PlayStation.Community

2018.09.23. 10:03 [TGS] 2018
2 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a hírt!
Sok ember nagy helyen egyszerre mindent csinál.

Amióta léteznek videojátékok, az egyik legfontosabb tényező velük kapcsolatban a játékos győzelemérzésének kérdésköre. Ez single player game esetén a "gép', multiplayer módban pedig a vetélytársak felett aratott diadal édes érzése, melynek egyik legdivatosabb kivetülése manapság a "csak egy maradhat" szisztémával működő Battel Rojal Battle Royale. Ilyen kerül a PS4-re is fejlesztés alatt álló Call of Duty: Black Ops 4-be is.
Igen ám, de ha egy szoftver történetesen nem a Fortnite egy generációval korábbi technikai színvonalán mozog, hanem annál magasabb minőségű környezetben, egyáltalán nem egyszerű megjeleníteni egy hatalmas helyszínt, melyen több tucat player rohangál a szélrózsa minden irányába és csinál egyszerre... mindent.

A fejlesztő Treyarch-nak nincs könnyű dolga, hogy ennek kezelését megoldja PC mellett konzolokon is. A Battle Royale helyszín méretét tekintve kb. 1500x nagyobb, mint a híres Nuketown map. A különféle konzolokon különböző trükköket alkalmaznak majd a problémák megoldására, és folyamatosan dolgoznak a tuningoláson.

- Nagyjából 1600x900 pixeltől kezdve 3840x2160-ig változnak majd a felbontások, esetenként dinamikus formában, attól függően, hogy az adott hardver mit bír. Az Xbox One és a PS4 nagyjából ugyanazt a teljesítményt nyújtja majd, ezt követi a PS4 Pro, a csúcson pedig az Xbox One X csücsül a "felbontás-háborúban".

- A képfrissítés szintén dinamikus, 40-60fps között váltakozik, helyzettől függően. Itt a PS4 Pro minimálisan ütheti az XOX-et, köszönhetően az utóbbi által kipumpált magasabb felbontásnak.
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
2. eandre  PlayStation.Community tag
2018.09.24. 06:53:02
LV11
Nem fogott meg de legalább tisztességesen összerakták.
1. ALF22  Son of Liberty
2018.09.23. 10:37:41
LV26
Beta alatt nem mertem irni,de nekem nem úgy tűnt mintha 30fps-el futna (treyarch mondt előre hogy konzolon fix 30 lesz csak). 60 ritkan ,de ahogy elnezem ingazik a 48-60kozt.
Kesoi textúra betoltes nem zavart mert ritkan volt. A belső tereknel vannak fura arnyekok: besut a nap, fordulok egyet es odebbment az arnyek, majd újra megfordulok es visszajött. Ennyi.
Gameplay szempontjából flottul megy dima ps4en is.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
PSC - The Solus Project nyereményjáték
2019.10.20. 22:00 PlayStation.Community
12 hozzászólás
Szerző: martin
Solaris.
Star Wars Jedi: Fallen Order - Soulsborne elemekkel szerelve
2019.10.20. 13:02 Komment
4 hozzászólás
Szerző: martin
...de saját mechanikával.
Okami - folytatást akarnak az eredeti készítők
2019.10.20. 12:53 Komment
10 hozzászólás
Szerző: martin
Varázslatos farkaskaland kettő?
MediEvil - fegyverforgatási tanácsok
2019.10.19. 12:29 Komment
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Videón a fegyverek alternatív támadásainak módja.
Star Wars Jedi: Fallen Order - gameplay videók
2019.10.19. 12:00 Komment
6 hozzászólás
Szerző: ColdHand
És már aranyban tündökölnek a kódsorok.