.

PlayStation.Community

2018.09.14. 14:22 Játékteszt
64 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a cikket!
A player alázásának magasiskolája.

Verítékes győzelem vagy szomorú megadás?
Mint fing a szélben, úgy párolgott el a jóindulatom.
A nap, amikor milliószor meghaltam.
Megverve, megerőszakolva, kirabolva, legyilkolva.
Keményen küzdeni és bízva bízni.
Képzeld ide a legdurvább káromkodást, a világ összes nyelvén!
Véres sebek és örömkönnyek.


Ilyen és ehhez hasonlóan hangzatos főcímek jutottak eszembe, amikor a PlayStation 4-es Immortal: Unchainedben nagyjából - fogalmazzunk úgy, "kalkulációim szerint"; oké, bevallom, belenéztem a trófealistába, onnan következtettem - történet feléhez érkeztem, úgy kb. 14 óra játék után. A cuccot egyébként MolonLave FSZH kollégától kaptam tesztelésre, aki csak annyit mondott útravalóként, hogy "ez egy Dark Souls-hoz hasonló valami", és lehetséges, hogy nekem majd emiatt tetszeni fog. Még mondtam is neki egyébként ott félidőben, hogy egész hangulatos a game, s bár rengeteget szopok vele, azért jól szórakozom, úgyhogy szakadjon le a telefonról és hagyjon békében játszani, mert pont másodszor halok meg miatta - ugyanott.
Az Immortallal töltött időm ugyanis kezdetben, ha nem is felhőtlenül, de ígéretesen alakult. Valóban egy olyan játékról van szó, mely temérdek tekintetben a Soulsborne alkotások szisztémájából inspirálódott, azaz egy kihívásokban gazdag, "ultra-hardcore" akció-RPG-ről van szó, azonban egy alapvetően fontos dologban különbözik attól: ez pedig a hack'n slash rendszer mellé a shooter stílus bevonása, azaz a lőfegyverek alkalmazhatósága.
Amit így elöljáróban még meg lehet említeni róla, hogy készítői valószínűleg összeírták a Soulsborne játékok minden jellegzetes alkotóelemét, melyek ezen game-ek keménységét adják, majd megpróbálták a maguk módján még egy kicsit megfejelni őket.
Az Immortal nem fantasy, hanem sci-fi, ami szintén nagyon-nagyon tetszik. A sötét, misztikus, kellemesen megírt tudományos-fantasztikus történet egy meghatározhatatlan korban és térben játszódik, ahol mi egy börtönből szabaduló, dühös, szakadt figura szerepét kapjuk, akire a megvénült Kratos egy nagy hatalmú entitás azt a feladatot bízza, hogy a benne rejlő brutális őserőt kihasználva akadályozza meg a világvégét, minek eljövetelében - a jelek szerint - a Halál Úrnőjének és az ő élőhalott hadseregének van benne a keze.
A sztori kifejezetten vonzó formában került tálalásra. Az eseményeket mindvégig animált, folyamatosan pergő háttérképek, vagyis inkább effektekkel megbolondított, festményszerű látványtervek formájában kapjuk, melyeknél mind a minőséget, mind pedig a mennyiséget látva kijelenthető, hogy a grafikusok nem alibizték el a munkát. Mindehhez bődületesen jó, atmoszferikus muzsika is dukál, ami egyébként - szerencsére - a teljes játékot végigkíséri.

Látványvilágát tekintve az Immortal: Unchained nagyon vegyes képet mutat. A grafika technikailag nem áll túl magas színvonalon - túl lassan töltődő textúrák, az orrunk előtt kinövő növények, poligon-röccenések, túleffektezett harci helyzeteknél kisebb belassulások mutatkoznak -, de maga az összkép, köszönhetően a sci-fi világnak, gyakran szupermód hangulatos. Egyes helyszínek, mint például az "erdő", kissé igénytelen benyomást keltenek, de bizonyos belső terek, csarnokok, citadellák és indusztriális folyosók kifejezetten grandiózus hatásúak, főleg a nagy méreteknek köszönhetően. (Nyomokban hajaz egyébként az egész a PS3-as NiER-re, sőt a PS2-es Shadow Manre is - mindkettő közel állt a szívemhez.)
A biomechanikus ellenfelek nem festenek rosszul, mechanikájukat tekintve többnyire ügyesen kitaláltak, de nincs belőlük túl sokféle. A fő- és minibossok között tökéletesen sablonos és ötletes is akad.

Főhősünk küllemének megkreálása után a kasztválasztás következik. A különféle (hét különböző) szerepeknél mindig ugyanazon pontmennyiség került elosztásra alapállapotban, annyi fontosabb különbséggel, hogy mindig arra a tulajdonságra pakoltak alapból, amolyan kezdősegítségként magasabb értéket, amilyen fegyvert az a kaszt használ. Ez a szabály egyébként a teljes játékot végigkíséri: bizonyos tulajdonságok bizonyos fegyverek sebzésének erősítéséhez kellenek, azaz például Strength a kézifegyverhez, és így tovább.
Természetesen a játék során a továbbiakban megszerzett pontokat bárhova helyezheted, ha másféle fegyvereket is eredményesebben szeretnél alkalmazni, vagy más karaktertulajdonságokat erősíteni.

A történet egy kisebb betanító résszel indul, ami tovább erősíti, vagyis inkább totálisan egyértelművé teszi a Soulsborne-hatást. A játék minden hibázást keményen büntet: az ellenfelek nagyot és pontosan ütnek, erőseket lőnek, jobban céloznak, kegyetlenül harcolnak, és halálukban gyűjthető "alkotóelemeket" hagynak hátra, melyeket összegyűjtve a tábortüzeknél monolitoknál fejlesztheted magad. (A monolit megérintésével természetesen minden addig leölt ellenfél újraszületik.) Ha meghalsz, elveszted a biteket, és ha nem tudsz halál nélkül visszamenni értük és felszedni a cuccot, elbuktad a fejlődést.
Mivel az Immortalban nincs semmiféle kooperatív multiplayer opció, azaz hiányzik a Soulsborne játékok legnagyobb kegyes csalása mankója, mely még egy szellemi fogyatékos pávián számára is kéjutazássá teszi az amúgy gyilkos szisztémát, valamint a bossokat sem lehet tizenötször egymás után leverni, így fel-, sőt maximálisan túlfejleszteni a karaktert már a kaland elején, a game első óráiban kifejezetten melós a haladás.

Üdítően újszerűvé teszi a harcrendszert ugyanakkor a lőfegyveres koncepció. Az ellenfelek (sajnos? szerencsére?) ugyanis általában nem állnak / strázsálnak alapból a nekik kijelölt területen, hanem egy trigger-rendszer vezérli a megjelenésüket, azaz amikor átlépsz egy ponton, spawnolnak. Ez a megoldás kiemelten fontossá teszi tehát a fegyvereknél a "range", azaz hatótávolság kérdéskörét, hisz ők, ha észrevesznek, azonnal lőni / támadni kezdenek, szóval ha történetesen nem a közelharci melee harcmodort választod, mindenképpen előrébb vagy, ha te lőhetsz először. Ami tovább komplikálja a harcot, hogy minden ellenfél hátán van egy mesterséges "gyenge pont", melyet támadva az alapsebzés sokszorosa vihető be, tehát amikor van rá lehetőség, mindenképpen érdemes annak gyepálására hajtani.
Én egyébként kezdésnek egy nagyjából balanszolt karaktert választottam, akinek shotgun volt az alapfegyvere, de a sörét kis hatótávolsága miatt később elég sok időt el kellett kúrnom a sniper-tulajdonság fejlesztésére, amivel aztán már sokkal eredményesebben tudtam küzdeni.
A magasabb szintű fegyverek (a szokásos színekkel vannak megkülönböztetve) kézbe vételéhez mindig szabott értékek szükségesek, ezért aztán nem igazán mindegy, hová szórja el az ember balga fia (vagy lánya) a nehezen megszerzett pontokat.

A sztori egy központi HUB-ból ágazik szerte, ahol titokzatos mentorunk és a még titokzatosabb, mindent irányító monolit tanyázik. Három bolygót lehet megnyitni és lényegében szabadon választott sorrendben bejárni, bár valamiféle kihívás-görbét a játék által "ajánlott" útvonal előre jelez.
A csőszerű, de számtalan, mindig valami loottal kecsegtető elágazással tarkított helyszínek egyértelműen egy irányba, a pálya végi főgonoszok felé mutatnak. Ahogyan a Soulsborne játékokban, itt is akadnak megnyitható rövidítések, lerúgható létrák, sőt még pár titkos útvonal is, és persze checkpointként funkcionáló fejlesztőhelyek, szóval az a jófajta felfedezés és barangolás, amit a FromSoftware játékaiban megszokhattál, itt is megvan. (Sőt, még folytatólagos, NPC-s mini-melléksztorik is kerültek a játékba!)
A lootra visszatérve: a fegyverek több lépésben fejleszthetők, de ehhez egyre több, egyre magasabb szintű, egyre ritkább szemetet kell összeszedni. (A loot-ládák értelemszerűen nem termelődnek újra, és nyitásukhoz néha valami vagyon rare motyót kell gyűjteni. Az igazán problémás ládákban általában ritka fegyver lapul.) A komponenseket egyébiránt feleslegesnek ítélt, majd szétszedett, azaz beáldozott fegyókból is ki lehet nyerni. Emellett használhatsz stimulánsokat is, melyek egy adott időre valamilyen tulajdonságot erősítenek, vagy egy-egy elementális sebzésforma (hő, sav, hideg, stb.) sebzését csökkentik. HP töltőt, lőszert, stimulánst vásárolni a kaland során egyébként nem lehetséges, csak találni, vagy monolitnál újratölteni. Páncélszett egyféle van, darabonként lehet felszedegetni.

Adott tehát az Immortalban egy korrektül lemásolt átvett és több ponton kibővített alaprendszer, mely tagadhatatlanul képes pontosan ugyanazt a hatást produkálni, amit minden egyes Soulsborne game: minden egyes halál, minden egyes hibázás, minden egyes elrontott harci helyzet és rosszul felmért szituáció csak és kizárólag arra ösztönöz, hogy újra és újra és újra és újra és újra nekifuss a feladatoknak. Ez szerintem egy nagyon komoly fegyvertény, ez elvitathatatlan a játéktól. Lényegesen árnyalja azonban a helyeztet pár letagadhatatlan tulajdonság.
Az Immortal: Unchained ugyanis egy tényleg kifejezetten kegyetlen és könyörtelen program. Az ellenfelek az esetek többségében előbb vesznek észre téged és sokkal messzebbre lőnek, mint te. Nagyobbat sebeznek, mint te. Gyorsabban mozognak-fordulnak, könnyeben találnak el, gyorsabban tüzelnek, gyorsabban töltenek újra, mint te. Fedezéket vagy pajzsot használhatnak, ami neked nincs.
Összességében tehát b@szottul nem mindegy, hogy milyen harcmodort alkalmazol, milyen megközelítést használsz, és mikor milyen fegyvereket viszel harcba. Ráadásul a fejlődés lassú és körülményes, főleg a game elő felében, mert a szoftver nem nagyon fossa az XP-t.
...és akkor most érkeztünk el oda, hogy félidőben járok a sztoriban és hangzatos főcímekről agyalok. Már fáradt vagyok és egyre inkább megtört, de még lelkes. Érzem már a végjátékot. Újabb fontos feladatokat kapok, melyeknek nagy elánnal futok neki, és... és egyszer csak azt veszem észre, hogy a játék már nem egyértelműen szórakoztat, hanem inkább frusztrál.
Az addig oké, hogy nagyon köcsög ellenfelekbe futok bele. Vannak például a degenerált módon mögém teleportálósok, akik rám ragasztanak egy aknát, amitől a fél életem lemegy. Aztán vannak a teleportálós sniperek, akik 1 másodperc késlekedést is agyonlövéssel büntetnek. Meg a teleportálós shotgunosok.
A plazmát ejakuláló ágyúsok tudják, hogy hová fogok vetődni, ezért pontosan elém lőnek. A fagyasztósok átlőnek a csukott ajtón, a falakon, sőt lentről felfelé a padlón is. Az orvlövészek belőnek utánam a kanyarba. A pofozkodósok közbeütnek az ütéseimbe. Amennyiknek levágom a kezét, az belém rúg. Amennyiket kibillentem, az megfejel. A behemótok kimozogják a lövéseimet. Sniper-töltényem nem megy el az ellenfélig. Lövedékem olyan lassú, hogy mire odaérne a célhoz, az már egyet arrébb lépett. Az utánam küldött golyók viszont addig követnek, amíg ki nem futok előlük a világból. És a folyosóknak soha nincs vége...
Nem tudok elég nagyot sebezni. Sem ütéssel, sem lövéssel. Nem lehet váltani a vállnézetet, ezért bal oldalra nem tudok elég óvatosan kilőni a fedezékekből. Mindig elfogy a lőszerem. A harcok már túl sokáig tartanak, egyre frusztrálóbbak.
És a boss sem megy le. Nem tudok egyszerre négyféle támadásra figyelni, célozni, gyógyítani, navigálni. Mindig elb@szok valamit. Mindig. Mindig. Mindig. Aztán egyszer csak a készítők tudtomra adják a Mátrixból, hogy valóban jól érzem, és kajakra cucliztatva vagyok:
Enyhe kis marás, hozzávaló troll-szemüvegben.

Mindeközben az Immortal nem csak egyre jobban szívat, de egyre több hibát is produkál. Van egy kanyar egy sziklapárkányon, ahová 3x is úgy beleragadok, hogy csak az öngyilkosság a kiút. Aztán később beesek egy "gödörbe", ahonnan nem lehet kimászni.
Ebben a fedezékben szépen megpihenek, aztán megyek tovább... ja, nem

Hiába araszolgatok, mindig valahova beszorulok, beakadok, valamin felakadok. Mindenhol elér az ellenséges AOE. Minden ellenem dolgozik.
Én és a fizikát meghazudtoló, halálos tűzszőnyeg.

Sorolhatnám órákig, de nem írtam listát, minek. (Ha kérdésed van, a teszt alatt úgyis válaszolok.) Lényeg, hogy egyre több lett idegesség és egyre kevesebb az erő. (A kegyetlenségről még annyit, hogy a szoftverhez érkezett egy patch is megjelenés után, ami még nehezebbé tett pár dolgot.)
Elérkezem egy olyan pontra, hogy hiába futok neki újra és újra az adott pályaszakasznak, képtelen vagyok eljutni a végére. Nem megy. Az Istennek sem. Sehogy sem. Semmiképpen. Egyik feladat sem sikerül a lehetőségek közül. Ha lassan óvatoskodom, ha gyorsan túl akarok futni, egyik sem működik. Elfogyott minden eszközöm. Órák, napok telnek el, már rég le kellett volna adnom a tesztet, és én sajnos egy lépéssel sem kerülök közelebb a végkifejlethez. Már több mint 28 órája gyötröm magam.

Teljesen biztos ugyanakkor, hogy még visszatérek! Lehetséges, hogy jobb fegyvereket kell találnom. Ügyesebb buildet kell készítenem. Más taktikát kell kitalálnom. De nem hagyom annyiban, az tutifix. Látni fogom a befejezést... csak... még erőt kell gyűjtenem hozzá, no meg elszántságot.
Rengeteg mesélnivalóm lett volna még, mert az Immortal: Unchained szolgáltatott hozzá anyagot bőségesen, de igazából előrébb azzal sem lennénk. Ez tényleg egy meglehetősen érdekes játék tele remek ötletekkel, ami engem személy szerint megmozgatott, de sajnos majdnem annyi negatívuma is van, mint amennyi pozitívuma.
Világa, szavatossága (keresgéléssel, fejlesztgetésekkel, melléksztorikkal, teleportálgatásokkal, ajtó- és ládanyitogatásokkal együtt), valamint kölcsönvett Soulsborne-os alapkoncepciója nagyon rendben van, akad benne azonban egy csomó kisebb-nagyobb, a játszhatóságra ható alkotóelem, amire én a fejlesztők helyében nem lennék büszke - sőt, talán szégyellném is magam.
Volt olyan időszak a tesztelés alatt, amikor 7, és volt, amimkor 5 pontot adtam volna rá legszívesebben. Némi mérlegelés után maradtam a hatosnál.
Ajánlani így, ebben a formában most (azaz teli áron) csak igazi ínyenceknek merem. Hisztiseknek, elitistáknak semmiképpen! Szerintem egy komolyabb árcsökkentés után azonban nyugodtan rárepülhetsz, ha kedveled a Soulsborne mechanikát, és nem riadsz meg egy kis trollkodástól!

(A játékot a kiadótól kaptuk tesztelésre. Köszönjük! Ha a teszt felkeltette az érdeklődésed támogatónknál, a Platinum Shopnál megrendelheted a terméket lemezen.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
64. wooltur  PlayStation.Community tag
2018.11.06. 21:51:51
LV16
Mert szenvedni jó :-D
R.I.P. Brúnó :-(
63. bobacrom  PlayStation.Community tag
2018.11.06. 19:39:27
LV6
Kiprobalnam
inkábbazunalomöljönmegmintamunka
62. Tuco  PlayStation.Community tag
2018.11.06. 19:11:09
LV1
A From Software játékok az abszolút kedvenceim! Szóval mindenre kiáncsi vagyok ami hasonló hozzájuk! A Lords of the fallent is végigtoltam szóval ez se lehet akadály :)
61. kisfrancz  PlayStation.Community tag
2018.11.06. 17:50:35
LV1
A Bloodborne óta szeretem a rage gameket :D
kisfrancz
60. gercike  PlayStation.Community tag
2018.11.06. 15:09:30
LV1
A psnprofiles regisztráltjai közül pillanatnyilag 439 már elindította, 5 pedig kiplatinázta a játékot. Nem mondom, hogy én lennék a hatodik, mert ahhoz nyilván igyekezni kéne, de platina trófea: sima liba. :)
59. Data_Messa  PlayStation.Community tag
2018.11.06. 14:03:35
LV3
Ez a játék már "annyira szar, hogy már jó"-kategóriának tűnik :D adnék neki egy esélyt
Peace & Head Shot! PSN ID: Data_Messa
2018.11.06. 12:29:08
LV1
Ez szörnyű lehet. Ki kell próbálni.
57. Janinja82  Mérges Sárkány
2018.11.06. 11:54:45
LV3
Nem érdekelt soha a DS meg mondom őszintén, de mikor a Bloodborne ingyenes lett sok félre tett alkalom után egy játékos barát megmutatta hogyan is kellene. Megtetszett és egyre jobban érdekelni kezdett a Dark Souls széria. Azóta lenyomtam a DS3-mat vagy 5X a remasteredet meg 3X. A kettő is idővel meg lesz. Na ezekután kerestem DS klónokat így videókat néztem a Youtubon. Az az űrős robotos nem tetszett a Nioh sem - pedig Ninja Gaiden fanatikus vagyok. Amik tetszetek azok 2d-sek voltak. Ja nen DS klón, de van Ghouls and Goblins klón ami szintén brutál. Mindegy is közte volt a klónok között ez a játék is. Akkor meg is tetszett - persze nem csak ez hanem a nem rég tesztelt Sinner is - bár sajna demo híjjan nem nagyon merek bele nyúlni új játékok vételébe, de szívesen megnyerném és akkor már végig is nyomnám :)
56. kalandor  PlayStation.Community tag
2018.11.06. 09:47:09
LV1
Szeretem az olyan játékokat , amiben van kihívás :) .
55. Papi1126  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 21:41:51
LV2
Érdekesnek tűnik.Szívesen kipróbálnám
54. Rockstar  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 21:41:33
LV2
Videók, képek alapján nagyon tetszik a világ. Bloodborne és DS3 után ezzel is szívesen megkűzdenék.
53. ambrus
2018.11.05. 19:21:32
LV7
A surge után ennek is adnék egy esélyt! :)
Tedd,vagy ne tedd,de ne próbáld!
52. Allitta  Loot-ribanc
2018.11.05. 18:30:49
LV9
Egyszerűen csak azért, mert: SZENVEDNÉK! :)
"A modor mutatja, mit érsz."
51. Magus7  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 17:14:45
LV1
A kihívás miatt,érdekelne.
50. lordszusi  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 15:58:22
LV1
Bloodborne ki platinázva. Kell egy sci-fi s szenvedés is.
49. szikla85  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 13:41:30
LV14
Jól hangzik ez a sch-fi világú soulsban hangulat, fix, hogy beszerzem.
I'm never asked for this
48. treck  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 13:22:47
LV6
Soulsborne hangulat, lőfegyverekkel, sci-fi világban. Tetszik! :) Bárcsak a From Software csinálna egy ilyet! :D
PSN ID: oOTRECKOo
47. Asmodyus  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 12:23:10
LV2
Szeretem a soulsborne típusú játékokat, érdekesnek tűnik a gépfegyveres megoldás ebben a zsánerben. :)
PSN ID: Asmodyus
46. Frodesz  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 11:37:53
LV1
Eszméletlenül tetszik a hangulata, hogy ennyi játék elemet össze hoznak egy játékban. Nagyon kíváncsi vagyok milyen játék élményt nyújtana, benne van hogy végig is játszanám.
[#)'''_-_=F+RO+DE+SZ=_-_'''(#]
45. Zsolt  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 10:54:06
LV11
Válasz 42. Zsolt üzenetére:
Pont le van árazva! Double discount (ps plusszosoknak), így 2x30%. 15 helyett 7 ezer valamennyi...
44. Lotar  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 10:20:26
LV17
Soulsborne+SciFi=Bejön! :) Hangulatos cucc, szívesen végigjátszanám.
psn/sen id: pcpmate
43. TCr64EU  Choose life
2018.11.05. 08:44:28
LV22
A soulsborne játékokat szeretem, az arra hajazó nehézségi szint miatt szeretném végigjátszani.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
42. Zsolt  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 06:22:20
LV11
Emlékeztem erre a tesztre, de most újra elolvastam + youtube videókat néztem = kell ez a cucc. Az ilyenekre mondom azt, hogy - minden hibája ellenére - egy igazi játék. Akármennyire sz*pat, le akarod tolni, mert muszáj.
Ment fel a wishlist-re, ha szerencsés vagyok, megnyerem, ha nem, a következő leárazáskor repül a kosárba.
41. Kowimen  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 01:12:44
LV1
A cikk elolvasása után úgy érzem nekem kell pontot tennem az itt felsoroltak végére. Kíváncsi vagyok mennyire frusztrálna engem
40. eandre  PlayStation.Community tag
2018.11.05. 00:15:34
LV11
Azért mert jó tps-el U4 ota nm jatszottam. Es ez akár el is szórakoztathat.
39. ufonauta  PlayStation.Community tag
2018.11.04. 23:26:27
LV14
Érdekesnek tűnik szívesen tennék vele egy próbát :)
38. KyserSoze576  PlayStation.Community tag
2018.11.04. 21:26:25
LV2
Képi világ+zene nagyon bejön:)
37. MrZ  La Peste Noire
2018.11.04. 20:51:43
LV12
Kicsit Screamers, kicsit Dark World, kicsit Quake. Demon meg Blood plusz Nioh után simán jó lehet.
" Egy bolond százat csinál....ez az én hobbim. "
36. Resiskull  PlayStation.Community tag
2018.11.04. 20:06:19
LV21
A megjelenés óta a kívánságlistámon van, de még nem próbáltam be, viszont a képi világ és a teszt is meggyőzött hogy ez kell nekem.:D
2018.11.04. 19:43:56
LV1
Nagyon érdekel ez a game ugyanis a kedvenc játékaim közé tartozik a Dark Souls széria és ez a lőfegyveres harcmodor igazán érdekessé teszi számomra a Dark Souls féle kemény játékmenetet. És ha már itt tartunk akkor nem csak kipróbálni hanem 100%-osan végigjátszani szeretném.
34. gugello  PlayStation.Community tag
2018.11.04. 19:32:23
LV14
Azért szeretném megnyerni magamnak, mert azt hallottam brutál a 4kja meg a hádéer!
- lazíts ha bírsz -
33. jime  non-alcoholic
2018.11.04. 19:11:39
LV29
soulslike-buzi vagyok!!!!
"wake up, you're dead!"
32. Uzsonna  PlayStation.Community tag
2018.11.04. 17:48:53
LV1
Bírom a sci-fit, a trailer meg meggyőzött.
31. Ritual893  PlayStation.Community tag
2018.11.04. 17:10:28
LV2
en azert kiprobalnam hanyadik probalkozasra dobom el a kontrollert.
persze ez is hangulatfuggo ha nincs kedvem zenvedni ott az nba ha meg van idom akkor nyustolnem ezt
30. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.11.04. 15:50:51
LV14
Érdekelne milyen játék ez, a Dark Souls trilógiát és a Demon's Souls-t minden idők legjobb játékainak tartom, a tesztet már elolvastam, kíváncsi vagyok a Toadman mit tud ebben a műfajban nyújtani.
PSN - CountofHell_HUN
29. martin  Főszerkesztő
2018.09.19. 20:38:37
LV27
Levertem még 2 bosst és még mindig nincs vége.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
28. wooltur  PlayStation.Community tag
2018.09.16. 20:05:28
LV16
Hát én most kajak kedvet kaptam hozzá. :D
R.I.P. Brúnó :-(
27. Re-tech  PlayStation.Community tag
2018.09.16. 11:09:23
LV7
Válasz 26. martin üzenetére:
:DD
Forza Bianconero!
26. martin  Főszerkesztő
2018.09.15. 19:42:44
LV27
Ma nagyon aranyosan szopatott meg a játék: megöltem a minibost, erre beadta a lootláda-spawnoló animációt, és közben egy mob megölt. Mosolyogtam.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
25. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.09.15. 16:16:41
LV28
Válasz 24. jime üzenetére:
Persze játszottam vele és egyáltalán nem mondanám, hogy "jóval" a középszerűség fölött van. Kb Lords of the fallen szint, ami korrekt. Persze lehet nagyon elfogult vagyok a DS miatt. Mondjuk ennél szerintem mindenképpen jobb a Surge.
24. jime  non-alcoholic
2018.09.15. 15:22:25
LV29
Válasz 17. mentoloshypo üzenetére:
A The Surge szerintem jóval a középszerüség felett van.
Nem tom próbáltad e, szerencsére toltak belöle demót, különben lehet sose veszem meg.
Ebböl se ártana, szívesen megnézném.
"wake up, you're dead!"
23. PDHiv  PlayStation.Community tag
2018.09.15. 14:05:37
LV1
A darks.souls 3 után megcsömörlöttem a stílustól. A hzd egy felüdülés nehéz módban.
22. martin  Főszerkesztő
2018.09.15. 12:17:07
LV27
Válasz 19. sting üzenetére:
Tévén valamivel talán jobb.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
21. martin  Főszerkesztő
2018.09.15. 10:54:03
LV27
Válasz 20. CountofHell üzenetére:
Menet közben nem lehet fegyvert cserélni, csak monolitnál. Ezért említettem a folyamatos lőszerproblémát.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
20. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.09.15. 10:20:58
LV14
+1
Ahogy látom van itt sok dolog ami jó ebben a játékban.
Van benne végtaglevágás és eszerint viselkednek a megcsonkított ellenfelek amit hiányoltam a Bloodborne-ból.
Eléggé tartalmas játék és sokrétű fejlesztési lehetőség van benne ahogy elnézem.
És itt a lőfegyverek az elsődleges míg a közelharc a másodlagos.
És amit viszont nem tudok, hogy menet közben engedi -e a játék, hogy turkáljak a többi fegyverem között és pl. felmarkoljak egy másik típusú fegyvert a kézbe mert elfogytam teljesen a lőszerből.
A grafikával sincs túl nagy gond, nekem pl. tetszik. Jobban érdekel mint a Bound by Flame, a The Surge és a Lords of the Fallen.
PSN - CountofHell_HUN
19. sting  PlayStation.Community tag
2018.09.15. 08:44:42
LV1
Hirtelen a képgaléria közepére pillantottam, látom a havas tájat, Óóóó, mondom ez egy "majdnem" Lost Planet!
De nem, sajnos, ahogy a tesztben is olvasom.
Elmereng.....

Hogy a Brébe, tudnak kijönni ilyen címek, és honnan veszik ezekre a lóvét rá?...
(PL : Gizmondo fiaskó)
18. martin  Főszerkesztő
2018.09.14. 22:02:26
LV27
+1
Válasz 17. mentoloshypo üzenetére:
Nem akartam erre elvinni a témát, de ezt majdnem beleírtam. Viszont az is igaz, hogy ez mekkora stúdió, és ahhoz képest nem lett rossz.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
17. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2018.09.14. 21:05:19
LV28
Többet vártam tőle, de felkerült így is a listámra.

Egyébként szerintem érdekes, hogy több mint 7 éve senki sem tudta középszerűnél jobb minőségben lemásolni/átültetni/klónozni a Soulsborne játékok alapvetően faék egyszerűségű játékmenetét.
16. edem  PlayStation.Community tag
2018.09.14. 21:01:44
LV1
Ehhez már nincs türelmem, hogy egy játék ennyit szívasson. 20 éve játszottam volna vele hajnalokig, ma már nem.
15. martin  Főszerkesztő
2018.09.14. 20:22:01
LV27
Azt nem is írtam bele, milyen tré a gránátdobás. :D
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
IMMORTAL: UNCHAINED
Toadman Interactive
Látványosság:
Átlagos
Játszhatóság:
Átlagos
Szavatosság:
Zene / Hang:
Hangulat:
Átlagos
6/10
Pozitívum
Lőfegyvereres alapkoncepció; szemtelenül trollkodós, folytonos újrakezdésre ösztönző kihívás; több jópofa ötlet; barangolás; jól tálalt sci-fi sztori; kiváló zene
Negatívum
Sok siralmasan alacsony vagy bosszantó színvonalú technikai összetevő, megoldás, és kivitelezés