PlayStation.Community

2018.12.30. 09:50 PlayStation.Community
72 hozzászólás
Értékeld a cikket!
Ezeket szerettük mi.

Holnap véget ér a 2018-as év és nincs több megjelenés, így a PlayStation.Community szerkesztősége is összeszedte kedvenc játékait. A felsorolt címek mellett pár sort olvashattok arról, hogy kinek miért határozta meg az évét az adott alkotás – rangsorolás nélkül –, a kommenteknél pedig természetesen várjuk a ti mini-összefoglalóitokat arról, hogy számotokra mik voltak idén a legélvezetesebb élmények. Ha van kritikánk az adott játékról, a linkekre kattintva el is olvashatjátok azokat is. Lássuk hát:

B_Renato97

Red Dead Redemption 2

Végtelen vadnyugat, amely bárkit képes rabul ejteni hosszú órákra. Őrületes nagyságú és részletességű világ tele izgalmakkal és (sok) lovaglással. Tipikus kiváló minőségű Rockstar szoftver, amely minden igazi videojátékos polcán ott kell, hogy legyen. Izgalmas rablások, postakocsi kifosztások, ikonikus párbajok és egy lenyűgöző sztori, ami miatt számomra vitathatatlanul az év játéka.

Marvel's Spider-Man

Végre egy igazán jó szuperhősös játék. A kizárólag PlayStation 4-re megjelent Pókember is dobogós nálam. New York még sosem volt ennyire részletgazdag és lehengerlő, mindig van mit tenni az első perctől kezdve. A zenék és a hangulat rögtön magával ragadott és nem eresztett, amíg el nem intéztem az arra érdemes rosszarcúakat. A hálószövő tehát ismét akcióba lendült, erre pedig érdemes befizetni.

The Crew 2

Az első résznél is színesebb világ, amely még több izgalmat tartogat azok számára, akik odavannak a száguldó gépekért. Őrületes nagyságú bejárható terület, immáron nem csak földön, hanem vízen és levegőn is. Szórakoztató közösségi versenyzés, krúzolás a haverokkal, összességben egy kiváló élményjáték, ami miatt méltó helyet foglal el a fentiek mellett a The Crew 2.

Bandage_520

Mivel az idei évben megjelent játékok közül csak olyannal találkoztam, amit tesztelésre kaptam, így csak azokból válogatok, hírek, videók alapján nem jelölnék mást. Idén engem annyira nem fogott meg egyik játék sem, tavalyi cuccokkal nyomulok inkább, így 2018-ban kettőt jelölnék csak meg.

Runbow

Indie játékok közül magasan a Runbow vitte el a pálmát, sőt, összességében is ez jött be idén a legjobban nekem. A 2D-s platformereknek egy új "színt" adott, egyedi, gyors és magunkban játszva is szórakoztató, azonban erősségét a többjátékos módban mutatja meg, igazi partihangulatot is képes csinálni, amelyben tudunk egymáson nevetni és akár egymással is szórakozni.

Battlefield V

„AAA” címből a BFV, azért, mivel végre jó irányba indult el a - számomra - évek óta lejtmenetben lévő sorozat. Hangulata jó, grafikája első osztályú, és a multiplayer része nagyon el lett találva. A BC2-höz sajnos nem ér fel (mint ahogyan semmi sem), de eddig ez került hozzá a legközelebb... Úgy látom, a fórumon is kezdenek túllépni a felesleges pocskondiázáson és felfedezik az értékeit.

ColdHand

Beat Saber

Számomra az év legjobb JÁTÉKa! Szerelem első látásra, mely a legelső, egy kiállításon megtörtént próbamenettől a mai napig tart, és (remélhetőleg) fog még jó sokáig. Az irtózatosan addiktív zenék ütemére történő kockaszeletelés ritmusérzékünket és ügyességünket legalább annyira próbára teszi, mint a figyelmünket, miközben minden egyes bonyolultabb szeletelő művelet után instant villan fel a „ez kib***ott király” lámpa. Ha létezik a videojátékok iparában digitális drog, akkor ez a játék az!

Red Dead Redemption 2

Ha van műfaj, amit imádok, akkor az az open-world. De nem elég, hogy elém tárnak egy bejárható világot, abban el is kell vesznem, hogy a magam kis digitális életét élhessem. Hogy reggel felkelve megegyem az elkészített reggelit, benyomjak egy bögre kávét, majd paripámra pattanva elnyargaljak vadálomlányt ritkítani. Hogy segítsem az elesetteket, és kíméletlenül leszámoljak az alávaló férgekkel. Hogy kártyázzak egyet este a szalonban, vadlovakat fogjak be, horgásszak, vagy csak simán ellovagoljak a naplementébe. Ez a játék elhozta nekem a vadnyugatot minden gyönyörűségével és iszonyatával együtt mindezt olyan apró kis részletek sokaságával, amikről példát vehet sok fejlesztő.

God of War

Páran leírják majd gondolataimat, nem venném így el tőlük a szót. A skandináv mitológia digitális megtestesülése, amiben öröm minden helyszín bejárása, minden kis láda megtalálása és minden rém lemészárlása. Bár más sorozatok újragondolása is ilyen minőségű lenne...

DrZaius

Monster Hunter World

Számomra már januárban megérkezett az év játéka a MHW személyében. Olajozott és maximálisan felhasználóbarát mechanika, akár több száz órán át kitartó tartalom és izgalmas online co-op küzdelmek jellemzik. A Monster Hunte játéksorozat kiteljesedése, ami éppúgy berántja az újoncokat, mint a veteránokat.

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

A gamerek, valamint a CRPG műfaj felé a lehető legnagyobb tiszteletet tanúsító, kompromisszummentes, igényes és aprólékos alkotás. A belga Larian Studios megajándékozta a játékosokat a klasszikus szerepjátékok "non plus ultrájával", fricskát mutatva a giga sok pénzből "copy-paste" játékokat gyártó nagy stúdióknak. Gyönyörű és hosszú kaland, ami az elsőtől az utolsó bitig gondosan megtervezett.

Death Road to Canada

Bizony, sehol a listámon egy Detroit, RDR2, GoW, vagy Spidey. Akármerre nézek, ezek a címek már bezsebeltek minden létező díjat, meg úgyis róluk beszél mindenki. A nagy AAA-dömping mellett felhívnám a figyelmet erre az indie gyöngyszemre. A lehető legnagyobb műfaji kliséegyveleg (indie, rogue-lite, zombi, pixel art), mégis egy végtelenül szórakoztató és roppantmód változatos masszává áll össze. Lehet, hogy volt idén művészibb és egyedibb indie alkotás én mégis ezzel szórakoztam a legjobban. (Meg a Dead Cells-szel. ;)

eszg_

Crossing Souls

A Crossing Souls fényes pixelekbe csomagolt féktelen nosztalgialökete visszarepít egyenesen a nyolcvanas évek szívébe, hogy átélhess egy olyan kalandot, amiről mindig is álmodoztál gyerekként. A korszak legnagyobb popkultúrális ikonjait megidéző körítéshez kihívással teli izometrikus akciórészek társulnak, egy olyan ellenállhatatlan elegyet alkotva, mely a nosztalgiázni vágyókat és a fiatal (Stranger Things rajongó) gamereket egyaránt képes magával ragadni.

The Infectious Madness of Doctor Dekker

A viszonylag ismeretlen D'avekki Studios-nak az évek óta tetszhalott állapotban lévő FMV kalandjátékok műfaját sikerült egyetlen kiadós nyaklevessel relevánssá tennie olyannyira, hogy az Infectious Madness of Doctor Dekker egyben az év egyik legjobb megjelenésévé vált. A Cthulhu mitológiára épülő történetben egy rejtélyes módon elhalálozott pszichiáter ügyfélkörét kell alaposan kikérdezned (szó szerint hiszen a felmerülő kérdéseket kézzel gépelheted be), hiszen a különféle mentális problémák egyike mögött egy gyilkos személyiség rejtőzik.

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

A Level-5 és a klasszikus stílusú animék megkerülhetetlen szereplőjeként ismert Studio Ghibli találkozásának második felvonása a PlayStation 4 erejének hála vetekszik a legszebb animációs filmekkel, azonban a Ni No Kuni II: Revenant Kingdom mutatós látványvilága mögött komoly tartalom rejtőzik. A fordulatokban gazdag történet egy politikai ellentétekkel teli királyságba kalauzol el, ahol a dinamikus valós idejű küzdelmek mellett real time stratégiai összecsapásokban is bizonyítanod kell rátermettségedet.

GrayFox

Dragon Ball FighterZ

Tősgyökeres Dragon Ball rajongóként hatalmas várakozással fentem már a fogam a zseniális Arc System Works játékára, amely az általam nagy becsben tartott, PS2-érabeli Budokai 3 méltó trónkövetelőjévé vált. A Dragon Ball FighterZ minden aspektusában hűen adja vissza a manga és az anime mozzanatait, karaktereit és hangulatát. Remek karakterek és játékmenet, mindez megspékelve egy, a jelenleg futó Dragon Ball Super sorozat spin-offjaként betudható sztori móddal és magától az alkotótól, Akira Toriyamától származó eredeti karakterrel. Kiváló minőség, kiváló élmény.

Shadow of the Colossus

Kevés olyan játék van, amely annyira a rabjává tudott tenni, mint Fumito Ueda (és csapata) zseniális alkotása, a Shadow of The Colossus. A tájak, a zenék, a fenomenális ellenfelek, a Kolosszusok, valamint a titokzatos, misztikus sztori és körítés egy életre nyomot hagyott bennem. Véleményem szerint tökéletes húzás volt ennek a csodának az újraalkotása, hogy a mai standardeknek megfelelően tapasztalhassák a kalandot mind az új, mind a régi rajongók. Minden elemében tökéletes és méltó feldolgozás.

Hollow Knight: Voidheart Edition

Noha technikailag nem 2018-as játék, hisz 2017-ben jelent meg, ám idén érkezett a Sony konzoljára, ráadásul bővített formában, így most jutottam el az abszolválásáig. Számomra érthetetlen az a mértékű alázat, profizmus és kreativitás, amellyel a Team Cherry megalkotta első(!) játékát és leszúrta zászlaját a videojátékfejlesztés térképén. Az egyszerű, Kickstarteren indult projekt hatalmas támogatottságra tett szert, PC-n és Nintendón egyaránt tarolt, letaglózta a playereket és sikere azóta töretlen. A legnemesebb metroidvaniák elemeit felhasználó és tökélyre fejlesztő game minden ízében profi, hangulata és érzelmes története pedig garantáltan odaszögeznek a TV elé. A gyakorlatilag minimális pénzből létrehozott Hollow Knight toronymagasan az év játékává nőtte ki magát nálam.

martin

Dark Souls Remastered

Hiába csak egy remaster szoftverről van szó, ez a game számomra egy kiváló bizonyíték, mégpedig arra, hogy egy fantasztikusan jó játék is lehet még jobb, és okozhat még több örömöt, ha erősebb hardverkörnyezetbe emelik, amelyben flottabbul működik.

The Forest

Ez a játék igazolta azt a tézist, miszerint egy, a nagyköltségvetésű szuperprodukcióktól messze elmaradó erőforrásokkal készített kaland is lehet elemi erejűen átütő hangulatot prezentáló game, és nem mellesleg azt is, hogy a túlélő mechanikát használó alkotásoknak sem kell irritálóan túldimenzionáltnak lenni ahhoz, hogy működjenek.

Mutant Year Zero: Road to Eden

Gyönyörű szép és hangulatos játék, amely (végre) ékes példája annak, hogy egy SRPG-nek nem kell kompromisszumoktól hemzsegő, funkcionális grafikával szerelt, agyonbonyolított, csontszáraz matematikai egyenletnek lenni. Meg lehet ezt a stílust is csinálni könnyedén kezelhetőre, szórakoztatóra, valamint élvezetesre is.

Masamune

Marvel's Spider-Man

Pulyakorom kedvenc szuperhőse behálóhintázta magát olyan módon PlayStation-re, hogy attól kódulsz. Imádtam minden percét. Akkora respect jár az Insomniac-nak ezért a játékért tőlem, hogy azt kifejezni sem tudom. A legjobb Pókemberes játék az egész világon! Nagyon szeretném már a folytatást a gyűjteményemben tudni.

Sonic Mania Plus

Jahj Istenem… De szeretem a Sonic-ot. Milyen szomorúság öntötte el a szívemet az elmúlt években a kedvenc sünmalacommal való mostoha bánásmód miatt. Erre Jött a Sonic Mania és a Plus, amit teszteltem is az oldalon és a világ rendje helyre állt. Milyen jó játék is a Sonic Mania Plus, oh… köszi Sega, hogy hallgattál a fanokra.

Dragon Ball FighterZ

Jahj testvérkéim! Mennyit sírtunk a Budokai 3 után, hogy olyan jó DB-s bunyósunk nem lesz soha többet, erre nesztek. A Guilty Gear-es csapat olyat csapott az asztalra, hogy beleremegett az univerzum. GrayFox kollégám és még sokan mások a könnyeikkel küszködve örvendeztek ennek a csodának.

MolonLave

Assassin’s Creed Odyssey

A sorozat rajongójaként már önmagában fokozottan foglalkoztatott a témaválasztás, viszont személyes múltam, nyári élményeim, illetve az, hogy még a párkapcsolatom vonatkozásában is kulcsfontosságú tényező lett igazán személyessé tették. Ezek nélkül is azonban az év egyik legkiválóbb akció-szerepjátékáról van szó, ötletes karakterekkel, fantasztikus képi megvalósítással, és Kassandra személyében egy igazán vagány főhőssel, aki mögött egy fenomenális színészi alakítás áll.

God of War

Ha létezik megváltás a videojátékok világában, akkor annak ékes példája Kratos visszatérése. A technika csúcsminősége, a frenetikus, vágás nélküli kameravezetés, az érzelemmel és értelemmel megtöltött történet és a brutális játékmenet nemcsak, hogy egy eszméletlenül remek játékot eredményez, de iránymutatást is az ipar számára, amely a bástyája az egyjátékos élményeknek, és általában egy összességében értékes művészeti alkotás.

Celeste

A hiperrealisztikus grafikák világában tört utat ez a gyönyörű gyöngyszem, amely a hegymászás metaforáján keresztül tár elénk egy fájdalmas, intim történetet a depresszióról, és arról a borzasztó hangról, amely azt bömböli gyakran: „Nem vagy elég jó.” A kiváló, precíz játékmenet és a fantasztikus zene pedig csak hozzájárul ahhoz, hogy egy igazán meghatározó élmény legyen, amely igazolja, hogy a mire is képes ez az interaktív művészet.

Onimushaman

Red Dead Redemption 2

Még pár hete a Pókember a top hármamban tanyázott, de a kiegészítők rossz szájízt hagytak maguk után és ezért kicsit elgondolkodtam a dolgokon. Sokáig csak „különdíjas” címszóval emlegettem azt a stuffot, amiben közel egy hónapon keresztül éltem. A vadnyugatos móka egy olyan lélegző világot tár elénk, amihez foghatót még nem tapasztaltam ilyen részletességgel megalkotva. Minden idegesítő hibája és több generációs gyermekbetegségei ellenére egy hatalmas élmény volt elveszni ebben a korban, teljesen beszopódni az egészbe.

Detroit: Become Human

Második helyre a Detroit: Become Human került a listámon. Az interaktív drámákat gyártó cég ezúttal a mesterséges értelem ébredését járta körbe. Ugyan a témát nem sorolom a kedvenceim közé, de ahogy az egész megvalósításra került teljesen elvitt magával. A három főszereplőt kísérő dallamokat ugyanennyi művész komponálta. Külön kiemelném a Connort alakító színész munkáját, ami egyszerűen zseniális. Ezt a filmet is látni kell kedves olvasó.

God of War

Idén nem csupán 2018, hanem szerény véleményem szerint a legjobb PS4 exkluzív jelent meg a God of War képében. Ennyire jól összerakott játékot talán nem is tudnék említeni, ahol minden ennyire klappol. A patinás cím minden elemében képes volt megújulni (érthetetlen, hogy mennyien akarták sokadszorra is a kitaposott formulát) és egy olyan világba vezette be a játékost, ahol a narratíva miatt kiiktatták az üresjáratokat. Minden elfogultság nélkül írom, hogy kötelező alkotás.

Petunia

Detroit: Become Human

David Cage zsenijének újabb bizonyítéka. Kiváló színészi alakítással rögzített és csodálatos zenei kompozíciókkal kísért, lelkünk mélyéig hatoló történet empátiáról, szeretetről, tiszteletről, családról, felelősségről, környezetvédelemről, és egy olyan jövőképről, mely intő lehet mindannyiunk számára.

Shadow of the Tomb Raider

Amit egy régi motoros vár egy Tomb Raidertől, itt megkapja: egzotikus helyszínek, mászkálás, rengeteg felfedezés, sírrablás, fanservice, bőséges tartalom. Egyik nagy kedvencem a sorozatban!

God of War

Bár kellett idő, míg belerázódtam, remekül sikerült a sorozat alapjainak újragondolása. Nagyon tetszik a norvég mitológia szétboncolása, és itt is bőven kapunk tartalmat a pénzünkért.

Sanada

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

Bár nagy RPG rajongó vagyok és a körökre osztott taktikai játékok sem állnak messze tőlem, az első rész valahogy mindig kimaradt nálam - féltem a látszólag osztott képernyős, coopra kihegyezett játékmenettől, valamint a játék designja is kissé idegennek hatott számomra. Aztán amikor a kettes rész 2017-ben annyira megszámlálhatatlanul sok lehengerlően elismerő kritikákat kapott PC-n, már tudtam, hogy amint ez kijön PS-re, akkor már nincs mese, erre most már be kell nevezzek. Nem is kellett csalódnom, valóban azt hozta amire vártam: a teljes és totális szabadságot, legyen szó akár karaktergenerálásról, akár sztorit befolyásoló döntésekről, akár egyénileg kialakított játékstílusról, vagy soha máshol nem látott megoldásokról. RPG ennél jobb ilyen stílusban már nem igazán lehet, áldassék hát a programot fejélesztő Larian Studios neve!

Red Dead Redemption 2

Western játékból annyira kevés van mostanság, hogy szinte még akár egy közepes crime is képes lennék benevezni, ami ilyen témában jön ki, hát ha még az annyira jó, mint ez! Az elsőt is imádtam a kliséket mellőző fantasztikus hangulatának köszönhetően, és ilyen téren ez is hozta számomra a maximumot. Hol elborzaszt egy sokkoló jelenettel, hol meglep egy nem várt csavar, hol kiugrik a szívem egy izgalmas lövöldözős vagy üldözéses szakaszban, hol elvarázsol a virtuális természet szépsége - ez az alkotás minderre képes. A részletesség meg megint csak egy olyan dolog amiről ódákat tudnék itt zengeni - ritka az ilyen program, ahol minden az utolsó fűszálig ennyire ki van dolgozva; a hatalmas költségvetés, és az irdatlan mennyiségű beleölt munka és idő érezteti magát szinte minden pillanatban. Nekem ebben a generációban nem is kell több western - a Rockstar lepakolta nekem az asztalra az elérhető non plus ultrát.

Thronebreaker: The Witcher Tales

Bár a "való világban" egyetlen egy gyűjtögetős kártyajáték sem tudott megfogni, a virtuális megfelelőiket viszont nagyon szeretem. Az egész még a talán a Magic: The Gathering valamelyik PS3-as kiadásával kezdődött jó pár évvel ezelőtt, és azóta próbálok minden hasonló programra lecsapni. A Gwynt nekem már akkor is tetszett, amikor még csak egy minijáték volt a Witcher 3-ban, noha ott még akkor, más "komolyabb" kártyajátékokhoz viszonyítva nem lehetett teljes értékű cuccként tekinteni rá. Ám mit ad isten, úgy tűnik a dolog mégiscsak bejött a népeknek, annyira, hogy a CD Project Red srácok egy teljes játékot húztak rá, jócskán komplexebb szabályokkal megtámogatva és a gyűjthető kártyák számát megtízszerezve természetesen. Ennek jött a sztori módja év végén, és most, hogy a nyílt béta ideje is lejárt, milyen jól sikerült játék kerekedett ki belőle! Nálam csak a kártyázás elvinné a hátán az egészet, de így, sztorival, sőt, felfedezős-keresgélős, menedzserelős, fél-RPG móddal még komolyabb az összhatás. Mi több, a cselekmény itt tényleg nem csak egy dísz, vagy keret: döntéseinknek komoly, messzemenő súlya és kihatása van (sokszor csak rossz, és még rosszabb között választhatunk, de döntéshozáskor még az sem látszik melyik-melyik), a karakterek emlékezetesek és szerethetőek, a játék nyelvezete meg annyira élvezetes módon van megfogalmazva, hogy öröm olvasni (legyen szó frappáns válaszokkal tűzdelt párbeszédekről, vagy a régies, Shakespeare-i nyelvezetről). A hangulat komor, realista, és a lehető legkegyetlenebb oldaláról mutatja be a lyriai háború borzalmait, olykor néha még ritkaságszámba is megy ilyen téren, hogy mit mutat vagy olvastat velünk a játék. Igen szép lezárása volt ez a 2018-as évnek, a lengyel srácok most is kihozták a témából elérhető maximumot.

Szativolution

Astro Bot Rescue Mission

Hónapok óta porosodott VR szemüvegem a polcon, amikor annak főnixmadaraként szárnyalt be konzolunkra ez az édes platformer, amely rég nem látott kreativitással és elbűvölő látványvilággal igazolja a Sony hardverének létjogosultságát. Vigyázat, barátnő-rabló a cucc!

Marvel’s Spider-Man

Ugyan nem talált fel semmi újat, ám azt a sok apróságot, amit az elődök és stílusában hasonló címek remekül alkalmaztak, azt az Insomniac Games arcai tökéletesen kovácsolták össze. Eredeti és lebilincselő a történet, pörgős, könnyen kezelhető és mégis változatos a harcrendszer, valamint lélegzetelállító a látvány. Nem hiszed? Csak vesd ki az első hálódat…

God of War

Az a technikai háttér, ami Kratos legújabb iterációja alatt duruzsol, azok a mérnöki pontossággal csepegtetett történet részletek és dialógusok, amellyel megismerjük ezt ez új világot és annak szereplőit, de legfőképp az a bátorság, amellyel egy bejáratott franchise-hoz ilyen radikálisan és mégis teljes tiszteletadással hozzá mertek nyúlni, maga mögé utasít minden más indulót idén. Boy!

VictorVance

Marvel's Spider-Man

Valahogy így kell szuperhősös videojáték csinálni. Igaz, a Marvel’s Spider-Man nem találja fel a spanyolviaszt, nem hoz formabontó ötleteket az open world műfajban, de mégis tele van szívvel, lélekkel és kreativitással. Rajongók készítették rajongóknak, ennek köszönhetően pedig néhány órára újra az a bociszemű kissrác lehettem, aki minden hónapban lehorgonyzott az újságosbódé elé, remélve, hogy megkapja kedvenc hősének következő képregény-kalandját. Ez az Én Pókemberem, a Mi Pókemberünk, ennél többet pedig kívánni sem lehetne. Köszi Insomniac!

Red Dead Redemption 2

A Rockstar Games anno forradalmasította az open world zsánert a GTA-sorozattal, és az RDR2-vel kapcsolatban is valami hasonlóra vállalkozott. Ha ez nem is jött össze teljesen, mégis, attól még egy élő-lélegző western-szimulátort alkottak, ami ráadásul olyan erős történettel operál, ami még ettől a fejlesztőgárdától is meglepő. A Rockstar, akik eddig polgárpukkasztásról és az amerikai módi kifigurázásáról voltak híresek, egy mély, emberi és melankolikus történetet tettek le az asztalra. Az RDR2 cselekménye igazi érzelmi hullámvasút egy átalakuló félben lévő világról, amiben a régi, gondtalan törvényenkívüli idők már tovatűntek, és hogy mit fog hozni a holnap, vagy a következő évszázad, még bizonytalan – de főhőseinkre nézve semmi jót, az biztos. De legyen akármennyire is szomorú ez a hosszú kaland, minden percét lelkesen játszottam: nevettem ahol kell, együtt örültem a szereplőkkel, elszomorodtam, mikor úgy hozták az események, sőt, időnként még egy-egy könnyet is elmorzsoltam.

God of War

Többszáz éves eposzok, világraszóló művek, epikus költemények tömkelege mesélt már a szörnyeteggé váló emberről, aki levetve a civilizáltság béklyóit, dühöngő, vérszomjas bestiává átalakulva hagyja maga mögött mindazt, ami addig volt, így beteljesítve tragikus végzetét, melyet az alkotói jelöltek ki számára. A Santa Monica brancsa, élükön Cory Barloggal ezen a formulán csavart egyet: a legújabb God of Warban egy vérszomjas, dühöngő félőrült tanulja meg milyen is érezni, gondolkodni és szeretni. Kratos, mindent és mindenkit elpusztító istenből válik emberré, fia segítségével, aki szép lassan ráébreszti, hogy nem az számít, hogy a múltban mit tett, hanem, hogy mennyi mindent tehet még a jövőben, miközben a háború görög istene is fontos leckékkel próbál hatni Atreusra ebben a csodálatos, és időnként bámulatosan érzékeny pillanatokkal teli norvég hősi eposzban. Azt pedig még a legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy majd pont egy GoW játékon fogok meghatódni, de minden előzetes várakozásaim ellenére többször is sikerült. Ennél jobban manapság nemigen lehetne megújítani egy népszerű régi sorozatot, és annak félig-meddig már elfáradt műfaját.

Nálad hogyan alakult 2018 három legfontosabb játéka?
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
72. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.01.05. 15:40:52
LV7
Válasz 70. CountofHell üzenetére:
+ akart lenni,csak telórol ment.
Forza Bianconero!
71. DevilTakeU  PlayStation.Community tag
2019.01.05. 10:19:22
LV1
+2
Válasz 70. CountofHell üzenetére:
Kipróbáltam a Shadow...-t,és bizony nagy ötlet hogy tettek fel demót,mert szerintem sokan elmentek volna a game mellett. (Sőt,el is mentek,állítólag nagyon sz@rul fogyott.) Nekem marhára bejött,az a kb. másfél óra emlékezetesebb mint az előző rész globále! :) Biztos vétel lesz valamikor.

GoW - egyetértek,valahogy "elfáradt" a végére,vagy nem is tudom...és a bossfightok,Baldur erőltetése...mindegy,szép kaland volt,várom a folytatást.

DaS Remastered - nagy élmény volt!
70. CountofHell  PlayStation.Community tag
2019.01.04. 19:11:01
LV14
+1
-1
TOP 4-6 :


God of War

Amit írtam a Pókember játékhoz azt ide is írnám, nálam viszont azért került a harmadik helyre a God of War mert én úgy éreztem, hogy a Baldur harcokat túlzottan elnyújtották és lehettek volna jobb Főellenség harcok is. Amit viszont nagyon élveztem azok a Valkűr harcok voltak valamint a Nipleheim, Muspleheim pályákat kifejezetten ötletesnek tartottam.


Shadow of the Tomb Raider

A reboot tomb raider franchise legjobb játéka lett szerintem minden túlzás nélkül. Bár a Rise of the Tomb Raider a remekre sikerült Endurance móddal büszkélkedhet és további tengernyi tartalommal, a Shadow of the Tomb Raiderben sokkal kevesebb a harc és sokkal nagyobb hangsúlyt fordítottak a felderítésre, a gyűjtögetésre, kriptákra és Tomb-okra ami a klasszikus Tomb Raider játékokat leginkább jellemezte. Lara Croft ezúttal már tapasztalt veteránként lopakodó üzemmódban észrevétlenül oltja ki a tapasztalt zsodosok életét.
A játék minden téren csiszoltabb lett egy hajszálnyit, a fejtörőkből és a Tomb-okból pedig most sokkal több van mint valaha és nagyon jól meg lettek csinálva.


Dark Souls Remastered

A nosztalgia miatt 6,5 év elteltével újra elő kellett vennem a játékot, de ezúttal már a remekre sikerült remastered kiadást. A lengyelek jó munkát végeztek, a távoli dolgok most már valóban tisztán láthatóak, a tűzeffekt pedig szebb és erőteljesebb lett mint valaha, a 60 fps is szinte mindig megvolt, kivéve amikor Sif-el szembetalálkoztam a köd előtt de az csak 1-2 mp-ig volt észrevehető belassulás.
Annak ellenére, hogy a "vákum backstab" még mindig nem lett javítva a játékban, az eddigi legjobb konzolos port ami létezik a Dark Souls első részéből.
PSN - CountofHell_HUN
69. takitibi2000  PlayStation.Community tag
2019.01.04. 07:25:05
LV4
Válasz 68. Bladewolf üzenetére:
19 verni fogja 17-et és a 18-at magasan. ;)
Rocket league függő! :D
68. Bladewolf  PlayStation.Community tag
2019.01.03. 21:45:51
LV1
Válasz 67. martin üzenetére:
Írtam egy kisregényt, de kitöröltem. Adják ide a DMC 5-öt, hogy látványos kombókat csinálhassak, és a Sekirót, hogy felfedezzek, megtanuljak mindent, újból és újból végigmehessek rajta, mint kés a vajon és a mesterévé válhassak. Ne traktáljanak engem sok orányi átvezetővel és szkriptelt játékmenettel. Egyébként a Death Stranding annyira érdekesnek tűnik, hogy azt még én sem hagynám ki.
67. martin  Főszerkesztő
2019.01.03. 20:37:49
LV27
Válasz 66. Bladewolf üzenetére:
Death Stranding?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
66. Bladewolf  PlayStation.Community tag
2019.01.03. 20:24:48
LV1
Válasz 65. martin üzenetére:
Ha ezek 2017-ben jöttek volna, az első tízbe sem fértek volna bele, és ugyanezt megelőlegezem az idei évnek is. Tényleg sok nagyszerű játék jelent meg 2018-ban, de nekem azok valahogy pont nem...
65. martin  Főszerkesztő
2019.01.03. 20:12:43
LV27
Válasz 64. Bladewolf üzenetére:
Jó lista.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
64. Bladewolf  PlayStation.Community tag
2019.01.03. 20:00:50
LV1
Válasz 62. martin üzenetére:
Secret of Mana remake (az eredetijét vagy egy tucatszor játszottam, fapados remake, de én így is jól szórakoztam vele), Megaman 11 és Dragon Quest XI.

Nyugati fejlesztő nekem nem tud játékot csinálni.
63. Petunia  Szerkesztő
2019.01.03. 18:18:59
LV12
Válasz 60. Onimushaman üzenetére:
Spoiler:

Igen, szegény Luthert lehet fedezéknek használni, és akkor a csónak sem lyukad ki, de az milyen szemétség már, képtelen voltam rá és Kara sem tette volna meg. Hiába, nincs jó megoldás. Az még nekem érdekes volt, hogy ha Marcus meghal, North viszi tovább az ügyet, de nálam ő nem tudott nyerni, talán mivel ekkor már túl voltam azon, hogy Connor gép maradjon, így ő nem tudta hozni az android sereget... :)

Egyébként a Grace klinikát nemrégiben Camilla Luddington miatt kezdtem el nézni, aztán kiderült, hogy Jesse Williams is szerepel benne. Tiszta fancervice gamereknek. :D Eredetileg az érdekelt Jesse-vel kapcsolatban, hogy élőben is olyan-e, mint a játékban. Hát, ha Nolan North is ennyire egyforma lenne Nate-tel... :D Igazából Jesse a jobb, mint Marcus, pedig az utóbbit számítógéppel tervezték. Még Camillát várom nagyon, onnantól kezdve szigorúan felirat, elolvadok mindkettejük hangjától. :)
Endure and Survive
62. martin  Főszerkesztő
2019.01.03. 17:52:43
LV27
Válasz 61. Bladewolf üzenetére:
Engem érdekel a hármasod.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
61. Bladewolf  PlayStation.Community tag
2019.01.03. 14:02:42
LV1
2017 nálam utcahosszal veri 2018-at, és az idei év első negyedét elnézve, 2019 is maradandóbb lesz...

Top hármat nem is merek írni, mert az első helyezettemmel az EDGE magazinéra (Tetris Effect) is rálicitálnék, és valaki még azt hihetné, hogy szándékosan trollkodom.

Azért egy játékot megemlítenék, ami ismét egy nagyon fontos dologra emlékeztetett. Arra, hogy a több néha kevesebb. Bár nagyon élveztem a Dragon Quest XI-et, amely szinte minden tekintetben több, jobb, szebb, mint az elődje (a Dragon Quest VIII), mégis összességében kevesebb annál.

És mint minden évben, 2018-ban is voltak játékok, amiket szerettem volna kipróbálni, de sajnos nem tudtam.
60. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.03. 13:52:11
LV24
Válasz 59. Petunia üzenetére:
Spoiler

Tesóm mesélte, hogy a vízen túlélték Luther kivételével (én buszoztam és másodjára a koncentrációs tábort néztem meg, az milyen szomorú volt!). Ott bukta el az élje túl mindenki trofit. Meg szétlőtte a szexmunkásokat. :(
señor
59. Petunia  Szerkesztő
2019.01.03. 13:48:42
LV12
Válasz 57. Onimushaman üzenetére:
Spolier

Az egyik végződésben végül is a gumicsónakban próbáltunk átmenni a határon, de ott mindhárman meghaltak, Lutherrel együtt. Nagyon fájdalmas volt, hogy pont átértek és megfagytak a vízben. Ott nem kísérleteztem sokat, hogy van-e lehetőség, hogy bárki túlélje, de sejtésem szerint nincs, csak a buszos jegylopás marad. :(
Endure and Survive
58. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.03. 07:21:11
LV24
Válasz 51. szikla85 üzenetére:
Így, hogy a karaktereket már ismertem és mikor toltam az előzményt, kajak lelkifurdalásom volt bizonyos döntéseim végett az első részből.
señor
57. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.03. 07:19:35
LV24
Válasz 53. Petunia üzenetére:
Spoiler

Amikor Karát beginázzák a pincében, és jönnek azok a szerencsétlen bántalmazottak, a szexmunkás androidok a lebujban, a híradó megtámadása... annyi mindent ki tudnék még emelni. A szegény körhintások a hidegben.
señor
56. eandre  PlayStation.Community tag
2019.01.03. 06:00:39
LV11
Póki és Spyro vitték az évet.
55. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.01.03. 00:16:43
LV7
Közben visszanéztem,hogy mi forgott a gépben 18-ban és rájöttem,hogy alig játszottam b*ssza meg!
Forza Bianconero!
54. Re-tech  PlayStation.Community tag
2019.01.03. 00:09:41
LV7
Sokat gondolkodtam,mit írjak az első helyre,de mivel a RDR2-vel mèg közel sem végeztem,így a GOW viszi el nálam is a díjat.
Dzsontól viszont hiányoltam a listáját.
Forza Bianconero!
53. Petunia  Szerkesztő
2019.01.02. 22:25:18
LV12
Válasz 32. Onimushaman üzenetére:
Igen, nem kellett minden, de ami igen, az elég volt... Szegény Connort minden alkalommal megölni, Hankkel szemétkedni, aki öngyilkos lesz, Karáékat is meg kellett egyszer ölnöm, Chloe lelövése... A Traciknél konkrétan zokogtam. Vagyis ez azért nem olyan, mint klónembereket lőni halomba. Mindenesetre megérte (és nem csak a Plati miatt, ami végül meglett persze), én David Cage-et most már Hideo Kojimával említem egy lapon. :) Fahrenheit-on gondolkodom, PS4-en neki kéne esnem, rég volt...
Endure and Survive
2019.01.02. 13:36:04
LV2
Ne perlekedjünk- GOW
Mindent visz
51. szikla85  PlayStation.Community tag
2019.01.02. 12:53:31
LV14
Válasz 34. Onimushaman üzenetére:
én az episode 1 végén éreztem ezt, nem hiába választottam ezt 50.ik platinának :) Bár nekem a Life is strange ( mármint az alap játék ) sokkal jobban tetszett, 1-2 csattanon pislogtam.

Spoiler :

Mikor Max megváltoztatja a múltat, s Chloe tolokocsiba kerül, s döntened kellett, hogy megkiméled a szenvedéstől. Na ott egy tízes papírzsepi el fogyott.
Vagy amikor megtalálják Rachel holttestét. Spoiler vége.
Most decemberben voltam éjszakás műszakban, s végighallgattam az OST-jét is pluszban.
I'm never asked for this
50. Tuco  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 23:32:56
LV1
+1
Válasz 49. DevilTakeU üzenetére:
Igen a Witcher 3 az valami fenomenális alkotás! Szinte hihetetlen, hogy mit alkotott meg a CDPR! De én az RDR-el is így vagyok! Egyszerűen döbbenetes az a világ amit a Rockstar megvalósított! 100órákra el tudtam veszni bennük úgy, hogy egy percre se untam!!! Sajnos ezt nem tudja a számomra egyik másik OW játék sem!!!
49. DevilTakeU  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 23:17:03
LV1
Válasz 48. Tuco üzenetére:
Elhiszem,és meg is értem,talán emberfüggő a dolog,nem tudom - van akit beránt,van akit nem. :) A W3-mal is egyetértek,imádom nézni,remek a világ,a karakterek,a hangulat,az összes átvezető videót leszedtem mintegy filmként - egyedül játszani nem szeretek vele. :D (De a CDPR nagyságát mutatja,hogy még így mérgelődve is beletettem 200+ órát azért.)
48. Tuco  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 22:24:13
LV1
Válasz 45. DevilTakeU üzenetére:
Nem a sztorival van bajom hanem a játékmenettel. Baromira unalmas és monoton nekem. A harcrendszernél pont jóval hasonlitottad össze mert akármennyire imádtam a witcher 3-at a sztorija meg a világa miatt a harcrendszerével sosem tudtam megbarátkozni mert az full gagyi és faék volt nekem. Sajnos a SoW-ból nekem hiányzik minden ami egy jó játék a számomra. Tudom ebben a mostani játékvilágban az open world meg a grind a divat de nekem meg pont ez nem jön be. Hiába 100óra egy játék ha végig ugyanazt csinálod... Pont emiatt egy open world cuccnak nagyon kiemelkedőnek kell lennie, hogy én szeressem. Talán erre eddig csak az RDR meg a Witcher volt képes eddig.
47. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2019.01.01. 21:37:54
LV21
Válasz 46. mentoloshypo üzenetére:
Pár hét és kiderül, hogy vérszemet kapott-e a Capcom. :)
46. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.01. 21:14:06
LV28
Válasz 43. Old_Raiden üzenetére:
Szerintem nem hiszen a komplett 2. részt alkották újra, több tartalom nincs hiszen anno se volt DLC.
45. DevilTakeU  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 21:02:54
LV1
Válasz 41. Tuco üzenetére:
Ha az elején felviszed a nehézséget minimum nemesis-re,már dob a hangulaton,hidd el bőven lehet izgulni rajta. A harcrendszer a folyamatosan megnyitható skillek miatt is,de alaphangon is brutál (azt adom hogy tiszta Batman Arkham-széria nyúlás,de én azokkal is jól elvoltam),a véleményem 200+ óra Witcher 3 és 120+ óra SoW után,hogy utóbbi sokkal élvezetesebb,pörgősebb (fluid?). Van egy rakás gear,variálhatod a stílusod (főleg hogy minden warchief másra immunis és másra érzékeny,van aki arrow-proof,van akit a jeges kard meg sem karcol,stb.),a cél pedig adott: többek minden erődöt elfoglalni,aztán meg megvédeni. Ez idő is,kihívás is,de nem győzködni akarlak,mert van haverom,akit meg nem rántott be. Viszont el kell vonatkoztatni a TLotR-től,szakértők bevonásával írták ugyan a történetet,lektorálták,stb.,mégis rengetegen köpködik,szóval kell hozzá egyfajta nyitottság.

Az első résznél jobb. :)
44. Greg  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 20:33:07
LV25
Amikkel én tavaly jól szórakoztam azok régebbi játékok..... mostanában le vagyok maradva. (Outlast, Unravel 1-2).
LV426
43. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2019.01.01. 19:28:23
LV21
+1
Válasz 38. mentoloshypo üzenetére:
Az ide felhozatalból a Resident 2 Remake-re vagyok a legkíváncsibb, hogy miként sikerült. Na meg, hogy a Capcom nem húz-e elő egy season Pass-t hozzá !
42. Albert  salabakter
2019.01.01. 17:46:37
LV5
1. Star Wars Battlefront 2 - Orba-szájba egész évben.
2. War Thunder - Már le tudok szálni anyahajóra.
3. World of Tanks - Arcad tankozás menyországa.
4. Pinball FX3 - Szokásos Zen minőség.
5. Pinball Arcade - Ősrégi asztalok varázsa.
6. Injustice 2 - "J- Hogy ityeg a fityeg? Cpt.C- Ez a fegyver megállítja Flast! J- Mint legutobb!?"
7. WRC 7 - Ha épp kedvemtámadt rallizni.
8. Cript of the necrodencer - Hát ezt még sokat kell gyakorolni.
9. Battlefield V - Sokszor intenzív, élménydús.
10. Girls und Panzer dtm - Habkönyű felhőtlen szórakozás.
11. Péntek 13 - Ebben az élményt nem a bugok vágják tönkre, hanem a párban játszó okoskák akiknek az a szórakozás ha másokkal jól kib...

+1 Karácsony után kezdtem el : Nier Automata - Már most nyomot hagyott.
Éhes vagy egyél, fáradt vagy pihenj.
41. Tuco  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 16:03:09
LV1
Válasz 39. DevilTakeU üzenetére:
Elhiszem, hogy dugig van tartalommal csak az a baj, hogy ez egy kibaszott repetitiv unalmas grindelős tartalom. A gyűrűk ura univerzum nagy kedvencem mégse birtam egyikkel se játszani mert olyan szinten monoton volt a számomra. A harcrendszer meg egy rossz vicc volt kb. De izlések és pofonok ugye...
40. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.01. 14:30:34
LV24
+2
Válasz 35. mentoloshypo üzenetére:
Az orkok miatt cefetul valtozatos, aki unta azt sajnalom.
señor
39. DevilTakeU  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 13:29:36
LV1
+1
Válasz 35. mentoloshypo üzenetére:
Nem tudom hogy ki mire gondolt,egyáltalán nem unalmas. Folyamatosan kapod a feladatokat,menedzseled a váraidat és orkjaidat,van offline és online várvédés-várelfoglalás amihez fel kell gyúrni a védelmet ill. felhúzni a kapitányokat az arénákban (van egy orkod,mirianért cserébe raksz rá pld. extra védelmet,mondjuk mérgező fegyvert,aztán mehet küzdeni,minél többször nyer,annál jobb a jutalom,ha veszít,tepsi,poén nézni ahogy gyűrik egymást),vannak "napi feladatok" extra cuccokért,le lehet vadászni a különböző tribe-ok (asszem 8) kapitányait - mindezt 6 különböző földrészen - ,folyamatosan támadnak be (vagy vérbosszú,mert megölted a tesóját,vagy árulás,és az általad felhízlalt kapitányod ront rád),vannak minigamék minden fegyverhez,páncélhoz,amit ha megcsinálsz,upgrade a cuccnak,a kedvencem pedig az online vendetta. Ha kinyír valakit egy kapitány,bemehetsz hozzá megbosszulni. Hidd el nagyon ász - feltéve hogy dobsz a nehézségen,az összes skillel normalon,még nemesis-en is babzsúr,a gravewalker már eléggé izgalmas,a brutal szint meg...brutál! :) Szó szerint le kell vadásznod - amíg nem te leszel a vad! :D

Ezért is írtam hogy kellemes meglepetés,szerintem dugig van tartalommal.
38. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.01. 13:15:53
LV28
Válasz 36. Old_Raiden üzenetére:
Szerintem jövőre jobb évünk lesz. Tavaszig jön annyi várós cucc ami tavaly egész évben.
A Satna Monica embereit meg aranyba kellene önteni. A Ubisoft csapatainak (is) nem ártana egy kis korepetálásra elmenni hozzájuk hogyan kell egy régi sorozatot jól megújítani.
37. DevilTakeU  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 13:09:40
LV1
+1
Válasz 33. Onimushaman üzenetére:
Hajjaj,az alapjáték túlságosan is addiktív,ám sajnos a két DLC megint elég harmatos lett. :(
36. Old_Raiden  Kitiltott felhasználó
2019.01.01. 12:26:07
LV21
A God of War, nálam kellemes csalódás lett a Ascension után. A GOWIII olyan szintre emelte a szériát, amelyet újra elérni, sőt felülmúlni lehetetlennek tünt és ugye az Ascension valamelyest ezt igazolta is.
Teltek-múltak az évek és eljött 2016 E3-ja, amin megmutatkozott a megújult God of War és a bemutató egyben lehengerő, másrészt igazoló is volt, hogy ebben a széiában van ám még élet. Persze bennem az motoszkált, hogy "túl szép ahhoz, hogy igaz legyen", de mégis csinálták !
Úgy megreformálták a frencsájzt, hogy azért a régi rajongók is megtartson és persze újjakat is bevonzon. Le a kalappal !
A következő részeknek meg sziklaszilárd alapokat fektettek le.

Pókember hozta a kötelezőt, ismét egy impozáns Sony cím, míg a Red Dead 2 felemás érzéseket váltott ki bennem.
PS4 tulajként azt hiszem pazar évünk volt !
35. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2019.01.01. 12:06:37
LV28
Válasz 33. Onimushaman üzenetére:
Hogy? Sokan panaszkodtak arra, hogy baromi unalmas egy idő után, bár a sztori tényleg jó lett.
34. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.01. 05:14:04
LV24
+1
Válasz 4. szikla85 üzenetére:
LiS Before is egy olyan cim, hogy ossueszorulna szivem, ha ragondolok. A vegen nagyon nehezen tudtam a konnyeimet visszatartani, szerinemt jobb volt az elsonel is.
señor
33. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.01. 05:10:35
LV24
+1
Válasz 29. DevilTakeU üzenetére:
Arra Shadowra brutalisan ra lehet fuggni.
señor
32. Onimushaman  Szerkesztő
2019.01.01. 05:09:27
LV24
Válasz 21. Petunia üzenetére:
Nem kell minden Petu, szerintem annyi ido nem is lenne az orszagban, hogy azt az esemeny folyamot kifestegesd. Told le parszor elvezetbol, aztan lesd meg miket ker.

Neha igy feltor bennem egy emlek, meg az erzes is koveti, hogy milyen gusztustalanul jo elmeny volt az a jatek. Hihetetlenul jo ev volt ez is.
señor
31. taron  PlayStation.Community tag
2019.01.01. 01:33:19
LV5
GoW, Burnout Paradise RM, Uncharted 4(ami régi de egy elátkozott platina volt)
Ar0nka
30. wooltur  PlayStation.Community tag
2018.12.31. 18:36:46
LV16
Válasz 24. martin üzenetére:
A ziskolaban aszt monták az xbox job!!!!
R.I.P. Brúnó :-(
29. DevilTakeU  PlayStation.Community tag
2018.12.31. 16:46:57
LV1
Dark Souls Remastered - mivel nekem az első rész annak idején kimaradt,már maga a PS4-es megjelenés ténye is minimum dobogós nálam,és nem is kellett csalódnom. Zseniális.

God of War - remegve vártam,mint kikapós tinilány a havi...zsebpénzét,és a kissé elfáradó utolsó harmad (negyed?) ellenére is óriási élmény volt.

Shadow of War (tavalyi-idei,a 2 dlc-vel együtt) - nagyon nehezen kezdtem bele,azóta viszont nem tudom abbahagyni. Sokkal jobb - szebb,nagyobb,változatosabb - mint az első rész,remek a története (és húz nem is egy váratlant),csak ajánlani tudom.
28. Binder  Drift & Photo
2018.12.31. 16:40:25
LV22
+1
Nálam egyértelműen a PS VR vitte az évet!
Mindenestül...egy beteljesült álombilágot kaptam általa...:)
27. Bandage_520  PlayStation.Community tag
2018.12.31. 13:12:58
LV5
Válasz 14. panelproli üzenetére:
GTS tavaly jelent meg (2017), amúgy nálam is az állna az első helyen...
26. ralphcliff75  PlayStation.Community tag
2018.12.31. 12:55:28
LV3
Red dead redemption 2

Pontosan azt kaptam ettől a játéktól amit vártam. Lassú, részletgazdag játékmenet atom hangulattal. Az irányítás idejétmúlt, de ezt leszamítva számomra hibátlan. Még nem értem a végére teljesen pedig megjelenés óta játszom. De én az igazán jó anyagokat játszani és nem végigvinni akarom.

Marvel's Spiderman

Úgy lett az egyik kedvenc játékom idén, hogy meg sem akartam venni. Nem rajongok a képregény filmek illetve játékok iránt, kivéve ha Batman kerül képbe. Kiváló játékmenet és könnyed szórakozás volt minden perce. Még azon is gondolkodtam, hogy platinázni fogom annyi jó érzés Pókembernek lenni, de végül hagytam.

God of War

Mit mondhatnék amit még más nem mondott?! Én óriási rajongója vagyok a trilógiának és azok közé tartozom akik nem is akartak folytatást... Tévedtem. Mostanra ott tartok, hogy megint alig várom a folytatást mert a befejezéstől még most is libabőrös leszek. Az új harcrendszer kiváló az egyik legjobb amivel valaha dolgom volt, de a zenéket hiányoltam. De megértem, hogy miért alakították így.


Dead Cells
Jelenleg nem tudom letenni.
Celeste
Óriási kihívás, de csak azért is megcsinálnom.
Dark Souls Remastered
Te jó ég, hogy rá voltam kattanva... Fantasztikus játék.
25. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.12.31. 11:54:34
LV14
+1
Marvel's Spider-Man

Az egyik legjobb exkluzív játék, amivel valaha játszottam, a harcrendszertől kezdve a gyűjtögetésig és mellékfeladatokig minden élvezetes ebben a játékban, a grafika, az átvezetők és a szinészi alakítások a legjobbak, amiket valaha láttam. Annyira tetszett, hogy a 100% -os térkép felderítése után még egyszer végigjátszottam a legnehezebb nehézségi fokozaton.


Divinity Original Sin 2 Definitive Edition

Még soha nem játszottam ilyen mélységű és ennyire összetett szerepjátékkal. Emellett imádnivaló zenéi vannak, amiket szivesen hallgatok, mert sokkal hangulatosabbá varázsolják az amúgyis rendkívüli aprólékossággal összerakott játékot. Ez az az RPG, amit minden szerepjáték kedvelőnek ki kell próbálnia, a veteránok pedig a Honour módban is megmérettethetik tapasztalataikat és képességeiket.


Assassin's Creed Odyssey

Ez az első Assassin's Creed játékom és nagyon tetszik. Mindenfelé azt olvasom, hogy ennek a játéknak már nem sok köze van az AC franchise-hoz, nekem mindenesetre egyáltalán nem zavaró, mivel a játék a kedvenc témám dolgozza fel, az ókori görög-spártai birodalom világát, és a szerepjátékos elemekkel teleszórt játékmenete kifejezetten tetszik.
Malaka ! :-)
PSN - CountofHell_HUN
24. martin  Főszerkesztő
2018.12.31. 09:30:58
LV27
+5
Idén nem nagyon tetszett semmi, bár még csak tegnap vettem PS3-at, szóval még csak ismerkedek a rendszerrel.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
23. zodiac55  PlayStation.Community tag
2018.12.31. 08:43:33
LV11
Válasz 2. MolonLave üzenetére:
Tökjogos, de csak idén volt hozzá szerencsém.;)
"Si vis pacem, para bellum."
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Darkwood (PS4, PSN)
2019.06.16. 14:38 PlayStation Network
5 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Nem látni a tébolytól az erdőt.
Sword & Fairy 6 (PS4, PSN)
2019.06.15. 11:34 PlayStation Network
1 hozzászólás
Szerző: Angyalkus
Kína „ékköve”.
E3 2019 - mega-cikk minden fontos infóval
2019.06.13. 23:00 [E3] 2019
14 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Hogy tudd mit, mikor és miért nézel.
Mozi - X-Men: Sötét Főnix
2019.06.13. 07:13 Cool-Túra
6 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Halva született főnixmadár.
SPIKE VOLLEYBALL (PLAYSTATION 4)
2019.06.12. 09:33 Játékteszt
5 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Budget röplabda.
Star Wars Jedi: Fallen Order - rengeteg infó a játékról
2019.06.10. 10:49 [E3] 2019
23 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Új tudnivalók a friss trailer mellé.
Shakedown: Hawaii (PS4, PSV, PSN)
2019.06.09. 14:05 Kedvcsináló
3 hozzászólás
Szerző: GrayFox
Small Theft Auto: Hawaii.
Mozi - Godzilla II: A szörnyek királya
2019.06.08. 10:50 Cool-Túra
10 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Szörnyek keringője.
MLB THE SHOW 19 (PLAYSTATION 4)
2019.06.07. 09:55 Játékteszt
4 hozzászólás
Szerző: Masamune
Bézbóz ütővel...
Code Vein – kipróbáltuk a bétát
2019.06.06. 16:10 Kedvcsináló
10 hozzászólás
Szerző: MrZ
Csiszolatlan szívás.