.

PlayStation.Community

2018.10.16. 16:00 PlayStation Network
76 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
Bűneidért szenvedésre ítéltettél.

Egyszer régen - de nem olyan nagyon régen - írtam egy blogot arról, hogy szerintem minden ember életében szükség van a "muszáj-helyzetekre", vagyis egyszerűen fogalmazva arra, hogy valakihez vagy valamihez alkalmazkodni kelljen olyankor is, amikor éppen nem akarunk. Ha ez nincs, vagy nagyon kis mértékben van meg, az egyén ugyan elmondhatja magáról büszkén, hogy létrejött körülötte / kialakított magának egy olyan állapotot, amikor csak azt csinálja, amit akar, és akkor, amikor akarja, viszont ettől ez az illető szép lassan (vagy gyorsabban) orbitális, elviselhetetlen f@szfejjé alakul át, aki mellett már tényleg csak az marad meg, akinek... muszáj.
Nekem a munkámra vonatkozólag ezeket a muszáj-helyzeteket MolonLave FSZH kolléga biztosítja, aki időről-időre ellát engem olyan tesztfeladatokkal, melyeket muszáj megcsinálnom. Persze, nyilván mondhatnám neki, hogy "haver, most kurtára nincs kedvem tesztelni 8 hónapig", vagy azt, hogy "én már csak és kizárólag Red Dead Redemption 2 és hasonló kaliberű szoftvereknek vagyok hajlandó nekiállni", de ezzel nem csak elindulnék az orbitális f@szfejség felé vezető ösvényen, de már egyenesen be is lépnék annak kapuján, sőt leülnék asztalához.
Ahhoz, hogy formában tudjunk maradni, szükség van a nem önként választott kihívásokra is; számomra egy ilyen volt például az, hogy a PSC főszerkesztő helyettese múlt héten rám tukmálta a Darkstar által fejlesztett Sinner: Sacrifice for Redemption című indie szösszenetet.
A Sinner honlapján nem kell túl sokat lefelé görgetni ahhoz, hogy a fejlesztők elárulják: játékukat olyan címek inspirálták, mint a Souls-széria, vagy a Shadow of the Colossus, ami szerintem jó ajánlólevél. A game stílusát tekintve egyébként egy "bossharcos akció-RPG", amit most nem csak azért tettem idézőjelbe, mert idézet a hivatalos weboldalról, de azért is, mert annyira szerintem nem RPG... a bossharcos rész ugyanakkor teljesen igaz rá.

A páncélos lovag képében megjelenő főhősünket Ádámnak hívják. Ádám gyarló ember, ezért eddigi élete során (valószínűleg) sokat vétkezett: a jelek szerint mind a hét főbűnt - kevélység, kapzsiság, bujaság, irigység, mohóság, harag és lustaság - elkövette. Éppen ezért most bűnhődnie kell neki, és nem mellesleg az őt külső nézetben irányító playernek is.
A game egy kisebb, meglehetősen himihumi tutorial rész után egy túlviláginak tűnő tisztásra kalauzolja Ádámot, mely központi HUB-ként funkcionál. Itt 7 darab sírkövet (vagy menhirt?) talál, s a rájuk vésett versikék alapján rájön, hogy az átjárók mögött bizony bűneinek megtestesülése vár rá.
Ez így is van. A Sinner gyakorlatilag 7 darab főgonosz legyőzéséről szól, akik az említett bűnöket szimbolizálják. Ahhoz, hogy Ádám leküzdhesse őket és vezekelhessen, magának is áldozatokat kell hoznia. Ez minden boss esetén más és más: egyszer életerejéből, másszor sebzésének mértékéből, megint máskor gyógyitalainak hatékonyságától kell elbúcsúznia - hogy a lehető leginkább spoilermentesen említsek példákat.

A 7 boss mindegyike eltérő taktikát, hozzáállást, harcmodort, és persze ritmust igényel. Tulajdonképpen a Soulsborne játékokhoz teljesen hasonló, ám azoknál talán sokrétűbb, vagy inkább változatosabbnak mondható, komplex és komplikált bossharcokról van szó, melyekre jellemző, hogy még a sokadik nekifutás után is képesek újat mutatni - egészen addig a pontig, míg teljes mértékben ki nem ismerjük őket, és/vagy nem mellesleg a szerencse is Ádám oldalára szegődik.
Az egyik lény például a Dark Souls halotturának testvére. A Kórságok Loncsos Lordjánál példának okáért 16 különféle támadásformát számoltam össze, ami azért valljuk be, nem egy gyenge paletta, ráadásul a rohadék néha kombinálja is csapásait, oly módon, hogy lehetetlen előre kiszámítani, mit tervez - egy lehetőség adódik csak a túlélésre, a gyors helyzetfelismerés és az azonnali reagálás.
Egy másik boss, a szintén a Dark Soulsból "érkező" Borzalmasan Nagyot Ütő Lovag nem kevésbé izgalmas küzdelmet ígér: ő például nem variálja annyira túl a harcot, mint pokolból származó testvére, de ha egyszer odacsap, akkor ott kő kövön nem marad, úgyhogy vele - is - észnél kell lenni, de nagyon.
De említhetném még a Könyörtelen Villámszóró Vasszüzet, vagy a Förtelmes Bendőjű Zabagépet is (a többi maradjon meglepetés): lényeg a lényeg, hogy brutálisan kemény és elsőrangú változatossággal szerelt harcokra kell számítanunk, ha Ádám megüdvözülését tényleg látni akarjuk.
Azt, hogy milyen sorrendben abszolváljuk bűneink mementóit, ránk bízza a program. Mivel a játékban nincs klasszikus karakterfejlődés - és ezért nincsenek elveszthető "pontjaink" sem -, szabadon és kötetlenül próbálkozhatunk a bűnös karakterek legyőzésével. A hozzájuk való belépéshez szükséges áldozataink értelemszerűen determinálják némiképp lehetőségeinket (ez tehát igazából visszafejlődés), de megfelelő mennyiségű kitartás esetén - és rengeteg elhalálozás után - mindenki talál majd egy olyan sorrendet, ami neki személy szerint fekszik.
Egy apró bökkenő azért akad...
Amennyiben sikerül legyőznünk egy bosst, és a HUB-ba visszatérve szeretnénk meg nem történtté tenni aktuális felajánlásunkat, a dög újra éled! Bár mindegyikük leverése után fejlődik ajándékképpen az életerőnk, ha a többféle végkifejlet közül lehetőleg mindegyiket, de legalábbis a legjobbat látni szeretnénk, nem elég minden egyes főgonoszt eltenni láb alól, de úgy is végig kell vernünk őket, hogy a meghozott áldozatok mindvégig aktív formában a sírköveken maradjanak.
A feladat tehát adott: legyőzni 7 gonoszt, aztán ha már belejöttünk, úgy is föléjük kell kerekednünk, hogy áldozatainknak "hála" egyiket sem engedjük újraéledni.

A Sinner kezelhetőségét tekintve igazán remek, reszponzív program. Van egy életcsíkunk, kevéske staminánk, kétféle ütésünk, hozzájuk kétféle fegyverszettünk, tudunk félrevetődni, védekezni, parry-zni (ez utóbbi igen fontos opció!), el tudunk futni, egyes helyszíneken objektumok mögé bújni, van automata befogás, valamint a gyógyításon túl még három, limitált mennyiségben rendelkezésre álló speckót (villámlándzsa, bomba, lángoló kard) is alkalmazhatunk - utóbbiak kezdetben bénának tűnnek, azonban a megfelelő bossnál kiváló szolgálatot tehetnek. Ja, és ha sikerül "kivárnunk", még ha lassacskán is, de töltődik vissza az életerőnk is az arénákban.
A bossharcok már említett változatossága kiválóan áll össze Ádám lehetséges harcmodoraival. Én egyetlen esetben sem találkoztam unfair megoldással, ellenben egyfelől tátott, másfelől fülig érő szájjal vettem minden egyes halál-szituációt, melyekből volt is jócskán. Annyira jócskán, hogy...
...a hétből egyelőre három figurát tudtam legyűrni, őket is maximum úgy, hogy mindig visszavettem az áldozatokat, úgyhogy senki se kérdezze, mi van akkor, azután, ha mindegyik a fűbe harap. Attól függetlenül, hogy a Sinnerben - elvileg - nincsenek "rendes" pályák, nincs bolyongás, és nincs kismillió apró mob, csak a főnökök, szerintem a játékélményre az ég világon semmi panasz nem jöhet.

A bossok megnevezésénél talán feltűnt, hogy önhatalmúlag mókás neveket aggattam a karakterekre. Ez nem véletlen: a Sinner bődületesen kiemelkedő, ennivaló, kifejezetten ízléses, nyomokban terepasztalszerű perspektívát használó látványvilága ugyanis egyfajta "bábfilmes" hatást kelt, olyan elképesztően gyönyörűen kidolgozott részletekkel, hogy az ember elolvad már csak attól is, ha ránéz valamelyik "borzalmasan gyilkos" figurára. Kicsit olyan az egész, mintha a legendás MediEvilt öntötték volna át Dark Soulsba...
Igaz mondjuk az is, hogy itt nincsenek ugye normál helyszínek, csak boss-arénák, szóval a fejlesztőknek nem kellett végeláthatatlan tájakat ábrázolni, csak a harc szűk környezetére fókuszálni és azt ilyen pazar minőségűre faragni. A grafika mellett egyébként az animáció is nagyon magas szintű, szóval a bábfilm nem csak szép, de perfektül is mozdul meg!
A zenék kellemesen fantasy hangulatúak, az effektek, csörgések, hörgések, lihegések nagyon tutkók.

A Sinner tartalmát tekintve még csak megközelítőleg sem egy Dark Souls - mely játékkal akarva-akaratlan összevetik -, mégis, így erősen kompakt formában is igazán fantasztikus szórakozást garantál azoknak, akik kedvelik a tűpontos támadási és védekezési megoldásokat igénylő, komoly kihívást prezentáló hack'n slash játékokat. (RPG nélkül, ugyebár.) Meg vagyok győződve róla továbbá, hogy a 7 boss legyőzése már alapállapotban is rengeteg gyakorlást igényló feladat, abban az esetben pedig, ha valaki egyszerre akarja halottnak látni mindegyiküket... nos, annak nagyon fel kell kötnie a gatyáját (vagy szoknyáját).
Azt mondom, valahogy így kell muzsikálnia egy kis volumenű, ámbátor remek indie szoftvernek: szuperül néz ki, pöpec a játszhatósága, tele van kiváló ötletekkel, vadállatmód hangulatos, és amikor játszod, nem az jut eszedbe, hogy "ó, ez mekkora koppintás", hanem az, hogy "addig innen nem állok fel, míg ezt a dögöt le nem nyomom". Mert a siker édes íze minden pénzt megér... ennyit meg főleg!

(A játékot a kiadó biztosította tesztelésre. Köszönjük!)

Kiadó: AnotherIndie LLC
Fejlesztő: Darkstar
Megjelenés: 2018.10.18.
Ár: 5790 Ft
Játékosok száma: 1
Kép: 720p / 1080p
Demo: Nincs
Web: https://anotherindie.com/sinner/
PSN feltöltőkártya: Platinum Shop
Képgaléria
Kapcsolódó tartalom
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
76. MonstAir23  PlayStation.Community tag
2018.10.21. 18:06:25
LV2
75. martin  Főszerkesztő
2018.10.19. 00:24:20
LV27
Válasz 74. mentoloshypo üzenetére:
Hát remélem nem, csak fáradtság. Kami durvasokat nyomhatta egyhuzamban, nem csoda, ha szenzitív lett. Én is toltam ma egy kicsit, de a csaj a toban nem ment le, ami neki lement. Kiszivja ez a game az erődet.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
74. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.10.18. 18:49:30
LV28
73. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 13:51:49
LV27
Válasz 72. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Jaj legyél már egy kicsit lazább.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
72. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 13:43:31
LV6
Válasz 71. martin üzenetére:
Befejeztem a veled való bármi nemű kontaktust, ez az utolsó írásom itt!
Kérlek töröld a profilomat innen!
"Örökké nem eshet"
71. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 13:32:00
LV27
Válasz 70. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Azt mondtad az előbb, hogy laza vagy. :(
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
70. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 13:30:56
LV6
Ja és én soha nem személyeskedtem ellenben veled, biztos az élet vagy nem tudom mi tett téged ilyenné, csak sajnálni tudlak, na itt a vége.
"Örökké nem eshet"
69. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 13:27:09
LV6
Nem tudom mi az a bástya nem vagyok az, ez biztos valami PSC duma jaj de jót röhögtem! Én senkihez sem mérem magam én sem vagyok pro játékos soha nem is mondtam ezt! Éppen ezért is játszok mindent egyedül! Azt hittem ez egy játékokkal foglalkozó oldal ahová ilyeneket is lehet, de akkor ezek szerint ez a TE oldalad csak és te vagy az igazmondó juhász, és minden úgy van és kell legyen ahogy te akarod 3s mondod, aha oké, én kérek elnézést, hogy itt vagyok!
Tudod mit, annyira zavarlak nyugodtan töröld a faszba a profilomat innen és megvan oldva a problémád! És ezt halál komolyan mondom vagy inkább kérem, köszönöm, hogy eddig is itt lehettem!
"Örökké nem eshet"
68. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 13:14:04
LV27
Válasz 66. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Ne hozzám mérd magad bástya, én egy szimplán középszerű játékos vagyok, kevés az, ami nekem megy. Tegyél még ki jó sok videót, hadd lássa mindenki, hogy haladsz.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
67. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 13:12:54
LV27
Válasz 65. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Ne viccelj már, tök király, hogy ilyen halálosan laza vagy. 2018.10.18. 02:18:14-kor, azaz ma hajnali negyed háromkor már kint volt két videód, a legutóbbi meg 12:29:28-kor került ki - hát mi ez, ha nem lazaság? Mikor kezdted, éjfél után egy perccel? Szabit vettél ki csak ezért?

Pisi-kaki a pelenkába, vagy üríteni azért felkelsz? :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
66. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 12:55:36
LV6
Válasz 64. martin üzenetére:
De tudod mit nem fogok több videót sem kommentet ide írni, mert a végén még neked lesz valami bajod, hogy nekem sikerült neked meg nem.
"Örökké nem eshet"
65. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 12:53:43
LV6
Válasz 64. martin üzenetére:
Tök lazán játszom ne félj nem fogok beledögleni, tudom ezt szeretnéd.
Ami érdekel azt végigjátszom, ennyi.
Ez a stílus fekszik nekem és a kedvencem, nem tudom ez miért irritál téged?
"Örökké nem eshet"
64. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 12:32:53
LV27
Válasz 63. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Neked biztos könnyű lesz mindegyik, látom most ha beledöglesz, akkor is bizonyítani akarsz. :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
63. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 12:30:00
LV6
Válasz 61. martin üzenetére:
Még a végén kiderül mindegyik könnyű...
"Örökké nem eshet"
62. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 12:29:28
LV6
Itt a következő, eddig ez volt a legkönnyebb.
https://youtu.be/1TNQLqawgW4
"Örökké nem eshet"
61. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 11:30:53
LV27
Válasz 60. mentoloshypo üzenetére:
Pedig ez a legkönnyebb.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
60. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.10.18. 10:40:29
LV28
Válasz 59. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Na ez már kezd közelíteni a "kabbe a f@szom" kategóriához.
59. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 10:23:59
LV6
+1
No éhgyomorra nem is rossz:)
A vége kicsit elhúzódott de azért meglett elsőre!
https://youtu.be/j34Z-F8ZWXo
"Örökké nem eshet"
58. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 10:12:03
LV27
+2
Válasz 57. mentoloshypo üzenetére:
Ha az aréna jobb felső sarkában beállsz a kis ház tetejének bal széle alá úgy, hogy Észak felé nézel, a kezedben a nagyobbik kard van, majd leguggolsz, és folyamatosan gurulsz előre, miközben a védekezést és a gyógyítást egyszerre lenyomod, és az óramutató járásával megegyező irányba forogsz, nem tud megütni a boss.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
57. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.10.18. 09:58:25
LV28
Válasz 54. martin üzenetére:
Meg no damage speedrun
56. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 09:31:42
LV27
Válasz 55. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Úgy tűnik mindegy.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
55. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 09:21:39
LV6
Válasz 52. martin üzenetére:
A sorrend mindegy nem? Mivel éjszaka még a 2 után bementem egyhez és a a vaslady volt annak is lement elsőre a 2/3-a de már fáradt voltam így abbahagytam.
"Örökké nem eshet"
54. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 09:19:38
LV27
Válasz 51. mentoloshypo üzenetére:
...bár holnapra biztos lesz már a neten 10 "how to / exploit" tutorial. :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
53. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 09:19:07
LV6
Válasz 51. mentoloshypo üzenetére:
A mérgezős boszi gyakorlatilag 3.nekifutásra meglett azt mondhatom meg is lepődtem, a daginál volt már vagy 7-8 mire meglett de ott is inkább a bénaságom, mert beleestem egy jukba meg van egy nagyon köcsög támadása amikor elkezd gurulni, na az ha elkap ott nincs mit csinálni:)
"Örökké nem eshet"
52. martin  Főszerkesztő
2018.10.18. 09:18:22
LV27
Válasz 51. mentoloshypo üzenetére:
Ez a kettő a két legkönnyebb, aztán jön a lovag, a spártai, utána a vasszűz. A probléma ott kezdődik majd, ha úgy akarod legyőzni őket, hogy az áldozatok aktívak maradnak.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
51. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.10.18. 08:38:37
LV28
Válasz 49. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Így videó alapján tényleg nem tűnnek nehéznek de mivel csak boss-okről szól a játék gondolom lesznek nagyon szívatósak is. Jöhetnek majd a videók.
50. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 02:21:24
LV6
Válasz 49. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Ezek nem voltak annyira nehezek, kíváncsi vagyok a többire!
"Örökké nem eshet"
49. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.18. 02:18:14
LV6
+1
Két Boss letudva.
https://youtu.be/WKxyitoShD0
https://youtu.be/p0IGqaDf7jA
"Örökké nem eshet"
48. Janinja82  Mérges Sárkány
2018.10.16. 21:28:09
LV3
Válasz 39. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Mi annak idején haverral néztünk videókat a Ninja Gaiden 2 team mission videókat, de rájöttünk semmit nem ér. Csak szórakoztunk, de annyira jó volt mikor percekig birtuk a felsőbb szinteken :)
47. Janinja82  Mérges Sárkány
2018.10.16. 21:24:04
LV3
Ninja Gaidenben nem lehet visszamenni tápolni ott akkor most mi lesz???

Egyébként mióta megszerettem a Dark Soulst - szeretem a Bloodbornet is, de a DS nekem jobban tetszik - kerestem klónokat. Akkor néztem ebből a játékból videókat. Akkor annyira nem tetszett, de a teszt után kedvem lett beszerezni. Köszi a tesztet :)

Ninja Gaiden akkor is a legnehezebb 3d-s hack n slash ;)
46. hunlogi  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 20:23:02
LV1
Jujjj mekkora oltás volt itt kérem :).
45. martin  Főszerkesztő
2018.10.16. 17:38:35
LV27
Válasz 42. quchy üzenetére:
Aminek mindig kéne lenni: beszélgetünk a játékról.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
44. VictorVance  Szerkesztő
2018.10.16. 17:31:12
LV17
Válasz 42. quchy üzenetére:
Sok mese, sok habbal.
Örülünk?
43. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.10.16. 17:30:18
LV28
Válasz 42. quchy üzenetére:
Nem mertem közbeszólni. :)
42. quchy  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 17:24:48
LV2
Hát itt meg mi a faszom van?
PSN is currently undergoing maintenance.
41. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 16:44:34
LV6
Válasz 40. martin üzenetére:
Mindenképpen, aztán lehet a legelsőnél nagyon csúnya káromkodások közepette feladom:)
De írok arról is!
"Örökké nem eshet"
40. martin  Főszerkesztő
2018.10.16. 16:10:58
LV27
Válasz 38. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Majd mesélj, hogy mennek a bossok, melyik sikerült, melyik nem, satöbbi.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
39. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 15:38:15
LV6
Még valami aztán tényleg befejeztem:)
Írtad lentebb martin, hogy YouTube videókból felkészültem, na szerintem pont ez az a stílus, hogy nézhetsz bármennyi videót ebből felkészülni nem lehet, mivel teljesen más nézni illetve játszani ezekkel, mert játék közben így is úgy is beszopod bármennyi videót néztél előtte:)
Ez csak a gamer ügyességén és tápoláson múlik minden!
Ez a Sinner tényleg azért lesz vízválasztó, mivel itt a tápolás mint olyan kimarad, kíváncsian várom most már egyre jobban!
"Örökké nem eshet"
38. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 15:24:14
LV6
Na mindegy bocsánat az OFF-ért, itt ennél én is kíváncsi leszek miként boldogulok! Holnap éjfél után kiderül!
"Örökké nem eshet"
37. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 15:21:18
LV6
Válasz 36. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
vállalok=tápolok
"Örökké nem eshet"
36. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 15:20:08
LV6
Válasz 35. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
És azt sem írtam, hogy nem vállalok vagy nem az aktuális legjobb fegyvert használom, hát még szép, hogy azt fogom nem vagyok hülye, hogy valami fogpiszkálóval álljak le egy óriás ellen, ki az a hülye:)
"Örökké nem eshet"
35. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 15:17:34
LV6
Válasz 34. martin üzenetére:
De a kutyánál az már nem az eleje könyörgöm, igen a későbbiekben volt, hogy meg megálltam tápolni és???
Úgy játszom egyedül, hogy nem partnerrel játszok én így értettem!
Az, hogy magában a játékban ha van rá lehetőség akkor persze, hogy kihasználom a lehetőséget, félre beszéltünk egymás mellett nagyon!
"Örökké nem eshet"
34. martin  Főszerkesztő
2018.10.16. 15:11:48
LV27
Válasz 33. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
14979. KAMIKAZE-HUN PlayStation.Community tag 2018.05.29. 13:19:24

Válasz 14977. martin üzenetére:
Kutyusnál Sif-nél ha már voltál, az a pegjobb tápolásra!
Leteszed a fehér cuccot behívnak kb 1 perc alatt és 1 kör 20000 lélek+humanity+jönnek invaderek az is 7000lélek pluszban, máris lesz cuccod:)
Tegnap így szedtem össze fél óra alatt majdnem 500000lelket meg 20humanityt!
Amúgy minden boss előtt érdemes másokhoz bemenni így segíteni, jó gyakorlásnak is+ jön cucc dögivel!

De te nem vagy overtápos és egyedül játszol, ugye? :D

2018.05.26. 14:53:28

Válasz 14822. jime üzenetére:
Én meg csak elhadonásztam eddig az elején kapott broadsword-el remélem jól írtam, meg egy ilyen egykezes baltával azt csókolom:)
Mondjuk elég jól haladtam így is ehhez képest, ezt a dagit még nem nyírtam ki mivel kicsi voltam még hozzá, de tegnap tápoltam egy cseppet most már 45lvl-en remélem lenyomom a halbred-el!

De te nem az overtápos fegyókat használod, ugye? :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
33. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 15:04:05
LV6
És mindig egyedül játszom, csak a Destinyt játszottam multiban, erről ennyit!
"Örökké nem eshet"
32. martin  Főszerkesztő
2018.10.16. 15:03:31
LV27
Válasz 31. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Igen lehet, hogy összekeverlek valakivel. Ne haragudj ezért.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
31. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 15:01:55
LV6
Válasz 28. martin üzenetére:
Nem Martin, csak nem szeretem amikor engem akarnak hülyének nézni alaptalanul, szerintem te nagyon összekeversz valakivel!
Még jó, hogy nekem megvannak ezek a videok így azért tudom bizonyítani az igazság, nem mintha érdekelne a véleményed...tudom, hogy utálsz ez van...
"Örökké nem eshet"
30. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 14:59:18
LV6
Tessék itt is ott van, hogy twillight mission és 200-as szintű!
https://youtu.be/wcV-2fqc3oo
"Örökké nem eshet"
29. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 14:56:26
LV6
Itt van a DS videó még a címében is ott van, hogy NG+!
Mindjárt megkeresem a NioH-sat is!
https://youtu.be/6-QPrF-8_y8
"Örökké nem eshet"
28. martin  Főszerkesztő
2018.10.16. 14:55:12
LV27
Válasz 27. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Rendben, majd kielemzem őket képkockánként.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
27. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.10.16. 14:52:30
LV6
Válasz 24. martin üzenetére:
Majd azért legközelebb mielőtt "nekemesel" kérdezz vagy nézd meg azokat a videókat tüzetesebben!
"Örökké nem eshet"
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Sinner: Sacrifice for Redemption
Darkstar / AnotherIndie LLC
REMEK