.

PlayStation.Community

2017.12.12. 12:36 Kedvcsináló
27 hozzászólás
Szerző: soliduss
Értékeld a cikket!
Avagy a múlt átka újra lesújt...

Nagy várakozásokkal vetettem magam bele a Destiny 2 Curse of Osiris című, vadonatúj DLC-jébe, hisz lassan egy hónapja nem pörgött a gépben a játék második része. Egyszerűen elfogyott a tartalom, számomra unalomba fulladt a játék. Ugyanakkor előre leszögezem, hogy eme "tartalmacskától" kezdve új korszak fog kezdődni a játékban.... csak nem éppen a jobbik fajtából.
A hithű, a játékot foggal-körömmel védő fanatikus rajongók minden bizonnyal eltávoznak majd az élők sorából lenti okfejtésemet olvasva. Mert ép ésszel felfoghatatlan, hogy művelhetett ilyet a Bungie a múlt ismeretében? Azt hinnénk, hogy egy ekkora, AAA-játékokat gyártó cég nem esik kétszer ugyan abba a gödörbe, de tévedtünk. Ismét ígértek nekünk fűt-fát, de a valóság megint csúnyán elmaradt az ígéretektől. És, hogy ennyire mentek félre a dolgok? Hát nagyon.
"A következő nagyszerű kaland" - elsősorban így hirdeti magát a DLC a reklámokban. A Vörös Légió története után járunk és egy legendás, eddig eltűntnek hitt Warlock, Osiris nyomába eredünk.... vagyis csak erednénk, mivel a játékidő nagy részében pár CG videón és átvezetőn kívül nem nagyon fogjuk élvezni a társaságát. (Tipikus "olcsó húzás" volt ugyanakkor Osiris saját Ghost kísérőjét megtenni a történet középpontjába.)
Osiris volt legnagyobb harcos, akit a rend tagjai maguk között tudhattak, de túl közel került a VEX-hez, ezért száműzték az utolsó városból. Jó ideje nem halottunk róla, eközben komoly legenda, és egy kisebbfajta egyház is szerveződött tanai és tettei nyomán. Minden adva van egy nagyszerű kalandhoz. De mielőtt belelkesednétek, kérlek, ne tegyétek! Nem ilyen rózsás a helyzet sajnos.

A Bungie-nak ugyanis sikerült egy ekkora legendából szinte semmit sem átemelni a tényleges kalandba. Nagyon régen játszottam már egy ennyire semmitmondó, az alap szoftver térképeit ismételten elsütő, gusztustalan újrahasznosítással. Talán, ha 2-3 új részt voltak képesek megtervezni a történethez, amiket gyaníthatóan a vágóasztalról kapartak össze.
Mindig ott van/volt az esély, hogy majd a következő küldetés valamit hozzátesz a legendához, de folyton csalódnunk kell. Az Osiris DLC 4 órás sztorijának végére már szinte könyörgünk, hogy fejezze be a történetíró ezt a borzalmat. (Halkan jegyzem meg emellett, hogy a nagy VEX-sztori egyetlen értékelhető eleme a Merkúr múltjában játszódó kis szösszenet.) Kicsit olyan érzésem van, mintha maguk a készítők se tudnának már mit kezdeni - kedves - robotizált ellenfeleikkel. Amikor pedig már a többszörös időutazás és valóság újraírása keveredik, mindez egy küldetésben minimum háromszor, már azt se tudjuk, mit és miért csinálunk.
Próbálok én lépést tartani a Destiny univerzumával, de amikor a híres Lore-gyűjtő (univerzumot bővítő történetek) bloggerek is tanácstalanul állnak a történések előtt, akkor mit tegyünk mi, egyszerű haladnók?

"Új bolygó, új közösségi tér, és folyton változó, innovatív játékmenet" - avagy hogy adjuk el a semmit harmadszorra. Az új bolygó a Merkúr lett, szép, napfényes helyszíneivel. Igazából persze a Merkúr talán nem is annyira új, hiszen az (első) alapjátékban már szerepelt multiplayer tartalomként. Ez került most kicsit átdolgozásra, csinosításra, és újrafelhasználásra.
Mindenki a második rész egyes helyszíneit megközelítő térképet várt, melybe több órát lehet majd belepakolni barangolással, felfedezéssel. A valóság egy körülbelül 500m2 terület, amelyet kis túlzással az alapjátékban lévő nagy térképek 1%-át se éri el. Ugrunk egy nagyobbat és már át is repülünk a térkép felét. Mondom, újrahasznosítás a köbön, avagy adjunk el újra egy régen készen lévő dolgot.
Az előző részben már készen volt a Merkúr/Világítótorony, amelyet csak a legelitebb Osiris PvP-t toló (köhöm, mocskos csaló) játékosok látogathattak csak meg, így kézenfekvően adta magát ennek a területnek a kibővítése és a nagyközönség elé tárása. Hisz minimális munkával kell maximális hasznot termelni, tartja a mondás. Az meg, hogy a rajongók és felhasználók nagy része ezt giga csalódásként fogja megélni, kit érdekel? Elvégre potom ár az a 6000Ft.

Ha még nem nyílt volna ki a bicska a zsebetekben, felteszem az i-re a pontot.
A mindenütt csak "végtelen lehetőségeket tartalmazó és folyton megújuló" tartalomként emlegetett Infinity Forest a történet és a DLC egyik legnagyobb újításaként lett beharangozva. Ezzel szemben megkapjuk minden idők egyik leggusztustalanabb húzását, egy beépített pályagenerátort, amely három-négy előre letárolt elemből épít fel egy, a semmiben lebegő pályaszegmenst, ahol 5-10 ellenfél legyőzése után megnyílik az továbbvezető út.
Az adott részeket hatalmas, háromszög alapú alagutak kötik össze, melyekről azt hittem elsőre, hogy klasszik' töltőképernyőként funkcionáló elemek. (De szerintem csak az időt húzták vele a készítők.) Elsőre még tetszik is, másodjára még elmegy, de amikor a történet módban súlyos 30 perceket fogunk ezekre a részekre pazarolni, végleg el fog menni a kedved a játéktól.
Az egyedüli összetevő, amely átsegíthet ezeken a pontokon, az a zenei rész. Itt ismét kitettek magukért a zeneszerzők!

A játék utolsó eleme, amely viszont megmenti ez a DLC-t a totális bukástól, az új Raid Lair szösszenet. Nem, nem írtam el: ez tényleg csak egy szösszenet. De ez a szösszenet teljesen új megvilágításba helyezi az egész eddigi játék endgame tartalmát.
A helyszín ismét a hatalmas bolygófaló hajó, ahol a második rész Raidje, a Leviathan játszódik, de ez úttal egy új, eddig rejtve maradt szegmense nyílik meg. A sok negatív tapasztalat után itt végre kapunk új helyszíneket, olyan termeket, ahol garantáltan elakad a szavatok. Üde színfolt volt ez a sok csalódás után. Az a felismerés, hogy vélhetőleg még jó pár Raid fog ezen a nagy hajón játszódni, és a bolygófaló megérkezése talán nem is a "véletlen" műve, meglepően jó húzás a sok olcsó megoldás után.
Az Eater of Worlds Lair küldetés a hajó géptermébe vezeti el a játékosokat, ahol egy elég látványos kimenetű küzdelemmel próbál a program "elnézést kérni", és valamennyire kárpótolni minket az eddig ért sérelmekért.
A Destiny-saga életútját figyelembe véve nem hittem, hogy még egyszer ezt meg meri lépni a Bungie. Évekbe telt, amíg a cég megtalálta a visszautat az első rész sebtiben kiadott, nyúlfarknyi letölthető tartalmai után. Évekbe telt, amíg kiengesztelte a játékosokat az ott okozott sokk miatt... de úgy látszik, a PC-s port megjelenésével ideje volt újra ellőni ezt a pénzlehúzó szemléletet. Nyoma sincs a beharangozott "nagy tartalomgyártásnak", hisz ismét kapunk pár darab új ruhát és fegyvert, de a döntő tartalmat ismét a csak a régi részekből átvett és újrahasznosított anyagok adják.
Ezért kellett a Neversoftot átállítani a csapathoz? Ezért kellett a High Moon stúdiót is beolvasztani a Bungie alá? Hol van a beígért friss tartalom? Tartok tőle, hogy elveszett a marketing- és pénzügyi-kimutatások felett strázsáló, öltönyös úriemberek kezei között. Kár érte, mert szerintem ez a DLC ismét mélypontra küldte a sorozatot.
Lesz-e ebből feltámadás? Ezt egyelőre lehetetlen megjósolni. A jövő jelenleg nagyon borús képet fest...

(A DLC megvásárolható a PlayStation Store-on. Ára 5990Ft.)
Képgaléria
Olvasói vélemények
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
27. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.12.22. 08:10:46
LV28
Válasz 25. zoli12i üzenetére:
És ezt hogy tudják elérni?
26. soliduss  A Krónikás
2017.12.20. 12:41:52
LV24
Válasz 21. crees üzenetére:
Egy Twitchen mondták a fejlesztők.... több helyen is láttam külföldi oldalakban. Volt is felháborodás ,hogy a sparrow racing se tér vissza idén... pedig azt nagyon sokan várták.

Majd bumm jött a Dawning és mindenki happy. Nem akarok kukacoskodni de lehet ,hogy megint nem tudja a bungie jobb és bal keze mit csinál.
25. zoli12i  PlayStation.Community tag
2017.12.20. 10:12:19
LV11
+1
Válasz 24. mentoloshypo üzenetére:
Szerintem mikor szándékosan laggoltatják magukat a játékosok. Osirisben nagyon gyakori volt, olyankor szinte lelőhetetlenek voltak az ellenfelek. Legalábbis a sebzést nem mindig kapták be.
24. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.12.20. 09:42:19
LV28
Válasz 22. cratoska25 üzenetére:
Mi az a laggswitch?
23. kluft  PlayStation.Community tag
2017.12.18. 17:53:01
LV8
Picit nekem is keserű a szám íze - pedig még nem is értem a végére - ugyanis tényleg korrektebb lett volna a dolog ha ez a "DLC" az alapjáték része. Sok az ismétlés, kevés az újdonság, ez így ebben a formában nagyon nem ér meg 6000 forintot, esetleg a felét... Persze valahol bennem van a hiba mivel az Activision-t meg azt, hogy korrekt egy lapon emlegetni, nagyjából úgy viszonyulnak egymáshoz mint a tűz a vízhez.
Semper Fidelis
22. cratoska25  PlayStation.Community tag
2017.12.16. 15:12:26
LV5
Bőrlehúzás dlc.....
1 kari 335 2kari 334. új raid 4x letolva.... 20 perces Crota fíling...
Trialba ritkán megyek mert csalnak, főleg a magyar faces bugrisok.....
Volt ismert youtubeos akik közül az egyik védjegye az volt, hogy leugrik a kezdéskor és a többiek lehozzák a meccset... 3 játék után már nem tette meg és benyomták laggswitchet :D ... superből állóhelyből 1 ütéssel szedtek ki.... ilyesmi...
Ps4en annyi laggswitches magyar játszik, hogy hánynom kell. Töröltem is eddig minden csicskát. Inkább kapjak ki becsülettel, mint éljek együtt a szégyennel. Szintúgy az egeres, speckó kontrolleres búzák is nullák...
Hjujj, de nehéz a jáátéékk..
21. crees
2017.12.14. 20:07:18
LV1
Válasz 2. soliduss üzenetére:
"tegnap jött a hír ,hogy márciusig a 2. dlc-ig zero új tartalom lesz..... se egy Sparrow racing se semmi..."

Ezt a baromságot nem tudom honnan szetted de:
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News[...]
20. zoli12i  PlayStation.Community tag
2017.12.13. 10:39:34
LV11
+2
Válasz 6. soliduss üzenetére:
Facen a magyar Destiny csoportban voltak srácok, akik folyamatosan felajánlották ingyen, hogy garantáltan levisznek bárkit. Na jelentkeztem is, mert már elegem volt, hogy a legnagyobb rekordom egy 7:3 volt. Na össze is álltam a srácokkal, akikkel 8:3-nál álltunk meg, mert mikor a nyolcadik győzelem után mentünk volt az utolsó meccsre a játék random kidobott mikor repültünk le a pályára :DDDD Azonnal beszámolta harmadik vereségnek, szóval ugrott az érme.... E az játék szándékosan utáltatta meg magát a játékosaival :D
19. LaXiKa_hun  PlayStation.Community tag
2017.12.13. 09:34:16
LV8
+1
szomorú ezt látni. meg akartam venni megjelenéskor, de valami azt súgta, nem jó ötlet. nem bátnam meg, hogy nem tettem meg. jól érezném magam vele biztosan amíg végig nem tolom a dolgokat, de helyette játszom egy rakat jobbnál jobb játékkal amiben van elég content is. az első résznél a második dlc. után koccoltam, itt se lett volna másképp, úh. jobb is hogy végül "maradt a polcon"
PSN ID: LaXiKa_hun
18. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 20:19:48
LV9
Válasz 17. mentoloshypo üzenetére:
Persze, ez is benne lehetne, de mint régi ruportokban olvasható, ok egy halo mmot akartak készíteni, egy scifi wow ot, de ez nem jott ossze. A blizzard hasonlo projektje is leállt az acti érkezésével. A pvp resze maradt meg belole, ami az overwatch. Sajnos a vilag nem afelé tendal, hogy valaha is megvalósul a bungie vag a blizzard eredeti ötlete.
17. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.12.12. 20:00:18
LV28
Válasz 15. Ruzsi üzenetére:
De egyébként az is megeshet, hogy egészen egyszerűen kiégtek. De ha azt nézzük rengetegen váltak ki az eredeti csapatból, a maradék meg ennyire képes. Sajnos nincs kőbe vésve, hogy egy jó fejlesztő az életciklusa végéig hozza a szintet.
16. snike  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 19:58:44
LV1
Még egy kis hörgés:
Nézzétek meg milyen dlc terveik voltak a D1-ben (amik nem valósultak meg) -> mintha visszaköszönnének itt a D2 alaptörténetében! :)
(mondjuk lehet hogy ez természetes mostanában? :/ )
15. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 19:47:51
LV9
+1
Válasz 14. mentoloshypo üzenetére:
Minden kiadó "pénzéhes", mert így tudnak létezni. Akik megszűntek, csődbe mentek szarul csinálták és mehet a for the players a túlvilágról. A Bungie egy fejlesztőcsapat, pénz nélkül nem érnek semmit, azt csinálják amit mondanak nekik és el is érkeztünk a párbeszédünk elejére. Igen, nem volt kötelező az Activision, de jobb, mint a csőd, vagy jobb 1-2 fejesnek a magánsziget. Az ok lényegtelen, én a jelenről írtam és nem egy ha-ról vagy a miért kellett egy pénzéhes kiadóról. Az van ami, és ebben a helyzetben ők csak csinálják, amit mondanak nekik, ez kb. olyan, mintha szidnád a közlekedési lámpát, hogy pirosra váltott. Az, hogy egy fostalicska volt a pvp hónapokig, hogy bugos volt minden raid az a Bungie hibája, de hogy milyen tartalom van egy kiegben, azt nem hiszem.
14. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.12.12. 17:36:10
LV28
Válasz 13. Ruzsi üzenetére:
Nem volt kötelező az Activision-el lepaktálni. Tudták milyen pénzéhes cég, az EA mellett a legunszimpatikusabb (hivatalosan is) kiadó a földön, ezek után vessenek magukra. Jelen helyzetben már nyilván a kiadó dirigál mindenben.
Bár abban igaza van TCr-nek, hogy nem tudni mi volt az egész mögött.
13. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 17:19:49
LV9
Válasz 9. mentoloshypo üzenetére:
Szerinted a Bungie azt csinál amit akar, a kiadó aki a penzt adja es kapja bele sem szól? Butasag őket hibáztatni egy Activisionel a hatuk mögött. Egy szaros főnök beosztott viszony van, ezt el is mondtak, akik kiléptek.
12. TCr64EU  Choose life
2017.12.12. 16:53:13
LV22
+1
Válasz 11. soliduss üzenetére:
Nem arról van szó, hogy milyen lehetett volna, hanem hogy milyen lett.


"Emlékeztek volt 2 havonta ingyen tartalom is, Sparrow Racing, téli fesztivál stb..."

Igen, dobtak egy csontot.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
11. soliduss  A Krónikás
2017.12.12. 16:43:02
LV24
Válasz 10. TCr64EU üzenetére:
Amúgy a játékban és maga a világban van potenciál . Egy úttörő kezdeményezés is lehetett volna belőle, ha nem tette/tenné ennyire tönkre a pénz.

Az a gond, hogy egyszer ezt már eljátszották . A sírból hozták vissza az egészet a taken kinggel. Emlékeztek volt 2 havonta ingyen tartalom is, Sparrow Racing, téli fesztivál stb....
10. TCr64EU  Choose life
2017.12.12. 16:39:09
LV22
+2
Válasz 9. mentoloshypo üzenetére:
Lehet, hogy úgy gondolták, hogy a m$ után csak jobb lehet.
Lehet, hogy a jövőjük (fennmaradásuk) múlott rajta.
Nem tudhatjuk.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
9. mentoloshypo  Az indie fóbiás
2017.12.12. 16:02:36
LV28
Válasz 1. Ruzsi üzenetére:
Ezt most úgy írtad, mintha kötelező lett volna nekik aláírni a szerződést az új kiadóval.
Pénz kellett nekik, lepaktáltak az ördöggel. Vállalták a következményeket, nem kell mentegetni őket.
8. TCr64EU  Choose life
2017.12.12. 15:20:12
LV22
+1
-1
A Destiny cím a generáció legnagyobb faszrahúzása.
Aki elsőre beszopta, azt sajnálom, aki másodjára is nyomott egy mélytorkozást, az viszont meg is érdemli.
"Mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!"
7. soliduss  A Krónikás
2017.12.12. 15:16:29
LV24
Válasz 4. zoli12i üzenetére:
Annyit hozzátennék, hogy a 2. rész számomra abszolút nem volt félkész. Volt benne tartalom és elég jól volt felépítve.

Pont ezért fájó pont ,hogy egy ilyen minősíthetetlen tartalomért kérik el az alap játék 1/3-át.
6. soliduss  A Krónikás
2017.12.12. 15:15:23
LV24
Válasz 5. zoli12i üzenetére:
Persze tisztelet a kivételnek.... de amikor teleportál.... vagy telibe lőttük egy heavyvel ő meg le lőtt minket akkor már éreztük ,hogy gond lesz....

1-2 győzelmet össze lehetett így hozni....de egy flawles menet kellett a világító toronyhoz. Amikor a neten láttam hirdetést ,hogy egyesek komplett utakat szerveztek oda, hogy garantálni tudják a flawlest nem hittem a szememnek. Majd a neogafon olvastam ,hogy valaki befizetett .... őt kinyirták minden menetben, de a társai halhatatlanok voltak :D jó kis lagswitcher :D
5. zoli12i  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 14:35:17
LV11
"Az előző részben már készen volt a Merkúr/Világítótorony, amelyet csak a legelitebb Osiris PvP-t toló (köhöm, mocskos csaló) játékosok látogathattak csak meg"

Na igen, ezen nagyon felnevettem. Majdnem egy évig toltam az első részt és irgalmatlanul sokszor indultunk meg a Trialnak, de a LH-hoz nem volt szerencsém soha sajnos. Oda tényleg csak a legjobbak, köhöm, izé a legjobb csalók juthattak el......
4. zoli12i  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 14:31:51
LV11
Majd a year 2 végén megveszem, mint anno az első részt akciósan DLC-kel együtt. Tudtam, hogy megint ezt fogja csinálni a Bungie, mint az első résznél, hogy kiadnak egy félkész játékot és majd a fizetős kiegészítőkkel tolják meg a tartalmat. Ami egyébként nagyon gusztustalan húzás. Óriási ziccert hagy ki ezzel a Bungie, mivel ez a játék kultusz is lehetne ha nem így állnának hozzá.
3. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 13:55:45
LV9
+1
Válasz 2. soliduss üzenetére:
Bármennyire is fájdalmas, de ez ennyi, úgy látom, hogy nem is akarnak többek lenni. Lehetett volna ez a játék egy tényleg 10 éves brand, de akkor ahhoz egy megfelelő alapot kellett volna letenni, amit lehet bővíteni. Sajnos a rengeteg kihagyott ziccerbe szép lassan belefullad a játék. Barátlistámon látom, hogy mennyivel kevesebben vették meg, mint az első részt és mennyivel hamarabb lehelte ki a lelkét a második. Nem látok sok esélyt arra, hogy lesz harmadik. Ha már MMO akkor nyugodtan vehettek volna példát olyan játékról, ami szintén teljes árú és nem előfizetéses. Ott a példa, hogy hogyan lehet a játékosokat a játékban tartani és mivel lehet pénz szerezni a fejlesztésekre, de ők ezt nem tették, hanem egy saját koncepció alapján szétvagdalták. Ha nincs microtranzakció, akkor csak az eladásokból van bevétel. Ahhoz pedig elég féligazságokat állítani meg csinálni 1-2 jó trailert. A második részt eladták, mínuszos nem lesz, a DLC meg ahogy olvasom nem lehet túl nagy meló.
Az az igazság, hogy valószínűleg ez így is volt tervezve, mert ha nem és tényleg MMO-t akartak volna csinálni, akkor lett volna benne tartalom, de ahhoz meg ebben a megközelítésben nagyon sok pénz kell és előfizu vagy micro nélkül az meg tuti csőd.
Sóvárog az ember, meg keserű a szájíze, de azért gondolom, hogy benne van azért így is jó pár kellemes órája a játékosoknak és ha valaki nem restell kiadni 20k-t egy 8-10 órás singlere, akkor az ne sírjon, hogy a Destiny 2 kevés, mert csak 100 órát bírt el.
2. soliduss  A Krónikás
2017.12.12. 13:15:57
LV24
Válasz 1. Ruzsi üzenetére:
De ez így nem mehet tovább. 1:1-ben előtték azt amire égre földre esküdtek ,hogy nem lesz ilyen több. A Taken king- Rise of iron-Destiny 2 után újra a kútba estek... ezért 6000 Ft elkérni nagyon nagyon meredek... főleg ,hogy tegnap jött a hír ,hogy márciusig a 2. dlc-ig zero új tartalom lesz..... se egy Sparrow racing se semmi...

Lehet úgy gondolták Actiék, hogy most nem kell puncsolni így elég lesz ez a jó nagy semmi.... de ezért megint a Bungie fog csuklani nem is kicsit.
1. Ruzsi  PlayStation.Community tag
2017.12.12. 13:02:18
LV9
Szerintem ne a Bungie-t hibáztasd, nem hiszem, hogy szabad kezük lenne abban, hogy mi mit tartalmazzon. 10 éves szerződést írtak alá Bobby bácsival, ami kb. egy bekebelezéssel érhet fel. Nem véletlenül léptek le már jópáran.
1 / 1 oldal
‹‹  ‹  1  ›  ››
Elmélkedő - Drogok, drogosok, drogozás
2018.10.21. 11:00 PlayStation.Community
118 hozzászólás
Szerző: martin
Belőtték maguknak a marihónajját a kábítósok.
Vesta (PS4, PSN)
2018.10.17. 14:04 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Na, még csak egy pályát befejezek, és megyek...
Sinner: Sacrifice for Redemption (PS4, PSN)
2018.10.16. 08:00 PlayStation Network
50 hozzászólás
Szerző: martin
Bűneidért szenvedésre ítéltettél.
Mega Man 11 (PS4, PSN)
2018.10.15. 12:26 PlayStation Network
5 hozzászólás
Szerző: d80
A ritmus - lenne - a lényeg...
Mozi - Venom
2018.10.14. 10:15 Cool-Túra
20 hozzászólás
Szerző: VictorVance
Pókember-univerzum Pókember nélkül, avagy a gumiszörny közbelép.
Dead Cells (PS4, PSN)
2018.10.13. 10:00 PlayStation Network
5 hozzászólás
Szerző: MolonLave
A halál utat tör.
Destiny 2 - Forsaken DLC
2018.10.12. 16:07 Kedvcsináló
29 hozzászólás
Szerző: soliduss
Folyamatos megújulás.
Apex Construct (PS4, PSVR, PSN)
2018.10.12. 09:16 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: MolonLave
Mechanikus Tell Vilmos.
The Raven Remastered (PS4, PSN)
2018.10.11. 10:57 Kedvcsináló
5 hozzászólás
Szerző: Andras_01
Nagy kaland egy kis emberrel, elménk repüljön, akár a holló a szélben.
Phantom Doctrine (PS4, PSN)
2018.10.10. 10:27 PlayStation Network
0 hozzászólás
Szerző: DrZaius
X-Comországból szeretettel.