PlayStation.Community

2019.01.06. 11:15 PlayStation.Community
63 hozzászólás
Értékeld a cikket!
Ezektől akadtunk ki mi.

Magunk mögött hagytuk 2018-at, megvitattuk a legjobb PS4 élményeket, viszont motoszkált még bennünk egy érzés: mi van azokkal a játékokkal, amelyekben csalódtunk? A PlayStation.Community szerkesztősége most összeszedte – rangsorolás nélkül - azokat a kalandokat, amelyek rossz szájízt hagytak maguk után, miközben elvárásokkal (vagy pont azok nélkül) vágtunk nekik.
Fontos kitérni arra, hogy itt nem általánosságban rossz játékokról beszélünk, hanem olyanokról, amelyek csalódást váltottak ki: ergo elkövettük azt a hibát, hogy úgy gondoltuk, majd jók lesznek, vagy egyszerűen csak olyan negatívumokba futottunk bele, melyek elrontották a játékélményt.

Andras_01

Darksiders III

Nem hittem abban, hogy a fejlesztőstúdió bezárása végül a DS-széria folytatását eredményezi, de egy feltámadás meghozta a reményt, onnan már csak a programozókon múlt minden. Az első videók is csalódást keltőek voltak, alig véltem felfedezni olyan elemet, amit addig kaptam tőlük. Fury korbácsa sem volt egyedi és igazából a karakter sem nyűgözött le.
Az első órák alatt egy rohadék Dark Souls klón körvonalai rajzolódtak ki bennem, és csak a sokadik patch tudta enyhíteni ezt az érzést. Külön vakításnak vettem a fejlesztői videókat, mert ott minden szuper volt (szerintük), a késztermék meg köszönőviszonyban sem volt ezzel: az, hogy az apokalipszis lovasa ló nélkül kalandozik, már csak csepp volt a tengerben.
A fejlesztők elhibázott döntései oda sodorták a játékot, hogy sokakkal együtt én is lehúztam tesztemben a DS folytatását. Mondjuk így is kiplatináztam, de közben folyamatosan csuklottak készítői szerintem. Ha inkább azt mondják, srácok, egy Dark Souls klónt csinálunk, viszont minket a Dark Siders csapatként ismertek, így ilyen néven adjuk ki, fogadjátok ezt el, ezzel be tudták volna lőni a célközönséget, akik nem a széria rajongói.

B_Renato97

Super Street: The Game

A sort kezdeném a legdurvább förtelemmel, ami idén a kezeim között járt. Egy külföldön nevesnek számító magazin játéka, amely finoman szólva sem sikerült jól. A nagy V8-ból legjobb esetben is 2 henger jár, így viszont komoly játékélménnyel se lehet számolni. A legjobb, amikor csak röhögni tud az ember, mert annyira rossz valami, és a Super Street pontosan ilyen lett. Megállás nélkül pörgő autók, mezítlábas lányok a garázsban, és PS2 grafika, ami miatt a legviccesebb különdíjas csalódás lett nálam ez a játék.

Dakar 18

A Dakar 18 nem feltétlen mondható rossznak, hiszen egy tartalmas játékot kapunk a pénzünkért cserébe. A nagyobb gond inkább a fizikát érinti, hiszen egy autós produktum esetében létfontosságú, hogy ez a rész is rendben legyen. Az alapötlet és a kigondolás nagyon tetszett, de valahol menet közben félresiklott a program. A látvány sem az igazi, de számomra ez egy olyan dolog, hogy ha magával ragad a játékmenet, akkor nem siránkozok a grafikai megvalósításon, mert van más, amivel foglalkozzak. A Dakar esetében a túlvállalás, ami elsőre az eszembe jut, hiszen minden csak egy kicsit sikerült rosszul, a végeredmény így viszont keserű szájízt hagy maga után.

Fallout 76

Az év végére egy olyan magasan jegyzett kiadó is bakizott, mint a Bethesda. A rajongókat, a tesztelőket és az alkalmi játékosokat is egyaránt meglepte a Fallout legújabb része, sajnos nem a szó pozitív értelmében. Félkész játékmenet, a zsánerhez nem illő online világ és nem létező történet, ami miatt nálam félrecsúszott ez a koncepció. Ettől függetlenül olvasni, akár itt a PSC berkein belül is néhány jó véleményt, én mégis úgy vagyok vele, hogy ez a széria is kezd nagyon lecsúszni azon a bizonyos radioaktív leejtőn.

Bandage_520

Igyekszem a pozitív oldalait kihangsúlyozni, rosszabb esetben észrevenni egy game-nek, ez a 2018-as esztendőben egyetlen egy esetben nem sikerült…

Downward Spiral: Horus Station

Amikor kialakult a véleményem, megriadtam kissé és utánanéztem egy a neten, hogy esetleg nem néztem-e be valamit. A felhasználói vélemények hasonlóak voltak, a tesztelőké vegyes, így kissé nyugodtabban adtam le a cikket.
Azt nem vitatom, hogy PSVR-ral jó lehet ez a játék, de az általam tesztelt formában nem lett volna szabad kiadni, mert ez így – finoman fogalmazva – gyalázatos lett…

ColdHand

PlayStation Classic

A legfrissebb és legnagyobb csalódás az évben számomra. A játékfelhozatal még nem is fáj annyira, de az emuláció minőségén, valamint a paraméterek beállításának hiányán még mindig nem tudom túltenni magam. Hihetetlenül méltatlan arra, amit képviselnie kellene.

Space Hulk: Deathwing

A trailerek látva egy eszméletlenül epikus akciójátékot vártam, amit viszont kaptam, az meg se közelíti a vízióimat. Pocsék portolás, repetitív, unalmas játékmenet... A teszteléssel eltöltött órák már majdnem felértek egy kínzással. Ritka nálam az olyan, amikor 5 percnyi játék után az agyam már menekülne.

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr

Önmagába véve magával a játékkal nincs semmi gond. De az a mérhetetlen butítás, amit véghezvittek az átportoláskor, az érthetetlen. Ennél jóval többet bír a PS4, mint azt nem egy játéknál láthattuk már az elmúlt évek alatt. Jókat játszottam/játszok vele, de a látvány még mindig bántóan hat elmémre, akár egy káoszjelkép.

DrZaius

Agony

Pokolban játszódó horror FPS játék, ami a kegyetlenséget, kínokat és szexuális tartalmat kendőzetlenül tárja elénk? Az előzetesek alapján nem tűnt nagy durranásnak a cucc, max egy közepes eresztésnek, én a témája miatt mégis vártam mint a... messiást (tudom, beteg vagyok). Sajnos az Agony hiába tárja elénk a pokol csontig hatoló gyötrelmeit, ha a legtöbb szegmense amatőr. A bug-hegyek és béna irányítás megspékelve a borzasztóan kivitelezett és unalmas játékmechanikával rányomják bélyegét a végtermékre. Azt nem tudom, hogy azóta javították-e (mert ígértek fűt-fát), de akkor és ott én nagyot csalódtam.

Fear Effect Sedna

Egy szép emlékű játék meggyalázására került sor a FES megjelenésével. Stílusváltással próbálkoztak a fejlesztők, ami nem is kéne, hogy feltétlenül baj legyen, de a végeredmény finoman szólva is gyér lett. Irritálóan blőd dialógusok, egzotikus bugok, meglepően primitív mesterséges intelligencia, mütyür grafika és kiforratlan, átgondolatlan ötletek tárházát tárja elénk a game. Az első PlayStationre különb programokat adtak ki ebben a műfajban.

The Mooseman

Életem legunalmasabb másfél órás sétája volt. Kicsit túltolják már ezt a rejtelmes alak sétál a misztikus rengetegben koncepciót. A játékosnak minimális játékteret biztosító kis szösszenet szinte csak tőlem kapott negatív értékelést netszerte. Én ugyanis elvárom, hogy egy 90 perces rövidséggel bíró stuff érdekes, technikailag szinte hibátlan és hanyagságtól mentes legyen. Elég volt a "művészi megközelítés" aduval sumákoló játékokból.

GrayFox

Fallout 76

Az év legnagyobb videojátékos csalódása kétségkívül a Fallout 76 volt a számomra. Mivel a klasszikus részek óta követem a sorozatot, nagyon örültem, hogy a régen elkaszált online-koncepciót ismét elővették. Az első trailer hangulata meg is alapozta a várakozást, noha, már akkor is voltak baljós előjelek, mint például a használhatatlanná sufnituningolt ős-engine. A játék azonban nem csak látványvilág szintjén vérzett el: gyakorlatilag egy összetákolt, félkész bughalmaz, amely méltatlan a sorozat hírnevére. Úgy tűnik, a Fallout-brandet már talán csak a nagy sikerű harmadik epizód esetleges remasterelése mentheti meg a végleges lebőgéstől - de ne legyen igazam.

PlayStation Classic

A PS Classic nekem már a teljes játékfelhozatal ismertetésekor bűzlött, főleg annak tudatában, hogy a japán gép milyen katalógust kapott - persze, az sem tökéletes, ott inkább a címek diverzitásával akadnak problémák. Vannak azonban olyan kulcsfontosságú, a PS életútjának szempontjából etalon húzócímek, amelyek miatt még be is ruháztam volna a konzolra. Ez a rózsaszín köd azonban szerte oszlott, amikor kiderült, hogy milyen silány minőségű az emuláció és a megszokott PlayStation-minőség a gép, a tartozékok és a doboz küllemén kívül szinte semmiben nem mutatkozik meg. A bukást mi sem bizonyítja jobban, mint a megjelenést követő “rendkívüli” árcsökkenés. Próbálkozásnak elment, reméljük, a PS2 igényesebb lesz (már, ha ezek után bevállalják).

A Telltale Games feloszlása

Ugyan nem egy konkrét játékról van szó, mégis sokakat érint. A Telltale Games alkotásait sokan szeretik, ám úgy tűnik, ez még sem volt elég ahhoz, hogy a stúdió ne zárjon be. A The Walking Dead sikerén erőre kapott csapatnak olyan játékokat köszönhetünk, mint a The Wolf Among Us, Game Of Thrones, Tales From The Borderlands, Batman vagy a Guardians of The Galaxy. A mesemondók sajátossága a lehetőségek kiválasztásában és a történet ezzel párhuzamos alakulásában rejlett. Sajnos túl sok címet próbáltak tető alá hozni és végül a legelső sorozatuk, a The Walking Dead utolsó évada kis híján nem is valósult meg (ez idén fog napvilágot látni végleges formában). Nagy kár értük, ám intő példa is a “kisebb” fejlesztőcsapatok számára.

martin

Strange Brigade

Könnyed kooperatív lövölde a harmincas években, csontvázakkal, fejtörőkkel és poénokkal? Ide vele!
Ezek után kiderül, hogy egy végtelenül középszerű fércmunkáról van szó, ami minden létező módban és felállásban egy unalmasba átcsapó, repetitív, jellegtelen, minőségtelen technikai megoldásokkal szerelt alibi kamu játék. Elvesztegetett idő volt számomra minden belefektetett perc; akinek ez tetszik, annak a trapéznadrág is tetszik. Én fel nem venném.

Onrush

Meg voltam győződve róla, hogy arcade versenyzős játékot egyszerűen lehetetlen elrontani. Azt gondoltam tök mindegy, hogy milyen környezetben versenyzünk milyen járművekkel, ilyen stílusú száguldós game csak többé-kevésbé élvezetes lehet.
Nos, az Onrush szerintem nem az. Például, hogy volt pofájuk lemásolni a Burnout takedownjait, de nem tudták megoldani, hogy kiütés után a jármű az úton maradjon... Pfej, egy ócska kétfilléres retek ez a game, olyan proletár-parasztvakítás, mint a spáros energiaital, vagy a penimárketes szindi-kóla.

Space Hulk: Deathwing – Enhanced Edition

Na, ezt aztán tényleg nagyon vártam. Láttam traileren a karakterszerkesztő részét, mondom magamnak ez lesz a mennyország. Most végre játékban is láthatom megelevenedni kis makettfiguráimat. Azonnal ide vele, első nap.
Erre mit kapok? Egy kétforintos FPS-t olyan szánalmas gunplay-jel, hogy hüledeztem. Az a stúdió, amelyik ezt készítette, zárjon be a francba, mert ez vállalhatatlan.

Red Dead Redemption 2

Az RDR2-t már megjelenése előtt szarrá hájpolták. Nézegettem a trailereket és annyira rápörögtem, hogy én is elkezdtem szarrá hájpolni. A megjelenés napján a Platinumban csomagoltam nektek a megrendeléseket és azon agyaltam, csak legyen már esete és hadd induljak neki a vadnyugatnak. Megtörtént.
Nem sikerült beállítani a HDR-t, amiről később kiderült, hogy nincs is. Úgy gurultam le a hegyoldalon, mint egy szarral kitömött rongybaba. A lopakodós küldetésben lopakodás helyett azzal bénáztam, kire nézzek rá és hogyan adjak ki utasításokat. Rohadtul elkezdett dühíteni a kezelés. Aztán az erőltetett túlélő-mechanika. Végül lemondtam a buliról és visszavittem a francba a boltba. Azelőtt még sohasem tettem ilyet. Életem egyik legnagyobb videojátékos csalódása, számomra hihetetlenül elkúrták ezt a játékot.

MolonLave

The Inpatient

Lehet, hogy az Until Dawn remek megvalósítása, lehet, hogy csak az általánosan potenciált rejtő koncepciója vezetett ahhoz, hogy azt gondoltam: jó is lehet a Supermassive Games The Inpatient című VR-os próbálkozása. Sajnos hatalmasat tévedtem: helyette gyakorlatilag nulla interakció, fárasztó karakterek, gagyi történetmesélés és általánosságban rossz tervezés egy őrjítően unalmas – de legalább rövid – eredményhez vezetett.

Bravo Team

Újból a Supermassive projektje okozott csalódást, itt viszont Onimusha kollégával a közös játék mentett meg attól, hogy az unalom végezzen velem. A belső nézetes lövöldék ideálisak a VR-hoz, viszont a Bravo Team bebizonyította, hogy kemény, odaadó munkával még egy jól bevált formulát is könnyedén tönkre lehet tenni, és alaposan megfontolt döntésekkel egy szinte minden logikát mellőző élményt lehet kreálni.

Crossing Souls

A Devolver Digital kiváló független alkotások kiadója, a Crossing Souls pedig egy újabb ilyen gyöngyszemnek ígérkezett, kreatív képi világával, hangulatos stílusával és általános tematikájával. Ezzel szemben egy egyszerű, fantáziátlan, múltban ragadt videojáték keletkezett, amely nem érti meg, hogy mi is a nosztalgia lényege, és csupán magára ölt egy régi gúnyát, de észre sem veszi, hogy az már mindenhol lyukas.

Onimushaman

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

Egyik nagy csalódásom a 2018-as esztendőben egy nagyon szép mese folytatásában keresendő. 10-15 óra játék kellett hozzá, hogy átlássam a hiányosságait, majd ezek után felemás érzéssel játsszam végig. Rettentően kevés fajtájú ellenséget számlál, ami a korábbi epizódban bő tízszer ennyi volt. A nagy dúrral bevezetett városka menedzselésével se tudtak egy idő után már mit kezdeni, és a történetben is nagy ziccereket véltem felfedezni.
A Revenant Kingdom az a mutatós csaj, akivel megjelenthetsz villogni egy összejövetelen, de ha hagysz időt kiismerni, simán visszaküldöd az anyukájához, illetve csak küldenéd, mert nagyon sokat költöttél rá addigra (Prince editionöm „büszkén” feszít a polcomon kimelt helyen).

Bravo Team

Tavaly több tucat VR címet kipróbálgattunk kollégámmal, de egyik sem okozott akkora csalódást, mint ez a katonai lövölde. Igazából a negatív érzést csak fokozta, hogy kik hozták tető alá ezt a projektet, valamint a program nagy beharangozása - ami a Farpoint mellett kihasználja az új csúzlit - is elvárásokat támasztott felé. A mai napig röhögök, amikor rágondolok, ahogy a mesterlövész töltényeit kerülgettem, mert olyan lassan jött a golyó, hogy láttuk, sőt, egyszer le is fejeltem a lövedéket!

Shadow of the Tomb Raider

Ez volt az a szoftver, amit vártam 18-ban, de végül valahol a felénél otthagytam. Szeretem a Tomb Raider címeket, de ezt annyira unhattam, mint a Larát alakító hölgy szinkronja, miközben letudta a munkálatokat (mellesleg még a lipsync is botrányos lett). A bugokat leszámítva, ahogy a címe is sugallja ez már csupán árnyéka önmagának. Ismerőseim unszolására ránéztem az utólagos tartalmakra, amik meglepően jól sikerültek, bár a játékidejük nyúlfarknyi.
Egyszer tervezem befejezni legalább a történetet, mert nem szeretem a félbehagyott dolgokat, de a sárba beolvadáson túli Rambózáson sok örömet eddig nem okozott. Aki pedig a piranhás lopakodást kitalálta, annak meg egy súlyos strici pofon simán kijárna…

Petunia

Szerintem nincs olyan, hogy valaki szerencsés vagy szerencsétlen, így inkább azt írom, hogy a 2018-ban születettek közül nemigen találkoztam olyan játékkal, ami megmutatta volna, hogy az előzetes várakozások ellenére nem érdemes vele töltenem az időt. Egyetlen csalódásom is egyébként az egyik legnagyobb favoritomhoz kötődik. Spoiler a This Is The Police 2 iránt érdeklődőknek!! Eszméletlen élvezetes a játék, az ember vért izzad, hogy minél több bűnügyet megoldjon és minél kevesebb embert veszítsen, de a cucc végén egy olyan nehéz taktikai missziót raktak be, hogy még YT-os segítséggel, több napon át próbálkozva sem tudtam megcsinálni… Egyre inkább az a benyomásom, hogy elölről kéne az egészet kezdeni, és az összes embert maximumra tolni, hogy a végét is láthassam. Vagyis kis csalódás, hogy ilyen nehéz feladattal zárták, és nem készítettek fel rá, de inkább kihívásként fogom fel, hogy ha majd ismét nekiesek, már tudjam, mi vár rám.

Szativolution

Kissé elkanyarodnék a top hármas felsorolástól egy csöpp eszmefuttatás erejéig az elmúlt év játékfelhozataláról. Ennek oka nem csak az, hogy a legtöbb időt Ríviai Geralt harmadik kalandjával töltöttem el, hanem az, hogy hiába ismerem el a legjobban összerakott programok értékeit, valahogy egyik sem taglózott le igazán. Mikor nemrég a legjobb címeket kellett összeszednem, nem kis kihívás volt objektíven összeraknom a listát, amire őszintén azt mondhatom, hogy le a kalappal. Ugyanis hiába lett elképesztő Apa és Boy meséje, a történet befejeztével semmi nem hívott vissza kimaxolni, de főleg nem újrakezdeni azt. Szuper volt lengedezni Pókival, de azon túl, hogy remekül összecsiszolták az elemeit, közel sem váltotta meg a világot. A Rockstar második vadnyugati tripje technikailag kétségkívül lenyűgöző lett, de nem szabadna szemet hunyni a felületes megoldásai, a célzás esetlensége vagy a legtürelmesebb játékost kikezdő, végtelen lovastúrái felett.
Volt egy remek játékos évünk, voltak kiemelkedő megoldások, de számomra egyik cím sem hozott megváltást, így valamilyen szinten az egész év csalódás volt. Persze sarkítok, hisz szuper kalandokon vagyok túl, de egyiknél sem érzem, hogy újra elővenném, mint mondjuk a Vadász éjszakáját a vörös Hold alatt vagy Nate hattyúdalát, amik évente fel-felpörögnek a gépben. Lehet öregszem, vagy már sokat láttam, mindenesetre remélem, az idei év tényleg kirúgja alólam a sámlit.

De azért annyi biztos, hogy a Just Cause 4 jó nagy sz*r volt...

VictorVance

Jómagam tavaly abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy csupa kiváló, vagy legalábbis kifejezetten kellemes játékkal játszhattam. Való igaz, azokat a stuffokat, melyek nem tartoztak az ízlésvilágomhoz, vagy épp messziről bűzlött, hogy nem fognak megfelelni az igényeimnek, nagy ívben el is kerültem. A Black Ops 4-től konkrétan hányingerem volt már a traileket nézve is, a Battlefield V-öt jóval megelőzte a híre, a Fallout 76 sehogy sem tudott megragadni (bár talán jobban is jártam), így magától értetődött, hogy ezekkel a cuccokkal inkább nem kínoztam magamat és a jó öreg PS4-emet. Tehát 2018 nekem a jobbnál-jobb, szórakoztató és minőségi produktumokról szólt, még a Martin és MolonLave által „rámsózott” indie címekkel is tökéletesen elvoltam többé-kevésbé, mondjuk ott nem is volt miért csalódni, mivel egyikről sem volt semmiféle előismeretem.

Viszont, ha ezek közül a játékok közül mindenképpen meg kellene neveznem egyet, ami nem azt nyújtotta, amit elvártam tőle, akkor az (dobpergés) a Shadow of the Tomb Raider lenne. Igen, az a Shadow of the Tomb Raider, amit én teszteltem, és amire megadtam a 8 pontot, ami már eleve hatalmas ellentmondást eredményez, viszont magát a játékot is körüllengi az az erős, sosem lanyhuló ellentmondás, ami miatt most billentyűzetet ragadok. Merthogy a grafika és a latin-amerikai helyszínek szemet gyönyörködtetőek voltak, ami a lopakodós szegmenseket illeti, talán a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain óta nem volt ennyire élvezetes osonni és lecsapni a gyanútlan NPC-kre, a csendes killerkedés pedig, ami ezúttal csak nagyon ritkán ment át eszetlen darálásba és fékevesztett gyilokba, szépen asszisztál Lara Croft igazi sírrablóvá válásához, még ha hirtelen is az átmenet a szenvedő, érzékeny kislány és a tökös, kemény nő között. Csak épp baromi nagy a kontraszt az előző két epizóddal szemben. Mint ahogy a tesztemben is írtam, olyan ez, mint amikor egy népszerű filmes frencsájz darabjait ugyanazok az alkotók hozzák tető alá, aztán egyszer csak leváltják őket, és a helyükre teljesen új arcokat ültetnek. Lehet, hogy szépen összehegesztett darabot fognak legördíteni a futószalagról, lehet, hogy hangulatos lesz a végeredmény, és kijön belőle egy 8 pontos produktum, csakhogy benne van a pakliban az is, hogy túlságosan más lesz, mint elődei. A Shadow pont ilyen: szórakoztató, élvezetes, jól megszerkesztett stuff, ami tele van hibákkal, viszont még az erőltetett open world-vonal, a számtalan bug és a rettenetesen gyenge történet mellett is az a legnagyobb problémája, hogy nincs összhangban sem a 2013-as reboottal, sem a Rise-zal – bár látszatra tök ugyanolyan, a játékmenet sem változott sokat, a feladatok kiötlésénél sem találták fel a fejlesztők a spanyolviaszt, mégis, az egész totál elüt az első két epizód feelingjétől és stílusától. Összességében eljátszogattam vele, viszont mindig ott volt az a hatalmas DE, és gőzöm sincs, hova fejlődhetne, miben hozhatna újat ez a sorozat. Mivel ez elvileg egy trilógia záródarabja, Lara további sorsa innentől még kérdéses: egészen kisgyerekkorom óta a szívem csücske ez a csajszi, és kíváncsian várom, vagyis inkább bízom abban, hogy újra kapunk egy nagyszerű vérfrissítést, amivel a régészlány újra az élvonalban fosztogathatja a több száz éves poros, pókhálós sírokat – végül is az újjászületés neki már otthonos terep.
Kapcsolódó tartalom
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
63. HUN_GERGO  PlayStation.Community tag
2019.01.11. 13:47:15
LV15
Bár sok játékkal nem játszottam, de a RDR2 csalódás lett, számomra rossz irányt választottak. A kevesebb néha több...
62. GrayFox  Szerkesztő
2019.01.10. 19:59:41
LV9
Válasz 53. CortezCorleone üzenetére:
Szégyen és gyalázat az a játék a régi Dissidiák fényében, egy hét után adtam el, amíg még ért valamit. Értelmesebb lett volna a régieket felhúzni, többre mentünk volna.
メタルギアソリッド [METAL GEAR SOLID]
61. Dark-Fu  PlayStation.Community tag
2019.01.10. 10:33:08
LV4
Válasz 57. Onimushaman üzenetére:
És általában át is ugrik mindent magától, ha közel merőlegesen érkeztek. De ha nem, és nem tudja eldönteni, mit akarsz, vagy ha rossz ütemben ugrasz, akkor sokkal nagyobb baj lesz belőle :D
Gőg és Magőg fia vagyok én!
60. TCr64EU  Choose life
2019.01.10. 08:58:01
LV22
Metal Gear Survival.

Sajnálom, hogy "Resident Evil sorsra" jutott a legkedveltebb címem.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
59. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.09. 18:21:08
LV28
Válasz 58. NEXUS0001 üzenetére:
Például?
58. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2019.01.09. 18:01:38
LV7
Nekem azok a nagy VR címek voltak a legnagyobb csalódások, amelyeket végül ki sem adtak, vagy csak egy nagyon könnyített verzióban. :(
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
57. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.09. 09:35:50
LV24
+1
Válasz 55. ralphcliff75 üzenetére:
Valami 60 ora utan jottem ra, hogy a lo magatol kikeruli a fakat, de ha te akarod eroszakosan kerulgetni felkenodtok. :D
señor
56. snike  PlayStation.Community tag
2019.01.09. 00:16:25
LV1
+2
A legnagyobb csalódás: Destiny2!
Minimális tartalommal kijött a játék, oké.
Megvettem a season pass 1-et. (kár volt)
Azt tapasztaltam, hogy ez a játék egy farm szimulátorrá vált!
oké rendben van, de ezt a tipusú játékot ingyér adják! Nem 20-30 ezerért!
Mert persze pénzért gyorsan tudsz itt is fejlődni mint a bettlefront 2-ben, de ott nem kérnek ezért pénzt!
Ez a játék a PS4 pöcegödre!
Igen ingyér volt ps plus-on is, csak, hogy ha nem öltél bele még 10e Ft-ét akkor sehol se vagy a többi játékos és az alap szörny között.
Nagyon mérges vagyok erre a játékra! :(
55. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.01.08. 15:43:31
LV3
Nekem csalódás a rdr2 mert magától nem töltődik vissza az energiám és a sztaminám és különben is a lovam neki megy fának... 2/10...
54. Richard  PlayStation.Community tag
2019.01.08. 13:38:29
LV5
A Playstation calssiccal éppen szemeztem, hogy de fa*zán le van akciózva, de ezek után biztos kihagyom.

RDR2 lehetett volna jobb, de én apránként jókat szórakozok vele, de az irányítás néha megtréfál, a karakterem és lovam istápolása valóban unalmas, felesleges adalékanyag.
53. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 15:46:16
LV5
Dissidia Final Fantasy NT
Kevés játékot vettem idén elsőnaposként, de ez (sajnos) azok között volt. A béta után bizakodó voltam, de gyakorlatilag a béta összes feedbackjét ignorálta a Square Enix. Továbbra is szar a matchmaking, dedikált szerver hiányában brutálisan lagol a játék, 10 perc sorbanállást követően max 2-3 perces meccsek vannak. Ez a formátum jól működik a játéktermekben, mert ott gyorsabb a teljes folyamat, de ez nem kívánkozott PS4-re. Az offline részeknek nincs szavatossága, a sztori nagyon bárgyú, egyedül a bossfightok miatt érdemes végigvinni a játékot.
物の哀れ
52. Petunia  Szerkesztő
2019.01.07. 15:45:06
LV12
Válasz 51. martin üzenetére:
:DD
Endure and Survive
51. martin  Főszerkesztő
2019.01.07. 11:48:07
LV27
+1
Válasz 50. Zsolt üzenetére:
Őszintén meglepődtem volna, ha nem te írod be, hogy neked tetszik. :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
50. Zsolt  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 10:25:14
LV11
Nekem nagyon bejött az Onrush, tegnap fejeztem be. Amúgy többnyire egyetértek a lentebb írt kritikákkal, de én brutál jól szórakoztam.
49. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 09:46:10
LV10
Válasz 48. Lotar üzenetére:
Nálunk a gyerekeknek (4,5 és majdnem 7 éves) nagyon bejön, de megértem őket. Akkor is nyerhetsz ha a gázt sem nyomod, szép színes, villog mint egy olimpiai megnyitó, ha bénázol, odarak a mezőnybe, vannak ládák, amiket lehet nyitogatni. Ha nem nyernek akkor apának kell segíteni, mert ugyan sokszor nem számít, hogy nem is a feladattal foglalkozol és akkor is nyersz, de néha meg vért kell izzadni, mire behúzod a futamot, mert a csapattársaid szart se csinálnak. Multit kipróbáltam, az fasza volt, haverokkal jót lehetne mókázni benne.
48. Lotar  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 09:29:49
LV17
Nem tudom, hogy melyik volt, de az ONRUSH mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Örültem pedig -valamennyire;)-, hogy ezt kapjuk az IGC-be. Letöltöttem, közben elolvastam pár tesztet róla, majd tutorial, de már ez alatt sem értettem, hogy mi ez a fos... Rettenet grafika, a víz "hullámzása,ami nincs/illeszkedése, mmint ahogy "kapcsolódik" a pálya többi eleméhez, már az kiakasztott, aztán a fizika milyensége -ok, arcade, de sztem abba is kell, csak ugyi lehet elrugaszkodottabb, de legyen, és következetes is legyen. Ebből minden hiányzik. Ez tényleg filléres cucc, 2FT-ot nem ér!
psn/sen id: pcpmate
47. martin  Főszerkesztő
2019.01.07. 09:19:53
LV27
Válasz 45. Ruzsi üzenetére:
:D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
46. Lotar  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 09:15:26
LV17
Válasz 45. Ruzsi üzenetére:
:))
psn/sen id: pcpmate
45. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2019.01.07. 08:52:58
LV10
Válasz 44. MrZ üzenetére:
Néha eljutok arra a szintre, mikor azt szeretném kérni az aranyhaltól, hogy egy adott játék készítője ott legyen mellettem mikor játszom. Az Onrush kamera-attrakciója takedownkor pont ilyen. Megkérdezném a fasztól, hogy te barom szerinted ez jó és minden egyes alkalommal, amikor a kamera miatt megdöglök jól fejbebasznám.
44. MrZ  La Peste Noire
2019.01.07. 05:07:06
LV12
+2
Tekken 7

Egyik szép napon kurvára tekkenezni támadt kedvem. Nagy nehezen sikerült is egyet beszereznem a platinumból (nyal nyal). Viszont már késő este fogtam a fejem, és csalódottan szürcsöltem a cébéás nari levet. Nem akarok én itt nagyon a trófeákkal dobálózni, de ölég kellemetlen volt a megvétel napján 4 onlájn trófin kívül mindent bezsebelni. A Story mód egy vicc volt, ostoba, ratyi, kaki. Mi a francos herének rakták bele az újságírós munkit? Kit érdekel? Miért nem mutatták az arcát? MI???? Az új karaktereket már el is felejtettem, olyan mintha nem is lettek volna. Kivéve a piros ruhás gorilla szörnyszülött izé...bazz. MI? A látvány egy okádék volt, olyan műanyag feje volt mindenkinek, hogy visszasírtam a Tekken 5 részét. Hejhácsi az átvezetőkben egy szőrös ráncos falhozbaszott lófasz öregember, ingame meg ki van simulva mint egy Ken baba. Zenékre nem emlékszem, pálya kevés volt. Lement a történet és mindenkinek volt egy....azaz egy fight-ja ami után kaptam egy vérszar értelmetlen semmitmondó ingém bejátszást. Hel vannak azok a régi szép idők amikor hörögve anyáztam a final bossnál, hogy utána végignézhessek egy jó kis CG filmecskét jól megérdemelten he? Mi a tökömnek ez a sok fisz fasz hátitáska meg másik haj meg tanga bugyi a férfi karakterekre? Tekken force mode vagy valami extra? Titkos megnyitható extra ruha, pálya, karakter? Vegyél szezonbérletet azt kapsz új karakteret wuhu. Menjenek a picsába. Picsába a Tekken 7ttel. /spit

Doom.

Ez rövidebb lesz. Nem azt mondom, hogy szar volt, meg úristen miért vettem meg. Csak olyan....meh. Szép volt....meg a zenéje néha...jó volt...meg lövöoldözni se volt rossz....de nekem mindenki azt mondta, hogy "hubazz eszméletlen ahhh doooom uhhhh ahhh de kemény" nem az. Klasszik fps nincs ezzel semmi baj, ilyen egy jó fps...csak nem ilyen rövid, meg nyugger....meg...uncsi. Meg a bossok...azok gázok. Meg azok a kurva cselendzsek....

Onrush

Overwatch négy keréken. Kb addig élveztem amíg a tutoriál tartott. Idióta versenymódok. Állj bele a színes karikába, meg cserélgetjük a járgányt ha nekibaszódsz a fának. Nagynehezen végre szétkúrom az ellenfél járgányát erre belassul a játék meg pörög a kamera, azt mire visszakapom az irányítás már zuhanok le a szakadékba. Későbbi versenyek alatt meg éjszaka van hóesés azt kb lófaszt nem látsz csak imádkozol, hogy ne legyen valami hangyafasznyi kiálló kis modell ami miatt rommá töröd a verdát. Ha végre valahára összegyűlik a spckó támadás, vagy nincs ellenség, vagy olyan gyors vagy, hogy lehagyod őket, vagy csak egyszerűen nem történik semmi ha megkúrod az enemyt. De leginkább nem látsz tőle semmit. De tényleg, olyan effekt parádé van, hogy tulajdonképpen egy ultimate kamikaze pilóta lesz belőled. Ha neki nyomulok az ellenségnek legtöbbször nem történik semmi, de ha egy babakocsi sebességével neki megyek a fának összegyűrődök mint a papír. Fuck this game.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
43. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 23:59:06
LV25
Válasz 39. Sakamoto_14 üzenetére:
Szokni kell az tény főleg a kapaszkodásból átugrásnál hogy akkor most merre hány méter. A kamera az régen is megbolondult néha de hát még így is zseniális. ;)
LV426
42. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 23:55:08
LV25
Válasz 40. ralphcliff75 üzenetére:
Semmi gond. ;) Bár egy kérdést tettem fel így nem igazán értem de köszi. ;)
LV426
41. eandre  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 23:10:28
LV11
RDR2
40. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 22:26:00
LV3
Válasz 35. Greg üzenetére:
Véletlenül volt a dislike. Bocsáss meg kérlek! :)
39. Sakamoto_14  A bölcs
2019.01.06. 22:14:09
LV20
Válasz 35. Greg üzenetére:
Én most játszottam először. Próbáltam megszokni, végigvittem a játékot, de annyi idő nem volt elég hozzá. Néha nem is egyértelmű, hogy honnan hova lehet átugrani, kapaszkodni, plusz ezen felül nem azt csinálja a kölyök, amit kérek tőle. És ha ebben a játékban leesel, az mindent jelent, csak jót nem. És a kameráról még nem is beszéltünk. Pedig vannak szép pillanatai a játéknak, nem azt mondom, hogy egy ócskaság, csak nem nagyon hagyta, hogy élvezhessem.
38. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 21:22:40
LV3
Válasz 34. Sakamoto_14 üzenetére:
Ezt olvastam máshol is. Ennyire zavaró az irányítás? Mondjuk a Last Guardian-ben sem tudták jól megoldani a srácok.
37. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.06. 21:16:38
LV22
+2
Válasz 35. Greg üzenetére:
Nem volt rosszabb, sőt... Kapott egy új gombkiosztást, és ahogy Oni is írta ott van a régi is. Az újjal sokkal kezelhetőbb, mint anno volt. De úgy látszik pár embernek még most is nehézségeket okoz.
...a többit képzeld hozzá.
36. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.06. 21:10:01
LV24
+1
Válasz 35. Greg üzenetére:
Elérhető a régi kiosztás is. :)
señor
35. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 20:50:11
LV25
-1
Válasz 34. Sakamoto_14 üzenetére:
A régihez képest rosszabb volt ?!
LV426
34. Sakamoto_14  A bölcs
2019.01.06. 20:33:59
LV20
+1
Nem sok tavalyit próbáltam, de egyértelműen Shadow of the Colossus. Az az irányíthatatlanság hazavágta nálam az egész játékot.
33. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.06. 19:05:09
LV28
32. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.06. 18:16:30
LV22
Válasz 31. martin üzenetére:
Minden sandbox open-world, de nem minden open-wolrd sandbox?
...a többit képzeld hozzá.
31. martin  Főszerkesztő
2019.01.06. 18:04:57
LV27
Válasz 29. martin üzenetére:
...vagy én nem tudtam jól. Elolvastam mit írnak róla, hát nem egyértelmű.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
30. PDHiv  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 17:57:01
LV1
Absolute drift

Hónapokig szemeztem vele a store, végül megvettem egy leárazásnál.
Azt hittem sokat fogok vele játszani - nem játszok vele sokat. Csalódtam magamban.
29. martin  Főszerkesztő
2019.01.06. 17:55:26
LV27
+1
Szerintem ti nem értitek a sandbox és open world közötti különbséget.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
28. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.06. 17:38:23
LV28
Válasz 26. ColdHand üzenetére:
Fú kár volt ebbe belemenni. :)
27. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2019.01.06. 17:34:21
LV2
Válasz 24. mentoloshypo üzenetére:
Is-is :D Én azt hittem, hogy a sandboxot az ACII-re mondtad a "sandbox volt" kommentednél, ez zavart meg.
26. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.06. 17:26:40
LV22
Válasz 24. mentoloshypo üzenetére:
Open-box? Sand-world? :D
...a többit képzeld hozzá.
25. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.06. 17:25:57
LV22
Válasz 23. mentoloshypo üzenetére:
Legyen! De no hari! :)
...a többit képzeld hozzá.
24. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.06. 17:25:14
LV28
Válasz 21. MolonLave üzenetére:
"az adott eszközökkel úgy oldod meg a problémát, ahogy te szeretnéd, mintha egy homokozóban játszanál: ilyen a frissek közül az AC Odyssey,"

Akkor mégis sandbox.
Ja nem open world, bocs.
:D
23. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.06. 17:21:44
LV28
Válasz 22. ColdHand üzenetére:
Legyen open world.
22. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.06. 17:11:49
LV22
+1
Válasz 20. mentoloshypo üzenetére:
Na, ha valami nem open-world, akkor az a God of War! Hiába van egy központi hub, ahol kedvedre csónakázhatsz ezer fele, onnan csak majdnem hogy teljesen lineáris folyosórendszereket tudsz bejárni. És - szinte - bárhova vissza is tudsz térni, ha megszerezted az új képességeket/eszközöket, amikkel új járatokat nyithatsz meg, vagy elzárt cumókat szedhetsz fel. Ez nálam a metroidvania inkább.

Ahogy előttem is írták, az hogy open-world-e egy játék, vagy sem, azt nem a terep mérete határozza meg. Ergo az összes AC simán open-world.
...a többit képzeld hozzá.
21. MolonLave  Főszerkesztő-helyettes
2019.01.06. 17:03:01
LV2
+1
Válasz 13. mentoloshypo üzenetére:
Most már semmit se értek :D

Open world az, amikor a világ nyitott, ergo nincs a játéktér lekorlátozva, oda mész, ahova akarsz: gyakorlatilag minden AC ilyen.
Sandbox az, ahol a játékmenet nem kötött: az adott eszközökkel úgy oldod meg a problémát, ahogy te szeretnéd, mintha egy homokozóban játszanál: ilyen a frissek közül az AC Odyssey, illetve az MGSV. Az ACII elég lineáris volt ilyen szempontból: kötöttek a küldetések, és a megoldásuk is.
20. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.06. 16:53:28
LV28
Válasz 19. ColdHand üzenetére:
Ez így van, de szerinted az AC2 papír zsebkendő méretű városai (a mostani részekhez képest pláne) amik ráadásul nem közvetlenül járhatóak át szerinted milyen műfaj?
Én nem mondanám open wold-nek, igaz sandbox-nak se. Ha open world akkor a God of War is az, kb hasonló a kivitelezésük ebből a szempontból.
19. ColdHand  Szerkesztő
2019.01.06. 16:36:40
LV22
Válasz 13. mentoloshypo üzenetére:
A sandbox nem egyenlő az "open-world kicsiben"! Teljesen más tészta. A legjobban talán a Minecraft-tal lehetne jellemezni.
...a többit képzeld hozzá.
18. ufonauta  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 16:25:29
LV15
Szerencse idei jatekok amiket megvettem bejöttek max en is régebbi címet tudnek sorolni.
17. ufonauta  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 16:24:30
LV15
Válasz 16. mentoloshypo üzenetére:
Meg paradicsom levest na azzal vallatni lehetne.
16. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.06. 16:03:51
LV28
Válasz 14. jime üzenetére:
Csak a mákos tésztát utálom a világon. :)
15. Itachi  PlayStation.Community tag
2019.01.06. 15:54:22
LV2
+1
Tekken 7. (nem szeretem az irányt amit mostanra vett a sorozat)
Agony. (sírni tudnék ha felhozom)
AC Odyssey(nem csalódtam, pont ilyen monoton trágyakupacot vártam el az Origins után, ami tényleg a szerintem ötletes eredettörténet volt, eszméletelen hangulatos világgal, de látszott, hogy ez más kontextusban elvérezhet csúnyán, tette is az én szememben az Odyssey)
Shadow of Tomb Raider, tényleg árnyéka önmagának.
PS Classic, szerencsére nem vettem meg, csak kipróbáltam havernál, atom-lehúzás.
ヤレヤレ、ダゼ。
14. jime  non-alcoholic
2019.01.06. 15:53:37
LV29
+1
Válasz 13. mentoloshypo üzenetére:
neked teljesen mindegy, te azt is utálod :D
"wake up, you're dead!"
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Darkwood (PS4, PSN)
2019.06.16. 14:38 PlayStation Network
9 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Nem látni a tébolytól az erdőt.
Sword & Fairy 6 (PS4, PSN)
2019.06.15. 11:34 PlayStation Network
2 hozzászólás
Szerző: Angyalkus
Kína „ékköve”.
E3 2019 - mega-cikk minden fontos infóval
2019.06.13. 23:00 [E3] 2019
14 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Hogy tudd mit, mikor és miért nézel.
Mozi - X-Men: Sötét Főnix
2019.06.13. 07:13 Cool-Túra
7 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Halva született főnixmadár.
SPIKE VOLLEYBALL (PLAYSTATION 4)
2019.06.12. 09:33 Játékteszt
5 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Budget röplabda.
Star Wars Jedi: Fallen Order - rengeteg infó a játékról
2019.06.10. 10:49 [E3] 2019
23 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Új tudnivalók a friss trailer mellé.
Shakedown: Hawaii (PS4, PSV, PSN)
2019.06.09. 14:05 Kedvcsináló
3 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Small Theft Auto: Hawaii.
Mozi - Godzilla II: A szörnyek királya
2019.06.08. 10:50 Cool-Túra
11 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Szörnyek keringője.
MLB THE SHOW 19 (PLAYSTATION 4)
2019.06.07. 09:55 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: Masamune
Bézbóz ütővel...
Code Vein – kipróbáltuk a bétát
2019.06.06. 16:10 Kedvcsináló
10 hozzászólás
Szerző: MrZ
Csiszolatlan szívás.