyomvatartott ultijukat. :)
señor
33. Onimushaman  Szerkesztő
2019.03.15. 19:01:27
LV24
Válasz 18. martin üzenetére:
Most fejeztem be, szerintem vállalható a nehézség. Pár boss harcnál elmorzsoltam egy sárga követ.
señor
32. JediEco  Szerkesztő
2019.03.14. 17:10:36
LV3
Válasz 29. takitibi2000 üzenetére:
Ha jól fog teljesíteni a DMC5 a kasszáknál (és eddig úgy tűnik ezzel nem lesz gond), akkor borítékolható, hogy lesz folytatás. Ahogy vége lett, azt simán lehet folytatni. Én nem bántam volna, ha meglépnek valami váratlant, valami igazán súlyos következményekkel járó momentumot (pl. egy karakter végleges halála, vagy valami ilyesmi).
A trailerekben valóban sok mindent ellőttek, de hát az meg a mi hibánk hogy mindet megnéztük. :D
Egyre jobban tetszik ez a Balgor elnevezés... :D :D :D
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
31. takitibi2000  PlayStation.Community tag
2019.03.14. 14:45:42
LV4
Válasz 30. takitibi2000 üzenetére:
Én meg a Balrog-ot írom mindig Balgor-nak. xD
A régi fegyverek, stílusokat nem tudom elfelejteni,de a Balrog az nekem jobban hangzik Balgor-ként.
A többi az megy! :D
Rocket league függő! :D
30. takitibi2000  PlayStation.Community tag
2019.03.14. 14:39:52
LV4
Válasz 28. JediEco üzenetére:
Amúgy a Swordmaster egyszer a fejembe égett, azóta nem tudnám elfelejteni. :D
Az mégegy kisebb félrelépés, hogy a jump cancel-t hasonlóan könnyűre csinálták, mint a DmC-ben, ami nagyon nem jó. Részben igen, részben nem. Könnyebb, hamar tud bűvészkedni az ember, de elvesztette a varázsát, hogy gyakorolni kell több héten keresztül kb. mire megtanultál egy időzítést.
Balgorral és a visszatérő fegyverrel végtelen ideig fennt lehet maradni a levegőben, még a visszatérő fegyverrel nem ment 3-4 JC-nél több,úgy,hogy az ellenfél és én is egyszerre a levegőben vagyunk. Mostmeg 20 után is még pörögtem az ollós boszi körül. xD
Rocket league függő! :D
29. takitibi2000  PlayStation.Community tag
2019.03.14. 14:32:16
LV4
Válasz 28. JediEco üzenetére:
Kicsit sajnálom a végét, bár nem hinném, hogy úgy maradnak a dolgok, ahogy vége lett. ;)
Egyébként pont annyit írtál, amiből nem derül ki semmi, de mégis lejön, hogy a sztori kicsit fura, kb. semmi. De azért mégsem, mert Nero "felnövése" volt inkább középpontban.
Azt viszont tényleg sajnálom,hogy Trishre és Ladyre nem maradt idő. Bár őket is már megismerhettük korábbról.
V meg cselekedhetett volna másképp is. Jobban megtudtuk volna ismerni, bár nem volt választása.
Leginkább az zavar, hogy minden jelenetet lelőttek a trailer-ekben. Minden monológ, minden történés egy része, már benne volt. Nem kellett volna ennyit beletenni.
Igazából a végét is lelőttek a győkér japánok. Valamelyik mutogatta a skilleket, azt azzal már el is árult mindent. Viszont másképpen történt mint vártam, így megtudott annak ellenére is lepni. :D
Rocket league függő! :D
28. JediEco  Szerkesztő
2019.03.13. 19:04:14
LV3
Válasz 27. takitibi2000 üzenetére:
Örülök, hogy tetszett a teszt, és annak is, hogy akkor nem vagyok egyedül a játéktól kapott érzéseimmel. :)
Köszi az észrevételt, javítottam! (Bár poén, hogy pont erre gugliztam rá anno mikor írtam, mert nem emlékeztem rá, hogy most swordsman vagy swordmaster és egy másik helyen is ezt a rövidebb megnevezést találtam és ezért használtam azt. :D )
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
27. takitibi2000  PlayStation.Community tag
2019.03.13. 12:31:57
LV4
Én csak most olvastam el a tesztet miután végigjátszottam, de nagyon tetszett a teszt tényleg annyit ír, amennyit kell és pontosan ugyanezeket éreztem.
Nekem is DMC1 óta a kedvenc játékom, én olyan 5-6 éves korom óta ismerem, mióta Apámnál láttam, hogy játszotta az első részt.
Nekem mai napig az a top1 kedvenc játékom. Nem véletlenül az a profilképem is vagy avatar, nem tudom minek hívják.
Annyi javítaní valót észleltem, hogy a "Swordmaster" helyett "Swordsman"-t írtál.
Rocket league függő! :D
26. martin  Főszerkesztő
2019.03.11. 20:44:36
LV27
Válasz 24. demeterf üzenetére:
Egyedül te szúrtad ki. :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
25. MazaHUN  PlayStation.Community tag
2019.03.11. 19:44:44
LV6
Köszi a tesztet, nekem pont jó volt.

Sajna ahogy olvasom nem a legjobb DMC de màr vàrom h haverom kölcsön adja;))
independent
24. demeterf  PlayStation.Community tag
2019.03.10. 00:04:11
LV1
Khmmm. "Konkrétan hónapokig csak a DMC folyt a PS1-ből." ??? :)
23. SentryD  PlayStation.Community tag
2019.03.09. 14:34:57
LV1
Válasz 22. JediEco üzenetére:
Ez nem is kérdés, hozzád hasonlóan már az első rész is nagy kedvencem:)
22. JediEco  Szerkesztő
2019.03.09. 13:44:54
LV3
Válasz 20. SentryD üzenetére:
Szeva Dani! Emlékszem rád. :)
És te benevezel a DMC5re?
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
21. JediEco  Szerkesztő
2019.03.09. 13:42:57
LV3
Válasz 19. HolfyTeebee üzenetére:
LOL :D
De hál'isten ma már nincs nőnap. :)
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
20. SentryD  PlayStation.Community tag
2019.03.09. 12:55:54
LV1
Válasz 16. JediEco üzenetére:
Hú de rohadt rég olvastam JediEco tesztet, még anno a Konzol Magazinban, aminek az oldalán beszélgettünk is párszor, csak akkor még a rendkívül értelmes Dani Soul nevet használtam:) egyébként remek teszt lett.
19. HolfyTeebee  PlayStation.Community tag
2019.03.09. 09:30:14
LV3
Válasz 13. JediEco üzenetére:
Ugyanott, nőnapozni kellett :D :D :D
Keresztet fogok a majmának, azt PÁFÓ! :)
18. martin  Főszerkesztő
2019.03.08. 23:57:47
LV27
Egyébként most, hogy tudom, nem gyilkos a játék, lehet megveszem.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
17. Itachi  PlayStation.Community tag
2019.03.08. 23:32:10
LV2
Egyetértek, dante a király, mindeki más csak alibi.:)
ヤレヤレ、ダゼ。
16. JediEco  Szerkesztő
2019.03.08. 23:17:45
LV3
Válasz 15. martin üzenetére:
Nooooooooooooo...!
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
15. martin  Főszerkesztő
2019.03.08. 23:10:52
LV27
Válasz 14. JediEco üzenetére:
Ákos, nem tudom...
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
14. JediEco  Szerkesztő
2019.03.08. 23:09:40
LV3
Válasz 10. martin üzenetére:
Ómájgád... ki leszek b@szva!!!! Plíííz adj még egy esélyt!!!!
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
13. JediEco  Szerkesztő
2019.03.08. 23:08:07
LV3
Válasz 7. HolfyTeebee üzenetére:
No problem. ;)
És most hol jársz már?
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
12. martin  Főszerkesztő
2019.03.08. 22:17:16
LV27
Válasz 11. HolfyTeebee üzenetére:
Ja suis Jedi.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
11. HolfyTeebee  PlayStation.Community tag
2019.03.08. 21:49:38
LV3
Válasz 10. martin üzenetére:
LOL, Pray for Jedi :D
Keresztet fogok a majmának, azt PÁFÓ! :)
10. martin  Főszerkesztő
2019.03.08. 20:56:15
LV27
Válasz 9. HolfyTeebee üzenetére:
Kirúgással fenyegettem meg Jedit, nagyon rezeg neki a léc.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
9. HolfyTeebee  PlayStation.Community tag
2019.03.08. 20:52:39
LV3
Válasz 8. martin üzenetére:
Én dobtam egy 5öst, így se ment vissza.
Mire elolvassák a fórumtársak, meg lesz a max, ne aggódj. Jó a teszt ;)
Keresztet fogok a majmának, azt PÁFÓ! :)
8. martin  Főszerkesztő
2019.03.08. 20:04:03
LV27
Valaki lecsillagozta a tesztet. :(
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
7. HolfyTeebee  PlayStation.Community tag
2019.03.08. 19:56:29
LV3
Válasz 1. JediEco üzenetére:
Bocs, nem mínusz akart lenni, csak odanyúltam a telóval...

Nagyon jó a játék, épp mission 3-at tolom.. pff kivagyok :D
Keresztet fogok a majmának, azt PÁFÓ! :)
6. G-men  PlayStation.Community tag
2019.03.08. 19:21:23
LV11
Hát nem volt túl meggyőző. Főleg,hogy nem lehet hardon elkezdeni.... Így izgalom OFF
SicKLy SaVaGe
5. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2019.03.08. 19:14:15
LV7
+1
Ez gyors volt, fasza teszt!
A játék várat magára, majd ubi szezonban beszerzős lesz, nekem a demo nem adta, hogy vegyem premierkor:(
"Örökké nem eshet"
4. martin  Főszerkesztő
2019.03.08. 18:21:56
LV27
Akkor most Nero és V ennek a játéknak a Hunkja és Tofuja? :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
3. ufonauta  PlayStation.Community tag
2019.03.08. 17:49:11
LV15
Martin beleszól visszatert ! Vartam:)
2. martin  Főszerkesztő
2019.03.08. 16:13:26
LV27
Válasz 1. JediEco üzenetére:
Bazz!
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1. JediEco  Szerkesztő
2019.03.08. 16:05:47
LV3
+3
-1
Nem tudom figyelted-e Martin, hogy mi lett a cikk linkje?! :D :D Ezt tervezni sem lehetett volna jobban. :)
"Néha tanácstalan vagyok, mint egy kisközség!"
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
DEVIL MAY CRY 5
Capcom
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
8/10
Pozitívum
Végre egy hack'n slash játék; a harcrendszer remekül olvasztja magába a már ismerős és az új ötleteket is; bombasztikus grafika brutál jó muzsikákkal; három különböző karakter; nincsenek DLC-k; laza
Negatívum
Történet tekintetében nem túl kreatív az írógárda; kevés idő jut a szereplőkre; unalmas boss-ok; első nekifutásra rém könnyű; egy átlag halandónak az újrajátszási faktor itt nem túl magas

MARTIN BELESZÓL
Tudom gyarlóság, de olyan kellemes a májamnak, amikor egy kollégám azt írja le egy játékról, amit én is leírtam volna. Ilyenkor azt fantáziálom, hogy talán megérezte, amit telepatikusan üzentem neki. A DMC5-tel kapcsolatban még annyit, hogy lehet ezt csűrni-csavarni, de csak és kizárólag DANTE A KIRÁLY, és minden(ki) más csak parsztvakítás.