.
 

PlayStation.Community

2018.06.13. 13:45 [E3] 2018
79 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Értékeld a hírt!
Minél többet látsz, annál kevesebbet értesz. *FRISSÍTVE*

A Sony E3 2018-as konferenciájának következő nagyágyúja volt a Death Stranding, amelyből végre egy hosszabb videót láthattunk, amely demonstrálta a játékmenetet, a fantasztikus környezeteket, és újabb karaktereket Léa Seydoux és Lindsay Wagner személyében.
A videó után nem sokkal a PlayStation Blogon Hideo Kojima, a játék rendezője több részletet árult el, és levezette a korábbi előzetesektől felépített elképzelését.

Az első trailer a Kojima Productions létrejötte után érkezett nem sokkal: akkor még egy ideiglenes irodából dolgoztak, keresték az új tagokat, alig volt felszerelésük, és még járékmotor sem volt - szinte semmi.
Ami azonban megvolt, az a kötelék (lásd a játék címében a strand szót) Norman Reedusszal, aki azonnal elfogadta a szerepet, hogy ő legyen a főhős, és ezt a videojáték elképzelést is. Csak erre a két dologra alapozva két és fél hónap alatt Kojima "a két kezével" rakta össze az első ízelítőt.

A TGA 2016-on már Mads Mikkelsen és Guillermo del Toro is felbukkantak, plusz kiderült, hogy a Guerrilla Gamesszel közösen fejlesztik a Decima motort.
A TGA 2017-en egy korai szakasz összekötő jelenetét nézhettük meg, és ez már konkrétan a játékból volt - itt láthattuk Samet, a főhőst csupaszon, partra vetett bálnákkal, rákokkal és halakkal körbevéve.

Kojima így fogalmazott, amikor megjelent az első teaser: "A játék már kezdetét vette - ki kell bogózni a rejtélyeket, hogy mégis miféle game lesz a Death Stranding. Ebben a videóban a két éve feltett kérdésre kaphatunk választ, és az óriási képzelőerővel bíró, nyomokat kereső és fejüket törő rajongóknak szól: de ezek a válaszok a rejtély részét képezik csak - még mindig játszunk.

A legfrissebb bemutató már játékmenetet is demonstrál, bár a kamera helyzete bizonyos helyeken módosítva van: igazából az első fél és az utolsó szakasz tükrözik legjobban a valódi játékmenetet. Plusz, itt is kapunk válaszokat, illetve lehetőséget a kérdések megválaszolására.

Sam nem olyan hős, mint akit már láthattunk játékokban - a tipikus héroszok egyfajta elitek, vagy katonai hátérrel rendelkeznek. Sam nem. Ő munkásember - igazi profi, de szakértelme a kékgalléros dolgozókhoz hasonlítható. Erre majd ösztönösen jöhetünk rá, miután játszunk is irányítjuk Samet. És ez a kihívás: egyszerre olyan játékmenetet és hőst teremteni, amit
más még soha.

Végre a hősnőket is láthattuk: két istennőt, Lindsay Wagnert és Léa Seydoux-t. Léa világklasszis színésznő Franciaországból, akinek Kojima több filmjét is látta, de igazi rajongója a Mission: Impossible - Fantom protokoll után lett. Inspirálta aurája, mint a női orvgyilkos, és közös munkájuk során még jobban megszerette. Intelligenciáját, tudását, eleganciáját és szépségét. Szerinte kétségtelenül egy francia kincs.
Lindsay pedig egy nagyon különleges és páratlan helyet foglal el a szívében. Elbűvölte a világot Jaime Sommersként a The Six Million Dollar Man és a The Bionic Woman című sorozatokban. Az alkotó a '70-es években még tinédzser volt, és hasonlóan a nézőkhöz világszerte beleszeretett, és továbbra is szerelmes belé - ő egy örökké tartó múzsa.
A játékhoz Lindsay fiatalabb énjét hozták létre 3D-s szkennelt adatok alapján, és ugyan bizonyos csapattagok túl fiatalok ahhoz, hogy látták volna filmjeit, amint Kojima megmutatta nekik az említett két sorozatot, vagy a Két amerikait, illetve a Vizsgalázat, azonnal belszeretett az egész iroda. Bája felülemelkedik az időn és a generációkon.

Vannak további stábtagok is, akik leleplezésre várnak, de a két hősnő bemutatása végtelenül boldoggá tette az alkotót. Mindenki, akit eddig láthattunk, beleértve Norman Reedust és Mads Mikkelsent, olyan emberek, akiket Kojima nagyon megkedvelt, és nagyon akart velük dolgozni. Mivel így beléjük esett, megmozgatott pár szálat (strandet), és megkérte őket, hogy szerepeljenek játékában. Nem a marketing vagy az eladás motiválja, egyszerűen csak a kreatív inspiráció - ők pedig csatlakoztak, mert ugyanígy érzik magukat, és emiatt mind közelebb kerülhettek egymáshoz, összekapcsolódva különleges kötelékük által.

Ugyan eredetileg nem ez volt a terve, most nemzet- és generációközi stábbal dolgozhat. Mads dán és egy skandináv kincs, Norman az egyik legfelismerhetőbb amerikai színész ma, Léa kiváló francia színésznő, Lindsay pedig egy múzsa az arany 20. századból. Országokon, időn és generációkon keresztül jöttek össze, hogy megvalósítsák ezt az elképzelést. És pont érdekes, hogy ez a téma a játékéval is szorosan összefügg, és egy téma, amit szeretne videojáték alkotóként megvalósítani.
Szeretne olyat adni az embereknek világszerte, amely átível a generációkon. Szeretné, ha mindenki megtapasztalná a videojátékok médiumát: nem csak a gamerek, hanem a filmek, regények, képregények, zene és más művészetek rajongói is. A kötelék (strand) segítségével, amely a négy színésszel kialakult, és azokéval, akikről még nem tudunk, úgy hiszi, hogy ez megvalósulhat.

A Silent Poets és Kojima között is létrejött egyfajta kötelék (strand) egy szerencsés véletlennek köszönhetően: előbbi zenéje fut az új előzetes alatt. Japánban több forgatási szakasz is volt, és a catering személyzet kiváló embereit ismerte meg az alkotó. Nem csak az étel volt remek, hanem vendégszeretetük is kiemelkedett. Természetesen többször igényelték szolgáltatásaikat, és egy nap megtudták, hogy egyik tagjuk veterán zenész. Amikor beszélgetni kezdtek pedig kiderült, hogy 12 év után most adnak ki új lemezt. Meghallgatta a mintát, amit küldtek, és azonnal egy kép ugrott be neki, ahol Sam a vadonban sétál. Az Asylums for the Feeling volt a Dawn albumról.
A Low Roar, amely zenekar száma az első ízelítőben volt, szintén véletlenszerűen került Kojimához: rábukkant egy lemezboltban Izlandon, és azonnal beleszeretett hangzásukba.

A játékot számos kötelék (strand) és emberi kapcsolat járja át, beleértve a rajongókkal kialakítottakat. A kép, amely ezt kirajzolja már tökéletesen kialakult Kojima fejében, és jelenleg a legodaadóbb műgonddal próbálja megvalósítani - és bizonyára példátlan lesz. Bízik benne, hogy a fanokkal létrejött kötelék különleges lesz.

A játék PlayStation 4-re készül.
A trailer szövege

Első szekció:

Nő: Sam Porter Bridges
The man who delivers
Tears? Chiral allergy. So you have dooms like me
What’s your level?

Íme hát Sam Porter Bridges
A szállítóember
Azok könnyek? Királis allergia. Szóval neked is megvan a problémád, mint nekem
Amúgy milyen szinten vagy?

Férfi: I’ve got the extinction factor but I think you got me beat.
Bennem van a vég, de egyébként most megfogtál ezzel a kérdéssel

Nő: You can see them, right?
Te látod őket, ugye?

Férfi: No, but I can sense them.
Azt nem, de érzem őket

Nő: Wanna come work for me? Must be tough out here on your own.
Nem akarsz inkább nekem dolgozni? Kemény lehet idekint egyedül

Férfi: I can’t help you with that. I make deliveries, that’s all.
Ebben nem segíthetek. Én csak szálltok... és ennyi

Második szekció: Give me your hand in Life
Segíts az Életben

Harmadik szekció: Give me your hand in Death
Segíts a Halálban

Nő: Headed into town? Watch yourself. Those things never stay gone for long
A városba indulsz? Jobb, ha odafigyelsz magadra. Ezek a dolgok sosem tűnnek el sok időre

Nő: The Time Fall fasts forwards whatever it touches. But it can’t wash everything away. The past just won’t let go. I’ll see you around, Sam Porter Bridges
Az Időmúlás megöregít bármit, amihez hozzáér. De azért mindent nem tud elmosni. Azt a múlt nem engedi. Még találkozunk, Sam Porter Bridges

Negyedik szekció: Give me your hand in Flesh
Segíts Testben

Rádió: Sam, what’s your status? The Chiralium density is still increasing.
Sam, mi van veled? A Királium sűrűsége folyamatosan növekszik

Sam. My status is FUCKED. There’s tons of em.
Meg vagyok baszva. Egy csomó van belőlük.

Rádió: Can you sit out the rain?
Ki tudod várni az eső végét?

Sam: No, they’re closing in on my position. I have to move before they realize I’m in here.
Nem, közelednek felém. El kell indulnom, mielőtt rájönnek, hogy itt vagyok.

Rádió: Sam, if one of them eats you it’ll trigger a void-out. You’ll come back, sure, but the surrounding area will still be a crater.
Sam, ha csak egy is elkap, meg fog enni, és annak kiütés a vége. Persze, vissza fogsz majd térni, de a kráter ott lesz.

Sam: I’ve got an idea.
Van egy ötletem

Nő: A cryptobid a day keeps the time fall away.
Egy kriptobióta naponta, és nincs gondod az Időmúlásra

Nő: You’re too late, you still don’t know who I am, do you?
Elkéstél, de még mindig nem tudod, hogy ki vagyok?

Sam: Who are you?
Ki vagy te?

Ötödik szekció: Give me your hand in Spirit
Segíts Lélekben
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
79. Penge70  Veterán PSC tag
2018.06.21. 06:32:40
LV22
Válasz 77. Lucsy üzenetére:
Rólad mindig eszembe jut ez az örökzöld mondás: "más szemében a szálkát............"
78. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2018.06.15. 04:06:42
LV7
+1
Válasz 76. KURO üzenetére:
Jó kérdés, hogy mi az antiművész?
Ha a művész mondjuk olyan valaki, aki egy nem racionális, nem logikus, nem verbális üzenetet akar átadni, akkor az antiművész az, aki kőkeményen a racionalitás talaján álló ember, aki tagadja azt is esetleg, hogy ezen túlmenő valós üzenet egyáltalán létezik.

Hmmm...
Na és ezek után, hogy ezt leírtam elolvastam Psti Deliriant tesztjét és "J", pont ezt fejtegeti benne. :)

De szerintem a helyzet bonyolultabb, hogy azt mondjuk, hogy nincs logikán túli üzenet, meg még azon is, hogy van ilyen, de hogy ahhoz hogy valakinek ilyenje legyen, ahhoz évtizedekig kell pl. a csendes szellőben susogó bambuszt szemlélni a teliholdas éjszakában és amikor belül ő maga is bambusszá válik akkor, és csak akkor festhet igazi festményt a bambuszról (a japánok szerint pl.). :D
Mert vegyük Tarantino filmművészetét, aki a zs kategóriás eszköztárával megreformálta Hollywood posványosodó világát, ő a videotékás.

Szóval én nem vitatnám azt, hogy lesz-e ennek a játéknak üzenete, szerintem lesz, Kojimának mindíg van, lehet hogy ő is döcögősen fogalmazza meg, de hát erről szól maga az alkotás, minek is kéne magyaráznia a művet?
Visszatérnék azonban ahhoz, és ebből a szempontból inkább PSti-vel értek egyet, hogy a végeredmény egy jó videojáték lesz-e? Na most ez szerintem kérdéses, vagy inkább csak bizonytalan. Van amelyik üzenetnek megfelelőbb média a film, a könyv, a video, a festmény, a szobor, akármi.
Mennyire hiteles, ha 25 óra unalmas, idegörlő, anyázós farmolás után feljön a varázsló és elmondja, hogy a szeretet mindent legyőz?
Mivan?
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
77. Lucsy  PlayStation.Community tag
2018.06.15. 01:12:09
LV12
+1
Válasz 76. KURO üzenetére:
Lovesem sincs milyen az antimuvesz, de amikor olvastam azt hittem, hogy tokon szurom magamat tustent. :D

Teljesen egyetertek azzal amit irsz. Amit irtam, azt a tehetsegtelen, kontar almuveszekre ertettem es nem a tenyleges muveszekre. Az olyanokra, mint pl. akik kapnak egy kamerat Karacsonyra es masnap mar van egy FB oldaluk "Kiss Pityu Photography" neven, 25 kurva szar keppel (termeszetesen az osszes viragokrol es apro targyakrol van love, kurva nagy zoom-mal, meg akad 1-2 remszar portre a nagyirol). Egy egeszseges, valamire valo es tanult muvesz valoban kozolni szeretne valamit az alkotasaival, mig akikrol en beszeltem azok csak muvesznek akarnak latszodni. Mert ez a fetisuk, almuk, aktualis heppjuk, vagy a fasz tudja, de termeszetesen kitartasuk es alazatuk az mar nincs a muveszetekkel szemben. En legalabbis ezt vettem eszre, de az igazat megvallva, szuk korbol csemegezek. :)
76. KURO  PlayStation.Community tag
2018.06.14. 22:24:20
LV1
Válasz 65. Lucsy üzenetére:
"Anti művész vagyok."
Haha! Az milyen? Aki fordítva fogja a ceruzát? Vagy alkotás helyett szobrokat döntöget? Kurvajó! : DD

"Ha kritizalod a "munkajat", akkor pedig egy egyszeru "Ezt te nem ertheted." a valasz."
Erre viszont azt szeretném neked válaszolni, hogy én magam is kb 6 évig tanultam művészetet, így aztán a mai napig elég sok olyan ember vesz körbe, akik valamilyen szinten művészetből élnek, de én még ilyet soha senkitől nem hallottam. Teljesen kizárt, hogy egy művész ne akarja veled megértetni, hogy mit akart elmondani. Inkább az a jellemző, hogy még a legkomolyabb mindenféle díjas, ötvenplusszos képzőművész is órákig képes magyarázni a legegyértelműbb dolgokat, ha esetleg valamilyen kérdéssel fordulsz hozzá. (Én inkább ettől a foskenegetéstől kapok agyfaszt. Pl ha valaki rajzol egy pinát, kiállítja, majd arról beszél cirádás körmondatokban órákig, hogy ez az egész azt fejezi ki, hogy szereti a pinát. Ok, tiszta sor, mit kell ezen ennyit kérődzni?:)
75. KURO  PlayStation.Community tag
2018.06.14. 22:11:49
LV1
Válasz 64. Sakamoto_14 üzenetére:
Ja, kb így.
74. KURO  PlayStation.Community tag
2018.06.14. 22:07:54
LV1
Válasz 68. martin üzenetére:
Igen, angolul valahogy kevésbé blőd minden. (Talán ezért lett világnyelv, hogy könnyebb legyen szélhámoskodni... : D) Elég ha az amcsi popdalok dalszövegeire gondolsz. Eredetiben egész jól hangzik, aztán lefordítod és rájössz, hogy bazmeg ezekhez képest a kisgrofó egy költő.

De szerintem ha bármelyik MGS-ből vágnánk össze egy hasonló hangulatú trélert, az is pont ugyanekkora marhaságnak hangozna. És mégis összeállt minden.

Szerintem itt is ez lesz.

Az amúgy külön tetszik, hogy a főhős egy futár, ha jól értem. Ennek a komponensnek eleve van valami romantikája.
73. soliduss  A Krónikás
2018.06.14. 09:14:36
LV24
Hát nem lettem okosabb :D
2018.06.14. 08:52:04
LV1
+1
-2
Ez a játék annyira de annyira annyira kúl!!! Kodzsima-szan megint megcsinálta, minimum 10pont lesz! Milyen jó lesz sétálni az elveszett tájon azzal a dobozzal a hátadon, ilyen még nem volt a videójáték történelemben! This is for the players!!!
71. wooltur  PlayStation.Community tag
2018.06.14. 06:31:43
LV16
Sztem ez egy futurisztikus GLS futár szimulátor lesz. :-D
R.I.P. Brúnó :-(
70. GrayFox  Szerkesztő
2018.06.14. 04:16:29
LV8
+2
Hosszú lett volna ez kommentben.
http://playstationcommunity.hu/blog/34246
30 YEARS OF METAL GEAR - メタルギア30周年
69. PSti  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 22:20:26
LV5
Válasz 65. Lucsy üzenetére:
Pontosan, remekül megfogalmaztad, ez itt a baj!
68. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 21:23:21
LV26
Válasz 59. KURO üzenetére:
Az angol máshogy jött át neked? Mire gondolsz?
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
67. MazaHUN  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 21:11:56
LV5
Válasz 14. martin üzenetére:
Nekem is ez ugrott be egyből;)

De sneak-nél egy nagyobb bumm kellett, és jött a felhàjpolt deril;)
independent
66. Lucsy  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 21:08:38
LV12
Válasz 60. NEXUS0001 üzenetére:
Megesik. Hajlamos vagyok en is beleesni ebbe a "hibaba". Azert is kaptam fel a fejemet a kommentedre, mert nekem speciel adta a film es a sikeresseget jegyeztem meg magamnak. Neked viszont gondolom nem jott be es inkabb azok a kritikak maradtak meg, amik veled ertettek egyet.
65. Lucsy  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 21:04:23
LV12
+3
Válasz 63. PSti üzenetére:
Multkor beleestem abba a hibaba, hogy belekezdtem a Deliriant "teszted" olvasasaba. Igy kezdodott: "Anti művész vagyok."
Elso bekezdest meg vegigolvastam es utana eleg is volt. Amitol neked tele a pelod szerintem az a dilettantizmus. Ugye amikor a tehetsegtelen almuvesz teszi az agyat es probal valami nagyot alkotni es mivel alazat az nincs benne a muveszetek irant, turelme meg vegkepp nincs, igy "absztraktnak" femjelzett ostoba kontar munkakat allit be "mualkotasoknak". Ha kritizalod a "munkajat", akkor pedig egy egyszeru "Ezt te nem ertheted." a valasz. Valo igaz, hogy ebben a posztmodern es felgyorsult vilagban ez kulonosen elterjedt (sajnos), mivel minden eszkoz megvan ra. Ettol meg kurvara ne tegyuk az erdemes muveszeket ekvivalensse a kontarokkal, a mualkotasokat a kontar munkakkal.
Legalabbis remelem, hogy szimplan csak kevered a szezont a faszommal es tevesen egy kalap ala veszed a dilettantizmust a muveszetekkel. Ne felejtsuk el, hogy muveszetek nelkul te nem jatszanal videojatekokkal, csak maximum a pocsoddel. :)
64. Sakamoto_14  A bölcs
2018.06.13. 20:49:05
LV19
Válasz 59. KURO üzenetére:
Szerintem jó fordítás. Fantasztikus filmek, játékok magyarítása sokszor hülyén hangzik. Van, hogy angolul is kicsit hülyeség, de idegen nyelvben észre sem vesszük. Pár keresés után is azt mondom, ezeknek a furcsa kifejezéseknek semmi értelmük, amíg a játék meg nem magyarázza a saját világában. És eleve kontextusból kiragadott szöveg, ennél kevésbé ökörségnek alig lehetne lefordítani.
63. PSti  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 20:06:02
LV5
-2
Teljesen beleillik ez is a modern művészjátékok erdejébe. Értelme semmi, az emberek 100%-a nem érti, de sokan elájulnak tőle, mert hát mégis csak "művészet". Szerencséjükre a mai világban mindenre van kereslet, tehát a legrondább kép is tetszik valakinek, szóval miért ne csináljanak ilyet? Legalább egy rakás embernek van munkája, nem halnak éhen, stb. Ez is valami.
62. PDHiv  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 17:07:09
LV1
+1
Nekem csak annyi az aggodalmam, hogy nem lehet újat és forradalmit alkotni. Elképzelhetetlen. Maximum más művészetekből inspirációt nyerni vagy annyira kitágítani a játékélményt, hogy az már nem is játék a szó szoros értelmében. Továbba a mai világban ahol egy nagyon jó játéknak is max 6 hónap a szavatossága, mivel rengeteg tartalom születik, nem lehet igazán maradandót alkotni bármilyen zseniális. A közönség ingerküszöbe magas, az alkotó pedig elfogult a művével kapcsolatban. Mi nem látunk bele, és főleg nem érezzük át az ő alkotói folyamatát, ami gyanítom a legfontosabb egy kiadó és ip váltás után, így nem is fogjuk olyan csodálatosnak látni ezt a játékot. Megjegyzem emiatt nagyon jó ez a hír mert sok info van az elején. Nekem jól jött, jobban érdekel mi lesz ebből, mert a videók alapján inkább volt a meglepő párosítások miatt furcs, mint érdekes. Remélem érthető amit írtam.
61. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 16:40:12
LV7
Válasz 55. martin üzenetére:
Maxigáz elismerem, hogy ők többet tettek le az asztalra, mint én tudnék10 élet alatt. Ez nem kérdés.
De.
Kojima ahogy eddig láttam inkább egy kreatív rendezőként funkcionál. Nem úgy születnek a játékai, hogy OK, csináljunk egy háborús/zombis/horror FPS-t, vagy egy TPS-t mert annak van piaca, aztán mögé kényszerítünk valami sztorit, csak hogy az is legyen.
Épp fordítva. Van egy ötlete, egy érzése, amit ki akar fejleszteni, megmutatni és aztán majd ahhoz illeszti a játékmechanikát. Inkább egy művészként alkotja a játékot, helyesebben karmesterként vezényli le az alkotási folyamatot, mert rengeteg ember munkája fekszik a játékaiban.

A fő kritérium, hogy át tudja adni az üzenetet, ami persze a fejlesztés kezdetekor is még csak kialakulóban van benne. Namost a végeredmény szempontjából a legfőbb kérdés, hogy talál-e olyan játékmechanikát, ami ezt tökéletesen harmonikus egésszé teszi, vagy nem. Volt pár játéka, amikor a sztorimesélés alá rendelte a játékot magát, sokszor oldschool megoldásokba is belement. Namost ezt egy darabig tolerálja a piac, aztán fárasztóvá válhat.
Én az MGS4 óta nem díjazom.

Ha most megembereli magát és bebizonyítja, hogy tudja hogy lehet a sztoriban és a játékmenetben is új szintet mutatni, azt iszonyat mód várom. Csak azért kicsit szkeptikus is vagyok.
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
60. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 16:39:01
LV7
Válasz 58. Lucsy üzenetére:
Hát igen. Úgy tűnik ezekszerint kicsit szubjektíven válogatok a neten. De hát valaki szerint az egész net csak erőszak, meg onlájn pornó. :)
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
59. KURO  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 15:56:30
LV1
Válasz 56. martin üzenetére:
Magyarul (olvasva) tényleg ordas ökörségnek tűnik. :D

Meglátjuk. Én várom.
58. Lucsy  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 15:11:20
LV12
+2
Válasz 49. NEXUS0001 üzenetére:
"Del Torro legutóbbi víziszony filmje, meg a kritikusok szerint is... szal nem érte el a minőséget, nem igazán tudott igazi belső tartalmat átadni."

RT-n laza 92%-on all a film, ami ugye a kritikusok velemenyet tukrozi. Ugyhogy nem tudom ezt honnan szedted ossze.
57. Tevez11  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 15:06:14
LV23
Ezért érdemes x-boxot venni.....
"A fakezemmel,lekaszabolok pár Baszadékot"ArgFan75
56. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 13:45:56
LV26
+3
Kiraktam a trailer-párbeszédek fordítását.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
55. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 12:52:45
LV26
+5
Válasz 53. NEXUS0001 üzenetére:
Mivel én gyakorlati értelemben véve szinte semmit sem tudok a játékról, éppen ezért készítőivel kapcsoltban sem teszek olyan szélsőségesen lenéző kinyilatkoztatásokat, mint te.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
54. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 12:47:05
LV7
Válasz 53. NEXUS0001 üzenetére:
Bocs, ha sértő lett volna.
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
53. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 12:46:21
LV7
Válasz 52. martin üzenetére:
Nem is a játékról tettem, hanem a fejlesztés mögött álló két emberről.
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
52. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 12:44:40
LV26
+2
Válasz 51. NEXUS0001 üzenetére:
Én gyakorlati értelemben véve szinte semmit sem tudok a játékról, éppen ezért nem is teszek olyan kinyilatkoztatásokat vele kapcsolatban, mint te.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
51. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 12:39:28
LV7
Válasz 50. martin üzenetére:
Nyilván.
Nem is tudok azzal vitatkozni, aki már ezerrel nyomja a játék alfáját, mert gondolom épp azt teszed. ;)
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
50. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 12:32:42
LV26
Válasz 49. NEXUS0001 üzenetére:
Nem látsz te semmit.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
49. NEXUS0001  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 12:10:30
LV7
OK, szal ez egy ilyen mászkálós lopaxós játék lesz egy full szürreális környezetben. Végül is jöhet, bár kezd elegem lenni az ilyenekből, mert manapság vagy zombis minden, vagy ilyen horroros. Ja meg robotos is lehet.

Nem lehetne, hogy tényleg csináljon a mesterke egy MGS klónt, minden nagy hűha nélkül, csak a kor szintjének megfelelően, és ennyi?
Attól, hogy a stáblistában benne lesz Kojima neve, már megbocsássatok én még nem fogom magam leszopni.
Del Torro legutóbbi víziszony filmje, meg a kritikusok szerint is... szal nem érte el a minőséget, nem igazán tudott igazi belső tartalmat átadni.

Szal látok két kifutó "zsenit", akik a saját alkotói krízisüket összedobják, hátha lesz belőle valami.

Félreértés ne essék, és is ezt remélem.
Csak tudnám mit jelent ez a szmájli: 3D !?
48. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 11:34:03
LV26
Válasz 47. KURO üzenetére:
Rég volt, elmúlt. Adózzunk neki 1 másodperc néma csenddel.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
47. KURO  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 11:28:26
LV1
Válasz 46. martin üzenetére:
Hát legalább ezen a síkon van még némi misztérium, ha már a valóság olyan száraz és egyértelmű, mint egy belvárosi utca ebben a nyomorult melegben!

De egy sör mellett komolyabban is neked szegezném a kérdéseimet. Ha látnád a fejem, nem gondolnád, hogy túlgondolom. Mindemellett nekem hiányzik az a Martin, aki közízlés és piaci érdekeknek fittyet hányva kikúrja címlapra a Doshin the Giant sárga óriását JUST-FOR-FUN.
46. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 11:09:32
LV26
Válasz 45. KURO üzenetére:
Ne gondold túl bástya. Arról beszélek, hogy nem értjük, mi történik.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
45. KURO  PlayStation.Community tag
2018.06.13. 10:58:17
LV1
+2
Válasz 29. martin üzenetére:
Mit jelent az értelem? Miért értelmesebb lebegő érméket gyűjtögetni, vagy egy króm golyszlit ütögetni két műanyag karral, sötét katakombákban századjára is leverni ugyanazt a csontvázat? Mi az értelme bármelyik játéknak?

És a legfőbb kérdésem: Miért kell mindenben, pláne művészetben, értelmet keresni?

Számomra az értelme egyébként annyi, hogy libabőrös lettem a trailertől. Halvány elképzelésem sincs, milyen lesz a játék, de a hangulat már most 10 pont. Úgy rémlik régről, hogy az a legfontosabb. ;)
44. martin  Főszerkesztő
2018.06.13. 10:41:56
LV26
Válasz 41. ALF22 üzenetére:
Minden. A légkör, ami körülöleli.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
43. ALF22  Son of Liberty
2018.06.13. 09:54:07
LV25
Válasz 42. ColdHand üzenetére:
Maga a környezet tényleg tetszett. Meg a stílus. De minden más egy kérdőjel így nem tudom miért zseniális előre.
42. ColdHand  Szerkesztő
2018.06.13. 08:02:15
LV22
Válasz 41. ALF22 üzenetére:
A látvány.
...a többit képzeld hozzá.
41. ALF22  Son of Liberty
2018.06.13. 06:18:02
LV25
Azt nem tudom itt mi volt zsenialis? De komolyan.
40. ALF22  Son of Liberty
2018.06.12. 22:52:22
LV25
Hidegen hagyott. Katyvasz
39. martin  Főszerkesztő
2018.06.12. 21:27:15
LV26
+1
Olyan ez, mint egy Stanislaw Lem vagy HG Wells regény: egy humorista megszállottan keresi a világ legnagyobb poénját, és mikor megtalálja kiderül, hogy senki sem érti.
Ezt most kimondtam, vagy csak gondoltam?
38. Nova  vas Normandy
2018.06.12. 20:35:35
LV13
+1
Válasz 36. KAMIKAZE-HUN üzenetére:
Nálad ezt a hatást váltja ki. Ez a szép ebben. Engem viszont pont emiatt vonz, hogy fingom nincs mi a franc van, és majd nekem kell rájönnöm miután betoltam a lemezt a gépbe.
" Whoooaaa! Looking cool, Joker! "
37. Nova  vas Normandy
2018.06.12. 20:33:26
LV13
Én imádom. Fogalmam sincs mi a téma, de imádom.
" Whoooaaa! Looking cool, Joker! "
36. KAMIKAZE-HUN  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 20:12:42
LV5
Tényleg le a kalappal Kojima előtt, mert mindig valami különlegeset tesz le az asztalra DE, ez a játék minél többet enged láttatni magából nekem annál frusztrálóbb és kellemetlen érzések töltenek el!
Csak én érzek így? Nekem ez a hobbi a szórakozásról és kikapcsolódásról szól meg, hogy levezessem a feszkót, de ezt ahogy nézem majdnem szétrobbanok az idegtől, hogy most mi van??? És ez nagyon idegesítő számomra:( Eddig nekem egyáltalán nem tetszik ez a Kojima mű az eddig látottak alapján!
"Örökké nem eshet"
35. lesliebuz1977  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 18:42:58
LV3
Válasz 28. TCr64EU üzenetére:
Idén biztosan nem jön de ne legyen igazam . A képek meg PS4 Pro-ról vannak úgyhogy még erre a genre jön!
I love games!
34. ColdHand  Szerkesztő
2018.06.12. 18:33:48
LV22
Csalódás.
(minden vicc nélkül)
...a többit képzeld hozzá.
33. simon7109  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 17:58:20
LV18
Válasz 32. soldi71eeer üzenetére:
Majdnem az egész trailer gameplay volt. Csak nem a harc hanem a lopakodás meg az utazás.
Szerintem ennél többet nem is kell lelőniük. Dátumot lehet gamescomra tartogatják.
PSN: misi2mezei
2018.06.12. 17:51:19
LV2
Sajnos épp most kezdi a mester kellemetlen helyzetbe hozni magát,amiböl elég kinos lesz kimászni.Ha jól emlékszünk pár hónappal ezelőtt olyan nyilatkozatok láttak napvilágot,hogy a játék túllépi a korát egyszerüen zseniális.Ilyet ezelőtt még senki nem látott nem csinált.Ezt Norman nyilatkozta.Aztán jött egyenesen Kojimától hogy hamarosan nagy bejelentés lesz a játékkal kapcsolatba.És végül hogy a játék 80%-a már játszható,állitólag Mark Cerni a ps4 atyja már tolja.És akkor jön az E3 ismét egy kacifántos viszont zseniális trailer.Gameplay semmi premier dátum semmi.Én nagyon kivàncsi vagyok erre a cuccra,félre ne értsetek.Hisz minden MGS a polcomon van.Csak ezekután nemtudom hogy mit gondoljak.Lehet hogy egy nagyon komplex király innovativ játék lesz,amit lehetetlen lesz lerakni?Vagy az évszázad legnagyobb átverése készül? Mivel sem konkrét gameplay sem premier dátum,én egyenlőre nextgen premier játéknak tartom a FFVII remakel együtt.Vagy eltűnik mindkettő a süllyesztőbe,sajnos láttunk már erre példát nem egyet.
31. TCr64EU  Choose life
2018.06.12. 16:39:19
LV22
Válasz 30. Lucsy üzenetére:
Kinder Meglepetés.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
30. Lucsy  PlayStation.Community tag
2018.06.12. 16:22:23
LV12
remelem lehet majd benne gyereket szulni
1 / 2 oldal
‹‹  ‹  1  2    ››
Genesis Alpha One - videón a túlélés és a megjelenési dátum
2018.06.23. 23:42 Komment
0 hozzászólás
Szerző: ColdHand
Minden, ami egy gyanútlan, figyelmetlen űrhajósra vár a végtelen vákuumban.
Ni No Kuni II: REVENANT KINGDOM - új nehézségi fokozattal
2018.06.23. 10:40 Komment
6 hozzászólás
Kihívásokkal teli módokon.
Mutant Year Zero: Road to Eden - E3 2018 gameplay trailer
2018.06.22. 16:21 [E3] 2018
5 hozzászólás
Szerző: martin
Akció-stratégia ínyenceknek!
PSC - tavaszi Platinum Shop nyereményjáték
2018.06.21. 18:00 PlayStation.Community
137 hozzászólás
Szerző: martin
Tizenegy leendő nyertessel... szóval hajrá! *SORSOLVA*
SIE - jön a PlayStation Hits akció
2018.06.21. 11:51 Komment
4 hozzászólás
Július 18-tól, játékokra!