PlayStation.Community

2018.09.16. 10:22 Játékteszt
64 hozzászólás
Szerző: DrZaius
Értékeld a cikket!
Egy életre szóló kaland.

XCOM 2, Skyrim, Diablo III, és a Dungeons & Dragons társas/tábla-játék. Az a közös az imént felsorolt címekben, hogy egytől-egyig élenjárói (ha nem a legjobbjai) zsánerüknek. Mind kiemelkedik társai közül, legyen az olyan szerepjáték, ami taktikai, körökre osztott, esetleg rengeteg és ráadásul mind megszólítható NPC-t felvonultató, vagy a loot-mennyországba elkalauzoló hack and slash, valamint klasszikus, asztalnál, táblán, kockákkal és ismerősökkel játszandó. Nem azt mondom, hogy valamennyien úttörők, de egy jól ismert, járt utat követve és azt közel tökélyre fejlesztve váltak a játékipar csúcsragadozóivá.
De miért is soroltam fel őket? Mert született egy olyan program a belga Larian Studios jóvoltából, ami, bár hibátlanul idézi fel eme címek egyvelegét, mégis egy olyan darabról van szó, ami azon stílus előtt tiszteleg, amiből ezek a játékok fejlődtek és tökéletesedtek ki. És hadd rugózzak még egy kicsit ezen: ez már a második rész, tehát még tökéletesíteni is tudtak a klasszikus szerepjáték formulán, felhasználva saját tapasztalataikat. (Abba már belegondolni sem merek, hogy ez a PS4-es port "Definitive Edition".)
Tehát egy ízig-vérig CRPG-ről ("Classical" Role Playing Game) van szó, ami felett már azt is hihetnénk, hogy eljárt az idő, de időnként mindig jön egy-egy csoda (KOTOR, Dragon Age, Pillars of Eternity), hogy kiszolgálja a keményvonalas szerepjáték függőket. Csapjunk is a lovak közé!
Rivellon fantáziavilágban ébredünk, azon belül is egy hajón, toprongyosan, egy mágikus nyakörvvel a nyakunkon. Varázslók vagyunk, akik jártasak a Source használatában, ami a mágiák non plus ultrája. Sajnálatos módon az utóbbi időben ezen tudások alkalmazása elkezdett vonzani idegen, nem éppen barátságos lényeket, így a jelenlegi góré - veszélyesnek minősítve fajunkat - egy gátló-nyakörvvel felszerelve egy börtönszigetre küld minket. Persze nem lenne játék, ha mi szépen hagynánk is ezt.

Már a karakterválasztónál kijön a maximalizmus és profizmus. A cicomázásra fogékonyak akár órákat(!) is eltölthetnek itt, hiszen a hat, előre legyártott figurán kívül sajátokat is létrehozhatunk. Mire végigrágjuk magunkat mindenkin, megnézzük bemutatkozóikat, elolvassuk bioikat és feltérképezzük valamennyi attribútumukat, majd nekilátunk a kozmetikázásuknak, addigra már kellőképpen felfokozott állapotba kerülünk, és ugranánk is fejest a sűrűjébe. Érdemes egyébként a saját történettel rendelkező hősök közül választanunk (legalábbis elsőre), mert sztorijukat szépen lassan ki is bontakoztathatjuk a játék folyamán, plusz küldetések segítségével, és mélyebb személyiségekkel is bírnak, így élethűbbek és élvezetesebbek megnyilvánulásaik, jobban belesimulnak a cselekménybe. És bár elsőre némelyik klisésnek tűnhet (törp, elf, élőholt, gyíkember és két fajtársunk), mégis végtelenül egyediek, egymástól messzemenőkig különbözőek (nemcsak kívülről), és ami talán a legfontosabb, érdekesek.
Az élőholt (Fane) a koponyáját takarván kénytelen letépett arcokból gazdálkodni, átvéve azok jobb létre szenderült gazdáinak képességeit is, de a csontos ujjával még zártörésre is képes. Az elf (Sebille) lakmározhat bizonyos elhunytakból, ezzel kinyervén többek között emlékeiket, az ember Loshe pedig kénytelen osztozni egy lénnyel az elméjén, aki néha akár felül is kerekedhet rajta. Már ebből a kis ízelítőből is érezni, hogy itt bizony unalomnak semmi nyoma nem lesz, ráadásul ennél azért jóval összetettebbek harcosaink.

Az első pár órában, ami a tutorialnak felel meg, kapunk is minden jóból, fel tudjuk térképezni a Divinity: Original Sin II - Definitive Edition (mostantól DOSIIDE) felépítését, persze nem kicsit lecsupaszítva. Ami egyből szembe tűnik és a továbbiakban csak hatványozódik, az az, hogy a megjelenítés egyszerűen parádés! Az egy dolog, hogy gyönyörű a kép és a szín, de piszok részletgazdag. Annyira zsúfolt és valóságosan berendezett, hogy a játék első órájától a végéig rá lehet csodálkozni. Minden annyira fájóan precízen elrendezett, legyen az akár egy káoszos, romos, feldúlt helyszín, egy dungeon, vagy egy kastély, hogy az szinte hihetetlen és mégis realisztikus. A játékteret végig izometrikus nézetből látjuk, a kamerát forgathatjuk és zoom-olhatunk is. Szinte mindennel interakcióba léphetünk, akár feleslegesnek tűnő dolgokkal is (ágyba fekvés, gyertya gyújtogatás, stb).
Elkezdhetjük a kalandot egyedül is, de még plusz három bajtárssal is. Mi úgy játszottunk hárman vállvetve, hogy Anyu és Öcsém osztott képernyőn, én pedig negyven kilométerrel arrébb tőlük. (Igen, ők is gamerek a Nejemmel és Fiammal egyetemben. A borbélyom legutóbb ki is tért rá, hogy mennyire szerencsés vagyok emiatt. Én csak sajnálni tudtam őt, mert elvakult X-Box-os ;)) A negyedik karakter ilyenkor követ minket, de egy gombnyomással át is vehető felette az irányítás, a harcoknál pedig a körökre osztottságuk lévén a hozzárendelt játékos vezérli.
A harcok tehát a jó öreg társasjátékok és szerepjátékok bejáratott metódusát követve körökre osztottak, teret adva a mélyebb taktikázás lehetőségének. Ezekből van bőven, hiszen a több mint kétszáz skill/varázslat mellett még a környezeti hatásokra is ügyelnünk kell. Mondjuk az Elf megharapja magát, hogy bár energiát vesztve is, de nőjön a sebzési értéke és a cselekvésre használatos akciópontja, így vértócsát teremtve maga alá. Az ellenfél a vért és annak áramvezetési képességét kihasználva egy varázslattal akár feszültséggel teli csapdává is alakíthatja, de a nekromanta életenergiát is kinyerhet belőle. A kiömlött olajoshordó lassíthat, de könnyen ki is gyulladhat, amit vízzel, eső-varázslattal el is tüntethetünk, de akkor meg a gőztől csökken a látóterünk. Tehát minden hatással van mindenre. Egy lazábbnak tűnő csetepaté is látványosan átrendezhet mindent körülöttünk és megfordíthatják az erőviszonyokat is, de az élelmesebbek a maguk javára is fordíthatják az elemi erőket.
A végletekig ötletes, logikus és változatos a harcrendszer. Fel kell térképezni a játszóteret, az ellenségeinket. Melyik védelmük a gyengébb (fizikai vagy mágia) és azok ellen mi a hatásosabb.

A harc és a szokásos RPG-elemek mellett (lootolás, craftolás, fejlesztés, felfedezés, dungeon tisztítás, adok/veszek, stb.) amit gyakran fogunk még művelni, az a beszélgetés. Gigászi mennyiségű szöveget "csempésztek" a DOSIIDE-be. Bárkit megszólíthatunk és ajánlott is, mert jó néhány titok nyitjára csak az NPC-ken keresztül vezet az út. A bújócskát játszó gyerekek éppúgy gyanúsak, mint a jól láthatóan beteg egyén, vagy a lándzsáját markolászó őr. De nem csak egyszerű tippeket adnak, hanem rendesen el lehet beszélgetni velük. Az sem mindegy, ki szólítja meg a kiszemeltet, hiszen eltérő fajunk és előítéletek, hírnevünk végett sok esetben máshogy reagálnak, és akkor ott vannak még a jártasságaink okán felugró kommunikációs lehetőségek is.
Azt gondolom mondanom sem kell, hogy nem csak a levegőbe beszélünk, hanem bizony következményekkel járnak döntéseink. Klasszikus értelemben vett átvezetők sincsenek, ha kell a narrátor beugrik mesélni, de alapjában mi írjuk a történetet, nem egy CGI videó. A szövegek igényesek, remekül, jó humorral és ízlésesen megírtak és full szinkronosak. Élmény olvasni és hallgatni őket. Ez a tény amúgy brutálisan képes kitoldani a játékidőt, ha fő karakterekkel és többen játszunk, ami amúgy sem kevés a maga körülbelüli hatvan-nyolcvan órájával (alsó hangon, nem minden biszbasz alá benézve).

Ami még nagyon igényes munkára vall, az a port minősége. Talán még sosem láttam ilyen jól, számítógépről konzolra portolt szerepjátékot. Bár PC-n sokkal egyszerűbb az élet az efféle item-menedzselős programok esetében, köszönhetően egér barátunknak, mégis a lehető legtöbbet kihozták a kontroller adta szűkös lehetőségekből. Néha zavarodni csak bele az irányításba, de ez nem negatívum, csak a szükséges rossz velejárója a stílusnak.

Azért a nagy istenítés közepette megemlítenék pár negatívumnak tűnő apróságot is, de ez tényleg csak szőrszálhasogatás lesz. A nem Pro rendszereken játszók tapasztalhatnak néha képtöredezést és ritkán FPS-esést is (Pro-n ez még ritkább), valamint az egér szerepét betöltő kurzor nem mindig egyértelmű, hogy hol helyezkedik el térben. Egy-két bug is becsúszik néha (rosszkor felugró szövegdoboz, nem helyesen viselkedő NPC), illetve néha a harc hevében nagyon gyorsan cselekszik a gép, amit nem biztos, hogy így (és a kapkodó kamerának köszönhetően) nyomon tudunk követni. És részemről ennyi. A rengeteg párbeszédet és az olykor igencsak elhúzódó csatákat nem tudom negatívumként felhozni, mert míg az előbbi a játék kiteljesedéséhez és életszagúságához kell, addig az utóbbiból meg teljesen mindegy, hogy három kicsi csatát nyomunk le, vagy egy nagyot. Menteni ráadásul bármikor és bármi közben is lehet.

Kapunk egyébként HDR támogatást is, na nem érfelvágósát, de megteszi, valamint a Pro rendszerrel rendelkezők checkerboard 4K-t is. Ez a Definitive Edition, bár számunkra nem releváns, mert konzolokra nincs korábbi változat, amúgy hatalmasat frissített az alapverzióhoz képest. Még az erőm is elhagyott, mikor a Kickstarter oldalon a több mint ötven oldalas javító, tökéletesítő listát olvasgattam. (A PC-s Game Master Mode-ot, ahol is saját sztorit, játékot kreálhatunk és azt megoszthatjuk másokkal is, sajnos nem kapjuk meg.)

Kikapcsolódás gyanánt kapunk még lehetőséget PVP-re is, online és offline egyaránt, valamint a mazochisták vagy über stratégák belevághatnak nehezebb fokozatba is. (Örvendetes egyébként, hogy van szuperkönnyű fokozat is, ha lazábban szeretnél játszani.)
Na, de most nézzük, hogy kaphatott 10 pontot a Divinity: Original Sin II - Definitive Edition. Mielőtt nagyon megörülnétek a pontszámnak, le kell szögeznünk egy-két dolgot. A stuff ugyanis nem való mindenkinek. Sőt, legtöbbünknek nem. Keményvonalas CRPG, ami inkább a műfaj szerelmeseit hivatott kielégíteni. Ezt viszont megteszi, talán soha jobban, mint ez előtt bármi. És most nem az elfogultság beszél belőlem, nem a szubjektív nézőpontom, hanem a "szakmai" megítélésem (ugyanis nem tartozik a kedvenc stílusaim közé). Nekem túl sok a szöveg, a két harc között néha órákat mászkálunk, cseverészünk, ráadásul megköveteli az angol tudást is rendesen, erre figyeljetek. Míg játszi könnyedséggel vettem például a Shenmue vagy Heavy Rain nyelvi követelményeit (hogy két történet-orientált példát hozzak), itt már bukdácsoltam rendesen. E miatt és az esetlegesen elnyúló harcok miatt nem is nevezhető gyors tempójúnak, így a gyors menetre vágyók sem kapják meg számításaikat, ráadásul elveszi a fél életedet is, ha többen játszotok vele.
Mégis, már a főmenüben tudtam, egyszerűen a csontjaimban éreztem, hogy itt bizony profi kezek/fejek munkájával lesz dolgom. Ehhez persze nagyban hozzájárult Borislav Slavov fülbemászó muzsikája, ami a lehető legváltozatosabban kíséri végig az egész játékot. Érződik a tisztelet az előző rész váratlanul elhunyt zeneszerzője Kirill Pokrovsky felé, miközben hozzá is tesz művéhez, gyönyörű dallamokat komponálva.

Egyébként az egész játékon érződik az alázat és a kemény munka. Nem lustálkodtak, nem mismásoltak el semmit. Ha sok, több tízmillióból készült giga szerepjátékok megkapják a magas értékeléseket, amikben még szinkron sincs, akkor egy Kickstarteren indult kétmillió dollárt összekalapozott játék, ami fricskát mutat társainak profizmusával, nehogy már ne kapja meg a maximum értékelést.

(A játékot a forgalmazó Cenega Hungary biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a Platinum Shop üzleteiben, vagy webshopjából a megadott linkre bökve meg is rendelhető.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
2018.12.16. 06:50:22
LV1
A jelenlegi PC éra egyik(ha nem A legjobb) szerepjátéka.Többször játszottam ezt és az elődjét is. Hihetetlen jó a harcrendszer, a dialógusok és az emberben tényleg megvan a még ezt megnézem, még azt leküzdöm érzés.(aztán visszatöltesz egy másfél órás harcot az elejére, mert az első pár körben néhány rossz döntést hoztál :D A PS saját csodajátékai mellet ez is nagyon erős érv volt, hogy visszatérjek a SONY konzoljához.
63. Burns  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 21:11:34
LV1
Az első részét keresztül-kasul végigjátszottam anno pc-n, hogy a fenébe ne érdekelne :D
62. Sohien  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 19:46:32
LV1
Nagyon jókat hallottam róla, az rpg-ket pedig imádom. Egy próbát mindenképpen tennék vele.
61. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 19:22:25
LV4
A Diablo III-at megvettem mondom kipróbálom milyen game, nagyon tetszett. Gondom ez is hasonló és biztos csakis jó lehet!
I love games!
60. Zangetsu  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 19:02:14
LV5
Diablo III nekem csalódás volt főleg a 1-2.rész után. Az előző részéről is sok jót halottam és ezt is dicsérik. Tennék vele egy próbát.
59. spartan44  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 18:37:53
LV1
Alapból szeretem a fantasy-ket, ez meg különösen felkeltette az érdeklődésemet, miután ennyire jókat írtak róla.
58. zodiac55  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 17:06:32
LV12
Többen is ajánlották már ezt a játékot, ha nem is nyerem meg, mindenképp be fogom szerezni.
"Si vis pacem, para bellum."
57. Papi1126  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 16:36:26
LV2
tetszik a játék stílusa
2018.12.15. 15:18:35
LV1
Csak jókat hallottam róla és szeretem a bonyolultabb játékokat.
55. AlekGavaj  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 14:51:44
LV1
Mióta nincs pc-m, nem játszottam hasonló rpg-vel, és nagyon hiányzik!
54. ziedrich  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 14:24:26
LV1
Már akkor felkeltette az érdeklődésem ez a nagy kaland amikor az első review-ok befutottak. Főleg a co-op részét próbálnám ki, nagy élmény lehet ezt 4-en játszani :)
Az X-edik Gt5 Platina tulajdonos
53. amstel80  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 13:49:21
LV5
Szeretem az RPGt.
"Megvagy tetvesgörény mostpróbálj meg ugrándozni"
52. Zsolt  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 13:34:01
LV11
Akárhogy is, ez nem 10. De mindenhol annyira dícsérik, mindenképp ki akarom próbálni.
2018.12.15. 12:37:31
LV1
mindíg is szerettem az RPG ket,szívesen végigjátszanám
50. Aangfan  PlayStation.Community tag
2018.12.15. 01:19:28
LV1
Még nem játszottam igazi RPG-vel. Azért szeretném megnyerni, hogy az első RPG, amivel játszani fogok, tényleg király játék legyen!
49. jime  non-alcoholic
2018.12.15. 01:09:36
LV29
azért szeretném megnyerni, hogy megtudjam, tényleg 10 pontos e :D
"wake up, you're dead!"
48. balays82  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 21:48:17
LV2
Ritka az igazán minőségi CRPG PS4-re, de már a Divinity első része is kiemelkedett a kínálatból. A második részt is terveztem megvenni, de akkor sem lennék szomorú, ha esetleg megnyerném. :-)
47. casualgamer  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 21:05:09
LV1
Nem ismerem ezt a játékot egyáltalán,jó penne vele játszani.
46. MazaHUN  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 21:03:22
LV7
Tipikus téli game, nekem;)
Pihi a jó melegben, kint havazik, csak a karàcsonyfa vilàgit. Nem kell rohanni csak nyugiba taktikàzni.

Ismerem a jàtékot, bàr nem jàtszottam még vele.

A coop jó móka mindig;)
independent
45. Itachi  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 20:44:27
LV2
Manapság, mióta a Diablo elkorcsosult elég ritka a jó nyugati stluísú rpg...Jó lenne, ha valami végre megörné a jeget. (komolyan, olykor Diablo 1 et tolom, annyira hiányzik valami minőségi cucc)
ヤレヤレ、ダゼ。
44. Hunvarlan  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 20:08:18
LV2
Az első részét rongyosra játszottam pc-n most kipróbálnám a 2. részét konzolon!
43. Ritual893  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 19:12:31
LV2
ezt eddig hogy hogy nem ismertem?! nagyon jo kis rpgnek tunik szivesen kiprobalnam
42. Asher  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 19:04:12
LV2
Az első nagyon jó volt, a második meg Ps4-re is van, így ezen platformon fogom kijátszani.
PSN ID: Asher0482
41. PDHiv  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 18:37:07
LV1
Azért mert az elsőt is kijátszottam és ezt is szeretném. Nagyon jó nyeremény.
2018.12.14. 18:02:46
LV1
Nagyon szívesen játszanék egy igazán jó RPG-vel, és ez az! Nagyon bejönne!;)
39. Lotar  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 17:11:29
LV18
Jó lenne egy komoly RPG, és ez az. 10 pontos cucc, hiszek Nektek! :)
psn/sen id: pcpmate
2018.12.14. 16:55:37
LV1
Szeretem az RPG-ket,jó lenne játszani vele.
37. Exinor  Velociraptor
2018.12.14. 16:15:38
LV11
Régóta nem játszottam már egy igazi RPG-vel, a teszt alapján pedig ez olyan lett amilyennek egy jó RPG-nek kell lennie és megéri beletenni a 100 órákat.
SKILL: Low◄╣═══════▓═╠►High
36. Hyaku-Shiki  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 15:59:30
LV1
Az első rész nagyon tetszett PC-n, így a közeljövőben a második részt is biztosan beszerzem.
35. Sektor  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 15:36:42
LV3
Rá kéne mérni
Mixing.Dj/Progressive
2018.12.14. 15:02:10
LV1
Az első rész után mindenféleképpen érdekel
33. Uzsonna  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 14:33:03
LV1
Fantasy. RPG. jó párosítás, szeretem a stílust, jó lenne megnyerni.
32. gercike  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 14:27:15
LV1
Nem olvastam róla komolyan vehető negatív kritikát, körökre osztott harcrendszer, fantasy rpg. Ezt kicsit jobban megnyerném, mint a többit.
31. street5daniel  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 14:07:31
LV4
Jónak néz ki és érdekel a témája. 10/10 gondolom csak jó lehet.
Bearanyozhatjuk a szart attól még az szar marad!!!
2018.12.14. 14:04:35
LV1
Érdekes játéknak tűnik.
29. WrexU  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 13:56:19
LV1
Nagyon szeretem az ilyen játékok hangulatát. Szívesen játszanék ezzel is.
28. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 13:36:05
LV10
Az tetszik legjobban benne, hogy kivihetem a törpékkel meg a párommal akár egyszerre is.
27. tiNk  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 12:36:37
LV18
+1
Válasz 23. CountofHell üzenetére:
Drukkolok neked!
"We don't have to do this. You know that, right?"
26. Ayame90  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 12:06:33
LV13
Egy jó kis rpg mindig jöhet!
Praise the Sun
25. tsz  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 11:46:51
LV1
SZuperül néz ki az egész. Egy jó fantasy RPG mindig jól jön. No meg 10/10.
24. CortezCorleone  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 11:03:30
LV6
A Witcher 3 visszaadta a hitemet a fantasy RPG-kben. Ez pedig a teszt alapján a Witcher 3 óta a legjobb dolog, ami valaha történt a műfajban.
物の哀れ
23. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 10:33:34
LV15
Imádom az RPG-ket, ezért szeretném megnyerni. :-)
PSN - CountofHell_HUN
22. Gascoigne74  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 10:02:50
LV1
Diablo után ezt is szívesen kipróbálnám.
PSN ID: Gascoigne74
21. KyserSoze576  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 10:01:55
LV2
Kelllll
Mert bitang jó játék
20. ruszi  PlayStation.Community tag
2018.12.14. 09:32:11
LV2
Rpg a tuti
watta qki
19. TCr64EU  Choose life
2018.12.14. 09:30:21
LV22
Az első rész nagyon tetszett, ezért szeretném megnyerni ezt.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
18. martin  Főszerkesztő
2018.09.17. 18:18:00
LV27
B-Spec módban végignézném, mint egy filmet. :)
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
17. DrZaius  Szerkesztő
2018.09.17. 13:18:19
LV3
+1
Válasz 15. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Bár nem Diablo, de majd ezzel is tegyél egy próbát. Ha jó az angolod, akkor nem bánod meg az tuti.
16. DrZaius  Szerkesztő
2018.09.17. 13:15:02
LV3
Válasz 14. Dzson üzenetére:
Igen, ez ismerős. Azt sem tudom, h merre vagyok arccal, ha kimarad pár hét...
15. KAMIKAZE-HUN  Az utolsó cserkész
2018.09.17. 13:07:52
LV7
Válasz 13. Hidari_HUN üzenetére:
Pedig azt hittem, akkor DQ11:)
"Örökké nem eshet"
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
DIVINITY: ORIGINAL SIN II – DEFINITIVE EDITION
Bandai Namco Entertainment Europe
Látványosság:
Kiemelkedő
Játszhatóság:
Kiemelkedő
Szavatosság:
Kiemelkedő
Zene / Hang:
Kiemelkedő
Hangulat:
Kiemelkedő
10/10
Pozitívum
Gyönyörű és részletgazdag környezet; osztott képernyős és online co-op; remek történet; változatos és hosszú kaland; perfekcionizmus minden téren
Negatívum
Csak szőrszálhasogatás lenne keresni...