PlayStation.Community

2018.08.10. 09:23 Komment
1 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a hírt!
Bal kézzel - ha lehet - kisebb pofont adjon a medve, oké?

A videojátékok folytonos fejlődésének egy lehetséges következő lépcsőfokát prezentálja a Square Enix a PlayStation 4-re is szeptemberben megjelenő Shadow of the Tomb Raiderben azzal, hogy egy meglehetősen sokrétű formában skálázható "nehézségi fokozat" rendszert prezentál.
Ezen belül lehetőség lesz rá, hogy a game különféle kulcs-összetevőinek - harc, felfedezés, fejtörők - komplexitását külön-külön állíthassa be a felhasználó.

Harc:

Easy
- Célzás-rásegítés
- Kevesebb HP az ellenfeleknél és kisebb általuk okozott sebzés
- Több ammo-doboz
- Kiemelt ellenség-sziluett

Normal
- Átlagos HP és sebzés az elelnségeknél
- Kevesebb ammo-doboz
- Kiemelt ellenség-sziluett

Hard
- Több HP, nagyobb sebzés az ellenségeknél, plusz hamarabb észreveszik Larát
- Harc közben nem nő vissza Lara HP-je
- Alig található ammo-doboz
- Nincs találatjelző
- A túlélő-képesség sem emeli ki az ellenfelek sziluettjeit

Deadly Obsession
- Minden ugyanaz, mint a Hard-nál
- Nincs HUD kijelzője annak, amikor Larát észreveszik

Felfedezés:

Easy
- Jól látható fehér útjelző
- Erősebb és hosszabb kapaszkodás
- Megnyitott bázisok

Normal
- Diszkrét útvomnaljelző
- Átlagos kapaszkodás
- A bázisok nincsenek megnyitva

Hard
- Nincs útvonaljelző
- Csökkentett kapaszkodás
- Nincs Survival Instincts képesség felfedezésnél
- A bázisok nincsenek megnyitva

Deadly Obsession
- Minden ugyanaz, mint a Hard-nál
- A bázisok nyitásához gyűjthető cuccok kellenek
- Csak a bázisoknál lehet állást menteni

Fejtörők:

Easy
- Lara direkt tippeket ad, mi a következő lépés
- A használható objektumok ki vannak emelve a Survival Instincts képesség használatakor
- A kötelezően használatos objektumok kékkel kiemelve Survival Instincts alatt
- Több idő az időzített feladatoknál

Normal
- Lara ad pár tippet a továbbjutáshoz
- A használható objektumok ki vannak emelve a Survival Instincts képesség használatakor
- Átlagos idő az időzített feladatoknál

Hard/Deadly Obsession
- Lara nem segít a továbbjutásnál
- Nincs Survival Instincts képesség
- Rövidebb idő az időzített feladatoknál

Általános opciók:
- Y-tengely kalibrálhatósága
- Kontroller vibrálás ki/be
- Kamerarángás csökkentése
- Kameraközpontozás
- Nyomás, illetve nyomva tartás váltása
- Bal/jobb karfunkciók felcserélése
- Célzásérzékenység
- Kar nyomás/tekerés váltása
- Feliratok megjelenésének kalibrálása
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
1. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.08.10. 09:42:09
LV14
Dörzsölöm a tenyereim, kell az a 3x Deadly Obsesssion Gold trofi. :-)
PSN - CountofHell_HUN
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
PSC - Senran Kagura Burst Re:Newal nyereményjáték
2019.02.24. 22:00 PlayStation.Community
27 hozzászólás
Szerző: martin
Ki a szép nőket szereti...
Anthem - nemzetközi tesztpontszámok
2019.02.23. 08:56 Komment
5 hozzászólás
Szerző: martin
Nem túl magas.
Pletyka - partnerkapcsolatra lép a Nintendo és az Xbox
2019.02.23. 08:51 Komment
1 hozzászólás
Szerző: martin
Játékmegosztással.
Left Alive - játékmenet előzetes
2019.02.22. 16:02 Komment
8 hozzászólás
Szerző: MolonLave
14 perc a háborús övezetben.
Hell Warders - tower defense akció-RPG
2019.02.22. 16:01 Komment
0 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Már kapható!