.
 

PlayStation.Community

2018.05.15. 10:10 Komment
2 hozzászólás
Szerző: martin
Értékeld a hírt!
Jól gondold meg hát, hogyan döntesz...

Szokatlan, kemény, ugyanakkor rendkívül következetes megoldást választott a PlayStation 4-re is június elején megjelenő akció-RPG, a Vampyr mögött álló DONTNOD Entertainment fejlesztőstúdió a kaland mentett állásainak kezelésre. A hírek szerint a game csak egy darab save slottal üzemel majd, így az egész játék lényegét adó döntéshelyzeteknek valós súlya lesz. Amennyiben valamit máshogy szeretnénk intézni, nem lesz más megoldás, csak újból és újból nekifutni a történéseknek...

A sztori szerint a főhős Reid a kaland során a történet helyszínéül szolgáló városban megismeri a különböző kerületek lakosainak élettörténetét és személyiségét, majd ez alapján a player hozza meg a legfontosabb döntéseket: éljen-e tovább az illető, vagy pusztuljon.
Ezek az életbevágó döntések értelemszerűen nagyban befolyásolják a game folyamán párhuzamosan futó sztorivonalak kimenetelét és egymásra gyakorolt hatását. Ha valakit elteszünk láb alól, azt később már nem lehet visszahozni az életbe. A döntéseken nem lehet változtatni, még akkor sem, ha kiderül, nem megfelelően cselekedtünk.
Döntéseink az egész cselekmény alakulását nagyban befolyásolják majd. Megeshet, hogy egész kerületek sorsát pecsétlejük meg azzal, ha valakit kivonunk a forgalomból - vagy éppen élni hagyjuk.

Ez mind nagyon ígéretesen hangzik egyébként, de mindannyian tudjuk, hogy egy befagyott / beszart / bebugzott mentés mennyi mindent tehet tönkre. Tudják ezt a fejlesztők is, ám annyira kitartanak koncepciójuk mellett, hogy azt mondják, inkább hibamentesre csiszolják a szoftvert, de ötletükből nem engednek...

...legalábbis ezt tervezik. A végső szó úgyis a felhasználóké és az utólagos patch-eké lesz.
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
2. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.05.15. 10:33:36
LV14
Válasz 1. CountofHell üzenetére:
A döntések súlyára és fontosságára gondoltam ez alól természetesen kivétel a Mass Effect 2 mivel az abban hozott döntéseim semmissé váltak a Mass Effect 3-ban így a Mass Effect 2 gyakorlatilag egy teljesen felesleges epizóddá degradálódott. Vagy inkább spin-off. :-)
PSN - CountofHell_HUN
1. CountofHell  PlayStation.Community tag
2018.05.15. 10:27:45
LV14
Ez a megoldás nagyon feldobja a játék hangulatát, ez volt az egyik legjobb feature a Mass Effect , Dragon Age, Jade Empire és Witcher játékokban.
PSN - CountofHell_HUN
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
PSC - Fist of the North Star Lost Paradise nyereményjáték
2018.10.23. 22:00 PlayStation.Community
10 hozzászólás
Szerző: martin
Repül egy dobozos példány, meg egy parasztlengő.
GRAN TURISMO SPORT - MAGYAR BAJNOKSÁG 2018
2018.10.21. 10:00 Esemény
4 hozzászólás
Szerző: Bandage_520
Üdvözletünk!
Shakedown: Hawaii - pixelparádés gameplay trailer
2018.10.20. 10:38 Komment
0 hozzászólás
Szerző: martin
Urald a várost erővel!
LEGO® DC Super-Villans - megjelent a játék
2018.10.20. 10:27 Komment
0 hozzászólás
Engedd szabadjára a benned lakó rosszfiút.
Red Dead Redemption 2 - itt a launch trailer
2018.10.19. 10:55 Komment
8 hozzászólás
Szerző: martin
Mennyit kell még aludni...?